אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תת מודע ✔איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:59איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה?

ההרצאה מתחילה בהסבר על האופן שבו המוח מנתח מידע. המוח לא מקבל מידע כיחידה אחת אלא מפרק אותו לשלבים ומנתח כל חלק בנפרד. לדוגמה, כאשר אדם שומע את המשפט "כאן יש שולחן ירוק", המוח מפרק אותו ומבצע סדר של ניתוח: תחילה הוא מפרש את המילים "כאן", "יש", "שולחן" ו"ירוק" בנפרד, ואז בודק את צירופי המילים, ולבסוף מנתח את המשפט כיחידה שלמה על פי ההקשר בו הוא נאמר.

הבנה זו, שיכולה להיראות פשוטה, מהווה כלי רב עוצמה בשכנוע. כשאנחנו רוצים לגרום לאדם להאמין במשהו או להבין משהו, אפשר להשתמש בשיטת הניתוח הזה ולפרק את המסר לכל רכיביו. לדוגמה, אם רוצים לגרום לאדם לחשוב שמשהו נכון אך לא ניתן או לא רצוי לומר את זה בצורה ישירה, אפשר להציג את המסר בהקשרים שונים שבהם הוא נכון.

שימוש באמיתות חלקיות לצורך השפעה

אם רוצים למכור משהו למישהו, למשל דירה, אך היא לא בהכרח מתאימה לו לחלוטין, ניתן להציג את המסר בצורה עקיפה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהדירה לא מתאימה לו, המוכר יכול לשאול את עצמו אילו סיבות יכולות להצביע על כך שהדירה כן מתאימה לו. לאחר מכן, הוא יכול להציג את הדירה בהקשרים שבהם היא כן יכולה להתאים. למשל:
  • אם היו לך ילדים, הדירה הזאת הייתה אידיאלית בגלל הקרבה לבתי ספר.
  • אם היית רוצה לארח הרבה אנשים, הדירה הזאת מצוינת כי יש לה חדרי אירוח מרווחים.
  • אם היית מחפש מקום שקט, הדירה הזאת ממוקמת בשכונה שקטה מאוד.
באמצעות הצגת האמיתות החלקיות הללו, המוכר משתיל בלקוח את המחשבה שהדירה עשויה להתאים לו, גם אם לא באופן מוחלט.

שימוש בטכניקות שכנוע פוליטיות

שיטה זו אינה מוגבלת למכירות בלבד, והיא גם מופיעה בפוליטיקה. כאשר יש פוליטיקאי בשלטון ונתונות לו ביקורות על כישלונות בתחומים מסוימים, ניתן להציג את הישגיו בתחום אחר כך כדי לשנות את תפיסת הציבור כלפיו. לדוגמה, אם ראש ממשלה נמצא בשלטון במשך כמה שנים ויש ביקורת על כך שהמצב הידרדר בתחומים מסוימים, אפשר להבליט הישגים ספציפיים כדי לשנות את הדימוי הציבורי, כמו:
  • "הראש ממשלה שמר על הביטחון בכך שנלחם באיראן וביטל איום ביטחוני חמור."
  • "המחירים ירדו בתקופתו, כמו למשל ירידה במחירי החשמל ב - 10% למרות עלייתם הכללית."
  • "בזמן כהונתו, מחירי הסלולר ירדו באופן משמעותי."
באופן הזה, ניתן להסתיר את הכישלונות ולהדגיש את ההצלחות במידה מסוימת, כך שהציבור יחשוב שהמצב תחת הנהגתו של המנהיג היה חיובי.

השתלת מחשבות באמצעות ניסוח עקיף

כדי להשתיל מחשבות במוח של אדם מבלי לומר את הדברים בצורה ישירה, ניתן להשתמש בניסוחים עקיפים. לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו לקנות רכב אך לא רוצים לומר לו ישירות "הטנדר הזה מתאים לך", אפשר להציג את הרעיון בעקיפין:
  • "הטנדר הזה מאוד טוב לנוסעים למרחקים ארוכים."
  • "הטנדר הזה מאוד נוח בתנאי נהיגה בעיר."
  • "הטנדר הזה מצוין לנסיעות שטח."
באמצעות חזרה על רעיון זה, המוח של השומע מבין שמדובר ברכב טוב, ובסופו של דבר הוא עשוי להניח שהוא מתאים לו גם כן.

איך להגן על עצמך משכנוע מניפולטיבי?

למנוע מכם ליפול לשיטות שכנוע מניפולטיביות, יש להתאמן בשאילת שאלות ביקורתיות. כל פעם שאתם שומעים משהו, שאלו את עצמכם:
  • "האם זה כל האמת?"
  • "האם זה נכון תמיד, בכל מקרה?"
  • "האם יש הקשרים שבהם זה לא נכון?"
כשהאדם שואל את עצמו שאלות כאלה, הוא מזהה מתי השפעה על התודעה נעשית על ידי ניסוחים מניפולטיביים, וכך הוא יכול להימנע מלקבל מסרים חיצוניים בצורה לא מודעת.

סיכום

ההרצאה מסבירה כיצד המוח מנתח את המידע שהוא שומע בשלבים, וכיצד ניתן לנצל את המידע הזה כדי לשתול מחשבות בתודעה של אחרים, בעיקר בעזרת הצגת מסרים באופן עקיף ושימוש בהקשרים שונים. שיטות אלו משמשות למכירות, פוליטיקה, ותחומים נוספים, וחשוב להימנע מהן על ידי פיתוח חשיבה ביקורתית ושאילת שאלות ניתוח.
הבנת מבנה ניתוח המידע במוח

המוח לא מקבל מידע כיחידה אחת שלמה אלא מפרק אותו לשלבים ומנתח כל חלק בנפרד. כאשר משפט נאמר, המוח מפרש תחילה את המילים הבודדות, לאחר מכן את הצירופים שלהן, ואז את כל המשפט כולו בהתאם להקשרו. לדוגמה, כאשר שומעים את המשפט "כאן יש שולחן ירוק", המוח מפרק אותו כך: קודם כל, הוא מפרש את המילים "כאן", "יש", "שולחן" ו"ירוק" בנפרד. לאחר מכן, הוא מנתח צירופים כמו "כאן יש", "כאן יש שולחן" ולבסוף את כל המשפט השלם.

איך ניתן לנצל זאת לשכנוע?

העובדה שהמוח מפרש כל רכיב בנפרד יכולה לשמש כלי רב עוצמה בהעברת מסרים ושכנוע. כאשר רוצים לגרום למישהו להאמין במשהו, ניתן להשתמש בניסוחים מסוימים כדי ליצור אצלו תפיסה מסוימת, גם אם לא אומרים את הדברים בצורה ישירה.

שימוש באמיתות חלקיות לצורך השפעה

כאשר רוצים לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון, אך אין אפשרות או רצון לומר זאת ישירות, ניתן לפרק את המסר ולשלב אותו בתוך הקשרים שונים שבהם הוא נכון.

לדוגמה, אם רוצים למכור למישהו דירה אך היא לא בהכרח מתאימה לו לחלוטין, ניתן לשלב את המסר "הדירה הזאת טובה עבורך" בתוך הקשרים מסוימים שבהם זה נכון.

אם הקונה אומר "הדירה הזאת לא מתאימה לי", במקום להתמודד עם ההתנגדות באופן ישיר, המוכר יכול לשאול את עצמו "באילו מקרים הדירה כן הייתה יכולה להיות טובה עבורו?" ולאחר מכן להציג את ההיבטים הללו. למשל:
  • "אם היו לך ילדים, הדירה הזאת הייתה מושלמת בגלל הקרבה לבתי ספר."
  • "הדירה הזאת מעולה לאירוח - יש בה מרחב גדול שמתאים לכך."
  • "אם היית רוצה לגור בשכונה שקטה, הדירה הזאת הייתה אופציה מעולה."
על ידי הצגת אמיתות חלקיות בצורה נכונה, ניתן לגרום לשומע להסיק לבד את המסקנה הרצויה.

שימוש בטכניקות שכנוע פוליטיות

אותה טכניקה משמשת גם בפוליטיקה. לדוגמה, אם ראש ממשלה נמצא בשלטון מספר שנים, ויש ביקורת על כך שהמצב הידרדר בתחומים מסוימים, ניתן להבליט הישגים ספציפיים שקרו במהלך כהונתו כדי לשנות את תפיסת הציבור.

אם רוצים להציג מסר כמו "ראש הממשלה שמר על הביטחון", בודקים באילו מקרים מסוימים זה נכון, גם אם באופן כללי המצב הביטחוני הידרדר. לדוגמה:
  • "ראש הממשלה נלחם באיראן ומנע איום ביטחוני חמור."
  • "בזמן כהונתו מחירי החשמל ירדו ב - 10%, למרות שהמחירים באופן כללי עלו."
  • "תחת הנהגתו, מחירי הסלולר הוזלו באופן משמעותי."
באופן הזה, למרות שהמצב הכללי לא בהכרח חיובי, השומע מקבל מסרים שמובילים אותו לחשוב שהמנהיג הצליח בתחומים מסוימים.

השתלת מחשבות באמצעות ניסוח עקיף

אם לא ניתן לומר משפט מסוים בצורה ישירה, ניתן להטמיע אותו בתוך שיחה על ידי שימוש במילים דומות שיובילו את השומע להסיק את המסקנה בעצמו.

לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו לקנות רכב, אך לא רוצים לומר "האוטו הזה מתאים לך", ניתן לשלב את הרעיון בדרכים אחרות:
  • "האוטו הזה מאוד טוב לנוסעים למרחקים ארוכים."
  • "הרכב הזה מאוד נוח כאשר נוהגים בעיר."
  • "הרכב הזה מעולה ביחס לרכבים אחרים בקטגוריה."
על ידי חזרה על הרעיון שהרכב טוב, המוח של השומע מסיק שהוא כנראה טוב גם עבורו.

איך להגן על עצמך משכנוע מניפולטיבי?

כדי לא ליפול לשיטות שכנוע כאלה, יש להתרגל לשאול:
  • "האם זה כל האמת?"
  • "האם המשפט הזה נכון בכל המקרים?"
  • "האם יש הקשרים אחרים שבהם זה לא נכון?"
על ידי הטלת ספק ושאילת שאלות, ניתן לזהות מתי משתמשים בניסוחים מניפולטיביים כדי לשתול מחשבות.

סיכום

השימוש בניתוח מידע בשלבים מאפשר לשכנע אנשים על ידי שילוב מסרים בהקשרים שבהם הם נכונים. זה עובד בתחומים כמו מכירות, פוליטיקה, ופרסום, וניתן גם להגן על עצמנו משיטות אלה על ידי פיתוח חשיבה ביקורתית.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע העברת מסרים איך למכור, איך לשתול מחשבות ואיך חושב ואיך המוח משתכנע. וזה הולך ככה הרעיון הוא שהמוח ששומע עובדות כאלה ואחרות יש לו כמה רבדים איך בעצם הוא מנתח את המידע שהוא שומע, אוקי לדוגמה נגיד אומרים למישהו "כאן יש שולחן ירוק", אוקי אז מה שהמוח עושה הוא קודם כל מנתח מה פירוש המילה "כאן" מה פירוש המילה "יש" ואחר כך הוא בודק מה פירוש המילים "כאן יש", אחר כך הוא בודק מה פירוש המילה "שולחן" אחר כך הוא בודק מה פירוש המילים "כאן יש שולחן" וכו' וככה הוא מנתח את המשפט. מה זה בעצם אומר? זה אומר שהמוח כששומע את המילים "כאן יש שולחן ירוק" הוא לא בעצם מקליט את כל המשפט ומנתח את כולו בבת אחת, הוא מנתח אותו גם בפני עצמו וגם כל מילה בפני עצמה גם כל צירוף מילים בפני עצמו וגם מנתח את כל המשפט כולו לפי ההקשר שלו.

מה היתרון שזה נותן? היתרון שזה נותן מי שמבין את זה הוא בעצם מבין שהמוח לפעמים מנתח את הדברים גם לא לפי ההקשר המלא שלהם, מה זה אומר בפועל איך מזה גוזרים עכשיו שיטה איך אפשר לשכנע אנשים? הנושא הוא די פשוט אם רוצים לגרום למישהו לחשוב משהו להאמין במשהו מה שזה לא יהיה מה שצריך לעשות זה לקחת את מה שרוצים שהוא יחשוב, עכשיו בהנחה אם זה נכון אז אפשר להגיד לו את זה אבל בהנחה שזה חצי נכון ואי אפשר להגיד לו את מה שרוצים להגיד לו או בהנחה שזה נכון אבל לא רוצים להגיד לו את זה בצורה ישירה אלא רוצים להגיד לו את זה בצורה עקיפה, אז עוד פעם אז מה שצריך לעשות זה לקחת את מה שרוצים להגיד לו וכל בן אדם צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה "באיזה היבטים המשפט הזה יכול להיות נכון?" ואת ההיבטים האלה להגיד.

אני אסביר למה אני מתכוון, נגיד שרוצים להגיד למישהו הדירה הזאת טובה עבורך זה מה שרוצים להגיד לו, עכשיו יכולות להיות שתי סיבות או כמה סיבות למה שלא נרצה להגיד לו את זה as is כפי שזה, סיבה ראשונה יכול להיות שאנחנו לא רוצים לעשות את המכירה באופן ישיר אנחנו לא רוצים להגיד לו הדירה הזאת טובה עבורך כי אולי הוא יביע התנגדות כי סיבה כזאת או אחרת, אוקי סיבה נוספת שיכולה להיות לכך שלא רוצים לומר לו הדירה הזאת טובה עבורך בגלל בכלל שהיא לא טובה. בין כך ובין כך רוצים לשתול לבן אדם במוח שלו את המחשבה שאומרת שהדירה הזאת טובה עבורו אז מה שעושים, המוכר שרוצה למכור את הדירה מה שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו באיזה הקשרים המשפט "הדירה הזאת טובה עבורך" יכול להיות נכון באיזה הקשרים באיזה היבטים.

שימו לב כי גם אם הדירה לא טובה עבור הקונה במאה אחוז בסך הכל בחבילה עדיין יכול להיות שהיא טובה עבורו במקרים מסוימים בהיבטים מסוימים, אם היה קורה ככה וככה אז הדירה הייתה טובה ואז מה שבעצם עושים זה לוקחים את מה שרוצים שהשומע יחשוב ומשלבים לו את זה בכל מיני משפטים או בכל מיני הקשרים שבהם המשפט הזה נכון. לדוגמה נגיד ניקח "הדירה הזאת טובה עבורך" אז לדוגמה נגיד שבן אדם נגיד אין לו ילדים נניח ואז אומרים לו "אם נגיד היו לך ילדים הדירה הזאת הייתה טובה עבורך מההיבט שיש לך פה בתי ספר ליד הבית" נניח או נגיד לדוגמה שואלים נגיד הדירה הזאת טובה עבורך מתי המשפט הזה היה יכול להיות נכון לדוגמה נגיד "הדירה הזאת טובה עבורך נגיד אם היית לארח המון אנשים" גם יכול להיות שהוא לא רוצה לארח המון אנשים אבל אומרים לו "אתה יודע גם מהאפשרות הזאת שאתה יכול לארח המון אנשים הדירה הזאת טובה עבורך" או "הדירה הזאת טובה עבורך אם אתה רוצה לארח המון אנשים", אוקי כל מיני משפטים כאלה ואחרים.

עכשיו כפי שאמרתי עוד פעם לפעמים אי אפשר להגיד לו "הדירה הזאת טובה עבורך במאה אחוז" כי היא לא טובה עבורו במאה אחוז אז מה שעושים זה לוקחים את המשפט "הדירה הזאת טובה עבורך" בהנחה שזה מה שרוצים להגיד לו והמוכר צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה האם המשפט "הדירה הזאת טובה עבורך" האם הוא לא נכון במאה אחוז. זאת אומרת נגיד שהקונה אומר "הדירה הזאת לא מתאימה לי", שימו לב הקונה אומר "לא רוצה לקנות את הדירה היא לא טובה לי" מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם המשפט שהלקוח אמר "הדירה הזאת לא מתאימה לי" האם הוא נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן מתאימה לו שבהם המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא כן יכול לקנות את המוצר שבהם הוא כן יכול ליהנות מהמוצר.

ואז כשהבן אדם שואל את עצמו האם המשפט הזה נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים ומקרים שבהם המשפט הזה כן יכול להיות נכון אז ממילא הוא מוצא את המקרים ואת המשפטים שבהם המשפט הזה כן נכון ואז הוא יכול לשלב אותם ולשכנע את הבן אדם ולשתול לו במוח מסרים כאילו באמת המוצר הזה מתאים לו או מה שזה לא יהיה. איפה נגיד לדוגמה משתמשים בזה במערכת בחירות נגיד לדוגמה שיש ראש ממשלה שהוא נגיד 6 שנים בשלטון ונגיד שהוא יכול היה לעשות מאה שינויים, מאה שינויים הוא היה יכול לעשות ובוא נניח שבתקופתו המצב בהרבה מאוד תחומים נהיה יותר גרוע מאשר קודם עכשיו באים אליו ואומרים לו "תקשיב תראה המצב התדרדר פה והתדרדר פה", אז מה הוא עושה מה הלוגיקה אומרת? הלוגיקה אומרת בא ניקח את המשפט נגיד שאנחנו רוצים להגיד לאנשים "ראש הממשלה שומר על הביטחון", נגיד שאנחנו רוצים להגיד לאנשים "ראש הממשלה הוזיל את מחירי המשהו, ראש הממשלה עשה זה וזה".

מה עושים? לוקחים את המשפט נגיד "ראש הממשלה שומר על הביטחון", אוקי ואז בודקים "רגע האם הוא בכלל במאה אחוז לא שומר על הביטחון או שיש דברים שבהם הוא שומר על הביטחון?", תשובה הנה מצאנו במה הוא שומר על הביטחון בזה שהוא כביכול נלחם נגד איראן אוקי מצאנו. לדוגמה נגיד יוקר המחייה נגיד המחירים עלו מאשימים אותו, אז מה עושים ברמה הלוגית? בודקים באיזה מקרים נגיד המחירים ירדו בשנים האחרונות ואז אומרים "הנה תראה ראש הממשלה הוריד את מחירי הסלולרי ככה וככה, בתקופת ראש הממשלה מחירי המים ירדו ככה וככה, בתקופת ראש הממשלה מחירי החשמל ירדו ככה וככה" זה שבתקופתו מחירי החשמל עלו במאה אחוז נניח זה לא משנה מה שמשנה שבסוף הם ירדו ב - 10% הייתה בסוף ירידה של 10% אז בא נגיד לאנשים "הנה בתקופת ראש הממשלה מחירי החשמל ירדו ב10%".

אוקי כנ"ל לגבי כל דבר אחר בכל הקשר אחר כשרוצים להעביר איזה מסר שהוא לא בהכרח נכון או שלא בהכרח רוצים לומר אותו בצורה ישירה אפשר לומר אותו בצורה עקיפה על ידי שלוקחים עוד פעם את המסר שרוצים לומר ושואלים את השאלה הבאה, המוכר שרוצה לומר את המסר ולשתול את המחשבה בראש של הקונה של זה שהולכים לשכנע אותו צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה האם המשפט הזה הוא לא נכון במאה אחוז כאילו אם אין שום אפשרות בעולם שום פרספקטיבה שממנה המשפט הזה נכון. ברגע ששואלים את השאלה הזאת תמיד יקפצו ב - 99% מהמקרים אלא אם כן המשפט הזה לא נכון ברמה הלוגית אבל בהנחה שהוא נכון ברמה הלוגית תמיד ימצא איזה מקרה איזה היבט איזו סיטואציה שממנה אפשר לראות שהמשפט הזה כן נכון ואז מה שעושים פשוט צריך לקחת את המשפט שרוצים שהשומע יחשוב ולשלב אותו בתוך הקשרים בתוך היבטים שבהם הוא כן נכון.

עכשיו אם המוח של הבן אדם היה יודע לקחת את כל המשפט כחבילה אחת ולנתח אותו רק כמקשה אחת ממילא זה לא היה עובד הטריק הזה על המוח של האנשים, למה? כי הבן אדם נגיד אומרים לו "אתה יודע אם לסבתא היו גלגלים אז היא הייתה עושה ככה וככה" הוא אומר "כן אבל לסבתא אין גלגלים" אבל אף על פי כן המוח של הבן אדם הוא לא לוקח רק את המשפטים כמקשה אחת הוא גם לוקח את המילים בפני עצמן. ודרך אגב מי אמר שמה שאני אומר זה נכון קודם כל אפשר לבדוק את זה ומי שירצה שיבדוק אבל אני רק אתן דוגמה קטנה נגיד שאומרים למישהו איזה משפט ובאמצע משתמשים באיזו מילה מסוימת שבהיבט מסוים פוגעת בו אז הרבה פעמים בן אדם נפגע מזה עכשיו אומרים לו "למה אתה נפגע מזה?", "אבל תבין את ההקשר תראה מה דיברנו".

אבל אין מה לעשות המוח לכשעצמו כשהוא שומע את המשפט הוא נפגע מהמילה הזאת הוא נתפס למילה הזאת, למה הוא נתפס למילה? כי המוח מפרש גם כל מילה בפני עצמה הוא לא מפרש את המשפטים רק בהקשר המלא שלהם או את המילים רק בהקשר המלא שלהם הוא מפרש גם כל מילה בפני עצמה גם כל צירוף מילים בפני עצמו כמובן לפי המבנה של המשפט. ולכן בעצם ברגע שהבן אדם שומע את המשפטים המלאים שבתוכם מה שרוצים להגיד לו זה נכון אז המוח שלו גם מקבל את המסרים האלה והמחשבות משתנות לו בתת מודע. זה דבר ראשון עכשיו מה קורה אם בעצם נגיד רוצים להגיד איזה משפט והמשפט הזה נכון רק באופן יחסי ואז כמובן אפשר לשלב את זה במשפט מסוים שבמשפט הזה זה כן יהיה נכון, מה קורה אם לא יכולים / לא רוצים / לא מעוניינים להגיד עדיין את המשפט הזה אפילו לא כחלק של משפט אחר איך עדיין אפשר לשתול את המחשבה בראש של השומע? התשובה היא באמצעות זה שלוקחים משפטים דומים למשפט שאותו רוצים להגיד ואותם משלבים בתוך השיחה עם הקונה עם הזה שרוצים לשכנע אותו.

מה זאת אומרת? לדוגמה נגיד שאנחנו רוצים לגרום לקונה לקנות את הדירה נגיד רוצים לגרום לו לקנות אוטו בסדר, עכשיו אז אפשר להגיד לו "האוטו מתאים לך כי..." ולשבץ את זה בכל מיני משפטים אבל נגיד שלא רוצים להגיד לו "האוטו הזה מתאים לך כי...", אז מה עושים? שואלים את עצמנו המוכר צריך לשאול את עצמו איזה מחשבות איזה משפטים המסקנה שלהם המתבקשת תהיה שהאוטו הזה מתאים ללקוח. לדוגמה המשפטים שאומרים "האוטו הזה מאוד טוב, האוטו הזה מאוד יעיל, האוטו הזה מאוד ככה וככה" הם יכולים להביא את הקונה להבין שהאוטו הזה מתאים גם לו ואז מה שבעצם עושים, עכשיו יש אנשים שיגידו שזה ברור מה שאני אומר אוקי אבל אם עושים את זה באופן מודע אז עושים את זה יותר טוב פעולה שמבינים מה עושים אז כשעושים אותה עושים אותה יותר טוב, אז מה שעושים בעצם זה לוקחים את המשפטים שאנחנו חושבים שאם השומע יחשוב שהם נכונים זה ישכנע אותו להסיק את המסקנה שאנחנו רוצים שהוא יסיק.

לדוגמה אם השומע ישמע את המילים "האוטו הזה הוא מאוד טוב" אנחנו מניחים שזה יגרום לו להסיק שהאוטו הזה מאוד טוב עבורו וזה יגרום לו לקנות את הרכב ואז נניח שאנחנו לא רוצים להגיד לו "האוטו הזה מעוד טוב עבורך" אז אנחנו ניקח את המילים "האוטו הזה מאוד טוב" ואנחנו נשבץ אותן בכל מיני משפטים, בוא נמצא באיזה משפטים האוטו הזה יכול להיות מאוד טוב לדוגמה "האוטו הזה מאוד טוב אם... האוטו הזה מאוד טוב כש... האוטו הזה מאוד טוב ביחס ל... האוטו הזה מאוד טוב כאשר..." כל מיני משפטים כאלה ואחרים כאשר דוחפים את זה בשיחה אז המוח של השומע יכול מזה להבין או להשלים את החסר או מה שזה לא יהיה שהאוטו הזה מאוד טוב עבורו לדוגמה ואז ממילא אם האוטו הזה טוב עבורו אז הוא ילך לקנות אותו. בקיצור בשורה התחתונה כפי שאמרתי לוקחים את מה שרוצים שהשומע יחשוב ולא רוצים לומר לו את זה בצורה ישירה או שלא יכולים לומר לו את זה בצורה ישירה ופשוט משבצים את זה כחלק ממשפטים אחרים.

עכשיו מה הדרך להתגונן מפני המניפולציה הזאת איך בן אדם שמנסים למכור לו מוצר איך הוא יכול לשים לב שלא עובדים עליו בצורה הזאת? התשובה היא פשוטה מה שבן אדם צריך לעשות זה להתרגל לשאול את עצמו כאשר הוא חושב מחשבה כלשהי לשאול את עצמו "האם זאת האמת האם זאת כל האמת, האם זאת אך ורק האמת?", אוקי ואז כשבן אדם שואל את עצמו "האם זאת כל האמת, האם זאת אך ורק האמת?" ממילא זה עוזר לו לקלוט איפה בעצם העבירו לו מסרים שהם נכונים רק אם שהם נכונים רק כאשר אבל לא בהכרח מתאימים לצרכים האישיים שלו. הבנו אז שלא יעבדו עליכם.
להתגונן לוגיקה סיטואציות צורך איומים שכנוע פוליטי לקנות אותו הסיבה הראשונה איך המוח מנתח שיטות שכנוע שכנוע מניפולטיבי איך להעביר איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך לשתול איך לשתול מחשבות איך לשתול מחשבות בתת מודע איך שותלים מחשבה איך שותלים מחשבות העברת מסר העברת מסרים הצלחה הצלחה במכירות הצלחה במשא ומתן טריק טריקים טריקים לשכנוע להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להצליח להצליח במכירות להצליח במשא ומתן להצליח למכור למכור לשתול לשתול מחשבות לשתול מחשבות בתת מודע מודעות מחשבה מחשבות מחשבות בתת מודע מכירות מסרים משא ומתן שותלים מחשבה שותלים מחשבות שיטות שיטות להעברת מסרים שכנוע שתילת מחשבות תת מודע
תת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע
תת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע
תת מודע, הלא מודע, מהו התת מודע? האם יש תת מודע? השפעת התת מודע, תפקיד התת מודע, גילוי התת מודע, כוחו של התת מודע, אימון התת מודע, שליטה בתת מודע, לשלוט בתת מודע מהו התת מודע והאם הוא באמת קיים? הרעיון של תת מודע או לא מודע נובע מהניסיון להסביר את הפעולות וההתנהגויות של בני אדם, במיוחד כאשר האדם אינו מרוצה מהפעולות שלו או מתוצאותיהן. אליעד כהן ... או הגורמים שהביאו לכך. לעומת זאת, כאשר האדם עושה פעולה שהוא מתחרט עליה, או שהתוצאה אינה רצויה לו, הוא מיד מחפש הסבר, ואז עולה רעיון התת מודע. לדוגמה, אם אדם הולך לים ונהנה מכך, הוא לא שואל את עצמו מדוע הוא הלך לים או מה היה המניע הפנימי שלו. לעומת זאת, אם הוא מעשן ואינו רוצה לעשן, הוא יתחיל לחקור את הסיבות לכך. בנקודה זו נכנס מושג התת מודע , שבו נאמר לאדם שיש משהו נסתר בתוכו שהוא אינו מודע אליו במלואו, אבל הדבר הזה אחראי לפעולות שלו. כך האדם מאמין שיש לו יכולת לשנות את הפעולה הלא רצויה דרך הבנה ושליטה על אותו תת מודע. האם ניתן לשלוט בתת מודע? אליעד מסביר כי השאלה החשובה יותר היא מה זה בעצם תת מודע. לדעתו, תת מודע הוא ניסיון להניח שישנם תהליכים פנימיים שגורמים לפעולות שלנו, ואנחנו לא מודעים אליהם באופן מלא. ההנחה היא שהאדם אחראי לפעולות הללו, ולכן אם יחשוף אותן, יוכל לשנות את התנהגותו. אך אליעד מדגיש כי לא תמיד יש קשר ישיר בין הפעולה לבין מה שמוגדר כתת מודע. לדוגמה, אם אדם רואה מישהו ששופך מים, ומיד לאחר מכן הרצפה רטובה, הוא יכול להניח שהאדם ששפך את המים אחראי לכך שהרצפה נרטבה. אך זה לא ... אבל זה לא בהכרח מחייב שזו הסיבה שהוא מעשן. ייתכן גם ששני הדברים מתרחשים בנפרד, ללא קשר ישיר או מוחלט. מדוע אנשים מאמינים בקיומו של התת מודע? הסיבה העיקרית, לפי אליעד, היא שאנשים אינם מוכנים לקבל מצב שבו אין סיבה או הסבר לפעולה שלהם. כאשר אין הסבר ברור לפעולה מסוימת, האדם מרגיש אי נוחות גדולה. הוא זקוק לתשובה שתסביר מדוע הוא מתנהג בצורה מסוימת, וכאן נכנס רעיון התת מודע. התת מודע מאפשר לאדם להאמין שהוא יכול להבין ולשלוט על התנהגויותיו, גם אם כרגע הוא אינו מבין אותן. אליעד נותן דוגמה נוספת: אם ... נסתרות. לפעמים אדם פשוט עושה פעולה בלי סיבה פנימית עמוקה. הוא טוען שייתכן שהסיבה לפעולה נמצאת בפעולה עצמה, ואין צורך לחפש סיבות נוספות בתת מודע. האדם רוצה להרגיש שהוא מבין את עצמו, ולכן הוא נוטה לחשוב שקיימות סיבות נסתרות, אך לעיתים הדברים פשוט קורים בלי סיבה נסתרת עמוקה. מהו הכוח האמיתי של התת מודע? אליעד מדגיש כי כוחו של התת מודע אינו בהכרח כפי שמקובל לחשוב. לדבריו, הכוח נמצא בידיים של האדם עצמו, לא בגלל תת מודע שהוא אינו מודע אליו, אלא בגלל ההכרה שהאדם יוצר משמעות וסיבות לפעולותיו מתוך רצון להרגיש שהוא שולט בעצמו. אם האדם יבין שאין סיבות נסתרות ושאין מישהו אחר בתוכו שמחליט בשבילו, הוא עשוי להבין שהשליטה נמצאת בידיים שלו באופן מלא וישיר. לסיכום, לפי אליעד כהן, התת מודע הוא בעיקר מושג שנוצר מתוך הצורך האנושי למצוא הסברים וסיבות, אך לא בהכרח קיים בפועל כפי שמתואר. הכוח האמיתי של האדם אינו בשליטה על תת מודע נסתר, אלא בהבנה העמוקה שהאדם הוא זה שיוצר את משמעות הפעולות שלו. מהו התת מודע? האם יש תת מודע? איך לשלוט בתת מודע? כוחו של הלא מודע השפעת
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
... התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע מהו התת מודע ואיך הוא משפיע על החיים שלנו? התת מודע הוא החלק במוח שמכיל מחשבות שאינך מודע ... קיים שם, ולמה בכלל התפתחו המחשבות האלה מלכתחילה. האם באמת כדאי לשנות מחשבות בתת מודע? לדברי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר היא לנסות לשנות מחשבות בלי להבין אם בכלל יש צורך בשינוי. לא כל מחשבה או פחד שקיים בתת המודע הוא בהכרח שגוי. לכן, הדבר הראשון שצריך ... עצמה בעייתית, אלא חוסר המודעות לסיבות שיצרו אותה. איך אפשר לגלות מה קורה בתת מודע שלך? הדרך היעילה ביותר לדעת מה מסתתר בתת המודע היא באמצעות חקירה עצמית של המחשבות ... למה, פשוט תשאל שוב ושוב עד שתגיע למשהו ברור יותר. בדרך זו, המחשבות שנמצאות בתת מודע יתחילו לצוף אל המודעות שלך. איך מחשבות בתת מודע נוצרות מלכתחילה? מחשבות בתת המודע נוצרות בעקבות חוויות ואירועים מהעבר. ... לא מודע לקשר הזה, אך ההתנהגות שלו מנוהלת מתוך שרשרת מחשבות נסתרות שנמצאות בתת המודע. עוד דוגמה: אדם מפחד להרגיש חלש ולכן לא ... ייווצר מצב שבו לא יאהבו אותו. התנהגות אובססיבית כזו נובעת מהמחשבות הנסתרות בתת המודע. איך באמת משנים מחשבות בתת המודע באופן יעיל? לאחר שגילית את המחשבות הלא ... ברגע שהאדם מבין שזה לא הגיוני, המוח שלו משחרר את המחשבה מעצמו, והיא משתנה בתת המודע באופן אוטומטי. מהו ניתוח סיבתיות ואיך הוא עוזר לשינוי בתת המודע? ניתוח סיבתיות הוא תהליך שבו בודקים האם ... ומגלה שהקשר לא הגיוני, כך המחשבה הלא מודעת תתפוגג מעצמה. מדוע חשוב להציף את תת המודע למודעות? השינוי האמיתי מתרחש אך ורק כאשר אתה מעלה את התוכן של התת מודע אל המודעות. כל דרך אחרת היא קומבינה שתיכשל לטווח הארוך. ברגע שהתת מודע הופך למודע, ואתה בודק את ההיגיון שלו, מתרחשת התאמה טבעית בין המודע לתת מודע. ככל שתהיה יותר מודע לסיבות הנסתרות של התנהגותך, כך תוכל לשנות את חייך בקלות ובאופן טבעי. איך לשנות מחשבות בתת מודע? איך לחקור את ה
תת מודע מהו, איך נוצר התת מודע? איך התת מודע מנהל אותך? איך להגיע לתת מודע? איך התת מודע משפיע עליך? איך התת מודע משפיע על החיים שלך? אמונות מגבילות בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי מחשבתי, שינוי הרגלים, שינוי מעשים, שינוי בחיים
תת מודע מהו, איך נוצר התת מודע? איך התת מודע מנהל אותך? איך להגיע לתת מודע? איך התת מודע משפיע עליך? איך התת מודע משפיע על החיים שלך? אמונות מגבילות בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי מחשבתי, שינוי הרגלים, שינוי מעשים, שינוי בחיים
תת מודע מהו, איך נוצר התת מודע? איך התת מודע מנהל אותך? איך להגיע לתת מודע? איך התת מודע משפיע עליך? איך התת מודע משפיע על החיים שלך? אמונות מגבילות בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי מחשבתי, שינוי הרגלים, שינוי מעשים, שינוי בחיים מהו התת - מודע וכיצד הוא משפיע על האדם? ההבנה של התת - מודע נוגעת ... כיצד לזהות מחשבות נסתרות בתת - מודע? כיצד לשנות את התת - מודע ולשפר את החיים? התמודדות עם פחדים שמקורם בתת - מודע איך עובד התת מודע? מהו תת מודע? איך להשפיע על התת מודע? איך לשנות את התת מודע? למה חשוב להבין את התת מודע? למה אני מתנהג בדרך כלשהי? התת מודע שלנו, למה אני עושה משהו? מודע ולא מודע, פחדים בתת מודע, איך לשלוט בתת מודע? ריפוי בתת מודע, שיטות טיפול בתת מודע , חסימות בתת מודע, חרדות בתת מודע, חקר התת מודע, מחשבות בתת מודע, תת מודע נפשי, חיבור לתת מודע, האם יש תת מודע? הגדרת תת מודע, איך לשנות תת מודע? איך עובדים על התת מודע? תת מודע ולא מודע, איך לדבר עם התת מודע? השפעת התת מודע, כוחו של התת מודע, חסמים רגשיים ב
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
... נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע , זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק ... מודע באופן תמידי לכך שאין שום דבר שהוא מוחלט או וודאי בצורה מוחלטת. איך לדבר נכון? מהו תת מודע? האם אפשר לסמוך על החושים? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך לשפר זוגיות ...
רגשות מהם, איך נוצרים רגשות? איך ליצור רגשות? איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? תת מודע, רגשות חיוביים, רגשות שליליים, סוגי רגשות, לשנות רגש, שינוי רגש, דיכאון, חרדה, כעס, עצבות, יאוש
רגשות מהם, איך נוצרים רגשות? איך ליצור רגשות? איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? תת מודע, רגשות חיוביים, רגשות שליליים, סוגי רגשות, לשנות רגש, שינוי רגש, דיכאון, חרדה, כעס, עצבות, יאוש
... איך ליצור רגשות? איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? תת מודע, רגשות חיוביים, רגשות שליליים, סוגי ... לא מודעים לכך שהם יכולים להחליט מה הם מרגישים. האם קיים תת מודע או שזו רק תיאוריה? אליעד מסביר שהרעיון של תת מודע הוא לא יותר מאשר שם שניתן למחשבות שאנחנו ... כל מחשבה שאיננו מודעים אליה בצורה ברורה יכולה להיחשב כתת מודעת. זה לא אומר שיש אזור נסתר או תעלומה, אלא ... דיכאון וחרדה? האם רגשות הם תוצאה של מחשבות? איך להשתמש בתת המודע?
מהו התת מודע? מה באמת אתה חושב על עצמך? האם אני באמת אוהב את עצמי? מה התת מודע מרגיש? סוגים של תת מודע מודע, איך להתחבר לתת מודע? הרגשות שיש בתת מודע, מה התת מודע חושב? מה התת מודע רוצה?
מהו התת מודע? מה באמת אתה חושב על עצמך? האם אני באמת אוהב את עצמי? מה התת מודע מרגיש? סוגים של תת מודע מודע, איך להתחבר לתת מודע? הרגשות שיש בתת מודע, מה התת מודע חושב? מה התת מודע רוצה?
... התת מודע? מה באמת אתה חושב על עצמך? האם אני באמת אוהב את עצמי? מה התת מודע מרגיש? סוגים של תת מודע מודע, איך להתחבר לתת מודע? הרגשות שיש בתת מודע, מה התת מודע חושב? מה התת מודע רוצה? מהו התת מודע וכיצד הוא משפיע על מה שאתה חושב על עצמך? אליעד כהן מסביר כי התת מודע הוא החלק הפנימי והעמוק בנפש האדם, בו נמצאות האמונות הכי בסיסיות שלו על ... באמת חושבים ומרגישים כלפי עצמם, בעוד שהחלק העיקרי נמצא עמוק בתוך התת מודע. לדוגמה, אם מישהו חושב שיש לו הרבה כסף, סביר להניח שיחשוב שאנשים אוהבים ... שונא בך את הדברים שאתה שונא בעצמך. איך אתה מגלה מה באמת נמצא אצלך בתת מודע? אליעד מסביר שכדי להתחבר אל התת מודע ולגלות מה אתה באמת חושב על עצמך, צריך להתחיל לשאול שאלות עמוקות ופנימיות. ... אותו?. השאלות הללו מובילות אותך אל הרבדים העמוקים יותר של עצמך, אל התת מודע שלך. ככל שאתה שואל שאלות נוספות - כמו למה אני מרגיש כך? או למה זה מפריע ... - המודע שלו מרגיש את כל הדברים הללו בבת אחת. הסיבה לכך שהאדם חושב בתת מודע שלו את כל הדברים הללו בו זמנית היא שכל מושג או תכונה, כמו חוכמה או ... ברורים ומוגדרים, אך בעומק, בתת - מודע, הכל קיים יחד ללא הפרדה. איך התת מודע משפיע על חוויות היום - יום שלך? אליעד מדגים זאת באמצעות סיטואציות ... מאחרים. התגובות האלו משקפות למעשה את מה שהוא עצמו מאמין על עצמו בתת מודע. אם הוא בטוח שהוא טיפש, כל צחוק עליו ירגיש לו כמו אישור לתחושה הזו, כיוון ... אותה תכונה שהוא מעריך בעצמו. למה האדם לא מודע למה שהוא באמת מרגיש בתת מודע שלו? האדם בדרך כלל לא מודע למה שיש בתת מודע שלו, מכיוון שזה עלול ליצור סתירות ובלבול גדול בחוויה היומיומית שלו. ... כלום, וזהו כלום עמוק מאוד שבו אתה אפילו לא יודע שאתה לא יודע. מהו התת מודע? איך להתחבר לתת מודע? האם אני באמת אוהב את עצמי? איך לגלות מה אני חושב על עצמי? מה באמת האדם מרגיש בתת מודע שלו? למה אני גם אוהב וגם שונא את עצמי? סוגים של תת מודע מודע ...
תת מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע?
תת מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע? תת מודע. התת מודע של האדם = רובד המודעות הפנימי של האדם. תת המודע = אני = תודעה = נשמה = נפש = רוח = הקול הפנימי = הרצון הפנימי לדוגמה: התודעה של האדם בוחרת בחירה כלשהי. הבחירה בוצעה ברובד של המודע. האדם מודע לבחירה שאותה הוא ... שאחראי למה האדם בוחר בחייו, הוא התת מודע של האדם. דוגמה נוספת: האדם רוצה משהו ועושה אותו. האדם מודע לרצון שלו שיצר את העשייה. אם לא היה רצון, לא הייתה עשייה. אך האם האדם מודע גם לרובד הפנימי יותר של התת מודע שלו? התת מודע הוא זה שבו נמצא הרצון הראשון שיצר אצל האדם את הרצון הסופי לביצוע הפעולה. מה זא להיות מודע לתת מודע? להיות מודע לתת מודע פירושו שהאדם ברמת המודעות שלו מבין את ההיגיון של התת מודע שלו. להיות מודע לתת מודע = האדם יודע כיצד מהרובד הפנימי ביותר, נוצר הרצון הסופי והבחירה הסופית. התת מודע הוא זה שאחראי למחשבות של האדם. המחשבות של האדם מגיעות מהתת מודע שלו. כאשר האדם מודע לתת מודע שלו, הוא בעצם מבין את השורש של המחשבות שלו. להיות מודע לתת מודע = הבנה של האדם את עצמו = קבלה עצמית = אהבה עצמית = אושר. התת מודע = הרובד הפנימי של התודעה של האדם. התת מודע = מה שגורם לאגו של האדם להיות קיים. הבנת התת מודע הכרחית להבנת האדם את עצמו. איך מגיעים אל התת מודע? תשובה: על ידי חיפוש עצמי פנימה. על האדם להתבונן בשכלו ולחקור את הסיבות שבגללן הוא רוצה את רצונותיו. על האדם לחקור את שורש הבחירה שלו, ולהבין מדוע הוא בוחר X ... על Y. בסופו של דבר, האדם מגיע אל תת המודע. מגיע אל התת מודע = הבנה מלאה של האדם את התודעה של עצמו = שלמות. ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות ... גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, ... שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה ... לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש את ... המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו, מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ולפעמים המודעות של הלקוח צריכה עזרה, לעזור ללקוח להבין ... בטעות, שמנסים לרמות אותו וכיוב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
חיפוש האמת, איך למצוא את האמת? איך לדעת את האמת? מהי האמת? להטיל ספק, אמת מוחלטת, אמת יחסית, אמת אבסולוטית, אמת אובייקטיבית, מודעות עצמית, תת מודע, אמת יחסית
חיפוש האמת, איך למצוא את האמת? איך לדעת את האמת? מהי האמת? להטיל ספק, אמת מוחלטת, אמת יחסית, אמת אבסולוטית, אמת אובייקטיבית, מודעות עצמית, תת מודע, אמת יחסית
... האמת, איך למצוא את האמת? איך לדעת את האמת? מהי האמת? להטיל ספק, אמת מוחלטת, אמת יחסית, אמת אבסולוטית, אמת אובייקטיבית, מודעות עצמית, תת מודע, אמת יחסית איך אפשר למצוא את האמת באופן מוחלט? אליעד כהן מסביר שכדי למצוא את האמת, האדם חייב להטיל ספק בכל דבר, אפילו במושגים הבסיסיים ביותר שלו. ההנחה הבסיסית היא שאנו חיים עם תת מודע שמשפיע על התפיסות שלנו, ומעביר מסרים שלפעמים אינם מודעים לנו, כך שאנו עלולים לקבל את המידע ... האמת המוחלטת אינה מלווה ברגש או בתחושת ביטחון, אלא היא פשוט ידיעה ללא צורך בשכנוע עצמי. פשוט יודעים זאת וזהו, ללא הרגשה או צורך באישור פנימי או חיצוני. איך התת מודע מפריע לנו לחפש את האמת? אליעד מסביר שהתת מודע שלנו הוא זה שמעביר לנו מסרים וקובע לנו מהי האמת באופן לא מודע. כלומר, התת מודע משפיע על הדרך שבה אנו תופסים את המציאות. אם רוצים להגיע לאמת המוחלטת, צריך להטיל ספק בכל מה שהתת מודע מציג כאמת, ולבחון מחדש כל מחשבה שעולה בנו. כי כל עוד התת מודע משפיע עלינו, קיימת אפשרות שנגיע למסקנה מוטעית לגבי מהי האמת. לדוגמה, אדם יכול להיות משוכנע שהוא בטוח שמשהו הוא נכון, אבל למעשה זוהי רק תחושה שנוצרת על ידי התת מודע שלו. אם הוא לא בוחן את התחושה הזו לעומק, הוא עלול להגיע למסקנה שגויה לגבי האמת. האם ניתן ... את האמת בלי לחוש שום ספק או צורך להגדירה. איך להגיע לאמת מוחלטת? מה זה אמת אבסולוטית? איך להטיל ספק באמת? האם קיימת אמת אובייקטיבית? מהי מודעות עצמית? איך התת מודע משפיע עלינו? ...
איך להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד?
איך להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד?
... להצליח? איך מצליחים? תת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, השפעת גלגולים קודמים, השפעת הקארמה, השפעת הסביבה, שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, סיינטולוגיה, מוטיבציה להצלחה, איך להתמודד? איך להצליח ולהשפיע על התת מודע שלנו? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בשאלה כיצד ניתן להצליח ולשלוט על התת מודע , וכיצד ניתן להתמודד עם השפעות חיצוניות כמו גלגולים קודמים, מסרים תת - הכרתיים, מסרים תת - סיפיים והשפעות סביבתיות שונות. אליעד פותח את הנושא בשאלת יסוד: האם וכיצד ניתן להשפיע על התת מודע שלנו או של אחרים, ומציב אתגר משמעותי לשאלה האם ההתנהגות שלנו באמת נשלטת על ידי גורמים פנימיים וחיצוניים או שאולי הכל נמצא בשליטתנו המלאה. האם ההתנהגות ... ודאית. מה ההבדל בין אמונה להשפעה ממשית של התת מודע? אליעד כהן מדגיש כי הרבה מהדברים שנתפסים בעינינו כהשפעה ממשית, כמו גלגולים קודמים או תת מודע, הם לעיתים קרובות רק אמונות שמקורן בהרגלים או בחינוך שקיבלנו. הוא מביא דוגמה הומוריסטית של הזבובים מאפריקה, שלכאורה משפיעים עלינו מבלי שאנו מודעים ... הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הרגלים והשפעות תת מודעות היא פשוט לעשות את המקסימום האפשרי בכל רגע נתון. הוא מחדד את הנקודה הזו על ידי כך שאם אדם משוכנע שעשה את כל שביכולתו, הוא לעולם לא יחוש אכזבה. לעומת ... הדרך לשבור הרגלים ולהשפיע באופן חיובי על התת מודע שלך. האם מסרים תת - סיפיים עובדים באמת? אליעד מתייחס לשאלה האם מסרים תת - סיפיים יכולים באמת להשפיע על התת מודע שלנו, כמו תוכנת MindMaster שמשדרת מסרים חזותיים במהירות שהעין לא קולטת במודע. הוא מסביר שהשפעתם של מסרים אלו תלויה מאוד ברמת המודעות של האדם למסרים. ... השפעות תת - סיפיות. מהי המשמעות של שליטה בתת מודע ובחיים שלנו? לבסוף, אליעד מסכם כי כדי להצליח באמת, אין צורך לדעת האם קיימים כוחות חיצוניים או לא. מה שחשוב הוא האם עשית את כל שביכולתך ברגע זה. אם כן, ... גלגולים קודמים משפיעים עלינו? איך לשלוט בתת מודע? האם מסרים תת - סיפיים עובדים? איך להתמודד עם השפעות סביבתיות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תת מודע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תת מודע, איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי טלפוני, ייעוץ אישי מומלץ בתחום תת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 22:45:19 - wesi1