אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדעת מה התקציב של הלקוח? ✔תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
וכאן אסביר, לגבי איך לדעת מה התקציב של הלקוח, כאשר מנהלים משא ומתן עם לקוח, או כאשר נמצאים באיתור צרכי הלקוח. וכאשר מדברים על התקציב של הלקוח, במובנים מסוימים יש כאן ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה.

כי המוכר ירצה לדעת מה התקציב של הלקוח ממגוון של סיבות, לדוגמה כדי להתאים ללקוח את המוצר המתאים בטווח המחירים של התקציב של הלקוח. כגון לדוגמה שיש למוכר מספר מוצרים בטווחי מחיר שונים והוא ירצה לדעת אילו מוצרים להציע ללקוח, שיכולים להתאים ללקוח גם ביחס לטווח המחיר שיכול להתאים ללקוח.

וגם חשוב למוכר לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי שאז יהיה אפשרי למקסם את המחיר של המכירה. כי הרבה פעמים אפשרי להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, אל התקציב של הלקוח. כי לפעמים המחיר גמיש ופתוח למשא ומתן, ואז המוכר רוצה לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי להציע הצעת מחיר יותר גבוהה עבור הלקוח.

כי יש 2 סוגים מוצרים. יש מוצרים עם מחיר קבוע ושידוע לכל ושהמחיר לא נתון למשא ומתן, שאז ההבנה של מה התקציב של הלקוח, עשויה להשפיע רק על הניתוב של הלקוח אל המוצר שיכול להתאים לו. אבל יש גם מוצרים שהמחיר לא ידוע והוא כן גמיש ומשתנה. ושם אנחנו נרצה להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, עבור הלקוח.

יחד עם זאת, יש גם את הצד של הלקוח, שהוא חושש שאם המוכר ידע מה התקציב שלו, אז המוכר עשוי להעלות את המחיר של המוצר, בהתאם לתקציב של הלקוח. ולכן בדרך כלל הלקוח לא ירצה לחשוף למוכר את התקציב שלו. אז איך בעצם אפשרי לדעת מה התקציב של הלקוח בלי שהלקוח ירגיש מאויים?

והתשובה לכך היא, שאפשרי לנסות לנסח את השאלה לגבי התקציב של הלקוח, בצורה שהלקוח ירגיש לא מאויים מהשאלה. ואיך? כגון במקום לשאול את הלקוח "מה התקציב שלך" או "באיזה תקציב אתה מחפש" במקום זה אפשרי לשאול את הלקוח, "באיזה טווח מחירים אתה מחפש", "מה בערך התקציב שלך".

כאשר בעצם אנחנו מוסיפים את המילים "טווח" / "בערך" לשאלה, דהיינו, אנחנו רומזים ללקוח שהוא לא מחוייב למחיר הזה ושזה מחיר גמיש. ואז הלקוח מרגיש פחות מאויים לענות לשאלה של מה טווח המחיר שלו, כי הוא מבין שהוא יכול לבקש הנחה / לבקש מחיר יותר זול. דהיינו, ניסוח של "אפשר אולי לשאול, באיזה בערך טווח מחיר יכול להתאים לך" וכיו"ב? ניסוח כזה פחות מרגיש מאיים ללקוח...
רוצה לדעת איתור התקציב של הלקוח מחיר יותר גבוה אפשרי איתור צרכים עם לקוח איומים ניגוד אינטרסים בין הבנה לשכנע לקוחות צרכי לקוח סיבה איך לגלות איך לגלות מה איך לגלות מה התקציב של הלקוח איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו איך לדעת איך לדעת מה איך לדעת מה התקציב של הלקוח איך לחשוף איך לחשוף את התקציב של הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתמחר איך לתמחר מוצר איך לתמחר מוצר ללקוח איתור הצרכים של הלקוח איתור התקציב של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח הלקוח הלקוח שלך הצורך של הלקוח הצרכים של הלקוח התקציב של הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגלות לגלות מה התקציב לגלות מה התקציב של הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לומר לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו לגרום ללקוחות לדעת לדעת מה התקציב לדעת מה התקציב של הלקוח לחשוף לחשוף את התקציב לחשוף את התקציב של הלקוח לקבוע מחיר לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתמחר לתמחר מוצר לתמחר מוצר ללקוח מה התקציב של הלקוח מוצר צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קביעת מחיר תמחור תקציב של הלקוח תקציב של לקוח
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות ... לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה ... הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל ... עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין ... מסוים. אם את נוסעת לבית הלקוח, באופן טבעי ישנה עלות ... ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, ... אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת ... להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות ... של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע ... בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו ... היקרה יותר, למשל לנסוע ללקוח בתשלום גבוה, יכולה להיות משתלמת ... של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח? אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב ... הגיוני או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת ... שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ... שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי ... לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי ... המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך ... של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ... לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות ... אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד ... הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ...
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים. אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון: מחיר השוק - דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים - שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ל
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
... להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה וכאן ננתח את הסיטואציה הבאה. נניח שיש מוצר שאתה מוכן למכור אותו ב 100 שח. כמובן שלא תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה מוכן למכור אותו במחיר מינימום של 100. דהיינו, פחות מ 100 מבחינתך אין עסקה ... הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, הרי שיכול להיות שבגלל זה תאבד את העסקה. כי אם לדוגמה אתה רוצה מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את הרווח מהעסקה, ולכן לא תרצה להציג את המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל להציג מחיר יקר יותר. אז איך אפשרי לגשת לזה? ובעצם הפתרון לכך הוא, לשתול במוח של הלקוח המראיין שלך בראיון עבודה, שבעצם הצעת המחיר שאתה נותן לו, היא לא הצעת מחיר סופית, אלא יש על מה לדבר ואפשרי לנהל משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. דהיינו, ישנם מצבים שלא משנה איזה מחיר תגיד ללקוח, הוא תמיד יבקש הנחה והוא תמיד ירצה לנהל איתך משא ומתן על המחיר. כי לפעמים הלקוח מנהל משא ומתן על המחיר, כי הוא מרגיש שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. ולכן ישנם מצבים שאין ללקוח בעיה לשלם לך נניח 100, בתנאי שלפני כן ניהלת איתו משא ומתן על המחיר והוא הוריד אותך ממחיר יותר יקר. אבל אם מראש תגיד 100, הלקוח לא יסכים לרכוש ב 100, כי הוא יחשוב שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר, כמו שכבר הסברתי למה לקוח מבקש הנחה, שיש לזה כל מיני סיבות, שאינן בהכרח קשורות למחיר. וגם בגלל זה, לפעמים בהכרח שצריכים לבקש יותר כסף, ממה שאתה מוכן לקבל. כדי להשאיר מקום לניהול משא ומתן על המחיר. אז בעצם העצה היא, לבקש את המחיר הגבוה, אבל לשתול ללקוח מחשבה, שהוא יכול לבקש הנחה ולבקש לרדת במחיר. כמה מחיר גבוה לבקש מעל המחיר? כמה כסף לבקש מהלקוח? איך לתמחר את המוצר? איך לקבוע מחיר למוצר? כל אלו שאלות אחרות, שכבר הסברתי אותן כאן לתמחר וגם כאן כמה כסף לבקש. אבל ברמתה העיקרון, העצה היא, שתבקש סכום גבוה יותר, אבל תשתול ללקוח מחשבה, שהוא לא יברח מהעסקה אם המחיר גבוה לו מידי ותגרום ללקוח להבין שהמחיר אינו סופי. ואיך לעשות את זה? תשובה: לא להציג את המחיר בצורה מוחלטת, אלא בצורה יחסית. לדוגמה
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
... תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, מוצר מדף שעולה ללקוח X כסף. אבל לפעמים השירות המוצר שנותנים ללקוח, כדי לומר ללקוח כמה המוצר יעלה לו לתמחר את המוצר ללקוח, לשם כך צריכים לבצע עבודה מסוימת, כדי להתאים את המוצר ואת העלויות של המוצר עבור הלקוח. במילים אחרות, לפעמים יש לבעל העסק, עלות להוציא הצעת מחיר. שהיא יכולה להיות העלות של להיפגש עם הלקוח, העלות לעשות אפיון צרכים עם הלקוח, העלות לתת יעוץ ללקוח לראות מה בדיוק הוא רוצה וצריך, עלות התכנון, עלות ההתאמות וכולי. יכולה גם להיות עלות של להכין כתב כמויות ובהתאם ... הצעת מחיר לבניית בית (הצעת מחיר לשירותי בנייה), הרי שצריכים להכין כתב כמויות שיחשב את הכמויות של החומר ושל העבודה שיהיו בבית, כדי שעל בסיסו יוכלו לתת ללקוח הצעת מחיר פאושלית, דהיינו, הצעת מחיר סופית, שאינה תלויה בכמויות של הביצוע בפועל. דהיינו, שהלקוח כנראה לא ירצה שבמהלך העבודה יבקשו ממנו להוסיף כסף. ולכן הוא ירצה לקבל מחיר סופי מראש, בלי קשר לעלויות הביצוע בפועל. והלקוח גם לא ירצה שמראש יוסיפו לו עלות גבוהה, שתיקח בחשבון את כל התרחישים האפשריים. ולכן יש צורך להכין כתב כמויות, שעל ... והכנת כתב הכמויות, היא עצמה תהליך שצריך לפענח בו את התוכניות לביצוע. ולפעמים צריך גם להכין תוכניות לביצוע. וגם זה בעצמו תהליך. ובנוסף לכל זה, לפעמים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר, לכמה אפשרויות שונות. הצעת מחיר במידה והוא ירצה X והצעת מחיר אחרת במידה והוא ירצה Y וכולי. ויש עלות להוציא את כל אחת מהצעות המחיר וכולי. ולכן השאלה היא, האם ואיך לבקש כסף מלקוח על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? אז אפשרות אחת יכולה להיות, לבקש מ
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
... מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. ... האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך טובה לך ושהיא עושה לך טוב ולא רע. אז אם יציעו לך לבחור בחירה שעושה לך רע, כנראה שלא תבחר בה. אבל אם יתנו לך אפשרות ... אחת מהן תהיה מאוד טובה ביחס לשאר האפשרויות הרעות, הרי שזה יכול לגרום לך להרגיש שהאפשרות הזאת טובה. וממילא אתה תרכוש את המוצר ותבחר באפשרות שאתה מרגיש שהיא יותר טובה מכל שאר האפשרויות, לא בגלל שהאפשרות עצמה טובה לך לכשעצמה, אלא בגלל שאתה מרגיש שהיא טובה ביחס לכל שאר ... לאדם להרגיש שהאפשרות היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב. ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות גרועות באופן ספציפי וגם באופן כללי לתת אפשרויות בחירה ללקוח, ודרך אפשרויות הבחירה לנתב אותו להיכן ולמה שרוצים שהוא יעשה. לסיכום: כדאי לשים לב לכך, שזה שמשהו טוב ואולי אפילו מצוין ביחס לאפשרות גרועה אחרת, ...
לגלות שאתה שקרן, לגלות שאתה טיפש, הדרך אל האושר, איפה אתה משקר? איפה אתה טיפש? למצוא את האמת, לחפש את האמת, לגלות את השקרים, לחשוף את השקרים, אמת או שקר, החיפוש אחרי האמת
לגלות שאתה שקרן, לגלות שאתה טיפש, הדרך אל האושר, איפה אתה משקר? איפה אתה טיפש? למצוא את האמת, לחפש את האמת, לגלות את השקרים, לחשוף את השקרים, אמת או שקר, החיפוש אחרי האמת
... שאתה שקרן, לגלות שאתה טיפש, הדרך אל האושר, איפה אתה משקר? איפה אתה טיפש? למצוא את האמת, לחפש את האמת, לגלות את השקרים, לחשוף את השקרים, אמת או שקר, החיפוש אחרי האמת איך אפשר לגלות שאתה משקר לעצמך? אליעד כהן מסביר כי כאשר אדם חווה רע או סבל בחיים, עליו להבין שכנראה הוא משקר לעצמו. ... שאתה מספר על מה שאתה רוצה. רק על ידי חיפוש זה, אדם יכול להגיע להבנה עמוקה, להשתחרר מתפיסותיו הכובלות, ולהגיע לאושר אמיתי ולחופש פנימי. איך לגלות שאני משקר לעצמי? האם כל סבל נובע משקרים? מהי האמת המוחלטת? איך להשתחרר מהסבל? האם אני חייב להרגיש רע? ...
השקרים של המדינה, מעשה ממלך עניו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, איך לפגוש את אלוהים? איך לראות את אלוהים? לגלות את השקרים של המדינה, למה לחשוף שקרים? למה לגלות שקרים? מהם השקרים של המדינה? איך לגלות את השקרים של המדינה?
השקרים של המדינה, מעשה ממלך עניו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, איך לפגוש את אלוהים? איך לראות את אלוהים? לגלות את השקרים של המדינה, למה לחשוף שקרים? למה לגלות שקרים? מהם השקרים של המדינה? איך לגלות את השקרים של המדינה?
... של המדינה, מעשה ממלך עניו, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, איך לפגוש את אלוהים? איך לראות את אלוהים? לגלות את השקרים של המדינה, למה לחשוף שקרים? למה לגלות שקרים? מהם השקרים של המדינה? איך לגלות את השקרים של המדינה? מי הוא המלך הענב ואיך לפגוש אותו? ... המדינה? כדי לפגוש את המלך הענב, האדם בסיפור היה צריך לעבור מסע ארוך וקשה, מסע מלא בתלאות, פחדים וקשיים. חלק מרכזי במסע הזה היה לגלות ולחשוף את כל השקרים של המדינה שבה הסתתר המלך. אותו אדם הלך אל המדינה של המלך הענב, שם החל לחקור ולחשוף את השקרים שבה. ככל שהאדם חשף יותר שקרים, כך הוא התקרב יותר ... מספר לעצמו. לכן, כאשר אדם חושף את השקרים של המדינה, הוא בעצם מגלה את המקומות שבהם הוא מרמה את עצמו ומונע מעצמו להגיע אל האמת. מדוע חשוב לחשוף את השקרים שמסביבנו? אליעד כהן מדגיש שבנוסף לכך שאדם צריך ... המדינה, הפוליטיקאים, המערכות השונות והעולם כולו מלאים בשקרים. כאשר אדם רוצה להתפתח מבחינה רוחנית או פנימית, חלק מהדרך שלו היא גם לחשוף את השקרים החיצוניים - של הפוליטיקאים, של המערכות ושל המדינה ... פעיל בחשיפת שקרים. ככל שאדם יחשוף יותר שקרים ושקרנים, הוא יתקדם יותר לעבר האמת הפנימית והאולטימטיבית שלו. אליעד מציע שכל אדם לא יפחד לחשוף את השקרים שסביבו, כיוון שזו הדרך לגלות את השקר הפנימי שבתוכו, וכך להגיע לפגישה אמיתית עם אלוהים. מהו השקר הגדול ביותר שאדם צריך לחשוף בעצמו? לפי אליעד כהן, השקר הגדול ביותר שאדם צריך לגלות הוא ... מוחלטת, הוא יפגוש באמת את אלוהים, כי אז יתברר לו שאלוהים נמצא מעבר לכל ההבדלים וההפרדות שאותם האדם מדמיין. כיצד כל אדם יכול להתחיל לחשוף את השקרים של המדינה ושל עצמו? אליעד ממליץ בפשטות להתחיל ... שואל יותר שאלות ומחפש יותר תשובות כנות ואמיתיות, כך הוא מתקרב להבנה עמוקה יותר של עצמו ושל המציאות שבה הוא חי. לסיכום, מדוע חשוב להמשיך לחשוף את השקרים? אליעד כהן מדגיש כי גילוי השקרים הוא חלק בלתי ... והן בתוך עצמו, אדם יוכל להגיע בסופו של דבר אל האמת האבסולוטית - ולפגוש את המלך הענב, שהוא למעשה אלוהים והאמת האמיתית של המציאות. איך לחשוף שקרים? מהם השקרים של המדינה? מי הוא המלך הענב? איך ...
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
... משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ ... שלנו לצד השני כדי לחסוך את שלבי המשא ומתן הארוכים והמתישים. לדוגמה, נניח מצב שבו אנחנו מציעים מחיר מסוים ללקוח, והלקוח מבקש מאיתנו הנחה. לאחר מכן אנחנו נותנים לו הנחה מסוימת, אך הוא עדיין לא מרוצה ... פשוט וברור: אם מראש אנחנו יודעים בדיוק מה הסכום הנמוך ביותר שנהיה מוכנים לסגור איתו עסקה, אפשר להציג זאת ללקוח כבר בהתחלה ולומר לו: שלום אדוני, זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה הכי גדולה שאנחנו יכולים ... להציע את ההנחה הסופית מההתחלה. החשש העיקרי שלהם הוא שהם יאבדו פוטנציאל לתמרן במשא ומתן. הם חושבים שאם הלקוח רואה שיש עוד מקום להנחות ולהתמקחות, אולי הוא יהיה מוכן לסגור איתם מחיר גבוה יותר. מצד שני, אם הם יחשפו מראש את המחיר הנמוך ביותר, הלקוח יבין שזה קצה הגבול, ולא תהיה אפשרות לתמרן. לכן הם נמנעים מלחשוף מראש את כל הקלפים שלהם, מתוך ניסיון להשאיר לעצמם מרחב תמרון. אך חשוב להבהיר כי החשש הזה נכון רק אם יש לנו ספק לגבי המחיר הסופי שאנחנו מוכנים להציע. אם אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו הולכים לתת ללקוח בדיוק את אותה הנחה גם אם נתמקח איתו שעות ארוכות, אז אין שום סיבה להסתיר זאת מלכתחילה. ... משמעותו גבול ברור וסופי שאנחנו לא מוכנים לחצות. הקו האדום מייצג נקודה שבה אנחנו יודעים בביטחון מוחלט שאם הלקוח דורש יותר מזה - העסקה לא כדאית לנו יותר ואנחנו פשוט נסרב להצעה שלו. במקרה כזה, אם ... שהצבתם לעצמכם בהתחלה - אז מאוד מסוכן להציג מראש את ההצעה הסופית. הסיבה לכך היא שבמצב כזה, גם אחרי שתאמרו ללקוח זה המחיר הסופי, יכול להיות שהוא ימשיך ללחוץ ולנסות לקבל עוד הנחה. ואם אתם באמת לא ... אתם עלולים למצוא את עצמכם מתפשרים פעם נוספת, מעבר למה שהצגתם מראש כגבול האחרון. לדוגמה, אם אמרתם מראש ללקוח זה המחיר הסופי, ואז הוא ממשיך ללחוץ ומבקש עוד הנחה, ואתם מוצאים את עצמכם מסכימים ונותנים לו עוד הנחה - עברתם בעצם את הגבול של עצמכם. כתוצאה מכך איבדתם את האמינות שלכם במשא ומתן, כי כעת הלקוח יודע שאין לכם באמת קו אדום ברור, ושיש אפשרות להוריד אתכם עוד. כדי להימנע מכך, אם ... ההצעה הסופית תלויה בעיקר בביטחון שלכם בקו האדום שקבעתם. אם הקו האדום שלכם מוחלט ובלתי ניתן לשינוי - כדאי לחשוף מראש. אם לא, עדיף להשאיר מרווח תמרון ולהימנע מחשיפה מוקדמת של הקלפים. ניהול משא ומתן אפקטיבי איך לקבוע קו אדום במשא ומתן? האם לחשוף מראש את הקלפים במשא ומתן? אסטרטגיות במשא ומתן עסקי מתי לתת הנחה מראש? איך להגן על עצמך במשא ומתן? ניהול משא ומתן: האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית? ... מהר יותר לסופו, נציע מראש את ההצעה הסופית? היגיון בהצעה סופית מההתחלה לדוגמה, נניח שאנחנו מציעים מחיר ללקוח, והוא מבקש הנחה. לאחר מכן, אנחנו מעניקים לו הנחה, אך הוא מבקש הנחה נוספת, וכך מתנהל ... משא ומתן עד שמגיעים לסגירת העסקה עם פשרה מסוימת. אם כך, האם יש היגיון בכך שנחסוך את כל השלבים הללו ונאמר ללקוח מראש: שלום אדוני, זה המחיר הסופי אחרי ההנחה, זה מה שאני יכול להציע - כן, כן, לא, לא? למה לא להציע מראש את ההנחה? רוב האנשים עשויים לומר שאין היגיון בכך, משום שאם ניתן ללקוח את ההנחה כבר בהתחלה, אנחנו עלולים להפסיד פוטנציאל להתגמשות שלו כלפינו. עם זאת, אם ... זמן ולמנוע את תהליך ההתמקחות. אבל אם אין לכם קו אדום ברור, אתם עלולים למצוא את עצמכם נשאבים לתהליך שבו הלקוח ימשיך לבקש עוד ועוד הנחות, ולבסוף תעברו את הגבול שהצבתם לעצמכם. לכן, במקרים כאלה, ... שאינכם מוכנים לחצות, תוכלו להציע מראש את ההצעה הסופית ולחסוך זמן. אך אם אין לכם קו אדום מוגדר, עדיף שלא לחשוף את ההנחה המקסימלית כבר בהתחלה, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתפשרים יותר ממה שתכננתם. למידע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לדעת מה התקציב של הלקוח?, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת מה התקציב של הלקוח?, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, טיפול נפשי, מאמן אישי לעסקים בתחום איך לדעת מה התקציב של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 21:35:39 - wesi1