אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פירוק הרצון העצמי של הנפרדות, על ידי השכל של האחדות ✔וכאן יתבאר, איך יכול האדם לפרק ולנטרל את כל הרצונות שלו, הרצונות של הנפרדות ... - אליעד כהן ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 פירוק הרצון העצמי של הנפרדות, על ידי השכל של האחדות

וכאן יתבאר, איך יכול האדם לפרק ולנטרל את כל הרצונות שלו, הרצונות של הנפרדות, על ידי שימוש בשכל של האחדות?

והעניין הוא, כי יש שני סוגים של רצונות או אפילו שלושה. והסוג הראשון, הוא רצון רגיל, שבו האדם רוצה איזה רצון מוגדר. כי כל רצון, הוא מוגדר בצורה כלשהי. שהאדם רוצה שהמציאות תהיה בצורה כלשהי, או שלא תהיה בצורה כלשהי, שגם זו כמובן הגדרת הרצון. ורצון כזה נקרא, רצון סופי ומוגדר.

ויש גם רצון אין סופי ללא צורה, שבו האדם רוצה רצון, אך רצונו לא מוגדר כלל. שזהו רצון ללא צורה וללא הגדרה. שהאדם עדיין חווה סוג של רצון, אך הרצון שלו לא מוגדר כלל.

וכאשר הרצון של האדם לא מוגדר כלל, אז ממילא אין שום חוסר התאמה, בין המציאות לבין הרצון שלו. ובנוסף, גם אין התאמה, בין הרצון של האדם לבין המציאות, כי הרצון לא מוגדר כלל. ואפילו לומר שהאדם רוצה את המציאות, גם זה לא יהיה נכון. אלא, שבמצב כזה האדם "נהנה" (עם / בלי רצון מוגדר) מכך שרצונו לא מוגדר, ומכך שאין שום תחושת חיסרון כלל. וזהו סוג של חווית שתיקה, שהרצון של האדם שותק.

ויש גם עוד מצב נוסף, שבו, כאשר האדם נמצא בשעת ביטול לשכל של האחדות, אז אין לאדם שום רצון כלל. כי בשעת ביטול לאחדות, אין שום תודעה עצמית ושום רצון כלל, אפילו לא רצון, שאפשר להגדירו כרצון שאינו מוגדר. וזהו הרצון הלא מוגדר ביותר, שהוא כ"כ לא מוגדר, עד שאין הבדל, בין הרצון לבין הרצוי לבין הרוצה, שאז הכל אחד ממש.

ויש עוד סוג שלישי ונוסף, שבו יש לאדם כמה רמות שונות של רצון. שברמה החיצונית יש לאדם רצון חיצוני ומוגדר, וברמה הפנימית יותר יש לאדם רצון שאינו מוגדר, וברמה הפנימית עוד יותר, אין לאדם שום חווית עצמי ושום חווית רצון כלל.

וכפי שכבר ביארתי, הסבל של האדם נובע, רק משום כך שיש לו רצון מוגדר. שהאדם רוצה, שיהיה כך ולא אחרת. כי כל הסבל שבעולם, הוא רק בגלל שיש לאדם רצון מוגדר, על פי תפישת הטוב והרע שלו. ואם אין לאדם שום רצון מוגדר, אין שום סבל כלל.

ונכון, שאין גם שום הנאה סופית, ממילוי רצון מוגדר, אבל יש הנאה אין סופית, מהעדר רצון מוגדר וסופי. ובנוסף, הנאה של מילוי רצון סופי, היא גם שקר. כי היא יותר רע, מאשר טוב, והחיסרון, גדול מהיתרון, ביחס לשלמות. כי תמיד יש בתת מודע רצון לאין סוף עוד יותר טוב, ותמיד יש גם את הפחד, שלא יהיה אין סוף יותר רע. כך שהנאה של רצון סופי, היא בכלל סבל.

כי בלי הנאה של רצון סופי, אין שום סבל כלל. והאדם סובל, רק בגלל ההנאות הסופיות שלו. דהיינו, הנאות שנובעות ממילוי של רצון מוגדר. ובלי ההנאות השקריות האלו, לא היה האדם סובל כלל.

והשאלה הנשאלת היא, איך יכול האדם להגיע למצב של רצון שאינו מוגדר, או לביטול הרצון כלל? ואיך יכול האדם להגיע למצב, שבו יהיו לו כמה רמות ודרגות של רצון, בו זמנית כנ"ל?

והתשובה היא, כי השכל האמיתי, מפרק את הרצון. כי האדם רוצה דבר מוגדר, רק משום שהוא חושב שצורה אחת של המציאות, טובה יותר מצורה אחרת של המציאות. ומי שרוצה לפרק את הרצון שלו ואת ההיאחזות והתלות הרגשית שלו, בצורות של המציאות, עליו להשתמש בשכל שלו.

ולהשתמש בשכל פירושו, שעל האדם לא להאמין לעצמו, אפילו לא כחוט השערה. ולא להאמין לעצמך פירושו, שעל האדם לא לקבל שום הנחת יסוד שיש לו, כמובנת מאליה, ולא להאמין לשום רצון ולשום שכל עצמי. עד שהשכל והידיעה, מתבררים כאמת מוחלטת. כי האדם סובל, רק בגלל שהוא מאמין לשקרים, שבהם הוא בטעות משקר את עצמו.

ובפועל זה אומר, שעל האדם להבין, שהסבל שלו הוא רק בגלל הרצון העצמי המוגדר שלו. ועל האדם להבין, שהרצון המוגדר שיש לו, הוא תוצאה של תפישת הטוב והרע שלו. ועל האדם לשאול את עצמו, מה האמת? האם באמת הדבר הזה שנדמה בעיני כרגע כטוב, האם הוא אכן באמת לאמיתה, טוב יותר מאשר הדבר שנדמה כרע? והאם באמת הדבר הזה שנדמה כרע, האם באמת הוא פחות טוב, מאשר הדבר האחר שנדמה כטוב?

ומאחר שהאדם הוא טועה, אז הוא מאמין לעצמו. שכן, זה טוב וזה רע. אבל מי שיש לו שכל במוחו, עליו לשאול את עצמו, למה ומה הסיבה שבגללה זה טוב וזה רע? ואז התשובה שתתקבל היא, כי "את זה אני רוצה, ואת זה אני לא רוצה", ולכן זה טוב וזה רע. אבל על האדם לחקור ולהבין, למה את זה הוא רוצה ואת זה הוא לא רוצה?!

ואסור לאדם להאמין לתחושה שאומרת, זה טוב וזה רע, עד שהעניין לא יתברר באופן מוחלט, שאכן באמת זה טוב וזה רע. ומובטח לאדם, שאם הוא יברר באופן מוחלט את האמת, הוא יגיע להשתוות של הטוב והרע. ואז יהיה לאדם רצון שאינו מוגדר. ואח"כ ביטול הרצון לגמרי. כי גם רצון שאינו מוגדר, גם הוא רצון ומוגדר כרצון. ואח"כ האדם זוכה, לחיבור של כל דרגות הרצון בו זמנית, ע"פ בחירה חופשית שלו. ממקום של שלמות אמיתית, שבה האדם יוצר את רצונו העצמי, ואת צורתו הסופית וכולי.

ועוד יש להבין, כי האדם סובל, מעצם זה שהוא קיים כישות נפרדת משאר המציאות. ואם האדם היה מבין את זה באמת, ממילא הרצון העצמי המוגדר של האדם היה מתבטל. כי האדם משקר את עצמו, בשקר של גן עדן. שאומר, שמחר בעתיד כלשהו וברגע אחר, יהיה יותר טוב, אם המציאות תהיה כך או אחרת.

והאדם אינו מבין, שהטוב והרע לא תלויים בשום צורה חיצונית של המציאות, אלא אך ורק בצורה, שבה האדם מקבל או לא מקבל את המציאות. ושום דבר בעולם לא מעלה ולא מוריד, מלבד רמת ההתאמה, שבין הרצון של האדם לבין המציאות. ואם האדם היה מבין את זה באמת, אז במקום לרצות לשנות את המציאות, הוא היה רוצה לשנות, את ההתאמה שבין הרצון של עצמו לבין המציאות.

וכל זמן שהאדם מזדהה ברמה הפנימית של עצמו, עם רצון שיש לו, לשנות את המציאות ברמה החיצונית, הרי שהדבר מעיד על כך, שהאדם אינו מבין, שצורת המציאות החיצונית, לא באמת משנה כלל.

וכאשר האדם מבין, שבעצם עליו לשנות את הרצון העצמי שלו. עכשיו נשאלת השאלה איך לשנות את הרצון העצמי? וזה כמובן אפשרי, רק אם יש הבנה של הרצון העצמי. ולכן על האדם לחקור את האמת ולשאול את עצמו, מה האמת? האם באמת ראוי לרצות את הדבר הזה, יותר מאשר דבר אחר?

ואם האדם ימשיך לשקר את עצמו, הוא גם ימשיך לסבול. והמציאות היא רחמנית, אבל הטיפשות של האדם היא אכזרית. והאדם יכול בקלות לנטרל את הרצון שלו לגמרי, על ידי החלטה של אמת של האדם, שמעכשיו הוא נצמד רק אל האמת בלבד, ושהוא לא מוכן להזדהות עם שום רצון, עד שלא יתברר לו, האם הוא באמת אמיתית, רצון ראוי או לא.

ורצון ראוי,...

חסרון הרגלים מפרק החכם האמיתי סוג של השכל על האדם לא ל ניגודים הרצון של האדם להתפשר הרצון אחדות האחדות הנפרדות העצמי הרצון הרצון העצמי השכל השכל של האחדות נפרדות פירוד פירוק פירוק הרצון פירוק הרצון העצמי פירוק רצונות רצון רצון עצמי שכל שכל של אחדות של אחדות של האחדות
הספר להיות אלוהים - רצון עצמי - הזדהות רצונית - הזדהות, עם הרצון העצמי של אלוהים, יצירת הרצון הראשון של אלוהים
הספר להיות אלוהים - רצון עצמי - הזדהות רצונית - הזדהות, עם הרצון העצמי של אלוהים, יצירת הרצון הראשון של אלוהים
... להיות אלוהים - רצון עצמי - הזדהות רצונית - הזדהות, עם הרצון העצמי של אלוהים, יצירת הרצון הראשון של אלוהים - פרומו שאלה: איך אפשר להיעלם? אליעד: כאשר תשתמש בשכל עד הסוף. בגלל שלא השתמשת הרבה זמן בשכל עד סופו, למעשה השתמשת בו ברמות נמוכות, ולכן זה קשה. זה ... תוכל לשלוט בו. ככול שאתה משתמש בשכל יותר, כך אתה נעלם. בספר - חלק שני עמוד 268. אם האדם יצליח להגיד - זה רצון וזה לא שלי, אבל איך האדם יכול להגיד זאת? הרי כל המהות של הרצון, זאת ההזדהות של האדם עם הרצון, אז איך אפשר להגיד לי שאני לא אזדהה עם הרצון שלי? והאם אפשר לא להזדהות עם הרצון? האדם סובל רק בגלל הרצון העצמי שלו, אתה לא סובל מכך שהרצון של השכן שלך לא מתמלא, אתה סובל רק בגלל שהרצון שלך לא מתמלא. ואם אדם אומר, מאוד רע לי בגלל מישהו אחר, בעצם רע לי, בגלל שאני לא רוצה שיהיה למישהו האחר רע, ולכן אני סובל. לאדם תמיד אכפת ממנו ... ממישהו אחר. אם למשל האדם מזדהה עם הרצון העצמי שלו, ומשייך אותו לעצמו, אז האדם סובל כאשר הרצון לא מתמלא. אבל קיימת נקודת מבט נוספת, שבה האדם לא מזדהה עם הרצון שלו. כשאני אומר לכך לשאול את עצמך, למה אני רוצה, את מה שאני רוצה? זה כדי שתבין שיש משהו שעושה שתהיה קיים, ומחליט שאתה ... מחליט שתהיה קיים, והוא מחליט שיהיה רצון, והוא החליט לשדך ביניכם והחליט לעשות בלגן. אבל זה לא אתה, זה משהו שרוצה דרכך. אבל האדם לא מוכן לקבל את זה, הוא חושב שהוא עושה, ... שמשהו עושה דרכך. אם תבין שזה לא הרצון שלך, אז לא תגיד שזה הרצון שלך. מה שאני מתכוון שאם אתה מבין את זה, אתה חווה את זה. ... את התודעה, ויש ישות שמחייה את הרצון, ואותה ישות החליטה לגרום לך שתחשוב שהרצון זה שלך. אם אתה מבין את זה, אתה לא כל כך בטוח שזה הרצון שלך. אפילו ה"אני" לא שלי. אפילו "אני" לא אני. כי "אני" זה ... בצורת "אני" שגם עושה משהו בצורה רצון, ומחבר ביניהם. ואתה בכלל לא שייך לסיפור הזה. גם זה שאתה חושב שהרצון הוא שלך, גם את זה מישהו החליט לך. אם היית יודע את האמת, ...
אליעד כהן - מהו חידוש השכל של האחדות על ידי אליעד כהן?
אליעד כהן - מהו חידוש השכל של האחדות על ידי אליעד כהן?
... כהן - מהו חידוש השכל של האחדות על ידי אליעד כהן? הפעם אני רוצה להשיב על השאלה שנשאלתי, והיא בעצם, מה אני מחדש? כי יש הרבה שיטות ודרכים, ומה בעצם הפואנטה, של מה שאני מחדש. בעקרון, התשובה לכל בעיות העולם, היא שהכל אחד, ומה זאת אומרת שהכל אחד? אם בן אדם יבין שהכל אחד, דהיינו, יצליח לחוות שהכל אחד, דהיינו, מצב ניטראלי כל חייו ישתנו, וממילא אין לו שום בעיה בשום נושא בעולם אם זה טוב או לא זה כבר עניין אחר, זה נושא חדש לדיון. אבל הרעיון הוא שכל שאלה שיש לבן אדם, נאמר אדם שואל האם יש לי בחירה חופשית? האם אני יכול לשנות את המצב שלי, כל ספק שיש לבן אדם, כל רצון, נגיד שיש רצון, זה בגלל שרע לבן אדם. ואם אדם יבין שהכל אחד, אז בעצם הוא סיים את העניין, אלא מה? שבפועל המרחק בין ההבנה שהכל אחד לבין החוויה שהכל אחד, הוא מרחק מאד גדול, יש הרבה שיסבירו שהכל אחד, אבל באמת הוא לא חווה את זה כמו אדם, יפטרו אותו, הוא לא יחווה שהכל אחד ולא משנה אם פוטר או לא. ומה צריך לעשות כדי לחזק את חוויית האחדות? בשביל זה צריך לחזק את השכל, את ההבנה, ואז החוויה תגדל. כי אם רק מאמינים, זה בסדר, אבל זה לא חזק מספיק. זה כמו אדם שמשלם מטבע של שקל בחנות, ... ואם נגיד עכשיו מפטרים מישהו מהעבודה, או קורה לו איזה אסון, ויקרה לו איזה נזק, ויבוא הילד וישאל, למה? מה קורה כאן? האם אותו אדם יהיה מסוגל להסביר לילד בשכל של הילד שזה אותו הדבר, שזה אחד? בדיוק כמו שהוא הסביר את עניין השקלים? והרעיון הוא, פשוט, האדם יש לו דרגות של ... שהוא אומר זרקו עלי אבן אחת. הוא אומר זרקו אבן אחת, הוא חווה אבן אחת, ז"א הוא לא חווה שזה שתי אבנים שמחוברות. וככה צריך בדיוק האדם לחוות את המציאות, את האחדות. ז"א שמבחינתו של האדם, שיחווה כך את האחדות, אם הוא חולה, אם הוא מתלבט במשהו, ללכת שמאלה, או ימינה? זה לא משנה, הוא צריך לחוות את הדברים באחדות מלאה. ואני מבין שאם כך, אז תהיה שאלה, שאם הוא חווה כך אז למה בכלל הוא עושה פעולות, וכן הלאה אבל זה כבר נושא אחר ואני מתמקד כרגע בחוויית האחדות ומה היא החוויה הזו. בדיוק כך באחדות צריך להסתכל שאין הבדל בין המת לחי. ועכשיו השאלה הנשאלת היא, כיצד אדם יכול להגיע לכזאת עוצמת חוויה, והתשובה היא שלכזו עוצמת חוויה מגיעים על ידי עוצמת ההבנה. ז"א שאם אתה מאמין שזה אחד, תכלס, אתה לא יודע שזה אחד, השכל שלך אומר לך זה לא אחד, זה שניים! הרגש שלך אומר שזה לא אחד, זה שניים, אתה מבין חלקית שזה אחד. השאלה עד כמה אתה מבין שזה אחד? עד כמה ההבנה של האחדות היא אמיתית. ואני אסביר פרקטית, הדרך של האדם לחוויית האחדות, זה על ידי שהוא מגדיל את הבנת האחדות שלו בשכל ואיך מגדילים את הבנה, בכל תחום ובהבנת האחדות? על ידי, ששואלים שאלות! זה כל הסיפור כולו, וכל המרבה, הרי זה משובח. בניגוד לדת שאומרת לך שאסור לשאול דברים ... ועוד משפטים כאלו, ואל תשאל שאלות, ואלו מעודדים את השקר והבורות. אני מעודד אותך לשאול שאלות, תשאל ותשאל, כי שאלת שאלות בסופו של דבר, תביא אותך להבנה שהכל אחד! ואני אסביר את העניין, אדם שואל, מה אתה מחדש? ואני מסביר שאני מחדש שהכל אחד ומה אם
השכל של האחדות - כיצד הוא בא לידי ביטוי ביום יום?
השכל של האחדות - כיצד הוא בא לידי ביטוי ביום יום? כי יש כאלו שנדמה להם, שהשכל של האחדות הוא שכל גדול מאוד, עד שאין להם שום קשר אליו, בחיי היום יום שלהם, במצב שבו הם נמצאים. אך לא כך הוא. כי האחדות, היא ההמתקה של הנפרדות. ומי שיתבונן סביבו בעין פקוחה, יראה כי הנפרדות של העולם הזה, מומתקת על ידי האחדות של המציאות, בכל דבר ודבר שיש בעולם. כי כל בעיה שיש לאדם כלשהו בחיים, היא תמיד ביטוי של הפרדת הטוב מהרע, שהאדם חושב, שצורה אחת היא טובה יותר וצורה אחרת היא רעה יותר. וכל אדם בכל מקום ובכל זמן, שמתחבר לשכל שמבין ששתי האפשרויות טובות / רעות באותה המידה, הרי שזאת התגלות השכל של האחדות. וכל אדם שמבין, שהטוב והרע שלו, תלויים במה שקורה בתוכו, ולא במה שקורה בחוץ, גם זאת התגלות של השכל של האחדות, שהיא פנימית, ביחס לנפרדות שהיא חיצונית. וכל אדם שמבין שהכל אחד, ועל ידי זה הוא נהנה מהנפרדות, כגון לדוגמא אדם שנהנה ממשחק כלשהו, ולא מפחד להפסיד בו, כי הוא יודע שגם ההפסד הוא טוב, ואעפ"כ הוא אומר לעצמו ... שעל ידי זה נוצרת ההנאה של המשחק, כל תהליך כזה (כי גם ההנאה של המשחק, גם היא מתבטאת בהמון צורות), הוא התגלות השכל של האחדות, שהופכת את הנפרדות לטובה מאוד. וההבדל היחיד בין החכם האמיתי, לבין שאר בני האדם, הוא שכל בני האדם בעולם, כולם יודעים שיש דברים שהם לא משנים, ושהטוב צריך לבוא מתוך האדם עצמו, ולא להיות תלוי בסיבות חיצוניות. ... והחכם האמיתי, הוא יודע ומבין וחווה את הדבר הזה בשורשו. שהוא רואה את המציאות, גם בלי הצורות שלה. והוא רואה שהכל אחד ממש, דהיינו, ביטול צורת הטוב והרע. והוא כ"כ מלא בידיעת האחדות הזאת, עד שהוא מכיל בתוכו את הנפרדות, שיש טוב ורע, והוא חי בעולם של טוב ורע וכולי, אבל יודע בתוכו את האמת שהכל אחד, ואעפ"כ וכולי. ובסיכומו של דבר, כולם כל הזמן משתמשים בתהליכי החשיבה, שמובילים את האדם אל השכל של האחדות. אלא, שהחכם האמיתי מלמד את האדם, להשתמש בשכל שלו, עד הקצה האחרון שלו, עד שכל המציאות כולה, תהפוך להיות טובה באמת. והכל הוא באמצעות השימוש בשכל הרגיל של היום יום. אלא, שיש להשתמש בשכל הזה בשלמות, על כל פרט ופרט, עד שהכל מומתק בשורשו וכולי. ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פירוק הרצון העצמי של הנפרדות, על ידי השכל של האחדות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, ייעוץ נפשי מומלץ, קואצ'ינג לילדים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0313 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 16:32:18 - wesi1