אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו? ✔טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע.

במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי "איכות השיחה". כאשר אחד מהפרמטרים הוא, עד כמה השיחה עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי לאיכות השיחה, מבחינת עד כמה השיחה עשתה לו טוב.

ולכן, בכל פעם במשך השיחה, כאשר נאמר משהו שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש לא בנוח / להרגיש רע, עליך להשתדל למנוע את התחושה הרעה מהשומע.

וכמובן שלא מדובר על כך שעליך להימנע מלומר בצורה ישירה לאדם השני, דברים שברור לך שיעשו לו רע. אלא עליך להימנע גם מלומר דברים, שעשויים לגרום לשני להרגיש רע, בצורה כלשהי, עד כמה שאפשר. כגון לדוגמא לומר משפטים שיש להם תרתי משמע, כאשר אחת מהמשמעויות שלילית. או לדוגמא לשאול שאלה, שעשויה לשים את האדם השני, במצב לא נעים. או לדוגמא לנקוט בעמדה, שעשויה ליצור אי נעימות.

אבל לא רק זה, אלא שלפעמים הצד השני בשיחה, הוא עצמו אומר משהו, שהוא עצמו לא מרגיש איתו בנוח. בין אם הוא אמר את זה במכוון, או בטעות. ובין אם הוא מרגיש לא בנוח מול עצמו, או מולך. וגם במקרה כזה, עליך להשתדל כל הזמן ליצור אווירה נעימה.

לא משנה מה ואיך, ברגע שנאמר בשיחה דבר שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש רע בצורה כלשהי, בין בצורה ישירה או עקיפה, עליך לדעת לזהות את זה, ולגרום לאדם השני להרגיש כמה שיותר טוב. כדי שבדירוג איכות השיחה שבתת המודע של הצד השני, יהיה דירוג שיחה יותר גבוה.

לדוגמא, נניח שאתה שואל מישהו, "נראה אותך היום?", והוא עונה לך "מצטער, אבל אני לא אספיק להגיע בזמן". אז צריך לדעת לזהות את המילה מצטער, ולראות...
לדעת לגרום לאישה להימנע למנוע הימנעות טעות שבתת מודע בתת מודע ליצור אווירה נעימה איך לנהל שיחה צריך להיות אווירה אווירה חיובית איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו להרגיש איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח איך לגרום למישהו להרגיש בנוח איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו איך ליצור איך ליצור אווירה איך ליצור אווירה חיובית איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה חיובית איך לעזור איך לעזור ל איך לעזור למישהו איך לשכנע מישהו אישית הרגשה חוויה חוויות חיוביות טיפים טיפים ל טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו להרגיש לגרום למישהו להרגיש איתך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח לגרום למישהו להרגיש בנוח לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו לגרום למישהי להרגיש להרגיש איתך בנוח להרגיש בנוח להרגיש בנוח עם עצמך ליצור ליצור אווירה ליצור אווירה חיובית לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה חיובית לעזור לעזור למישהו לפתח לפתח שיחה לשכנע מישהו לשכנע מישהו להרגיש לשכנע מישהו להרגיש איתך לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח פיתוח שיחה רגישות רגש רגשות שיחה שיחה חיובית תחושה תחושות תקשורת תקשורת בין אישית
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... להקשיב? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו להרגיש איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו? איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להשתכנע? איך לגרום למישהו להתאהב? איך לגרום למישהו להתאהב בי? ...
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
מערכות יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע מריבות, להגדיר דברים, לדבר בצורה ברורה
... יחסים, נתינה, קבלה, לעזור למישהו, כפיות טובה, לתת על מנת לקבל, למנוע ... דברים, לדבר בצורה ברורה למה אנשים נותנים משהו ולא תמיד יוצא להם טוב מזה? לפעמים אתה רוצה לעזור למישהו, אתה מעניק לו משהו בכוונה טובה, אבל ... לתת, אלא חייבים להקפיד גם על האופן שבו הנתינה מוצגת. למשל, אם מזמינים מישהו למסעדה, אפשר ליצור אווירה שבה ברור שהאדם שמקבל את ההזמנה ...
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר למה לפעמים הדרך הכי טובה לעזור למישהו היא לא לעזור לו? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם רוצה לעזור למישהו אחר, לפעמים הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דווקא להפסיק לעזור לו. כאשר אנו עוזרים למישהו בצורה מוגזמת או עקבית, אנו עלולים לגרום לו להסיר מעצמו את האחריות. לדוגמה, אם מישהו נתקל בקושי ואנחנו אומרים לו: עזוב, אני אטפל בזה במקומך, הוא למעשה מפסיק להתאמץ ולוקח פחות אחריות על חייו. ... שמספקים לו נחמה זמנית. מצב כזה עלול לגרום לו להיות חסר יכולת להתמודד ברגע שהנחמה הזמנית הזאת תיעלם. מה הקשר בין לקיחת אחריות להתבגרות? אליעד מסביר שלקיחת אחריות היא תנאי הכרחי להתבגרות. אדם ... ומכוונת לעידוד העצמאות ולא להנצחת התלות. איך לגרום לילד לקחת אחריות? למה עזרה לפעמים מזיקה? איך מחנכים לעצמאות? מתי לא לעזור לילדים? איך לעזור בלי ליצור תלות? מה הקשר בין אחריות להתבגרות? ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ... שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד ... ציון, והוא מסכים - בעצם אתה החזק, כי הצלחת לגרום לו להסכים איתך. מה לעשות כשהצד השני ... במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים ... מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמא נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו ... אפילו עוזר לי יותר ממה שזה עוזר לך כאילו בכלל לגרום לו לחשוב שזה הוא ששינה את הדבר בכלל בשבילך ועוד יותר מתוחכם אפילו לגרום לו לחשוב שזה לא כל כך טוב לו ולמרות ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. אליעד כהן מדגיש ... הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להעריך בוודאות אם ... פעולה בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת ... יודע שהם יעשו ויש אנשים שיהפכו את הכל. אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה אחוז מה יהיה אין לך דרך זה מכלול של הרבה פרמטרים זה על סמך ההיסטוריה שלו ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו ... עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את ... לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים ... עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה ... מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד ... לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ... האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא ... להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם ... נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את ה
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר ... איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם ... על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב שבו הצד השני לא ממוקד, קופץ מנושא לנושא, או אפילו מתווכח ... רק הדרך בה אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם בכל זאת אדם נע מנושא לנושא ללא מיקוד, יש כמה דרכים אפקטיביות להתמודד איתו. כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי? אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר מראש. אם הצד השני מתחיל להרחיב ולהכניס הרבה סיפורים צדדיים, כדאי לבחור להתמקד רק ... אליעד מדגיש כי אם אתם רוצים באמת לשכנע מישהו שלא ממוקד, הדבר החשוב הוא לא לתקן אותו, אלא ללמד אותו לחשוב. במקום להגיד לו שהוא טועה, פשוט תשאלו שאלות שמאתגרות אותו לחשוב בעצמו. למשל, אם אדם מספר סיפורים על אנשים ... מה לעשות כשמדובר בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם משוגע? אליעד מסביר שלעיתים התופעה של מעבר מנושא לנושא באופן קיצוני מצביעה על הפרעות נפשיות מסוימות. במקרה כזה, הדבר האידיאלי הוא לא להתנגד לו, אלא לזרום עם השיחה. ... טעם לקדם את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את נקודת ההתחלה המתאימה ביותר? אליעד מסביר שהמקום הכי נכון להתחיל ממנו דיון הוא תמיד הבסיס היסודי ביותר. למשל, אם מישהו שואל שאלות על בעיות ... הבדל בין יש לבין אין? אליעד אומר שכל שיחה שתהיה - תמיד מתנקזת לשאלה היסודית הזו. אם לא מסכימים על היסודות הראשוניים, כל הדיון יהיה חסר תועלת. האם כדאי תמיד להתעקש על סדר הגיוני בשיחה? אליעד טוען שלא תמיד חייבים ... לצד השני להגדיר דברים, להציב ספקות ולגרום לו לחשוב באופן בהיר יותר. כיצד להשתמש בשאלות כדי לקדם את ההיגיון של האדם השני? הדרך היעילה ביותר, על פי אליעד, לגרום לאדם לחשוב בהיגיון היא דרך שאלות מנחות. שאלות כמו למה אתה ... מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? למה אנשים קופצים מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
... לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו? איך לשאול שאלות בצורה נכונה ומדויקת? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות, ובאופן שבו הדרך שבה נשאלת שאלה משפיעה על התשובה שנקבל ועל האווירה שתיווצר בשיחה. אליעד מדגיש שכל מילה בשאלה יכולה לשנות לחלוטין את משמעותה ... שונה לחלוטין. כאן, בעצם השאלה כבר מגולמת האפשרות שהתשובה יכולה להיות גם אני לא יודע. באופן זה, השואל מאפשר לצד השני להרגיש בנוח גם במצב שבו אין לו את המידע המבוקש. השימוש במילים האם אתה יודע? מעניק לצד ... הוא ישאל אותה ידוע לך אם מוכרים חמץ בפסח? הוא מאפשר לה לענות שהיא לא יודעת בצורה הרבה יותר נינוחה. זוהי דרך טובה יותר לנהל תקשורת בין אישית כי היא לוקחת בחשבון גם את רגשותיו של הצד השני. איך להשתמש בשאלות כדי ... חושבים ומנתחים דברים. אדם מסוים עשוי לראות בשאלה ארוכה התעניינות יתרה ואילו אדם אחר עשוי לראות בה דווקא ניסיון לעדן את האווירה או להוריד לחץ. יש כאן גם עניין של תפיסה אישית והנחות יסוד של השומע, לא רק ... הטלפון של חיים? מאפשרים אפשרות של חוסר ידיעה, ובכך מפחיתים לחץ ואי - נוחות מהאדם שנשאל. הבנת הנחות היסוד הללו קריטית לתקשורת אפקטיבית ומדויקת יותר. איך לשאול בצורה נכונה כדי לשפר את התקשורת הבין - אישית? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח לשאלה טובה הוא הבנה מדויקת של מה שאתה באמת רוצה לשאול, אילו הנחות יסוד נמצאות בשאלות שלך, ואיך הניסוח משפיע על האדם השני. התקשורת הטובה ביותר מתרחשת כאשר האדם השני מרגיש נוח להיות אמיתי ולהביע חוסר ידיעה בלי לחשוש מכך שישפטו אותו או ילחצו עליו לתת תשובה לא מדויקת. איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך להפעיל לחץ באמצעות שאלות? מהי הנחת יסוד בשאלה? איך להשפיע על אנשים באמצעות שיחה? האם אורך השאלה משפיע על התשובה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לאורח חיים בריא, יועץ פילוסופי, ספרים על אימון אישי בנושא איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 10:17:57 - wesi1