להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1... לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה בתת המודע של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ... העניין הזה לעומקו. והעניין הוא, שכל תהליך שהאדם עושה אותו כאן בעולם הממשי שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ביטוי של דו קרב רעיוני, שמתרחש ... שכנל, כל דבר שקיים בעולם, אפשר להסתכל עליו מכמה נקודות מבט אפשריות. ואין שום אפשרות, להעלים נקודת מבט כלשהי, מתת המודע של האדם. כי תת המודע של האדם, יכול תמיד להסתכל על כל דבר, גם כטוב גם כרגע וגם כחסר משמעות עבורו. והאפשרות לחשוב בצורה ... הוא יסכים לוותר על משהו שיש לו, ותמורת זה לקבל משהו שאין לו. וזהו תהליך מופשט, שמתבצע בתוך המודע ותת המודע של הלקוח, לפני שהוא מחליט לבצע את הרכישה.