מערכות יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה... להתמודד עם מצבים מורכבים יותר בעתיד. לדוגמה, אם יש עמית לעבודה שנוהג לרכל או לשקר, אפשר לראות בכך הזדמנות ללמוד כיצד לנהל את התקשורת בצורה נכונה יותר. ייתכן שאותה התנהגות פוגעת רגשית, אך אינה משפיעה ישירות על איכות העבודה שלנו. לכן, במקום לכעוס על עצם ההתנהגות, אפשר ללמוד להתעלם ממה שלא באמת מפריע באופן מהותי, ולפתח יכולת להתמודד עם קונפליקטים בצורה בוגרת. מה לעשות כאשר מרגישים מאוימים ... תרופה למכה ולנקוט צעדים שימנעו פגיעה עתידית. אולם במידה ואנחנו מזהים שהתחושה של איום אינה מבוססת היטב, הפתרון יהיה ללמוד לשחרר את הפחד ולא לתת לאותה תחושה להשתלט עלינו. לדוגמה, אם אדם חושש מפיטורים בעקבות רכילות ששמע, עליו לבדוק ... בפגיעה ישירה ואמיתית, אפשר לנקוט בצעדים מעשיים כדי למנוע את הפגיעה. אך אם מדובר רק בכעס רגשי, הפתרון הוא ללמוד לקבל את העובדה שאין לנו שליטה על התנהגותם של אחרים, אלא רק על הדרך שבה אנחנו מגיבים. מה לעשות ... אותו או שאולי הוא מעדיף להישאר במצב הקיים, כי זה דורש פחות מאמץ מאשר לבצע שינוי משמעותי. מה אפשר ללמוד מקונפליקטים במקום העבודה? לבסוף, אליעד כהן מדגיש שקונפליקטים הם לא רק מכשול או בעיה שצריך להימנע ממנה, אלא הזדמנות משמעותית להתפתחות אישית. דרך ההתמודדות עם אנשים קשים, אנחנו יכולים ללמוד כיצד לשפר את התקשורת שלנו, כיצד לפתח אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר, וכיצד לנהל בצורה חכמה יותר את האינטראקציות שלנו ... - או לשנות את התפיסה שלהם, או להחליט לעזוב את מקום העבודה אם הדבר אינו נסבל עבורם. מה ניתן ללמוד מקונפליקטים בעבודה? בסופו של דבר, קונפליקטים בעבודה הם הזדמנות להתפתחות אישית. הם יכולים ללמד אותנו כיצד להתמודד עם אנשים ...