אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מינוי עובד שלא מתאים לתפקיד, מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד - מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ירצה באופן מודע למנות מנהל שלא מתאים למלא את תפקידו? גיוס עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מינוי עובד שלא מתאים לתפקיד, מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד - מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ירצה באופן מודע למנות מנהל שלא מתאים למלא את תפקידו? גיוס עובדים, מנהל שלא מתאים לתפקיד, עובד שלא מתאים לתפקיד, מנהל בובה, ניהול מנהלים, למה שמישהו ימנה עובד שלא מתאים לתפקיד?
וכאן נסביר את ההיגיון בסיטואציה האפשרית הבאה, שבה ממנים לתפקיד, עובד שאינו מוכשר למלא את תפקידו, אפילו לא לדעת זה שממנה אותו. מה ההיגיון האפשרי בכך?

וכמובן שיש לכך הרבה תשובות אפשריות, לדוגמה:

1 - רוצים להיטיב עם העובד החדש, מסיבות אישיות, גם אם זה יגרום נזק לתפקיד שאליו הוא מונה.

2 - רוצים לתת לעובד החדש, את ההזדמנות ללמוד. למרות שמצד האמת בפועל כנראה שיש אפשרויות יותר טובות לתת לו ללמוד, בלי לדפוק את התפקיד החדש.

3 - אולי הצלחת התפקיד החדש לא באמת חשובה למנהל שממנה את העובד שאינו מוכשר.

4 - זה שממנה את העובד הלא מוכשר, לא באמת רוצה שם עובד שיבצע בעצמו את התפקיד החדש, אלא הוא רוצה שם בובה שהוא יוכל לשלוט בה ושהיא תעשה כרצונו. ולכן הוא דווקא יעדיף למנות עובד שאינו מוכשר, כי המנהל חושב, שהעובד שאינו מוכשר יהיה יותר קל לשלוט בו, מאשר אם ימנו עובד חדש מוכשר, שיהיה יותר קשה לשלוט בו.

5 - וכמובן את האפשרות היותר פשוטה והיא, שהמנהל שממנה את העובד שאינו מוכשר, אכן עושה בכך טעות שהוא עוד יתחרט עליה.
ניהול טעויות קושי לנהל מנהלים יוכל לשלוט למה שמישהו ירצה כמה תשובות אפשריות מתאים לתפקיד מי מתאים לתפקיד מנהל ללמוד למה לגייס עובדים איך לנהל את המנהל גיוס גיוס עובד גיוס עובדים היגיון לא מתאים למלא את תפקידו לא מתאים לתפקיד לגייס עובדים למה שמישהו ירצה למנות מנהל לנהל לנהל את המנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים מודעות מי מתאים לתפקיד מנהל מינוי מנהל מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד מינוי עובד מינוי עובד שלא מתאים לתפקיד מנהל מנהל בובה מנהל שלא מתאים לתפקיד מנהלים מתאים לתפקיד ניהול ניהול מנהלים עובד עובד שלא מתאים לתפקיד עובדים תפקיד תפקיד מנהל
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה? ניהול זמן = הפקת המיטב מהזמן = הפקת הפוטנציאל הטוב האפשרי והמלא מהזמן. זמן = רצף האירועים אותם חווה האדם. האירועים אותם חווה האדם במשך חייו, מתרחשים ... של האדם את החיים עצמם. ניהול זמן נכון = חוויית האירועים השונים שמתרחשים לאורך ציר הזמן בצורה טובה וחיובית. על האדם לזכור, כי יותר מאשר חשוב מה האדם עושה בזמנו, חשוב יותר כיצד ... שהוא עושה בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי מה שהוא חווה. הדרך הטובה והיעילה ביותר לנהל את הזמן נכון, היא חשיבה חיובית. ככל שהאדם חווה את המציאות כטובה יותר, כך הוא חווה את כל האירועים השונים ובכללם את מעשיו כדבר טוב יותר, וכך ... לאורך ציר הזמן. ניהול זמן נכון באמת = התחברות לנקודה של הטוב האמיתי שיש בכל דבר = חוויית הזמן בצורה חיובית מתמדת ורציפה. כדי להגיע אל הטוב האמיתי הזה, על האדם לחפש תמיד ... הופך לחוויה טובה רציפה. ניהול זמן נכון = הפקת המיטב מהזמן. טוב אמיתי = טוב שאינו תלוי בזמן. ...
ניהול / עבודה קשה / עבודה נכונה - למה במקום לעבוד קשה יותר, רצוי לחשוב טוב יותר?
ניהול עבודה קשה עבודה נכונה - למה במקום לעבוד קשה יותר, רצוי לחשוב טוב יותר? על האדם לזכור תמיד את התכלית של העבודה הקשה שלו. התכלית היא אינה העבודה אלא מה שאתה מצפה שהעבודה תיתן לך וכולי. לפעמים האדם עובד קשה מידי ומתאמץ קשה מידי, כאשר הפתרון יותר פשוט מפשוט. המציאות כולה הרבה יותר מורכבת מהפרויקט ... ביותר שיכול לבצע האדם. ואף על פי כן הכל עובד בצורה מאוד פשוטה להפליא. העולם כולו עובד ומתנהג בצורה פשוטה להפליא וללא שום מאמץ. אז למה להניח שכדי להשיג את התכלית צריך להתאמץ?! עיקר ... היא שיהיה לך הכל ללא שום מאמץ. כל העולם עובד מעצמו, למה שגם הטוב שלך לא יבוא מעצמו?! אלא מה? שהדרך היחידה להגיע לכזה דבר תלויה כמובן בהמון פיקחות ולא בעבודה קשה. אל תקבל את העבודה הקשה כמובנת מאליה. ובכלל אל תקבל את העבודה ואת המאמץ כמובנים מאליהם. קיימת דרך להשיג את התכלית הסופית באופן מיידי וללא שום מאמץ. קיימת דרך ... אליך ללא שום מאמץ. במה זה כרוך? זה כרוך בעבודה קשה של לא לעבוד קשה. זה כרוך במאמץ לא להתאמץ. זה כרוך ברצון להשיג הכל ללא שום מאמץ. אז איך משיגים הכל ללא שום מאמץ? ... עיקר המאמץ של האדם עליו לשים בחשיבה ולא בעבודה קשה. אל תתפשר על שום דבר. תירצה את הכל כולל הכל, כולל זה שלא תצטרך להתאמץ עבורו בכלל. חפש את ...
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן
... החיים מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן מי מחפש מטרה? ומי אינו צריך מטרה? מהי תכלית החיים? למה לחיות? וממה נובע הרצון למצוא תכלית לחיים? לכל דבר בעולם יש תכלית. האדם מנהל את חייו לפי תכליות ומטרות שונות. כל דבר שמתרחש, מתרחש למען תכלית מסוימת. האדם כל הזמן מחפש מטרה. האדם מחפש סיבה לקום בבוקר. האדם מחפש תכלית כלשהי לחיים שלו. ...
ניהול נכון / מאמץ / התייעלות - איך להתמודד עם מאמץ ועבודה קשה?
ניהול נכון מאמץ התייעלות - איך להתמודד עם מאמץ ועבודה קשה? כדי להשיג מטרות, לשם כך צריך לעבוד. וככל שהמטרה גדולה יותר, כך צריך לעבוד קשה יותר. אבל, חשוב לזכור, כי יותר חשוב לעבוד בצורה נכונה, מאשר לעבוד קשה. מצד אחד, זה טוב שהאדם מוכן להתאמץ כדי להשיג את המטרות שלו, אך מהצד השני, חשוב להיות ערני ולראות, שאכן עובדים בצורה נכונה. וכאשר האדם מרגיש שהוא צריך להתאמץ ולעבוד יותר קשה, זה בדיוק השלב, שבו צריך לעצור לרגע ולחשוב, האם בכלל העבודה היא בצורה נכונה? נכון! יתכן שצריך להתאמץ. אבל האם בכלל המאמץ הוא בכיוון הנכון? אולי יש דרך אחרת טובה יותר? ולפעמים, כאשר האדם משתדל לבדוק, האם צורת העבודה שלו נכונה או לא, לפעמים הוא מגלה שהוא בכלל לא צריך לעשות את העבודה הזאת, ושיש פתרונות אחרים יעילים יותר ומהירים יותר. ואיך אפשר לבדוק האם העבודה היא בצורה נכונה? תשובה: באפשרותו של האדם לבדוק האם הוא עובד בצורה נכונה, על ידי מספר דברים. דבר ראשון, על האדם לנסות להבין טוב יותר, את המטרה שאליה הוא רוצה להגיע בסוף התהליך. על האדם לנסות להבין ... יש לו יכולות ומשאבים כלשהם, שהוא לא מספיק מודע אליהם, או יכולות, שהוא לא משתמש בהן. דבר נוסף שאפשר לעשות, הוא לקחת את העבודה שעושים, ולפרק אותה לחלקים קטנים ולתהליכים קטנים. לוקחים את כל התהליך של העבודה, ומנסים להסתכל עליו, לא כעל דבר אחד, אלא כעל כמה דברים קטנים. ועל האדם לנסות להתבונן עם עצמו ולבדוק, האם באמת כל הדברים האלו הכרחיים. לפעמים האדם מתאמץ, רק בגלל שהוא כבר רגיל לצורת עבודה מסוימת. ולפעמים, האדם, כן צריך לעשות איזה תהליך, אבל הוא לא צריך לעשות את כל החלקים של התהליך. והאדם, רק בגלל הרגל, ממשיך לעשות את מה שהוא כבר ... ההתבוננות של האדם, על המטרה שאליה הוא רוצה להגיע, ועל היכולות שלו שהוא לא משתמש בהן, ועל ידי זה שהאדם בוחן את התהליך של העבודה, על ידי הסתכלות על הפרטים הקטנים, על ידי זה האדם מגלה כיצד לעבוד נכון יותר. ...
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית? ובו יתבאר, העניין של ניהול זמן ואיך לנהל את הזמן בצורה היעילה ביותר? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי כדי להבין איך לנהל את הזמן בצורה נכונה, לשם כך יש להבין, מהו ניהול זמן נכון. וניהול זמן נכון, הוא כאשר, האדם מפיק את הטוב ביותר שהוא יכול, במסגרת הזמן שיש לו. כאשר הזמן הוא מוגבל, ניהול זמן נכון, הוא כזה, שבו האדם עושה את הדברים הטובים ביותר, כדי להשיג את המטרות החשובות ביותר, במסגרת הזמן האפשרי. ואיך לנהל את הזמן בצורה נכונה? תשובה: על ידי שני דברים. הדבר הראשון, הוא בירור ... שאלה אחת מאוד קשה, גם אם היא מביאה הרבה נקודות, תמורת זה שעונים על שילוב אחר של שאלות יותר קלות. ושבסך הכל, השאלות הקטנות והקלות, יביאו ציון יותר גדול. ונסכם: כדי לנהל את הזמן נכון, שלב ראשון, צריך להגדיר את המשימות טוב יותר. שלב שני, צריך ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור ... את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את הצרכים של המקום שבו אתה רוצה לעבוד. נסה להבין, מה הם צריכים ומה הם רוצים להשיג מכך שתעבוד איתם. לאחר מכן, בדוק ומצא נקודות התאמה, בינך, לבין המטרות שאותם הם רוצים להשיג. ולאחר מכן בשעת ראיון העבודה, בעיקר תתמקד, בלהסביר, כיצד אתה יכול לסייע לאותו מקום עבודה, להשיג את המטרות שלו באמצעות העבודה שלך. ...
ניהול זמן - איך למצוא זמן לדברים החשובים באמת?
ניהול זמן - איך למצוא זמן לדברים החשובים באמת? כפי שכבר ביארתי מספר פעמים, האושר מגיע על ידי הבנה. כאשר האדם מבין את המציאות, על ידי זה הוא מרגיש טוב. וכדי להגיע להבנה, ...
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?
... וארגון ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה? כפי שכבר ביארתי, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר, שמשיגה לו את התועלת הגדולה ביותר שהוא יכול להשיג, במסגרת הזמן שלו. והשאלה היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? איך להגיע לניהול זמן נכון? וכפי שכבר ביארתי, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על האדם לברר לעצמו טוב יותר את המטרות שלו ואת האפשרויות שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן במאמר ננסה להבהיר, כיצד יכול האדם לעשות את כל הדברים האלו. וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של האדם במחשבות שלו. כי כאשר האדם לא מסודר במחשבות שלו, על ידי זה הוא לא מתמקד בעיקר, ועל ידי זה הוא מבזבז את זמנו בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. כי כאשר המחשבות של האדם לא מסודרות, על ידי זה סדרי העדיפויות של האדם מתבלבלים, והאדם לא רואה בצורה מסודרת את האפשרויות שלו. ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ולמצוא זמן לדברים החשובים וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד בצורה מסודרת, עליו לנסות ליצור אצל עצמו סדר בחיים שלו באופן כללי. וסדר פירושו, אפילו בצורה שבה הדברים של האדם מונחים על השולחן שלפניו, או הצורה שבה החולצה של האדם מונחת עליו, או אפילו הצורה שבה האדם יושב כאשר הוא אוכל. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ולהשיג את המטרות שלו בצורה יעילה, עליו להתחיל ליצור אצל עצמו סדר בדברים ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל סדר עדיפויות נכון בחיים ובקבלת החלטות באופן ברור ומסודר. הנושא העיקרי עליו הוא מדבר הוא היכולת לפרק כל דבר בחיים לשני חלקים עיקריים: דברים שהם מחויבים ודברים שהם אפשריים. הוא מסביר שכאשר אדם מצליח להבחין בין מחויב לאפשרי, הוא מקבל כלים טובים יותר לניהול זמן, קבלת החלטות והגדרת סדרי עדיפויות בצורה נכונה ויעילה. ההסבר המרכזי מתבסס על הרעיון שבראש ובראשונה יש לבצע את הדברים המחויבים, כלומר, הדברים ... האפשריים. דוגמה זו ממחישה את החשיבות של הבחנה בין הדברים ההכרחיים ביותר לדברים שהם בבחינת העדפה בלבד. הוא מציג דוגמה נוספת של ניהול קניות בבית כמו בתוכנית האח הגדול: יש רשימה ארוכה של מצרכים, ובהתחלה צריך לבחור מה חיוני ומה אפשר לדחות. אם השבוע חייבים לאכול מוצרים מסוימים, ... או בדברים פחות חשובים. דוגמה זו מבהירה שוב את חשיבות ההבחנה בין מחויב לאפשרי. כיצד להבחין בין הדברים החשובים לפחות חשובים בעבודה? אליעד כהן מדגים זאת בסביבת עבודה: כאשר מוטלת על עובד משימה כלשהי, העובד צריך קודם כל לזהות מהם המרכיבים ההכרחיים של המשימה, כלומר, הדברים שחובה לעשותם כדי שהפרויקט יסתיים בהצלחה. אחר כך הוא צריך לזהות מהם החלקים במשימה שאם לא יעשה אותם, המשימה עדיין תוכל להסתיים, גם אם פחות טוב או בצורה פחות מושלמת. כך הוא ידע לתעדף נכון את סדר העבודה ולהשקיע את מירב המאמצים בדברים שמחויבים. הוא מדגיש זאת בדוגמה הבאה: אם יש דברים בעבודה שאי אפשר לסיים את הפרויקט בלעדיהם, ודברים נוספים שיהפכו את הפרויקט לטוב יותר אך אינם הכרחיים, כדאי קודם כל להתרכז בהכרחיים. רק אחרי השלמת החלק ... כל משקיע בדברים שהוא רוצה או שמושכים אותו, ורק לאחר מכן בדברים ההכרחיים, הוא יוצר סדר עדיפויות מוטעה שעלול לפגוע ביכולת שלו לנהל את חייו בצורה יעילה. למה חשוב לפרק כל תהליך למחויב ואפשרי? המסר המרכזי של אליעד הוא החשיבות של הפירוק וההבחנה בין מחויב ואפשרי בכל תחום. הוא מדגיש שהיכולת הזו יוצרת סדר ומיקוד, משפרת את קבלת ההחלטות ואת היכולת לנהל זמן ביעילות. המסר הוא חד - משמעי: קודם כל עושים את מה שחייבים, ורק לאחר מכן פונים אל האפשרויות הנוספות. אליעד מסביר שאותו עיקרון בדיוק ... מיותרים ולאחר מכן מגלה שלא נשאר לו כסף לקנות את מה שבאמת חיוני לו. התרגול הזה הוא שמאפשר חיים מאורגנים, יעילים וממוקדים. איך לנהל זמן בצורה נכונה? מהו סדר עדיפויות נכון? מה חשוב יותר ומה פחות חשוב? איך לקבל החלטות בצורה מסודרת? איך לזהות מה מחויב ומה אפשרי? האם יש ... עכשיו צריך לעשות? לפרק את הרצון עצמו. ש: כן. אליעד: והתהליך הזה בן אדם צריך לעשות אותו בכל דבר ודבר בחיים שלו, כל תהליך ותהליך בעבודה בפה ושם רגע מה אני חייב לעשות ומה אני רק יכול או לעשות או לא קודם כל תתחיל מהדברים שאתה חייב לעשות, משימות כאילו ביומיום קודם כל מה אני בטוח ... פחות סדרי עדיפויות. ש: כאילו איזה רצון יותר חשוב בשבילי ואיזה רצון פחות חשוב בשבילי וככה אני בודקת מה הרצון שלי. אליעד: בדיוק, בעבודה שלך לדוגמה בעובדה נגיד אומרים לך לעשות משהו מסוים ויש לך דברים שאם לא תעשי אותם אי אפשר לסיים את הפרויקט ויש דברים שגם אם לא תעשי אותם אפשר לסיים את הפרויקט אבל ...
ניהול עצמי, השגת מטרות, תכליתיות, תכלית החיים, חיסרון הוא שלמות, מושלם כפי מה שהוא, הכל קורה מעצמו, לחיות כמו אלוהים
ניהול עצמי, השגת מטרות, תכליתיות, תכלית החיים, חיסרון הוא שלמות, מושלם כפי מה שהוא, הכל קורה מעצמו, לחיות כמו אלוהים
ניהול עצמי, השגת מטרות, תכליתיות, תכלית החיים, חיסרון הוא שלמות, מושלם כפי מה שהוא, הכל קורה מעצמו, לחיות כמו אלוהים איך להשיג מטרות בחיים בצורה יעילה? הרצאתו של אליעד כהן עוסקת בנושאים מורכבים ועמוקים הקשורים לניהול עצמי, השגת מטרות, תכליתיות, משמעות החיים, וחוויית השלמות בתוך החיסרון עצמו. בהרצאה מודגש הרעיון שהחיים, למרות החיסרון שבהם, הם למעשה מצב של שלמות, והמציאות מושלמת בדיוק כפי ... ללא בחירה אמיתית של האדם. הוא מביא דוגמאות מפורטות לכך שהאדם איננו באמת שולט בהחלטותיו באופן מוחלט, אלא הכל מתנהל על פי סדר מסוים שמתרחש מעצמו. אליעד מתייחס לשאלה מי מחליט מה קורה עכשיו? ומסביר שלמעשה אין החלטה מודעת של האדם, אלא שהמציאות עצמה פועלת ללא שליטה אמיתית של הפרט. איך אפשר ... שחסר משהו. זו הדרך לחיות באמת כמו אלוהים - לחוות את המציאות ללא שום התנגדות. איך לייעל את עצמי באמת? בהקשר לניהול עצמי והתייעלות, אליעד מדגיש בהרצאתו שאם אדם באמת רוצה לייעל את עצמו, עליו להבין קודם כל שהרצון הזה להתייעל מגיע מתוך תחושה של חיסרון. הוא מסביר שתחושה זו של החיסרון היא חיונית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מינוי עובד שלא מתאים לתפקיד, מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד - מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ירצה באופן מודע למנות מנהל שלא מתאים למלא את תפקידו? גיוס עובדים, מנהל שלא מתאים לתפקיד, עובד שלא מתאים לתפקיד, מנהל בובה, ניהול מנהלים, למה שמישהו ימנה עובד שלא מתאים לתפקיד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, אימון אישי קואצ'ינג, אימון אישי בסקייפ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 11:00:53 - wesi1