אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום למישהו לא לסרב לך? ✔איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב בנושא של מערכות יחסים, בנושא של איך להציע למישהו הצעה כלשהי, בצורה נכונה. כדי ליצור אוירה כמה שיותר טובה. והעיקרון הזה מבוסס על העיקרון הבסיסי יותר, שאומר שאם ברצונך לפתח מערכת יחסים טובה עם מישהו, אז עליך לשאוף לכמה שפחות תחושת קונפליקט / ריחוק / חוסר הסכמה, בינך לבין האדם השני.

וזה בעצם אומר, שאם אתה מציע למישהו משהו, החל מהצעה פשוטה כגון: "אפשר להציע לך כוס מים", או לדוגמה הצעה משותפת, של "אולי ניסע ביחד לטיול בצפון", או לדוגמה הצעה עסקית בסגנון של "הצעת מחיר", או הצעה כהמלצה, כגון "אני מציע לך ללכת לישון", או כל הצעה אחרת באשר היא, עליך תמיד לשאוף שההצעה שלך תתקבל. כדי לא ליצור תחושת ריחוק, מהצד של האדם שהצעת לו את ההצעה.

אבל בנוסף, עליך לשאוף לכך, שאף פעם אל תציע הצעה, אלא אם אתה יודע מראש שיקבלו אותה. אבל לא לטעות ולהציע הצעה ולתקן אותה, ולחזור לתקן אותה בהצעה נוספת ולחזור לתקן אותה בהצעה נוספת.

לדוגמה: הצעה: "אפשר להציע לך עוגת שוקולד". תשובה: לא. הצעה מתוקנת: "אפשר להציע לך עוגה כלשהי". תשובה: לא. הצעה מתוקנת: "אפשר להציע לך אולי תפוח". תשובה: לא. הצעה מתוקנת: "אפשר אולי להציע לך פרי כלשהו". תשובה: לא. הצעה מתוקנת: "אפשר להציע לך לאכול משהו". תשובה: לא. הצעה מתוקנת: "אפשר אולי להציע לך לשתות משהו". תשובה: כן.

זהו מקרה לדוגמה, שבו אתה מציע למישהו משהו, והוא מסרב. ואז אתה שוב מציע הצעה נוספת, שאתה מנסה לתקן את ההצעה הקודמת. אבל הוא שוב מסרב. ואז אתה מנסה שוב להציע עוד הצעה נוספת, עד שיש הסכמה. וכמובן שניתן לתת עוד הרבה דוגמאות כיו"ב, להצעה שמתקנים אותה שוב ושוב, עד ששני הצדדים מסכימים על ההצעה. וזאת דוגמה טובה, לאיך לא צריך לעשות.

כי בכל פעם שאתה מציע למישהו משהו, והוא מסרב להצעה שלך, לא משנה איך נסתכל על זה, ברגע שהוא סירב לך, נוצרה בינו לבינך תחושת ריחוק, גם אם רגעית וקטנה. כי בעצם הוא אומר שהוא לא רוצה את מה שאתה מציע. שזו בעצם תחושת קונפליקט. אא"כ אתה רוצה באופן מודע, לייצר תחושת קונפליקט. כגון לדוגמה כדי לגרום למישהו לא להתאהב בך יותר מידי / לא להיות מרוצה מידי וכיו"ב. ובעולם אידיאלי, אתה אמור להציע הצעה, רק אחרי שאתה יודע מראש שיגידו לך כן ושההצעה תתקבל בברכה. או כמובן לשאוף לכך, שיהיו כמה שפחות תיקונים להצעה שלך.

ואיך בעצם יודעים להציע הצעה שתתקבל על הצד השני? תשובה: על ידי בירור צרכים בצורה פחות מוגדרת. לדוגמה, איפה יש יותר סיכוי שתקבל "לא" לשאלה שלך, האם על השאלה "האם אפשר להציע לך עוגת שוקולד" או על השאלה "האם אפשר להציע לך עוגה" או על השאלה "האם אפשר להציע לך משהו לאכול"? תשובה: ככל שהשאלה יותר ספציפית ויותר מוגדרת, כך יש סיכוי יותר גדול, שתקבל "לא" לשאלה שלך.

ולכן בעולם אידיאלי, לדוגמה במקרה הנ"ל, עליך לשאול לדוגמה: "אפשר אולי להציע לך משהו לאכול או לשתות", ואם התשובה תהיה כן, אז לעבור לשאלה כגון "מה בא לך / מה אפשר להציע לך". או לדוגמה לעבור לשאלה של "אפשר להציע לך אולי עוגה" או לשאול "אפשר להציע לך עוגת ( + הפסקה של שניה) שוקולד".

ולמה הפסקה של שניה, בין המילה עוגה לבין המילה שוקולד? כדי לנסות להרגיש את הבן אדם השני, לראות איך הוא מגיב לשאלה שלך, לפני שאתה מגדיר אותה יותר ויותר. כי אולי תזהה מראש התנגדות במילה "עוגה", ואז תוכל לחסוך את ההתנגדות ל"עוגת שוקולד".

כי התנגדות למילים עוגת שוקולד, היא "יותר זמן" מאשר למילה "עוגה", ששם ההתנגדות מבחינת זמן וחוויה, היא יותר קצרה. דהיינו, תשאף שההתנגדות תהיה כמה שיותר קצרה. ולכן "תנשום" בין המילים שאתה אומר, לראות אם יש התנגדות, ולהמשיך את המשפט בהתאם. כגון " אולי אפשר להציע לך עוגה ( + הפסקת נשימה. ואם אתה מזהה חוסר נוחות והתנגדות, אז להמשיך) או משהו אחר שבא לך".

ובעולם יותר אידיאלי, באפשרותך לפני שאתה מציע למישהו משהו לאכול, לשאול אותו לדוגמה, "מה שלומך? מה עניינים?". ואולי הוא יספר לך, שבדיוק עכשיו הוא סיים לאכול ואז תדע להגיב בהתאם. או לדוגמה לשאול: "תגיד, אתה אולי אוהב עוגות שוקולד?", כדי לראות מה תהיה התגובה, ורק אח"כ להציע את ההצעה לאכול את עוגת השוקולד.

וניתן עוד דוגמה. נניח שאתה בא למישהי ומציע לה "יבוא לך שנלך ביום שני בתשע בערב לסרט X, בסינמה סיטי". משפט שנראה הגיוני, אבל כמובן גרוע ביותר. ולמה? כי יש בו יותר מידי הגדרות ויותר מידי סיכוי לקבל לא. ומה ההגדרות שיש בו? 1 - יום שני. 2 - בתשע בערב. 3 - סרט X. 4 - בסינמה סיטי.

ואבהיר: נכון שלפעמים צריך לשאול "ברחל בתך הקטנה", דהיינו, לומר בדיוק מה שאתה רוצה ומציע. אבל תהיה מודע לכך, שאתה מגדיל את הסיכוי שתקבל לא. ושאם ברצונך ליצור מערכת יחסים טובה, עליך לשאוף לצמצם את כמות החיכוכים האלו.

ולכן במקרה הנ"ל לדוגמה, היה אפשרי לשאול שאלות מקדימות...
לטעות אכילה אפיון צרכים לנהל משא ומתן לגרום למישהו לא להתאהב בך איך לגרום למישהי עיקרון להגדיל לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לא לסרב לא לקבל איך לא לקבל לא איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לא לסרב לך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לקבל איך לגרום למישהי איך להציע הצעת מחיר איך ליצור איך ליצור הסכמה איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך אישה בחורה בחורות בחירה דחוי דחייה הסכמה הצעת מחיר התנגדות כיצד לנהל לא לקבל לא לקבל דחייה לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להסכים איתך לגרום לו לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו לגרום למישהו לא להתנגד לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך לגרום למישהו לא לסרב לגרום למישהו לא לסרב לך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לקבל לגרום למישהו לקבל את ההצעה לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך לגרום למישהי להסכים להסכים איתך להציע להציע הצעות להציע הצעות טובות להציע הצעת מחיר להציע לבחורה להציע לילד להקטין את הסיכוי להקטין את הסיכוי שתקבל לא להתנגד להתנגד להצעה ליצור ליצור הסכמה לנהל לנהל משא ומתן לסרב לקבל לקבל את ההצעה שלך לקבל דחייה לקבל לא לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא להתנגד לשכנע מישהו לא להתנגד להצעה שלך לשכנע מישהו לא לסרב לשכנע מישהו לא לסרב לך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לקבל לשכנע מישהו לקבל את ההצעה לשכנע מישהו לקבל את ההצעה שלך מחיר מישהו להסכים איתך מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן נשים סיכוי
הרע הוא לא טוב, להתנגד לאירועים לא נעימים, להכיל ממקום של שתיקה, לא לקבל את המציאות, מעבר לטוב ורע
הרע הוא לא טוב, להתנגד לאירועים לא נעימים, להכיל ממקום של שתיקה, לא לקבל את המציאות, מעבר לטוב ורע
... הוא לא טוב, להתנגד לאירועים לא נעימים, להכיל ממקום של שתיקה, לא לקבל את המציאות, מעבר לטוב ורע מדוע אנשים מתנגדים ... נעימים, כגון כאב, רעב, פחד או סכנה, כי אלה מצבים שגורמים לסבל ומצוקה. אליעד כהן מסביר שההתנגדות הזאת היא תגובה טבעית ואפילו הכרחית. הוא מדגיש שאין בכוונתו לומר שהרע הוא טוב או שצריך לקבל אירועים לא נעימים בהשלמה פסיבית. להפך, הוא מבהיר שצריך להמשיך להתנגד, להיאבק ולהימנע מכאב, מפחד ומסכנות ככל האפשר. לדוגמה, אם יש אש, האדם אמור לברוח ממנה ולא לקבל אותה כמציאות נעימה. מהי הפרספקטיבה הנוספת שמציג אליעד כהן לגבי קבלה והתנגדות? אליעד כהן מוסיף שישנה פרספקטיבה נוספת ועמוקה יותר, מעבר להתנגדות ולקבלה המוכרות. זוהי נקודת מבט שמאפשרת לאדם להכיל את ... יותר, מתוך הבנה שיש רובד נוסף שבו הדברים הם מעבר לטוב ורע. זו לא גישה שמחליפה את הצורך בהתנגדות, אלא כזו שמעניקה לאדם שקט פנימי עמוק יותר. ... לברוח מאש ועדיין להכיל את עצם העובדה שרע לך מזה שאתה חייב לברוח. כלומר, גם כשאתה נאלץ להתנגד ולפעול, עדיין יש רובד נוסף שבו אתה מקבל את עצם המאבק ... המשמעות של קבלה אמיתית לפי אליעד כהן? אליעד מדגיש שקבלה אמיתית איננה פאסיביות או ויתור על התנגדות למשהו שמזיק לך. קבלה אמיתית משמעותה להבין ... את כל הרגשות והתגובות שלך למציאות, מבלי לנסות לשנות או להכחיש אותן. כלומר, האדם יכול לקבל את העובדה שרע לו, שהוא סובל או שיש לו כאב, מבלי ... או לנסות להעמיד פנים שזה בעצם טוב. הוא נותן דוגמה שאדם בורח מאש משום שרע לו, אך הוא יכול לקבל את עצם העובדה הזו - את המציאות שגורמת לו לברוח ואת ... להתמודד עם בעיות חדשות כמו להשיג אוכל או למצוא מחסה. אליעד טוען שאילו האדם היה יכול באמת לקבל הכל בצורה מוחלטת, הוא היה חווה פחות סבל ופחות דאגה. ... אותה במובן עמוק יותר, בעלי חיים פועלים בצורה אינסטינקטיבית. כלומר, אליעד מדגיש שלמרות שההתנגדות עצמה דומה, ההבנה והמודעות האנושית מאפשרות ... הוא מעבר לטוב ולרע, הוא יחווה את החיים בצורה אחרת. זה אומר שהוא יחוש פחות סבל נפשי ופחות התנגדות פנימית, ובכך איכות החיים שלו תשתפר. אליעד מדגיש כי האדם ימשיך להתנגד לדברים רעים באופן מעשי, אך הוא יוכל ליהנות מהחיים בצורה עמוקה יותר, כשהוא אינו תלוי לחלוטין בהבחנות שבין טוב לרע. איך להכיל רגשות קשים? התנגדות למציאות לא נעימה מהי קבלה אמיתית? איך להשיג ...
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לחזור בו מבקשה בלי לומר לא? לפעמים אדם מקבל בקשה שהוא לא מעוניין לקיים, אבל מסיבות שונות הוא לא רוצה או לא יכול להגיד ישירות לא. במקרה כזה, אליעד כהן מציע להשתמש בטכניקה של התנגדות מתוחכמת, שבמסגרתה אפשר לומר כן, אך תוך כדי כך לגרום לצד השני להתחרט על הבקשה שהוא עצמו ביקש. מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית? הטכניקה מבוססת על הסכמה לכאורה עם הבקשה, אך הצגתה בצורה שמעוררת בשואל תחושה לא ... כדי שתוכל למות מזה. המשפט מוגזם ומטרתו לגרום למבקש להירתע ולוותר על הבקשה. כמובן, הדוגמה הזו קיצונית, אך היא ממחישה את הרעיון של הבעת התנגדות בדרך עקיפה. איך להשתמש בשאלות כדי לגרום לאדם ... מאחוריה. ככל שמנתחים יותר סיטואציות, כך מתפתחת היכולת לעשות זאת באופן ספונטני ומדויק יותר בשיחות אמיתיות. לסיכום, הטכניקה מאפשרת להביע התנגדות בצורה עקיפה, ללא אמירת לא מפורשת. באמצעות הצגת ... נעימה, אפשר לגרום לאדם השני להתחרט עליה בעצמו. פסיכולוגיה הפוכה שכנוע מכירות מניפולציה פסיכולוגית איך לשתול מחשבות? טכניקות שכנוע הבעת התנגדות איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה? כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל מניפולציות מתוחכמות כדי לגרום לבן אדם להרגיש שהוא לא רוצה את מה שביקש. הטכניקה הזו כוללת את הבעת הסכמה לכאורה, תוך הצגת הבקשה בצורה שגורמת לבקשה להיראות לא רצויה בעיני מי שביקש אותה. מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית? נניח, לדוגמה, שמישהו מבקש ממך להביא לו כוס ... ברורה או לא הגיונית. השאלות האלה שואלות על כוונותיו ומספקות לו הזדמנות להסביר את עצמו שוב, מה שגורם לו לחשוב מחדש על הבקשה ולחזור בו. איך לגרום למישהו לחזור בו ממה שהוא ביקש? אם מישהו מבקש ממך משהו, אפשר ... חייב מים?. בכך, אתה מציין שהוא מאוד חייב, דבר שיכול לגרום לו לחשוב מחדש ולחזור בו, כי הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא חסר אונים או תלותי. איך לגרום למישהו להרגיש שהוא לא רוצה שיחשבו עליו משהו מסוים? למשל, אם אתה יודע שמישהו לא רוצה שיחשבו עליו שהוא טיפש, תוכל להציע לעשות את הבקשה בצורה שהופכת אותה לפחות הגיונית. לדוגמה, אם ... אתה מוצא את עצמך במצב שבו מישהו מעקם את דבריך או מציג את בקשותיך בצורה מעוותת כדי לשכנע אותך לחזור בהן, חשוב להיות מודע לכך. כשמישהו מסכים איתך או מסכים לכאורה, זה לא תמיד אומר שהוא אכן מסכים - לפעמים ... שמובילה אותך לשנות את עמדתך בלי שתהיה מודע לכך. פסיכולוגיה הפוכה שכנוע מכירות מניפולציה פסיכולוגית איך לשתול מחשבות טכניקות שכנוע הבעת התנגדות שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ... ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי ... את 1.. 2.. 3... ברגע שעושים את זה צריך להציג את המשפט המקורי בצורה שבעצם תגרום לשומע, הבן אדם הנגדי ממול שביקש את הבקשה שלא רוצים להסכים איתה תגרום לו בעצם להתחרט על זה שהוא אמר אותה ואני אתן סתם דוגמה, או לא סתם דוגמה רציתי איזה דוגמה נגיד שמישהו טוען איזו טענה ואנחנו רוצים להסכים אנחנו אומרים לו טוב אז אנחנו מבינים את הדעה הקיצונית שלך ... פעמים אז אחר כך גם יודעים לעשות את זה באופן ספונטני אבל הלוגיקה עוד פעם היא פשוטה לוקחים משהו שבן אדם רוצה אמר דרש בהנחה שלא רוצים להסכים איתו ובהנחה שלא רוצים להגיד לו בצורה מפורשת שלא רוצים להסכים איתו אז לוקחים משהו אחר שהוא בעצמו לא רוצה להסכים איתו, דהיינו, משהו שהוא בעצמו לא רוצה שיקרה שהוא בעצמו לא ... בסדר לדוגמה וזה לא בהכרח נכון. אוקי זאת אומרת לא תמיד הצורה שבה אנשים מציגים את הדברים היא כפי שהציגו אותם מלכתחילה ולא תמיד כשמישהו מסכים איתך או כשמישהו מעמיד פנים שהוא מסכים איתך לא תמיד זה אומר שהוא באמת מסכים איתך כי לפעמים מישהו יכול להעמיד פנים שהוא מסכים איתך הוא לא בהכרח מסכים איתך. אז שלא יעבדו עליכם. ...
חקר הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? המרדף אחרי הרצון
חקר הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? המרדף אחרי הרצון
... הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? המרדף אחרי הרצון האם יש לאדם בחירה ... בחירה חופשית על הרצון? איך נוצר הרצון? כיצד ניתן להתנגד לרצון? ואיך אפשר באמת לשלוט בו? מאיפה בכלל מגיע הרצון? אליעד מסביר שאנשים נוטים לשאול מאיפה מגיע הרצון, אך טוען שזו אינה באמת השאלה החשובה. ... ואז האדם חש חסר אונים ומנסה להבין איך לשלוט או להתנגד לו. האם האדם יכול לשלוט ברצונות שלו? אליעד מציג פתרון פרקטי לשאלת השליטה ברצונות. לדבריו, האדם חייב לשאול את עצמו בכל פעם שמתעורר בו רצון: האם ... למסקנה שהוא מחויב לרצות את הדבר הזה, הוא צריך לקבל זאת ולהפסיק להתלבט. בכל מקרה, אליעד מדגיש שחשוב לא לשאול שאלות תיאורטיות כלליות כמו מדוע בני אדם רוצים?, אלא להתמקד ברצון הספציפי שמתעורר ברגע ... רע, הסבל נעלם. האם הרצון הוא דבר מחויב או שאפשר להתנגד לו? אליעד מסביר כי הרצון נתפס לעיתים כדבר מוחלט ומחויב שלא ניתן להתנגד לו, אך האמת היא שאם האדם באמת מאמין שהרצון הוא מוחלט ולא ניתן להתנגד לו, לא היו מתעוררות בו שאלות כלל. עצם העלאת השאלה מוכיחה שהאדם אינו בטוח שהרצון מחויב. הוא ממליץ לבדוק זאת באמצעות תרגול פשוט: כשעולה רצון ... הזה מביא את האדם להבנה עמוקה לגבי האפשרות שלו להתנגד או להסכים לרצונותיו. כך הוא יכול להשתחרר משליטת הרצון עליו. בסיום ההרצאה אליעד מסכם: אם האדם יגיע למסקנה שהוא חייב להקשיב לרצונו, עליו להשלים עם כך ... משליטת הרצון? מדוע הרצון מנהל אותי? האם אפשר להתנגד לרצון שלי? ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. ... איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד. והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח ... ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי ... הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? ... עדיין יש המון שאלות שניתן לשאול, שמאפשרות למוכר להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח, למרות ההתנגדות של הלקוח. והעיקר הוא, שהאדם ילמד לשאול את כל השאלות הנכונות, בעיקר על ידי זה שילמד לחקור את הסיבתיות של ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא ... לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? X = התנגדות כלשהי: האם הלקוח באמת חושב שX? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? ...
איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לא ליצור עוגן שלילי? איך ליצור עוגן חיובי? איך לא ליצור התניה שלילית? איך להתמודד עם מריבה? איך להתנהג בזמן מריבה? איך להגיב כשפוגעים בך? איך להגיב כשמסרבים לך? מה לעשות כשאתה מקבל לא? מה לעשות כשלא מסכימים איתך? איך להקטין מריבות? איך לצמצם קונפליקט? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להחליש אהבה? איך ליצור כימיה אישית? איך להגיב להתנגדות?
... להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לא ליצור עוגן שלילי? איך ליצור עוגן חיובי? איך לא ליצור התניה שלילית? איך להתמודד עם מריבה? איך להתנהג בזמן מריבה? איך להגיב כשפוגעים בך? איך להגיב כשמסרבים לך? מה לעשות כשאתה מקבל לא? מה לעשות כשלא מסכימים איתך? איך להקטין מריבות? איך לצמצם קונפליקט? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להחליש אהבה? איך ליצור כימיה אישית? איך להגיב להתנגדות? וכאן אבאר עוד שיטה לאיך ליצור מערכת יחסים טובה עם מישהו, באמצעות תגובה נכונה, לתגובה לא רצויה שלו כלפיך. כי צריך לדעת לא רק איך לגרום למישהו להגיב כלפיך איך שאתה רוצה שהוא יתייחס אליך ויגיב כלפיך, אלא צריך גם לדעת, איך להגיב כאשר מישהו לא מגיב כלפיך כפי שרצית מראש. והרעיון הוא, שאם ברצונך שמישהו יאהב אותך, עליך לוודא שבתת המודע שלו, הוא יהיה כמה שפחות בתחושה של קונפליקט והתנגדות מולך. ושהוא יהיה כמה שיותר בתחושה של הרמוניה ושל הסכמה איתך. וכבר הסברתי הרבה מאוד שיטות ודרכים, לאיך לגרום למישהו להרגיש קרוב אליך ואיך לגרום למישהו להסכים איתך. אבל מה לעשות במידה ומישהו לא מסכים איתך ורב איתך? אז הרעיון הוא שגם במקרה הזה, במידה ואתה רוצה ליצור אווירה חיובית כמה שיותר, עליך לדעת לצמצם את רגעי הקונפליקט וחוסר ההתאמה, לא רק על ידי זה שתנסה למנוע אותם מראש, אלא ... ידי זה, שאם הם כבר קרו, תנסה לצמצם אותם כמה שיותר. וזאת, על ידי זה שתשדר כמה שיותר הכלה והסכמה עם הקונפליקט, כדי לשדר לאדם השני שהוא לא בקונפליקט איתך. לדוגמה, נניח שאתה מציע למישהו לטייל איתך. ונניח שהוא מסרב. אז במקרה כזה, ככל שתראה יותר שאתה מבואס מזה ולא מרוצה מזה, ... באמת אוהב אותך ושהוא מסוגל רגשית להיות איתך בקונפליקט רגשי. ולכן, אם תדע להכיל את חוסר ההסכמה ולשדר, שזה בסדר מבחינתך שלא תלכו לטייל, הרי שבעצם העברת לאדם השני מסר, שאומר, שהוא לא נמצא איתך בקונפליקט. כי אתה לא רוצה להרגיל את האדם השני שאתה רוצה שהוא יאהב אותך, אתה לא ... שהוא נמצא איתך בניגוד אינטרסים ובניגוד רצונות. ולכן בכל פעם שנוצר קונפליקט כלשהו וחוסר הסכמה כלשהי, עליך מיד לשדר שהכל בסדר ושאין שום קונפליקט. עוד דוגמה: נניח שאתה רוצה לפגוש מישהו ולא מסתדר לו. אז ככל שתשדר לו שיש כאן יותר קונפליקט וחוסר הסכמה ביניכם, ככה אתה יוצר לו התניה יותר גדולה, שהוא לא מסתדר איתך ושהוא בחוסר הסכמה איתך. ושעושה לו רע להיות איתך ושיש ניגוד אינטרסים ביניכם ושיש פוטנציאל יותר גדול, לכך שלא תסתדרו בעתיד וכיוב. ולכן עליך לשדר, שזה בסדר גמור מבחינתך רצונו של האדם השני, כדי ... גם תחושת קונפליקט שתהיה, אבל זה רק במינון הנכון). ואם יש סיטואציה שמישהו נמצא איתך בחוסר הסכמה קונפליקט מריבה, אז ככל שתעצים את המריבה, ככה אתה יוצר אצל האדם השני את התחושה, שהוא בריחוק ממך, עם כל ההשלכות של זה. ורצוי שתכיל תשדר שאתה מכיל תעביר כל מסר אפשרי, שישדר לאדם השני, שהוא לא באמת בחוסר הסכמה איתך, ושאתם תמיד בהרמוניה. כדי לא לחזק אצלו את תפישת המציאות, שהוא בקונפליקט איתך. או לדוגמה, נניח שאתה מדבר עם מישהו על משהו, ואתה רוצה לדבר על נושא מסוים והוא מעביר לנושא אחר ... הוא לא הכרחי. כי לא הכרחי לפרש את מה שקורה כמריבה בעוצמה גבוהה. ואפשרי לקחת את חוסר ההסכמה, ובאפשרותך לשדר שהוא הרבה פחות גרוע מבחינתך, מכפי מה שהאדם השני חושב שהוא גרוע מבחינתך. זא אפילו אם לא נפגעת מהאדם השני, אתה לא רוצה שהוא יחשוב שהוא פגע בך ושנפגעת ממנו. כי אז ... שהוא עושה לך רע דהיינו, משהו נגד רצונך, אז הוא ירגיש מזה רע, מזה שהוא חושב שהוא בחוסר הסכמה איתך. ואז, או שהוא יתכחש לזה שהוא בחוסר הסכמה איתך, או שהוא יקבל את זה שהוא יכול להיות בחוסר הסכמה איתך. ומזה אתה רוצה להימנע. ובאופן יותר כללי, ברגע שמישהו לא רוצה לחשוב משהו כלשהו, אז ברגע שהוא חושב את המחשבה הזאת, הוא יכול או להתכחש אליה או להשלים איתה ולהפוך אותה ... עם כוונה לא יקרה לך כלום. ובכל מקרה, המהות היא שבכל מקרה שבו נוצרת אצלך תחושה של חוסר הסכמה חוסר נוחות ריחוק, עליך לשדר שכן יש כאן הסכמה קירוב התאמה. כדי להקטין את תחושת הקונפליקט. ובנוסף לכל זה אזכיר, שכמובן שעדיף מראש להקטין את הסיכוי לחוסר הסכמה. ומי שמספיק חכם, הוא יודע מראש כשהוא לדוגמה מבקש משהו מציג עמדה מסוימת, הוא יודע כבר מראש להעביר את המסר שאומר, שגם אם תהיה חוסר הסכמה, זה גם לגיטימי מבחינתו. וכמובן שגם את זה צריך לעשות במינון ובצורה הנכונה. ...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
... בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, התהליך כולל כמה שלבים: הצגת המוצר, מענה על שאלות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, ולבסוף ניסיון לסגור עסקה. אחת הדרכים היעילות לשפר את תהליך המכירה היא להתכונן מראש להתנגדויות ושאלות אפשריות של הלקוח ולהטמיע את התשובות להן בתוך הפרזנטציה, עוד לפני שהלקוח מעלה אותן. שלב ראשון: הכנת רשימה מראש ... להכין רשימה מסודרת הכוללת: השאלות הנפוצות ביותר שהלקוחות שואלים לגבי המוצר. ההתנגדויות האפשריות לרכישת המוצר. הסיבות שבגללן לקוחות מסוימים יחשבו שהמוצר לא מתאים להם. התשובות האפקטיביות ביותר לכל שאלה והתנגדות. המטרה היא להיות מוכן מראש לכל תרחיש אפשרי בשיחה עם הלקוח. שלב שני: מענה לשאלות עוד לפני שהן נשאלות ברגע שמכירים את ההתנגדויות והשאלות הנפוצות, ניתן להטמיע את התשובות לפרזנטציה בלי לחכות שהלקוח ישאל. לדוגמה, אם ידוע שעלות המוצר עלולה להיתפס כגבוהה ... מתקדם וההשקעה עליו עצומה. הוא מספק ערך משמעותי יותר מהרכבים המתחרים, ולכן מחירו מוצדק. שלב שלישי: איזון נכון בין מענה מראש לבין תגובה ישירה עם זאת, חשוב לא להפוך את המענה המוקדם למאולץ מדי. אם נותנים ללקוח ... אחרים מעדיפים להרגיש שהם שולטים בשיחה. לסיכום הדרך האפקטיבית ביותר לטיפול בהתנגדויות היא להיערך מראש עם רשימת השאלות וההתנגדויות האפשריות ולשלב אותן בפרזנטציה בצורה טבעית וחכמה. יש להימנע מתשובות מאולצות מדי שיגרמו ללקוח לחשוד, ולשמור על איזון נכון ... תגובה ישירה לשאלות הלקוח. איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לטפל בהתנגדויות לקוחות מראש ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, בדרך כלל התהליך כולל הצגת תכונות המוצר, מענה על שאלות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות ולבסוף ניסיון לסגור עסקה. אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את תהליך המכירה היא להיערך מראש להתנגדויות ושאלות אפשריות, ולהטמיע את התשובות אליהן בתוך הפרזנטציה, עוד לפני שהלקוח מעלה אותן. שלב ראשון: הכנת רשימה מראש לפני ... להכין רשימה מסודרת הכוללת: השאלות הנפוצות ביותר שהלקוחות שואלים לגבי המוצר. ההתנגדויות האפשריות לרכישת המוצר (למה לקוח עלול לא לרצות לקנות). הסיבות שבגללן לקוחות מסוימים יחשבו שהמוצר לא מתאים להם. התשובות האפקטיביות ביותר לכל שאלה והתנגדות. המטרה היא להיות מוכן מראש לכל תרחיש אפשרי בשיחה עם הלקוח. שלב שני: מענה לשאלות עוד לפני שהן נשאלות ברגע שמכירים את ההתנגדויות והשאלות הנפוצות, ניתן להטמיע את התשובות לפרזנטציה בלי לחכות שהלקוח ישאל. לדוגמה, אם ידוע שעלות המוצר עלולה להיתפס כגבוהה ... מתקדם וההשקעה עליו עצומה. הוא מספק ערך משמעותי יותר מהרכבים המתחרים, ולכן מחירו מוצדק. שלב שלישי: איזון נכון בין מענה מראש לבין תגובה ישירה עם זאת, חשוב לא להפוך את המענה המוקדם למאולץ מדי. אם נותנים ללקוח ... שאחרים מעדיפים להרגיש שהם שולטים בשיחה. לסיכום הדרך האפקטיבית ביותר לטיפול בהתנגדויות היא להיערך מראש עם רשימת השאלות וההתנגדויות האפשריות ולשלב אותן בפרזנטציה בצורה טבעית וחכמה. יש להימנע מתשובות מאולצות מדי שיגרמו ללקוח לחשוד, ולשמור על איזון נכון בין הצגת המידע מראש לבין תגובה ישירה לשאלות הלקוח. התמודדות עם התנגדויות לקוחות איך לבצע פרזנטציה מוצלחת שיטות לשכנוע לקוחות מכירה חכמה ואפקטיבית איך להגביר אמון של לקוחות איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לשדר אמון ללקוח? איך לגרום ללקוח להאמין לך? איך לא להיראות כמו ... לקוח לקנות ממך? איך להגדיל מכירות? טיפים לבניית פרזנטציה, איך להישמע אמין? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו? איך לשתול מחשבות בשיחת מכירה? ...
לוותר או להילחם, להתפשר או לא, להתעקש או לוותר, לוותר או לא לוותר, להתנגד או להיכנע, לוותר או להסתער, להיכנע או להילחם, כניעה, לחימה, היכולת לוותר, היכולת להתעקש, היכולת להתנגד, להיות גם וגם, לוותר עליו או לא, לוותר עליה או לא
לוותר או להילחם, להתפשר או לא, להתעקש או לוותר, לוותר או לא לוותר, להתנגד או להיכנע, לוותר או להסתער, להיכנע או להילחם, כניעה, לחימה, היכולת לוותר, היכולת להתעקש, היכולת להתנגד, להיות גם וגם, לוותר עליו או לא, לוותר עליה או לא
... או להילחם, להתפשר או לא, להתעקש או לוותר, לוותר או לא לוותר, להתנגד או להיכנע, לוותר או להסתער, להיכנע או להילחם, כניעה, לחימה, היכולת לוותר, היכולת להתעקש, היכולת להתנגד, להיות גם וגם, לוותר עליו או לא, לוותר עליה או לא האם נכון יותר להיכנע או להתנגד? אליעד כהן מסביר את הסוגיה של להיכנע או להתנגד באמצעות דוגמה בה חוצנים או דיקטטור באים להשתלט ... הדילמה שהוא מעלה היא האם נכון להסתכל על אלו שמתנגדים כהיעדר יכולת להיכנע, או להיפך, על אלו שנכנעים כהיעדר יכולת להתנגד. מה מבטא יותר יכולת - להיכנע או להתנגד? אליעד מתאר מצב בו אדם נולד לתוך מערכת שבה הוא יכול להיכנע ולהשלים עם הדרישות שלה, או להתנגד לה. הוא שואל האם האדם שמתנגד הוא חסר יכולת לחיות בשלום עם סמכות או שהאדם שנכנע הוא חסר אומץ ויכולת להתמודד לבד עם המחיר של ההתנגדות. כדי לחדד את הסוגיה, אליעד מביא דוגמה ... מגיע לי, או אדם שסובל ואומר אני שותה כי עשיתי עבירות, כלומר, מצדיק את הסבל שעובר עליו. מה עדיף - יכולת של כניעה או של התנגדות? אליעד כהן לא מציג את התשובה מיד, אלא מבקש להביט על הדברים מפרספקטיבה רחבה יותר. הוא מסביר כי אפשר לקשר את המוות עם כניעה, ואת החיים עם התנגדות. לדוגמה, אבן לא מתנגדת, היא חסרת חיים, ואילו צמח, בעל חיים ואדם חי מתנגדים יותר ככל שהם מפותחים יותר. מכאן הוא מציע לראות ביכולת ההתנגדות משהו שמזוהה עם חיות, וביכולת ההיכנעות ... את השאלה בצורה ישירה: האם עדיף להיות כמו אבן, להיכנע לכל מה שקורה ולאפשר לכל דבר לעבור דרכך, או להיות כמו אדם חי, להתנגד ולהיאבק על קיומך? מדוע האידיאל הוא לפתח את שתי היכולות גם יחד? התשובה שאליעד מציג היא ששתי היכולות - גם היכולת להיכנע וגם היכולת להתנגד - חשובות. האידיאל הוא לפתח יכולת להיכנע אפילו במצבים קשים כמו כששורפים אותך באש, להודות ולהזדהות עם מי שפוגע בך, וגם היכולת ההפוכה - להתנגד בכל הכוח אפילו למשהו שולי כמו שמישהו מוציא לך ... באש ועד לאדם שמוציא לך לשון, הן דוגמאות לקצוות - מהקיצוני ביותר ועד לשולי ביותר, ובכל מצב כזה על האדם להיות מסוגל גם להתנגד וגם להיכנע באופן מוחלט. האם זה משנה אם נכנעים ... נתון? אליעד טוען כי בסופו של דבר, לאחר שבן אדם מפתח את שתי היכולות הללו באופן מלא, הוא כבר לא יהיה מוטרד מהשאלה האם להתנגד או להיכנע, מכיוון שהוא יהיה מסוגל לעשות מה שירגיש לו נכון באותו הרגע. אחרי שיש לאדם יכולת מוחלטת גם להיכנע וגם להתנגד, כבר לא משנה מה הוא יבחר - מה שחשוב זה שתהיינה ... האופציות פתוחות לחלוטין בפניו. הוא מדגים מצב אידיאלי: מצד אחד, להיות מסוגל להיכנע לחלוטין כאילו אינך קיים, מצד שני, להתנגד באופן מוחלט כאילו אתה אלוהים. אליעד מסכם ואומר ... אלא להגיע למצב בו האדם נמצא מעבר להכרח להחליט מראש, כשהוא יכול לחוות את החיים באופן מלא דרך שתי היכולות. להיכנע או להתנגד? האם עדיף להילחם או לוותר? תסמונת שטוקהולם והזדהות עם התוקף התנגדות מוחלטת יכולת כניעה מוחלטת האם עדיף ...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
... בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה? אז כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, נשאלת השאלה, כמה עלינו להתעקש בתהליך הטיפול בהתנגדות המכירה. כי תאורטית או עקרונית ניתן עד אין סוף להמשיך להתעקש מול הלקוח ולכל התנגדות של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ... של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ... ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור את העסקה, כי נניח שכל הלקוחות בכל מקרה מביעים התנגדות. שאז במקרה שכזה, כדאי מאוד כן להמשיך להתעקש עם הלקוח, עד אין סוף. במילים אחרות, יש מצבים שכדאי להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד אין סוף, כאשר אין אלטרנטיבות יותר טובות לזמן של איש המכירות. שזה יכול להיות בכל מיני מצבים שונים. אבל לעומת זאת, אם איש המכירות חושב שיש יותר סיכוי שהוא יצליח עם לקוח אחר, אז כן הגיוני לעבור ללקוח אחר. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לא לסרב לך?, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום למישהו לא לסרב לך?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, מאמן אישי להרזייה, מאמן אישי להצלחה בנושא איך לגרום למישהו לא לסרב לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 16:05:59 - wesi1