אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תכונות מנהל צוות ✔מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב?

אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק במכירה ישירה ללקוחות.

מה זה אומר "למכור לעובדים את התפקיד שלהם"?

כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו:
  • המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע.
  • הלקוח הוא העובד עצמו.
  • איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל.
התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת.

איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים?

כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות "לקנות" את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו.

מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את הפסיכולוגיה של העובדים, מזהה את ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית.

מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה?

מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן "עקום". מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן חלקי. הדבר יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע לדבר איתם בשפה שלהם, ויכול לגרום לעובדים להאמין שהמשימה שלהם חשובה, נחוצה ורצויה עבורם. כך הוא יוביל את הצוות שלו להצלחה רבה.

כיצד מיומנויות מכירה משפיעות על הצלחת הארגון כולו?

ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את המשימות שלהם בצורה טובה, מתוך שמחה ומוטיבציה אמיתית. התוצאה הישירה תהיה הצלחה משמעותית יותר של הארגון כולו. כלומר, מיומנויות מכירה הן למעשה כלי ניהולי מהותי ביותר, המשפיע ישירות על הצלחת הארגון ועל השגת היעדים העסקיים.

האם מנהל יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים?

אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין ניהול עובדים הוא תמיד מכירה פנימית של משימות ותפקידים. מנהל שלא מבין זאת לא יצליח לייצר שיתוף פעולה אמיתי מצד העובדים ולא יוכל להביא להישגים משמעותיים בטווח הארוך.

אילו תכונות אופי דרושות למנהל שרוצה להצליח?

על פי אליעד כהן, התכונות ההכרחיות לתפקיד ניהולי מוצלח הן:
  • יכולת מכירה ושכנוע - לדעת למכור את התפקיד לעובדים.
  • יכולת תקשורת טובה - לדבר בשפתם של העובדים ולהבין מה מניע אותם.
  • הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו.
  • יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום לעובדים להרגיש שהתפקיד שלהם משרת את המטרות האישיות שלהם, לא רק את מטרות הארגון.
לסיכום, מנהל טוב חייב להיות איש מכירות טוב. עליו לדעת כיצד למכור לעובדים את תפקידם ולהוביל אותם מתוך רצון ומוטיבציה אמיתית לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.
שלום חברים, הפעם נדבר על אחת התכונות החשובות ביותר עבור מנהל.

מה זה אומר להיות מנהל?

מנהל הוא אדם שמנהל עובדים, כלומר, אתה נמצא בראש ארגון או צוות, והתפקיד שלך הוא להשיג מטרות מסוימות באמצעות העובדים שלך. אחת מהתכונות החיוניות להצלחה בניהול היא להיות איש מכירות טוב.

למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב?

מנהל שלא מבין במכירות, שאין לו כישורי מכירה טובים, לא יכול להיות מנהל טוב. למה? כי להיות מנהל זה בעצם להיות איש מכירות - גם אם לא מדובר במכירות ללקוחות חיצוניים. ייתכן שמנהל יאמר: "אבל אני לא עוסק במכירות, יש לי אנשי מכירות שמוכרים בשבילי." זו טעות.

מנהל מוכר לעובדים שלו את התפקיד שלהם.

אתה רוצה שעובד יבצע משימה מסוימת או ייקח על עצמו תפקיד כלשהו? עליך למכור לו את זה. במילים אחרות:
  • המוצר - הוא התפקיד של העובד.
  • הלקוח - הוא העובד.
  • איש המכירות - זה אתה.
העובד שלך, כמו כל לקוח, עלול להביע התנגדויות - אולי הוא לא רוצה לבצע את התפקיד, לא נהנה ממנו או לא מבין את החשיבות שלו. כאן נכנס לתמונה הכישרון שלך כאיש מכירות: עליך להבין את ההתנגדויות שלו ולדעת איך לגרום לו "לקנות" את התפקיד שלו - כלומר, לקבל אותו מתוך רצון אמיתי, לחשוב שזה מה שהוא רוצה לעשות ולהאמין שהוא עושה זאת למען עצמו.

איך זה משפיע על ההצלחה של העסק?

אם אתה לא טוב במכירות ולא יודע איך לשכנע עובדים, ייתכן שתנהל אותם בצורה לא נכונה, מה שיוביל לתפקוד לקוי של הצוות ושל הארגון כולו. לעומת זאת, אם אתה יודע למכור, מבין בבני אדם, יודע לתקשר עם אנשים ולעבוד איתם נכון - תוכל לשכנע את העובדים שלך לבצע את תפקידם במוטיבציה ובשמחה, והתוצאה תהיה הצלחה גדולה יותר של העסק כולו.

לסיכום

מנהל טוב הוא איש מכירות טוב. ככל שתשתפר בתחום המכירות והשכנוע, כך תוכל להניע את העובדים שלך בצורה טובה יותר, ולגרום להם לבצע את עבודתם בצורה מוצלחת ומלאת מוטיבציה.

למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו מידע על תכונות אופי של מנהל, איך להצליח בתור מנהל, איך לנהל עובדים, איך למכור לאנשים, איך לשכנע עובדים ואיך להצליח במכירות. בהצלחה!
איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים, למכור לעובדים את התפקיד שלהם, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה סוג של מנהל אתה? מיהו מנהל מצויין? מיהו מנהל טוב? מיהו מנהל רע? תכונות מנהל צוות, תכונות שליליות לתפקיד ניהולי, תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות אופי ניהוליות, תכונות של מנהל טוב, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות של מנהל מוצלח, תכונות מנהל מצליח, איך להיות מנהל טוב? איך לנהל עובדים? תכונות שדרושות למנהל, רשימת תכונות ניהוליות, תכונות לתפקיד ניהולי, תכונות של בוס טוב, תכונות מנהל טוב, איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
התנגדות קניה מיהו מנהל טוב משמעות השגת יעדים תכונות של בוס טוב תכונות אופי לתפקיד ניהולי התנגדויות במכירות בטלפון לגרום לאישה חיוניות מהות התנגדויות עובדים אופי איזה תכונות צריך מנהל איך להיות איש מכירות איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איש מכירות אנשי מכירות האם לנהל עובדים התנגדויות התנגדויות עובדים התנגדות יחסי מנהל עובד יחסי מנהל עובדים להיות איש מכירות למה מנהל צריך להיות איש מכירות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות מכירה מכירות מנהל מנהל כאיש מכירות מנהל מכירות מנהל צריך להיות איש מכירות מנהלי מכירות מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים כתהליך מכירה עובד עובדים עובדים כלקוחות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תכונות תכונות אופי תכונות אופי לתפקיד ניהולי תכונות למנהל תכונות ניהוליות תכונות של ניהול תפקיד תפקיד ניהולי
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
...קל לאדם להזדהות עם מה שהוא כבר יודע, מאשר להזדהות עם הניגוד, של מה שהוא כבר חושב ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז לגרום לו להבין שהוא גם כן רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה הדרגתית כנל. על ידי זה שגורמים לו להבין, שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא שהוא גם לא רוצה את המוצר שלך. ואת זה הרבה יותר קל לו להבין, כי הוא ממשיך לשמור על העמדה שלו שהוא לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך. ואחכ ממילא, ברגע שהוא מבין שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. אז אפשר פשוט לשאול אותו איזה מוצר אתה כן רוצה. דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או לדוגמה, שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח לחזור אחרי הסיבה של ההתנגדות, אז תהפוך את הסיבה לסובייקטיבית. לדוגמה אתה אומר שאתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע נראה לך שאולי אין לך מספיק כסף עבור המוצר הזה. ואז בעצם הפכנו את ההתנגדות שלו, מאין לי מספיק כסף לנראה לי שאולי אין לי מספיק כסף. ועוד יש לשים לב, למילה אין לך מספיק כסף למוצר הזה. שהיא בעצם מרמזת, שיש לך כסף...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...שונים, שהם דומים למשפט המקורי, אבל הם חלשים יותר מהמשפט המקורי. והרעיון הוא, שעושים כאן שתילת מחשבות ללקוח. באמצעות זה שחוזרים על הסיבה שהוא אמר, ומשנים אותה / מחליפים אותה / מחלישים אותה. ועל ידי זה אתה בעצם יכול לשתול מחשבות בראש של הלקוח. מחשבה שגורמת לתת המודע של הלקוח, להחליש את ההתנגדות שלו לביצוע העסקה, על ידי זה שמחלישים את הסיבה של ההתנגדות שלו לביצוע העסקה. והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
...אמת שתלויה בנקודת המבט האישית של האדם. וכאשר האדם רואה מולו קיר, הוא אומר בצורה מוחלטת יש כאן קיר כעובדה קיימת, בלי שום חשש ובלי שום היסוס. אבל אם לדוגמה האדם היה אומר אני חושב שאני רואה כאן קיר, או כנראה שיש כאן קיר, או אולי יש כאן קיר, או זכור לי שיש כאן קיר, או אני מרגיש שיש כאן קיר, או הסבירו לי שיש כאן קיר, או כולם רואים כאן קיר, או לדעתי יש כאן קיר וכיוב, ביטויים וצורות ביטוי שונות, שהן בעצם מבטאות את זה שהאדם עצמו, לא ממש בטוח במה שהוא אומר, והוא עצמו מטיל ספק במה שהוא עצמו אומר. כגון לדוגמה...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
...ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה התנגדויות אתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך. ואחרי שמצאת את ההתנגדויות שאתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך, עכשיו אתה צריך למצוא את הרעיונות הנגדיים להתנגדויות האפשריות שלו. דהיינו, מראש תנסה לברר איזה התנגדויות אפשריות אתה חושב שהאדם יציג כדי להתנגד לרעיון שלך. ומראש תמצא את התשובות ואת הרעיונות שמנוגדים להתנגדות שלו. ואתן דוגמה מתחום חינוך ילדים: אתה רוצה לומר לילד שלך להכין שיעורי בית. ואתה יודע מראש שהילד שלך יגיד שהוא עייף ושאין לו כוח להכין שיעורי בית. ואז אתה...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
...את הרצון להגן על העמדה שלו. כי הוא מרגיש שאתה מבטל אותו ואת הדעה שלו. ולא רק זה, אלא שלפעמים האדם השני מרגיש שאם הוא יסכים איתך, אז זה בעצם חוסר צדק כלפי הדעה האישית שלו. דהיינו, אם האדם לא באמת מבין למה הוא חושב איך שהוא חושב, יהיה לו הרבה יותר קשה לשנות את העמדה שלו. כי הוא מרגיש שהוא בוגד בדעה המקורית שלו. אבל ברגע שהאדם מבין למה הוא חושב כך ולא אחרת, אז קל לו יותר להתייחס למחשבה שלו בצורה פרופורציונאלית, ולהכיל גם את העמדה הנגדית. כגון לדוגמה אדם שמתלונן עליך שפגעת בו. ונניח לצורך העניין, שהתלונה...
התמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ההיפוכים, הבטחה אלוהית, מורה רוחני
התמודדות עם קונפליקטים, טיפול בהתנגדויות, להיכנס באמצע הסרט, קושיות על אליעד כהן, מורה ותלמיד, זלזול בתלמיד, הבטחה של אלוהים, תורת ההיפוכים, הבטחה אלוהית, מורה רוחני
...באופן אקראי, כלומר, כל דבר הוא בפני עצמו. רעיון זה גורם לאדם להרהר גם בהבטחות אלוהיות, ולשאול אם יש באמת סיבה כלשהי לעשייה או אם אין בהן כל משקל. הוא עמד על כך שזו גישה שמבוססת על תיאוריה פילוסופית עמוקה, ושצריך להבין את הכוונה מאחוריה. מהי תורת ההיפוכים וכיצד היא מסבירה את ההתנהגות האנושית? אליעד הסביר גם את רעיון תורת ההיפוכים, שמתאר כיצד ההפכים יכולים לחיות יחד וליצור הבנה מעמיקה יותר של העולם. ככל שבן אדם לומד לראות את ההפך של כל דבר שהוא חושב שהוא נכון, הוא מסוגל לשחרר את עצמו ממחשבות מקובעות...
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
...שיחות יוצאות. מה הקשר בין תחושת האושר ובין היכולת לבצע פעולות בלתי אפשריות לכאורה? אליעד מסביר את הקשר שבין תחושת האושר לבין ביצוע פעולות הנתפסות כבלתי אפשריות. הוא מציין כי אדם מרגיש אושר כאשר הוא חווה שהוא יכול להשיג כל מטרה שהוא מציב לעצמו. מנגד, כאשר הוא נתקל במטרה שנראית בלתי אפשרית, הוא חווה חוסר אושר. לכן, אדם שרוצה להגביר את תחושת האושר שלו חייב להתרגל להתמודד עם פעולות שנתפסות כקשות או בלתי אפשריות. אליעד מדגים זאת באומרו שאם אדם היה מסוגל לעבור דרך קיר, הוא היה חווה תחושת אושר גדולה מאוד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תכונות מנהל צוות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תכונות מנהל צוות, איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, ייעוץ טיפולי, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום תכונות מנהל צוות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5156 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 09:36:56 - wesi1