אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לחנך ילדים? ✔עונשים לילדים, להעניש או לא להעניש, כמה להעניש? האם להעניש ילד אוטיסט? איך לחנך ילד אוטיסט? איך להעניש ילדים? איזה עונש לתת לילד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:15עונשים לילדים, להעניש או לא להעניש, כמה להעניש? האם להעניש ילד אוטיסט? איך לחנך ילד אוטיסט? איך להעניש ילדים? איזה עונש לתת לילד? האם זה באשמת הילד? תסמונת דאון, אוטיזם, ענישת ילדים כדרך חינוך, הדרכת הורים
האם נכון להעניש ילד אוטיסט שמתנהג לא כראוי?

השאלה שעומדת במרכז השיחה של אליעד כהן עוסקת במצבים שבהם ילד אוטיסט מתנהג בצורה לא רצויה, כמו לברוח מהבית, להרביץ למישהו, לקשקש על הקיר או ללכלך את השולחן. אליעד מבהיר שההתמקדות לא צריכה להיות באשמת הילד - האם הוא עשה זאת מתוך כוונה רעה או מתוך חוסר הבנה - אלא בשאלה המרכזית: האם הענישה תסייע במניעת התנהגות זו בעתיד או לא.

לדברי אליעד, המחשבה הראשונית של אנשים רבים היא לבחון את רמת ההבנה של הילד או רמת האוטיזם שלו. למשל, ילד שאינו מבין כלל, אולי לא ייענש, וילד שמבין חלקית, ייענש חלקית. אליעד שולל את החשיבה הזו ומדגיש שהעניין החשוב באמת הוא מה תהיה התוצאה של הענישה - האם היא תוביל לשינוי בהתנהגות בעתיד.

האם יש קשר בין הבנת הילד האוטיסט את העונש לבין הענישה?

כדי להסביר זאת, אליעד מביא דוגמה של ילד קטן או תינוק שניגש להכניס את ידו לשקע החשמל או מנסה לקפוץ מהחלון. למרות שתינוק אינו מבין את המשמעות של המעשה, לעיתים יש צורך להשתמש בענישה או בכאב קל, כמו מכה קטנה ביד, לא משום שהוא אשם, אלא כדי ליצור התניה שתמנע את ההתנהגות המסוכנת בעתיד.

המסקנה של אליעד מהדוגמה הזו היא שהשאלה העיקרית אינה אם הילד הבין את העונש, אלא האם העונש או ההתניה אכן יימנעו ממנו לחזור על ההתנהגות השלילית בעתיד.

איך יודעים איזה עונש יתאים לילד אוטיסט?

כשנשאל כיצד ניתן לדעת איזה עונש יהיה יעיל, אליעד מבהיר כי הדרך היא ניסוי וטעייה. חשוב לנסות תחילה עונשים קלים יותר ולבדוק אם ההתנהגות משתפרת. אם לא, אז לנסות עונשים חזקים יותר באופן הדרגתי. לכל ילד יש את ההתניות האישיות שלו, ההיסטוריה שלו, וחשוב להכיר את הילד באופן אישי ולבחור עונש שיתאים לו ספציפית.

אליעד מציין שכמו שניתן לאלף בעלי חיים באמצעות יצירת התניה (כאב או הנאה), כך גם ניתן לחנך ילד אוטיסט. הוא מבהיר שילד אוטיסט לא פחות חכם מחתול או שועל בהקשר של הבנת התניות, ולכן צריך ליצור לו קשר ברור בין הפעולה שלו לתוצאה שתגיע בעקבותיה, גם אם הוא לא מבין את הסיבה בצורה עמוקה.

האם יש להעניש ילד אוטיסט יותר חזק מאשר ילד רגיל?

נקודה מעניינת שאליעד מעלה היא שלפעמים דווקא בגלל שילד אוטיסט לא מבין את ההקשר בצורה ברורה, ייתכן שיהיה צורך בעונש יותר חזק, כדי שהוא יצליח לקשר בין הפעולה לבין התוצאה באופן ברור יותר. הוא מדגיש שזה לא כלל, אלא תלוי לחלוטין במצב ובתגובות של הילד.

איך להימנע מענישה שגויה ומתי לא להעניש?

אליעד מדגיש שהענישה חייבת להיות מותאמת למטרה אחת בלבד - מניעת ההתנהגות הלא רצויה בעתיד. אם המטרה היא לפרוק כעס או לנקום, הענישה לא תשיג את מטרתה ולא תביא לשיפור התנהגות הילד. במקרה כזה, אפשר אפילו לפגוע עוד יותר בילד או ביחסים איתו. הענישה צריכה להיות כלי חינוכי בלבד, ללא מעורבות רגשית אישית של המעניש.

מהם שלבי הענישה הנכונים בפועל?

בפועל, אליעד מציע להורים להשתמש בשלבי ענישה הדרגתיים ומותאמים אישית:
  • שלב ראשון: נסו עונש קל יחסית ובחנו את התגובה של הילד. בדקו האם ההתנהגות חוזרת על עצמה.
  • שלב שני: אם ההתנהגות נמשכת, עברו לעונש קצת יותר משמעותי, ושוב - בחנו את התגובה.
  • שלב שלישי: המשיכו להחמיר את העונש עד שתגיעו למצב שבו הילד מבין את הקשר בין ההתנהגות שלו לעונש ומפסיק את ההתנהגות השלילית.
כל התהליך חייב להיות מבוסס על הכרות טובה עם הילד, הבנת הרגישויות שלו, ההעדפות שלו, והתגובות האופייניות לו במצבים שונים.

האם עונש חייב להיות פיזי?

אליעד לא מתעקש על כך שהעונש חייב להיות פיזי. הוא מדגיש שמה שחשוב הוא שהילד יקשר בין הפעולה לתוצאה. לפעמים עונש פיזי קל יכול להיות מועיל מאוד, אך במקרים אחרים מספיק עונש מסוג אחר כמו שלילת הטבות או חיזוק חיובי של התנהגות רצויה, על מנת ליצור את ההתניה הדרושה.

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהשאלה החשובה באמת היא לא אם הילד האוטיסט אשם, מבין או לא, אלא האם הענישה שבחרנו מונעת מההתנהגות השלילית לחזור על עצמה. הדרך להגיע לתשובה הנכונה היא באמצעות ניסוי וטעייה, תוך התאמה אישית של שיטות הענישה לילד הספציפי ולתגובותיו.
מה עושים כשילד אוטיסט בורח מהבית או מבצע התנהגות בלתי רצויה? איך מענישים אותו נכון?

המצב שבו ילד אוטיסט בורח מהבית או מבצע פעולה לא מקובלת, כמו להרביץ למישהו או לקשקש על הקיר, מעורר שאלות לגבי הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנהגות הזו. השאלה המרכזית היא האם יש להעניש את הילד האוטיסט, ואם כן - כמה וכיצד?

אליעד מציע כי השאלה המרכזית לא נוגעת רק לרמת האוטיזם של הילד, אלא למטרה של הענישה ולתוצאות שלה. התשובה לשאלה האם להעניש או לא תלוית במטרה של הענישה: האם הכוונה היא להרתיע את הילד מהתנהגות זו בפעם הבאה? אם כן, אז יש להעניש על מנת למנוע את ההתנהגות הלא רצויה בעתיד.

האם ילד אוטיסט אשם בהתנהגותו?

כחלק מהשיחה, עולה השאלה האם ילד אוטיסט אשם בהתנהגותו - האם הוא עושה זאת מתוך כוונה רעה או מתוך חוסר הבנה. אליעד מסביר כי לא תמיד יש חשיבות לדעת אם הילד הבין את ההתנהגות או אם הוא פעל מתוך כוונה רעה. במקום זאת, חשוב לשאול את עצמנו מה יהיה הכלי היעיל ביותר כדי למנוע את חזרת ההתנהגות הזו.

האם הענישה משפיעה על ילדים אוטיסטים?

הבעיה המרכזית היא לדעת אם הענישה אכן תעזור לשיפור ההתנהגות של הילד. לא תמיד ידוע אם עונש כלשהו ישפיע, כי ילד אוטיסט יכול להבין את המציאות בדרכים שונות. בשיחה עם שואל, אליעד מציין כי בעוד שאדם רגיל יכול להבין את עונשו ולהפנים את מטרת הענישה, ילד אוטיסט עשוי להיתקל בקשיים בהבנת הקשר בין ההתנהגות לבין העונש. לפיכך, התשובה לא תמיד ברורה.

מה מטרת הענישה?

אליעד מדגיש כי מטרת הענישה היא למנוע את ההתנהגות הלא רצויה בעתיד. אם מטרת הענישה היא לנקום או להוציא עצבים על משהו שעשינו במהלך היום, אז הענישה לא תסייע בשיפור ההתנהגות. אם מטרת הענישה היא למנוע חזרה על פעולה לא רצויה, אז יש לפעול בדרכים שיביאו לתוצאה הרצויה, ללא קשר אם הילד הבין את העונש או לא. לפעמים זה יכול לכלול כלים שונים, כמו עונשים פיזיים, תמריצים חיוביים או כל צורת התניה אחרת.

איך להעניש ילד אוטיסט?

ההבנה כאן היא שהשאלה החשובה אינה אם הילד הבין את העונש או לא, אלא אם הענישה אכן תעזור למנוע את ההתנהגות הלא רצויה בעתיד. אליעד מציין כי גם בעלי חיים יכולים להיות מאלפים בעזרת התניה - כלומר, הם לומדים להתנהג בצורה מסוימת כשיש קשר ברור בין הפעולה לבין התוצאה (כאב או תועלת). אם הילד האוטיסט לא מבין את העונש בצורה ברורה, ייתכן וצריך לבחור בעונש חזק יותר על מנת שהוא יפנים את הקשר בין ההתנהגות לבין התוצאה.

מה עושים כשלא יודעים איזו עונש יתאים?

כשהשאלה היא כיצד לדעת אם העונש שבחרנו אכן יעיל, התשובה היא ניסוי וטעייה. יש לנסות עונשים שונים, להתחיל בעונשים קלים ולראות אם הם משפיעים על ההתנהגות. אם לא, יש לנסות עונש חזק יותר ולבחון את התוצאות. כל ילד הוא עולם בפני עצמו, ולכן חשוב להכיר את הילד האוטיסט, להבין את ההתניות שלו, את ההיסטוריה שלו, את תחום העדפותיו וכיצד הוא תופס את העולם סביבו.

איך כל זה מתבצע בפועל?

על מנת למצוא את העונש המתאים, יש לבצע ניסויים על מנת להבין איך הילד מגיב. האם העונש הראשון שהשתמשנו בו לא עבד? ננסה משהו חזק יותר. מה הילד אוהב ומה לא? מהם הגבולות שלו? לפי כל מקרה, צריך להתאים את הצורת הענישה, תוך שמירה על איזון - כי הענישה לא צריכה להיות קשה מדי, ולא קלה מדי.
עכשיו ילד אוטיסט שבורח מהבית לא רק ברח מהבית גם הלך ומה עשה עשה עוד משהו, זה לא באמת משנה מה עשה עשה דבר שלא אמורים לעשות ברח מהבית הרביץ למישהו עשה משהו לא משנה קשקש על הקיר לכלך את השולחן לא משנה מה עשה עשה התנהגות שאנחנו לא רוצים שהוא יעשה אותה, ילד אוטיסט שסובל מאיזה רמה של אוטיזם שסובל מרמה של אוטיזם x. עכשיו השאלה היא כזאת האם הגיוני להעניש אותו על מה שהוא עשה או לא להעניש אותו כי הוא לא אשם בזה הוא ילד אוטיסט אין מה לעשות זה הוא לא אשם הוא לא עשה את זה מתוך רוע לב או מתוך מה שזה לא יהיה, אז מה האמת מה אתה אומר?

ש: אני לא מצליח להבין את השאלה הזאת.

אליעד: הבנו את השאלה.

ש: לא הבנתי.

אליעד: או שאולי צריך להעניש אותו בצורה מידתית.

ש: וזה מה זה הדבר הזה.

אליעד: לא יודע השאלה מה נביא את האופציות.

ש: השאלה אם קודם כל אם צריך בכלל להעניש יש פה הנחת יסוד אם צריך להעניש.

אליעד: מה אתה חושב מה אתה אומר?

ש: צריך לדעת האם העונש יתן משהו.

אליעד: אתה צודק מה אתה אומר מה אתה חושב מה התשובה?

ש: לא יודע לא מכיר מספיק אוטיסטים כדי לדעת אם אני מעניש אותם אם זה ישפר את ההתנהגות שלהם זה אני לא יודע להגיד הרי ילד אוטיסט הוא מבין משהו אז אולי עונש יעזור אולי משהו אחר יעזור אולי הסבר נוסף.

אליעד: אתה עכשיו נכנס למה צורת הענישה אז ככה אז בא נלך על כזה דבר יש אנשים שיטעו לחשוב שהשאלה היא זה תלוי כמה הוא אוטיסט כמה הוא מבין כמה הוא לא מבין כמה הוא כן מבין זה תלוי ברמת התפיסה שלו אם הוא בן אדם רגיל אז תעניש אותו אם בן אדם מבין חצי תעניש חצי לא מבין בכלל לא מבין בכלל מה לעשות, עכשיו אתה תעניש תינוק על משהו שהוא עשה אתה תעניש תינוק ילד קטן עכשיו תינוק בא נגיד להכניס את היד לשקע חשמל מה אתה תעניש אותו?

ש: כן.

אליעד: הוא ילד קטן הוא לא מתכוון.

ש: לא אעניש אותו.

אליעד: לא תעניש אותו לא תעשה כלום, ילד קטן עכשיו רץ לחלון רוצה לקפוץ מהחלון לא תתפוס אותו תיתן לו איזה עונש תינוק הוא לא אשם הוא אשם שהוא בא להכניס את היד לחשמל.

ש: השאלה מה יצא מזה.

אליעד: הוא אשם או לא אשם?

ש: הוא לא אשם אני אתן לו מכה ביד שיזכור.

אליעד: יפה אז זה מה מטרת הענישה אין קשר בין אם הוא מבין או לא מבין זה נספח השאלה היא מה מטרת הענישה, אם מטרת הענישה זה כי היה לך יום רע בעבודה ואתה רוצה להוציא את העצבים על מישהו תעניש אותו ככל יכולתך אתה יכול גם להעניש את עצמך אתה גם יכול לדפוק להרביץ לתקרה מה שבא לך תעשה, אם מטרת הענישה זה כי אתה רוצה לנקום בזה על זה שפעם התעללו בכך תעניש אותו אם זה על זה אבל אם אתה רוצה להעניש אותו כדי למנוע את ישנות המקרה בפעם הבאה אז עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה מה הדבר הטוב ביותר שאני יכול לעשות כדי למנוע את הישנות בפעם הבאה.

אם הטוב ביותר זה לתת לו סוכריה תיתן לו סוכריה אם הטוב ביותר זה לקשור אותו עם אזיקים תקשור אותו עם אזיקים זה לא משנה בכלל הבין לא הבין כן הבין מה הבין זה לא מעניין בכלל.

ש: אז איך אתה יודע מה טוב יותר זאת הבעיה.

אליעד: זאת שאלה אחרת, עכשיו אבל מה שצריך להבין שגם נגיד בעל חיים לדוגמה איך מאלפים אותו עושים לו התניה תעשה ככה יהיה כאב תעשה ככה יהיה תועלת גם בעל חיים מאלפים אותו ככה אז הרי גם האוטיסט הוא לא פחות חכם מחתול נכון, הוא פחות חכם מחתול לא פחות חכם מחתול נכון הוא לא פחות חכם משועל נכון אז עם מי יותר קל לך לתקשר עם בן אדם אוטיסט או שועל בן אדם אוטיסט נכון יחסית סתם באופן יחסי, אז הכוונה היא יש התניה בן אדם יש לו התניה זה חם מבריח את היד בגלל הכאב מבריח את היד זה נעים.

אותו דבר הרעיון שלך זה גם אם הוא לא מבין כלום ועדיין תיצור לו התניה שעל זה יש עונש כזה אבל אז אתה חייב לוודא שאתה עושה את זה נכון שאתה באמת יוצר לו את ההתניה נכון ושהוא מבין בגלל מה זה ושהעונש שלו קל מדי ולא קשה מדי זה נכון זה צריך לעשות, בקיצור התשובה האם וכמה צריך להעניש אותו תלוי במטרת הענישה אם מטרת הענישה זה למנוע את ההתיישנות בפעם הבעה אז תעניש אותו לפי הצורך ואין קשר אם הוא הבין לא הבין כן הבין, יכול להיות שבגלל שהוא אוטיסט צריך להרביץ לו יותר חזק למה כי אולי זאת הדרך היחידה שהוא יכול להבין.

האם אמרתי שזאת הדרך היחידה שהוא יכול להבין לא אמרתי את זה אבל אמרתי שיכול להיות שדווקא בגלל שהוא לא מבין צריך להעניש אותו יותר חזק אולי זאת האמת תלוי בסיטואציה.

ש: אין תשובה.

אליעד: לא התשובה היא שעוד פעם שצריך לשים לב שהשאלה אם הוא הבין או לא הבין אם הוא פעל מתוך רוע לב או לא זה לא קשור לעניין אתה רוצה למנוע את זה שפעם הבאה הוא יעשה x איך יודעים, אז מה עושים בפרקטיקה ניסוי וטעייה תעשה עונש חלש תפס תפס לא תפס יותר חזק צריך להכיר את הבן אדם את הסיטואציה את ההתניות שלו את הפקודות שלו מה ההיסטוריה שלו זאת פעם ראשונה פעם עשירית מה הוא אוהב מה הוא לא אוהב צריך לפי כל מקרה לגופו.
דרך חינוך לדוגמה לחנך ילד אוטיסט לחנך ילד צריך לדעת שלילית אין פיתרון להגיע לתשובה הנכונה לחנך בעיות הדרכה להורים אוטיזם אוטיסט אוטיסטים איזה עונש איזה עונש לתת לילד איך להעניש ילדים איך לחנך איך לחנך ילד איך לחנך ילד אוטיסט איך לחנך ילדים אשמת הילד דאון דרך חינוך האם זה האם זה באשמת הילד האם להעניש ילד האם להעניש ילד אוטיסט הדרכה להורים הדרכת הדרכת הורים הורה הורות הורים זה באשמת הילד חינוך חינוך ילדים ילד ילד אוטיסט ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כמה כמה להעניש להעניש להעניש או לא להעניש להעניש ילד להעניש ילד אוטיסט להעניש ילדים לחנך לחנך ילד לחנך ילד אוטיסט לחנך ילדים לתת מחנך מחנכים עונש עונשים עונשים לילדים ענישה ענישת ילדים ענישת ילדים כדרך חינוך תסמונת תסמונת דאון
חינוך ילדים בדרך של אליעד כהן, איך לחנך ילדים בצורה בוגרת? איך לחנך ילדים להיות יותר חכמים? איך לחנך ילדים קטנים לחשוב בצורה נכונה? הדרכת הורים, הדרכה להורים, איך מחנכים ילדים להיות בוגרים?
חינוך ילדים בדרך של אליעד כהן, איך לחנך ילדים בצורה בוגרת? איך לחנך ילדים להיות יותר חכמים? איך לחנך ילדים קטנים לחשוב בצורה נכונה? הדרכת הורים, הדרכה להורים, איך מחנכים ילדים להיות בוגרים?
... ילדים בדרך של אליעד כהן, איך לחנך ילדים בצורה בוגרת? איך לחנך ילדים להיות יותר חכמים? איך לחנך ילדים קטנים לחשוב בצורה נכונה? הדרכת הורים, הדרכה להורים, איך מחנכים ילדים להיות בוגרים? איך לחנך ילדים לחשוב בצורה בוגרת ונכונה? השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה בהרצאה היא כיצד ניתן לחנך ילדים לחשוב בצורה בוגרת ונכונה, ולהיות חכמים יותר מבחינה תפיסתית ורגשית. ... מאפשרת להורים ללמד את ילדיהם לחשוב בצורה מעמיקה ונכונה, גם מבלי להפוך את התהליך למסובך או לא מובן לילד. איך לחנך ילדים לחשוב נכון? הבדל בין עובדה לפירוש בחינוך ילדים הדרכת הורים לחשיבה ביקורתית איך להרגיל ילדים לחשיבה עצמאית? איך ללמד ילדים להטיל ספק? חינוך ילדים בדרך אליעד כהן איך ...
וויתור לילדים, הדרכת הורים לילדים מתבגרים, איך לחנך ילדים קטנים? האם לוותר לילד? מתי לוותר לילד? כמה לוותר לילד? האם להתעקש עם הילד? לוותר או להתעקש, כשהוא יגדל הוא יבין, איך לחנך ילדים מתבגרים? ילדים עקשנים
וויתור לילדים, הדרכת הורים לילדים מתבגרים, איך לחנך ילדים קטנים? האם לוותר לילד? מתי לוותר לילד? כמה לוותר לילד? האם להתעקש עם הילד? לוותר או להתעקש, כשהוא יגדל הוא יבין, איך לחנך ילדים מתבגרים? ילדים עקשנים
... לילדים, הדרכת הורים לילדים מתבגרים, איך לחנך ילדים קטנים? האם לוותר לילד? מתי לוותר לילד? כמה לוותר לילד? האם להתעקש עם הילד? לוותר או להתעקש, כשהוא יגדל הוא יבין, איך לחנך ילדים מתבגרים? ילדים עקשנים האם נכון לוותר לילדים בטענה שהם עוד קטנים? רבים ... את שלו או כשהוא יגדל הוא יבין לבד. יש לקחת אחריות מלאה ולחנך את הילד להתנהג באופן ראוי כבר מגיל צעיר, אחרת המחיר שישלם בעתיד יהיה גבוה מאוד. איך לחנך ילדים בצורה נכונה? מתי להציב גבולות לילדים? האם לוותר לילד קטן? כשהילד יגדל הוא ... רק ילד, לוותר לו כי הוא עוד ילד קטן, בעיות בחינוך ילדים, דילמות בגידול ילדים, האם להתעקש או לוותר לו? מריבות עם הילדים, חינוך ילדים בצורה בוגרת, איך לחנך ילדים בצורה נכונה? טיפים לחינוך ילדים, איך לחנך ילד להתנהג בצורה בוגרת? הורים וותרנים, האם לוותר לילדים? מתי לא לוותר לילד? איך ...
חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 1
חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 1
... ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 1 איך לחנך ילדים בלי לעשות להם רע? אליעד כהן מסביר לעומק את המושג חינוך ילדים, ומבהיר תחילה שהמונח חינוך תמיד מתייחס לסיטואציה ... יש אחריות אישית לקחת שליטה על חייו, בלי להאשים את ההורים או את הסביבה. גם אם הסבל בא מההורים או מהסביבה, מבחינת הילד המתבגר, עליו ללמוד להתמודד עם המציאות ולחנך את עצמו. איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? האם מותר לחנך ילדים מתוך כפייה? איך להתמודד עם בעיות התנהגות של ילדים? מהי תסמונת הילד ...
חינוך ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב?
חינוך ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב?
... ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? מהו חינוך טוב? איך לחנך ילדים כמו בני אדם ולא כמו חמורים? השאלה שאליעד כהן ... אלא אנשים שמסייעים לו להבין את העולם טוב יותר. מהו חינוך נכון? איך לחנך ילדים כמו בני אדם? מה החשיבות של חשיבה עצמאית ... את ההיגיון של החלטות? למה לא להתמקד באסור ומותר? מהו חינוך טוב ואיך לחנך ילדים בצורה נכונה? הנושא שנדון כאן עוסק בחינוך ... שהוא יוכל להתמודד עם החלטות בעתיד בצורה מושכלת. מהו חינוך נכון? איך לחנך ילדים כמו בני אדם? מה החשיבות של חשיבה עצמאית ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1
... ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך נכון, באופן כללי, ושל חינוך ילדים, באופן פרטי. ויתבאר, מהו חינוך ילדים נכון? ואיך לחנך ילדים בכלל וילדים עקשנים ילדים בעייתיים בפרט? ... גם הילד מנסה לשכנע את ההורים שלו, שהם יקנו ממנו את צורת החשיבה שלו כילד וכולי. והמסר הוא פשוט: מי שרוצה לדעת איך לחנך ילדים בצורה נכונה, צריך להתייחס ולנתח את תהליך ...
חינוך ילדים, איך לחנך ילדים, הצבת גבולות לילדים, יחסי הורים וילדים, חינוך נכון, דוגמה אישית, נפרדות ואחדות אצל ילדים
חינוך ילדים, איך לחנך ילדים, הצבת גבולות לילדים, יחסי הורים וילדים, חינוך נכון, דוגמה אישית, נפרדות ואחדות אצל ילדים
... ילדים, איך לחנך ילדים, הצבת גבולות לילדים, יחסי הורים וילדים, חינוך נכון, דוגמה אישית, נפרדות ואחדות אצל ילדים איך להציב גבולות לילדים בלי לאבד את האמת? השאלה המרכזית שאליעד ... מדגיש שזה עדיף על פני שקרים או ניסיון לכפות דעה שבה ההורים עצמם לא בטוחים. לדבריו, כנות היא הדרך הטובה ביותר לחנך ולשמור על אמינות כלפי הילד. לסיכום, כיצד לחנך ילדים נכון? אליעד טוען שהחינוך הנכון והיעיל ביותר הוא ללמד את הילדים לחשוב ולהבין את המציאות מכל הזוויות האפשריות. גבולות חייבים להיות מוצבים, אך ההסבר שלהם צריך ... (אחדות). על ההורה להיות בעצמו דוגמה אישית למצב שבו הוא מסוגל לראות את הדברים משתי הפרספקטיבות וללמד את הילד לחוות את המציאות בצורה מורכבת ועמוקה יותר. איך לחנך ילדים נכון? מה זו דוגמה אישית בחינוך ילדים? איך להציב גבולות לילדים? האם חייבים לחנך לנפרדות כדי להבין אחדות? איך להסביר לילדים אמת מוחלטת? איך לדבר עם ילדים על ...
חינוך ילדים, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים, פסיכולוג ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים
חינוך ילדים, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים, פסיכולוג ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים
... ילדים, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים, פסיכולוג ילדים, הורים וילדים, איך לחנך ילדים מה עושים כשהילד מסרב ללכת לטיפול? הורים רבים מתמודדים עם מצב בו לילד יש הפרעות קשב וריכוז, בעיות התנהגות או קושי אחר, והם רוצים לעזור לו באמצעות טיפול פסיכולוגי או כל ... עצמו לא מגיע לפגישה, ההורה עצמו יכול ללמוד כיצד להשפיע באופן חיובי על התנהגות הילד שלו, וכיצד לייצר שינוי אמיתי בהתנהגות, בריכוז וביכולת של הילד להסתדר טוב יותר בחיים. איך לחנך ילד עם בעיות קשב וריכוז? מה עושים כשהילד מסרב ללכת לטיפול? איך להבין התנהגות של ילדים? האם חייבים לראות את הילד כדי לטפל בו? כיצד ההורה יכול לעזור לילדו בלי טיפול ישיר? ...
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
חינוך ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים, בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים
... ילדים עקשנים, השמנה אצל ילדים, איך לשכנע אנשים, NLP, איך לחנך ילדים , בעיות בחינוך ילדים מתבגרים, חינוך ילדים, איך לשכנע ילדים, ילדים בעייתיים, בעיות התנהגות אצל ילדים איך אפשר לעזור ... גבוהה יותר, מטיל ספק במחשבותיו, מתמודד עם השעמום, הבדידות והפיתויים של האוכל בצורה מודעת וגלויה לעיני הילד, הילד יתחיל לחקות ולהזדהות עם ההורה בצורה טבעית ומבלי שיצטרך להתמודד עם התנגדויות ישירות. איך לחנך ילדים עקשנים? בעיות אכילה אצל ילדים איך לעזור לילד שלא רוצה עזרה? איך לגרום לילדים לשנות התנהגות? הילד שלי מתנגד לעזרה, ...
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
... לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון ... לילד לקחת אחריות? למה אני כועסת על הילדים? איך לשלוט בכעס בבית? איך לחנך ילדים לניקיון וסדר? מה לעשות כשהילד לא מסדר ...
חינוך ילדים לרוחניות, קונפליקט בחינוך ילדים, גידול ילדים רוחניים, ילדים רוחניים, בעיות בחינוך הילדים, איך לחנך ילדים? הארה רוחנית לילדים, טוב ורע לילדים, גישה לחינוך ילדים, ילדי אינדיגו
חינוך ילדים לרוחניות, קונפליקט בחינוך ילדים, גידול ילדים רוחניים, ילדים רוחניים, בעיות בחינוך הילדים, איך לחנך ילדים? הארה רוחנית לילדים, טוב ורע לילדים, גישה לחינוך ילדים, ילדי אינדיגו
... ילדים לרוחניות, קונפליקט בחינוך ילדים, גידול ילדים רוחניים, ילדים רוחניים, בעיות בחינוך הילדים, איך לחנך ילדים? הארה רוחנית לילדים, טוב ורע לילדים, גישה לחינוך ילדים, ילדי אינדיגו האם לחנך ילדים ... יותר את האמת של חוסר ההבדל בין טוב ורע, כך יוכל להעביר לילדיו את ההבנה הזו בצורה הרמונית ושלמה, בלי ליצור קונפליקט פנימי אצל הילד. איך לחנך ילדים לרוחניות? האם יש טוב ורע מוחלטים? חינוך ילדים ללא חרדות מה זה ילדי אינדיגו? האם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עונשים לילדים, להעניש או לא להעניש, כמה להעניש? האם להעניש ילד אוטיסט? איך לחנך ילד אוטיסט? איך להעניש ילדים? איזה עונש לתת לילד? האם זה באשמת הילד? תסמונת דאון, אוטיזם, ענישת ילדים כדרך חינוך, הדרכת הורים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לחנך ילדים?, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחנך ילדים?, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצר לזוגיות, מאמן משפחתי, קואצינג מומלץ בתחום איך לחנך ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 16:38:14 - wesi1