... יותר קל למכור? למכור ללקוח
שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח
שמח, עצבות של לקוח,
שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח
שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב
ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה ... יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי. כיצד
השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה? מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב
ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא
בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן ... לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם
שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר. למה לקוח
שמח עשוי להיות ביקורתי יותר? אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא ... יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח בעצם אומר לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח
שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי
השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח ... באופן מפורש: האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו? לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח
שמח או עצוב? אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח
שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא ... ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח
שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם ... רגש איך מצב רוח משפיע על שכנוע לקוחות? מהי קנייה רגשית ואיך נמנעים ממנה? למי קל יותר למכור - ללקוח
שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל ... התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח
שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס ... משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו. השפעת
השמחה על תהליך הקנייה לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, ... עבור הקונה, משום שהוא עלול לבצע רכישה אימפולסיבית מתוך צורך רגשי ולא מתוך החלטה רציונלית. כיצד
שמחה יכולה דווקא להקשות על מכירה? מנגד, דווקא כאשר אדם נמצא ... מרגיש צורך במוצר חדש. הוא עשוי להפעיל יותר שיקול דעת, להיות ביקורתי יותר ולהטיל ספק בהצעה. אדם
שמח לא בהכרח מרגיש צורך לתקן משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: ... המסקנה: הכל תלוי בגישה של הלקוח בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח
שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש ... להקשות על המכירה. איך להימנע מהחלטות רכישה רגשיות? כדי להימנע מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או
משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת ... לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם
שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול ... על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח
שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח
שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח
שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה ... לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את העצבים על המוצר וכו. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא
שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, לראות את הטוב שיש בכל דבר וכו כי הרי לכן הוא
שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר ... את הטוב וחושב חיובי מה שזה לא יהיה ולכן יש יותר סיכוי שנמכור מוצר ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא
שמח. יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר ... הוא מחפש משהו להיאחז בו כדי להיות מאושר ולכן הוא דווקא כן יקנה את המוצר. ולעומת זאת אם נגיד בן אדם
שמח ונבוא למכור לו מוצר דווקא בגלל שהוא