אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם?

הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ב"יעילות" היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים.

אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג יותר.

אליעד מציין שלמעשה, הדרך הנכונה ביותר כוללת את שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים:
  1. לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה.
  2. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל.
מבין השניים, אליעד מדגיש שהמוטיבציה (הרצון) חשובה יותר מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל.

כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים?

אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו להרגיש מושפל, כאילו הוא עבד, ולכן הוא מתמרד או הופך להיות "ראש קטן". התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים.

לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: "זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה". כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר.

מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים?

אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה "לשחק משחק" שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן לעובד להרגיש שהוא לא מנוהל אלא שותף שווה בקבלת ההחלטות. לדוגמה, במקום להגיד לו בדיוק מה לעשות, שואלים אותו לדעתו: "איך אתה חושב שכדאי לעשות את זה?" כך, העובד מרגיש שמעריכים אותו, שהוא אחראי ובעל יכולת לבחור ולממש את עצמו. זו תחושה שמחזקת את הרצון שלו לעבוד ולהצליח.

יחד עם זאת, אליעד מדגיש שזה לא תמיד הפתרון. יש מצבים הפוכים, שבהם עובד חושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו ומתחיל לזלזל בעבודה. במצב כזה, דווקא יש צורך לקחת ממנו סמכויות, להציב לו גבולות ולהגדיר לו באופן ברור מה נדרש ממנו.

מדוע איזון בין חופש לבין גבולות חשוב כל כך בניהול עובדים?

ההסבר המרכזי שאליעד נותן הוא שהעובד לא בא לעבודה רק כדי לעבוד. הוא עובד כדי להשיג תחושת חופש - שיהיה לו כסף ושהוא יוכל להשתמש בזמן שלו למטרות אחרות. לכן, אם הוא מרגיש מוגבל מדי, הוא יאבד מוטיבציה. מצד שני, אם נותנים לו יותר מדי חופש ולא מציבים לו גבולות ומטרות ברורות, הוא גם עלול לאבד כיוון ולא לעשות את העבודה.

האיזון הנכון הוא להגדיר לו מטרות ברורות מצד אחד, אך מצד שני לאפשר לו מרחב פעולה ותחושת עצמאות כדי שלא ירגיש שהוא רק "עבד". איזון זה יוצר אצל העובד מוטיבציה מתמשכת ואמיתית.

איך להתמודד עם תירוצים של עובדים...
ש: השאלה היא כזאת מה כדאי יותר, תכף אני אציג את הבעיה יש לי קבוצת עובדים אני רוצה לשפר את היעילות שלהם, מה זה יעילות זה אומר שבן אדם.

אליעד: שישיגו את המטרות של החברה בצורה הטובה ביותר.

ש: כן אבל אני מבדיל בין העניין של העבודה זמן העבודה שהם משקיעים.

אליעד: ביחס לכמות התפוקה שהם מביאים בזמן הזה.

ש: זהו בקיצור אז זה זה, אז יש לי שיטה שאומרת תמדוד אותם תמדוד את הזמן תראה מה התפוקה, תעשה סקר כזה תראה להם את הנתון ותמצא את הבעיות לאי היעילות ותשפר מדידה. שיטה שניה אומרת משמע תן להם מוטיבציה תן להם אנרגיות הם כבר ירוצו משם.

אליעד: מה השיטה השלישית?

ש: לא לעשות שום דבר.

אליעד: מה הרביעית?

ש: גם זה וגם זה איזשהו מינון חצי מזה חצי מזה שלושת רבעי מזה רבע מזה, איכשהו באמצע.

אליעד: טוב בפשיטות מה אתה שואל מהתחלה תמקד את השאלה.

ש: מה כדאי יותר האם ללכת בצורה מדעית.

אליעד: לך למהות של השאלה, אתה זוכר מה דברנו יש שאלה לך למהות של השאלה.

ש: כן אבל הנושא איך לגרום לכך שיהיה להם מוטיבציה לעשות תפוקה גדולה יותר, אני צריך לגרום להם שהם ישיגו את הרצונות שלהם וגם את הרצונות של החברה.

אליעד: קודם כל כולם הבינו את השאלה הוא אומר יש לו עובדים הוא אומר מה עדיף, עדיף להתחיל למדוד אותם לפי זה או לתת להם יותר מוטיבציה. עכשיו אוקי מה המהות של השאלה, המהות של השאלה אז יש בן אדם שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו, נכון לך למהות במקום ללכת סחור סחור לך למהות יש מישהו שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו, מה אמורים לעשות כדי לגרום למישהו לעשות משהו שני דברים 1. לגרום לו לרצות לעשות את זה 2. לתת לו את הידע איך לעשות את זה, מה יותר חשוב לרצות אם יהיה לו ידע לא בטוח שהוא יעשה אם יהיה לו רצון הוא יכול להשיג את הידע. הבנת מזה תגזור את התשובה מה הבנת, קודם כל לך למהות קודם כל תבין איך לקחנו את השאלה ולך למהות של השאלה.

ש: אוקי אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו.

אליעד: לא רגע אני רק רוצה להסביר לך איך עברתי בין השאלה למהות של השאלה כי זה חשוב שתבין את המהות. אוקי אז מה אתה מבין?

ש: אני צריך לגרום לו לרצות לעשות את זה כדי שהוא יעשה את זה ואז אם הוא ירצה לעשות את זה ולרכוש את הידע איך לעשות.

אליעד: לא רגע אני מנסה להסביר לך משהו אחר כשאתה שואל את עצמך איך אני גורם להם לעשות משהו לעובדים לעבוד יותר על משהו, תחשוב על זה באופן מופשט יש מישהו שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו. עכשיו מה בן אדם אמור לעשות כדי שיהיה לו כדי שהוא יעשה משהו 1. רצון לעשות 2. ידע לעשות, אם אתה רוצה ולא יודע לא יעבוד אתה יודע ולא רוצה לא יעבוד, אמת?

ש: כן.

אליעד: יפה עכשיו מה יותר חשוב רצון או ידע?

ש: רצון.

אליעד: רצון לא רצון יותר חשוב כי עם רצון אתה יכול להשיג ידע עם ידע אתה לא בהכרח יש לך רצון, לכן פרקטית קודם כל אתה אמור לגרום להם לרצות ברמת המוטיבציה לגרום להם לרצות לעשות את זה שזה בפני עצמה איך ודבר שני אתה אמור לספק להם את הידע איך, כאילו הבוא נמדוד ונבדוק וזה זה אמור לבוא מתוך מקום של בוא נשפר את הידע על העשייה.

ש: זה תנאי ראשוני כדי שידעו.

אליעד: לא זה תנאי שני.

ש: לא, להגיד להם חברה זה הנתון עכשיו בא נראה איפה אנחנו שווים שהם ידעו.

אליעד: נכון אבל מה שצריך לשים לב זה למשהו נוסף, לפעמים כשאתה מתמקד רק באיך לעשות זה דופק להם את המוטיבציה, הבנת לא רק שזה לא עוזר זה עוד מזיק. זאת אומרת אם אתה אומר להם "אני רוצה מדדים כאלה וכאלה ונעשה ככה וככה" הרבה פעמים זה דופק להם את המוטיבציה למה זה גורם להם לעבוד יותר גרוע, למה לא בא נלך למהות למה מה בן אדם צריך כדי לעשות משהו חשק, הנה יפה נתן את התשובה מה בן אדם רוצה להרגיש טוב.

אם אתה מתחיל לעשות לו מדדים הרבה פעמים הוא יתחיל להרגיש שהוא עבד זה משפיל אותו ואז הוא אומר "אוקי אז לא רוצה לעבוד" או מתחיל פתאום להיכנס לך לקטנות או דופק לו את המוטיבציה אבל אם אתה נותן לו סמכות או מה שזה לא יהיה ואתה גם מפקח עליו אז גם זה נותן תחושה של רצון "מעריכים אותי אני רוצה לקבל את זה" כאילו את הערכה זה יעבוד יותר טוב. אני מסביר לך עוד פעם שלפעמים אם אתה נכנס עם העובד עכשיו לדברים קטנים זה יגרום לו לא לרצות לעבוד זה יגרום לו לרצות לעבוד פחות טוב, למה כי ברמה הנפשית אתה פגעת בו.

ש: אוקי אז מה זה סמכות כשאתה אומר סמכות?

אליעד: סכמות זה משחק כשאתה משחק משחק כשאתה אומר לו "אני מעליך אבל בוא עמיד פנים שאני לא מעליך".

ש: מעליך?

אליעד: מעליך "אני מעליך אבל בוא נעמיד פנים שאני לא מעליך", אתה מבין?

ש: לא עדיין לו, מה זה לתת לו סמכות אני רוצה.

אליעד: מה זה לתת לו סמכות?

ש: כן.

אליעד: להסביר לו את התפקיד, אני אסביר לך להסביר לו "תקשיב" לתת לו תחושה שהוא יוזם שהוא יוצא, שהוא ממש את עצמו "תקשיב תחליט איך נוח לך לעשות את זה" במקום להגיד לו "אני רוצה שתעשה ככה וככה" להגיד לו "אוקי אני רוצה שיקרה ככה וככה תחליט אתה איך", "וואלה יש לי אחריות יש לי בחירה, אני בוחר אני יכול לממש את עצמי, יכול לבטא את עצמי" או לשאול אותו "מה אתה חושב שהכי נכון כדי לעשות ככה וככה" אתה מגדיר את המטרה ואתה אומר לו "ואיך אתה חושב שהכי כדאי לעשות את זה" או "תסביר לי מה לדעתך צריך לעשות". כל מיני כאלה אז הוא מרגיש שהוא לא סתם מזיז מX לY הוא עושה עוד דברים.

ש: אוקי.

אליעד: אתה מבין, מה הבנת מה הפרט השני שהבנת בעצם?

ש: הפרט השני שלפעמים אם אני נכנס יותר מדי לנושא של המדידות והדיוקים אז אני פוגע בו.

אליעד: עלול לפגוע בו.

ש: כן עלול לפגוע בו ואז יהיה מצב שהוא אולי לא ירצה לעשות את הדבר וירים ידיים יכול להיות, מצד שני אם אני אומר לו מציג לו את המטרה ונותן לו את הסמכות ולהביא הוא הצעות.

אליעד: זה לא מצד שני זה בנוסף, זה לא סותר זה לא מצב שני.

ש: זה לא סותר אבל אתה אומר אתה מגדיש יותר לתת לו את הסמכות.

אליעד: זה בנוסף על כך, לא כשאומרים משהו מצד שני זה כאילו סותר את הקודם "זה היבט אחד אבל ההפך", בנוסף על כך.

ש: ובנוסף על כך אם אני נותן לו את הסמכות לפתור את הבעיה בעצמו, להציג לו מטרה ולהגיד לו שהוא יכול לעשות את זה.

אליעד: אז בעצם יצרת לו עוד אינטרס חוץ מזה במשכורת שהוא מקבל גם יצרת לו אינטרס של תחושה של ערך שאם הוא ימלא את זה הוא בעצם יוכיח שהוא יכול כל מיני דברים כאלה.

ש: למרות שזה במסגרת התפקיד שלו.

אליעד: אז מה אבל יש לו עוד אינטרס הוא לא רוצה רק כסף הוא רוצה גם כבוד ערך כל מיני כאלה. עכשיו מה כן מה מצד שני לא בנוסף מה מצד שני, מצד שני יש את ההפך שיש מקרים שזה הפוך שיש עובד שמזלזל בעבודה ושמה צריך לדעת להוריד ממנו סמכויות ולהגדיר לו מה לעשות, זה לא תמיד נכון שאתה רק צריך לתת לו עוד סמכויות ולפרגן לו לאגו וזה כי לפעמים הוא יכול לזלזל להגיד "כן אני אזלזל" מסיבות כאלה ואחרות. לפעמים זה תהליך הפוך שיש "מנהל" שהוא חושב שהוא מנהל שהוא לא נמדד בשום מדד ואז מנהל והוא עושה מה שבא לו והוא מתבטא, ואז אתה צריך להסביר לו "תקשיב אתה לא מנהל אתה עבד, אתה עובד פה" ולהגדיר לו "תקשיב יש יעד כזה וכזה ככה וככה".

עכשיו צריך לדעת לשחק עם שניהם למה כי העבודה זה שני פרמטרים מצד אחד מה פה ה קאטצ' הוא עובד למה בן אדם עובד בכלל, למה הוא עובד מלכתחילה מה ההיגיון של לעבוד, למה בן אדם עובד כדי להיות חופשי הוא רוצה שיהיה לו את החופש לקנות ככה וככה ואז הוא אומר "אני מוכן לעבוד פה כדי שיהיה לי את החופש להיות שם", נכון אז קודם כל שתבין שכשאתה מדבר עם עובד אתה מדבר עם בן אדם שיש לו תסביך כמו כל בן אדם, למה אתה עובד גם מאותה סיבה שאתה עובד אתה עובד כדי לא לעבוד ולמה אתה עובד כדי שיהיה לך מספיק כסף שתוכל לא לעבוד נכון?

ש: לא במצב שלי אבל לא משנה.

אליעד: לא, ברמת העיקרון אתה גם עובד כדי להגיע למצב שלא תצטרך לעבוד, אז מה אתה רוצה יותר לעבוד או לא לעבוד?

ש: לא לעבוד.

אליעד: אתה מבין יפה אז עכשיו אז מצד אחד אם בן אדם יותר מדי ירצה את החופש אז הוא לא יעבוד מצד שני אם הוא יותר מדי ירגיש שהוא עבד הוא גם לא יעבוד כי הוא עובד בשביל להיות בחופש, זאת אומרת לכאורה אתה אומר הוא בא לפה כדי לעבוד אז מה הבעיה אני אגיד לו מה לעשות והוא יעבוד, מה שאתה שוכח לפעמים זה שהוא לא בא כדי לעבוד הוא בא כדי להרגיש שהוא חופשי בדברים אחרים אבל הוא לא באמת בא בשביל לעבוד אם הוא היה בא בשביל לעבוד אם זה נגיד רובוט לדוגמה היה, הרובוט ככל שתגדיר לו יותר טוב יותר טוב למה כי הוא בא בשביל לעבוד נטו הוא בא אין לו מטרה נוספת מחוץ מלעבוד אבל בן אדם הוא לא בא בשביל לעבוד הוא בא בשביל לקבל את הכסף ולבלות בכלל לעשות משהו אחר.

לכן כשאתה נותן לו את החופש ואת הסמכותיות וכו' אתה בעצם נותן לו עוד מוטיבציה למה שהוא מנסה להשיג באמצעות העבודה אבל צריך לשים לב שזה לא יהיה על חשבון העבודה, רגע ולכן אתה צריך להיות מודע לשני הצדדים האלה לשני ההיבטים האלה לדעת שהבן אדם שמולך גם צריך להגדיר לו מה לעשות כדי שהוא יעבוד בצורה מוגדרת אבל גם צריך לתת לו חופש כדי שהוא לא ירגיש יותר מדי שהוא עובד ואז הוא לא ירצה לעבוד ולדעת לתמרן עם זה צריך לשים לב לשני הדברים.

ש: אוקי בא נניח שאני אגיד לו אוקי יש לך את הסמכות ואתה האדם שיכול לפתור את הבעיה הזאת בצורה שזה אתגר לא קטן, אז הוא יגיד לי אני לא יודע אני לא טוב אני לא יודע איך לעשות את זה, אין לי את הזמן זה שטויות.

אליעד: לא אז רגע כל אחד בפני עצמו מה זאת אומרת אין לי את הזמן את הזמן של מה, למה הוא עושה דברים אחרים באותו זמן?

ש: "במקום להתמקד בזה שזה יותר חשוב עכשיו אתה נותן לי לעשות תוכניות עבודה וגרפים וכל מיני דברים".

אליעד: לא הבנתי אתה באמת נותן לו לעשות גרפים במקום לעבוד?

ש: לא זה התירוץ שהוא יכול להגיד לי.

אליעד: אבל קודם כל אתה הבאת רשימה של תירוצים בא נעבור אחד אחד, אוקי בא נעבור אחד אחד אתה רוצה שנרשום את הרשימה, מה הרשימה אומרת 1. אין לי זמן 2. זה שטויות נכון?

ש: "זה שטויות זה לא הדבר החשוב עכשיו".

אליעד: מה עוד הוא אמר "אין לי ידע איך לעשות את זה, אני לא יודע איך".

ש: לא הוא לא אומר אין לי ידע אבל "לוקח לי המון זמן עד שאני מוציא את הנתונים".

אליעד: זה עוד פעם על רובריקה של "אין לי זמן", אוקי זה התירוצים או שיש עוד תירוצים?

ש: זה העיקריים כן.

אליעד: אז מה העיקריים?

ש: הראשון "לוקח לי המון זמן אין לי זמן להתעסק עם הדבר הזה" זה המניח הראשון.

אליעד: שזה גם קשור לשני וזה נובע מהשני כי הוא אומר, ומה השני?

ש: השני "זה לא הדבר הכי חשוב עכשיו לעשות יש הרבה עבודה".

אליעד: אוקי ואני מסכים איתו אני מסכים גם איתו, אני אסביר לך משהו תסתכל המקרה הזה שהעובד אומר לך "תראה אין לי זמן" קודם כל זה תלוי בזה שהוא חושב שזה לא חשוב כי אם הוא היה חושב שזה חשוב אז הוא היה מבין שזה חשוב. עכשיו "הכשל" שלך הוא בזה שאתה אומר לו מה לעשות ואתה לא מסביר לו מה המטרה של הדבר.

ש: כל מה שאמרתי לו עד עכשיו.

אליעד: אתה הבנת מה אני אמרתי?

ש: כן שניה אבל אני לא אומר לו, אני אומר לו אני רוצה למדוד את זה זה הכל אין לי אפילו נתון אז קודם כל בוא נמדוד מה המצב.

אליעד: לא מה פספסת פה את הלמה.

ש: אבל זה ברור למה.

אליעד: לא זה לא ברור לבן אדם זה לא ברור, אז הוא שכח או שהוא שכח או שהוא מאוים מזה, או שהוא שכח או שהוא רוצה לשכוח. כשאתה אומר למישהו בוא נמדוד יש שני מצבים אחד הוא אומר "רגע אם הוא ימדוד הוא יגלה שאני לא בסדר אחר כך הוא יציק לי ויגיד לי שהוא רוצה יותר אני אגיד לו שאי אפשר למדוד" זאת אפשרות אחת צריך לראות מה עושים איתה, אפשרות שניה שהוא לא מבין למדוד, למה אתה רוצה למדוד?

ש: כי זה לא פעם ראשונה שהסברתי לו הוא יודע, זה התחיל מדבר מאוד בסיסי שצריכה להיות תוכנית עבודה.

אליעד: תקשיב אם אתה אומר למישהו "אני רוצה שנמדוד".

ש: לא זה לא המשפט הראשון, המשפט הראשון שאני אומר צריכים להתייעל למה ככה נרוויח יותר כסף, למה יהיה טוב יותר לכולנו.

אליעד: יפה עם זה הוא מסכים, הוא מסכים עם זה הוא אומר לך נכון?

ש: עם זה הוא מסכים.

אליעד: יפה ואז אתה אומר משהו ואז הוא מתחיל לתרץ לך תירוצים.

ש: השלב הבא זה בוא נבנה תוכנית עבודה מסודרת.

אליעד: שזה אתה אומר זה לא הוא אומר.

ש: הוא אומר לא יש איזו תוכנית עבודה.

אליעד: אני מסביר לך מה הבעיה תבין רוב האנשים בעולם רוצים שיהיה להם הרבה כסף אבל רוב האנשים בעולם לא מוכנים לעבוד בשביל זה, נכון כולם רוצים הרבה דברים ולא מוכנים להתאמץ אתה אומר לו "תקשיב אתה יודע אנחנו להתייעל שנוכל לתת לך עוד כסף" הוא אומר "בסדר לך לשם תייעל אותו שם ומה שהוא ירוויח תביא לי" אתה אומר לו "אוקי אבל אתה גם צריך להתאמץ" הוא אומר לך "לא עזוב". כשאתה אומר לו יש לי מטרה שנרוויח יותר כסף ברור שהוא יסכים איתך כשאתה אומר לו "תקשיב צריך לעשות תוכנית עבודה" מה זאת תוכנית עבודה זה בעצם צריך לצמצם אותו, צריך לתת לו תחושה של צמצום.

ש: אבל למי את הכסף להרוויח אתה לא אומר שאתה גם תקבל מהרווח.

אליעד: לא הוא אומר בהנחה שהוא אומר בהנחה שזה המצב, לא באמת אל תכעס תקשיב רגע אתה לא מכיר את הסיפור נניח שהוא אומר בסדר.

ש: זה גם כן בעיה כאילו הוא באמת ידע כמה הוא יקבל מהרווח.

אליעד: לא משנה בא נתקדם רגע אחד, עוד פעם נניח שזה מנהל שמרוויח כסף לפי אחוזים מהמחלקה בסדר הוא מרוויח כסף לפי אחוזים מהמחלקה כבר יש לו אחוזים קבוע, בסדר יש לו כבר קבוע אחוזים אבל הוא לא רוצה להתאמץ יותר. עכשיו אני מסביר לך משהו תקשיב יש לו את השגרה שלו יש לו את מה שהוא...
הצמצום אני לא בסדר התמודדות להיות חופשי לשחק משחק לבצע משימות תחושת כפייה מה יצא לי מזה ליצור בן אדם רוצה לחנך אינטרס אינטרס של עובדים אינטרסים ארגון בעבודה הדרכה להורים הדרכת הורים חינוך חינוך ילדים יועץ ילד ילדה ילדים יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים יעוץ ניהולי לגרום לילד לגרום לילדים לגרום לעובדים להשפיע להשפיע על עובדים לחנך לחנך ילד לחנך ילדים ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל עובדים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לשכנע לשכנע ילד לשכנע ילדים לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה בעבודה מחנך מחנכים מנהל ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובדים שכנוע שכנוע עובדים
שחיקה בעבודה / התחדשות / אושר במקום העבודה / הדרך אל האושר - איך לא להישחק בעבודה?
... בעבודה התחדשות אושר במקום העבודה הדרך אל האושר - איך לא להישחק בעבודה? ובו יתבאר העניין של שחיקה בעבודה ושל עייפות נפשית מהעבודה ועוד. ויתבאר, מהי מהות השחיקה בעבודה? ממה היא נובעת? ואיך להתמודד ... יותר גדולה לעבודה שלו, וכל הזמן היה מנסה, להשתפר במקום העבודה שלו, כדי להתקרב אל האושר. והאדם לא יודע, שההצלחה שלו בעבודה, היא הדרך אל האושר. משום, ... העבודה שלו. אבל על האדם להבין, שהשיפור שלו במקום העבודה, מקרב אותו אל האושר המיוחל ואל השלמות המיוחלת. כי כדי להצליח בעבודה, לשם כך צריך האדם לגלות את היכולות האישיות שלו. וכדי להצליח בעבודה, לשם כך צריך האדם לשפר את ...
יעילות עצמית / יעילות בעבודה - איך לעשות דברים ביעילות ובצורה אפקטיבית?
... עצמית יעילות בעבודה - איך לעשות דברים ביעילות ובצורה אפקטיבית? ובו יתבאר ...
דיכאון / עצבות / עייפות בעבודה / חוסר אנרגיה / חוסר מצב רוח / הפרעות חרדה - מהי מהות העניין?
... עצבות עייפות בעבודה חוסר אנרגיה חוסר מצב רוח הפרעות חרדה - מהי מהות העניין? ובו יתבאר העניין של דיכאון עצבות עייפות בעבודה חוסר אנרגיה חוסר מצב רוח הפרעות חרדה ועוד. ויתבאר ממה התחושות האלו נובעות, ואיך להתמודד איתן? ועוד. ... שלו, באמצעות תחושות של עצבות דיכאון וכיוב. והסיבה שבגללה בני אדם מרגישים תחושה של עייפות בלתי ברורה (עייפות בעבודה עייפות כללית עייפות כרונית עייפות נפשית), והסיבה שבגללה אנשים מרגישים שחיקה בעבודה, והסיבה שבגללה ישנם כאלו שאין להם חשק לקום בבוקר לעבודה וכיוב, הכל זה משום שתת המודע של האדם מחפש את ... של האדם, לבטא את זה שאין לאדם סיפוק ממה שיש לו. והנקודה היא, שהסיבה שהאדם מרגיש חוסר סיפוק בחיים חוסר עניין בעבודה עייפות כרונית חוסר אנרגיה וכיוב, זה הכל רק משום שתת המודע של האדם לא מוצא מנוח. דהיינו, תת המודע של ... הוא בראש ובראשונה על ידי זה שהאדם מבין את מצבו. דהיינו, על האדם להבין את האמת, מדוע באמת הוא לא מוצא סיפוק בעבודה ובזוגיות שלו וכיוב. ועל האדם להבין, שהכל זה ביטויים שונים, לכך שהוא לא מוצא את האושר, שיש בכל דבר ... על האדם פשוט לנסות להבין, מהי החוקיות שלפיה פועלת המציאות, ושמשום כך הדברים הם כפי מה שהם. וניתן דוגמה מתחום חינוך ילדים. מי שיתבונן בעניין יראה, כי ההורה מעביר כל הזמן מידע לילד, כחלק מהחינוך של הילד. אבל הילד, לא תמיד מבין את המידע בצורה אחידה, והילד בכל פעם מגיב אחרת, למה שאמרו לו. כי פעם אחת הילד מבין ומגיב בצורה אחת, ופעם אחרת בצורה אחרת. ומי שרוצה ליהנות מהחיים בדרך אל האושר וגם להיות מאושר, עליו להתבונן על השכל של כל דבר. כגון לדוגמה במקרה הנל של חינוך הילדים, שעל ההורה לנסות להתבונן על מה שקורה סביבו. ועל ההורה לנסות לשאול את עצמו, מדוע במקרה אחד הילד הבין אותי בצורה אחת, ובפעם אחרת הילד הבין אותי בצורה אחרת. ולמה פעם אחת הילד מגיב כך ולמה פעם אחרת, הילד מגיב אחרת. ועל האדם להעמיק את מחשבתו בדברים האלו. דהיינו, לא להסתפק בתשובות שטחיות, אלא לנסות לנבור לעומק ולנסות להבין כל דבר לפרטי פרטים. כי במקרה הנל של הילד, הרי שאף פעם זה לא שחור ולבן. זא המציאות היא, שבכל פעם הילד מבין משהו, אבל בעוצמה מסוימת. ועל האדם לנסות להבין, למה עכשיו הילד הבין רק 25% ועכשיו הוא הבין רק 75%? ואם הילד הבין משהו בצורה שגויה, על ההורה להתבונן, מדוע הילד הבין את הדבר בצורה שגויה? ולמה דווקא בצורה השגויה הזאת ולא בצורה אחרת? כי הרי הוא היה יכול לטעות בהמון דרכים. אז מדוע הוא טעה דווקא בדרך הזו. ואם ההורה אומר לילד איזה דבר, והילד בוחר להגיב בצורה כלשהי, על ההורה לנסות להתבונן, מדוע הילד מגיב דווקא כך ולא בצורה אחרת. וכיוב בכל דבר בחיים, על האדם לנסות להתבונן על הדברים, ולנסות להבין את ...
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
... בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר? איך להתייעל בעבודה באמצעות חשיבה נכונה? התייעלות בעבודה היא נושא מרכזי שמעסיק רבים, והשאלה שחוזרת על עצמה היא כיצד אפשר לשפר את היעילות באמצעות חשיבה נכונה יותר. לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר להתייעלות היא קודם כל להבין מה גורם להצלחה בעבודה. כלומר, כאשר אדם שואל מה אני יכול לעשות כדי להיות יעיל יותר?, עליו לשאול את עצמו קודם כל מה יוצר הצלחה. ככל שהאדם יבין יותר טוב את הסיבות והתנאים שיוצרים ... באותו אופן, מי שרוצה להתייעל בעבודה, צריך לבדוק מה בדיוק גורם להצלחה שלו ולהתמקד בזה. מדוע חשיבה פרקטית מדי עלולה לפגוע ביעילות? אליעד מציין טעות נפוצה שנעשית על ידי אנשים רבים - חשיבה ... אותו להצלחה גדולה יותר בעבודה. אליעד מסכם בכך שהתייעלות בעבודה תלויה ביכולת של האדם לעצור, לחשוב ולהתבונן לפני שהוא פועל. אדם שמתמקד במחשבה ומנתח את המצב, יצליח בסופו של דבר לעשות הרבה יותר בפחות מאמץ וזמן. איך להתייעל בעבודה? מה גורם להצלחה בעבודה? איך לחשוב לפני שעושים? איך לתכנן נכון לפני פעולה? איך להיות פחות לחוץ בעבודה? איך להתייעל בעבודה באמצעות חשיבה נכונה? כדי להתייעל בעבודה, על האדם להבין מה גורם להצלחה, ולא רק להתמקד בעשייה עצמה. ממש כפי שמי שרוצה ליהנות מהחיים צריך להבין את שורש ההנאה, כך גם מי שרוצה להיות יעיל צריך להבין ... המצב, ניתן לחסוך זמן רב בעבודה, וגם בפרויקטים עתידיים יהיה קל יותר להתמודד עם בעיות דומות. איך חשיבה לפני עשייה מובילה ליעילות? כאשר אדם מבין למה הוא עושה פעולה מסוימת, מה קל לו ומה ... ליעילות אמיתית. איך להתייעל בעבודה? מה גורם להצלחה בעבודה? איך לחשוב לפני שעושים? איך לתכנן נכון לפני פעולה? איך להיות פחות לחוץ בעבודה? התייעלות בעבודה. איך להתייעל באמצעות חשיבה נכונה יותר? איך להיות פחות פרקטי ולחשוב בצורה יותר נכונה? סוף מעשה במחשבה תחילה. ועוד. התייעלות בעבודה, והפעם ההרצאה תהיה מההיבט של סוף מעשה במחשבה תחילה. אנשים שואלים בעצם, מה אני יכול לעשות שעבודתי תהיה יותר יעילה? וככל שהאדם יצליח להבין מה גורם להצלחה בעבודה, מה השורש של ההצלחה בעבודה, ואז האדם יוכל להצליח, זה כמו שאדם שואל, איך אני יכול ליהנות יותר מהחיים, ואם ישאל ויתבונן מהו השורש של ההנאה, מהיכן הוא נובע, אז ממילא יוכל ליהנות, ... אחת הטעויות הנפוצות ביותר בעבודה, זו דווקא הטעות של החשיבה הפרקטית, חשיבה פרקטית היא דבר טוב ומושלם, אך מה עושים איתו, זו יכולה להיות יותר מידי פרקטי. יש לפעמים בעיה, ויש אפשרות לקצר את ... הפוקוס של האדם, בכדי להתייעל בעבודה, מעשייה למחשבה, לחשיבה, להתבוננות רגע אחד, אז הדבר שרוצים לעשות לא יעשה היום, אז הוא יעשה מחר לאחר שחשב, מה קרה? לנסות להבין מה המטרה העיקרית קודם, לא ...
לאהוב את העבודה, לעבוד בעבודה שאתה אוהב, ליהנות מהעבודה, למה האדם אוהב את העבודה
לאהוב את העבודה, לעבוד בעבודה שאתה אוהב, ליהנות מהעבודה, למה האדם אוהב את העבודה
... את העבודה, לעבוד בעבודה שאתה אוהב, ליהנות מהעבודה, למה האדם אוהב את העבודה האם באמת אפשר לאהוב את העבודה ולא להרגיש שעובדים? ... סיבה חיצונית שתגרום לו לאהוב את מה שהוא עושה. במצב כזה, האדם נהנה מהעבודה לא כי היא מביאה לו תחושת סיפוק חיצונית, אלא כי עצם עשייתה הוא מהנה ומספק בעיניו. למה חשוב להבין מה באמת אתה אוהב בעבודה? אליעד מדגיש שאם האדם יבין את המהות הזו, את העובדה שהוא לא באמת אוהב את העבודה אלא אוהב את התחושות ...
סדר בחיים, חיים מסודרים, לתכנן את החיים, מה מוכרחים לעשות, ריכוז בעבודה
סדר בחיים, חיים מסודרים, לתכנן את החיים, מה מוכרחים לעשות, ריכוז בעבודה
... בחיים, חיים מסודרים, לתכנן את החיים, מה מוכרחים לעשות, ריכוז בעבודה למה אתה לא מצליח להתרכז בעבודה ומה זה הכרחי באמת? אנשים רבים מתקשים להתרכז בעבודה או במשימות השונות שהם מתכננים לבצע במהלך היום, ומתמודדים עם קושי לארגן את סדר ... בכל מצב, גם כאשר הוא מנסה להימנע מכך, סימן שהיא הכרחית. מדוע יש קושי להתרכז בעבודה או במשימות? כאשר השואל מציין שהוא מתקשה להתרכז בעבודה שלו, אליעד מציע הסבר פשוט וברור: הוא לא מתרכז מספיק בעבודה מכיוון שהיא אינה הכרחית מספיק עבורו. אם האדם היה נמצא במצב של סכנת חיים, לדוגמה ... הסבל ייעלם. המפתח נמצא בשינוי התפיסה של האדם כלפי מה שהוא עושה כרגע. איך להתרכז בעבודה? מה הכרחי לעשות בחיים? איך ליהנות מהעבודה? מדוע קשה לי להתמקד במשימה? איך יודעים ... אליעד: למה בא לך לתפוס? ש: כי זה יותר מסודר כזה בחיים. אליעד: למה אתה צריך מסודר ילד קטן כשביאים לו צעצועים הוא משחק לפי סדר מסוים? הוא משחק מה שבא לו בא לך ...
קריירה, עבודה, פנסיה, כסף, פחדים, חרדות, הומלס, סיפוק בעבודה, עבודה טובה, לרצות את הכל כאלוהים בזמן אמת
קריירה, עבודה, פנסיה, כסף, פחדים, חרדות, הומלס, סיפוק בעבודה, עבודה טובה, לרצות את הכל כאלוהים בזמן אמת
... עבודה, פנסיה, כסף, פחדים, חרדות, הומלס, סיפוק בעבודה, עבודה טובה, לרצות את הכל כאלוהים בזמן אמת איך להתמודד עם פחדים וחרדות הקשורים לקריירה וכסף? במהלך השיחה, אליעד עוסק בכמה נושאים ... את חשיבותו, אך מצד שני הוא שונא את הצורך המתמיד בו. אליעד מסביר שלרוב, אנשים שבילדותם שמעו הרבה על כסף, נוטים לפתח יחס מעורב אליו. הוא טוען שזו תוצאה של תודעה שמציבה את הכסף כמשהו שהופך את החיים ליותר טובים. אולם, ... מהתמונה הגדולה. קריירה פנסיה חרדות כלכליות כיצד להתמודד עם פחדים הומלס סיפוק בעבודה אלוהים ...
להצליח בעבודה, לחץ בעבודה, ביטחון עצמי בעבודה, אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה
להצליח בעבודה, לחץ בעבודה, ביטחון עצמי בעבודה, אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה
... בעבודה, לחץ בעבודה, ביטחון עצמי בעבודה, אהבה עצמית ודימוי עצמי בעבודה, חוסר ריכוז בעבודה איך להצליח יותר בעבודה ולהתגבר על לחץ ופחד מכישלון? אליעד כהן מסביר שהדרך להצליח יותר בעבודה מתחילה בשחרור מהלחץ. הוא מדגיש כי יש שני ... פחד מכישלון, לדוגמה פחד לאכזב את הסובבים, פחד להיראות רע, או חוסר הצלחה בעבודה קודמת, יש להבין לעומק מה משמעות הפחד הזה. ... מכיוון שהערך העצמי שלך לא היה נפגע מכך. מה הקשר בין דימוי עצמי ללחץ בעבודה? אליעד כהן מדגיש כי השורש העמוק של הלחץ בעבודה קשור לדימוי עצמי נמוך ולכך שהאדם לא אוהב את עצמו ללא תנאים. הוא מציע להסתכל על ילדים קטנים כדוגמה. ילד קטן לא מפחד להיכשל ולא חושש ממה יגידו או יחשבו עליו, כי הוא לא מתנה את האהבה העצמית שלו בהצלחות או בכישלונות. ילד פשוט עושה מה שהוא רוצה ולא סובל מפחד או חרדה מהדימוי שלו בעיני אחרים. כשהסביבה מתחילה להחמיא לילד על הצלחותיו, כמו גננת שמוחאת כפיים כשהוא מצליח, הילד מתחיל להבין שיש משמעות להצלחה וכישלון, וכך מתחילים הסבל והפחד להיכשל. אליעד מסביר שהמבוגרים חושבים שהם עושים לילד טוב, אבל בפועל הם יוצרים אצלו תפיסה שרק ... שאם מישהו אומר לך שאת רחפנית וזה מפריע לך, את צריכה לבדוק למה זה מפריע. ילד קטן לא נעלב כשאומרים עליו שהוא רחפן, כי ... לכישלון או להצלחה. כיצד ליישם בפועל את הגישה לאהבה עצמית ללא תנאים בעבודה ובחיים? אליעד מציע דרך מעשית פשוטה ליישם את ... לא לאהוב את עצמך. הוא מסביר שגם אם את רחפנית, לחוצה, או לא מצליחה בעבודה, כל אלו אינם סיבות לא לאהוב את עצמך. הוא ... הבדל בין טוב לרע, ולהיות מאושר בלי סיבה. לסיכום, אליעד כהן מלמד שההצלחה בעבודה, התמודדות עם לחץ בעבודה, חיזוק ביטחון עצמי ואהבה עצמית אמיתית תלויים ... ללא שום תנאי, תפסיקי לסבול ותוכלי לחוות הצלחה אמיתית בכל התחומים, כולל בעבודה, בלי תלות בתוצאות חיצוניות. איך להפסיק לפחד מכישלון? כיצד להתמודד עם לחץ בעבודה? איך לשפר דימוי עצמי בעבודה? מהי אהבה עצמית ללא תנאים? איך להפסיק להרגיש רע כשנכשלים? כיצד להצליח יותר בעבודה? אליעד: נתחיל מהגדרת המטרה, היעד הכללי להצליח יותר בעבודה, והבנו שהדרך להצליח בעבודה זה על ידי שחרור מהלחץ. עכשיו השאלה היא למה ... האם הוא מוצדק או לא מוצדק. אם את רואה אריה, הלחץ מוצדק. אם הלחץ שלך בעבודה מוצדק, אז זה טוב שאת לחוצה, ואז אני לא רוצה לשכנע אותך לא להיות לחוצה, אבל אם הלחץ שלך בעבודה לא מוצדק, אז רצוי מאוד שלא תהיי לחוצה. ולכן ...
אליעד כהן, מצא את ההבדלים, דיאטה, תזונה בריאה, פסיכולוגים, אימון אישי, שיטות רוחניות, עייפות בעבודה, לעבוד או לנוח
אליעד כהן, מצא את ההבדלים, דיאטה, תזונה בריאה, פסיכולוגים, אימון אישי, שיטות רוחניות, עייפות בעבודה, לעבוד או לנוח
... כהן, מצא את ההבדלים, דיאטה, תזונה בריאה, פסיכולוגים, אימון אישי, שיטות רוחניות, עייפות בעבודה , לעבוד או לנוח איך להפסיק את הקונפליקט בין הרצונות השונים שיש בך? הבעיה המרכזית שאליעד כהן מציג בהרצאה היא שהאדם לעולם אינו רוצה משהו במאה אחוז, ... תמיד ישנו קונפליקט פנימי בין הרצון לעשות משהו לבין הרצון לא לעשות אותו. לדוגמה, אדם שאומר אין לי מוטיבציה לעשות דיאטה לא באמת מתכוון שהוא אינו רוצה לעשות דיאטה בכלל, אלא שיש בו שני רצונות מנוגדים. הוא רוצה גם לאכול וגם לרזות, אך כרגע, הרצון לאכול מעט ... שלו. איך לפתור קונפליקטים פנימיים? לעבוד או לנוח? האם לעשות דיאטה זה טוב? כיצד להתמודד עם עייפות בעבודה? מהי הדרך לשקט נפשי אמיתי? איך לא לסבול משום דבר? האם חייבים תמיד ליהנות? ...
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
קריירה, קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה
... קידום בעבודה, שינוי תעסוקתי, הכנה לראיון עבודה, ניגוד אינטרסים במקום עבודה, להתקדם בעבודה איך להתנהל נכון מול דילמות בקידום או שינוי תפקיד בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מתייחס לעומק לדילמה נפוצה: עובד חדש שמרגיש שהתפקיד אליו התקבל אינו מתאים לכישוריו, ושוקל מעבר לתפקיד אחר בארגון תוך זמן קצר. דרך דוגמה מפורטת של עובדת שהתחילה תפקיד חדש לאחרונה ומתלבטת אם לבקש מעבר לתפקיד אחר בארגון, אליעד מראה איך לנתח מצבים של שינוי וקידום בעבודה, וכיצד להתמודד עם קונפליקטים פנימיים וחיצוניים שמתעוררים במצב כזה. ההרצאה מתארת בפרטי פרטים את השלבים שאדם צריך לעבור כאשר הוא שוקל שינוי תעסוקתי ... אחרי זמן קצר מאוד בארגון. הוא מבהיר שהתחושה הזו טבעית, כי היא מבטאת חשש להפר אמון עם המנהלים שגייסו אותה. הוא מציע לא להתכחש לתחושת החוצפה, אלא להכיר בה ולחפש דרך לעקוף ... אפשריות. איך לנתח אינטרסים של מנהלים ועמיתים לקראת מעבר תפקיד? השלב החשוב ביותר, לפי אליעד, הוא להבין לעומק את האינטרסים של כל הצדדים המעורבים בהחלטה: אינטרס של הבוסית הנוכחית, שעלולה לאבד עובדת טובה שרק נקלטה אינטרס של המנהלת החדשה שמגייסת לתפקיד, והאם היא בכלל מודעת לכישורים של העובדת אינטרס של הנהלת הארגון או מנהלים בכירים יותר, שרואים את טובת החברה בכללותה אליעד מדגים שכדי לפתור קונפליקט כזה בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להבין את האינטרסים של כל הצדדים באופן מדויק, ולהציע פתרונות שיוכלו לספק את האינטרסים האלו ככל האפשר. מה לעשות בפועל כששוקלים מעבר תפקיד או קידום? אליעד מציע תהליך מובנה וברור: להבין מה בדיוק את ה רוצה באופן אישי, ומה המטרה ... מוקדמת). לזהות את האינטרסים של הצדדים המעורבים, ולהבין מה מניע אותם לקבל או לדחות את הבקשה שלך. להציע פתרונות יצירתיים שמרככים התנגדויות אפשריות (למשל עבודה משולבת, ... הקשר בין קבלת החלטות בעבודה לתהליכים פנימיים של חשיבה? אליעד מדגיש שמה שנראה על פניו כהחלטה פשוטה של שינוי תפקיד בעבודה, משקף בעצם תהליך עמוק של חשיבה פנימית, המבטא את היחס שלנו להתמודדות עם חוסר ודאות, ניהול סיכונים, והכרת האינטרסים הפנימיים שלנו. הוא מראה שהאופן שבו מנהלים את ההחלטה ברמה המעשית (המעבר לתפקיד חדש) דומה מאוד לאופן שבו אדם יכול לנהל קונפליקטים פנימיים ... קידום או שינוי תפקיד בעבודה? המסר המרכזי של אליעד הוא שהבנה מעמיקה ויסודית של האינטרסים, המניעים והחששות של כל הגורמים המעורבים היא הדרך הטובה ביותר להצליח לעבור לתפקיד חדש או לקבל קידום בעבודה, ולהימנע מסכסוכים או תחושות של חוסר נעימות. איך לבקש קידום בעבודה? מה חשוב יותר כסף או עניין בתפקיד? איך לעבור תפקיד בארגון בלי לפגוע ביחסים? האם זה חוצפה לבקש שינוי תפקיד אחרי זמן קצר? איך להבין את האינטרסים של המנהלים שלי? איך להתכונן לשיחה עם הבוס על קידום? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום לכך?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום לכך?, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, קואצ'ר לילדים, אימון אישי לזוגיות בנושאי איך לגרום לכך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6410 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 00:13:11 - wesi1