אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תשלום ✔איך להרגיש פחות רע? איך לא להרגיש רע? אין רע בלי טוב, ברע לזכור את הטוב, הרע כתשלום על הטוב, מה הטוב שיוצר את הרע? אין ארוחות חינם, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להרגיש פחות רע? איך לא להרגיש רע? אין רע בלי טוב, ברע לזכור את הטוב, הרע כתשלום על הטוב, מה הטוב שיוצר את הרע? אין ארוחות חינם, איך להרגיש יותר טוב? איך להרגיש טוב בלי רע? אין טוב בלי רע, בטוב לזכור את הרע, לא טוב ולא רע
איך להרגיש פחות רע? איך לא להרגיש רע?

כאשר אדם חווה תחושת רע, אחת הדרכים להפחית את התחושה הזו היא להבין את המחיר שהוא משלם. אליעד כהן מציע שכל תחושת רע היא למעשה תוצאה של תשלום עבור משהו טוב שחווינו קודם לכן.

כך, לדוגמה, אם אדם מרגיש רע בגלל חובות בכרטיס האשראי, הדרך להפחית את הרע היא לזכור על מה בדיוק שילם. כשאדם זוכר את מה שקנה, הוא מבין שלא מדובר בהונאה, אלא בהוצאה שבוצעה על משהו שבחר לרכוש. הדבר נכון גם לגבי רגשות שליליים אחרים. לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע בגלל פרידה זוגית, תחושת הרע היא תוצאה של ההנאה שחווה בזוגיות. אם אדם חולה, תחושת הרע היא המחיר של הבריאות שהייתה לו קודם. אם אדם מרגיש בדידות, זו תוצאה של הרגעים השמחים שחווה כשלא היה בודד. כלומר, כל תחושת רע היא תוצאה של משהו טוב שהיה לנו קודם, וזו הדרך להבין את הקשר בין טוב לרע.

אליעד מסביר שמאחר ואין רע ללא טוב, כאשר אנחנו מרגישים רע, עלינו לזכור את הטוב שזכינו לו קודם, ולהבין שזהו המחיר שאנחנו משלמים עבורו. בכך, תחושת הרע תוכל להתפוגג במידה רבה, כיוון שנבין שהרע לא קיים בפני עצמו, אלא הוא תוצאה של דבר טוב שהיה לנו בעבר.

כיצד נוכל לדעת מהו הדבר הטוב שבגינו אנו משלמים את המחיר של הרע? אליעד מציע שנשאל את עצמנו: "מה עשיתי או מה היה לי, שעכשיו יש לי תחושת רע בתמורה לו?" זהו נושא שדורש עיון נוסף, אך עקרונית חשוב לדעת להבין את הקשר בין תחושת הרע למשהו טוב שהיה לנו קודם.

כמו כן, כאשר אדם מרגיש רע, עליו לנסות להבין מהו הדבר הטוב שהיה לו, שעכשיו הוא משלם עליו, ובכך תחושת הרע תוכל להתפוגג במידה רבה. אם נזכור את הדבר הטוב, זה יפחית את תחושת הרע ויקל עלינו לשאת אותו.

עם זאת, יש מחיר להבנה הזו. המחיר הוא שמאוד קשה להרגיש טוב מבלי לזכור את הרע. לדוגמה, אם אדם קונה כל מה שהוא רוצה בחנות, תחושת השמחה תהיה גדולה. אך לאחר מכן, כשהוא רואה את הוצאתו בכרטיס האשראי, תחושת הרע תציף אותו. אולם, אם אדם זוכר מראש על מה הוא הוציא את כספו, הוא יוכל לשאת את תחושת הרע מבלי שהיא תהיה כל כך קשה.

ההבנה הזו מובילה למצב שבו, אם אדם משתמש בשיטה של זיכרון טוב ברגע הרע, הוא יוכל להרגיש פחות רע. אולם, יש לזכור כי כל תחושת טוב תהיה מלווה בהבנה שיש מחיר שצריך לשלם עליו, וכך נגיע למצב של "פחות טוב". ככל שנזכור את הרע, יהיה לנו יותר קשה להרגיש רק טוב, כי תמיד נזכור את המחיר של התחושה הזו.

לבסוף, כל אדם בוחר את הדרך בה יגיב. האם הוא רוצה להרגיש פחות רע במחיר של פחות טוב, או להרגיש את הרע מבלי להמעיט בתחושת הטוב.
איך להרגיש פחות רע? איך לא להרגיש רע? מה הטוב שיוצר את הרע?

אחת הדרכים להרגיש פחות רע כאשר אנו חווים תחושת רע היא להבין את מה שאנחנו משלמים עבורו. אליעד מסביר שזוהי דרך להבין את הקשר בין טוב לרע, כדי לא להרגיש רע כל כך כאשר אנחנו חווים תחושות כאלה.

כאשר אנחנו מרגישים רע, לדוגמה אם יש לנו חובות בכרטיס האשראי, הדרך להרגיש פחות רע היא לבדוק מה קנינו. ברגע שנזכור על מה בדיוק שילמנו, נגלה שזו לא הונאה, אלא פשוט הוצאה שבוצעה על משהו שבחרנו לרכוש.

אותו עקרון תקף גם לגבי הרע שאנחנו חווים בחיים. אם בן אדם חווה פרידה זוגית וחש רע בעקבותיה, אז זו התוצאה של ההנאה שהוא חווה בזמן הזוגיות. כך, כל תחושת רע היא תוצאה של תשלום על משהו טוב שחווינו קודם. אותו הדבר נכון כאשר אדם חולה - זה המחיר של הבריאות שהייתה לו קודם. גם תחושת בדידות היא המחיר שאנחנו משלמים על הרגעים של שמחה שהיו לנו כשלא היינו בודדים. אם לא היה לנו טוב בזוגיות, לא היינו מרגישים רע אחרי פרידה, ואם לא היה לנו טוב כשבריאים, לא היינו מרגישים רע כשהיינו חולים.

אליעד מסביר שבסופו של דבר כל רע הוא תוצאה של תשלום על טוב. כאשר אדם מרגיש רע, עליו להזכיר לעצמו מה היה הטוב שחוויית קודם - ומהו המחיר שהוא משלם עבורו. בכך הוא יכול להוריד את תחושת הרע, כי הוא מבין שהרע לא קיים בפני עצמו, אלא הוא תוצאה של דבר טוב שהיה לו בעבר.

כיצד ניתן להבין מהו הדבר הטוב שבגינו אנחנו משלמים את המחיר של הרע? זהו נושא נפרד, אך עקרונית, חשוב לשאול את עצמנו: מהו הדבר שעשיתי או שהיה לי, שעכשיו יש לי תחושת רע בתמורה לו.

עכשיו נשאלת השאלה: איך להרגיש פחות רע כאשר אנחנו חווים את תחושת הרע? התשובה היא לנסות להבין את הדבר הטוב שבגינו הרע קרה, ולזכור שהוא המחיר. זאת אומרת, ברגע שנדע על מה אנחנו משלמים את המחיר, תחושת הרע תוכל להתפוגג במידה רבה.

אך יש מחיר לכך. המחיר הוא שמאוד קשה להרגיש טוב בלי לזכור את הרע, או להיות מודע למחיר שהוא ה"רע". למשל, אם תגיע לחנות ותשמח לקנות כל מה שאתה רוצה, אך לאחר מכן תראה את הוצאתך בכרטיס האשראי, תחווה תחושת רע. אך אם מראש תדע על מה הוצאת את הכסף, תוכל לשאת את תחושת הרע מבלי שתהיה עזה.

אם נשתמש בשיטה של זיכרון טוב ברגע הרע, נדע שהרבה מהרע שאנחנו חווים הוא פשוט תוצאה של טוב שהיה לנו. עם זאת, התוצאה היא שגם כאשר נרגיש טוב, לא נוכל להימנע מהמחשבה על המחיר שנשלם - וזה מה שיביא למצב של "פחות טוב". ככל שנזכור את הרע, יהיה לנו יותר קשה להרגיש רק טוב, כי תמיד נזכור את המחיר שלו.

הבחירה היא של כל אחד - האם הוא רוצה להרגיש פחות רע במחיר של פחות טוב, או לשאת את הרע מבלי להמעיט בתחושת הטוב.
הרגשה של הטוב קשה להרגיש טוב איך להרגיש יותר טוב מרגיש רע להרגיש טוב איך להרגיש יותר לא רע ולא טוב הבנה האם אין טוב בלי רע אליעד לקנות איך לא להרגיש איך לא להרגיש רע איך להרגיש איך להרגיש טוב איך להרגיש טוב בלי רע איך להרגיש יותר איך להרגיש יותר טוב איך להרגיש פחות רע אין ארוחות חינם אין טוב בלי רע אין רע בלי טוב ארוחות ארוחות חינם בטוב לזכור את הרע בלי רע אין טוב ברע לזכור את הטוב האם אין טוב בלי רע האם אין רע בלי טוב האם בלי רע אין טוב האם לזכור את הרע הטוב שיוצר את הרע הרע כתשלום הרע כתשלום על הטוב חינם טוב בלי רע טוב ולא רע טוב ורע טוב ללא רע יש טוב בלי רע לא טוב ולא רע לא להרגיש לא להרגיש רע לא רע ולא טוב להרגיש להרגיש טוב להרגיש טוב בלי רע להרגיש יותר להרגיש יותר טוב להרגיש פחות להרגיש פחות רע להרגיש רע לזכור לזכור את הרע למה אין טוב בלי רע למה אין רע בלי טוב מה הטוב שיוצר את הרע מתנות חינם רע בלי טוב רע וטוב תשלום
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח ... על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, ... ונסביר, מה הלוגיקה ומה המהות של העניין? מה עומד מאחורי הנושא של תשלום רק לפי תוצאות בלבד? ומה לעשות אם לקוח ... והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר ... שלך. ואם אין לך מספיק ביקוש, אז בהחלט יתכן שתצטרך לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? ... השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה ... מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת הנסיעה, במהלך הנסיעה (באמצע), או רק בסוף לאחר ההגעה ... מציג מספר שיקולים לכל אחת מהאפשרויות האלו: אם התשלום יהיה מראש, הנהג כבר קיבל את הכסף ולכן עלול להרגיש פחות מחויב לנסוע מהר, כי אין לו לחץ של קבלת התשלום. מצד שני, הנהג עשוי לרצות לסיים את הנסיעה מהר כדי להמשיך לעבודתו הבאה - מאחר שכבר קיבל את התשלום, ייתכן שהוא יעדיף להיפטר מהמחויבות במהרה. לעומת זאת, אם התשלום מתבצע בסוף, לנהג יש מוטיבציה לנסוע מהר כי הוא עדיין לא קיבל את הכסף, וייתכן שהוא ירצה לקבל את התשלום בהקדם האפשרי. עם זאת, ייתכן שהנהג לא יתאמץ במיוחד כי הוא יודע שהתשלום יגיע בכל מקרה, או כי הוא חושש שיש אפשרות שהנוסע לא ישלם לו בסופו של דבר. אליעד ... למצב. מדוע אין תשובה חד - משמעית בנוגע לעיתוי התשלום? אליעד מדגיש כי לא קיימת תשובה מוחלטת, כי התנהגות הנהג מושפעת מגורמים רבים ... חשוב במיוחד לקבל את הכסף והוא במצב כלכלי קשה, תשלום בסוף יכול להאיץ את הנסיעה שלו, כי הכסף עדיין לא בכיסו והוא חייב להבטיח שיקבל ... מהר. סדר היום של הנהג: אם הנהג עסוק מאוד, יתכן שתשלום מראש דווקא יאיץ את קצב הנסיעה, כי הוא ירצה לסיים את המחויבות ולעבור לעבודה ... על מהירותו, ככל הנראה לא יושפע משמעותית מעיתוי התשלום. חשש שהלקוח לא ישלם: אם הנהג חושש שהלקוח יברח או לא ישלם בסוף, תשלום מראש יגרום לו להרגיש בטוח יותר, אך ייתכן שגם יפגע במוטיבציה שלו למהר כי הוא ... מבעל מקצוע? אליעד מתייחס לכך שיש הבדל מהותי בין תשלום לנהג מונית לבין תשלום לבעל מקצוע כגון בונה אתרים. במקרה של נסיעה במונית, הנהג כמעט תמיד יביא את הלקוח ליעד בסופו של דבר, ולכן שאלת התשלום רלוונטית רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון שהנהג כלל לא יבצע את ... לחץ לשכנוע אנשים? אליעד מסביר שאפשר להשתמש בתשלום או במניעתו ככלי לשכנוע, והוא מדגים זאת שוב דרך דוגמת הנסיעה במונית. למשל, הוא ... את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה כדי ... מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף? ...
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
... לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון ... מפורטת לחיסכון מוטעה מול ספק שירות בריטיינר חודשי נניח שהעסק משלם לספק שירות בריטיינר חודשי של 5000 שקלים. העסק מחליט לחסוך, מוריד את התשלום ל - 4000 שקלים בחודש, וכך הוא לכאורה חסך 1000 שקלים כל חודש. ... ולא בצורה אוטומטית ללא מחשבה. מה שזול עולה ביוקר? איך לשלם לספקים? האם לבקש הנחה? כמה משכורת לתת לעובדים? טעויות ניהוליות חוזה עם ספקים תשלום לפי הצלחה הטעות הנפוצה של עסקים בניסיון לחסוך כסף שלום ... נמוך יותר - וכך העסק מרוויח יותר. אך בפועל, לא כל רכישה היא כמו בורג מול בורג. למשל, אם העסק עובד עם ספק שירות על בסיס ריטיינר חודשי, התשלום קבוע מראש אך האיכות של השירות אינה ידועה מראש. אם העסק בוחר ... למידע נוסף על ניהול עסקים, חיסכון נכון, סגירת עסקאות והצלחה ארגונית, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. מה שזול עולה ביוקר? תשלום לפי שעה, תשלום בקבלנות, תשלום לפי הצלחה, כמה משכורת לתת לעובדים? האם לבקש הנחה? מתי לא ... אל תחסוך כסף על הספק שלך, אל תחסוך כסף על העובד שלך, הסכמי עבודה מול ספקים, הסכמי עבודה מול עובדים, מוטיבציה לעובדים, משכורות לעובדים, תשלום לספקים, תשלום לנותני שירות ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, ... של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות ... כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה ... זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה שלו תפחת בגלל שהתגמול מרגיש רחוק מדי. במקרה כזה, הוא עלול לשכוח את הציפייה לתשלום או לאבד מוטיבציה עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או התחייבות מוקדמת, ולכן ... לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, כי הרצון לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או רגשית של נותן השירות. מהו ... כלכלית. אליעד מציג דוגמאות שבהן אפשר לתמרץ את נותן השירות בכסף מראש, באמצע או בסוף העבודה, בהתאם לאופי ולציפיות שלו. לדוגמה, אפשר לתת תשלום כפול אם יסיים את העבודה בזמן קצר יותר מהמתוכנן, או להבטיח בונוס על עבודה איכותית. אפשר גם לשלם לו חצי מהסכום בהתחלה, ואת ... המצבים. כל אדם צריך לבחון בעצמו מה מניע אותו או את נותן השירות, ובהתאם לכך להחליט מתי ואיך לשלם כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. האם תשלום מוקדם תמיד מוריד מוטיבציה? אליעד מדגיש שזה לא תמיד המצב. יש נותני שירות שדווקא תשלום מראש מגביר אצלם את המחויבות והאחריות לספק שירות איכותי, כי הם מרגישים חובה מוסרית לעמוד בהבטחה שנתנו. יש גם כאלה שחשים לא בנוח לקבל כסף מראש כי הם לא בטוחים שיוכלו לספק את העבודה באופן שיצדיק את התשלום. איך אפשר לדעת מהו הזמן האידיאלי לשלם? אליעד מציע שכל אדם יעשה בדיקה עם עצמו או עם נותן השירות באופן ישיר וישאל מה יגרום לך להרגיש הכי טוב, לקבל את הכסף מראש, תוך כדי, או בסוף?. מתוך תשובה זו ניתן יהיה להבין טוב יותר מתי התשלום יגרום לנותן השירות להרגיש טוב יותר ולספק את העבודה הטובה ביותר. לסיכום, אליעד מציג גישה מפורטת המבוססת על הבנת הרצונות והמניעים של האנשים המעורבים בתהליך התשלום, ומציע מספר אפשרויות והסברים כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בתהליך מתן וקבלת שירות. מתי לשלם לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? האם כדאי לעבוד בחינם? איך לתת תמריץ כספי נכון? ...
איך להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם
איך להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם
... להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם איך להתמודד עם תחושות ... תחושות רעות היא באמצעות הבנה מעמיקה ופשוטה: תחושה רעה היא למעשה סוג של תשלום שאדם משלם עבור תחושות טובות שחווה בעבר, חווה כעת או יחווה בעתיד. כלומר, כל תחושה שלילית או חוויה לא נעימה יכולה להיתפס כתמורה הכרחית לטוב ... שליליות מסוימות? כדי להמחיש כיצד בני אדם מתמודדים עם רע מתוך הבנה שהוא תשלום עבור טוב, אליעד נותן דוגמאות מחיי היום - יום שכולנו חווים: כאשר אדם הולך לעבודה, הוא לא תמיד נהנה מזה. רוב האנשים, אילו היה להם מספיק ... מבינים שבתמורה הם יקבלו משכורת. זוהי דוגמה להבנה ברורה של אדם שרואה את התשלום שהוא משלם (העבודה), כמשהו נסבל ואפילו טבעי, כי הוא רואה בבירור את התועלת העתידית (המשכורת). בדומה לכך, כאשר אנשים קונים מזון בסופרמרקט, ... בדידות, תסכול או כאב נפשי כלשהו, הוא יכול להקל על עצמו על ידי הבנה שהתשלום שהוא משלם כעת (התחושה הרעה) קשור ישירות לטוב שחווה או יחווה בעתיד. התחושה הרעה היא למעשה התשלום שמגיע בעקבות הרצון או השאיפה לחוות תחושה טובה. אליעד נותן דוגמאות ברורות: אם אדם מרגיש רע בגלל בדידות, זוהי תחושה שמתעוררת משום שהוא ... ובקשר אנושי. הבדידות היא מחיר על כך שבעבר הוא חווה חברות נעימה, או שהיא תשלום על כך שבעתיד הוא ישיג חברה ויהיה לו טוב. כך הבדידות אינה סתם תחושה שלילית - אלא תוצאה של רצון חיובי לחברה. אם מישהו חש עצב כי אינו אהוב, ... לרגש שלילי כאל דבר רע שממנו צריך להימנע בכל מחיר, האדם יכול להסתכל עליו כתשלום נדרש, בדומה לתשלום כסף עבור מוצרים שהוא מעוניין בהם. ברגע שהאדם מתייחס אל הרגש השלילי כתשלום , הוא כבר לא יסבול ממנו באותה מידה. בדיוק כפי שאף אחד לא עצוב מדי כאשר הוא משלם עבור אוכל בסופר, כך גם אף אדם לא צריך להיות אומלל מדי ... עם רגשות שליליים היא באמצעות שינוי התפיסה. יש להבין שכל רגש שלילי הוא תשלום טבעי, הכרחי והוגן עבור הרגשות החיוביים שאדם נהנה מהם בעבר, נהנה מהם כעת או ייהנה מהם בעתיד. באופן זה, הסבל הופך ממקור לכאב לתשלום טבעי שהאדם מוכן לשלם בשמחה, בדיוק כפי שהוא מוכן לשלם כסף על דברים שהוא מעריך ונהנה מהם. ככל שאדם מבין לעומק את העיקרון הזה, כך הוא יהיה ... כאשר אדם חווה תחושות רעות, הוא יכול להתמודד איתן על ידי הבנה שהן מהוות תשלום עבור תחושות טובות. אנשים משלימים בקלות עם חוויות מסוימות של קושי, כל עוד הם מבינים שהן חלק מתהליך שמביא תועלת. מדוע אנשים לא מתלוננים על תשלומים מסוימים? לדוגמה, אנשים רבים הולכים לעבוד למרות שלא היו עושים זאת אם היה להם מספיק כסף. עם זאת, הם אינם חווים סבל קיצוני מכיוון שהם ... כיוון שהוא מקבל משהו בעל ערך בתמורה. כלומר, כאשר אנו רואים את היתרון שבתשלום , החיסרון הופך להיות נסבל יותר. איך ניתן ליישם זאת על תחושות רעות? כאשר אדם חווה תחושה רעה, הוא יכול לראות אותה כתשלום על משהו טוב שהיה לו בעבר, יש לו בהווה, או שיהיה לו בעתיד. אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב - הם חלק בלתי נפרד מהחוויה האנושית. בדיוק כמו ... עצב, כך גם התחושות הרעות הן מחיר עבור התחושות הטובות. איך הרע מהווה תשלום על הטוב? נניח שאדם מרגיש בדידות. תחושת הבדידות עשויה להיות תשלום על כך שהוא נהנה בעבר מחברת אנשים, או שהיא נובעת מהציפייה והתקווה שימצא חברה בעתיד. כלומר, התחושה הרעה מגיעה מתוך ההכרה בכך שיש טוב אפשרי ... טוב בלי רע ואין רע בלי טוב - הוא יכול להתחיל לראות את התחושות הרעות כתשלום ולא כמקור לסבל בלתי נמנע. כמו שאנשים משלמים על מזון מבלי להצטער, כך ניתן להסתכל על הרגשות השליליים כתמורה על החוויות החיוביות. לכן, הדרך ...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
... תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת ... הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, מוצר מדף ... הערכת שווי נכס וכיוב, גם בלי קשר להאם בסוף תבצע או לא תבצע את העסקה. דהיינו, יש תשלום על עצם זה שהוא עוזר לך להחליט האם לבצע את העסקה או לא. לכן יש היגיון לקחת כסף, גם עצם זה שאתה עוזר לאדם להחליט האם כדאי לו כלכלית לבצע את העבודה. גם בלי ...
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
... איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על ... בטוח כמובן שהוא יחזיר לך אותו, אבל הוא יהיה מוכן להחזיר לך אותו. בנוסף יתכן גם שמישהו יהיה מוכן לקבל תשלום רק על תוצאה בלבד, כי סטטיסטית זה ... כאן. אבל בטוח נכון, שאם מישהו היה בטוח שהוא יכול להביא לך תוצאה, כנראה שהוא היה מוכן לקבל הרבה יותר תשלום על התוצאה. בכל מקרה, איש המכירות ...
ביטוח לאומי לעצמאים, ביטוח אבטלה לעצמאים, ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאים, ביטוח פנסיוני לעצמאים, ביטוח לעצמאים, קצבאות ביטוח לאומי לעצמאים, חובת תשלום דמי ביטוח לאומי, ביטוח פנסיה לעצמאים, כלכלה, פוליטיקה, מדיניות כלכלית חברתית
ביטוח לאומי לעצמאים, ביטוח אבטלה לעצמאים, ביטוח אובדן כושר עבודה לעצמאים, ביטוח פנסיוני לעצמאים, ביטוח לעצמאים, קצבאות ביטוח לאומי לעצמאים, חובת תשלום דמי ביטוח לאומי, ביטוח פנסיה לעצמאים, כלכלה, פוליטיקה, מדיניות כלכלית חברתית
... ביטוח לעצמאים, קצבאות ביטוח לאומי לעצמאים, חובת תשלום דמי ביטוח לאומי, ביטוח פנסיה לעצמאים, כלכלה, פוליטיקה, מדיניות ... לעצמאים וכיצד הם מוגדרים? דמי אבטלה לעצמאים הם תשלום שמטרתו לתמוך באדם עצמאי שנפגע כלכלית בעקבות הפסקת עבודתו או סגירת עסקו. כמו בדמי אבטלה לשכירים, מדובר בתשלום שמסייע לעובד לא להיתקל בקשיים כלכליים בזמן שהוא מחפש עבודה חדשה ... הלאומי. כלומר, הם מקבלים פחות תמורה על אותם תשלומים שהם מבצעים. מדוע עולה ביקורת על רעיון דמי אבטלה לעצמאים? ... לעצמאים נוגעת לכך שמדינה עשויה להטיל עליהם תשלומים נוספים לביטוח הלאומי, ובכך להכביד עליהם כלכלית. רבים טוענים שזה לא הוגן לחייב עצמאי בתשלום נוסף רק כדי להעניק לו זכות אבטלה, במיוחד כשמדובר במי שלא מעוניין בתשלום כזה או לא זקוק לו. כמו כן, כל הכסף שמוקצה למימון זכויות לאדם ... עבור אחרים. מה עומד בבסיס הטענה לביטול חובת התשלום לביטוח לאומי? ההצעה המרכזית היא לבטל את חובת התשלום לביטוח הלאומי ולספק לכל אדם את האפשרות לבחור האם הוא מעוניין ... מקור מימון נוסף. המימון יכול לבוא או מהעלאת תשלומי הביטוח הלאומי, או מתקציב המדינה, שבסופו של דבר ממומן מכספי ... הציבור. אם דמי האבטלה לעצמאים לא ימומנו מתוספת תשלום לביטוח הלאומי, ייתכן ויתבצע קיזוז זכויות אחרות, או שמדובר ... לעצמאים וכיצד הם מוגדרים? דמי אבטלה לעצמאים הם תשלום שמטרתו לתמוך באדם עצמאי שהפסיק לעבוד או שסגר את העסק שלו. בדומה ... אבטלה לשכירים, שבהם עובד שלא ממשיך לעבוד מקבל תשלום זמני, התפיסה היא לספק לעצמאי סכום כלשהו שיאפשר לו להתקיים עד ... לעצמאים, המדינה עלולה לחייב את העצמאים לשלם עוד תשלום חודשי לביטוח הלאומי. יש שטוענים שזה לא הוגן כלפי מי שלא מעוניין ... בנטל של אחרים. מה עומד בבסיס הטענה לביטול חובת התשלום לביטוח לאומי? הרעיון הוא שביטוח לאומי אמור לשמש כביטוח לכל דבר ... חברת ביטוח פרטית. עם זאת, הרעיון הוא לא לכפות תשלום לחברה אחת בלבד, אלא לפתוח את השוק לתחרות חופשית. כיצד נושא ... יש צורך במקור מימון. לרוב, הדבר מגיע או מהעלאת תשלומי הביטוח הלאומי או מתקציב המדינה - שבכל מקרה מקורו בכספי מסים של הציבור. אם עצמאים יקבלו דמי אבטלה ללא העלאה בתשלום החודשי, הכסף עשוי להגיע על חשבון זכויות אחרות או יוביל לגירעון ... לכל אדם לבחור היכן לבטח את עצמו, במקום לחייב תשלום קבוע לביטוח הלאומי בלבד. מה ההיגיון מאחורי הרעיון? הרעיון הוא ... ממלוא הזכויות. בנוסף, הוא נועד למנוע כפייה של תשלום למימון זכויות של אחרים, בלי שהאדם עצמו הסכים מראש לתנאי הביטוח. ... רוצה למסות את האזרח, שתעשה זאת בגלוי ולא תצמיד לתשלום את התווית של ביטוח שמציע רק חלק מהכיסוי שהאדם באמת זקוק לו. ...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם? אליעד כהן מסביר כיצד ... ישרים, פתחו את הברזים ואמרו ללקוחה שהכל תקין, ולא דרשו שום תשלום, מכיוון שלא עשו שום עבודה. הם אפילו הדגישו ללקוחה את המזל שלה שלא נפלה בפח של טכנאי נוכל. מדוע הטכנאים מרגישים מוצדקים לרמות את ... לגבי הגישה של טכנאי הגז שמרמים. הם מגיעים עם תפיסה שלפיה התשלום הוא עבור הביקור והשירות שהם מעניקים, ולאו דווקא על התוצאה הסופית. מבחינתם, עצם זה שהם הגיעו, בזבזו את זמנם ונתנו את היכולת להשתמש בגז (גם אם בפועל לא עשו כלום) מצדיק את התשלום שהם דורשים. טכנאים רבים חושבים שהלקוח משלם על הזמן שלהם, ולא על תוצאה מדויקת או על החלפת הבלון עצמו. בנוסף, אליעד נותן דוגמה שממחישה ... הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על הביקור עצמו. למה הטכנאים לא גרועים כפי שהם מוצגים? למרות הטענה שטכנאים כאלה נראים מושחתים, אליעד מבהיר כי מבחינה מסוימת הם פחות ... ולומר שהחליף משהו כדי לקבל תגמול על הזמן שהקדיש. מה ההבדל בין תשלום על תוצאה לתשלום על שירות? אליעד מחדד את ההבדל בין שתי גישות לתשלום: גישה של תשלום על תוצאה - הלקוח משלם רק אם הבעיה באמת נפתרה או שהעבודה בוצעה בפועל. גישה של תשלום על שירות - הלקוח משלם עבור עצם העובדה שבעל המקצוע הגיע, בדק ונתן שירות, גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד מסביר שאם מראש היה ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה לרמות, והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים ... גז משקרים? פרצה קוראת לגנב לדון לכף זכות יצאת צדיק או רשע? תשלום על שירות או תוצאה? למה אנשים מרמים? ...
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
... כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך למה קשה לאנשים לבקש כסף מלקוחות ואיך לפתור את הבעיה? הסיבה לכך שאנשים מתקשים לבקש כסף עבור עבודתם או שירותיהם מתחילה מהספק שיש להם לגבי ... פעמים רבות, האדם אינו בטוח שהמוצר או השירות שהוא מעניק באמת מצדיקים את התשלום, ולכן הוא מרגיש אי - נוחות גדולה כאשר מגיע הרגע לבקש כסף. אליעד כהן מדגיש שהבעיה נובעת מאמונות והנחות יסוד פנימיות שצריך לבדוק אותן לעומק כדי להבין מאיפה הן מגיעות. הוא ... מסוימת אך לא מבקש עליה כסף. ישנן שתי אפשרויות מרכזיות שבגללן האדם אינו מבקש את התשלום: האפשרות הראשונה היא שאותו אדם כלל לא חשב לבקש כסף, כלומר, הרעיון לבקש תשלום כלל לא עלה בדעתו. האפשרות השנייה היא שהוא חשב על האפשרות לבקש, אבל הוא העריך שאם יבקש כסף, ייגרם לו נזק כלשהו - הלקוח עלול להפסיק להגיע, הוא ירגיש חוסר נוחות, או יחווה תחושת אשמה על כך שהוא דורש תשלום. אליעד מסביר שכדי להבין לעומק את הבעיה, צריך קודם כל לברר האם אכן עלתה בכלל המחשבה לבקש כסף. אם האדם מודע לכך שהוא צריך לבקש אבל נמנע מכך, עליו לבדוק מדוע הוא נמנע ומה ... ייעוץ להורים ולא מבקש כסף, ייתכן שהסיבה היא החשש שהלקוחות לא ישובו אליו אם ידרוש תשלום. הוא חושב שאולי ההורים חושבים שהייעוץ ניתן בחינם, ושהם יכעסו או יפסיקו לבוא אם הוא יבקש כסף. במקרה זה, הפתרון מתחיל בבדיקה של אמיתות ההנחות האלה. אליעד מציע לבדוק האם ... האדם בערך האמיתי של המוצר שלו. האדם לא בטוח שהשירות שהוא נותן אכן מספק ערך ראוי לתשלום . כאן אליעד מציע להסתכל על הסיטואציה בצורה אחרת: אם האדם בטוח לחלוטין שהמידע והשירות שהוא מספק הם אמיתיים, מדויקים, מועילים ומייצגים את האמת בצורה אובייקטיבית - אין שום ... אמיתי והלקוח קיבל שירות איכותי ואמיתי. לפיכך, לא אמורה להיות כל אי - נוחות בדרישת התשלום. מה עושים במקרה שבו לא בטוחים בתוצאה? בעיה נוספת שעלתה בדיון היא מצב שבו נותן השירות אינו בטוח בתוצאה הסופית. במקרים כאלה אנשים רבים נמנעים מלבקש כסף משום שהם חושבים שהתשלום הוא רק עבור התוצאה הסופית. אליעד מדגיש כאן שהתשלום אינו רק עבור התוצאה הסופית, אלא גם עבור הזמן, המאמץ, המומחיות, והמידע שנמסר במהלך התהליך. הוא מביא דוגמה מתחום הטיפול והייעוץ, שבה לא תמיד ברור האם הטיפול או הייעוץ ... המידע הכי אמיתי, מדויק, ונכון שהיה ברשותו, אז גם אם בסוף לא התקבלה התוצאה המצופה, התשלום עדיין מוצדק לחלוטין. אליעד כהן מביא דוגמה נוספת מעולם הרכב: כשאדם הולך למוסך עם תקלה במנוע, הוא משלם עבור הבדיקה שהמוסכניק ביצע, גם אם לא נמצא פתרון לבעיה, מכיוון ... או שירות מקצועי - התהליך עצמו הוא בעל ערך בפני עצמו. כיצד להתגבר על הפחד לבקש תשלום ולדרוש כסף בביטחון? אליעד כהן מדגיש שהפתרון המרכזי לבעיה הוא תמיד לבדוק את האמת הפנימית לגבי המוצר או השירות. האדם חייב להיות שלם לחלוטין עם מה שהוא נותן ללקוח. אם הוא ... בצורה נינוחה ובטוחה, ללא כל תחושת אי - נעימות. איך לבקש כסף מלקוחות? מתבייש לבקש תשלום, מה לעשות? האם לגיטימי לדרוש תשלום לפני מתן תוצאה? למה אני מרגיש לא בנוח לבקש כסף? איך למכור את עצמי בביטחון? ייעוץ עסקי להתמודדות עם אי נעימות בתשלום מתי לגיטימי לבקש כסף על שירות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להרגיש פחות רע? איך לא להרגיש רע? אין רע בלי טוב, ברע לזכור את הטוב, הרע כתשלום על הטוב, מה הטוב שיוצר את הרע? אין ארוחות חינם, איך להרגיש יותר טוב? איך להרגיש טוב בלי רע? אין טוב בלי רע, בטוב לזכור את הרע, לא טוב ולא רע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תשלום, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תשלום, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, מטפל רוחני, אימון אישי קשב וריכוז בנושאי תשלום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3589 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 00:19:56 - wesi1