אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל? ✔איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2:52איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך נכון להתכונן לפגישה או למשא ומתן?

כאשר בן אדם מתכונן לפגישה, לשיחה חשובה או למשא ומתן, השאלה הראשונה שהוא בדרך כלל שואל את עצמו היא: "מה אני הולך להגיד?". אנשים רבים חושבים מיד על מה הם רוצים לומר, איזו תשובה לתת, איך לשכנע או איך להציג את הדברים. לפי אליעד כהן, זוהי דרך לא נכונה ואף "עקומה" להתכונן לפגישה או למשא ומתן.

במקום זאת, אליעד ממליץ תחילה לשאול את עצמנו: "מה המטרות שלי מהפגישה הזאת?". המטרה יכולה להיות מגוונת: לסגור עסקה, לקבל העלאה בשכר, לשפר יחסים עם הבוס, להצליח בראיון עבודה ועוד. חשוב מאוד לרשום את המטרות בצורה מסודרת וברורה, ולציין בדיוק מה חשוב יותר ומה פחות חשוב. לאחר שהמטרות רשומות ומסודרות לפי סדר עדיפויות, רק אז נכון להתחיל לחשוב על מה צריך לקרות בפגישה כדי שהמטרות האלו אכן יתממשו.

אליעד נותן דוגמה ברורה לכך: אם המטרה שלך היא לסגור עסקה, אתה צריך לחשוב "מה אמור לקרות כדי שהעסקה תיסגר?", ומתוך זה להבין מה להגיד ואיך להגיד זאת. לא מדובר רק בתכנון נאום או משפטים מראש, אלא ביצירת תרחישים אפשריים לשיחה: אם הצד השני יגיד דבר מסוים, מה התשובה שתוביל את השיחה למקום הרצוי מבחינתך? צריך לתכנן מספר תרחישים ולדעת מראש כיצד להגיב אליהם.

מדוע לא להתחיל מהשאלה "מה אגיד"?

אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בדרך החשיבה המקובלת היא שאנשים מתמקדים מיד בתשובה ובמה שהם הולכים להגיד, לפני שהם בכלל מבינים מה האינטרס שלהם ומה המטרה של השיחה או הפגישה. הוא מציין דוגמה נפוצה: כשמישהו שואל שאלה, אנשים רבים מיד רצים לתת תשובה, מבלי לחשוב קודם "למה בכלל אני רוצה לתת לו את התשובה הזאת? מה אני מנסה להשיג בכך?". באופן זה, אנשים חושפים מוקדם מדי את הקלפים שלהם, ויכולים לאבד יתרון במשא ומתן או בשיחה משמעותית.

איך ליישם בפועל את ההכנה הנכונה לפגישה או ראיון?

אליעד כהן מציע את השלבים הבאים כהכנה נכונה לפגישה או ראיון:
  1. להגדיר מטרות ברורות וספציפיות: למשל "לקבל העלאה", "לסגור עסקה רווחית" או "להצליח בראיון עבודה". חשוב לכתוב אותן בצורה מסודרת.
  2. לעשות תעדוף של המטרות: מה הכי חשוב ומה פחות חשוב? האם כל המטרות חשובות באותה מידה? יש לעשות דירוג מסודר.
  3. לשאול מה צריך לקרות בשיחה כדי שכל אחת מהמטרות תתגשם. אילו תנאים נדרשים לכך?
  4. לתכנן מראש תרחישי שיחה אפשריים: מה אתה עשוי לשמוע מהצד השני, ואיך תגיב לכך? לתכנן תגובות מתאימות לכל מצב.
  5. להבין מהו האינטרס האמיתי שלך בכל שאלה או תשובה שאתה נותן, כדי לא לחשוף את המטרות האמיתיות שלך מוקדם מדי.
מהי הטעות הנפוצה ביותר בפגישות?

הטעות הנפוצה שאליעד מדבר עליה היא שהרבה אנשים פשוט מדברים או מגיבים מתוך הרגל או לחץ מבלי להבין את האינטרסים של עצמם. אנשים רבים "יורים תשובות" בלי לחשוב מראש, ואז הם מוצאים את עצמם במצב שבו הם כבר חשפו את מה שהם באמת רוצים, מבלי יכולת לנווט מחדש את השיחה לכיוון הרצוי להם.

לדבריו, צריך תמיד לזכור את המשפט: "סוף מעשה במחשבה תחילה". לפני כל משפט או תגובה שיוצאים מהפה, כדאי לחשוב מראש מה בעצם רוצים להשיג באמצעותם.

מה עושים אם ההכנה הזאת מרגישה מסובכת מדי?

למרות שהתהליך נשמע פשוט, אליעד מציין שלאנשים מסוימים הוא לא תמיד קל ליישום. אנשים לפעמים ממהרים לתת תשובות או להגיד דברים רק כדי לא להיראות מהססים או חלשים. ההצעה של אליעד היא לתרגל את ההכנה הזאת בכל הזדמנות אפשרית, ולאט לאט להפוך אותה להרגל טבעי: לחשוב תמיד קודם כל על המטרה, ורק אחר כך להחליט מה התשובה המתאימה ביותר לסיטואציה.

לדבריו, עם הזמן והתרגול, תהליך החשיבה הנכון הופך לטבעי וקל יותר, ומוביל לתוצאות טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות.
עכשיו בן אדם הולך לפגישה את מי הוא הולך לפגוש את?

ש: את עצמו את הבוס שלו.

אליעד: את הבוס שלו או את?

ש: אמרת בים?

אליעד: לא בן אדם הולך לפגוש מישהו את מי הוא הולך לפגוש את הבוס שלו עד כאן הבנו או שהוא הולך לפגוש מישהו אחר, אוקי איך להתכונן לפגישה מה אתה עכשיו מתכנן אתה הולך לפגוש את הבוס שלך את העובד שלך את השכן שלך את השופט לא יודע מה אז מה אנשים עושים כשהם מתכוננים לפגישה מה הם עושים, איך הם מתכננים את הפגישה מה הם חושבים אוטומטית מה השאלה הראשונה.

ש: מה המטרה שלו.

אליעד: רגע אבל מה השאלה הראשונה שיש לאנשים מה אני הולך?

ש: להגיד לו.

אליעד: מה אני הולך להגיד לו נכון?

ש: בסדר.

אליעד: מה בסדר?

ש: קודם כל המטרה מה המטרה של הפגישה.

אליעד: המטרה של הפגישה שהיא תקדם אותי בתפקיד.

ש: ואז אני צריך לדעת איך לשכנע אותו.

אליעד: אוקי אז מה שאמרת זה יחסית די פשוט אבל בא נסביר את זה שוב, מה אמרנו אתה ניגש לאיזו שיחת משא ומתן שיחה פה שיחה שם רוב האנשים בעולם אומרים כזה דבר על עצמם אני בסוף נמצא בפגישה אני צריך להגיד לו משהו בוא נתכנן מה אני צריך להגיד לו מה אני אגיד לו אני אגיד לו ככה או אגיד לו ככה וכמובן שלתכנן מה אתה הולך להגיד בפגישה זאת הדרך העקומה.

מה שאתה אמור לעשות ברגע שאתה ניגש נגיד לפגישה למשא ומתן זה לשאול את עצמך מה המטרות שלי קודם כל מהפגישה, מה המטרות תרשום מטרה ראשונה לסגור עסקה מטרה שנייה שהיא תהיה רווחית מטרה שלישית שזה לא יהיה ככה לרשום מטרות, אחרי שרשמת את המטרות לעשות תעדוף מה המטרה שיותר חשובה לי מה המטרה שפחות חשובה לי האם כל המטרות חשובות באותה מידה לרשום את זה, אחר כך מזה נגזור אוקי מה אני חושב שצריך לקרות כדי שזה יקרה המטרות שלי ואז מזה נגזור מה אני צריך להגיד כדי שהדברים האלה יקרו מה אני יכול להגיד אם יגידו לי ככה ומה אני יכול להגיד אם יגידו לי ככה תבנה תרחישי שיחה יגידו ככה אני אגיד ככה יגידו ככה אגיד ככה.

אבל הרעיון הוא שהתשובה לשאלה מה אני הולך להגיד בפגישה היא אמורה לבוא לא מתוך בא נחשוב מה אני הולך להגיד בפגישה אלא מתוך בא נראה מה המטרות שלי איך אני הולך להגיע אליהם ומזה אני אגזור מה אני הולך להגיד. עכשיו אם זה פשוט זה לא פשוט לכולם, הבנו את זה כל פעם כשאתה מדבר עם מישהו "מה אני הולך להגיד לו לא יודע אני לא הולך להגיד לו כלום, מה אני רוצה בכלל אני רוצה ככה וככה, אוקי אז מה אני הולך להגיד לו".

יש הרבה אנשים שמדברים שואלים אותך שאלה אתה ישר נותן תשובה רגע למה אתה בכלל נותן את התשובה מה אתה בכלל רוצה להשיג, הבנו יש אנשים שנותנים תשובה לפני שהם בכלל חשבו מה האינטרס שלהם מול הבן אדם השני הם כבר חשפו את הקלפים, סוף מעשה?

ש: מחשבה תחילה.

אליעד: מחשבה תחילה. הבנו?
לסגור להגדיר תפקיד להתכונן לא לחשוב להגדיר מטרות מחשבה מיומנויות תקשורת בין אישית הזמן לא מוצא את עצמי לחשוב מראש איך להכין איך להכין פרזנטציה איך להתכונן איך להתכונן לפגישה איך להתכונן לראיון איך להתכונן לראיונות איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה עם הבוס איך לתכנן איך לתכנן שיחת מכירה בוס בוסים בראיון כיצד לנהל להכין להכין פרזנטציה להתכונן להתכונן לפגישה להתכונן לראיון להתכונן לראיונות להתראיין לומר בפגישה לומר בשיחת משא ומתן לנהל לנהל משא ומתן לנהל שיחה לנהל שיחה עם הבוס לפתח שיחה לראיין לתכנן לתכנן שיחת לתכנן שיחת מכירה מה לומר בראיון מה לומר בשיחת משא ומתן מה נכון לומר מה נכון לומר בפגישה מיומנויות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מכירה מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן ניהול שיחה ניהול שיחות פגישה פגישות פיתוח שיחה פרזנטציה ראיון ראיונות שיחה שיחה עם הבוס שיחת מכירה שיחת מכירות שיחת משא ומתן תכנון תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
... עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם ... מה עובד נכון ומה לא. רק כך ניתן לשפר לא רק את העבודה בשטח, אלא גם את כל מערכת הניהול שנמצאת מעל העובדים, עד לרמות הניהול הגבוהות ביותר. איך לנהל מנהלי ביניים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח? שיפור ביצועים בארגון ניהול מקרוב לעומת ניהול מרחוק איך להימנע מהסתמכות יתר על מנהלים? ניהול היררכיה ארגונית דברים שרואים מכאן לא רואים משם, איך לנהל המון עובדים? איך לנהל היררכיה של עובדים תחתיך? איך לנהל שרשרת של מנהלים? איך לנהל מנהלים תחתיך? איך לנהל מנהלי פרויקטים? איך לנהל ראשי צוותים? איך לנהל סגני מנהלים? איך לנהל מנהלים בכירים? דברים שרואים משם לא רואים מכאן, למה חשוב למנהל לרדת אל העם? למה חשוב למנהל לעבוד עם העובדים? למה חשוב ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
... דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק ... אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, ... להתפתחות אישית והבנה עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה ... ביניהם ולשים לב שלא מגיעים לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, ... לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה ... המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה הופך למודע יותר כיצד לנהל אחרים , כי אתה יודע בדיוק מה מפעיל גם אותם - בדיוק מה שמפעיל אותך. איך אפשר ללמוד עוד על ניהול עובדים ובני אדם? אליעד מזכיר שקיימים מקורות נוספים ... על הדעת על איך עובד המוח של בני אדם, ניהול עובדים, מערכות יחסים, שפת גוף, אומנות הניהול ושיטות ניהול אפקטיביות. איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? שיטות ניהול עובדים איך עובד המוח האנושי? מה גורם לאנשים לפעול? איך נוצרת מוטיבציה? איך לשפר תקשורת בין - אישית? ...
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
... ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל איך לנהל מולטיטסקינג בצורה היעילה ביותר? אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודד האדם כאשר הוא מנהל משימות רבות בו זמנית, היא היכולת לנהל ולזכור את כולן בצורה אפקטיבית. אליעד ... הזיכרון, יכול להתרכז במשימה הנוכחית בלבד, והאדם מתייעל באופן משמעותי בביצוע משימות. איך לנהל זמן בצורה נכונה? איך לנהל משימות מרובות? איך לזכור משימות בקלות? איך להפוך מולטיטסקינג לאפקטיבי? מה הדרך הכי יעילה לנהל רשימת משימות? איך המוח חושב? ניתוח תהליכים של המוח, איך לנהל משימות חופפות? איך לנהל משימה בתוך משימה? איך לנהל מספר משימות במקביל? איך לתכנן משימות? למה לנהל יומן משימות? איך המוח זוכר משימות? ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
... דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב ... מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון ... איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
... עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים? איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? ניהול עובדים הוא אחד האתגרים המרכזיים בעסקים ובארגונים. השאלות שמעסיקות הרבה מנהלים הן: ... ולהגיב בצורה נכונה להצלחות ולכישלונות. ניהול עובדים גיוס עובדים כיצד להגדיר מטרות בעסק איך למדוד ביצועי עובדים הימנעות מטעויות ניהול ניהול עובדים: כיצד לנהל נכון ולהימנע מטעויות? כאשר אדם מגייס עובד לתפקיד מסוים, עולה השאלה: כיצד עליו לנהל אותו בצורה הטובה ביותר? ... לעשות? איך אני יכול לדעת שהוא עושה את מה שהוא אמור לעשות? איך לפקח על העבודה שלו? מה המדדים לדעת שהוא מבצע את עבודתו נכון? איך להגדיר את התפקיד שלו? איך לנהל אותו? כדי לענות על שאלות אלו, יש להתחיל בשאלה הבסיסית יותר: למה בכלל הבאת את העובד הזה לחברה? אם התשובה היא כי ... גיוס עובדים, אימון למנהלים, גיוס מנהל, אמון בין עובד למנהל, האם לסמוך על העובד? כמה לסמוך על העובד? שיטות ניהול, גישות ניהוליות, עובד כשכפול שלך, איך לנהל מנהלים? טעויות בניהול עובדים, למה אי אפשר לנהל עובד אם אתה לא יודע לנהל את עצמך? מה העובד צריך לעשות בתפקיד? ...
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
... חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם שמבקש ממך עצה או חוות דעת ... שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב תמיד לתת תשובה לשאלה, גם ... תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה תוך כמה זמן יביאו לי תשובה ואז ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא ... תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות ניהול עובדים ...
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
... מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל ... - מעולה. אם לא - זו בעיה שלו, והוא זה שצריך למצוא פתרון. אל תתערב בהחלטות הפנימיות שלו ואל תיכנס לניתוחים מיותרים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, האם לפטר עובדים, איך לגייס עובדים ועוד, חפשו מידע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל?, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי מומלץ, קואצינג מומלץ, מאמן אישי בתחום איך לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 13:54:36 - wesi1