אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים?

אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום חיובי הוא מצב שבו אדם מתפרסם בזכות הישגים, הצלחה, או פעילות שהחברה מעריכה ומעריצה. לעומת זאת, פרסום שלילי מתייחס למקרים שבהם האדם התפרסם עקב מעשים שליליים כמו פשעים או התנהגות בלתי מוסרית.

מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי?

רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית לרצון הזה היא תחושת חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית, וחוסר אהבה עצמית. אדם שמרגיש שאינו טוב מספיק, אינו מעריך את עצמו מספיק או אינו אוהב את עצמו דיו, יחפש את האישור והאהבה הזאת בחוץ. הוא ירצה שמעריצים יאהבו אותו, יכבדו אותו, יאמרו לו תודה, יעריצו את הכישרון שלו, ויעניקו לו לייקים, לבבות ותגובות חיוביות ברשתות החברתיות. כך האדם מרגיש שבאמצעות האהבה שהוא מקבל מאחרים, הוא יוכל לאהוב ולהעריך את עצמו יותר.

לדוגמה, אדם שמתפרסם בזכות הופעות בתוכניות ריאליטי כמו "האח הגדול" רוצה לקבל תשומת לב והערצה, כדי להרגיש שהוא בעל ערך ושהחיים שלו משמעותיים. הוא רוצה להרגיש שהוא שווה משהו בעולם. המעריצים והמעריצות מייצגים עבורו הוכחה חיצונית לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו.

למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי?

ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון בפרסום באופן כללי, בלי קשר לסוג הפרסום, היא תחושת חוסר משמעות. אנשים שמרגישים שהחיים שלהם חסרי משמעות, שהם בסך הכל "גרגיר אבק" ביקום הענק, ינסו להשיג משמעות באמצעות הפרסום. גם אם הם יתפרסמו מסיבות שליליות כמו פשעים או התנהגות לא ראויה, עצם העובדה שאנשים מתייחסים אליהם ושהם מוכרים בעולם, נותנת להם תחושה של ערך ומשמעות. הם מרגישים שהצליחו להשאיר "חותם" על העולם, שהם לא סתם חיים ומתים בלי משמעות.

לדוגמה, אדם שמתפרסם כפושע עשוי לחשוב לעצמו שלפחות הוא עשה משהו בעל משמעות, גם אם מדובר במשהו שלילי, ובכך הוא הצליח להעניק לעצמו תחושת קיום וחשיבות.

מה ההבדל בין הרצון לקבל אהבה לבין הרצון למשמעות בחיים?

אליעד כהן מסביר ששני הצרכים, הצורך באהבה והצורך במשמעות, קשורים זה לזה, אבל קיימים בנפרד. הצורך באהבה בא מתוך רצון לקבל אישור, הערכה, והכרה חיצונית, כדי שהאדם ירגיש טוב עם עצמו. הצורך במשמעות הוא צורך בסיסי ועמוק יותר, שנובע מתוך תחושת ריקנות וחוסר תכלית בחיים. אדם יכול לרצות אהבה בלי להרגיש שהחיים שלו חסרי משמעות, ואדם יכול להרגיש חסר משמעות ולחפש את הפרסום כמענה לתחושה הזו, בלי קשר ישיר לצורך באהבה.

אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בשני המקרים היא התלות בגורמים חיצוניים. האדם צריך ללמוד כיצד למצוא משמעות ואהבה מתוך עצמו, מבלי להסתמך על האישור וההכרה החיצוניים. ככל שהאדם יותר תלוי במקור חיצוני לתחושת הערך העצמי או למשמעות החיים שלו, כך הוא פחות מאושר ופחות יציב מבחינה נפשית.

כיצד האדם יכול להרגיש טוב בלי תלות בפרסום או הערצת הסביבה?

בסופו של דבר, אליעד כהן מסביר שהאידיאל הוא שהאדם ימצא דרך להרגיש טוב עם עצמו, ללא תלות בפרסום או בהערצה מצד הסביבה. האדם צריך ללמוד לאהוב את עצמו ללא תנאים חיצוניים, להעריך את עצמו בלי לחכות ללייקים או למחמאות מאנשים אחרים, ולמצוא משמעות לחיים בלי להסתמך על תשומת לב חיצונית. ככל שהאדם מצליח לעשות זאת, כך הוא יחווה יציבות פנימית גבוהה יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים.
איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, להופיע בטלביזיה, רוצה שיעריצו אותי, רוצה שיהיו לי מעריצים, רוצה שיהיו לי מעריצות, רצון להערצה, רצון לפרסום, להופיע בתוכנית ריאליטי, למה אנשים רוצים פרסום? רצון לקבל אהבה, רצון להרגיש בעלי ערך, רצון לקבל משמעות, מרגיש חסר משמעות, לא אוהב את עצמי, רוצה לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים?
אני לא אוהבת את עצמי מעריצות העלאת הערכה עצמית ערך עצמי גבוה שיעריצו אותי ללמוד לאהוב אהבה והערכה חסר משמעות להלקות את עצמי איך להרגיש משמעות בחיים תחושה של ריקנות אהבה אהבה ממעריצים אני רוצה להיות מפורסם האם כדאי להתפרסם הערצה חיוביות חשיפה חיובית חשיפה שלילית להיות מוערץ להיות מפורסם להיות נערץ להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להעריץ אותך להתפרסם למה אני רוצה למה אני רוצה להיות מפורסם לקבל לקבל אהבה לקבל אהבה ממעריצים לקבל הערצה מה אני רוצה מי רוצה להיות מפורסם מעריץ מעריצות מעריצים מפורסם מפורסמים נערץ סלבריטאים סלבריטי פרסום חיובי פרסום טוב פרסום רע פרסום שלילי רוצה להתפרסם רוצה לקבל אהבה רוצה לקבל אהבה ממעריצים רצון רצון להיות מפורסם רצון להיות נערץ שיעריצו אותי שלילי שליליות
גן עדן / העולם הבא - הוא ה*שקר* המפורסם ביותר - למה ומדוע?
גן עדן / העולם הבא - הוא השקר המפורסם ביותר - למה ומדוע? ובו יתבאר השקר, של אשליית גן עדן ושל אשליית העולם הבא. כי כל העולם כולו ...
ראש השנה, קבלת התורה, בחירה חופשית, מפורסמים של שקר - ליקוטי מוהרן ח"ב א (ברסלב)
ראש השנה, קבלת התורה, בחירה חופשית, מפורסמים של שקר - ליקוטי מוהרן ח"ב א (ברסלב)
ראש השנה, קבלת התורה, בחירה חופשית, מפורסמים של שקר - ליקוטי מוהרן חב א (ברסלב) מה גורם לאדם לרצות או לא לרצות דברים מסוימים? אליעד כהן ...
ניסים, טבע, מעל הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב
ניסים, טבע, מעל הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב
... הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב מהו הקשר בין ניסים, טבע ואמונה באלוהים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר את הקשר ...
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים מהם הרעיונות המרכזיים בשיחה על מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב והניסים? בשיחה הזו, אליעד כהן עוסק במספר ...
מי זה אליעד כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך
מי זה אליעד כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך
... כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך מהי הדרך של אליעד כהן להצלחה ומדוע הוא מדבר על מאה אחוז ...
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך איך לזהות מה באמת ... הם למדו להגיד לעצמם שהכל רק מחשבות, ובמקום לפתור בעיות ממשיות, הם נשארים תקועים בבעיות האמיתיות שלהם. מי הם המפורסמים של שקר וכיצד הם מבלבלים אותך? אליעד כהן מתייחס למושג מפורסמים של שקר - אלו מורים רוחניים או אנשים שמלמדים אחרים מבלי שהם עצמם מצאו את התשובה לשאלות שהם מלמדים. ... אותך ולהשיג שליטה אמיתית במחשבותיך. איך לשלוט במחשבות? מה הכי מטריד אותי? האם הכל אקראי או סיבתי? מי הם מפורסמים של שקר? מה המשמעות של מודעות עצמית? למה קשה לי להתגבר על בעיות? איך לזהות מה אני באמת רוצה?
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית למה אסור להאמין למורה רוחני? אליעד כהן מדבר על החשיבות ... המהות של אותו פרדוקס ולהתמודד עמו במקום לנסות להתחמק ממנו או לדחות אותו לעתיד. מה הבעיה עם מורים רוחניים מפורסמים? אליעד כהן נותן דוגמה מהסיפור של רבי נחמן מברסלב, על אדם שיכור שהפך למלך, שהתעורר ולא הבין אם הוא ... לעצמו תירוצים מדוע אינו מצליח להבין, ובכך רימה את עצמו ואת האחרים שהוא באמת מלך. אליעד טוען שמורים רוחניים מפורסמים רבים עושים בדיוק את אותו הדבר: הם מעמידים פנים שהם מבינים, אבל עמוק בתוכם הם יודעים שאינם באמת מבינים. ... בעצמך ולא להאמין בצורה עיוורת למישהו אחר, אפילו לא למורה רוחני. הוא מסביר שלא חשוב אם מדובר במורה רוחני מפורסם או אלמוני, חשוב לבדוק את הדברים בעצמך. הדרך לבדוק היא לשאול שאלות, לחקור לעומק, ולא לקבל שום תשובה שאינה ...
חרדה חברתית, פחד קהל, פחד במה, להיות מפורסם, להופיע מול קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
חרדה חברתית, פחד קהל, פחד במה, להיות מפורסם, להופיע מול קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
חרדה חברתית, פחד קהל, פחד במה, להיות מפורסם, להופיע מול קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי איך להתמודד עם פחד במה וחרדה חברתית? פחד ... לחלוטין את הפחד, כי הרצון עצמו הוא זה שיוצר את הפחד. ברגע שיש לך רצון כלשהו - להיות זמר מפורסם, להצליח, להרשים אנשים - מיד נוצרת גם האפשרות לכישלון, והיא זו שמייצרת פחד. הפתרון היחיד לנטרול מוחלט של פחד ... הרצון להצליח - אך במקרה כזה, גם לא תעלה בכלל להופיע, כי לא יהיה לך עניין בכך. מדוע חשוב להיות מפורסם או להצליח? כאשר אדם אומר שהוא רוצה להיות מפורסם או להצליח, אליעד ממליץ לבדוק מה בעצם עומד מאחורי הרצון הזה. הוא מדגים ומבהיר כי אנשים מפורסמים רבים - כמו דודו טופז - סבלו מפחד קהל למרות שלא היה נראה כך מבחוץ. הפחד שהקהל לא ימחא כפיים או יפסיק להעריץ אותם, ליווה אותם תמידית. לכן, הרצון להיות מפורסם או להצליח הוא בעצמו מקור לסבל, שכן ככל שהאדם יותר מעוניין בהצלחה, הוא יותר חרד ממנה. מהי גישת הפרפקציוניסט ...
כוחות על טבעיים, מעשי ניסים, שרלטנים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב, מתקשרים, ועשית ככל אשר יורוך, רבנים, מיסטיקנים, כישופים, מכשפים, שרלטנות, שכר מנהלים, תיאום אינטרסים
כוחות על טבעיים, מעשי ניסים, שרלטנים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב, מתקשרים, ועשית ככל אשר יורוך, רבנים, מיסטיקנים, כישופים, מכשפים, שרלטנות, שכר מנהלים, תיאום אינטרסים ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, ... לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים מהוריהם לרכוש אותו. איך השפעת הפרסומות תלויה בקהל היעד? השפעת פרסומות משתנה על פי קהל היעד. לא כל אדם יגיב באופן זהה לפרסומות. למשל, פרסומות שנעשות במיוחד עבור ילדים יעשו שימוש בדמויות שהם מעריכים, ולא בהצגת יתרונות המוצר באופן ישיר. ילדים נוטים להיות מושפעים יותר מפרסומות עם דמויות שהם אוהבים, בעוד שלמבוגרים עשויה ... פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה ... מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת ... משתלמת ובכך יפחיתו את ההתנגדות. בנוסף, יש להציג את המוצר דרך דמות שנראית אמינה בעיני הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? אליעד מסביר כי בתהליך השכנוע ישנן מספר דרכים לשלב את המודעות עם התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר עושים שימוש בסלבריטי שצופה בו הצופה באופן יום - יומי, האמונה במוצר מתחזקת. הדבר דומה למקרה שבו ילדים מבקשים מהוריהם לרכוש מוצר ... בתגובה בין קבוצות גיל שונות. פרסומות שנעשות במיוחד עבור ילדים יהיו הרבה יותר אפקטיביות אם יש בהן דמויות שהם מעריכים, ולאו דווקא אם מדובר בהצגת יתרונותיו של המוצר באופן ישיר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תכלית בחיים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תכלית בחיים, איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, קואצ'ר, מאמן רוחני בתחום תכלית בחיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6875 שניות - עכשיו 12_08_2025 השעה 12:47:27 - wesi1