אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
האם זו אהבה למה המוצר יקר התמודדות התנגדויות בתהליך מכירה למידה חוסר וודאות התנגדויות בזמן מכירות המוצר יקר לי התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון לקוח לא רוצה שכנוע אומר יקר לי איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתנגד איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים האם המוצר יקר האם המוצר יקר ללקוח האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הלקוח אומר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות הלקוח טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדויות טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתמודד עם התנגדות להתנגד לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה הלקוח אומר יקר לי למה המוצר יקר למה המוצר יקר ללקוח למה המוצר כל כך יקר למה זה יקר למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מה זה מוצר מה זה מוצר יקר מה זה נוסחה מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחאות נוסחה נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
... בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - ... חייב במאה אחוז, למכור ללקוח את המוצר, מה הייתי אומר ללקוח שהיה אומר שהמוצר יקר? האם אני לא חייב למכור את המוצר ללקוח? האם באמת אין שום דרך למכור את המוצר ללקוח? כשהלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר יקר לו, זה בעצם אומר שאתה המוכר לא ...
כל העולם כולו גשר צר מאוד והעיקר לא לפחד כלל! מדוע? ואיך? ברסלב / רבי נחמן מברסלב
...הגשר הצר של העולם גורם לאדם לפחד ולחשוב בטעות שאין לאן לברוח, שאי אפשר לטעות, שהוא נמצא לבד, שאין מי שיעזור לו, שהוא נמצא בסכנה גדולה וכולי. הגשר הצר מאוד מייצג את תחושת הבדידות של האדם, ואת כל הפחדים שלו. השאלה היחידה שצריך לשאול האדם את עצמו בהקשר הזה היא, האם זו אכן האמת, האם באמת האדם נמצא על גשר צר? יתכן מאוד שהאדם נמצא על קרקע מוצקה ויציבה ברוחב אין סופי, ורק הדמיון שלו מטעה אותו לחשוב שהוא על גשר צר. הדמיון של האדם מסוגל לכל. הדמיון של האדם מסוגל לגרום לאדם לראות קרקע מוצקה ורחבה עד אין סוף...
אופי, איך לשנות תכונות אופי? איך לשנות תכונות אופי? איך משנים אופי? שינוי אופי, לשנות תכונות אופי שליליות, אפשר לשנות אופי, האם אפשר לשנות אופי? האם ניתן לשנות אופי? איך להשיג אופי חזק? למה יש לי אופי חלש? למה אני חלש אופי?
אופי, איך לשנות תכונות אופי? איך לשנות תכונות אופי? איך משנים אופי? שינוי אופי, לשנות תכונות אופי שליליות, אפשר לשנות אופי, האם אפשר לשנות אופי? האם ניתן לשנות אופי? איך להשיג אופי חזק? למה יש לי אופי חלש? למה אני חלש אופי?
...כאילו יש לו ביטחון עצמי, או מי שכעסן ינסה לא להתפרץ, מתוך מחשבה שזה יהפוך אותו לאדם רגוע ובטוח. אליעד כהן מסביר בפירוש ששינוי התנהגות בלבד בדרך כלל לא יעבוד, לפחות לא לאורך זמן. יש אלף ואחת סיבות לכך, אבל הסיבה המרכזית היא ששינוי ההתנהגות בלבד לא משנה את הגורם העמוק יותר שמייצר את האופי - המחשבות. איך בדיוק המחשבות משפיעות על האופי? אליעד כהן מדגיש שאופי הוא למעשה תוצאה של דפוסי חשיבה קבועים. למשל, מי שחושב בצורה מסוימת יהיה יותר רגוע, ומי שחושב אחרת יהיה יותר לחוץ או חרדתי. אדם כעסן חושב בצורה...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
...ולא להבין את ההפרכה של ההסברים של הדעה שלו. ובקיצור, אתה בטעות עוד עלול לגרום להם לחשוב שהאדם השני צודק יותר ממך, בכך שהראית שאתה מבין אותו ואת ההיגיון שלו. ולכן בפועל, עליך לדעת שיש כאן כמה שיטות, ועליך לעשות שקלול בזמן אמת, מה נראה לך שיעזור יותר להשפיע על האנשים. האם זה שתראה שהבנת / לא הבנת / כמה הבנת, את הדעה של האדם שחושב אחרת ממך. כי לפעמים דווקא עליך להראות שבכלל לא הבנת את האדם השני, וזה דווקא מה שיגרום להם עוד יותר להאמין לך. ולכן צריך ללמוד ולדעת לשלוט במינונים השונים. וכמה להראות או...
קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק לדיונים בשיטה של אליעד כהן
קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק לדיונים בשיטה של אליעד כהן
...אכפת לו מה אנשים חושבים עליו או על הקבוצה, ומה שמעניין אותו באמת הוא התוכן והיכולת לנהל דיונים פתוחים ועמוקים על כל נושא אפשרי. הוא גם מציין שאין אפשרות טכנית לשנות את שם הקבוצה לאחר שהיא גדלה מעל גודל מסוים, ולכן השם נשאר כפי שהוא. הוא מאמין שמי שמחפש את שמו או את תכניו יגיע לקבוצה מתוך עניין אמיתי בחשיבה ובגישה שלו, כך שהשם מהווה רק מסנן ראשוני למי שכבר מכיר אותו. למה לא להסתפק בדיונים בקבוצות אחרות במקום בקבוצה של אליעד כהן? לשאלה זו משיב אליעד כהן ואומר כי אכן ישנן קבוצות רבות ברשת שניתן לנהל...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
...זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב ללקוח כזה? אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך...
איך לגרום לה להתנשק איתך? איך לגרום לה להימשך אליה? איך לגרום לה לרצות אותך? איך לגרום לה לחשוק בך? איך לגרום לה לרצות לעשות איתך סקס? איך לגרום לה לשכב איתך? אומנות הפיתוי, איך להתחיל עם בחורה? למה היא לא רוצה אותי? אימון לדייטים
איך לגרום לה להתנשק איתך? איך לגרום לה להימשך אליה? איך לגרום לה לרצות אותך? איך לגרום לה לחשוק בך? איך לגרום לה לרצות לעשות איתך סקס? איך לגרום לה לשכב איתך? אומנות הפיתוי, איך להתחיל עם בחורה? למה היא לא רוצה אותי? אימון לדייטים
...גברים מנסים להבין מדוע הבחורה שהם רוצים לא מעוניינת בהם. הוא מתייחס למספר סיבות אפשריות: היא לא חושבת שאתה מדהים - למרות שאתה חושב כך. היא חושבת שאתה מדהים אבל לא מספיק כדי שהערך של להיות איתך יגבר על החסרונות או הנזק האפשרי. היא פשוט לא מרגישה את התחושה שאתה חושב שהיא תרגיש איתך. אליעד משווה זאת לתהליך מכירה, שבו הלקוח (הבחורה) צריך לראות שהערך עולה על המחיר שהוא משלם. הוא מסביר שאם הבחורה חושבת שלנשק אותך יתן לה ערך, היא תרצה בכך, אלא אם כן היא תחשוב שיש יותר נזק מתועלת. הוא מדגיש שלפני שמחפשים...
התאהבות וירטואלית, המתחזים, התאהבות שקרית, להתאהב בדמות וירטואלית, התאהבות דמיונית, התאהבות מהירה, התאהבות בלי להיפגש, התאהבות לא הגיונית, אהבה לא הגיונית, התאהבות אסורה, איך נוצרת התאהבות באינטרנט? התאהבות בהתכתבות
התאהבות וירטואלית, המתחזים, התאהבות שקרית, להתאהב בדמות וירטואלית, התאהבות דמיונית, התאהבות מהירה, התאהבות בלי להיפגש, התאהבות לא הגיונית, אהבה לא הגיונית, התאהבות אסורה, איך נוצרת התאהבות באינטרנט? התאהבות בהתכתבות
...האדם שהם אוהבים. מה קורה כאשר המצוקה רגשית גדולה? אליעד כהן מסביר כי כאשר אדם נמצא במצוקה רגשית עמוקה, הוא עשוי להאחז בכל דבר שיכול למלא את החלל שבתוך ליבו. הוא מביא דימוי מהתקופה הקשה בשואה, שבה אנשים רעבו מאוד והיו נאלצים לאכול את קליפות תפוחי האדמה מהרצפה, רק כדי להשביע את רעבונם. במילים אחרות, כשאין לאדם ברירה, הוא יתפוס כל דבר, גם אם הוא לא אידיאלי. אם לדוגמה אישה מחפשת אהבה באופן נואש, ומישהו שולח לה הודעה כמו אני אוהב אותך, היא עלולה להמציא סיפור שלם סביב ההודעה הזו, ולדמיין את האדם ששלח...
אמונה, ידיעה שלמה, שכל, אין שכל, נומרולוגיה, להשתחרר מהשכל, לדעת, להאמין, חוויית האני, כאב גופני
אמונה, ידיעה שלמה, שכל, אין שכל, נומרולוגיה, להשתחרר מהשכל, לדעת, להאמין, חוויית האני, כאב גופני
...או למד אותו בעבר. כל מידע שלמדת בעבר אינו משנה את השאלה המרכזית - האם המידע הזה אמיתי או לא. לדוגמה, אדם שלמד נומרולוגיה ומאמין שהיא עובדת, עלול לחשוב שזה מידע אמיתי, אך אם הוא לא בדק בעצמו לעומק, זה למעשה הופך לאמונה. מה שחשוב הוא לא ההגדרה ידע או אמונה, אלא מידת האמת שיש במידע. האם כל מידע מגביל את האדם? אליעד מדגיש שכל מידע שהאדם נאחז בו, כולל המידע הפשוט ביותר, כמו אני קיים, מגביל אותו. כאשר האדם מחליט שהמידע הוא אמת מוחלטת, הוא מגביל את עצמו. לדוגמה, אדם שמאמין שהוא אני נפרד, יוצר לעצמו גבולות...
חוקי האושר, חוקי הטוב והרע, האם אפשר להיות מאושר? איך עובד הרצון? איך עובד המוח? איך נוצר רצון? איך אפשר להיות מאושר? איך להרגיש שלמות? לרצות את ההפך, איך להרגיש מאושר?
חוקי האושר, חוקי הטוב והרע, האם אפשר להיות מאושר? איך עובד הרצון? איך עובד המוח? איך נוצר רצון? איך אפשר להיות מאושר? איך להרגיש שלמות? לרצות את ההפך, איך להרגיש מאושר?
...הזאת, כיוון שרוב הזמן הם נמצאים באמצע ולא במצב מוחלט. כלומר, בדרך כלל יש לאדם גם תחושות טובות וגם תחושות רעות, ולכן הוא אף פעם לא נמצא בקצה מוחלט של רצון מסוים. לדבריו, רק כשהאדם נמצא בקצה מוחלט, הוא חווה את הצורך ההכרחי בהיפוך מוחלט. האם ניתן להפסיק את המשחק של הרצון? לדברי אליעד, הדרך להפסיק את המשחק של הרצון וההיפוך היא להבין שהחיסרון נובע מתפיסת המציאות שלנו, שהיא תוצאה של ההפרדה שאנו עושים בין הדברים. האדם תופס את עצמו כישות נפרדת מהמציאות, ולכן הוא חווה חיסרון מתמיד. הדרך לשבור את הלופ היא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך למכור את המוצר שלך?, האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור את המוצר שלך?, איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם אפשרי לרצות את הכל? למכור מוצר בהנחה איך לגרום למישהו לחזור אליך אחרי בגידה? מה אני רוצה להרגיש... חשיבה רגילה סובל מבעיית קשב מפחד שאני רע פחד להיפגע ובררנות הערכה עצמית לגרום למישהו להאמין בעצמו הרגשת חוסר אהבה לשכנע מישהו לאהוב אותך מאושר השמח בחלקו מקור האושר להיות מכור לסרטי סקס בחורה יפה שחושבת שהיא מכוערת החלטה בקבוצה החלטה שקולה איך להתמודד עם טורדנות כפייתית? איך להתמודד עם הפחד למות? להיות מנהל מצליח להשיג מטרות גדולות מרגיש שהמוצר יקר ללמוד למכור חינוך חילוני חרדות אצל ילדים איך לשחזר רגע של הארה רוחנית? איך לתכנת את התת מודע? פיגור אוטיזם האם למחלות ולהפרעות נפשיות יש השפעה תורשתית? רגשי געגועים לאקסית להחזרת האקס שרירי הגב מתאמצים לבחור חוג כושר איפה היה אלוהים בזמן השואה? לא רק אלוהים שבך הארה סיבתית חיפוש הארה המלצה על הספר להיות אלוהים להפוך להיות אלוהים האמיתי הכנסה איך עושים כסף והרבה? מטרת החיים היא ימות המשיח בחירת משמעות החיים מחשבות חיוביות רעות אין כזה דבר פרסום שלילי חסרי בחירה חופשית למה אנשים בוחרים בחירות רעות? נוח לו לאדם שנברא למה יש כאוס בעולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, קואצ'ינג לילדים, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושאי איך למכור את המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5625 שניות - עכשיו 03_10_2025 השעה 19:24:03 - wesi1