... אמת כלשהי. ובאמת מצד האמת, בכל מנטרה בעולם, יש נקודת אמת כלשהי. וזה, מאחר שבאמת, בכל דבר שיש בעולם, יש בו נקודת אמת כלשהי. וכאשר האדם משנן מנטרה, במקרה הזה, צריך יותר
מזל משכל, כדי לשנן מנטרה, שהיא אכן קרובה יותר לאמת. כי מי שיודע את האמת, הוא לא צריך לשנן שום מנטרה. כי כאשר יודעים משהו בצורה ברורה, לא צריך לנסות לזכור ... הרעיון שוב ושוב, על ידי זה הוא מבין אותו יותר, וממילא הרעיון הזה, מוטמע בתוכו טוב יותר. ובדרך הראשונה, של שינון שעובד על כוח הזיכרון של האדם, בדרך הזאת, האדם צריך
מזל גדול, לשנן משהו שהוא קרוב אל האמת. כי ברגע שהאדם לא ממש מתבונן לעומק, על הדבר שאותו הוא משנן, הרי שהוא יכול להטמיע לתוכו כל שטות. לדוגמא: באפשרותו של האדם לשנן מאה פעם, על איזה שטות, שהיא מפחידה. ועל ידי זה להתחיל לפחד ממנה, למרות שהיא שטות. ולכן, צריך
מזל גדול, שהמנטרה ושהמסר, אכן יהיה נכון, ושאכן הוא יתאים לאדם. ולעומת זאת, בדרך השנייה, שבה האדם משנן ומתבונן באותו הרעיון שוב ושוב, על ידי זה הסיכוי של האדם ...