אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע הטמעת מסרים ✔NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
29:33NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
איך אפשר להשפיע על אנשים דרך תכנות התת מודע?

אליעד כהן מסביר שניתן להשפיע על אנשים, לשכנע אותם, ולגרום להם לבצע פעולות מסוימות באמצעות טכניקות של תכנות התת מודע. לדבריו, השפעה על אדם אחר דורשת הבנה של תהליך חשיבתי מדורג, המורכב משלבים ברורים. אליעד מפרק את התהליך בצורה מפורטת:
  • שלב ראשון - העלאת מודעות: יש לגרום לאדם להיות מודע לכך שישנה אופציה קיימת לפעולה מסוימת. ללא המודעות, האדם כלל לא יעלה בדעתו לפעול בכיוון הרצוי.
  • שלב שני - קישור אישי: לאחר שהאדם מודע לאופציה, יש לגרום לו להבין שהאפשרות הזו קשורה גם אליו עצמו באופן אישי, ושהיא אפשרית עבורו לביצוע. לדוגמה, אם המטרה היא לגרום לו ללכת לים, עליו להבין שהים הוא מקום קיים ושהוא יכול להגיע אליו פיזית.
  • שלב שלישי - עדיפות האופציה: יש לשכנע את האדם שהאופציה המוצעת עדיפה וטובה יותר מהאלטרנטיבות הקיימות. לדוגמה, על האדם להאמין שהשהייה בים נעימה או משתלמת יותר להישאר בבית.
  • שלב רביעי - יכולת מעשית: יש לגרום לו להאמין שהוא אכן מסוגל לבצע את הפעולה. האדם צריך להאמין שיש לו את הכלים, הזמן או המשאבים הנדרשים כדי לפעול בכיוון הזה.
איך להכניס לאדם רעיון בלי שהוא יתנגד אליו?

אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון בצורה עקיפה. אם רוצים לשכנע אדם ללכת לטיפול פסיכולוגי, לדוגמה, לא כדאי בהכרח להזכיר ישירות את הנושא. במקום זאת, אפשר לדבר ליד האדם על אנשים אחרים שהלכו לפסיכולוג, מבלי להדגיש קשר ישיר אליו. ניתן לספר על מישהו שביקש עזרה, וכך ליצור באופן עקיף לגיטימציה לאותו אדם להודות שגם הוא זקוק לעזרה.

הסיבה לשימוש בטכניקה העקיפה היא כדי לעקוף את ההתנגדויות של האדם, במיוחד כאלה הנובעות מהאגו שלו או מחשש שלו להודות בחולשה או בחיסרון.

איך לטפל בהתנגדויות בתהליך השכנוע?

כדי לטפל בהתנגדויות של האדם, אליעד מדגיש את חשיבות הזיהוי וההבנה של מקור ההתנגדות:
  • זיהוי ההתנגדות: להבין בדיוק מה הסיבה שהאדם מתנגד. למשל, אם הוא חושב שטיפול פסיכולוגי הוא פגיעה בכבוד העצמי, יש לזהות זאת מראש.
  • נטרול ההתנגדות באמצעות היפוך: לאחר זיהוי ההתנגדות, משתמשים בטכניקה של "היפוך" - מלמדים את האדם באופן עקיף את ההפך ממה שהוא חושב. למשל, אם הוא מאמין שלבקש עזרה זה חולשה, יש להציג בפניו סיפורים על אנשים שביקשו עזרה והתברר שזה היה הדבר הטוב ביותר שעשו.
  • שימוש בדימויים ומשלים: אליעד מסביר שניתן להכניס רעיונות לראש של אנשים באמצעות סיפורים, משלים ודוגמאות עקיפות. למשל, אם אדם חושש שטיפול פסיכולוגי לא יעזור, אפשר לספר סיפורים על אנשים שהטיפול עזר להם למרות שגם הם היו ספקנים בהתחלה.
איך להשתמש בשיחות עקיפות להטמעת רעיונות?

דרך נוספת שאליעד מתאר היא הטמעה עקיפה של רעיון על ידי שיחות שנראות תמימות לחלוטין. לדוגמה, אם אדם מתנגד לטיפול פסיכולוגי מתוך חשש מפגיעה באגו, אפשר לדבר איתו על נושאים אחרים, כמו פוליטיקה, ולהשליך את ההתנגדות שלו על דמות פוליטית שנלחמת על כבודה. כאשר האדם מצדיק את העמדה של הדמות הפוליטית, הוא למעשה מתמודד עם ההתנגדות האישית שלו באופן בלתי מודע.

איך גורמים לאדם לחשוב שהוא הגיע למסקנה בעצמו?

אליעד מתאר כיצד לגרום לאדם לחשוב שהוא עצמו הגיע למסקנה הנדרשת. הדבר נעשה על ידי שיחה עקיפה ויצירת דימויים שאותם האדם יאמצו באופן טבעי לתוך החשיבה שלו. לדוגמה, בשיחה רגילה על אוכל, אומרים ש"לכל מנה יש יתרונות וחסרונות". האדם עושה השלכה לעצמו ומבין שגם לו, כמו למנות, יש יתרונות וחסרונות, ואין בכך פסול. בכך האדם מתרכך להתנגדויות שיש לו כלפי קבלת החלטות חדשות.

מה החשיבות של הבנת תהליכים פסיכולוגיים בשכנוע?

אליעד מציין את החשיבות הקריטית של הבנת תהליכים פסיכולוגיים לעומק, כדי להצליח להשפיע על אנשים בצורה אפקטיבית. ככל שמבינים יותר טוב כיצד פועלת הפסיכולוגיה האנושית, ניתן לנהל שיחות מתוחכמות יותר ולהשפיע על אחרים באופן כמעט בלתי מורגש.

לדבריו, יש חשיבות גדולה לכך שהמסר יועבר באופן עקיף ומתוחכם, משום שאנשים בדרך כלל מתנגדים לתחושה שמנסים להשפיע עליהם באופן גלוי וישיר. לכן, דווקא העקיפות וההדרגתיות בשכנוע הן שמאפשרות השפעה אמיתית ומתמשכת.
לספר סיפור יתרון הטמעת מסרים לגרום לה מוח זמן מקום מיוחד מטרה הזמן והמקום עומק טכניקה nlp איך לגרום לאנשים איך להשפיע על אנשים איך לנהל משא ומתן איך לשכנע איך לשכנע אנשים הטמעת מסרים המוח השפעה השפעה על התת מודע התת מודע טיפול טיפול פסיכולוגי טיפולים טכניקות טכניקות לשכנוע כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים להשפיע להשפיע על אנשים לטיפול ללכת ללכת לטיפול ללכת לטיפול פסיכולוגי לנהל לנהל משא ומתן לשכנע לשכנע אנשים מודעות מוח מטופל מטופלים מטפל מכירה מנהל מסרים משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן נלפ פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים שיטות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות שכנוע שכנוע הטמעת מסרים תכנות תכנות המוח תכנות התת מודע תת ההכרה תת הכרה תת מודע
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... שכנוע בדרך השלילה שכנוע בטקסט שכנוע בעבודה שכנוע בעסקים שכנוע בפרסום שכנוע בפרסומות שכנוע בצורת שאלה שכנוע ברמת הפוטנציאל שכנוע בשלבים שכנוע גלוי שכנוע הטמעת מסרים שכנוע הפוך שכנוע השפעה שכנוע התת מודע שכנוע ובחירה חופשית שכנוע והעברת מסרים שכנוע ורצון חופשי שכנוע ...
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, חרדה מראיון עבודה, פחד מראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, להתכונן לראיון עבודה, לפני ראיון עבודה
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, חרדה מראיון עבודה, פחד מראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, להתכונן לראיון עבודה, לפני ראיון עבודה
... להיות שקולה, ולא מתוך פגיעות. אם האדם מתעצבן או מתרגש מדי, הוא למעשה משדר למראיין שהוא עצמו זקוק לטיפול, וזו תהיה הסיבה שלא יתקבל. אליעד ממליץ להכיר בחסרונות באופן מודע, ולבטא אותם בשלווה ובכנות, ... שבתפקיד. איך לשנות את היחס לפחד מכישלון? כדי להתמודד עם החרדה והפחד מראיון עבודה, אליעד מציע טכניקה נוספת: להכניס את הראיון להקשר רחב יותר בחיים. למשל, לדמיין סיטואציה שבה האדם יודע שנותר לו ...
משעמם לי בחיים, הפגת שעמום, להפיג שעמום, שעמום קיומי, חיים משעממים, שעמום מה עושים, עניין בחיים, החיים משעממים, שעמום בחיים, משמעות החיים
... את הכאב. באופן דומה, מי שמשעמם לו יכול או לנסות למלא את הזמן בפעילויות שיסיחו את דעתו, או לחלופין, ללמוד לקבל ולהכיל את התחושה שהזמן משעמם. אך אליעד מדגיש שלא מדובר כאן בטכניקה פשוטה של לחשוב חיובי, אלא בהבנה עמוקה של מהו בעצם השעמום. האם להשוות בין רעב לשעמום זו השוואה נכונה? אליעד ...
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
סבל בדרך אל האושר, לאן אפשר לברוח, מאמץ יעיל, הסבל הטוב ביותר, חיסרון תמידי, להכריח את עצמך, ענווה, גאווה, אגו, אין שום חיסרון, לא לדעת כלום
... הנחה על מה שצריך או לא צריך לעשות, כולל פעולות הכי בסיסיות כמו לאכול או ללכת לעבודה. במצב כזה, האדם יכול להמשיך לעשות הכל כרגיל, אבל בלי התלות הרגשית ובלי הפחד שמשהו ישתבש. לדוגמה, כשאדם מרגיש רעב, הוא יאכל, אבל בו זמנית ... משום דבר. איך בפועל אפשר להגיע למצב הזה של השתחררות מסבל? אליעד מציע טכניקה מעשית ומפורטת מאוד, לפיה האדם שואל את עצמו שאלות עמוקות ויסודיות על כל תחושת סבל שהוא חווה: מי אמר שזה רע? מה באמת רע בזה? למה אני לא רוצה את זה?. ...
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
... מתן תשובה חלקית הוא המעשה הנכון ביותר בהקשר זה. איך להשתמש בשאלה למה אתה שואל כדי לענות על שאלות ילדים? אליעד מציע טכניקה פשוטה כדי להתמודד עם שאלות מורכבות של ילדים, כמו השאלה על ...
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
... שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמה מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות ... את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך לשכנע אנשים אחרים, בדעות שונות. כי האדם, כל הזמן נמצא באינטראקציה עם אנשים אחרים. ורצוי מאוד לאדם שילמד ושידע, איך הוא יכול לשכנע אנשים אחרים, להסכים עם דעתו ולחשוב כמו מה שהוא רוצה שהם יחשבו ואיך לגרום לאנשים לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו ועוד. ומי שיודע את חוקי השכנוע, אז ממילא יש לו כושר שכנוע גדול יותר, והוא מסוגל לשכנע אנשים לחשוב, כפי מה שהוא רוצה שהם יחשבו. כך, שהתועלת הראשונה שתצמח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ילמד איך לשכנע אנשים לחשוב, איך שהוא רוצה שהם יחשבו וכולי. ... מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שברגע שהאדם לומד את סודות השכנוע, אז ממילא הוא מפתח גם כושר שכנוע עצמי, והוא לומד איך לשכנע את עצמו. כי הרבה פעמים האדם מבין, שאם ... את חוקי השכנוע, אז ממילא הוא יודע להתמודד עם מצבים, שיש לו בהם חוסר מוטיבציה עצמית וחוסר חשק לעשות דברים. והוא לומד איך לשכנע את עצמו, בעזרת שכנוע פנימי עמוק, ... לשכנע את עצמו לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בדרך כלשהי. וזה על ידי הבנת המנגנון של חוקי השכנוע באשר הם, שמהם אפשר לדעת, גם איך לשכנע אנשים אחרים, וגם איך לשכנע את עצמך (אוטוסוגסטיה עצמית). כך, שיש כאן שתי תועלות. והראשונה היא, שהאדם לומד איך לשכנע אנשים אחרים. והשנייה היא, שהאדם לומד איך לשכנע את עצמו, לחשוב, איך שהוא רוצה לחשוב, ... תועלת כזו או אחרת, וחלקם גורמים לאדם נזק כזה או אחר. והאדם מושפע מהסביבה שלו, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע בתת המודע שלו. ומי שרוצה לדעת, איך לא להיות ... שגורמות לו נזקים כאלו ואחרים, ומי שרוצה לדעת, איך לא להיות מושפע מפרסומות, ואיך לא לתת לאף אחד בעולם לעשות לו שטיפת מוח, ואיך לזהות שקרנים, ואיך לא לטעות אחרי ... מי שרוצה לדעת את כל זה, לשם כך הוא צריך לדעת את כל סודות השכנוע ואת כל חוקי השכנוע. כי ברגע שהאדם יודע ומבין באמת, את טכניקות השכנוע השונות שיש בעולם, אז ממילא ... מניפולציה כלשהי. וגם כאשר הוא עצמו, מנסה לעשות על עצמו מניפולציה. כי לפעמים, האדם מטעה גם את עצמו. וברגע שהאדם לומד טכניקות שכנוע, ולומד איך לשכנע את עצמו ואיך לשכנע אנשים, אז ממילא הוא יודע לזהות, כאשר מופעלת עליו טכניקת שכנוע כלשהי. והוא יודע להטיל בה ספק, ולהיזהר ממנה. ולפעמים, יש אנשים שמפעילים על האדם טכניקות שכנוע, גם בלי שהם עצמם מודעים לכך. כי לא תמיד זה שרוצה לשכנע אותך במשהו, לא תמיד הוא מודע לכך שהוא מפעיל עליך טכניקות שכנוע כאלו ואחרות. כי לפעמים האדם פועל אינסטינקטיבית בצורה של כושר שכנוע, בלי שהוא עצמו, מודע לכך שהוא עושה מניפולציה ופסיכולוגיה הפוכה על האדם האחר. אבל מי שלומד את הנושא של שכנוע ושינוי עמדות לעומקו, והוא מכיר טכניקות שכנוע, אז ממילא הוא יודע לזהות כאשר מפעילים עליו טכניקת שכנוע, ואז ממילא הוא יודע להיזהר ממנה. ... כדאי ללמוד את חוקי השכנוע ולדעת אותם על בוריים ולעומקם. כי זה מביא לאדם המון תועלות. והתועלות הן: 1 - האדם יודע איך לשכנע אנשים אחרים, לעשות ולחשוב את מה שהוא רוצה ...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
... דיבייטינג שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה NLP להגדיל מכירות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ... ויש עוד טריק ומניפולציה, שבאפשרותך להציג את הדבר כפירוש, ואחכ להתייחס אליו כאילו הוא עובדה. ובסיכומו של דבר, התת מודע של האדם, נוטה להתייחס ולקבל יותר בקלות עובדות, מאשר הוא ...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון ... להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים ... למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר. שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים ... הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע. שכנוע חזותי בפרסומות השפעת עיצוב פונטים על התודעה העברת מסרים תת הכרתיים תת המודע בפרסום שימוש בעיצוב כדי לשדר תחושות הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו ... אלא גם שאם היה כתוב זה חם אבל התמונה מזכירה לך משהו קר. עכשיו לפעמים מעבירים לך מסרים באמצעות דברים ויזואליים זאת אומרת שנגיד יכולים להשתמש באותיות מסוימות שמשדרות רוגע הצבע שלהם יכול לשדר לך תחושה מסוימת כי במוח. ש: זה בתת מודע. אליעד: שלך. ש: כן בתת מודע. אליעד: למה שלך? כי אצלך זה בתת מודע אם היית יותר ערני זה היה במודע שום דבר לא בתת מודע הכל במודע, אתה מודע לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: ... כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו. השאלה איזה תחושה אתה רוצה לתת לבן אדם כי המוח לוקח את הצורה של האות מתחיל לנתח אותה היא כזאת והיא כזאת מתחיל לנתח אותה לפי זה הוא מביא לך בסוף מה הפירוש, הוא עוד נותן לך תחושה ואז התחושה מתלבשת על ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: בכל העולם המשפחה תמיד באה ... תמיד באה לפני הכל? המשפט הזה בנוי כדי ליצור השפעה רגשית חזקה אצל השומע. הוא משלב שתי הכללות רחבות: המילה בכל העולם - שיוצרת הכללה גיאוגרפית רחבה ומוחלטת. המילה תמיד - שיוצרת הכללה לגבי זמן, כלומר, משהו ... תמיד ובכל העולם, מטרתו להפעיל מניפולציה על המוח. האדם שקורא את הפרסומת מייחס אמינות גבוהה למשפט, כיוון שהמוח מתקשה לבדוק לעומק את נכונות הטענה הרחבה הזו, ולכן מקבל אותה כאמיתית. ברגע שהאדם הסכים רגשית עם הטענה הראשונה (שהמשפחה חשובה בכל העולם ותמיד), הוא פחות ... מהו תפקיד כוח המדמה בפרסומות? אליעד מסביר שהמוח של האדם משתמש תמיד בדימויים כדי להבין מידע חדש. כוח המדמה (הדמיון) הוא כלי מרכזי שהפרסומות מנצלות. הן יוצרות אסוציאציות ברורות וחזקות בין ... רואה מילה או משפט שיש בו עמימות או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר ... פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע מהם הכשלים בניתוח טכניקות ה - NLP? במהלך הניתוח של הווידאו, אליעד מסביר כיצד המומחה המפגין טכניקות NLP מציג את המידע. המומחה טוען כי המילים לא ואל לא אפקטיביות בתקשורת כי המוח לא מעבד שלילה, ומסביר שכשאומרים ... אל תעשה X, הוא בעצם מקדיש תשומת לב לפעולה הלא רצויה (כגון אל תסתכל על האצבע). עם זאת, טענות אלו נדחו על ידי אליעד תוך הצגת דוגמאות והסברים מנוגדים. לפי המומחה, המוח לא קולט שלילה ולכן יש להשתמש בטכניקות כמו אשליית בחירה (שאלות כגון האם אתה רוצה לסגור את העסקה או לא רוצה לסגור את העסקה), המובילות את האדם לבחור בפעולה הרצויה. אליעד חולק על הניתוח הזה ומסביר כי השימוש במילים שליליות כן משפיע על המוח, והמניפולציות שמבצע המומחה לא בהכרח מספקות את התוצאות שהוא מציע. מה הבעיות בטכניקות NLP המוצגות? 1. הטענה שהמוח לא מעבד שלילה: המומחה טוען כי המוח לא מעבד את המילה לא, אבל אליעד מציין שבמציאות, המוח כן מעבד שלילה, כפי שניתן לראות ... את הפעולה שהיא מנסה למנוע. מסקנות ההסבר של אליעד מראה כיצד השימוש במילים ובניסוחים מניפולטיביים יכול ליצור אשליות של בחירה, אך לא תמיד יוביל לתוצאות הרצויות. המוח מעבד שלילה ומבין את המשמעות של מילים שליליות, ולכן יש להתייחס בזהירות לשימוש בטכניקות NLP שלא תמיד מבוססות על עובדות. השפעת המילים על קבלת החלטות אינה תמיד ברורה, ויש לבצע את השימוש במילים באופן מושכל יותר. שיטות NLP לשכנוע איך להשתמש במילים שליליות בשכנוע? האם המוח מעבד שלילה? טכניקות NLP בהשפעה על החלטות הבעיות בשימוש במילים שליליות סיכום מפורט ומעמיק של ניתוח הווידאו של המומחה ל - NLP צפינו בוידאו של מומחה ל NLP -להלו הניתוח שלו: במהלך הווידאו שצפינו בו, המומחה ל - NLP הציג טענות שונות בנוגע לאופן שבו המוח מעבד מילים, בפרט שלילה כמו לא ואל. הוא ניסה להדגים כיצד המוח אינו קולט שלילה ולכן יש להימנע משימוש במילים שליליות בתקשורת כדי למנוע תוצאה הפוכה מהרצוי. כמו כן, הוא הציג שיטות מניפולציה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע הטמעת מסרים, האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שכנוע הטמעת מסרים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לפרישה, מאמן אישי לקשב וריכוז, הדרכה בנושא שכנוע הטמעת מסרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 13:31:09 - wesi1