אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? ✔איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר.

למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך?

אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים לשקר או להסתיר מידע יעדיפו להימנע משאלות רבות כדי לא להיתפס בשקרים שלהם. לכן, כאשר אתה אומר לשותף הפוטנציאלי:

"כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת והזאת"

אתה למעשה משדר לו ביטחון ואמינות.

המסר שאתה מעביר הוא שאין לך שום דבר להסתיר, ושאתה אפילו מעוניין שיבדקו אותך בצורה יסודית.

איך לגרום לשותף לשאול אותך את השאלות הנכונות?

כאשר אדם מחפש שותף עסקי, הוא לא תמיד יודע אילו שאלות עליו לשאול כדי לוודא את האמינות ואת האיכות של הצד השני. לכן, כאשר אתה מנחה אותו אילו שאלות כדאי לו לשאול, אתה למעשה נותן לו כלים לבחון אותך.

לדוגמה, אפשר לומר לשותף פוטנציאלי:

- "כשאתה בוחר שותף עסקי, כדאי לך לשאול אותו לגבי הניסיון שלו בתחום המסוים הזה".

- "כשאתה מחפש ספק או שירות מסוים, כדאי לך לבדוק את ההיבטים האלו והאלו".

כאשר הוא רואה שאתה מעודד אותו לבדוק אותך ואת המתחרים, אתה מוכיח לו שאתה בטוח לחלוטין במה שאתה מציע. בנוסף, כאשר הוא ילך למתחרים שלך וישאל אותם את אותן שאלות, ייתכן שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך.

למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון?

כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה כיצד לבחון אנשים, ספקים או שירותים. בעצם העובדה שהאדם השני שואל אותך את השאלות שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של "תלמיד" שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי.

אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר.

איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף?

כאשר אתה מנחה את השותף העסקי הפוטנציאלי לגבי השאלות שהוא צריך לשאול, אתה בעצם הופך למוביל תהליך החשיבה שלו. במובן הפסיכולוגי, אתה מנהל את השיחה ואת קבלת ההחלטות שלו.

לדוגמה, אם תאמר לו "כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת, " ובפועל הוא עושה זאת, אתה כבר יצרת דינמיקה שבה הוא מקשיב לעצות שלך ומונחה על ידך.

כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו.

זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית.

למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד?

השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה להסתיר, ירצה דווקא שהשותף העסקי ישאל כמה שיותר שאלות ויבחן אותו לעומק.

לעומת זאת, אנשים לא אמינים, רמאים או שקרנים יעדיפו להימנע ככל האפשר מהשאלות, כי הם חוששים לחשוף דברים לא נעימים עליהם.

אליעד מציין כי גם אדם לא ישר יכול להשתמש בטכניקה הזו בצורה מניפולטיבית, על ידי כך שהוא מנחה את הצד השני לשאול רק שאלות "בטוחות", שאלות שהוא כבר הכין מראש את התשובות להן. אך זו לא הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע.

סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי:

כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע:

- עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות.

- הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם.

- הציגו ביטחון ואמינות על ידי כך שאתם לא חוששים להיבדק ולהיחשף לכל ביקורת.

- צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית.

על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי.
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אחת מהשיטות הפחות שגרתיות, אך היעילות ביותר, היא ללמד אותו איך לחשוד בכם.

ללמד את השותף העסקי איך לחשוד בכם

כן, זה אולי נשמע פרדוקסלי, אבל כדי שהשותף ירגיש ביטחון לגביכם, כדאי ללמד אותו אילו שאלות עליו לשאול אתכם. לדוגמה, אם הוא מתלבט לגבי עבודה איתכם, תוכלו לומר לו:

"אם הייתי במקומך ומחפש שותף, הייתי שואל את השאלה הזו והזו."

כך אתם נותנים לו כיוון ברור כיצד לבדוק אתכם.

למה זו עצה טובה?

רמאים ואנשים לא אמינים מעדיפים שלא ישאלו אותם יותר מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם יכול לעודד שאלות, אבל לא את השאלות הנכונות - אך זה כבר נושא אחר.

איך זה עובד בפועל?

1. תנו לשותף את הכלים לבדוק אתכם

כשהוא רואה שאתם מעודדים אותו לשאול שאלות ואפילו מנחים אותו אילו שאלות כדאי לשאול, זה משדר ביטחון ואמינות. לדוגמה, אם הוא מחפש שותף עסקי, אתם יכולים לומר לו:

- "כשאתה בוחר שותף, כדאי לך לשאול את זה ואת זה."

- "אם אתה קונה טלוויזיה, כדאי לשאול כך וכך."

- "אם אתה בוחר ספק, כדאי לבדוק את הדברים האלו."

כך אתם לא רק גורמים לו להרגיש שהוא מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן.

2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך

ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע שלכם, מה שיוצר תחושת ביטחון.

3. אתם למעשה מובילים את תהליך קבלת ההחלטות שלו

בכך שאתם מראים לו איך לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם, אתם בעצם מעצבים את תהליך החשיבה שלו. אם אתם באמת טובים, התשובות שלכם יהיו טובות יותר מהתשובות של המתחרים - וזה רק יגביר את הסיכוי שהוא יבחר בכם.

למי השיטה הזו מתאימה?

השיטה הזו מועילה במיוחד לאנשים שמציעים מוצר או שירות איכותי באמת, ואינם חוששים משאלות. אם אתם טובים במה שאתם עושים, תנו לשותף העסקי לשאול את כל השאלות שהוא רוצה - ואפילו עזרו לו להבין מה לשאול.

לעומת זאת, מי שאינו אמין, יכול לנצל את העיקרון הזה בצורה אחרת - לכוון אנשים לשאלות מסוימות ולהימנע מהשאלות הבעייתיות עבורו. אך זו כבר טכניקה שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן.

לסיכום

אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה.

- הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול.

- הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם.

- תנו לו את הכלים לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם.

אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם.

למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו:

- איך ללמד מישהו לשאול שאלות

- איך ליצור אמון עם אנשים

- איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים

שיהיה בהצלחה!
פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך
לעודד מישהו לחקור אותך לפחד שקרים שידור ביטחון עצמי חיזוק ביטחון עצמי להסתיר להיות בטוח בעצמך איך לבדוק ביטחון עצמי ירוד תשובות המלצה איך לבנות איך לבנות אמון איך לבנות אמון עם לקוח איך לבנות אמון עם שותפים איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך לגרום למישהי איך ליצור איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים איך לשכנע מישהו אמון אמון עם לקוח אמון עם שותפים אמונה חקירות לבנות אמון לבנות אמון עם לקוח לבנות אמון עם שותפים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות לגרום למישהי להאמין להאמין לך לחקור ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם שותפים עסקיים ללמד ללמד מישהו מה לשאול אותך למידה לעודד לעודד מישהו לעודד מישהו לחקור אותך לקוח לקוחות לשאול לשאול אותך שאלות לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו להאמין לך מה לשאול נאמנות עסק עסקים שאלה שאלות שותפות שותפים שותפים עסקיים
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו ... מתייחס לדברים שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ... האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיוב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי ... חווה שהמוכר, הוא לא האני שלו. ובפרט כאשר בדכ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיוב. והנה, האדם בדכ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד ... שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני. והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב ככ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח ... עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו. וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיוב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, ... המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על האני שלו ועל האינטרסים שלו, ואז ...
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי איך לגרום למישהו לסלוח ולחזור אחרי בגידה? כדי לגרום לאדם לסלוח אחרי בגידה, אליעד כהן מסביר שחשוב להבין את המהות האמיתית שמסתתרת ... האמת היא שהבעיה המרכזית היא בדרך כלל הפגיעה באמון או בתחושת הערך העצמי שנובעת מהבגידה. לדברי אליעד, כשהאישה אומרת לגבר שהיא לא רוצה אותו כי הוא בגד בה, זה לא באמת ... הקשר, ולכן הגבר צריך לתת לה סיבות טובות מאוד להאמין שבעתיד יהיה לה טוב איתו יותר מאשר רע. אליעד כהן נותן דוגמה פשוטה מעולם ההשקעות: אם יש לך מניה שהייתה רווחית בעבר, אתה ... לפגיעה. לדוגמה, ייתכן שהבגידה פגעה בתחושת האמון שלה או בתחושת הערך העצמי שלה. במקרה כזה, הפתרון הוא שהגבר יספק לה בדיוק את התחושה ההפוכה - אם האמון נפגע, עליו לשדר לה הרבה מאוד תחושת אמון. אם הערך העצמי שלה נפגע, הוא צריך לגרום לה להרגיש כמה שיותר בעלת ערך. אליעד משתמש בדוגמה נוספת כדי להמחיש את הנקודה הזאת: נניח שיש עובד שגונב ממך כסף בכל יום. אם ... אופן, אם הגבר מעניק לאישה תחושה טובה, ביטחון, ואמון - אז גם הפחד מבגידה עתידית יכול להתקזז בזכות הערך שהיא מקבלת ממנו. כדי להבהיר זאת עוד יותר, אליעד כהן מביא דוגמה ... עולה על הרע. באופן דומה, הבגידה מהווה פגיעה באמון - ולכן על הגבר ליצור מציאות שבה האמון המחודש שהיא תקבל ממנו יהיה משמעותי יותר מהחשש לבגידה עתידית. הדרך הפרקטית לכך היא לזהות מה היה באמת המהות של הפגיעה ... בו, מה שחשוב באמת הוא העתיד. לכן, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסלוח לך אחרי בגידה, עליך לספק לאותו אדם בהווה ערך משמעותי ביותר שיקזז ויעלה על החשש מפגיעה עתידית. איך לגרום למישהו לסלוח אחרי בגידה? יצירת אמון מחדש בזוגיות אחרי בגידה איך מתמודדים עם בגידה בזוגיות? למה בגידה פוגעת בתחושת הערך העצמי? איך להחזיר את האמון בזוגיות? האם אפשר לסלוח על בגידה בזוגיות? איך לשקם יחסים אחרי משבר אמון? בא נגיד גבר בגד במישהי בסדר הלאה עכשיו היא מפחדת שהוא יבגוד בה שנית מה אפשר לעשות? ש: לנסות להבין למה הוא בגד בה. ... כל כך פגע בך? כי הרגשתי שאני לא יכולה לתת בך אמון אוקי זאת אומרת כשהאישה אומרת בגדת בי זה כמו להגיד הפרת את האמון ביני לבינך אני לא יכולה לבטוח בך יותר וכשהיא אומרת ובגדת בי זה לא על בגדת הפעולה אלא על האמון. מה שזה בעצם אומר שבעצם אותה אישה אומרת, אותה אישה מה היא אומרת בעצם היא אומרת אני לא יכולה להיות איתך כי בגדת בי זה ... זה כמו להגיד אני חושבת שאני לא יכולה לתת בך אמון בעתיד, עכשיו ולכן פרקטית מה שיכול לעשות אותו בן אדם זה להגיד כזה דבר אם המהות של הבגידה הפריעה לה בגלל שהיא לא יכולה לתת בי אמון זאת אומרת שאם ביומיום אני אשדר לה שהיא יכולה לתת בי אמון זה יכול לקזז את החשש שלה מהבגידה. נסביר את זה שוב פעם בא נגיד לדוגמה שיש לך נגיד מניה שיורדת נגיד קנית מניה והיא ... מה הקיזוז שלו מה הקיזוז של הבוגד. ש: זה בא מאמון. אליעד: אז לא אז מה שאני אומר זה אתה לוקח את המילה בוגד נכנס למהות שלה, נגיד בוגד נגיד גרם לה להרגיש חסרת ערך זאת ... הפריעה לה כי היא רוצה נגיד כי זה גרם לה לאבד אמון זאת אומרת שאם ביומיום היא תרגיש שהיא יכולה לתת בך אמון בדברים אחרים, בדברים אחרים איך עושים את זה זאת גם שאלה אז התחושה שהיא מקבלת ממך אמון תקזז לה את הפחד שהפרת אמון שתפר אמון או מה שזה לא יהיה. עכשיו גם פה איך מגיעים לפתרון הזה מאוד פשוט עובדה ופירוש העובדה היא שהאישה אומרת העובדה היא שהוא ...
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר? איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך? אליעד כהן מסביר כיצד פועלות ... שואל את המוכר באיזו מהירות הרכב מאיץ מאפס למאה?. כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח להטיל ספק, כי הלקוח רוצה להרגיש שהוא לא תמים ושביכולתו להבחין בשקר. הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח מטיל ספק בשאלה כלשהי, הוא באופן לא מודע מניח שהבסיס עצמו נכון. הטלת הספק נותנת ללקוח תחושה של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה ... כהן נותן היא אדם שרוצה לקנות רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. כאשר הלקוח ישאל את עצמו האם באמת הרכב זכה בפרס?, הוא ... שהמוכר רוצה לשקר ולטעון שהוא 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר. כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו האם באמת הרכב נבחר ... כבר באופן אוטומטי מניח שהרכב אכן 4x4. בכך הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק (אולי היא לא באמת צהובה?). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא דווקא מחזק אצלו ... שהוא בדק את הנושא, ובכך למעשה מקבל את הטענה השקרית. מדוע מניפולציה כזו עובדת על אנשים? הסיבה שהמניפולציות הללו מצליחות היא משום שהלקוח מתמקד בפרטים משניים ולא בעיקריים. ברגע ... השוליים, והבסיס השקרי נשאר מוסתר ומקובל עליהם בלי שהם שמים לב. כדי למנוע מניפולציה, חייבים לבדוק את העובדות מהיסוד, לא להתפתות להאמין מיד, ולא להניח מראש שום דבר שנאמר. איך ... שקרים? איך משכנעים אנשים? טעויות חשיבה נפוצות איך מרמים אנשים? כיצד פועלת מניפולציה שקרית וכיצד ניתן להתגונן ממנה? כאשר אדם מנסה לשכנע מישהו במשהו, באופן טבעי עולה אצל השומע השאלה: ... בנושאים חשובים. למשל, אדם שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה. שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה: המוכר משתמש ... והמוכר רוצה לשכנע שהרכב עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. - כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה האם הרכב באמת זכה בפרס?, ...
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ... לא? אחת השאלות החשובות ביותר בתהליך המכירה ובשכנוע לקוחות היא האם ומתי כדאי לאיש המכירות לשדר ביטחון עצמי. לפי אליעד ... לבין מצבים שבהם דווקא הססנות היא שתעזור לו לזכות באמון הלקוח. באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. ... ביטחון עצמי מופרז דווקא עלול לפגוע במכירה ולגרום ללקוח לחשוד. הסיבה לכך היא שביטחון עצמי מוגזם עלול להיתפס כמזויף ... דומה באופן חשוד, מילה במילה, זה עלול לעורר חשד אצל החוקרים, משום שזה מעיד על כך שהעדות תוכננה מראש. באופן דומה, איש ... רובוטית ובביטחון מלא גם על פרטים שאינם ברורים, גורם ללקוח לחשוב שהוא פשוט חוזר על טקסט שנלמד בעל פה, ללא כל שיקול דעת ... אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב כזה, עדיף לאיש המכירות להראות דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: המוצר הזה מתאים לך בדיוק!, כדאי ... לחשוב עליו. כאשר איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות שלו, הוא למעשה משדר אמינות גבוהה יותר. הלקוח מרגיש שאיש המכירות מבין אותו ולא מנסה סתם למכור בכוח. היכולת להכיל ספקות, במיוחד כאשר הם נוגעים להחלטות אישיות של הלקוח, הופכת את איש המכירות לאמין ומגדילה את הסיכוי לסגירת העסקה. מתי עודף ביטחון עצמי עלול לעורר חשד אצל הלקוח? עוד דוגמה חשובה שאליעד מציג היא ההבדל בין רובוט לבין בן ... - עלול להיראות מתוכנת מדי ולא אמיתי, ובכך לאבד את האמון של הלקוח. כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות צריך ... על הביטחון המוחלט ולבחור דווקא בהזדהות עם החששות של הלקוח. כיצד לאזן בין ביטחון עצמי להססנות? המפתח למכירה מוצלחת לפי ... בדברים אישיים, תחושות אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ואמון. איש המכירות חייב להבין שכאשר הוא מביע ביטחון בדברים שלא ... כאשר הוא מכיר במגבלות הידע שלו ומשדר הבנה לספקות הלקוח, הוא דווקא מחזק את אמינותו ומקרב את הלקוח לסגירת העסקה. מה לקוח צריך לזכור כדי לא ליפול בפח של מוכר בטוח מדי? אליעד מציע גם ללקוח עצמו להיות מודע לכך שפעמים רבות מוכרים מדברים בביטחון רק כי ...
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
... אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור? מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה? אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש . מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה X ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה. מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה? אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא ... לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת. כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות? אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו ... או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה לדקלם לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר. הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: אם אמרתי משהו לא מדויק או לא ... אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?. תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה. מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן? לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא ...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח. כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן אוטומטי הם לא ירצו לרכוש ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיוב. ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול שאלה: האם כדאי או לא כדאי, לעודד את העובד שלך לחשוב באופן עצמאי? תשובה: אין תשובה מוחלטת, אלא כל מקרה לגופו. יש מקרים שבהם עדיף שהעובד שלך לא ... שלך אמור לעשות בוודאות של מאה אחוז. שאז מבחינתך שהוא יהיה סוג של רובוט. אבל יש מקרים שבהם אתה רוצה שהעובד שלך יפעיל את המחשבה שלו ויש מקרים שבהם אתה רוצה לעודד אותו לחשוב באופן עצמאי. ולפעמים אתה רוצה שיש דברים שהוא יעשה כמו רובוט ושיש דברים שהוא יחשוב באופן עצמאי ...
למה מישהו שונא את מי שאוהב אותו? למה שמישהו ישנא את מי שיאהב אותו? למה שמישהו מכוער ישנא את מי שאוהב את איך שהוא נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ראפור
למה מישהו שונא את מי שאוהב אותו? למה שמישהו ישנא את מי שיאהב אותו? למה שמישהו מכוער ישנא את מי שאוהב את איך שהוא נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ראפור
... נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ... היה רוצה לקבל ולאהוב את המראה שלו כפי שהוא, אז אהבתך והערצתך למראה שלו יכולה לגרום לו לאהוב אותך יותר, כי אתה מחזק את ... את המקצוע שלו, ואתה מגיב באמירה: מה רע בזה? זה מקצוע טוב! - התגובה הזו יכולה לגרום לו לשנוא אותך, כי אולי הוא רוצה ... אדם דווקא היה רוצה לקבל את המקצוע שלו ולאהוב אותו יותר, אז האמירה שלך יכולה לגרום לו לאהוב אותך יותר, משום שאתה עוזר לו לקבל את המצב הנוכחי שלו. מה חשוב לזכור כשרוצים לתמוך ולעודד? כדי לתמוך ולעודד נכון, אליעד מסביר שחייבים ... מרגיש ומה הוא באמת רוצה. למה אנשים שונאים את מי שאוהב אותם? איך להחמיא נכון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להימנע ... ישנא את מי שאוהב אותו? רוצה לקבל את עצמו, רוצה לשנות את עצמו, מחמאות נכונות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות ...
עתיד האנושות, האם יש עתיד לאנושות? האם יש עתיד למדינה? איך לעשות שלום בעולם? איך להציל את האנושות? מהו הפתרון לבעיית האנושות? ללמד אנשים לחשוב בהיגיון, לעודד אנשים לחשוב בהיגיון, לגרום לאנשים לפתח את השכל, איך לעזור לעולם?
עתיד האנושות, האם יש עתיד לאנושות? האם יש עתיד למדינה? איך לעשות שלום בעולם? איך להציל את האנושות? מהו הפתרון לבעיית האנושות? ללמד אנשים לחשוב בהיגיון, לעודד אנשים לחשוב בהיגיון, לגרום לאנשים לפתח את השכל, איך לעזור לעולם?
... איך להציל את האנושות? מהו הפתרון לבעיית האנושות? ללמד אנשים לחשוב בהיגיון, לעודד אנשים לחשוב בהיגיון, לגרום לאנשים לפתח את השכל, איך לעזור לעולם? האם יש עתיד למדינה או למין האנושי? הרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי העתיד של האנושות, ... ובעולם? הפתרון היחיד האמיתי שאליעד כהן מציע הוא לעודד אנשים לחשוב יותר בהיגיון ולפתח את השכל שלהם. לדבריו, ככל שאנשים יהיו יותר חכמים, ויחשבו בצורה הגיונית יותר, הם יגיעו למסקנות נכונות יותר, ויפעלו ... נגד ביבי, או לשכנע אנשי דאעש נגד טרור), צריך ללמד את האנשים לחשוב בהיגיון. כיצד ללמד אנשים לחשוב בהיגיון? ללמוד לחשוב בהיגיון זה לא עניין פשוט של להחליט מעכשיו לחשוב בהיגיון, אלא צריך ללמוד את זה בצורה יסודית. משמעות הדבר היא ללמוד ... חשיבה הגיונית בצורה מסודרת ומעמיקה. איך ניתן לעודד את החשיבה ההגיונית בחברה? הדרך הפרקטית שאליעד מציע היא להפיץ תכנים של חשיבה הגיונית ולעודד את האנשים סביבכם לחשוב לעומק. לדוגמה, אם יש לך ילד, במקום ללמד אותו רק היסטוריה או ידע כללי, חשוב ללמד אותו איך לחשוב, איך לשאול שאלות נכונות ואיך לבדוק את המציאות לעומקה. באופן כללי, חשוב לפרסם ולהפיץ כל תוכן שמלמד אנשים לחשוב בהיגיון. מה יקרה אם ... הסכמה מוחלט, ואף לאלימות ומלחמות. אם אין היגיון משותף, כל אחד יאמין במשהו שונה, והתוצאה תהיה כאוס, בדיוק כמו מגדל בבל, שבו איש לא הבין את חברו והכל התפרק. לסיכום, הפתרון האמיתי לעתיד טוב יותר עבור המדינה, החברה והעולם הוא לעודד את החשיבה ההגיונית. ככל שאנשים יחשבו בהיגיון יותר, כך יגדל הסיכוי לשלום, לאחדות ולהסכמות בין אנשים, ויקטנו הבעיות בעולם. האם יש עתיד לאנושות? איך ... יש סיכוי שיהיה שלום בעולם? איך להביא את המשיח? איך לגרום למשיח לבוא? מה הסיכוי שיהיה שלום בעולם? מה הסיכוי שלא יהיו מלחמות? איך להילחם בטרור? איך להציל את העולם מעצמו? איך לעזור למין האנושי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים?, איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, מאמן זוגי, מאמן לזוגיות בתחום איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 01:25:09 - wesi1