... שהוא יקבל, כך הוא יהיה מחויב יותר לביצוע המשימה.
תקשורת טובה וברורה - עובדים, בדיוק כמו לקוחות, זקוקים
לתקשורת בהירה וברורה. העובדים צריכים לדעת בדיוק מה מצפים מהם, באילו תנאים, ומה הם יכולים לעשות כדי להצליח.
תקשורת טובה מונעת חוסר הבנות ומגבירה את האמון והמחויבות של העובדים. בניית מערכת יחסים חיובית - לקוחות נוטים להיות נאמנים למותגים שנותנים ... מסוים, כך יש לגרום לעובד להבין מה יוצא לו מזה. ניהול
תקשורת טובה - לקוחות מצפים לשירות טוב
ולתקשורת ברורה. כך גם העובדים שלכם מצפים להבין מה מצופה מהם, באילו תנאים, ואיך הם יכולים להצליח. בניית מערכת יחסים - לקוחות נאמנים למותגים ...