אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להבין משהו יותר טוב? ✔איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה, האם אתה יכול להסביר משהו? ללמד תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת האם הבנת משהו? למה אני לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה
וכאן אסביר, איך אתה יכול לדעת האם וכמה הבנת נושא מסוים? ואיך אתה יכול לשפר את ההבנה שלך של נושא מסוים? ואם אתה מסביר למישהו משהו והוא לא מבין אותך, האם זה באחריות שלך או שלו או של שניכם?

והתשובה היא, שזה אפשרי בכל מיני דרכים. ואחת הדרכים לדעת האם ועד כמה אתה מבין משהו, היא באמצעות זה שאתה בודק את היכולת שלך להסביר אותו לאנשים אחרים. דהיינו, אם אתה חושב שהבנת משהו טוב לעומק, קח מישהו אחר ותנסה להסביר לו את מה שהבנת.

כאשר באים להסביר למישהו משהו, בדרך כלל הוא שואל שאלות הבהרה וכולי, שמאלצות אותך להבין יותר טוב את עצמך ואת מה שאתה מבין.

במילים אחרות, מי שרוצה להבין יותר טוב את מה שהוא כבר מבין ועל הדרך גם להבין האם ועד כמה הוא מבין את הידע שלו, לעומק בצורה שהוא באמת בטוח בה, הוא יכול לבדוק את זה, גם באמצעות יכולת ההסברה שלו, להסביר את מה שהוא יודע למישהו אחר.

ובהקשר הזה יש כמה היבטים. יש את ההיבט שאומר, שאם אתה לא מסוגל להסביר משהו, כנראה שלא הבנת אותו מספיק טוב. ובמהות, הרעיון הוא, שההבנה של האדם האחר, תלויה ביכולת ההסברה שלך. יחד עם זאת, יש גם נקודת מבט שאומרת, שאם מישהו לא מבין אותך, זה תלוי בו / גם בו / רק בו וכיו"ב. לדוגמה, אם אבן לא מבינה אותך, האם בהכרח שזה תלוי ביכולת ההסברה שלך? אולי זה תלוי רק באבן?!

בכל מקרה, בטוח נכון, שאם תבוא להסביר למישהו משהו, זה יעזור לך להבין את עצמך יותר טוב, זה יעזור לך להבין דברים שלא הבנת, זה יגדיל את יכולת ההבנה שלך. שוב, במידה ולא תזרוק את האחריות על כך שזה שהמישהו לא מבין אותך, שזה רק ואך ורק באחריות שלו ולא לכל הפחות גם באחריות שלך.
הבנה יחסי תלמיד ומורה איך לדעת שהבנת משהו לשאול הצלחה לא מצליח להסביר הסרת אחריות אחריות אישית מורה ותלמיד אפשרי לדעת שהבנת איך לדעת איך לדעת האם הבנת משהו איך לדעת כמה הבנת איך לדעת כמה הבנת משהו איך לדעת שהבנת איך לדעת שהבנת משהו איך להבין איך להבין משהו איך להבין משהו יותר טוב איך להבין משהו לעומק אני לא מבין משהו אני לא מצליח אני לא מצליח להסביר משהו האם אתה יכול להסביר משהו הבנה הסבר הסברה הסברים הצלחה יחסי מורה ותלמיד יחסי תלמיד ומורה יכולות יכולת יכולת הבנה יכולת הסברה לא מצליח להסביר לדעת האם הבנת משהו לדעת כמה הבנת לדעת כמה הבנת משהו לדעת שהבנת לדעת שהבנת משהו להבין להבין משהו להבין משהו יותר טוב להבין משהו לעומק להסביר להסביר משהו ללמד ללמד תלמידים למה אני לא מבין משהו למה אני לא מצליח למה אני לא מצליח להסביר משהו למה מישהו לא מבין אותך למידה מורה ותלמיד מישהו לא מבין אותך משהו יחסי עומק תלמיד תלמידים
הכרת הרע, להודות בטעות, להודות על האמת, שאלות מודחקות, לא לפחד להרגיש רע, לא לפחד לשאול שאלות, הדחקה רגשית
הכרת הרע, להודות בטעות, להודות על האמת, שאלות מודחקות, לא לפחד להרגיש רע, לא לפחד לשאול שאלות, הדחקה רגשית
... שאין לה תשובה? איך להפסיק להדחיק רגשות? האם להודות באמת זה כואב? אליעד: את אומרת שאין לך שאלות, אך בפועל ברמה המעשית, אם אני עכשיו מדבר עם מישהו אחר, את אומרת שהבנת משהו יותר טוב. אם את מצליחה להבין משהו יותר טוב, זה אומר שהייתה שם שאלה. כי אם לא הייתה שאלה, אז ...
מנהיג אמיתי, מיהו? ותלמיד טיפש, מיהו?
... אמיתי, מיהו? ותלמיד טיפש, מיהו? והעניין הוא, כי רוב האנשים, נדמה להם שהם חכמים גדולים. ואם האדם היה חכם אמיתי, הרי שהוא היה חי חיים טובים באמת, והוא לא היה צריך שום עצה מאף אחד, איך לחיות טוב בשלמות באמת. והאדם יכול להבין שהוא לא חכם אמיתי, מכך שכל אחד יודע בתוכו, שהוא לא חי את החיים הטובים באמת. וזה בא לידי ביטוי, בכך, שהאדם מחפש חיים יותר טובים. כי כאשר הכל טוב באמת, אז הרצון למצוא ... כל אלו ללא יוצא מן הכלל, כולם כולל כולם מנהיגי שקר, שאינם יכולים להנהיג אפילו לא את עצמם, וכל שכן שאינם יכולים לעזור לאחרים ולאדם עצמו. כי כל זמן שנדמה לאדם, שיש טיפת רע בעולם, וכל זמן שנדמה לאדם, שצורה אחת של המציאות, טובה יותר מצורה אחרת, וכל זמן שנדמה לאדם, שהוא מנסה לתקן את ... שהם רק נראים כשמחה כלפי חוץ. והעניין הוא, שהיחיד שיכול לעזור לאדם באמת, זה רק מי שחושב ומבין, שלא באמת צריך לעזור לאדם. כי כל זמן שהאדם מרחם עליך באמת, דהיינו, שהוא באמת חושב בטעותו שהמצב שלך גרוע, הרי שהוא לא יכול לעזור לך באמת. משום שהוא עצמו עדיין חסר הבנה, בגלל שהוא חושב, שעדיין יש במציאות שלנו משהו גרוע. וכל זמן שנדמה למישהו, שאם מישהו אחר יחשוב בצורה כלשהי, אז המציאות תהיה טובה יותר, הרי שהוא חסר הבנה, שחושב שהמציאות לא מושלמת בשלמות שאין שלמות אחריה, כבר כרגע ברגע הזה. והם מנהיגי השקר, נדמה להם שיש להם רחמנות על העולם, ושהם רוצים בטובת העולם. ובאמת הם פועלים, רק מתוך האגו השקרי חסר ההבנה שלהם. ונדמה להם, שהעולם הוא לא מספיק טוב כפי מה שהוא כרגע ממש, והם משקרים את עצמם שהם רוצים לעזור לאחרים. ובאמת, הם מנסים לצאת מהדיכאון של עצמם. שהם בעצבות ובדיכאון, מכך ... כי הוא יודע שהכל כבר טוב תמיד. והחכם האמיתי בפנימיות עומק מחשבתו, אינו רוצה שום רצון כלל, כי הכל טוב תמיד והכל אחד תמיד. ולכן החכם האמיתי עושה חסד של אמת עם האדם, והאדם לא יכול לגמול לו מאומה מצד האמת. כי פנימיות החכם האמיתי, לא משתנה לעולם. ואעפכ, בחיצוניות, האדם יכול וראוי לו שיגמול טובה לחכם האמת. כי בחיצוניות, גם החכם האמת מוגבל במשאבים שלו. כי ... כן יש לחכם האמיתי רצון. וברמה החיצונית, האדם כן יכול לגמול טובה תחת טובה עם החכם האמיתי. על ידי זה שהוא עוזר לחכם האמיתי בכל מה שהוא יכול, להפיץ לפרסם ולגלות בעולם, את השכל של החכם האמיתי, בכל מה שאפשר. כדי שכל העולם כולו יהיה ... וכולי. והעצות של החכם האמיתי, הן כולן עצות של ידיעה והבנה של אמת בלבד. כי האושר תלוי רק בדבר אחד ויחיד, שהוא ידיעת האמת כפי מה שהיא, דהיינו, הבנת המציאות באמת. ואין שום טריק אחר ושום דרך אחרת להיות מאושר, מלבד על ידי הבנת המציאות ... על הדברים בעין אמיתית, שהאדם מוסר את נפשו להבין את עומק פנימיות כוונת דברי החכם האמת, ומוסר את נפשו להתקרב אל נקודת האמת של החכם האמיתי, על ידי זה האדם זוכה להפוך להיות איש אמת וכולי. וכל הנל הוא אנלוגיה גם לחכם האמת הראשי, ...
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך? ובו יתבארו סוגים שונים של תלמידים, ומיהו ומהו תלמיד אמיתי? ואיך להיות תלמיד אמיתי? ועל סוגי רבנים ומורים שונים. ועניין אילו ידעתיו הייתיו. ונאיר: כי כל מה שיוסבר להלן, מתייחס גם לגבי השכל של האדם, ביחס לשכל של המציאות. שהאדם הוא התלמיד, והאמת של המציאות, היא המורה דרך וכולי. כי יש כאלו שנדמה להם, שהם תלמידים של זה שהוא חכם בעיניהם (כי החכם, הוא חכם רק בעיני המתבונן בו), אך הם אינם תלמידיו כלל. ותלמיד אמיתי, הוא רק זה שאין חילוק בין דעתו של התלמיד לבין דעתו של רבו. כי כל זמן שהתלמיד הוא עדיין תלמיד, הרי שהוא תלמיד של טעות. כי הוא רק טועה לחשוב, שהוא לומד את דעת רבו האמיתית. ואילו היה האדם לומד את דעת רבו באמת, הרי שדעתו הייתה נכללת בדעת רבו, ולא היה שום חילוק בינו לבין דעת רבו. ושלמות התלמיד, היא כאשר אין שום חילוק, בין דעתו לבין דעת רבו. כי כל זמן שדעת הרב נפרדת מדעת התלמיד, דהיינו, שהתלמיד רואה את דעת הרב, כחיצונית וכנפרדת מדעתו האישית שלו, הרי שזהו תלמיד של טעות. כי הוא עוד לא מבין את האמת, ועוד לא רואה את ההתגלות שלה, מתוכו עצמו. וכל תלמיד, הוא תלמיד של טעות. משום, שאם הידע הוא חיצוני לאדם, הרי שזה רק משום שהאדם רחוק מהאמת. ורק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת שנכלל ברבו. ונדגיש, כי התלמיד של אמת, הוא לומד משלמות השכל של עצמו. ולמרות שיש כאן דבר והיפוכו, כי כיצד ילמד התלמיד, אם שכלו הוא כבר מושלם, אעפכ, רק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת. כי כל זמן שהשכל של האדם הוא לא שלם, הרי שהשכל השלם, הוא נפרד מהפנימיות של האדם, והאדם עדיין לא נקרא תלמיד אמיתי של אמת. ולכן, כל תלמיד, הוא תלמיד של טעות. משום שאם האדם עדיין יכול ללמוד משהו, הרי שזה אומר שדעתו עוד לא התאחדה עם השכל של המציאות. והרי שהוא תלמיד של טעות, כי הוא עדיין לא באמת מחובר לרבו, שהוא הידיעה השלמה. ותלמיד של אמת, הוא מי שזכה לשלמות השכל שהכל אחד. שידיעת האחדות, אין ידיעה שגדולה ממנה, משום שאין בה שום הגדרה ושום הפרדה כלל. ותלמיד כזה, הוא עדיין
מי זה אליעד כהן? למה ללמוד אצל אליעד כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות כסף, להרוויח כסף, חיפוש האושר, מודעות עצמית
מי זה אליעד כהן? למה ללמוד אצל אליעד כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות כסף, להרוויח כסף, חיפוש האושר, מודעות עצמית
... להתייצב מול החסרונות שלו, הוא זוכה לראות גם את היתרונות שהיו נסתרים מעיניו. למשל, האדם יכול לגלות שהוא מסוגל לחשוב מחשבות מאוד חיוביות על עצמו, מחשבות שהוא פחד לחשוב עליהן ... רק מי שמסכים להתעמת עם החסרונות שלו, מסוגל באמת לחוות ולהרגיש את היתרונות שלו. האם אדם יכול להשיג שתי מטרות מנוגדות באמצעות אליעד? אליעד מדגים כיצד אנשים באים אליו לעיתים עם ... כסף לצד הרצון להפסיק לפחד מאובדן כסף. במקרה כזה, נוצר קונפליקט פנימי אצל האדם. אליעד יכול ללמד אדם כיצד להרוויח כסף באופן מקסימלי, ובאותה מידה הוא יכול ללמד אדם כיצד להפסיק לפחד מכסף ולשרוף אותו בשלווה מוחלטת. כאשר האדם מגיע עם מטרה ... האדם מגיע עם רצונות סותרים, אליעד יעזור לו להבין טוב יותר מה הוא באמת רוצה, כי רק מתוך הבנה עצמית עמוקה האדם יכול לקבל החלטה מדויקת עבורו. למה אנשים שמתקרבים לאליעד לפעמים מרגישים שהם מפסידים בעולם החומרי? לעיתים, אדם שמתקרב אל אליעד או אל מה שמכונה הצדיק בעולם הרוחני, יכול להרגיש שהוא מפסיד דברים חומריים כמו כסף, מעמד וכבוד. לפי דברי אליעד, הסיבה היא ... בין השניים. מהו הדבר המרכזי שמקבלים בלמידה עם אליעד כהן? הדבר המרכזי שאליעד מעניק הוא הבנה עמוקה יותר של המציאות ושל האדם עצמו. לא מדובר בהכרח בהבטחה להצלחה חומרית או הנאה, אלא בהבטחה להבנה עצמית ולהכרה של האמת כפי שהיא, בלי שום עמדת פנים. מי שבא ללמוד אצל אליעד מתוך ... ויחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר באינטראקציה איתו. אליעד מדגיש כי מי שמטרתו העיקרית היא הבנה, לא יחווה טלטלות או אכזבות כמו אלה שמחפשים מטרות מוגדרות כמו הנאה, אושר זמני או ... מעודד ביקורת עצמית וביקורת על המורה? אליעד טוען שחלק משמעותי מההתפתחות של האדם זו היכולת להעביר ביקורת על עצמו, על המציאות ועל המורה שלו. הביקורת האמיתית אינה רק ביקורת ... אלא על התפיסות הפנימיות של האדם עצמו. המורה האידיאלי בעיני אליעד הוא כזה שמלמד את התלמיד לא להאמין בצורה עיוורת לשום דבר, כולל למורה עצמו. לפי אליעד, כאשר האדם לומד להטיל ספק אמיתי ועמוק בכל דבר, כולל בדברי המורה, הוא מגיע להבנה גבוהה יותר של המציאות ושל עצמו. לכן, היכולת להעביר ביקורת היא סימן לצמיחה אמיתית. מהי הגישה הנכונה ללמידה אצל אליעד כהן? ... אמיתי להבין, ללא תנאים מקדימים, יקבל את התועלת הגדולה ביותר. אליעד נותן את כל סוגי ההבנה, אבל האדם צריך לבחור במה להתמקד: הצלחה חומרית, שקט נפשי או אמת מוחלטת. כל בחירה ...
קושיות על מורה רוחני, שמועות על מורה רוחני, השיטה של אליעד כהן, תלמידים של מורה רוחני, תלמידים רוחניים, אמונה במורה רוחני, מיפוי רוחני, תלמידים של אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני
קושיות על מורה רוחני, שמועות על מורה רוחני, השיטה של אליעד כהן, תלמידים של מורה רוחני, תלמידים רוחניים, אמונה במורה רוחני, מיפוי רוחני, תלמידים של אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני
... על מורה רוחני, שמועות על מורה רוחני, השיטה של אליעד כהן, תלמידים של מורה רוחני, תלמידים רוחניים, אמונה במורה רוחני, מיפוי רוחני, תלמידים של אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני מהן הקושיות והבעיות עם מורה רוחני ומהן השמועות עליהם? תוך כדי תיאור שיטתו של אליעד כהן, נוצרות מספר שאלות ותהיות בנוגע למורים רוחניים ולתלמידיהם. ישנן קושיות שמועלות בנוגע לאמונות או ציפיות כלפי מורים רוחניים, ולמה שמוביל אנשים להאמין בהם. כשאליעד מדבר על אנשים שמתבלבלים ומדמיינים שהוא לא בסדר, הוא מעלה את ... להשקיע מאמץ במי שמגיבים בצורה שטחית, ובכך חוסך לו זמן. הדוגמה שהוא מביא היא על אדם ששואל אותו מדוע עשה פעולה מסוימת שיכולה להיראות לא נכונה. אליעד מסביר שאם הוא היה נשאל על פעולה כזו, הוא היה מסביר לאדם בצורה מפורטת, אך לא בטוח שהאדם היה מקבל את ההסבר, כי אם האדם לא מבין את אליעד, זה בעצם כמו שהוא לא מבין את המציאות. מהו המיפוי הרוחני של אליעד כהן? אליעד מתאר את הגישה שלו ככזו שמסייעת לו לזהות את סוג האנשים שהוא פוגש, ולא ... שיטתו או לא. אנשים שמאמינים לסיפור שהוא מספר בקלות, למעשה קל לו יותר לפנות אליהם, כי הם פתוחים ומוכנים להאמין. לעומת זאת, אלו שלא מאמינים לסיפור, לא יכולים להיות חלק מהקהל הרוחני שהוא מנסה להנחות, שכן הם לא מוכנים לקבל את דרכו. מהי הדרך בה אליעד בודק מי באמת מעוניין להבין? הגישה של אליעד מבוססת על הצורך לבדוק אם אדם באמת רוצה ללמוד ולהתפתח, או שהוא פשוט מוכן להאמין וללכת אחר סיפור שהוא לא באמת מבין. אליעד מסביר כי לעיתים יש צורך לפתח מערכת של סינון כדי להבין מי באמת מתעניין בנושאים רוחניים ומי רק רוצה לשמוע סיפורים. כשהוא מתמודד עם אנשים שלא מבינים אותו, הוא מסביר שלמעשה אין לו זמן להשקיע בהם, כי הוא מבין שהם לא מוכנים באמת ללמוד. כיצד אליעד מתמודד עם שמועות על עצמו? לאורך ההרצאה, אליעד מדבר גם על שמועות שמפיצים עליו. הוא מציין שבעיתים ... עליו סיפורים או אומרים דברים בשמו, הוא לא מתרגש, משום שלדבריו, כל אחד מפרש את המציאות על פי תפיסתו האישית. הוא מבדל את עצמו מהתגובות של אחרים ומסביר שלעיתים המטרה היא לבדוק כיצד אנשים מגיבים לשמועות, ולראות האם הם באמת מבינים או סתם ממהרים לשפוט. מהו המודל של תלמידים רוחניים? נושא התלמידים עולה שוב ושוב בהרצאה. אליעד מדגיש את הקושי שהוא מוצא בשאלות שנוגעות למורים רוחניים ולתלמידיהם . הוא מסביר שלעיתים המילה תלמידים לא תואמת את מה שהוא רוצה להעביר, כי כשיש לך תלמידים , זה מגביל אותך כיוון שכל אחד מהם עלול לפרש את הדברים בדרך שונה וליצור בלבול. הוא לא מעוניין להיות מחויב למערכת שכזו, כי לעיתים יש תלמידים שלא מבינים את השיטה או לא באמת מוכנים להבין אותה. מה השיטה של אליעד כהן לתלמידים ולחיים? לפי אליעד, שיטה רוחנית אמיתית לא תדרוש מהתלמידים קרדיט על מה שהם עושים, אלא תדרוש מהם לבדוק את מה שהם מבינים ולשאול שאלות כאשר הם לא בטוחים במשהו. אם אדם בודק את הדברים באופן עצמאי, הוא יוכל להגיע להבנה אמיתית, ובסופו של דבר להימנע להיות מנותק מהמציאות או מהשיטה. מהם הקושיות על מורים רוחניים? מהן השמועות על מורים רוחניים? מהו המיפוי הרוחני של אליעד כהן? איך בודקים תלמידים רוחניים? מהי השיטה של אליעד כהן? מהו קריטריון אמיתי למורה רוחני? איך אליעד כהן מתמודד עם שמועות על עצמו? ...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2
... אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2 למה אנשים ... האמיתית שלו, הוא לא היה זקוק לשמוע עדויות או לקבל הוכחות מאחרים. האם עדויות של תלמידים אחרים באמת עוזרות למישהו להצליח? אליעד מסביר באריכות כי לדעתו, אדם שמחפש הצלחות של אנשים אחרים בעצם מנסה לקבל אישור חיצוני כדי להרגיש יותר ביטחון בדרך שהוא בוחר. אבל לפי אליעד, זהו סימן ברור ... תחליף להתבוננות פנימית ולברור עצמי. האם לאליעד כהן יש אינטרס להציג הצלחות של תלמידים שלו? אליעד טוען שיש לאנשים נטייה להניח שיש לו אינטרס לשווק או למכור את השיטה שלו ולכן הוא אמור לפרסם עדויות של תלמידים שהצליחו. עם זאת, הוא מסביר כי זוהי הנחה שגויה ומאוד בסיסית שלא בטוח שנכונה. אליעד מבהיר כי אם היה לו אינטרס כזה, הוא היה יכול בקלות להביא יותר עדויות ולהציג הצלחות מרובות בצורה משכנעת מאוד. יתרה מכך, אליעד מוסיף ומסביר כי למעשה לא משנה לו אם אנשים נוספים מאשרים את הצלחתם בשיטה שלו או לא, כיוון שמי שמחפש אמת באמת לא זקוק לאישורים הללו. הוא נותן דוגמה קונקרטית: אם ... לאדם מסוים שישאל אותו לגבי זה. מדוע אנשים מתקשים להחליט מה הם באמת רוצים? אליעד מסביר את אחד השורשים המרכזיים לספקות של אנשים - הם אינם באמת יודעים מה הם רוצים. הוא נותן דימוי של GPS או Waze שאינו מכוון ליעד מסוים: אם אדם אינו יודע ... חיצוניים יתמוססו מאליהם. כיצד להפיק את המירב מהלימודים אצל אליעד כהן? אליעד מסביר שתלמיד צריך להיות ממוקד אך ורק בעצמו ולא במה שאנשים אחרים אומרים או עושים. הדגש שלו הוא ברור: במקום לבדוק האם השיטה של אליעד עובדת עבור אחרים, על התלמיד לבדוק האם הדברים עובדים עבורו עצמו. הוא מספר על עצמו, שכאשר למד את רבי נחמן, לא עניין אותו אם רבי נחמן עצמו הגיע או לא הגיע לסוף הדרך הרוחנית. כל שעניין אותו זה האם יש בדבריו אמת, והאם הוא יכול לבדוק את הדברים בעצמו. לדבריו, זו הגישה הנכונה והיחידה שתוביל אדם להבנה אמיתית ועמוקה. האם ללמוד מאליעד כהן יכול לעזור גם אם לא מגיעים לשלמות? אליעד מציין שגם אם אדם לא יגיע לדרגה הגבוהה ביותר של תובנה או הארה רוחנית, הוא בכל זאת ירוויח מהלימוד, כי הוא יפתח את השכל ואת יכולת החשיבה שלו. הוא מדמה זאת לחדר כושר למוח: גם אם לא תגיע לדרגת להיות אלוהים, עדיין תלמד להפעיל שכל חד ובהיר יותר, ובכך תוכל לשפר היבטים רבים בחייך. ... זו הדרך היחידה להגיע לוודאות אמיתית ולחופש פנימי. האם הלימוד אצל אליעד כהן עובד? איך לדעת מה אני באמת רוצה? האם עדויות של אחרים עוזרות להצלחה? איך להפסיק להיות תלוי בדעות של אחרים? מדוע אנשים מחפשים הוכחות חיצוניות? איך לפתח חשיבה ...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
... אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום ... קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1 מה המשמעות של שיחת חולין לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר את החשיבות והעומק שקיימים דווקא בשיחות חולין, שנראות ... הוא מתייחס לכך שלפעמים בשיחות שבהן מדברים לכאורה על שום דבר, אפשר למצוא הרבה מאוד חוכמה וערך, במיוחד כשמדובר בשיחה עם תלמיד חכם. אליעד נותן כדוגמה את הסיפור ... לאחיו בשאלה: אתה זוכר על מה דיברנו הבוקר? והאח ענה שלא, משום שהיו אלו שיחות סתמיות. רבי נחמן השיב לו: אז אני אזכיר לך, והסביר לאחיו בפירוט את השיחות שנראו חסרות ... את החוכמה ואת השורש הרוחני העמוק שהיו מסתתרים מאחורי כל נושא וכל משפט שנאמר בשיחת החולין. דווקא מתוך השיחות האלו מתגלה עומק שלא נמצא אפילו בהרצאות רוחניות לכאורה. מה הרעיון שעומד מאחורי שיחת היפוכים שאליעד כהן הציג? אליעד כהן מסביר גם את הרעיון שנקרא שיחת היפוכים, ... את הצד השני להתאמץ לחשוב על המהות של הדברים. הרעיון הוא שאם מישהו מסכים עם כל מה שאתה אומר, השיחה נעצרת במהירות וההבנה לא מתעמקת. לכן יש ערך דווקא ביצירת אי ... שלדעת רבי נחמן, ישנן השגות וחוכמות שאפשר להשיג רק מתוך קונפליקט ומחלוקת. אם כולם תמיד יסכימו איתו, הוא לעולם לא יגיע לעומק ההבנה שהוא שואף אליה. רק מתוך ההתמודדות עם ביקורת, התנגדות ומחלוקת, הצדיק יכול להגיע לדרגות הבנה גבוהות יותר, משום שהוא חייב להתמודד עם טענות חזקות, לחשוב לעומק ולהעמיק את ההבנה של האמת. מה המשמעות של שיחת כלום או ... שהיא מוגדרת כתכנית על כלום. הרעיון הוא שיש ערך רב גם לשיחות שנראות חסרות תוכן ותכלית, כי דווקא מתוך מה שנראה חסר משמעות יכול להתפתח שיח מעניין, משמעותי, ועמוק יותר. הוא מסביר שהיכולת לנהל שיחות כאלו, שבהן הצדדים בוחנים ומפרקים כל רעיון קטן עד ליסודותיו, היא חלק מהותי בדרך הרוחנית להבנת המציאות לעומקה. מהי הגישה של אליעד כהן לביקורת ... כלפיו? אליעד כהן מתייחס גם לאופן שבו הוא עצמו מתמודד עם ביקורת שמופנית כלפיו ועם שאלות שמעלות ספקות בקשר לידע שלו. הוא מסביר שהוא משתמש בביקורת ובשאלות הללו כדי ... הביקורת משמשת ככלי להתפתחות והעמקה של התובנות הרוחניות שלו. למה כדאי לשמוע דווקא שיחות חולין של חכם אמיתי? אליעד כהן מסביר שיש ערך רב לשמיעת שיחות חולין של תלמיד חכם או של מורה רוחני אמיתי, הרבה יותר מאשר להקשיב להרצאות או לשיעורים פורמאליים. הסיבה לכך היא שדווקא בשיחה רגילה ולא רשמית, האדם החכם מגלה את עומק ההבנה שלו בצורה טבעית ופחות מכוונת. כשמורה רוחני מדבר באופן ספונטני על דברים שנראים חסרי חשיבות, אפשר לזהות איך הוא מבין את המציאות, איך הוא חושב ומה עומק ההבנה שלו. אליעד מדגיש ...
הזוכה באח הגדול, טהוניה, שיחת היפוכים, ניתוח האח הגדול, ניתוח דמויות האח הגדול, שיחת חולין של תלמיד חכם, לצפות באח הגדול, ללמוד מהאח הגדול, להבין את האח הגדול, מוסר השכל
הזוכה באח הגדול, טהוניה, שיחת היפוכים, ניתוח האח הגדול, ניתוח דמויות האח הגדול, שיחת חולין של תלמיד חכם, לצפות באח הגדול, ללמוד מהאח הגדול, להבין את האח הגדול, מוסר השכל
... באח הגדול, טהוניה, שיחת היפוכים, ניתוח האח הגדול, ניתוח דמויות האח הגדול, שיחת חולין של תלמיד חכם, לצפות באח הגדול, ללמוד מהאח הגדול, להבין את האח הגדול, מוסר השכל למה טהוניה זכתה בהאח הגדול למרות ההתנגדות ... ספציפיים או הוכחות ברורות לכך שהייתה אלימות ממשית, המשתתפת מתקשה לספק אותן. אליעד כהן מסביר שהקושי בהוכחת טענותיה נובע מכך שהיא כבר שופטת מראש שטהוניה לא בסדר. הוא טוען שהמשתתפת משליכה את התפיסות המוקדמות שלה ... עם גישה של מקופחת, דבר שיצר את האווירה המתוחה סביבה. לטענתה, מי שמתלונן על גזענות וקיפוח לא יכול להתנהג בעצמו באופן תוקפני כלפי אחרים. אליעד כהן מתנגד לטענה זו ואומר שאם טהוניה באמת חוותה תחושה של קיפוח, הגיוני שהיא תביע זאת באופן גלוי ואפילו תוקפני לפעמים. הוא מסביר כי אם הדיירים האחרים באמת היו חפים מגזענות, הם היו מקבלים ומכילים אותה יותר, למרות הדרך שבה התבטאה. עצם ההתנגדות ... בבית דווקא מחזקת את התחושה שבאמת היה קיפוח, כי אילו לא היה קיים קיפוח, היו מתייחסים אליה בהבנה ובסלחנות. האם זכייתה של טהוניה מעידה על התנהגות ראויה? אליעד כהן מציג טיעון נוסף: אם רוב הציבור הצביע לטהוניה, סביר להניח שרוב האנשים ראו בה אדם טוב ולא אלים. הוא שואל בצורה פשוטה - מה הציבור בדרך כלל אוהב, אנשים טובים או רעים? ומביא ... וההאשמות של המשתתפת בשיחה נגד טהוניה מבוססות על תפיסות מוקדמות ולא על עובדות מוצקות. אליעד מסביר לה שהיא משליכה את מה שהיא חושבת על עצמה ועל המציאות על הדמות של טהוניה. הוא מסביר שכמו שהמשתתפת בשיחה יכולה לתפוס את טהוניה כבעייתית, באותה מידה אפשר לראות בה אדם שנאבק על האמת שלה ונלחם בקיפוח אמיתי ... או האדם שמולו הם כן בסדר, הוא יוכל למצוא את ההוכחות המתאימות. מוסר ההשכל המרכזי הוא שהיכולת לראות את המציאות בצורה רחבה יותר, לקבל את העובדה שלכל התנהגות יש הסבר אפשרי חיובי ושלילי, מאפשרת לאדם גמישות בחשיבה ויכולת להכיל ולהבין טוב יותר את המציאות ואת עצמו. למה טהוניה זכתה באח הגדול? האם טהוניה הייתה אלימה באח הגדול? האם הציבור ...
נקמה, נקמנות, נוקם ונוטר כנחש, תלמיד חכם, טוב לנקום, רע לנקום, תחיית המתים, מי זה המשיח? לאהוב את הכעס, לאהוב לכעוס, לאהוב את השנאה, לאהוב לשנוא, שיחות הרן צג, הצדיק האמת
נקמה, נקמנות, נוקם ונוטר כנחש, תלמיד חכם, טוב לנקום, רע לנקום, תחיית המתים, מי זה המשיח? לאהוב את הכעס, לאהוב לכעוס, לאהוב את השנאה, לאהוב לשנוא, שיחות הרן צג, הצדיק האמת
... נקמנות, נוקם ונוטר כנחש, תלמיד חכם, טוב לנקום, רע לנקום, תחיית המתים, מי זה המשיח? לאהוב את הכעס, לאהוב לכעוס, לאהוב את השנאה, לאהוב לשנוא, שיחות הרן ... מה המשמעות הרוחנית של נוקם ונוטר לפי רבי נחמן? אליעד כהן מסביר שלפי רבי נחמן מברסלב, דווקא הצדיק האמיתי הוא זה שיודע להיות נוקם ונוטר. מדוע? כי תפקידו של הצדיק האמיתי הוא להעביר ידע עמוק ... השלילית של נקמנות, הצדיק דווקא נהנה מכך. הצדיק מודע לכך שהיכולת שלו להיות גם בנקמנות וגם בהיעדרה היא יכולת גבוהה מאוד, כי הוא יכול לבחור באופן חופשי באיזה מצב להיות. הוא יכול להחליט אם לנקום או לא, והוא נהנה מהיכולת שלו להיות בשני המצבים, גם כשזה נראה שלילי לאנשים רגילים. לאנשים אחרים רע עם זה שהם נוקמים, אבל הצדיק מרגיש טוב עם זה, כי הוא ... לכך בדרך כלל. איך נקמה קשורה לתחיית המתים ולמשיח? לפי ההסבר של רבי נחמן, תחיית המתים היא מצב רוחני שבו האדם מעיר בתוכו את המקומות הפנימיים שמתו או נשכחו, ומתחיל לחיות מתוך מודעות מלאה. ... אנשים אחרים לתודעה גבוהה יותר. זו הסיבה שרבי נחמן קושר את היכולת להיות נוקם ונוטר עם היכולת לחיות מתים. המתים הם אותם חלקים רוחניים באדם שנחשבו אבודים. הצדיק מעיר את האדם באמצעות הבנה חדשה של המציאות - הוא מראה לו כיצד לחיות בשני העולמות יחד. מהי שפלות אמיתית ואיך היא קשורה לנושא הנקמה? שפלות, לפי ההסבר של רבי נחמן, אינה תחושה של אני טיפש או אני חסר ערך, אלא תחושה של יציאה מוחלטת מהגדרות של חכמה או טיפשות. השפלות האמיתית היא ... להשתמש בחשיבה של אין הבדל כדי לפתור קונפליקטים? אליעד כהן מסביר שכשיש לאדם בעיה או קונפליקט, עליו לשאול את עצמו בכנות האם הוא באמת יודע שיש הבדל בין הרצונות שלו, בין טוב לרע, או שהוא רק מדמיין שיש הבדל כזה. אם הוא יחקור לעומק, הוא יגיע לנקודה שבה הוא מבין שהוא אינו יודע בוודאות שיש הבדל בין הרצונות. כשהאדם מגיע להכרה שהוא אינו יודע אם בכלל יש הבדל ... כי הוא כבר לא מזוהה עם הרצונות בצורה מוחלטת. זה נותן לאדם יכולת לחיות בעולם הפנימי שלו בלי להיות לכוד במאבקים בלתי פוסקים בין הרצונות השונים שלו. מהי נקמה? למה אנשים נוקמים? האם טוב לנקום? ...
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
... רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות ... בהרצאה הוא המשמעות העמוקה של סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, וכיצד סיפורים אלו משמשים ככלי רוחני אפקטיבי לעורר אנשים מתרדמתם הרוחנית. אליעד מציג את ההבנה הרווחת, שאנשים חושבים שסיפורי מעשיות ... נועדו דווקא להעיר את האדם. כלומר, הסיפורים משמשים ככלי לשינוי תודעה ולהרחבת המודעות העצמית. למה עדיף לשמוע שיחת חולין של צדיק מאשר דברי תורה? אליעד מסביר נקודה משמעותית נוספת שהועלתה על ידי ... אדם. כלומר, אם מאזינים לשיחה פשוטה של צדיק אמיתי, אפשר להגיע לתובנות הרבה יותר עמוקות מאשר אם שומעים הרצאה מתוכננת ומוכנה מראש. כך, רבי נחמן טוען שהעומק הרוחני האמיתי מסתתר דווקא בפשטות ... רוחנית? נקודה חשובה נוספת שאליעד מתייחס אליה באריכות היא הרעיון של דבר והיפוכו. לפי דבריו, אחד המאפיינים של ההגעה אל האמת המוחלטת או ההארה הרוחנית הוא היכולת להבין באופן עמוק ומנומק את העובדה ... והגיוני ולא בדרך של סתירה חסרת משמעות. לדוגמה, אדם שאומר שקר לו וחם לו בו זמנית אך אינו מסוגל לנמק זאת, זו סתירה חסרת שכל. לעומת זאת, כאשר אדם יכול להסביר לעומק למה גם הבחירה קיימת ... גם מורכבת מפרטים, ולמה הדברים השונים והמנוגדים מתקיימים יחד במציאות אחת - אז הוא נמצא בדרך הנכונה לאמת המוחלטת. אליעד מדגיש שהחידוש הגדול ביותר שאפשר ללמד אדם הוא בדיוק הרעיון הזה, שהכל הוא אחדות למרות הסתירה הנראית לעין בין דבר והיפוכו. אדם רגיל תופס את העולם כמורכב מניגודים והבדלים, ולכן ההבנה שאין באמת הבדל בין דברים שנראים מנוגדים היא מהפכנית וחדשה עבורו. איך אליעד כהן מסביר את יתרון השיטה שלו ביחס לשיטות אחרות? אליעד מתייחס גם לשיטות רוחניות שונות, ומציין שהיתרון בשיטה שלו הוא בכך שהוא נותן מגוון רחב של הסברים ונימוקים הגיוניים לתופעות רוחניות ולפרדוקסים רוחניים. הוא מסביר שבמקומות אחרים, לעיתים קרובות מסתפקים באמירות סותרות או מופשטות מדי, כמו תחיה את הרגע ואל תחיה את הרגע, בלי הסבר מעמיק כיצד באמת ליישם זאת. לעומת זאת, אליעד מציע הסברים מפורטים ורציונליים שמאפשרים לתלמיד להבין באופן מלא ועמוק את מהות המציאות, הבחירה, ואחדות הניגודים. כך, האדם יכול להתקרב באמת להבנת האמת המוחלטת. הוא גם מדגים זאת באמצעות ההשוואה בין ספרים רוחניים נפוצים כמו כוחו של הרגע הזה, שלטענתו מכילים רעיונות רוחניים כלליים, לעומת ההסברים שהוא נותן, שהם מפורטים יותר ומספקים כלים ממשיים להתמודדות ולהעמקת ההבנה הרוחנית. האם קיימת אפשרות להגדיר מחדש את מהות ההוויה? אליעד מתייחס לשאלה האם מהות ההוויה יכולה להיות מוגדרת מחדש, ומסביר שבאופן עקרוני תמיד קיימת אפשרות תיאורטית לכך. לדבריו, כל פעם שהאדם חושב שהגיע להבנה סופית ומוחלטת של מהות ההוויה והמציאות, תמיד קיימת האפשרות שבשלב הבא הוא יגלה הבנה עמוקה אף יותר. הוא מדגיש שאין באמת נקודה שבה ניתן לומר בוודאות מוחלטת שהבנת את כל המציאות ואין עוד מה לגלות. תמיד יכולה להיות שכבה נוספת של הבנה שממתינה להתגלות. אך בכל זאת, יש שלב מסוים של הבנה עמוקה שממנו והלאה כבר אין שאלות חדשות ... היא פנימית יותר, והיא תחושת החיסרון הפנימי של האדם. האדם חושב שהוא חסר משהו ולכן הוא מחפש אותו, אך בעצם אין שום חיסרון אמיתי. אליעד מדגים זאת בכך שהוא מסביר שאדם שחושב שהבעיה שלו היא מחסור בכסף, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה, האם אתה יכול להסביר משהו? ללמד תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת האם הבנת משהו? למה אני לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להבין משהו יותר טוב?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להבין משהו יותר טוב?, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, מאמן שיווקי, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושא איך להבין משהו יותר טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4385 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 02:43:03 - wesi1