אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתמודד? ✔מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד.

וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין.

אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי.

וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה.

וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר.

אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו.

ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חוויית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים "רכב X הוא השלמות בהתגלמותה" "ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה" וכיו"ב.

או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים.

ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות.

מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק.

מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את העסק שלך, כי השיטה עובדת על הדהוד של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות.

בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ללקוחות. כי העין של הלקוח מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב.

בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנ"ל, והיא שמאחר שהיא מאוד קלה יחסית לביצוע, לכן גם המתחרים שלך יכולים בקלות לעשות את השיטה שלך. אתה לדוגמה תגיד שהרכב שלך הכי מהיר, והם יגידו שהרכב שלהם המציא את המהירות והמתחרה החדש יגיד שהרכב שלו מעבר לכל מהירות והמתחרה החדש יגיד שהוא מעבר למהירות האור וכולי.

במילים אחרות, מאוד קל להמציא מסר, להמציא קמפיין, ולשפוך כסף ולהדהד אותו כמה שיותר פעמים לכמה שיותר אנשים.

כמו כן יש חיסרון נוסף, והוא שכל השוק של המתחרים שלך, כבר כרגע, רווי בקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. וכולם מספרים כמה הם מוצלחים וכולי. ואם תמציא מסר חדש, מהר מאוד מישהו אחר גם ימציא מסר חדש וכולי. ולכן קשה מאוד ללקוח לקבל החלטה על בסיס של מסר שיווקי כזה או אחר.

במילים אחרות, מצאנו כאן כמה חסרונות בשיטה הזאת. חיסרון 1 - העלות של הפצת ופרסום המסר השיווק. חיסרון 2 - עלות הייצור שכל הזמן צריכים לחדש את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים.

ולכן, הדרך הזאת, בטווח הבינוני רחוק, היא בעייתית, מאוד בעייתית. מה שנקרא, דרך קצרה וארוכה. דהיינו, שהיא נראית קצרה אבל באמת היא ארוכה.

אבל יש עוד דרך אחרת, שהיא דרך ארוכה וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, אבל באמת היא מאוד קצרה והיא הכנת חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו.

הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין מנקודת מבט אחרת, שחושבת על איך אני גורם ללקוח להבין שהמוצר שלי הוא הכי טוב עבורו, ולא באמצעות הדהוד חוזר של מסרים שיווקיים, אלא בדרך אחרת.

שהיא, שאתה לוקח את המוצר שלך ומכין רשימה של פירוט של מה המוצר שלך מספק ללקוח. והרשימה יכולה להתחלק ל 2 חלקים. חלק אחד לפרט ברשימה על המוצר שלך, כל דבר שהמוצר שלך מספק ללקוח באופן כללי, בצורה הכי פשוטה והכי בסיסית שיש. החלק השני יהיה פירוט של ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כמה הבדלים? תשובה: כמה שיותר. איזה הבדלים? תשובה: ההבדלים שאתה חושב שיהיו הכי חשובים ללקוח שלך.

או במילים אחרות, שלב ראשון תכין רשימה בסיסית של תכונות ומאפיינים של המוצר / שירות שלך. שלב שני תכין את הרשימה הזאת, עם דגש על הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך.

אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים.

השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך.

דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמה, כתיבת התוכן הזה ממש שאתה קורא כרגע, שהוא גם מספק לקורא ערך אמיתי וגם עוזר לקורא להתנסות בשירות המלא יותר שהוא יכול לקבל בקבלת יעוץ אישי.

ובהקשר הכללי הכוונה היא, שאם לדוגמה אתה מוכר רכבים חדשניים, אז אל תפיק תוכן שיווקי כללי שמספר שהרכב שלך הוא ממציא את הגלגל מחדש, אלא תכין חומרי שיווק שמסבירים וממחישים ללקוח, את האמת, מה באמת הוא מקבל חדשני ברכב שלך, עם דגש על מה שהוא לא מקבל במקומות אחרים.

לדוגמה, תכין סרטונים שממחישים ללקוח שלך, את הקדמה הטכנולוגית האמיתית שיש ברכב שלך. לדוגמה, נניח שיש ברכב שלך מצלמת רוורס מתקדמת ביותר, אז תכין תכנים שיווקיים שימחישו באמת את היתרונות של השימוש במצלמת הרוורס של הרכב שלך. וסתם המצאתי כאן את העניין של מצלמת הרוורס לרכב, אבל בעיקרון אם אתה חושב שהרכב שלך יותר טוב מרכבים אחרים, בחדשנות הטכנולוגית שלו, אז תיצור חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב שלך, עבור לקוח הקצה של הרכב שלך.

במילים אחרות, אל תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך.

או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה שלך.

אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך.

כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה שיותר, ליהנות באמת מהמוצר שלך כמה שיותר, כדי שזה בעצמו יגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. והכל כמובן, במידה והמוצר שלך באמת טוב ללקוח.

כי אם אתה נוכל ואתה הולך לשקר את הלקוח שלך, או אם אתה מוכר מוצר די גרוע ושבאמת לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלך, גם לא בגלל מחיר זול, אז אולי כן כדאי ללכת על שיטת השיווק של ליצור קמפיין שיווקי ולהדהד שוב ושוב את המסר כנ"ל.

כי אפילו אם אתה מוכר מוצר גרוע, אבל הוא נמכר מתחת למחיר השוק, גם זה יכול להיות יתרון שאפשרי ליצור לו קמפיין שיווקי אמיתי ללקוח. אבל אם אתה מתכנן לרמות את הלקוח, הרי שיותר הגיוני ליצור סתם מסר שיווקי ולפרסם אותו שוב ושוב.

והיתרון הראשון של השיטה שהוצעה עד כה, הוא שבעצם אנחנו נותנים ללקוח להתנסות במוצר בפועל. ואת השיטה הזאת, הרבה יותר קשה למתחרים שלך להעתיק אותך. כי אם אתה באמת מדגים את המהירות של הרכב שלך, הרי שלמתחרים שלך הרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי להמחיש באותה צורה, את המהירות של הרכב שלהם, שהוא פחות מהיר משלך במציאות.

במילים אחרות, כאשר הפרסומות מבוססת על מסר שיווקי כלשהו, הרבה יותר קל להעתיק אותו וליצור משהו יותר טוב. אבל קשה עד בלתי אפשרי להעתיק תוכן שיווקי שמתאר מציאות אמיתית והבדל שיווקי ויתרון תחרותי אמיתי שיש במוצר שלך. כך שהמסר השיווקי הזה, הרבה יותר חזק עבור הלקוח, כי הוא פועל בדרך של לתת ללקוח להתנסות במוצר וכולי.

ואני אוסיף, כי אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בפועל ממש, לדוגמה נסיעת מבחן ברכב, אבל גם בדמיון. דהיינו, הלקוח יכול להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו. לדוגמה אם אתה מוכר חבילת נופש ייחודית איפשהו, אתה יכול לתת ללקוח להתנסות בדמיון שלו בייחודיות של חבילת הנופש שלך, לאו דווקא במציאות, אלא גם בדמיון שלו.

במילים אחרות, אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו, באמצעות המחשה וחומרי שיווק כאלו ואחרים. ולא חייבים שההתנסות של הלקוח במוצר שלך, תהיה ממש במלואה במציאות, אלא גם בדמיון זה מספיק טוב.

וזה הרבה יותר טוב, מאשר להדהד ללקוח איזה סלוגן שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי.

ויש כאן עוד רמת איכות של חומרי השיווק, והיא שלא רק שאנחנו נרצה לספק ללקוח חומר שיווקי שיעזור לו להתנסות במוצר שלנו, אלא שאנחנו נרצה לספק ללקוח שלנו ערך אמיתי מהחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, עלינו לשאוף לכך שהלקוח לא רק יוכל להתנסות במוצר שלנו באמצעות החומר השיווקי שלנו, אלא שהוא גם יוכל לקבל ערך אמיתי ותועלת אמיתית, מכך שהוא נחשף לחומר השיווקי שלנו.

דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר רכב. וההבדל בינך לבין רכבים אחרים, הוא המהירות של הרכב. אז שלב 1 - הוא להבין את ההבדל בין הרכב שלך לבין רכבים אחרים. שהוא לדוגמה המהירות. שלב 2 - הוא ליצור חומר שיווקי שימחיש כמה שיותר ללקוח את חוויית הנהיגה באמת, ברכב שלך. ולא רק באמצעות סיסמה, אלא באמצעות המחשה של השימוש במוצר שלך.

אבל שלב 3 הוא, שעליך לנסות לחשוב איך אתה יכול ליצור עניין אצל הלקוח, לצרוך את החומר השיווקי שלך, בדרך שמספקת תועלת ללקוח שלך.

ואני אסביר: כאשר לקוח רואה פרסומת, הוא מבין שהפרסומת לא מספקת לו שום ערך, אלא שהוא עובר שטיפת מוח שיווקית, שאמורה לשתול לו במוח את המחשבה שהפרסומת רוצה לשתול לו בתת המודע.

אבל כאשר הלקוח רואה סרטון שממחיש את האיכות האמיתית של המוצר, אז הלקוח מבין שלא רוצים לעשות לו שטיפת מוח, כי באמת מספקים לו מידע אמיתי, שעוזר לו להכיר את המוצר. דהיינו, שהלקוח פחות מרגיש שמנסים למכור לו משהו, אבל הוא מרגיש שהוא יכול להתנסות כרגע במוצר, גם אם רק בדמיון שלו, ולנסות להבין האם המוצר מתאים לו.

אבל בשני המקרים הנ"ל, הלקוח לא מקבל תועלת נוספת מהצפייה בתוכן שלך. כי בשני המקרים הנ"ל הלקוח יכול לחיות די טוב, גם בלי לצפות בתוכן שלך. כי באפשרות הראשונה, מדובר על פרסומת עם מסר שיווקי בלבד. ובאפשרות השניה, מדובר על סרטון שמסביר על המוצר שלך וכולי. אבל בשניהם, הלקוח לא מקבל תועלת אמיתית מצפייה בתוכן השיווקי שלך.

אבל יש אפשרות להפוך את התוכן השיווקי שלך, לתוכן שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק על המוצר שלך, אלא על העולם באופן כללי.

ואני אסביר: כאשר אתה מספר על האיכות של המוצר שלך, אתה יכול לעשות את זה באמצעות זה שאתה מספר רק על האיכות של המוצר שלך, עם דגש על המוצר שלך. אבל אתה יכול לעשות את זה בתוך זה שאתה עוזר ללקוח להבין על העולם של המוצר שלך באופן כללי ובתוכו אתה מספר על המוצר שלך.

נניח שאתה הנגר הכי טוב שיש, אז אתה יכול לעשות תכנים שמסבירים ללקוחות שלך על שיטות עבודה שונות ועל איכות עבודה וירידה לפרטים באיכות העבודה בכל מיני דברים שקשורים לנגרות. ותוך כדי, להסביר שהמוצר שלך יש בו איכות כזו או אחרת.

או לדוגמה במקרה של הרכב, תסביר ללקוח על כל מיני סוגים של בטיחות של הרכב, על סוגים של בטיחות של כריות אוויר לדוגמה, ואז תסביר על איך הכרית אוויר שאצלך ברכב, יותר טובה מאשר ברכבים אחרים.

וזה בעצם אומר, שבתוך התוכן השיווקי שאתה מעביר ללקוח על המוצר שלך, אתה מספק ערך אמיתי ללקוח שלך, באמצעות זה שאתה מעשיר את העולם של הלקוח שלך, במידע כללי, שאינו קשור רק למוצר שלך.

ואם לדוגמה אתה מוכר בית עם איטום מיוחד, אז כנראה שהלקוח שלך יהיה זה שחשובה לו גם שיטת האיטום הזאת. ולכן תפיק חומר שיווקי שמדבר על שיטות איטום שונות וכיו"ב, ותסביר על שיטת האיטום שלך. ואם אתה מוכר בית עם תכנון אדריכלי מאוד מיוחד, אז תסביר על נושא של תכנון אדריכלי, ועל הדרך תסביר על שיטת התכנון האדריכלי שלך.

במילים אחרות, תנסה לחשוב על איך אתה יוצר תכנים שיווקיים, שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותם ושאולי אפילו הוא ירצה להפיץ אותם הלאה לחברים שלו, שכך על הדרך אתה גם מוזיל את עלויות השיווק שלך וגם מגיע יותר מהר ללקוחות פוטנציאלים שלך, כי הלקוח שלך, שמתעניין בתוכן שלך, כנראה ישלח את התוכן, למי שהוא עצמו חושב שרלוונטי התוכן שלך וכולי.

וכך בעצם אתה יוצר תוכן שיווקי, שהוא נפרד ושונה בתוך הנוף של ערמות הפרסומות שהלקוח נחשף אליהן. התוכן השיווקי שלך, הלקוח ירצה לצרוך אותו, עבור עצמו, גם בלי קשר אליך. יתכן גם שהלקוח ירצה שוב ושוב לצפות באותו התוכן השיווקי, יותר מכל פרסומת אחרת, שרוצים רק לדלג עליה. התוכן עצמו הרבה יותר קשה להעתקה על ידי המתחרים שלך. הוא משדר יותר אמינות, כי הוא משקף משהו אמיתי על המוצר שלך. הוא פחות מכירתי, כי הוא שיווק באופן עקיף, שאז הלקוח מסיר את המגננות שיש לו כאשר הוא צורך תוכן שיווקי רגיל, שהוא אוטומטית שם לעצמו מסנן נגד שכנוע של פרסומות וכולי.

במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו.

בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ובלי תשלום, לאנשים שמתעניינים בתחום וכולי, והצורך לרכוש כל הזמן שטחי פרסום יורדת, כי בתכנים מהסוג הזה, צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי.

בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני המכירות שלך, באופן דיגיטאלי, בלי עלות של אנשי מכירות ששוב ושוב צריכים להסביר הסברים ללקוח וכולי.

וכל מה שאמרתי עד כה, רלוונטי בעיקר אם באמת יש לך מוצר יותר טוב מאשר המוצרים המתחרים שלך, באופן יחסי כמובן. כי המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך.

לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן תקטין את עלות השיווק ואת עלות תהליכי המכירה וכולי.
לקוח תכנים שיווקיים המצאות שטחי פרסום רמאי חומרים שיווקיים מטרות לבלוט בשוק תחרותי נישה עסקית קושי לסגור עסקה איך לבלוט בשוק רווי תחרות איך לבנות איך לבנות מותג איך לבנות מותג בשוק תחרותי איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להקטין את עלויות השיווק איך להתמודד איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך למתג את העסק איך לעשות איך לעשות בידול לעסק בידול בידול לעסק בידול עסקי בידול שיווקי בניית מותג בניית מותג יוקרה האם להכין חומרי שיווק הדהוד של מסר שיווקי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים התמודדות התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית ויראלי ויראליות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים טווח קצר טווח רחוק יועץ יוקרה ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יעוץ יעוץ שיווקי לבלוט בשוק רווי תחרות לבנות מותג לבנות מותג בשוק תחרותי להכין להכין חומרי שיווק להקטין את עלויות השיווק להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית לטווח רחוק למתג למתג את העסק לעשות בידול לעסק לקוח לקוחות לרכוש לרכוש שטחי פרסום לתת לתת ערך לתת ערך ללקוח מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מיתוג מיתוג עסקי מיתוג תחרותי מסר מסר שיווקי מתחרים עסקיים מתי להכין חומרי שיווק נישה עסקית נישה שיווקית סלוגן שיווקי עלויות השיווק עלויות שיווק עלות השיווק עסק עסקים ערך ללקוח פרסום בתשלום פרסום ממומן רכישת שטחי פרסום שוק רווי תחרות שוק תחרותי שטחי פרסום שיווק שיווק בשוק תחרותי שיווק ויראלי שיווק לטווח קצר שיווק לטווח רחוק תהליך תהליך של בניית מותג תהליכים תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תשלום
איך להתמודד עם...? התמודדות עם... - רשימת נושאים להתמודדות בחיים, רשימה של נושאים להתמודדות בחיים - עם מה אתה מתמודד? איך להתמודד עם כל דבר בחיים?
איך להתמודד עם...? התמודדות עם... - רשימת נושאים להתמודדות בחיים, רשימה של נושאים להתמודדות בחיים - עם מה אתה מתמודד? איך להתמודד עם כל דבר בחיים? איך להתמודד? איך להתמודד אם אני אוהב אותה אבל לא נמשך אליה? איך להתמודד ב איך להתמודד בראיון? איך להתמודד עם איך להתמודד עם ocd? איך להתמודד עם אובדן? איך להתמודד עם אובססיה רגשית? איך להתמודד עם אוטיזם ופיגור שכלי? איך להתמודד עם אוטיזם עם פיגור קשה? איך להתמודד עם אכזבה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אלימות? איך להתמודד עם אנשים רעים? איך להתמודד עם אסון? איך להתמודד עם אתגרים? איך להתמודד עם בגידה? איך להתמודד עם בגידה בזוגיות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בדידות רגשית? איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך להתמודד עם ביטחון? איך להתמודד עם ביטחון? איך להתמודד עם ביטחון עצמי? איך להתמודד עם ביישנות? איך להתמודד עם ביקורת? איך להתמודד עם בן זוג שלא רוצה מחויבות? איך להתמודד עם בעיות? איך להתמודד עם בת זוג שלא רוצה מחויבות? איך להתמודד עם גבר אובססיבי?
איך להשיג שקט נפשי? איך להתמודד עם כעס? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם יאוש? איך להתמודד עם פרידה? איך להתמודד עם אובדן? איך להתמודד עם דיכאון? איך להתמודד עם חרדה?
איך להשיג שקט נפשי? איך להתמודד עם כעס? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם יאוש? איך להתמודד עם פרידה? איך להתמודד עם אובדן? איך להתמודד עם דיכאון? איך להתמודד עם חרדה?
... להשיג שקט נפשי? איך להתמודד עם כעס? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם יאוש? איך להתמודד עם פרידה? איך להתמודד עם אובדן? איך להתמודד עם דיכאון? איך להתמודד עם חרדה? איך להשיג שקט נפשי כשזקוקים לו? אליעד כהן מסביר תחילה שכדי להשיג שקט ... אליעד מסכם ואומר כי מי שיתרגל את הטכניקות הללו מראש, ימצא את עצמו מוכן בצורה טובה יותר לכל משבר או קושי רגשי שעלולים להגיע. איך להשיג שקט נפשי? איך להתמודד עם כעס? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדה? איך מתכוננים למשברים נפשיים? איך להתמודד עם אובדן ופרידה? איך לתרגל מיומנות של שקט נפשי? מה אתה שואל? ש: אני שואל איך ...
געגועים קשים, מה זה געגוע? איך נוצר געגוע? 2 שיטות איך לא להתגעגע, למה פרידה קשה ממוות? איך להתמודד עם געגועים קשים? איך להתמודד עם געגוע לאקס? איך להתמודד עם בן משפחה שנפטר? איך להתמודד עם אובדן של אדם אהוב? טיפול בגעגוע
געגועים קשים, מה זה געגוע? איך נוצר געגוע? 2 שיטות איך לא להתגעגע, למה פרידה קשה ממוות? איך להתמודד עם געגועים קשים? איך להתמודד עם געגוע לאקס? איך להתמודד עם בן משפחה שנפטר? איך להתמודד עם אובדן של אדם אהוב? טיפול בגעגוע
... קשים, מה זה געגוע? איך נוצר געגוע? 2 שיטות איך לא להתגעגע, למה פרידה קשה ממוות? איך להתמודד עם געגועים קשים? איך להתמודד עם געגוע לאקס? איך להתמודד עם בן משפחה שנפטר? איך להתמודד עם אובדן של אדם אהוב? טיפול בגעגוע מהם געגועים וכיצד להתמודד איתם? הגעגוע הוא אחת התחושות הקשות ביותר שיש לאדם, מכיוון שהוא מרגיש כמו אובדן של גן עדן זמני - תחושת אהבה או התאהבות עזה, אשר נלקחת ממנו בפתאומיות. ... להתמקד בהבנת התחושות הטובות שהיו לנו כשאותו אדם היה בחיינו, ולשאול איך אפשר להמשיך להרגיש אותן גם כשאותו אדם איננו. איך להתמודד עם פרידה זוגית? איך לא להתגעגע? איך להוציא מישהו מהראש? איך להרגיש טוב לבד? איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? איך להתמודד עם אובדן של בן משפחה? מהו געגוע? מדוע תחושת הגעגוע אחרי פרידה היא כל כך קשה? התחושה של געגוע נחשבת לאחת התחושות הקשות ביותר משום שהיא מזכירה לאדם ... אילו רגשות טובים התעוררו בי כשאותו אדם היה נוכח בחיי, ואיך אני יכול ה להמשיך להרגיש אותם גם כשאותו אדם לא נמצא עוד? איך להתמודד עם פרידה איך לא להתגעגע איך להוציא מישהו מהראש איך להרגיש טוב לבד איך לאהוב את עצמי בלי תנאים איך לא להיפגע למה קשה להתמודד עם פרידה? למה פרידה כל כך קשה? איך להתמודד עם דיכאון אחרי פרידה? איך להתמודד עם משבר אחרי פרידה? איך להתמודד עם עצבות אחרי פרידה? איך להתמודד עם חרדה אחרי פרידה? איך להתמודד עם אובדן של בן משפחה? איך להתמודד עם מוות של אדם קרוב? איך להתמודד עם מוות של בן משפחה? איך להתמודד עם מוות של ילד? איך להתמודד עם אובדן של ילד? למה אובדן כל כך קשה? למה געגועים כל כך קשים? למה להרגיש טוב לבד בלי כלום? למה לא לשכוח את האקסית המיתולוגית? למה לא להוציא את האקסית מהראש? למה לא לשכוח מישהו? למה לא להוציא מישהו מהראש? איך להתמודד עם פרידה זוגית? אובדן רגשי, למה להמשיך להתגעגע? למה לא להפסיק להתגעגע? למה פרידה זה טוב? למה פרידה זה רע? למה זה טוב שבגדו בך? למה זה רע שבגדו בך? ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם ... את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית. איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך לשפר תדמית עסקית? איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות? מה זה מיתוג אישי? איך לשכנע לקוחות? ניהול מוניטין באינטרנט איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו ... מידע חיובי. לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב. סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי? 1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות. 2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו. 3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות ... ומכירות אסטרטגיות להתמודדות עם ביקורות שליליות איך לבנות אמון עם לקוחות איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל ... חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, ...
איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? התמודדות עם נכות, התמודדות עם מחלה, נולדתי מכוער, אני חושב שאני מכוער, איך להתמודד עם החיים? איך לראות את החיים כמשחק? איך להתמודד עם אסון?
איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? התמודדות עם נכות, התמודדות עם מחלה, נולדתי מכוער, אני חושב שאני מכוער, איך להתמודד עם החיים? איך לראות את החיים כמשחק? איך להתמודד עם אסון?
איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? התמודדות עם נכות, התמודדות עם מחלה, נולדתי מכוער, אני חושב שאני מכוער, איך להתמודד עם החיים? איך לראות את החיים כמשחק? איך להתמודד עם אסון? איך להתמודד עם נכות או מחלה בחיים? כשאדם נולד עם נכות, או כאשר הוא מרגיש מכוער, הוא עומד בפני קושי משמעותי. לדוגמה, אם מישהו נולד עם נכות קשה, כמו עיוורון, או ... מתמקד בכך שהוא חייב להשיג מטרות מסוימות. לעומת זאת, אם מבינים שהחיים הם רק משחק, ושהתוצאה הסופית אינה באמת חשובה, אפשר להתמודד עם כל אתגר בהצלחה ובעניין. איך להתמודד עם נכות? איך להתמודד עם מחלה? איך להפוך חיסרון ליתרון? איך לראות את החיים כמשחק? נולדתי מכוער איך להתמודד? למה החיים הם משחק? איך ליהנות מהחיים למרות הקשיים? ...
רוגע, איך להיות רגוע? איך להירגע? איך להשיג שקט נפשי? איך לא לכעוס? איך לא להילחץ? איך ליצור רגשות טובים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא לפחד? איך להתמודד עם סטרס? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבים? איך לטפל בכעסים? שינוי רגשי
רוגע, איך להיות רגוע? איך להירגע? איך להשיג שקט נפשי? איך לא לכעוס? איך לא להילחץ? איך ליצור רגשות טובים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא לפחד? איך להתמודד עם סטרס? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבים? איך לטפל בכעסים? שינוי רגשי
... איך לא להילחץ? איך ליצור רגשות טובים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא לפחד? איך להתמודד עם סטרס? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבים? איך לטפל בכעסים? שינוי רגשי איך אפשר באמת להירגע ... של דבר נוצר מצב של רוגע ושלווה פנימית. איך להתמודד בפועל עם רגשות שליליים כמו פחד ועצבים? הטיפול שאליעד מציע ... יוכל להרגיש רגוע ושלו. איך להיות רגוע? איך להתמודד עם לחץ וסטרס? טיפול בכעסים ועצבים איך להירגע במצבי לחץ? שליטה ...
אני לא מספיק טוב, אני כישלון, איך להתמודד עם מחשבות כישלון? איך להתמודד עם המחשבה שאתה לא מספיק טוב? איך להתמודד עם המחשבה שאני לא בסדר? אולי זה לא משנה? האם זה משנה או לא משנה? איזון בין משנה לבין לא משנה, תחושת כישלון
אני לא מספיק טוב, אני כישלון, איך להתמודד עם מחשבות כישלון? איך להתמודד עם המחשבה שאתה לא מספיק טוב? איך להתמודד עם המחשבה שאני לא בסדר? אולי זה לא משנה? האם זה משנה או לא משנה? איזון בין משנה לבין לא משנה, תחושת כישלון
... לא מספיק טוב, אני כישלון, איך להתמודד עם מחשבות כישלון? איך להתמודד עם המחשבה שאתה לא מספיק טוב? איך להתמודד עם המחשבה שאני לא בסדר? אולי זה לא משנה? האם זה משנה או לא משנה? איזון בין משנה לבין לא משנה, תחושת כישלון איך להתמודד עם מחשבות של כישלון ותחושת אני לא מספיק טוב? כאשר אדם ... בין השיפור העצמי לבין קבלה של המצב הנוכחי יאפשר לאדם להתמודד בצורה בריאה עם מחשבות של אני לא מספיק טוב. איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי? איך להשתחרר מפרפקציוניזם? מה ההבדל בין משנה ללא משנה? איך להרגיש טוב יותר עם עצמך? איך להתמודד עם מחשבות של כישלון ותחושת אני לא מספיק טוב? האם תחושת כישלון היא תמיד רעה? איך להתמודד עם המחשבות שמחזקות את הרגשת האני לא מספיק טוב? כאשר ... עצמי ובין קבלה של המצב הנוכחי. על האדם להבין מתי הוא זקוק לשיפור ומתי עליו להרפות ולהגיד לעצמו לא משנה. איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי? איך להשתחרר מפרפקציוניזם? מה ההבדל בין משנה ללא משנה? איך להרגיש טוב יותר עם עצמך? איך להתמודד עם המחשבה שאני לא מספיק טוב? לעיתים אנשים מוצאים את ... כפי שהם נראים. שילוב נכון בין שתי הגישות הללו יאפשר לך להרגיש טוב יותר ולתפקד בצורה בריאה ומאוזנת. איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי? איך להשתחרר מפרפקציוניזם? מה ...
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית?
... של אחרים? איך להסיר אחריות מעצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? איך להתמודד עם רגשות אשמה בגלל פגיעה באחרים? איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להתמודד עם סחיטה רגשית? איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? ההרצאה עוסקת כיצד להתמודד עם רגשות אשמה הנגרמים כתוצאה מהאשמות של אחרים, בין אם בצדק ובין אם מתוך מניפולציה רגשית. לעיתים קרובות ... לכך היא כאשר אדם מאשים אותנו במצבו הרגשי, אף אם לא הייתה לנו כוונה רעה. איך להתמודד עם רגשות אשמה כאשר באמת פגענו במישהו? במקרים בהם אנו אכן פוגעים במישהו, בין אם בכוונה ובין אם בטעות, רגשות ... לנו שליטה על תחושותיהם של אחרים, נוכל להימנע מהאשמות מיותרות כלפי עצמנו. איך להתמודד עם רגשות אשם ברמה הפרקטית? כדי להתמודד עם רגשות אשמה הנגרמים מהאשמות של אחרים, יש להתחיל בכך שאנחנו עצמנו ... הסרת אחריות איך לא להאשים את עצמך בצרות של אחרים? ההרצאה עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם רגשות אשמה שנובעים מהאשמות של אחרים, בין אם בצדק ובין אם מתוך מניפולציה רגשית. פעמים רבות, אנשים מאשימים ... שהאשמות אלו לא תמיד מוצדקות ושלעיתים מדובר באמצעי לשליטה רגשית עלינו. איך להתמודד עם רגשות אשמה כאשר באמת פגענו במישהו? במקרים בהם אכן פגענו באדם אחר, בין אם בכוונה ובין אם בטעות, רגשות ... שלנו, כך גם נשתחרר מתחושת האשמה כאשר אחרים ינסו להשליך את צרותיהם עלינו. איך להתמודד עם רגשות אשם ברמה הפרקטית? ההרצאה מסבירה שכדי לא להיות מושפעים מרגשות אשמה שנובעים מהאשמות של אחרים, יש ...
טיפול בחרדות לא ברורות, טיפול בדיכאון כרוני, איך להתמודד עם חרדה לא הגיונית? איך להתמודד עם חרדה מוכללת? איך להתמודד עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה? איך לטפל בדיכאון? עצבות, למה אני בדיכאון? למה אני בחרדה?
טיפול בחרדות לא ברורות, טיפול בדיכאון כרוני, איך להתמודד עם חרדה לא הגיונית? איך להתמודד עם חרדה מוכללת? איך להתמודד עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה? איך לטפל בדיכאון? עצבות, למה אני בדיכאון? למה אני בחרדה?
... בחרדות לא ברורות, טיפול בדיכאון כרוני, איך להתמודד עם חרדה לא הגיונית? איך להתמודד עם חרדה מוכללת? איך להתמודד עם חרדה כללית? איך לטפל בחרדה? איך לטפל בדיכאון? עצבות, למה אני בדיכאון? למה אני בחרדה? איך להתמודד עם חרדה ודיכאון כשלא יודעים מה הסיבה? ... לניהול, ומפחיתה את תחושת חוסר האונים של האדם שסובל מחרדה או דיכאון ללא מקור ברור. איך להתמודד עם פחדים בלתי מוסברים? דרכים לזיהוי ... את הקשיים הקטנים, נוצר ביטחון ויכולת להתמודד גם עם הקשיים הגדולים והנסתרים יותר. איך להתמודד עם פחדים בלתי מוסברים דרכים לזיהוי הסיבות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד?, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד?, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי להרזיה, מאמן קריירה בתחום איך להתמודד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 04:10:21 - wesi1