ניהול ארגוני, אימון
מנהלים, טיפים
למנהלים, איך להצליח בתור
מנהל? תפקידו של
המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח
לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של
המנהל לנהל, מה התפקיד של
המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד
לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור
מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור
מנהל , אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע
כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ... לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא
שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ... בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה
כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים ... לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של
המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של
המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, ... מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של
המנהל הוא
לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך
כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה ... את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך
כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום ... תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות
ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת
למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת ... מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון
ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך
כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה ... ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל
ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת
לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ ... המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך
כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק
בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל