אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום לה לענות? ✔טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
וכאן אתן עוד טיפ בנושא של רטוריקה וניהול שיחה. והטיפ הוא לגבי סיטואציה, שבה אתה לדוגמה שואל מישהו איזו שאלה, והוא עונה תשובה, שלדעתך לא עונה על השאלה שלך. וכשאתה שואל אותו שוב את השאלה שלך, הוא שוב ושוב חוזר על התשובה הלא רלוונטית שלו. והשאלה היא, מה לעשות במקרה שכזה? למה זה קורה? איך ניתן למנוע אותו? ועוד.

ואתן דוגמה: נניח שאתה שואל מישהו: "למה לקחת ממני בלי רשות את הפלאפון שלי?" ונניח שהוא עונה לך: "כי רציתי להתקשר לחבר שלי". וכפי שכבר הסברתי (ניתוח סיבתיות), בכל מקרה שבו מוצג לך תהליך סיבתי, כגון כאן של סיבה ותוצאה, שהאדם השני אומר שהסיבה שהוא רצה להתקשר לחבר שלו, גרמה לו לתוצאה שבה הוא לוקח את הפלאפון שלך בלי רשות, בכל מקרה שכזה, צריך לשאול מספר שאלות, שאחת מהן היא, האם הסיבה מחייבת את התוצאה.

שזה בעצם אומר לשאול, האם זה שרצית להתקשר לחבר שלך, מחייב אותך לקחת את הטלפון שלי בלי רשות. שכמובן שהתשובה היא שלא. כי למרות שרצית להתקשר לחבר שלך, עדיין זה לא מצדיק את זה שלקחת את הטלפון ללא רשות, כי יכולת עדיין לבקש רשות, או לא לקחת את הטלפון בלי רשות ולא להתקשר לחבר שלך.

והרבה פעמים נתקלים במצב, שבו שואלים מישהו משהו / מבקשים ממישהו התייחסות לאיזה נושא, והוא עונה תשובה שאולי נראית קשורה כלפי חוץ, אבל תשובה שהיא לא באמת עונה על מה ששאלת אותו. סוג של תשובה מתחמקת, תשובה שנועדה לבלבל אותך. ולפעמים המשיב, באמת חושב שהתשובה שלו נכונה. וצריך לדעת איך לפקס את המשיב ואיך להחזיר אותו לשיחה.

כי בד"כ מה שקורה לדוגמה בתרחיש שכזה, שבד"כ השואל יאמר למשיב, "אבל למה לקחת את הטלפון שלי בלי רשות", והמשיב כנראה יחזור שנית על התשובה שלו שאומרת "כי רציתי להתקשר לחבר שלי". ואז השואל יחזור שוב על השאלה והמשיב שוב על התשובה. והשאלה היא, איך ניתן לצאת מלופ שכזה?

או עוד דוגמה, נניח ששואלים מישהו, "למה הרבצת לחבר שלך". והילד עונה לדוגמה, "כי הוא עשה לי פרצוף שלא אהבתי". ואז אם נחזור ונשאל אותו, "אבל למה הרבצת לו", כי התשובה כמובן לא באמת מספקת מענה לשאלה, מה שכנראה יקרה, זה שהוא כנראה יחזור ויענה, "כי הוא עשה לי פרצוף". וכנ"ל, השאלה היא, איך רטורית ניתן לצאת מלופ שכזה?

ודרך אפשרית לצאת מלופ שכזה, היא על ידי זה, שכאשר מישהו עונה תשובה שלא באמת עונה על מה ששאלת, באפשרותך להגיב לו בשאלת אימות, על מה שהוא ענה לך, כדי שיהיה לו ברור שהבנת את התשובה שלו, וכדי שיהיה לו ברור, שאתה עדיין שואל את השאלה, למרות שהבנת את התשובה שלו.

לדוגמה: "למה הרבצת לחבר שלך?". תשובה: "כי הוא עשה לי פרצוף". שאלה: "אוקיי, אבל למה הרבצת לו?". תשובה: "כי הוא עשה לי פרצוף". שאלת אימות: "רגע, אתה אומר שהוא עשה לך פרצוף?". תשובה: "כן". שאלה: "אוקיי, אז אני מבין שהוא עשה לך פרצוף, אבל למה זה גרם לך להרביץ לו? למה הרבצת לו?".

כאשר הלוגיקה כאן היא, שבעצם, המשיב משיב תשובה שהיא לא באמת עונה על השאלה. כי הסיבה שהוא מציג, לא מחייבת ולא מכריחה את התוצאה. כגון, הסיבה שהוא עשה לך פרצוף, לא מחייבת אותו להרביץ לחבר שלו, והיא לא מצדיקה את זה שהוא הרביץ לחבר שלו. ואז מה שבד"כ קורה, זה שהשואל, מאחר שהוא לא קיבל תשובה שעונה לשאלה שלו, אז בד"כ הוא פשוט חוזר שנית על השאלה המקורית שלו, כפי שהיא הייתה במקור. ואז המשיב בד"כ מניח שהשואל לא הבין / לא שמע / לא התייחס לתשובה שלו, ואז הוא חוזר על התשובה שלו, שוב פעם אחרי פעם, כמובן בלי לענות תשובה לשאלה עצמה.

והכל זה משום, שבשאלה של השואל, בסבב השני והשלישי וזה שאחריו, אין שום התייחסות לתשובה הלא רלוונטית של המשיב. והשאלה שנשאלת בפעם השניה, דומה וזהה לשאלה שנשאלת בפעם הראשונה. עד כדי כך שנראה לפעמים, כאילו שהשואל, לא שמע בכלל את התשובה.

ולכן הלוגיקה היא, לגרום למשיב להבין, ששמעת את התשובה שלו, שאתה מודע לתשובה שלו ושאתה בכל זאת ולמרות זאת שואל אותו את השאלה שלך.

כי בד"כ בן אדם ישיב לך תשובה, שהוא מניח שאתה לא יודע אותה. לדוגמה, המשיב ישיב "כי הוא עשה לי פרצוף", משום שהוא מנסה להוסיף לך מידע שהוא חושב שאתה לא יודע אותו, כדי לענות לך על זה ששאלת אותו, למה הוא הרביץ לחבר שלו.

וברגע שאתה מראה למשיב, שאתה מודע לתשובה שלו, ושאעפ"כ אתה שואל אותו את השאלה שלך שוב, זה מקשה עליו / מפריע לו, לענות לך שוב פעם, את מה שהוא ענה לך בפעם הקודמת. כי זה כאילו משדר לו, שאתה בעצם בשאלה שלך, משקלל כבר את התשובה שלו, ושהוא צריך לתת תשובה אחרת. כי השאלה שלך, היא למרות התשובה שלו. ואתה רוצה תשובה אחרת.

ואיך בעצם אתה מראה למשיב שאתה מודע לתשובה שלו? אז יש כאן מספר דרכים לדוגמה: נניח שהמשיב משיב "כי הוא עשה לי פרצוף", אז באפשרותך להגיב במספר דרכים שונות, שיבהירו למשיב, שאתה מודע לתשובה שלו, ושהשאלה שלך, היא למרות התשובה שלו. ושאתה מצפה לתשובה אחרת, שונה מהתשובה הקודמת שהוא השיב לך. וניתן לעשות זאת במספר דרכים כגון:

1 - "אוקיי, אז הוא עשה לך פרצוף, אבל למה הרבצת לו?".

2 - "רגע, אתה אומר שהוא עשה לך פרצוף?". תשובה: "כן, הוא עשה לי פרצוף". שאלה: "אוקיי, אז הוא עשה לך פרצוף, אבל למה הרבצת לו?".

3 - "באמת, הוא עשה לך פרצוף?". תשובה: "כן, הוא עשה לי פרצוף". שאלה: "איזה פרצוף הוא עשה לך? מה הרגשת לגבי זה? למה לדעתך הוא עשה לך...
איך להתווכח לחזור כיצד לנהל איך לנהל לתת תשובות צדיק פעם ראשונה למה בעצם למה זה קורה להבין לגרום לו איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לה ל איך לגרום לה לענות איך לגרום לה לענות לך איך לגרום לו ל איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לענות איך לגרום למישהי ל איך להתווכח איך להתווכח נכון איך לנהל איך לנהל שיחה איך לקבל איך לקבל תשובה איך לשאול איך לשאול שאלה איך לשאול שאלה נכון איך לשאול שאלות איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לענות ויכוח טיפים טיפים ל טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפש טיפשות טיפשיות כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה ל לגרום לה לא לגרום לה לענות לגרום לה לענות לך לגרום לו לגרום לו ל לגרום לו לא לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו לא לגרום למישהו לא לענות לגרום למישהו לענות לגרום למישהו לענות לך לגרום למישהי לגרום למישהי ל להגיב להתווכח להתווכח נכון לנהל לנהל שיחה לענות לענות ל לפתח שיחה לקבל תשובה לקבל תשובות לשאול לשאול שאלה לשאול שאלה נכון לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא לענות לשכנע מישהו לענות לשכנע מישהו לענות לך מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות עניין פיתוח שיחה רטוריקה שאלה שיחה תשובה תשובה לשאלה תשובות
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה?
... לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה ... לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה? וכאן ניתן טריק, איך להגדיל את הסיכוי לכך שמישהו ...
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... התת מודע טכניקות מכירות טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח? וכאן אבאר עוד טכניקת מכירות וטכניקת שכנוע, שנעשית בצורה מניפולטיבית על תת המודע של האדם, ושגורמת לו לחשוב בצורה ...
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
... בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות למה אנשים מגיבים ומתווכחים בפייסבוק? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים מרגישים דחף חזק להגיב ולנהל ויכוחים ודיונים בפייסבוק, ומציג את המניעים המסתתרים מאחורי תגובות אלו. הוא מבהיר כי קיימות סיבות ... או עליונות, דרך ניסיון לעזור לזולת, ועד להגנה על עמדות אישיות או תפיסות עולם. מה גורם לאדם להגיב בפייסבוק גם כשאינו רוצה? אליעד מציג מצב שכיח שבו אדם מתלבט אם להגיב לפוסט מסוים בפייסבוק. על פי אליעד, אם האדם לבסוף מחליט להגיב, כנראה שיש לו דחף פנימי חזק יותר להגיב מאשר לא להגיב. סיבות נפוצות הן הרצון להוכיח ידע, להרגיש חשוב, או להרגיש עליונות מסוימת. לדוגמה, אם מישהו כתב משהו לא ... האדם האחר או אפילו אצל עצמו, ומנסה לעזור מתוך תחושת הזדהות עמוקה. למה אנשים כועסים מתגובות טיפשיות בפייסבוק? אליעד מפרט בהרחבה למה אנשים מתעצבנים מתגובות שהם מחשיבים לטיפשיות או שגויות בפייסבוק. לפי ההסבר שלו, כשאדם מתעצבן מתגובה של מישהו אחר, הוא בעצם מתעצבן כי הדבר מתנגש ... התמימה של האדם השני מאיימת עליו ומכאיבה לו. דוגמה נוספת שאליעד מביא: כאשר מישהו מגיב באופן טיפשי לנושא פוליטי, לדוגמה לשחרר מחבלים תמורת חטופים, האדם שמתעצבן מתעצבן כי אותה תגובה טיפשית, לדעתו, מערערת על המציאות הפנימית והאמת שהוא מאמין בה. הדבר נחווה כמו זלזול באינטליגנציה ובתפיסת העולם שלו, ולכן הוא חייב להגיב בכעס כדי להגן על עצמו ועל תפיסותיו. איך להבין ולנתח תגובות בפייסבוק בצורה אובייקטיבית? אליעד נותן עצה ... להבין את התגובות בצורה אובייקטיבית יותר, ולא דרך משקפיים של דעות קדומות או רגשות אישיים. איך להגיב בפייסבוק בצורה אופטימלית? על פי אליעד, תגובה אופטימלית בפייסבוק צריכה להיכתב רק אחרי שהאדם הבין מדוע התגובה שהוא מתכוון להגיב אליה נכונה במאה אחוז, ומדוע התגובה שלו עצמו לא נכונה במאה אחוז. רק אחרי שאדם מבין את התגובה של הצד השני ... דעתו שלו. לדבריו, כאשר האדם מסוגל לראות גם את הצדק וגם את הטעות בתגובה שלו ושל האחר, הוא יכול להגיב ממקום מאוזן, אובייקטיבי וחכם יותר. מה הקשר בין תגובות בפייסבוק לבין כעס פנימי וחוסר ביטחון? אליעד מסביר ... מכעס פנימי שהאדם מפנה כלפי עצמו, אך הוא אינו מוכן להודות בכך. לדוגמה, כאשר מישהו כותב משהו טיפשי לדעתך, אתה יכול להתרגז כי אתה מזהה בעצמך את הטיפשות הזו, אך במקום להפנות את הכעס פנימה, אתה מפנה אותו החוצה. כך אתה מגן על עצמך, מתחמק מלהתמודד עם הבעיות ... שלך, ומשליך את הכעס על האדם האחר, בצורה של תגובות עוינות או מזלזלות. מדוע אנשים נמנעים מלהגיב לפעמים? אליעד מסביר כי הסיבות לאי - תגובה יכולות להיות פחד מהדעה השנייה, או חשש שהדעה של הצד השני תערער את ... של האדם. לפעמים האדם נמנע מתגובה כי הוא מרגיש שלם עם עצמו ועם דעותיו, ואז פשוט אין לו צורך להגיב. אך לעיתים קרובות, הסיבה לאי - תגובה היא הפחד להתעמת עם אמת אחרת שיכולה לערער את תפיסת העולם של האדם, או ... בך התנגדות, אתה יכול להשתמש בכך כדי לזהות את הפגמים, החסרונות והבעיות שיש בתוכך. במקום להגיב מתוך כעס או להשליך את הבעיה על אחרים, ניתן לחפש בתוך עצמך את הנקודה הכואבת, וללמוד מכך על עצמך ועל דרכים ... אוטומטית את הכעס כלפי אחרים, יכול להגיע למקום של התפתחות אישית, איזון ושלווה. למה אנשים מתווכחים בפייסבוק? איך להגיב נכון בפייסבוק? תגובות טיפשיות בפייסבוק למה תגובות מעצבנות אותנו? איך להתמודד עם כעס בתגובות? למה אנשים רוצים להוכיח את עצמם? ...
אלימות זה לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או להסתער, התמודדות עם אלימות
אלימות זה לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או להסתער, התמודדות עם אלימות
... זה לא יגמר אם לא תספר, להגיב או לא להגיב, תגובה גוררת תגובה, תורת המשחקים, ילד מרביץ לאחרים, ילד אלים, אלימות אצל ילדים, לוותר או להילחם, לוותר או ... במהלך השיחה, נדונה השאלה האם תגובה לאלימות מחייבת תגובה חזקה יותר בעתיד, או האם עלינו לבחור שלא להגיב בכלל. הקונספט של תגובה גוררת תגובה נמצא בלב השיחה, במיוחד כאשר מדובר במצבים של אלימות בין ילדים, וההשלכות של ... לא תשתנה, אך גם ייתכן שהתוצאה תהיה גרועה יותר, תלוי במצב ובסיטואציה. ישנו חיפוש אחר האם נכון לא להגיב? ומה תהיה התוצאה אם לא אגיב?. השיחה מציינת גם את השאלה אם התמודדות עם האלימות בצורה ישירה יכולה להחמיר את המצב. האם תמיד כדאי להגיב במצבים של אלימות? נראה כי השאלה האם תמיד כדאי להגיב? עוסקת בחשש שבני אדם או ילדים יכולים להרגיש כאשר הם מתמודדים עם אלימות. התשובה לשאלה זו לא תמיד חד משמעית. לפעמים תגובה לאלימות יכולה להחמיר את המצב, במיוחד אם היא מקדמת את המחולל של האלימות ... דרך התמודדות שבה חשוב גם לשתוק לפעמים. הוא מתאר את ההבדל בין שתיקה לבין עידום. שתיקה משמעה לא להגיב כלפי חוץ, בעוד עידום משמעה גם לא לחשוב על הנושא בלב. ההבנה היא שלא תמיד יש צורך להגיב בחזרה, ושלעיתים שתיקה יכולה להיות הדרך היעילה ביותר להתמודד עם אלימות. מהם הגורמים המשפיעים על ההתמודדות עם ... אחד מהמעורבים. האם עידום יכול להפסיק את האלימות? בהמשך השיחה, נבדק הרעיון של עידום - לא רק להפסיק להגיב אל מול אלימות, אלא גם לא להרגיש אליה בתגובה פנימית. אליעד מביא את הדוגמה של אדם ששותק מול ביזוי, ואומר כי ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם ... מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי ... להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם ... באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. ... אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע ... - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? ... אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת ... במהות של הבעיה כי הם לא טיפשים עד כדי כך אתה צריך לשאול את הבן אדם תגיד ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה ... לדחות את זה בשבוע, אתה משדר שאתה החזק ושהצד השני הוא החלש כי אתה מתחשב בו. איך להגיב כשהצד השני מנסה לשדר שהוא החזק? כשמישהו משנה פרט מסוים במשא ומתן כדי לשדר חוזקה, הדרך היעילה להגיב היא להקצין מעט את השינוי שהוא הציע. ... לא מתאים לי ירושלים, בוא ניפגש במבשרת ציון, והוא מסכים - בעצם אתה החזק, כי הצלחת לגרום לו להסכים איתך. מה לעשות כשהצד השני משנה ... עשית את מה שאתה החלטת ולא את מה שהוא רצה. בכך הפכת את החיסרון ליתרון שלך. איך להגיב כשאתה רוצה לשדר חולשה במכוון? אם ... איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים ... כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן ... לא טוב לי ב כל זה טוב לי ג כל זה אפילו עוזר לי יותר ממה שזה עוזר לך כאילו בכלל לגרום לו לחשוב שזה הוא ששינה את הדבר בכלל בשבילך ועוד יותר מתוחכם אפילו לגרום לו לחשוב שזה לא כל כך טוב לו ולמרות זאת ...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
... מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות , להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ... מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות. האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה? בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך: לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת. להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות ... ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות: האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת? האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או ... לעסק - אולי הסיבה האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש חשוב ובעל ערך. במקרה כזה, אתה יכול לגרום לו להרגיש חשוב ומוערך בדרכים אחרות (לדוגמה, לתת לו מחמאות על עבודתו), וכך להפחית את הרצון שלו להשיג חשיבות באמצעות תדמית העסק. למה אנשים מסתבכים במריבות וויכוחים מיותרים? לדעת אליעד, מרבית המריבות נובעות מחוסר בירור של המהות האמיתית ... מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך לשכנע אנשים? ...
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
... בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם שמבקש ממך עצה או חוות דעת מצריכה חשיבה על הדרך בה תוכל להעביר את התשובה מבלי לפגוע בו. כל מילה שבחרת עשויה להשפיע על האדם שאתה מייעץ לו, במיוחד כשאתה לא מסכים עם החלטתו. ... כך, השיחה נשארת חיובית יותר, ונותנת מקום לספק ולחשוב שוב מבלי להרגיש שהשגת אותו בשקר. מה לעשות כאשר אין לך תשובה לשאלה? לעיתים קרובות אתה מוצא את עצמך במצב שבו אדם מתייעץ איתך בנוגע למשהו שאתה לא מבין בו. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך איזה רכב לקנות ואתה לא מבין ברכב בכלל, איך עליך להגיב? במקום לומר לא יודע ולסיים את השיחה, אליעד מציע דרך אחרת. כדאי לך להראות עניין בשאלה ולמצוא דרך לעזור, גם אם אין לך את כל התשובות. לדוגמה, תוכל לשאול את האדם: מה הקריטריונים ... שלו. גישה כזו לא רק מספקת עזרה, אלא גם מראה לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב תמיד לתת תשובה לשאלה, גם אם זה קשה. אם מישהו מתייעץ איתך בנושא שחשוב לו, כמו אם להתחתן או לקנות רכב, כדאי להציע תשובה כנה, אך תמיד לשלב בה גם הזדהות עם המצב של האדם. כך, אפילו אם אתה חושב שהוא ... טעות, תוכל לומר: אני מבין למה זה חשוב לך, אבל הייתי ממליץ לך לחשוב על הדברים הבאים. מה קורה כשאתה לא יודע את התשובה לשאלה? מתי שאדם שואל אותך משהו שאין לך תשובה עליו, כמו למשל שאלה על מקום לחתונה או רכב, אל תמהר לומר לא יודע. במקום זאת, אליעד מציע לשאול אותו שאלות שמראות לך את כוונתו או את הצרכים ... השיחה למקום שבו תוכל להציע רעיונות נוספים או אולי להצביע על כיוונים שלא חשב עליהם. מה לעשות כשאתה מרגיש שאין לך תשובה לשאלה? אליעד מסביר כי אם אתה לא יודע את התשובה, תראה שאתה מתעניין בשאלה עצמה. הראה לאדם שאתה שומע אותו, תן לו מקום להסביר את עצמו, ומצא יחד איתו את הדרך הטובה ביותר להגיע לתשובה. זה ... ושהוא יכול לסמוך עליך. איך לשדר קרבה בשיחה? איך להעביר תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה תוך כמה זמן יביאו לי תשובה ואז זה יהיה פשוט מדי אולי אני אהיה בהלם כמו תמיד, כמו הרבה פעמים לא יודע בא ננסה נראה מה יקרה. ש: אתה לפעמים בהלם מהטיפשות אבל לפעמים. אליעד: לא יודע אוקי עכשיו השאלה היא כזאת נגיד שמישהו שואל אותך שאלה, בן אדם שואל אותך שאלה נגיד הוא שואל אותך לדוגמה איפה אתה חושב שכדאי לי אומר לך שלום תודה ... אבל את החלק הנכון של התשובה אמרת אותו במילה אחת ואת החלק המיותר הארכת אותו, תתרכז שנייה תתרכז השאלה לא הייתה איך לגרום לו לשנות את דעתו זאת לא השאלה, איך לגרום לו לשנות את דעתו זאת שיחה אחרת השאלה הייתה כשגורמים לו לשנות את דעתו לא לגרום לו להרגיש רע או פחות לגרום לו. אז מה הייתה התשובה קודם כל תענה לו על מה שהוא שאל אחר כך תגיד מה שאתה רוצה איפה בית הספר לנהיגה? אתה יודע ביררתי פה שמעתי פה. עכשיו בוא נהיה יותר ... לשקר אותו ולהגיד שאתה מבין בזה ובהנחה שאתה לא רוצה לזרוק אותו למישהו אחר להגיד לו תשאל מישהו אחר. ש: מה אני אמור לגרום לו להרגיש? אליעד: לגרום לו להרגיש טוב במחיצתך. ש: בא נבדוק יחד איתו. אליעד: נכון רגע שנייה אז התשובה הייתה פשוטה התשובה היא כזאת קודם כל התשובה אומרת תזדהה עם השאלה תביע הזדהות עם השאלה זה יותר טוב מאשר ... השאלה תראה לו שהשאלה שלו חשובה גם לי הייתה שאלה כזאת בא ננסה אני אתן לך רעיון איך למצוא את התשובה גם אם אין לך תשובה לשאלה. כי ההזדהות עם השאלה היא נותנת תחושה של קירבה וזה יותר טוב מאשר להגיד אין לי תשובה וזהו זה הכל זה גם היה פשוט. עכשיו עוד פעם מה שאולי נראה לך טריוויאלי זה לא בהכרח טריוויאלי יש ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך ... וחברך רוצה ללכת לסרט אחר. אם תתייחס לכך כבעיה טכנית של בחירת סרט, אתה עלול להיתקע בוויכוח. אך אם תסתכל על העניין כבעיה אנושית ותנסה ... כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים ... להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ... להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו ... תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - ... זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים ... זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב ... פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה ... את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין ... - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם ... האנושית של הבעיה, נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? ...
איך לפתח שיחה טובה? איך ללמוד לפתח שיחה? איך ליצור רגש מדויק? איך להגיב למישהו? איך תגובה להגיב? איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לומר? מה התגובה הרצויה? איך לפתח שיחה זורמת? איך לנהל שיחה? איך לנסח משפט? שיחה מוצלחת, אפשרויות תגובה, משפט תגובה, שינויים רגשיים
... לפתח שיחה טובה? איך ללמוד לפתח שיחה? איך ליצור רגש מדויק? איך להגיב למישהו? איך תגובה להגיב? איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לומר? מה התגובה הרצויה? איך לפתח שיחה זורמת? איך לנהל שיחה? איך לנסח משפט? שיחה מוצלחת, אפשרויות תגובה, משפט תגובה, שינויים רגשיים וכאן אבאר עוד תרגיל ללמוד לפתח שיחה טובה וחיובית. כי החוכמה היא לא רק לדעת לפתח שיחה, אלא גם צריך לדעת לפתח שיחה טובה. ושיחה טובה, היא שיחה שמשיגה לך את המטרה שלך מהשיחה. זא שאם הרצון שלך שהאדם השני ירגיש טוב, אז שיחה טובה היא שיחה שתגרום לאדם השני להרגיש טוב. ואם לדוגמה אתה רוצה שהאדם השני ירגיש רגש אחר, גם רגש שלילי כלשהו, אז שיחה מוצלחת תהיה שיחה שבה גרמת לאדם השני להרגיש את הרגש שרצית שהוא ירגיש. והשאלה היא, איך באפשרותך ללמוד לפתח שיחה מוצלחת, שבה אתה מצליח לגרום לבן אדם השני להרגיש, אתה מה שאתה רוצה שהוא ירגיש וממילא גם בכך אתה מצליח לגרום לאדם השני לעשות, את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? אז איך לפתח שיחה באופן כללי, כבר הסברתי, שלשם כך יש ללמוד לקחת משפט כלשהו, ולדעת לשאול עליו שאלות ... משפטים אחרים מילים אחרות, ולדמיין מה התגובה עכשיו. ועל ידי כל התרגול הזה, אתה בעצם גם לומד איך לפתח שיחה. אבל אתה גם יודע איך לפתח שיחה שתביא לך את התוצאות הרצויות לך, לפי מה שאתה רוצה שיצא מהשיחה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום לה לענות?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום לה לענות?, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, אימון אישי קשב וריכוז, מגשר בתחום איך לגרום לה לענות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 17:55:55 - wesi1