אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנצח בשוק תחרותי? ✔תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או מחיר?

בעולם העסקי קיימות בעיקר שתי דרכים מרכזיות להתחרות בשוק: תחרות על המחיר הזול ביותר ותחרות על המוצר האיכותי ביותר. אליעד מסביר שבמציאות, עסקים מתמודדים לרוב עם שני סוגי מתחרים:
  • מתחרים המציעים מוצר איכותי יותר ללא קשר למחיר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף איכות גם במחיר גבוה.
  • מתחרים המציעים מוצר זול יותר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף לשלם פחות גם אם האיכות יורדת.
השאלה המרכזית היא כיצד כדאי לעסק שרוצה להרוויח כסף רב להתמודד - האם עדיף להתחרות על איכות בלבד או להיכנס לתחרות על המחיר הזול ביותר?

למה עדיף לעסק לשלב איכות ומחיר ולא לבחור רק אחד מהם?

אליעד טוען שהגישה האידיאלית היא לא לבחור רק בתחרות על איכות או רק בתחרות על מחיר, אלא לשלב בין שתי הגישות. המשמעות המעשית של השילוב הזה היא שהעסק שלך תמיד יציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר האפשרי בכל טווח מחיר שהלקוח מוכן לשלם.

לדוגמה, נניח שלקוח מחפש רכב בתקציב של מיליון דולר. במקרה זה, העסק האידיאלי יציע ללקוח את הרכב האיכותי ביותר שאפשר לקבל במיליון דולר. אבל אם התקציב של הלקוח הוא רק מיליון שקלים, העסק יציע את הרכב הכי איכותי שאפשר להשיג במיליון שקלים. אותו עיקרון תקף גם אם התקציב הוא 100,000 שקלים או אפילו 1,000 שקלים - תמיד העסק ייתן ללקוח את התמורה הטובה ביותר שאפשר להשיג באותו מחיר.

איך עסק יכול לנצח מתחרים שמציעים מחיר נמוך יותר?

כשלקוח מגיע ואומר שיש מתחרה שהציע מחיר נמוך יותר, אליעד מציע שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הסיטואציה:
  • להציע ללקוח מוצר טוב יותר בדיוק באותו מחיר שהמתחרה הציע. כלומר, אם המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק מוצר איכותי יותר באותם 100 שקלים.
  • להציע ללקוח את אותו מוצר שהמתחרה הציע לו, אבל במחיר נמוך יותר מההצעה של המתחרה. למשל, אם המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק את אותו מוצר בדיוק בפחות מ - 100 שקלים.
לדברי אליעד, שתי האפשרויות האלה הופכות להיות אפשריות רק כאשר העסק פועל ביעילות מרבית. ככל שהעסק יותר יעיל, מקצועי וחסכוני, עלויות הייצור שלו נמוכות יותר והוא יכול להרשות לעצמו להציע ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה יותר או במחיר נמוך יותר ממתחריו.

במי העסק שלך לא יכול להתחרות לעולם?

קיימים מתחרים שאי אפשר להתחרות בהם בשום אופן. מדובר במצבים קיצוניים כגון:
  • מתחרים שמוכנים למכור במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק באופן זמני.
  • מתחרים שעומדים בפני פשיטת רגל וזקוקים לכסף מזומן באופן דחוף, ולכן ימכרו מוצרים במחיר לא הגיוני.
  • ספקים שמציעים מחירים נמוכים במיוחד ללא כוונה לספק בפועל את המוצר שהבטיחו ללקוח.
במקרים אלה, אין טעם להיכנס לתחרות ישירה מולם, כיוון שהמודל העסקי שלהם אינו בר - קיימא לאורך זמן.

מהי הדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי?

אליעד מסכם שהדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי היא לשפר באופן מתמיד את האיכות והיעילות של העסק. כאשר העסק מתנהל באופן יעיל, העלויות שלו יורדות. כשהעלויות יורדות, אפשר להציע את המוצר הטוב ביותר במחיר נתון או להציע מחיר זול יותר על אותו מוצר. בדרך זו העסק יכול להתמודד עם כל סוג של תחרות, בין אם היא מתמקדת באיכות ובין אם במחיר.

אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה בתחרות עסקית הוא שהעסק יוכל תמיד להציע את התמורה הטובה ביותר לכסף שהלקוח משלם, ללא קשר לגובה התקציב. ככל שהעסק יהיה מקצועי ויעיל יותר, הוא יוכל לנצח בתחרות בכל סיטואציה עסקית, כל עוד הוא לא מתחרה במישהו שמוכן להפסיד במכוון.
ווינריות שוק תחרותי איך לבחור קהל יעד עסקי מתנגד למחיר להציע איך לעשות הרבה כסף איך לנצח את המתחרים מצבים קיצוניים במי לבחור כוונה איך לעשות כסף איך לבחור איך לבחור קהל יעד עסקי איך להתמודד איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים יקרים איך למתג את עצמי איך למתג את עצמך איך לנצח איך לנצח בשוק תחרותי איכות איכות או מחיר בחירה בחירת קהל יעד עסקי במי לבחור האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם מתחרים עסקיים הזול ביותר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר הזול ביותר המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יעד יעדים יקר יקר לי יקר ללקוח לבחור לבחור קהל יעד עסקי להתווכח על המחיר להתחרות על המוצר האיכותי ביותר להתחרות על המחיר הזול ביותר להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה מוצר יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים למתג למתג את עצמי למתג את עצמך לנצח לנצח בשוק תחרותי לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר מוצר איכותי מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מותג מחיר מחיר או איכות מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מי המתחרים העסקיים שלך מי קהל היעד מיתוג מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתחרים עסקיים מתנגד למחיר עסק עסקים קהל היעד קהל יעד קהל יעד עסקי קשה למכור מוצר יקר שוק תחרותי תחרות תחרות על המחיר תחרות על המחיר הזול ביותר תחרות על מחיר תחרות עסקית תחרותי תחרותיות
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית איך לא ... והחשיבה שלו, מאפשרות לו ליצור ערך ייחודי שלא ניתן להעתקה או לשכפול מדויק. כיצד להשקיע בצורה נכונה בעצמך כדי לנצח בשוק תחרותי? המסקנה המרכזית שאליעד מציע ליישם היא, שכדי לנצח כל תחרות עסקית, עליך להשקיע לא רק במוצרים או בשירותים שאתה ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
...הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה. ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו. ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש. מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות. מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
...עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר? התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות שמחפשים איכות. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...מתלבט בין 5 חדרים אצלך או 6 חדרים אצל המתחרה שלך שמולך. ואם זאת תהיה ההתלבטות של הלקוח, יתכן שיהיה לך הרבה יותר קל, להחזיר אותו מהמתחרה הקרוב שלך, אליך. לעומת זאת, אם תגיד ללקוח שאין לך 6 חדרים וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין. ולכן כאשר לקוח מעלה התנגדות מכירה ומבקש משהו שאין לך להציע לו, תשאל את עצמך, להיכן לדעתך המוח של הלקוח שלך, ילך מכאן? בין מה למה הלקוח שלך יתלבט? מה האפשרויות שהלקוח...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
...העודף כטיפ. באיזה כרטיס אשראי הלקוחות שלך משלמים. האם הם משלמים בכסף קטן או בשטרות גדולים. האם הלקוחות שלך רוכשים בכמויות, גם מה שהם לא צריכים, או שהם רוכשים רק בכמות מאוד קטנה, רק את מה שהם חייבים לרכוש. האם הלקוחות שלך רוכשים שירותים נוספים, או רק את מה שהם חייבים. אבל אחד המבחנים המרכזיים שאותו הדגשתי קודם, הוא המבחן של האם הלקוחות רוכשים את המוצרים היותר זולים ואת החבילות היותר זולות, או שהלקוחות רוכשים את החבילות היותר יקרות, את המוצרים היותר יקרים. במילים אחרות, באפשרותך לעשות כל מיני ניסויים...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
...המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך. או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה שלך. אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
...לו, הוא כן ירכוש ממך, כי אולי בעיני הלקוח, המוצר שלך הוא הרע במיעוטו. בשורה התחתונה, תנסה לשים לב היכן נקודת הטורפה שלך? האם היא בכך שהלקוח שלך לא מבין למה המוצר שלך כל כך טוב עבורו? או שאולי הלקוח שלך לא מבין שהמוצרים של המתחרים שלך, גרועים עבורו, ביחס למוצר שלך? כי הרבה פעמים הלקוח חושב שהמוצר שלך יותר טוב, אבל רוכש את המוצרים המתחרים שלך, כי הוא לא מבין כמה הם גרועים וכמה המוצר שלך יותר טוב מהמתחרים שלך. ולכן לפעמים צריכים לשים דגש, לא רק על כמה המוצר שלך טוב, אלא גם על כמה המוצרים המתחרים שלך...
מתחרים עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית?
...שקיים בצפון. אבל אתה חייב לזכור, שהלקוח שלך לא חייב להגיע לחופשה בצפון, הוא יכול גם לנפוש בדרום או לנפוש בחול, או לצאת לחופשה בצימר איפשהו, או בכלל יש לו אפשרות להרגיש תחושה של חופש בעוד דרכים, לדוגמה לצאת למסעדות, בילויים וכיוב. במילים אחרות, המתחרים שלך, הם כל האפשרויות האחרות של הלקוח, למלא את הרצון שלו, שלא דרכך. ולכן, למרות שמי שרוצה לצאת דווקא לבית מלון ודווקא בצפון ודווקא למלון שלך, נכון שעבורו אתה האלטרנטיבה היחידה שיש, אבל בסיכוי גבוה, שהלקוח שלך יכול להרגיש תחושה של חופש בעוד דרכים, שהן...
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
...פחות יעילים או פחות מנוסים? כל אחד מהדברים האלה יכול להיות היתרון הייחודי שלך. דוגמה נוספת: מורה למתמטיקה נניח שאתה מורה למתמטיקה. כששואלים אותך על היתרונות שלך, אתה לא יודע מה לענות. במקרה כזה, כדאי לך לדמיין מורה אחר למתמטיקה, ולחשוב: האם ייתכן שיש מורה למתמטיקה שהוא פחות טוב ממני? התשובה לרוב תהיה חיובית. ואז תוכל לשאול את עצמך: במה הוא פחות טוב ממך? האם הוא פחות ברור, פחות סבלני, פחות יצירתי או אולי פחות מסביר בצורה פשוטה? כל אחד מהדברים האלה שאתה מזהה, הוא היתרון האמיתי שלך, גם אם בעיניך זה...
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
...עצמם, אלא בשירות המקצועי הכולל שאתם נותנים לו. לדוגמה, אם המוצר שלכם מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם. איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים? אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך להיעלם אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לנצח בשוק תחרותי?, למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנצח בשוק תחרותי?, איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי לתזונה נכונה בתחום איך לנצח בשוק תחרותי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2695 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 10:41:32 - wesi1