אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתחמק משאלות? איך לענות בשאלה? איך להעביר נושא? איך לשאול שאלה נגדית? איך לתת תשובות שלא אומרות כלום? איך לא לענות למה שאתה לא רוצה? איך להסתיר מידע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להתחמק משאלות? איך לענות בשאלה? איך להעביר נושא? איך לשאול שאלה נגדית? איך לתת תשובות שלא אומרות כלום? איך לא לענות למה שאתה לא רוצה? איך להסתיר מידע? תקשורת בין אישית, איך לנהל שיחה? איך להתמודד עם שאלות קשות?
איך להתחמק משאלות שלא רוצים לענות עליהן?

כאשר מישהו שואל אותך שאלה ואתה לא מעוניין לענות, מכל סיבה שהיא, אליעד כהן מציע שיטה ברורה להתמודדות עם מצב כזה: לתת תשובה קצרה שלא אומרת שום דבר משמעותי, ומיד לאחר מכן להעביר את השיחה לנושא אחר או לשאלה חדשה. באופן הזה, אתה לא מתחייב לענות באמת על השאלה שנשאלת, וגם מפנה את תשומת הלב של השואל למקום אחר.

לדוגמה, אם מישהו שואל אותך, "איך היה היום שלך בעבודה?", ואתה לא מעוניין לשתף אותו בפרטים, במקום לענות תשובה מלאה ומפורטת, פשוט תאמר לו משפט כללי כמו "הכל סבבה, וואלה, הכל טוב". המשפט הזה הוא בעצם כללי מאוד ולא מספק לשואל שום מידע אמיתי על מה שקרה לך בעבודה. תשובות מסוג זה נפוצות מאוד אצל אנשים שלא רוצים לחשוף מידע או להיכנס לפרטים, כמו למשל אצל חלק מהאנשים הדתיים, שכאשר שואלים אותם "מה שלומך?" הם עונים מיד: "ברוך השם" או "בעזרת השם". התשובות האלה נראות אמנם כתשובות אמיתיות, אבל בעצם לא מספקות מידע קונקרטי או משמעותי. כשאומרים "ברוך השם", לא באמת יודעים אם לאדם טוב או רע, אם קרה לו משהו מיוחד או לא. זו דרך מאוד נפוצה ופשוטה לתת תשובה שלא אומרת דבר אמיתי או ספציפי.

איך לשאול שאלות נגדיות ולהעביר את הנושא?

אחרי שנתת תשובה קצרה וכללית, המטרה שלך היא להעביר את השיחה הלאה, למקום אחר, כדי שהאדם ששאל את השאלה ישכח אותה, או לפחות יאבד בה עניין. השיטה הטובה ביותר להעברת השיחה היא לשאול שאלה נגדית, ועדיף אפילו לשאול אותו את אותה השאלה שהוא שאל אותך. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "איך היה היום שלך?", אתה יכול להגיד לו: "היה בסדר, ומה איתך? איך עבר היום שלך?". ברגע שאתה עושה זאת, האדם שמולך מתמקד בשאלה שהפנית אליו ובמה שהוא עצמו רוצה לענות. ברוב המקרים, הוא כבר לא זוכר שהתשובה שנתת קודם לכן היתה כללית ולא משמעותית.

יתרון נוסף של שיטה זו הוא בכך שהיא מייצרת מצב שבו האדם השני מתרכז בתשובה שלו לשאלה, ואז אתה יכול להמשיך ולשאול אותו שאלות נוספות, וכך להבטיח שהשיחה תישאר בשליטתך. כל שאלה נוספת שתשאל אותו תגרום לו להיות עסוק יותר ויותר בתשובות שלו, וכך יהיה לו פחות ופחות זמן או עניין לשאול אותך שאלות חוזרות או חדשות.

איך להתמודד עם שאלות שלא מתאימות לסיטואציה שלך?

לפעמים השאלות ששואלים אותך אינן סימטריות לסיטואציה שלך. למשל, אדם שלא עובד יכול לשאול אותך "איך היה בעבודה?", למרות שהשאלה הזאת לא מתאימה עבורו. במקרה כזה, אליעד כהן ממליץ לתת תשובה כללית וקצרה כמו "הכל טוב", ומיד לשאול את האדם שאלה אחרת שמתאימה לסיטואציה שלו, למשל: "ומה עשית אתה היום?", "איך היה אצלך בבית?", או "מה היה בביקור אצלך?".

הטכניקה הזאת עובדת מפני שהיא מעבירה את המיקוד מהשאלה הלא נעימה או הלא רצויה, לשאלה אחרת שנוחה לך ומתאימה יותר לאדם שמולך. כך הוא הופך לעסוק בתשובה שלו במקום לעסוק בך ובתשובות שלך.

למה שאלות נגדיות מסיחות את דעת השואל?

אליעד כהן מסביר ששאלות נגדיות יוצרות מצב שבו האדם השני נאלץ להקדיש אנרגיה מחשבתית ומיקוד לשאלה שאתה שאלת אותו. כשהוא מתרכז בשאלות שאתה מציב מולו, הוא כבר לא חושב או זוכר את השאלה המקורית שרצה לשאול אותך. כך אתה יכול להסיח את דעתו בצורה מתוחכמת ואלגנטית, מבלי לפגוע בו או להראות שאתה מנסה להתחמק במכוון.

בכל פעם שהוא עונה על שאלה, אתה ממשיך לשאול אותו שאלות נוספות, וכך אתה שומר את הפוקוס של השיחה עליו. הדבר יוצר מצב שבו הוא עסוק תמיד בלתת לך תשובות, ולא יכול להתעמק ולנסות להבין מדוע בעצם התחמקת מהשאלה המקורית.

כיצד לזהות שמישהו מתחמק משאלות שלך?

מעבר לכך שאליעד מסביר כיצד להתחמק משאלות, הוא מציע לך גם לשים לב כשמישהו אחר עושה זאת לך. אם אתה שואל מישהו שאלה ואתה מרגיש שהוא מתחמק או עונה לך תשובות כלליות ולא מספקות, או שהוא שואל אותך שאלות חוזרות ונשנות במקום לענות, עליך להיות ערני לכך שהוא כנראה משתמש בשיטה הזאת כדי להתחמק מהשאלות שלך. זיהוי המצב יכול לעזור לך להבין טוב יותר את הכוונות שלו או כיצד לנהל איתו את המשך השיחה.
פיתוח שיחה הדתיים התחמקות לתת תשובה איך לנהל כלום משמעותיות לשאול איך להתמודד עם שאלות קשות איך לתת תשובות שלא אומרות כלום להתחמק משאלות איך לא לענות איך לא לענות למה שאתה לא רוצה איך להסתיר איך להסתיר מידע איך להעביר נושא איך להתחמק איך להתחמק משאלות איך להתמודד איך להתמודד עם שאלות איך להתמודד עם שאלות קשות איך לנהל איך לנהל שיחה איך לענות בשאלה איך לשאול שאלה איך לשאול שאלה נגדית איך לשאול שאלות איך לתת תשובות שלא אומרות כלום אתה לא רוצה התחמקות התמודדות התמודדות עם שאלות כלום כמה אתה לא רוצה לא לענות למה שאתה לא רוצה להסתיר להסתיר מידע להעביר להעביר נושא להתחמק להתחמק משאלות להתמודד להתמודד עם שאלות להתמודד עם שאלות קשות למה אתה לא רוצה לנהל לנהל שיחה לענות לענות בשאלה לפתח שיחה לשאול לשאול שאלה לשאול שאלה נגדית לשאול שאלות לתת תשובות לתת תשובות שלא אומרות כלום מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה רצון שאלה שאלות שאלות קשות שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות תשובות
איך לסגור שיחה? איך לפתח שיחה סגורה? איך לפתח שיחה בלי לפתח שיחה? שאלות סגורות, שאלות פתוחות, איך לנהל דו שיח? מיומנויות שיחה, מיומנויות תקשורת בין אישית, איך להתעניין במישהו? איך להתחמק משיחה?
איך לסגור שיחה? איך לפתח שיחה סגורה? איך לפתח שיחה בלי לפתח שיחה? שאלות סגורות, שאלות פתוחות, איך לנהל דו שיח? מיומנויות שיחה, מיומנויות תקשורת בין אישית, איך להתעניין במישהו? איך להתחמק משיחה?
... לסגור שיחה? איך לפתח שיחה סגורה? איך לפתח שיחה בלי לפתח שיחה? שאלות סגורות, שאלות פתוחות, איך לנהל דו שיח? מיומנויות שיחה, מיומנויות תקשורת בין אישית, איך להתעניין במישהו? איך להתחמק משיחה? איך לנהל שיחה בלי באמת לפתח אותה? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל שיחה בצורה שתשדר עניין ותקשורת פתוחה, אך למעשה תהיה סגורה ותמנע התפתחות אמיתית של השיח. השיטה שאליעד מתאר מבוססת על שימוש בשאלות סגורות מאוד ספציפיות, שאלות שתשובותיהן ידועות מראש, או שהן שאלות שהתשובה עליהן חד - משמעית ולא מאפשרת פיתוח נוסף של השיחה. כאשר רוצים ליצור רושם של אכפתיות או של עניין במישהו אחר, אך בפועל לא רוצים באמת לפתח איתו שיחה, ניתן להשתמש באסטרטגיה של שאלות סגורות - שאלות שניתן לענות עליהן בתשובות קצרות, ברורות וידועות מראש. המטרה של שאלות אלו היא לתת תחושה של התעניינות אמיתית, בזמן שלמעשה השיחה נשארת ברמת שטח בלבד, מבלי לפתוח נושאים חדשים או לעורר דיונים מורכבים. מהן שאלות סגורות, וכיצד להשתמש בהן? אליעד כהן נותן דוגמאות ברורות כיצד להשתמש בשאלות סגורות. למשל, במקום לשאול שאלה פתוחה כמו מה שלומך? שאולי תוביל לתשובות מורכבות, אפשר לשאול שאלות כמו איך הבריאות?, כשידוע מראש שאותו אדם בריא. אפשר לשאול הכל בסדר בעבודה? כשידוע מראש שהכל תקין. בצורה הזו, האדם השני מרגיש שמתעניינים בו, אך לא תהיה לו אפשרות לפתח את השיחה מעבר לתשובה הפשוטה, וכך השיחה תסתיים במהירות ובצורה טבעית. האסטרטגיה שאליעד מציע נקראת לעיתים גם שאלות של dead-end, כלומר, שאלות סוף דרך, שאין להן המשך אפשרי, ולכן הן שימושיות במיוחד למי שרוצה להיות מנומס אך גם לא רוצה להיגרר לשיחות ארוכות או מורכבות. מדוע אנשים ירצו לפתח שיחה בלי לפתח אותה באמת? הסיבה לכך שאנשים מעוניינים
טיפול בפחדים וניתוח פחדים, דוגמה לתהליך ניתוח חרדה חברתית של פחד מסיטואציות חברתיות בגלל האפשרות של נושאי שיחה בעיתיים, מה השלבים בניתוח פחד? איזה שאלות לשאול בניתוח פחד? סיכוי או סיכון, מיומנויות חברתיות, פיתוח כישורים חברתיים, הצורך לשקר במשחק החברתי, להיות דמות חברתית, העמדת פנים בסיטואציה חברתית, פחד שחושבים עלי דברים רעים, להתחמק משאלה
... לתהליך ניתוח חרדה חברתית של פחד מסיטואציות חברתיות בגלל האפשרות של נושאי שיחה בעיתיים, מה השלבים בניתוח פחד? איזה שאלות לשאול בניתוח פחד? סיכוי או סיכון, מיומנויות חברתיות, פיתוח כישורים חברתיים, הצורך לשקר במשחק החברתי, להיות דמות חברתית, העמדת פנים בסיטואציה חברתית, פחד שחושבים עלי דברים רעים, להתחמק משאלה שיחה בנושא של טיפול בפחדים וניתוח פחדים: אז איך לגשת לניתוח של סיטואציה מפחידה? איך לנתח סיטואציה שמפחדים ממנה? באיזה שלבים? מה לעשות קודם? לדוגמה, איך לנתח חרדה ... כל לבדוק מה העובדות, להציג את העובדות כמו שהן בלי שום פירוש כלשהו. 2 - לשאול ולהבין, מה בדיוק מפחיד אותך, מה אתה מפחד שיקרה, בפשוטם של דברים, מה אתה לא רוצה שיקרה ולמה אתה לא רוצה שזה יקרה. לדוגמה: אני מפחד לפגוש מישהו, כי הוא ישאל אותי שאלות על העבר שלי, ואני לא רוצה שהוא ידע עלי משהו מסוים, שיעשה לי רע אם הוא ידע אותו. 3 - לנסות להבין מהי שרשרת האירועים שאמורים לקרות כדי שהפחד יתממש, להבין את הנחות היסוד ... לתוצאה המפחידה. לדוגמה: 1 - אני מפחד לפגוש את הבן אדם + 2 - אני אדבר איתו שיחה כללית על משהו + 3 - השיחה יכולה להיגרר לנושא מסוים + 4 - הוא יכול להגיע למידע מסוים עלי + 5 - הוא עשוי לחשוב עלי דברים רעים + 6 - אני לא רוצה שיחשבו עלי דברים רעים. ... להימנע ממנה. דהיינו, ללמוד להתמודד בסיטואציה החברתית, בהקשר של מיומנויות שיחה באופן כללי ואופן יותר ספציפי, גם בהקשר של להעביר נושא בשיחה, בהקשר של להתחמק משאלה, בהקשר של להסתיר מידע וכיוב. דהיינו, האדם צריך לטפל בסיכוי שיקרה מה שהוא לא רוצה שיקרה, גם באמצעות שיפור מיומנויות תקשורת וגם באמצעות ניתוח כללי, של להבין מה באמת הסיכוי לכך שיעלה נושא בעייתי ואיך להקטין את הסיכוי לכך שמשהו יקרה. אפשרות 3 - ללמוד להתמודד עם המחשבות הרעות של: חושבים עלי ... אבל ברמה הפרקטית, כדאי ללכת גם על אפשרות 2 - דהיינו, לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית, ללמוד לתקשר עם אנשים, בלי להעלות נושאי שיחה בעיתיים. כי בחיים בן אדם לפעמים חייב לתקשר עם אנשים והוא כן צריך לגרום להם לחשוב עליו דברים טובים. ואי אפשר תמיד לברוח למקום של לא אכפת לי וכיוב. האם יש חיסרון באפשרות 2, שבה האדם בעצם לומד לשקר ולהסתיר מידע מהסביבה שלו, האם יש חיסרון בכך שבעצם החברים שלו לא באמת יהיו חברים שלו, כי הוא נמצא מולם בדמות חברתית כלשהי והוא לא באמת מי שהוא? האם יהיה נכון לומר, שאם לומדים לשקר ... לא יודע להתאים את עצמו לקוד חברתי. אלא הוא מי שהוא. אבל זה סוג של פגם בתקשורת ולא בהכרח יתרון. כי אלו החיים. גם בעלי חיים, לומדים לשקר כדי לשרוד. לדוגמה, אריה שלומד להסוות את עצמו, כדי לטרוף או שהוא לומד להעמיד פנים שהוא חזק, גם כשהוא חלש, או ... העובדות, לא מה הפחד. לא ממה הכי הרבה אני מפחד. קודם כל עובדות, לא להתחיל לשאול שאלות אחרות. לדוגמה: אדם מפחד להיכנס לחנות מחשש שיפגוש מישהו ספציפי. אליעד מציע לשאול שאלות כמו: מה הסיכוי שתפגוש אותו בפועל? כמה פעמים יצא לך לפגוש אותו בעבר באותה סיטואציה? האם הוא באמת נמצא שם? במקרה זה, האדם הבין שהסיכוי לפגוש את האדם ... יסוד שעליהן הוא מבוסס: לדוגמה: אני אפגוש את האדם בחנות. הוא ישאל אותי שאלות לא נעימות. השיחה תגיע לנושא אישי רגיש. הוא ידע עלי מידע מביך או בעייתי. הוא יחשוב עלי דברים רעים. יהיו לכך השלכות שליליות מבחינתי. אליעד ממליץ לבחון כל חוליה בנפרד: ... פתרון. אתה לא יכול לחיות ככה. התמודדות עקיפה: להיפגש, אך ללמוד לשקר, להסתיר מידע או לשנות נושאים באופן אלגנטי. ביום - יום צריך לדעת גם לשקר. לא כל דבר צריך לספר. זה חלק מהחיים. התמודדות ישירה: לומר את האמת במלואה ולהיות מוכן לספוג כל תגובה, אפילו ... הישירה (לעבוד על החוסן הפנימי) ובין התמודדות עקיפה (להשתמש בטקטיקות שיחה והסתרת מידע באופן מתוחכם): בשביל השקט הנפשי כדאי שלא יהיה אכפת לך מה חושבים. אבל ביום - יום, בדייטים, בעבודה - צריך גם לדעת לשחק את המשחק, לשקר קצת. למה שקר חברתי הוא ... זאת במידה מסוימת. השקר הזה הוא לא רע באופן מוחלט, אלא דרך להגן על עצמך ולנהל מערכות יחסים בריאות. האם החקירה תמיד מחלישה את הפחד? אליעד מסביר שהחקירה השטחית יכולה אפילו להגביר פחדים, אבל החקירה לעומק, של ההנחות הבסיסיות, תמיד מחלישה אותם: ... של הרצון, מי אמר שזה משנה, אז תמיד הפחד ייחלש. אבל ברובד השטחי, אם רק תשאל שאלות פשוטות, הפחד יכול גם להתגבר. איך להתנהל ביום - יום עם פחדים? ההמלצה המעשית של אליעד היא לנתח את הפחדים בצורה יסודית לפי השלבים שפורטו, וליישם בפועל את הגישה המשולבת: ללמוד לקבל את עצמך כך שלא יהיה אכפת לך באמת ממה שחושבים עליך, ובמקביל, לפתח מיומנויות תקשורת וטקטיקות חברתיות מתוחכמות. לסיכום, שלבי ההתמודדות הם: בדוק את העובדות בצורה נקייה. זהה במדויק את הפחד שלך. פרק את הפחד לשרשרת של אירועים או הנחות יסוד. הטל ספק בכל ... בחר שילוב של התמודדות פנימית (חוסן רגשי) והתמודדות חיצונית (מיומנויות שיחה והסתרת מידע). איך להתמודד עם חרדה חברתית? איך להפסיק לפחד ממה שחושבים עליי? איך לא להתרגש מביקורת של אנשים? למה כולם משקרים? איך לשפר מיומנויות תקשורת? איך לא לפחד לומר את האמת? ...
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
... לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה איך לפתח שיחה בלי שהצד השני ישים לב? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט את ההסברים והדוגמאות של אליעד כהן על האופן שבו ניתן לפתח שיחה, להעלות נושאים חדשים, או להעביר את השיחה לכיוון הרצוי לך, מבלי שהצד השני ירגיש שאתה מכוון את השיחה באופן מודע. אליעד מציג מגוון דוגמאות מעשיות ואסטרטגיות ליצירת שיחות זורמות וטבעיות, שישמשו אתכם לשיפור מיומנויות השיחה שלכם ולניהול שיחות מעניינות. מהי הנוסחה להעלאת נושא בשיחה בצורה עקיפה? כאשר אתה רוצה להעלות נושא בשיחה ... הנושא, אתה מתחיל מנושא אחר שקשור אליו באופן עקיף, ודרך מספר שלבים מגיע לנושא שאתה רוצה לדבר עליו. לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול את הבן שלך האם הוא למד למבחן, במקום לשאול אותו ישירות ולגרום לו לחשדנות או התנגדות, אתה יכול לפתוח בשיחה בנושא כללי כמו מה עשית היום בבית ... של לשמור על משקל גוף בריא. כך היא לא תחוש פגועה, והנושא יעלה בשיחה באופן לא מתוכנן וזורם. כיצד לחבר בין שני נושאי שיחה רחוקים לכאורה? אם יש לך נושא מסוים שאתה רוצה לדבר עליו, והוא לא קשור לנושא הנוכחי של השיחה, אליעד ... בעולם בכלל נמצאים בתאילנד, למרות שמאז הצונאמי הדברים השתנו. כך יצרת מעבר טבעי מנושא אחד לאחר. מהו העיקרון הבסיסי בניהול שיחה אסוציאטיבית? אליעד מדגיש את החשיבות של מודעות לתהליכים האסוציאטיביים שמתרחשים בראש. ... להוביל לשיחה על נושא מסוים דרך מחויבויות אישיות? אליעד מביא דוגמה שבה הורה רוצה לבדוק אם הילד הכין שיעורי בית. במקום לשאול ישירות האם עשית שיעורים?, הוא יכול לפתוח בשיחה על מחויבויות אישיות בכלל, כמו היום לפני שהלכתי ... חייב לוודא שסיימתי את כל המטלות שלי. המשפט הזה מוביל באופן טבעי לדיון במחויבויות אחרות, כמו שיעורי הבית של הילד. איך לנהל שיחה עם מטרה סמויה? כאשר המטרה שלך בשיחה היא סמויה ואתה לא רוצה שהצד השני יבחין בה, אליעד ממליץ לדבר על מגוון נושאים בעלי קשר עקיף לנושא המרכזי. כך למשל, אם אתה ... אסוציאטיביים, יצירת גשרים בין נושאים שונים בשיחה, זיהוי המחויבויות וההקשרים שהובילו למחשבות ולמשפטים שלך, ויכולת לנהל שיחה בצורה טבעית ואותנטית, גם כאשר יש לך מטרה ברורה וסמויה. איך להעלות נושא בשיחה? מיומנויות שיחה מתקדמות שיטות מניפולציה בשיחה איך לנהל שיחה אסוציאטיבית? איך לשפר כישורי שיחה? איך לשנות נושא בשיחה? ...
להבין את השאלה, איך לתת תשובה? ניהול שיחה, תקשורת בין אישית, איך תדע שהבנת? ניתוח שאלה, תשובות לשאלות, ניתוח תהליך, למצוא תשובות לשאלות
להבין את השאלה, איך לתת תשובה? ניהול שיחה, תקשורת בין אישית, איך תדע שהבנת? ניתוח שאלה, תשובות לשאלות, ניתוח תהליך, למצוא תשובות לשאלות
... את השאלה, איך לתת תשובה? ניהול שיחה, תקשורת בין אישית, איך תדע שהבנת? ניתוח שאלה, תשובות לשאלות, ניתוח תהליך, למצוא תשובות לשאלות איך תדע שהבנת את השאלה לפני שאתה נותן תשובה? אליעד כהן מסביר לעומק על החשיבות להבין את השאלה לפני ... את השאלה שנשאלה? אליעד מדגיש שראשית צריך לבדוק אם קיימות בשאלה מילים או ביטויים שיש להם יותר ממשמעות אחת. למשל, אם מישהו שואל אותך איך מגיעים לתל אביב?, אז צריך לשאול את עצמך האם כל המילים במשפט ברורות, והאם כל אחת מהמילים יכולה לקבל רק משמעות אחת ברורה או שיש להן מספר פרשנויות. לדוגמה, ... ושונה לחלוטין ממשמעותן של כל מילה בנפרד. לדוגמה, המילים שולחן וגדול בנפרד הן ברורות יחסית, אך הצירוף שולחן גדול עלול לעורר שאלות נוספות לגבי מה בדיוק מוגדר כגדול. לכן, יש לוודא שגם הצירופים השונים ברורים לגמרי. האם קיימת דרך נוספת לוודא שהשאלה הובנה ... לפרש את השאלה בדרך אחרת ולראות אם התשובה שלך עדיין מתאימה לאותה שאלה בפרשנות החדשה. במילים אחרות, לאחר שהשבת על השאלה, תשאל את עצמך: האם התשובה שנתתי מתאימה גם אם מפרשים את השאלה אחרת? אם התשובה אינה מתאימה, זה אומר שלא הבנת את השאלה עד הסוף. ... להבין את השאלה באופן יחסי לתשובה שאתה מתכוון לתת. כלומר, מספיק שתהיה לך הבנה ברורה באופן יחסי לתשובה שאתה רוצה לתת. עליך לשאול את עצמך אם יש אפשרויות נוספות לפרשנות שלא נלקחו בחשבון ושבגללן התשובה שלך עלולה לא להתאים. במידה ולא, תוכל לדעת שההבנה ... חשוב מאוד לברר היטב את ההגדרות של כל מושג ומושג בשאלה לפני שמציעים פתרון או תשובה. מה התובנה העיקרית של אליעד כהן על הבנת שאלות? התובנה העיקרית שאליעד מבקש להדגיש היא שקודם כל צריך להתמקד בהבנת השאלה עצמה, אפילו לפני החיפוש אחרי תשובה. אליעד מסכם ואומר שלפני שאתה ממהר לתת תשובה, תשקיע מאמץ כדי לוודא שהבנת את השאלה, כדי שהתשובה שתקבל או תיתן באמת תהיה רלוונטית ומדויקת ככל האפשר. איך לדעת שהבנת את השאלה? איך לתת תשובה נכונה? מהי ולידציה של שאלה? האם אפשר להבין שאלה במאה אחוז? ניתוח שאלה בתקשורת בין אישית איך בודקים הבנת שאלה? ניהול שיחה ושאלות תשובות ...
האם יש שאלה לא נכונה? למה כל שאלה נכונה? האם התשובה נכונה? האם השאלה נכונה? אין שאלות טיפשיות, כל השאלות חכמות, איך לנתח שאלות? הנחות היסוד של השאלה, איך לתת תשובות לשאלות? מה התשובה הנכונה? להבין את השאלה
האם יש שאלה לא נכונה? למה כל שאלה נכונה? האם התשובה נכונה? האם השאלה נכונה? אין שאלות טיפשיות, כל השאלות חכמות, איך לנתח שאלות? הנחות היסוד של השאלה, איך לתת תשובות לשאלות? מה התשובה הנכונה? להבין את השאלה
... יש שאלה לא נכונה? למה כל שאלה נכונה? האם התשובה נכונה? האם השאלה נכונה? אין שאלות טיפשיות, כל השאלות חכמות, איך לנתח שאלות? הנחות היסוד של השאלה, איך לתת תשובות לשאלות? מה התשובה הנכונה? להבין את השאלה האם קיימת שאלה לא נכונה או טיפשית? אליעד כהן טוען שאין בעולם שאלה שאינה נכונה. לשיטתו, כל שאלה נשענת על הנחות יסוד כלשהן, ולכן בכל שאלה קיימת אמת מסוימת. כאשר אדם שואל שאלה, הוא בעצם מניח כמה הנחות בסיסיות שבגללן השאלה בכלל מתקיימת. בלי הנחות יסוד, אי אפשר לשאול שאלות. לדוגמה, כאשר אדם שואל: האם יורד גשם?, הוא מניח שאפשרי שיירד גשם או לא. אם לא היה מניח את האפשרות של לא יורד גשם, לא הייתה עולה כלל השאלה. לכן, כל שאלה תמיד תתבסס על יותר מהנחת יסוד אחת, אחרת לא היה נוצר ספק ולא הייתה שאלה. איך לתת תשובה נכונה לשאלה? אליעד כהן מסביר שכדי לתת תשובה נכונה לשאלה, חשוב קודם להבין לעומק את הנחות היסוד שעליהן היא מתבססת. אם מישהו שואל שאלה ואתה עונה לו, אתה למעשה פוסל או מאשר אחת מהנחות היסוד עליהן נשענת השאלה. לדוגמה, אם אדם שואל האם יורד גשם?, ואתה עונה לא יורד גשם, אתה בעצם אומר שההנחה של השואל שיכול להיות שיורד גשם כרגע - אינה נכונה. כלומר, התשובה למעשה שוללת את זכות הקיום של השאלה, בכך שהיא פוסלת את אחת האפשרויות שהשואל ראה לנגד עיניו. איך לתת תשובה נכונה לשאלה? לפי אליעד, כדי לתת תשובה אמיתית ונכונה לשאלה, חובה להבין לעומק את ההיגיון של השאלה. כלומר, להבין למה השואל חושב שהשאלה נכונה, ואיזו הנחת יסוד מובילה אותו לשאול את השאלה. אם אדם, לדוגמה, שואל האם רודפים אחרי פילים?, עליך להבין למה הוא חושב כך. אם ... את הפרספקטיבה הזו. לא בהכרח למצוא לה היגיון רגיל, אלא להבין את נקודת המבט שממנה הטענה הזו יכולה להיות בעלת משמעות. מה החשיבות של הבנת הפרספקטיבה של השואל? אליעד כהן מחדד שהמפתח למתן תשובות אמיתיות לשאלות, הוא להבין את נקודת המבט של השואל עד הסוף. לתת תשובה בלי להבין למה השואל חושב כמו שהוא חושב, משמעותה לתת תשובה חלקית או לא נכונה בכלל. אם אתה פותר בעיה אך מרגיש שהבעיה ... וראויה לניתוח. מה המשמעות של תשובה נכונה באמת? אליעד מדגיש כי כדי שתשובה תהיה אמיתית ונכונה באמת, עליך להבין למה השאלה נכונה במובן כלשהו. אם נתת תשובה והשואל עדיין לא מרגיש שקיבל פתרון אמיתי, סימן שלא הבנת עד הסוף ... השאלה בכלל עלתה, ומאיזו פרספקטיבה ההנחות שהובילו לשאלה הן נכונות. אם אינך מוצא באיזו פרספקטיבה זה נכון, אז לא הצלחת באמת לפתור או להבין את השאלה. האם יש שאלות לא נכונות? איך לנתח שאלות לעומק? האם כל השאלות נכונות? איך
ניתוח שאלות, איך להבין שאלה? איזה מושג להגדיר קודם? להבין את המושגים של השאלה, לבקש ממישהו להגדיר, הבנת שאלות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איזה מושג הכי חשוב להבין? איך לנתח שאלה? איך לתת תשובות מדוייקות?
ניתוח שאלות, איך להבין שאלה? איזה מושג להגדיר קודם? להבין את המושגים של השאלה, לבקש ממישהו להגדיר, הבנת שאלות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איזה מושג הכי חשוב להבין? איך לנתח שאלה? איך לתת תשובות מדוייקות?
... שאלות , איך להבין שאלה? איזה מושג להגדיר קודם? להבין את המושגים של השאלה, לבקש ממישהו להגדיר, הבנת שאלות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איזה מושג הכי חשוב להבין? איך לנתח שאלה? איך לתת תשובות מדוייקות? איך להבין שאלה בצורה נכונה ומדויקת? כאשר אדם נשאל שאלה, יש חשיבות מכרעת להבנה מלאה של השאלה לפני שנותנים לה תשובה. אליעד כהן מסביר כי אנשים נוטים לענות מהר מדי, מבלי להבין עד הסוף את כל המושגים שהשאלה מכילה. לדעת אליעד, הדרך היחידה לענות נכון ומדויק היא לוודא שהבנת כל מושג בשאלה בצורה מוחלטת. איזה מושג צריך להבין ראשון כשבאים לענות על שאלה? כשמישהו שואל אותך שאלה, במיוחד כאשר השאלה מכילה כמה מושגים או מילים עם מספר פירושים אפשריים, אתה חייב להחליט על מה לשאול קודם. אליעד מציג שיטה פשוטה וברורה לבחירת המושג שצריך להבין קודם: קודם כל, עליך לשאול את עצמך האם הבנת מושג מסוים היא חיונית ומחויבת לתשובה לשאלה. כלומר, אם בלי להבין מושג זה אין שום דרך לענות על השאלה, עליך להתחיל דווקא ממנו. אם אינך בטוח לחלוטין האם מושג מסוים הוא מחויב להבנה לפני מתן תשובה, עליך לבדוק ... על התשובה, תתחיל דווקא מהמושג שאתה בטוח ב - 100% שאם לא תבין אותו, אין שום דרך לתת תשובה נכונה. איך להימנע מטעויות כשמפרשים משפט או שאלה? אליעד מסביר כי אדם עשוי להיתפס כחסר הבנה או אפילו טיפש כאשר הוא ... עליך לנתח את השאלה או המשפט למושגים הבסיסיים המרכיבים אותה, ורק לאחר מכן תוכל לתת תשובה רלוונטית. לדוגמה, אם מישהו אומר: הלכתי לאכול תפוח והתפוח היה טעים, זה יהיה חסר טעם לשאול אותו: איפה קנית את התפוח? או מה היה צבעו? אם המידע הזה לא רלוונטי לתשובה שאתה רוצה לתת. אבל אם מישהו שואל אותך שאלה שבה מושגים בעלי משמעות משתנה, כמו: מה הדרך הכי טובה למכור מוצר ללקוח? אתה חייב להבין לעומק מה משמעות ... מהן יכולה להשפיע באופן דרמטי על התשובה. איך להתמודד עם מושגים בעלי פירושים רבים בשאלות? אליעד מדגיש את החשיבות של הבחנה במושגים שיש להם מספר פירושים אפשריים. למשל, בשאלה: מה הדרך הטובה ביותר למכור ... האדם בהטובה ביותר, לא משנה איזה מידע יש לך לגבי המוצר או הלקוח - אתה לא תוכל לענות נכון. לכן, עליך להתחיל בשאלה מה כוונתך בטובה ביותר? ורק אחרי שתבין לעומק את הכוונה הזאת, תוכל להמשיך לנתח את יתר ... כי בלי זה, כל יתר השלבים חסרי משמעות. דוגמת העברת דירה - כיצד להחליט איזה רהיט להעביר ראשון? עוד דוגמה חשובה שנותן אליעד, היא העברת דירה. נניח שאתה חייב להכניס עשרה רהיטים לדירה החדשה, ואם לא תכניס את כולם, המעבר נכשל. איך תחליט איזה רהיט להעביר ראשון? ברור שתבחר קודם ברהיט הכי מסובך, כי אם לא תצליח להעביר אותו, לא משנה כמה קל להעביר את שאר הרהיטים - אתה כבר נכשלת במעבר. באותה צורה בדיוק, עליך לנתח משפטים ושאלות. עליך לחפש את הצוואר בקבוק של השאלה, את המושג שבו אם תיכשל להבין אותו, כל יתר התהליך יכשל. למה חשוב להבין לעומק את כוונת השואל? אליעד מדגיש כי הרבה פעמים אנשים נותנים תשובות לשאלות שנראות להם נכונות, אבל הם מקבלים תגובה שלילית או נדחית מצד השואל. הוא טוען שרוב הפעמים, התשובות נפסלות לא בגלל אי הבנת מילים פשוטות, אלא בעיקר כי לא הבנת עד הסוף את הכוונה האמיתית שעומדת מאחורי השאלה. לכן חשוב תמיד לברר לעומק את המשמעות המדויקת של מושגים עמומים ומרכזיים, לפני שאתה מנסה לתת תשובה. איך להיות בטוח שהבנת את השאלה באופן מלא? לסיכום, כדי להיות בטוח שהבנת את השאלה במלואה, עליך: לנתח את השאלה למושגים הבסיסיים ביותר שלה. לברר איזה מושג אתה חייב להבין באופן מלא כדי לענות. להתחיל תמיד מהמושג שהכי קריטי להבנת השאלה. לשאול את השואל שאלות הבהרה על המושגים העמומים. לוודא שאתה מבין במדויק את הכוונה של השואל, ולא רק את המילים. איך להבין
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן ... להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה ... בה אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם בכל זאת אדם נע מנושא לנושא ... אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד ... לו למה אתם צודקים, התמקדו בלשאול אותו שאלות שיגרמו לו לחשוב יותר בבהירות על מה שהוא עצמו אומר. כיצד ללמד ... טועה או לא רלוונטי, שאלו שאלות מכוונות: למה אתה חושב כך?, מה גרם לך לחשוב שזה נכון?, איך הגעת ... להגיד לו שהוא טועה, פשוט תשאלו שאלות שמאתגרות אותו לחשוב בעצמו. למשל, אם אדם מספר ... אחריך?, מתי שמת לב לכך?. שאלות אלו יגרמו לו לחשוב על הדברים בצורה מסודרת והגיונית יותר. מה ... כשמדובר בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם משוגע? אליעד מסביר שלעיתים התופעה של מעבר מנושא לנושא ... את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את נקודת ההתחלה המתאימה ביותר? ... היסודי ביותר. למשל, אם מישהו שואל שאלות על בעיות בחיים האישיים שלו - השאלה הראשונה ... יש לבין אין? אליעד אומר שכל שיחה שתהיה - תמיד מתנקזת לשאלה היסודית הזו. אם לא מסכימים על היסודות ... ברורה. הדרך לעורר חשיבה היא לשאול שאלות, לגרום לצד השני להגדיר דברים, להציב ספקות ... בהיר יותר. כיצד להשתמש בשאלות כדי לקדם את ההיגיון של האדם השני? הדרך היעילה ביותר, על פי ... לאדם לחשוב בהיגיון היא דרך שאלות מנחות. שאלות כמו למה אתה חושב שזה נכון?, מי אמר שזה נכון?, איך הבנת את זה?, אלו שאלות המובילות את הצד השני לחשוב בעצמו באופן יותר ברור ומאורגן. ... חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? ... איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? למה אנשים קופצים מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות ... להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? ... ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
... להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ... לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע ... לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ... יותר פתוחה ופחות סגורה עם מגוון של תשובות אפשריות. לדוגמה, נניח שהלקוח שואל כמה זה עולה אז תשובה סגורה תהיה ... אפשרי להגיב רק ברשותך, האם אתה מתכוון לשאול לגבי המחיר הסופי בהסכם? או לגבי ... את השאלה הסגורה והספציפית של הלקוח, תשאל את עצמך, לאיזה פירושים אפשריים ... להתכוון בשאלה שלו? למה לדעתך הלקוח שואל את השאלה שלו? מה הסיבות שלדעתך בגללן הלקוח שואל את השאלה שלו? לאיזה כיוונים לדעתך ... גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיוב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ושאינו יודע לשאול, תלמד אותו לשאול. כי הרבה פעמים הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש ... את השאלה הסגורה שלו ולהפוך אותה לכמה שאלות סגורות, כדי לפתוח את השאלה שלו ... הסגורה של הלקוח ולהפוך אותה למגוון של שאלות סגורות פתוחות נוספות, להראות ... על מה לדבר ושיגיע לפגישה ושלא יסתפק בתשובות סגורות לשאלות סגורות. ...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם ... לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך. אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך. ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיוב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין ... טובה עם הלקוח, בכל מקרה? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה. לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול ... מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח. ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב? אתה יכול לענות כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב. בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה ... ים. אתה יכול לומר ללקוח, תרכוש ממני את הבית שכאן, ותיסע לים מתי שבא לך. ככה תהנה יותר מהים בכל פעם מחדש. וכיוב כל מיני תשובות מתחכמות, שהמהות שלהן היא, להישאר באווירה חיובית מול הלקוח. וכמובן שצריכים לעשות את זה בחוכמה. שזה לא ישמע מוזר או מופרך בעיני הלקוח. אבל כן להשתדל לשמור על ...
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
... להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת איך להתראיין נכון בתקשורת לפי אליעד כהן? הסיכום הבא מתייחס להרצאה מפורטת של אליעד כהן המנתחת ראיון תקשורתי של הפוליטיקאי נפתלי בנט. ההרצאה מציגה טעויות ונותנת עצות מעשיות, ברורות ומפורטות לאישי ציבור ולפוליטיקאים כיצד לנהל ראיון בתקשורת בצורה נכונה ואפקטיבית. כיצד להתמודד עם שאלות עוינות בראיון תקשורתי? אליעד כהן מציין את טעותו הראשונה של בנט כבר בתחילת הראיון, כאשר נשאל לגבי עוינות, והגיב בשאלה: למה עוינות?. אליעד מסביר כי תגובה נכונה יותר הייתה דווקא התכחשות חזקה יותר ... באמצע ולא השלים אותם, דבר שפוגע בשכנוע ובמסר הברור. אליעד מדגיש את החשיבות של סיום כל משפט באופן ברור ומדויק כדי להעביר את המסר באופן חד - משמעי. מה הדרך הנכונה להציג הישגים בראיון תקשורתי? אליעד מציין שבנט לא הציג את הישגיו באופן מספק. למשל, כשאמר דאגנו לזקנים, הוא היה צריך גם לומר דאגנו לעובדים, העלנו את שכר המינימום, ולהוסיף את המילה אמיתי כדי לחזק את הטענה. ... בנט הגיב באופן חלש - זו לא רטוריקה נכונה. אליעד כהן מייעץ להשתמש במילים חזקות יותר כמו זה שקר חמור או השמצה חמורה, כדי להעביר מסר חד וברור. מדוע אסור לומר אני חושב בראיון פוליטי? אליעד כהן מסביר שבשימוש במונח אני חושב, בנט יוצר רושם כאילו מדובר בדעה אישית ולא בעובדה מוחלטת. הוא ממליץ להציג דברים ... פוליטי שלילי, הוא אמר זה תסריט סביר. אליעד כהן מציע להשתמש במילים דרמטיות וחזקות יותר כמו אסון או הסכנה הנוראית, כדי להעביר לקהל את החשיבות והחומרה של המצב, בדומה לסגנון שביבי נתניהו משתמש בו. איך נכון להשתמש בשפה כדי ליצור תחושת שייכות? בנט טעה לעיתים קרובות בשימוש במילים כמו אני או אתה כאשר היה ... ההרצאה של אליעד כהן מצביעה על הטעויות המרכזיות של נפתלי בנט במהלך הראיון הפוליטי ונותנת עצות מעשיות רבות כיצד להתנהל נכון מול תקשורת. העצות כוללות דרכי תגובה נכונות לביקורת, שימוש נכון בשפה, ניהול נכון של מסרים ותפיסת הזדמנויות לתקוף או לשבח בהתאם לסיטואציה. איך להתראיין בתקשורת? איך לענות לשאלות קשות בראיון? יעוץ אסטרטגי לפוליטיקאים מה הטעויות של נפתלי בנט בראיון? איך להשתמש נכון בשפת גוף בראיון? מהי אומנות התקשורת? איך לשכנע בראיון פוליטי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתחמק משאלות? איך לענות בשאלה? איך להעביר נושא? איך לשאול שאלה נגדית? איך לתת תשובות שלא אומרות כלום? איך לא לענות למה שאתה לא רוצה? איך להסתיר מידע? תקשורת בין אישית, איך לנהל שיחה? איך להתמודד עם שאלות קשות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, יועץ פילוסופי, טיפול אישי מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 09_08_2025 השעה 14:11:58 - wesi1