אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להגדיל? ✔איך להשיג מטרות? איך לעשות כסף גדול? האם להשוות מחירים? טעויות בהשגת מטרות, תעדוף שגוי בהשגת מטרות, למה חשוב לתעדף נכון? איך להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להשיג מטרות? איך לעשות כסף גדול? האם להשוות מחירים? טעויות בהשגת מטרות, תעדוף שגוי בהשגת מטרות, למה חשוב לתעדף נכון? איך להצליח לעשות כסף גדול? איך לא להפסיד כסף גדול? הקצאת משאבים בצורה נכונה, חלוקת משאבים, איך לתעדף משאבים? כמות מוגבלת של משאבים, תעדוף משאבים מוגבלים, קביעת סדר עדיפויות, קביעת סולם עדיפות, לקבוע סדר עדיפויות, השוואת מחירים, איך לחסוך כסף? לעשות כסף קטן, לחשוב בגדול, לא לחשוב בקטן, להגדיל ראש, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה
וכאן נדבר על אחת הטעויות של אנשים שרוצים להשיג מטרה מסוימת, והיא שהם עושים את הכל כדי להשיג את המטרה שהם רוצים להשיג, ובגלל זה הם לא משיגים את המטרה שלהם. ואני אסביר.

נניח שבן אדם החליט שהוא רוצה לעשות כסף. ונניח שהוא מחליט מעכשיו, כל פעולה ופעולה שהוא עושה, לנסות למקסם אותה, כדי שיהיה לו כמה שיותר כסף. דהיינו, בכל פעולה שהוא עושה, לעשות אותה בצורה שתשיג לו הכי הרבה כסף בטווח הקצר / רחוק וכולי. עכשיו, לכאורה זאת הדרך הנכונה להשיג את המטרה. דהיינו, לכאורה הדרך הנכונה להשיג את המטרה לעשות כסף, היא באמצעות זה שכל פעולה שעושים, צריכים לשים לב שהיא מקדמת אותך להשיג כסף.

אלא מה, שצורת החשיבה הזאת, תגרום לך לא להצליח לעשות כסף, להפסיד כסף וכולי. ולמה? כי יש משהו שצריכים תמיד לזכור, והוא שיש לך משאבים מוגבלים, כמות המשאבים העומדת לרשותך, היא מוגבלת. ומאחר שיש לך כמות מוגבלת של משאבים, הרי שעליך לדעת לתעדף את הפעולות שלך. ועליך לדעת, שהקצאת משאבים למשהו אחד, תבוא על חשבון הקצאת משאבים למשהו אחר.

דהיינו, כדי להשיג מטרה לדוגמה של להרוויח כסף, צריך לשם כך לעשות פעולות שיגרמו לכך שיהיה לך יותר כסף. וכל פעולה, דורשת משאבים מסוימים. דהיינו, אין שום אפשרות לעשות פעולה כלשהי, בלי שום מאמץ כלשהו. כל פעולה, דורשת משאב כלשהו. לדוגמה, נניח שאתה רוכש משהו, ואתה עושה פעולה פשוטה של השוואת מחירים, כדי לחסוך כסף. לכאורה פעולה מאוד פשוטה. אלא מה, שהפעולה הזאת דורשת ממך משאבים כלשהם. דורשת ריכוז, תשומת לב, זמן וכיו"ב.

ולכל דבר יש מחיר. דהיינו, כמות יכולת הריכוז שלך וכמות יכולת תשומת הלב שלך וכמות יכולת ההקשבה שלך וכמות העצבים שלך וכולי, הדברים האלו מוגבלים. ומאחר שהיכולות שלך מוגבלות, זה בעצם אומר, שאם אתה תשקיע משאבים בלעשות השוואת מחירים, הרי שזה בהכרח יבוא על חשבון משהו אחר, שגם הוא יכול להשפיע על כמה כסף יהיה לך.

דהיינו, במשך היום יש המון פעולות שאתה עושה ויכול לעשות שיכולות להשפיע על כמות הכסף שיש לך. כמו כן יש הרבה פעולות שאתה בכלל לא עושה ולא מגיע אליהן, כי אין לך אליהן זמן, יכולת תשומת לב וכולי, שגם הן יכולות להשפיע על כמות הכסף שיש לך. ועליך לדעת, שכמות המשאבים הנפשיים שלך, מוגבלת. ואתה צריך לדעת, היכן להשקיע את משאבי הזמן, הקשב, והריכוז שלך.

נניח לדוגמה שאתה צריך לעשות השוואת מחירים של 100 מוצרים. ואתה יודע שאתה יכול לעשות השוואה רק של 10 מוצרים מתוכם ולא של 100. אז איזה מוצרים הכי כדאי לעשות בהם השוואת מחירים? תשובה: במוצרים שבהם אתה חושב שההשוואה שלך, אולי תחסוך לך הכי הרבה כסף. כי המשאבים מוגבלים. ואם תשקיע משאבים בלחסוך שקל 1, אולי זה יבוא על חשבון הריכוז שלך להרוויח 100 שקלים.

ולפעמים האדם משקיע המון משאבים, איך לחסוך 100 ש"ח ומפספס הזדמנות להרוויח 100,000 ש"ח. ולא תמיד רואים את זה בצורה ישירה. אבל יתכן שאם לדוגמה היית מפסיק להשקיע משאבים בלחסוך כסף קטן, אולי היה לך את הזמן והריכוז, לפתח את המוח לעשות כסף גדול.

ואתן דוגמה נוספת: נניח שהבן אדם יודע שבמשך השבוע הקרוב, הוא צריך לעשות כמה תהליכי משא ומתן מורכבים. והאדם מבין, שכל תהליך משא ומתן, דורש משאבים. משאבים של ריכוז, של תשומת לב, לכל מילה שאתה אומר, משאבים של מהירות מחשבה, חדות מחשבה וכולי.

אז אותו אדם צריך לדעת, מה כמות המשאבים הנפשיים העומדת לרשותו. והוא צריך לדעת כבר בהתחלת השבוע, שאם הוא יקדיש יותר מידי משאבים לעשות משא ומתן על כסף קטן, יתכן שלא יהיה לו את הקשב ותשומת הלב והריכוז בהמשך השבוע, לעשות משא ומתן על כסף גדול.

או ניקח לדוגמה בן אדם שרוצה להתאמן ולהעלות מסת שריר. ואז הוא משקיע המון משאבים בשרירים קטנים, שיתכן והם גורמים לו לעייפות כללית, כך שאין לו אחר כך כוח להתאמן על השרירים הגדולים שלו.

או בן אדם שמשקיע המון משאבים בלעשות פעולות קטנות באופן מדויק בכל תחום ואז זה בא לו בסופו של דבר, על חשבון השגת המטרה הגדולה יותר, שהוא רוצה להשיג אותה. כי הוא מתעסק בטפל ולא בעיקר.

ומה המהות של העצה? המהות היא, שזה שפעולה מסוימת מביאה לך תועלת, זה לא אומר שאתה אמור לעשות אותה, כדי להשיג את אותה המטרה שלך. כי לכל פעולה יש עלות. והעלות לבצע פעולה אחת שמביאה תועלת, היא תמיד על חשבון לבצע פעולה אחרת שגם היא מביאה תועלת. והחוכמה היא, לדעת לזהות את כל הפעולות שאתה יכול לעשות כדי להשיג את המטרה שלך. לדעת להבין מה המשאבים שכל פעולה דורשת. ומה כמות המשאבים העומדת לרשותך. ואז בהתאם לזה לדעת לתעדף את המשאבים שלך ולהגדיר סדר עדיפויות, היכן להשקיע את המשאבים שלך.

כי לפעמים צריך לא לעשות פעולה שתקדם אותך, כדי שיהיו לך משאבים לעשות פעולה אחרת שהיא תקדם אותך יותר. ולכן לדוגמה, אם אתה רוצה לעשות כסף גדול, תתמקד בלעשות כסף גדול ואל תתמקד בלהשקיע משאבים בלעשות כסף קטן. כי כמות המשאבים מוגבלת וכולי.

לסיכום: תנסה לשים לב, שהרצון שלך להשיג את המטרות שלך, שהוא לא דופק אותך ולא מקשה עליך להשיג את המטרות שלך. כי גם פעולות שכן מקדמות אותך אל המטרה, אם אתה לא עושה להן תעדוף נכון, הרי שהן מרחיקות אותך מהשגת המטרה שלך, באמצעות פעולות אחרות שיקדמו אותך עוד יותר למטרה שלך. לכן חשוב לדעת לעשות תעדוף נכון ולקבוע סדר עדיפויות נכון.
לקבוע סדר עדיפויות פיתוח חשיבה ווינריות מרחב הזמן שיטות לפיתוח החשיבה טעויות בצורה ישירה איך לעשות הרבה כסף הקשבה להשקיע בניית מסת שריר איך לא להפסיד איך לא להפסיד כסף איך לא להפסיד כסף גדול איך לא לחשוב איך להגדיל איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להצליח איך להצליח לעשות איך להצליח לעשות כסף איך להצליח לעשות כסף גדול איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להשיג את המטרות איך להשיג מטרה איך להשיג מטרות איך להתעשר איך לחסוך כסף איך לחשוב איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לעשות כסף גדול איך לקבוע איך לקבוע סדר עדיפויות איך לתעדף משאבים איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אנשים מצליחנים האם להגדיל ראש האם להשוות מחירים האם לחסוך הגדלת ראש הישגים הצלחה הקצאת משאבים הקצאת משאבים בצורה נכונה השגת מטרה השגת מטרות השוואת מחירים השוואתיות ווינר ווינריות ווינרים חכם חכמה חלוקת משאבים טעויות טעויות בהשגת מטרות טעות ייצור הכנסה כמות מוגבלת של משאבים כסף כסף גדול כסף קטן לא לחשוב בקטן להגדיל להגדיל ראש להיות מיליונר להיות עשיר להפסיד להפסיד כסף להצליח להצליח לעשות כסף להצליח לעשות כסף גדול להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להשוות מחירים להשיג את המטרות להשיג מטרה להשיג מטרות להתעשר לוזר לוזריות לוזרים לחסוך לחסוך כסף לחשוב לחשוב בגדול לחשוב בקטן לטעות לייצר הכנסה למה חשוב לתעדף למה חשוב לתעדף נכון למה לחסוך כסף לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לעשות כסף גדול לעשות כסף קטן לקבוע לקבוע סדר עדיפויות לתעדף משאבים מחיר מטרות מפסידן מפסידנות מפסידנים מצליחן מצליחנות מצליחנים משאבים מוגבלים סדר ארגון סדר עדיפויות סדר עדיפות סולם עדיפות צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה קביעת סדר קביעת סדר עדיפויות קביעת סולם עדיפות שיפור תפוקה תיעדוף תכלית תעדוף תעדוף משאבים תעדוף משאבים מוגבלים תעדוף שגוי תעדוף שגוי בהשגת מטרות
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה? עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם ... הרווחים היא למקסם את יכולות הניהול שלך ולהוציא כמה שיותר עבודות לקבלני משנה באמצעות אאוטסורסינג. איך להגדיל את רווחיות העסק? מתי להשתמש בקבלני משנה? האם כדאי לגייס עובדים? איך לטפל בלידים של לקוחות? ... למד כיצד לעבוד עם קבלני משנה ולהוציא כמה שיותר עבודות באאוטסורסינג. יש לזה מחיר, אך זה מאפשר לך להגדיל את הרווחיות ולנהל את העסק בצורה חכמה יותר. למידע נוסף בנושא, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il - שם ... משנה? עבודה עם קבלן משנה, עבודה עם ספק משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם ...
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
... רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים מה הן הדרכים המרכזיות להגדלת רווחיות בעסק? כאשר רוצים להגדיל את הרווחיות בעסק, חשוב להבין שקיימות שתי דרכים עיקריות, ושתי הדרכים האלו הן למעשה הבסיס לכל פעולה עסקית שמטרתה להרוויח יותר כסף: הגדלת מחזור המכירות ... 10 שקלים, אז אחוז הרווח עלה משמעותית. מהי המשמעות של הגדלת מחזור המכירות וכיצד היא תורמת להגדלת הרווח? הדרך הראשונה והברורה להגדיל את הרווחיות היא פשוט למכור יותר מוצרים או שירותים. למשל, אם העסק שלך מכר מוצרים בשווי מיליון שקלים בשנה והרווחת 10%, אז יש לך ביד 100 אלף שקלים של רווח. ... המכירות ל - 2 מיליון שקלים, הרווח שלך יוכפל ל - 200 אלף שקלים, בהנחה שאחוז הרווח נשאר זהה. לדוגמה, עסק שמוכר חולצות יכול להגדיל את מספר החולצות שהוא מוכר בשנה מ - 10,000 ל - 20,000. אם הרווח על כל חולצה הוא 10 שקלים, הרווח הכולל יגדל בהתאם, וכך תגדיל את סך הכסף שנשאר לך ביד. השאלה כיצד להגדיל את מספר היחידות שנמכרות היא כבר נושא בפני עצמו, ויכולה להיות כרוכה בשיווק טוב יותר, שירות לקוחות איכותי יותר או יצירת ביקוש מוגבר. מהי הדרך השנייה להגדיל את הרווחיות, וכיצד היא פועלת? הדרך השנייה והחשובה לא פחות, היא להגדיל את אחוז הרווח על המחזור העסקי הנוכחי. זה אומר שגם אם העסק שלך לא הגדיל את כמות המוצרים או השירותים שהוא מוכר, הוא עדיין יכול להרוויח יותר. הדרך הזאת ... משמעותית. האם הגדלת אחוז הרווח יכולה להשפיע לרעה על המכירות הכוללות? חשוב להבין שאליעד כהן מציין שייתכן מצב שבו, כאשר תנסה להגדיל את אחוז הרווח (למשל על ידי העלאת מחירים), תמצא את עצמך מוכר פחות יחידות. לדוגמה, אם אתה מוכר כיום מוצר ב - 100 שקלים ומעלה את המחיר ל - 150 שקלים כדי ... של דבר הרווח הנקי הכולל דווקא יעלה. לכן, חייבים לנתח כל מצב בנפרד ולהבין האם המחיר החדש מפצה על הירידה במכירות. מה עדיף: להגדיל מחזור מכירות או לשפר רווחיות פר יחידה? אליעד מדגיש שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. לפעמים יהיה נכון להגדיל את המכירות ולפעמים יהיה עדיף לשפר את הרווחיות פר יחידה, וייתכן שהכי נכון יהיה לשלב בין שתי הדרכים. לכן, כל עסק צריך לבחון את שתי האפשרויות ולראות מה ... הסופי בכל סיטואציה אפשרית, לפני שמחליטים מה לעשות. בסיכומו של דבר, אליעד מציע שכל בעל עסק יבין שיש לו שני מסלולים ברורים להגדיל את הכסף שהוא מרוויח: הגדלת כמות המכירות (הגדלת מחזור) שיפור אחוז הרווח על כל מכירה (שיפור הרווחיות) כדי להצליח בעסק, צריך להכיר את שתי הדרכים, לנתח כל מצב לעומק, ולהבין מה נכון לעסק שלך. איך להגדיל רווחיות בעסק? איך להגדיל את ההכנסות בעסק? איך להגדיל מכירות? הגדלת מחזור המכירות הגדלת רווחיות העסק מה עדיף להגדיל מכירות או רווח? איך להגדיל רווחיות בעסק? שלום חברים, כאשר רוצים להגדיל רווחיות בעסק, חשוב להבין שיש שתי דרכים עיקריות לעשות זאת. הדרך הראשונה - הגדלת המחזור העסקי כאשר יש לנו עסק ואנו רוצים להרוויח יותר כסף, הדרך הראשונה היא ... זו כבר שאלה אחרת, אך התפיסה העיקרית היא למכור יותר מוצרים או שירותים. הדרך השנייה - הגדלת אחוז הרווח על המחזור הקיים במקום להגדיל את מחזור המכירות, ניתן לנסות לשפר את הרווחיות על המחזור הקיים. כלומר, להרוויח יותר על כל יחידה שנמכרת. לדוגמה, אם קודם הרווחנו 10 שקלים מכל 100 שקלים של מכירה (כלומר 10%), אפשר לשאוף להרוויח 20 שקלים מכל 100 שקלים של מכירה (כלומר 20%). כיצד ניתן להגדיל את הרווחיות? העלאת מחירים - ייתכן שנוכל לדרוש מחיר גבוה יותר עבור המוצר או השירות. הקטנת הוצאות - הפחתת עלויות הייצור או התפעול. ייעול תהליכים עסקיים - אוטומציה, שיפור שרשרת האספקה וכו. יש לקחת בחשבון שגם כאשר מנסים להגדיל את אחוז הרווחיות, ייתכן שכתוצאה מכך נמכור פחות, אך בסופו של דבר נרוויח יותר. מה עדיף - להגדיל את המחזור או לשפר את הרווחיות? אין תשובה חד משמעית, וכל עסק צריך לבדוק מה מתאים לו. יש מקרים שבהם עדיף למכור יותר מוצרים כדי להגדיל את הרווח, ובמקרים אחרים עדיף למכור באותו היקף אך להרוויח יותר מכל מכירה. לסיכום אם יש לך עסק ואתה רוצה להרוויח יותר כסף, עליך לבחור בין שני כיוונים מרכזיים: להגדיל את מחזור המכירות - למכור יותר מוצרים או שירותים. לשפר את הרווחיות - להרוויח יותר על כל מכירה קיימת. חשוב לנתח את הנתונים, להבין את המודל העסקי שלך ולבחור ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ... בו, אך בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים. העיקרון הזה מתייחס לעובדה שכאשר אנו מנסים לשכנע מישהו, אנו יכולים לנצל את התפיסה הזו של פוטנציאל כדי להגדיל את סיכויי ההסכמה. איך אנחנו יכולים להשתמש בפוטנציאל בשכנוע ומכירות? ההסבר של אליעד כהן מראה כי כאשר אנו מנסים לשכנע אדם ...
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה?
... איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? ... לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה? וכאן ניתן טריק, איך להגדיל את הסיכוי לכך שמישהו יענה ... מכך שהיא תרצה לסנן אותו ולא לענות לו. והשאלה היא, איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? ... טוב, עם איזה תמונה יפה שתעשה לה טוב וכיוב, זה עשוי להגדיל את הסיכוי לכך שהיא תגיב לך. כי ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ... כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה ... ובמניפולציות הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני ... כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר עבורו כרגע, מאשר מה שהוא ייתן בתמורה. על כן, הדבר האחראי לסגירת העסקה הוא - עד כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את הכמה טוב יהיה לו (תועלת), לכן אתה מנמיך את הכמה רע יהיה לו (עלות). לדוגמה: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת ... שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי ...
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
... ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה איך יוצרים רצון חזק ואמיתי? הנושא המרכזי ... רק לרצות יותר, אלא גם להצליח יותר, שכן הרצון יהפוך להיות דלק אמיתי להישגים. איך להגדיל את הרצון? כיצד לגרום למישהו לרצות אותי? איך להרגיש חיסרון? מה זה רצון מוחלט? איך ליצור מוטיבציה? מה לעשות כדי לרצות יותר? ...
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
... רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? ... הוא מציע לכל מי שרוצה ללמוד עוד להיכנס ולחפש מידע נוסף על מושגים כמו עלות אלטרנטיבית, שאיפה למצוינות, תמחור מוצרים, ולהרחיב את הידע בנושא. איך להגדיל רווחים בעסק? מהי עלות אלטרנטיבית? איך לעשות עסקאות טובות? איך ...
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
... מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם ... הפיזיים. איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה מוצר יקר יותר טוב? איך להסביר מחיר גבוה ללקוח? מה משפיע על תמחור מוצר? איך להגדיל את הרווחיות במכירות? מה ההבדל בין מוצר זול ליקר? ...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי ... נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות ... התהליך יהפוך ללקוחות משלמים. ולכן כמו שכבר הסברתי, צריך להתחיל מהסוף ולהבין מי קהל היעד, ומשם להמשיך לתכנן את הקמפיין השיווקי, בהתאם למסרים שאותם צריך קהל היעד וכולי. וככה כן להגדיל את כמות העסקאות שנסגרות ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, ... של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל ... ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר. מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ... של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש אחר 15 ... נתת לי 2000, למה על 30 לא תשלם לי 3000? אתה בעצם משלם לי פחות פר יחידה. מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד? שאלה: ... יכול להשיג באותו מאמץ הרבה יותר יחידות מאשר בעבר. לכן אנחנו, בתור מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: אני מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון ... איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ויעדים, במקום לחזור על אותה ... בין שכר מינימום לבונוסים לפי תפוקה או הישגים. כשאנו מציבים יעד ספציפי עם בונוס נלווה, עלול להיווצר קושי להגדיל את היעד בחודש הבא מבלי להעלות את השכר. כדי להתגבר על כך, משנים בכל פעם את הגדרת היעד (תערובת חדשה של משימות ותפוקות), כך שהעובד אינו מסוגל להשוות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להשיג מטרות? איך לעשות כסף גדול? האם להשוות מחירים? טעויות בהשגת מטרות, תעדוף שגוי בהשגת מטרות, למה חשוב לתעדף נכון? איך להצליח לעשות כסף גדול? איך לא להפסיד כסף גדול? הקצאת משאבים בצורה נכונה, חלוקת משאבים, איך לתעדף משאבים? כמות מוגבלת של משאבים, תעדוף משאבים מוגבלים, קביעת סדר עדיפויות, קביעת סולם עדיפות, לקבוע סדר עדיפויות, השוואת מחירים, איך לחסוך כסף? לעשות כסף קטן, לחשוב בגדול, לא לחשוב בקטן, להגדיל ראש, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להגדיל?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להגדיל?, איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, מאמן אישי רוחני, אימון אישי לנוער בנושא איך להגדיל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4414 שניות - עכשיו 27_07_2025 השעה 15:37:11 - wesi1