אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות שכנוע ✔שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
איך אני גורם לאנשים להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר חשוב?

ההתחלה של השיחה מתחילה בשאלה איך לגרום לאנשים להקשיב לנו ולחשוב שמה שאנחנו אומרים חשוב. בשלב הראשון, אליעד שואל את השואל מה בדיוק הוא רוצה להבין, האם הוא מתעניין בזה בגלל שהוא רוצה שיקשיבו לו או שמא יש כאן שאלה אחרת. הוא מבקש להסביר את השאלה לעומק ולדייק אותה. בהמשך, הוא מסביר שהצורך הזה בעניין של להקשיב לא נובע רק משיקול של מה חשוב לנו באופן אישי, אלא גם כחלק מהתהליך שבו אנחנו בקשר עם אחרים.

ההבנה לגבי המשחק החברתי

בהמשך, אליעד מתאר את החיים כמשחק שבו אנחנו בקשר עם אחרים, וכחלק מהמשחק הזה יש צורך לדעת איך לתקשר בצורה שמאפשרת לאנשים להקשיב לנו. אליעד מסביר ששיחה או תקשורת עם אחרים לא בהכרח נובעת מתוך רצון להיות מאושר או למצוא את האמת, אלא מתוך הצורך להיות בתוך משחק חברתי עם אחרים ולהשפיע עליהם. בשלב הזה, אליעד מציין שההבנה של התקשורת עם אחרים אינה נובעת רק ממקום של רצון אישי, אלא גם מתוך תפיסת המציאות שלנו ושל אחרים. הוא מבהיר שבעצם מה שאנחנו חושבים חשוב, יוכל להוביל אותנו לא רק לשכנע אחרים אלא גם להבין את המניעים הפנימיים של עצמנו.

הקול הפנימי והשפעתו

כאשר השואל מתחיל להבין את ההשפעה של התקשורת הפנימית שלו, אליעד עובר לדבר על הדיאלוג הפנימי. הוא מסביר שהשאלה איך לגרום לאדם אחר להקשיב לנו היא למעשה שאלה שמתחילה בתוך הדיאלוג הפנימי של כל אחד מאיתנו. כלומר, כל אדם שואל את עצמו איך לגרום לכל הרצונות הפנימיים שלו להקשיב לרצון הדומיננטי ביותר. אליעד מסביר שכאשר אדם מציב לעצמו יעד או משימה, הוא צריך להבין איך להפעיל את כל הרצונות הפנימיים שלו כך שכל הרצונות יזוזו לכיוון אחד. בכך, הוא מרחיב את הדיון לא רק על איך לגרום לאחרים להקשיב, אלא גם על איך לגרום לעצמנו להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה.

מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך?

כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו בנוגע לנושא מסוים, אליעד מתחיל לפרט על איך בדיוק ניתן לעשות זאת. הוא מבהיר שברגע שאנחנו רוצים להפעיל שכנוע או תשומת לב, יש צורך לבחור את הנושא או הדרך לדבר שיתאימו לסולם הערכים של האדם האחר. כלומר, מה שיעניין אותו הוא לא בהכרח מה שאנחנו רוצים להגיד, אלא איך נוכל לקשר את הדברים שאנחנו אומרים לדברים שהוא רואה כטובים בעיניו.

מה קורה אם הנושא לא מעניין את האדם השני?

בהמשך, אליעד שואל איך לגרום למישהו להקשיב לנו כשמה שאנחנו מדברים על אינו מעניין אותו. כאן השואל מציין שהוא יצטרך לחבר את הנושא הרצוי לרצון האישי של האדם השני. אליעד מסביר שצריך להבין איך הנושא שאנחנו מציעים יכול להשפיע על האדם, לא בהכרח ישירות אלא באופן עקיף. הוא מוסיף כי הרבה פעמים אנשים לא מוכנים להקשיב למשהו שלא מעניין אותם, אך אם הם יראו איך זה קשור אליהם, יש סיכוי גבוה שהם יתחילו להקשיב.

ההבנה של המניעים הפנימיים של אנשים

השלב הבא בהסבר של אליעד הוא הבנת המניעים הפנימיים של אנשים והקשרם לתקשורת. הוא מסביר שחשוב לדעת לא רק מה מעניין את האדם השני, אלא גם מה מניע אותו ומהם הרצונות הפנימיים שלו. בכך, הוא משווה את התקשורת החיצונית לדיאלוג פנימי שבו אדם שואל את עצמו מה רצונו האמיתי. אליעד מדגיש שיש לזה משמעות גם כאשר אנו מנסים להשפיע על אחרים, כיוון שבסופו של דבר השאלה היא איך אנחנו יכולים לגרום לאדם להרגיש שזה שווה לו להקשיב לנו.

מהות התועלת והנזק

בהמשך, אליעד עובר להסביר את המהות של התועלת והנזק בשכנוע. הוא מציין שבסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להקשיב לנו או לעשות משהו, אנחנו צריכים לגרום לו לחשוב שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מאשר נזק. כלומר, כל פעולה שמישהו עושה, בין אם זה להקשיב לנו או לבצע משימה כלשהי, נובעת מתוך תחושת תועלת אישית. אליעד מסביר שכל אחד יבחר לפעול בצורה שמביאה לו תועלת, ואפילו אם זה לא מעניין אותו, אם הוא חושב...
אז מה אתה אומר מה השאלה?

ש: איך אני גורם לאנשים כשאני מדבר על משהו שהם ירצו להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר זה מאוד חשוב.

אליעד: אוקי עכשיו אמרת שני דברים שונים, מה את רצית להגיד?

ש: אני רק רציתי להגיד משהו כאילו לפני מה שהוא אמר למה אני צריכה להגיע למצב שאני ארצה שיקשיבו לי.

אליעד: עכשיו לדוגמה למה עשית ככה שאני אקשיב לך?

ש: לא כי אני באמת רוצה להבין את זה.

אליעד: יפה אז זה אותו דבר את רואה שיש מצבים שאת רוצה שיקשיבו לך.

ש: נכון.

אליעד: תסבירי את השאלה בכל זאת למה שתרצי כאילו מה אכפת לך מה הם חושבים, תשובה אם היית חייה בג'ונגל לבד לא אכפת לך יש פה אנשים יש פה משחק חלק מהמשחק זה להיות עם אנשים בקשר.

ש: כן אבל זה כאילו נובע מנקודה שאני מודדת את הערך שלי על פי האינטראקציה עם אנשים.

אליעד: הוא לא אמר את זה זה קשור לזה אבל הוא לא אמר את זה.

ש: יש בזה משהו שקשור קצת.

אליעד: נכון מהיבט מסוים הוא תלוי במה שאנשים יתייחסו למה שהוא אומר כי אחרת לא אכפת לו מה אנשים חושבים נכון?

ש: נכון אני כאילו אומרת את זה בגלל, שאני לא תופסת לך את הזה עכשיו.

אליעד: לא אל תדאגי.

ש: זה אחד מהדברים שהכי מפריע לי.

אליעד: אוקי.

ש: וזהו בעצם.

אליעד: לא אז מה את אומרת?

ש: זה נושא שהוא מאוד.

אליעד: את שואלת למה שזה בכלל יהיה חשוב מה שהוא אומר אז אני אגיד לך מה פספסת בתקופה שלא היית פה אני אסביר לך את השכל שבדבר, זה עובד ככה קודם כל מה האמת שאם הוא רוצה שאם הוא רוצה להיות מאושר בלי תנאים הוא צריך להיות מאושר בלי להיות תלוי במה שאנשים חושבים ויחשבו אבל יש משחק במשחק הזה יש תנאים והחיים האלה זה חלק מהמשחק כאילו במשחק הזה אתה גם משחק עם אנשים אתה בקשר עם אנשים אתה לא חי בג'ונגלים לבד.

עוד פעם אם הוא היה אומר לי "אני רוצה להיות מאושר ומפריע לי מה שאנשים חושבים" הייתי אומר לו מה אכפת לך מה אנשים חושבים עליך, אנחנו אבל לא מדברים עכשיו איך להיות מאושר אנחנו מדברים בתוך המשחק יש פה משחק כשאת אוכלת שותה זה החיים מה אכפת לך אם את אוכלת או שותה אז במשחק הזה יש אנשים ואתה רוצה לדעת איך לתקשר איתם זאת תשובה אחת.

תשובה שניה כשאני מסביר לו או כשאני תכף יסביר לו איך הוא יכול לגרום למישהו להתייחס למה שהוא אומר בצורה יותר רצינית זה בעצם אני מסביר לו גם בצורה ההפוכה מה גורם לו להתייחס לדברים בצורה יותר רצינית אני כאילו מסביר לו את המוח של עצמו כי בפועל יש הרי דברים שקוראים סביבך בטלוויזיה פרסומות פוליטיקה לא יודע מה שאתה מתייחס אליהם בצורה מסוימת, עכשיו כשאני מסביר לך איך לגרום להם להתייחס אליך ברצינות אני גם מסביר לך מה גורם לך להתייחס לאחרים ברצינות. יותר מזה דבר נוסף, את הבנת את התשובה השנייה?

ש: כן.

אליעד: מה הייתה התשובה השנייה?

ש: שאתה תסביר לו את השכל שבדבר מה הרעיון.

אליעד: נכון את החוקיות, עכשיו דבר נוסף שאני רוצה להגיד לך כשהוא שואל אותי איך לגרום למישהו להקשיב לו יש פה את כל הסיפור הזה מה שאני תכף אספר לו יש את זה גם בתוכו הרי אפשר להגיד שהוא שואל אותי איך הוא יכול לגרום לעצמו להקשיב לעצמו הרי גם הוא מנהל דו שיח עם עצמו זה לא רק מנהל דו שיח עם אחרים לפעמים הוא גם מנהל דו שיח עם עצמו.

יש נגיד בתוכו קול מסוים נגיד שהוא שואל אותי "אם אני נכנס לחדר ואני רוצה שכולם יקשיבו לי" עכשיו את אותה שאלה הוא יכול לשאול "אם יש לי רצון שאני רוצה שיהיה הרצון הכי חשוב שלי" זה בדיוק אותה שאלה זה בעצם לשאול איך אתה גורם בתוכך לכל אחד להשתלט על שאר הקולות ודבר נוסף גם בתוכו גם אם הוא היה במדבר לבד זה גם כן היה חשוב לו להבין את זה כי בתוכו יש את כל הדו שיח ובעצם הוא שואל את עצמו למה יש כל אחד שמשתלט על שאר הקולות, אתה הבנת מה הבנת?

ש: שבעצם זה לא רק חיצוני זה גם פנימי אני מנהל בתוכי דו שיח עם עצמי יש בתוכי קול אחד שמוביל ויש בתוכי רצון אחד שרוצה שכל הרצונות יקשיבו לו ואני רוצה להבין את זה.

אליעד: יפה, עכשיו באופן יחסי זה קשה להסביר לבן אדם על עצמו על עצמו כבר הסברנו אלף אלפי פעמים אז מסבירים עכשיו על הבחוץ ואז כשהוא יסתכל על הבחוץ הוא יבין שזה בכלל על עצמו, מה גורם לך לחשוב שמשהו נכון הסברנו איך לגרום לעצמך לחשוב שמשהו נכון הסברנו. עכשיו אנחנו מסבירים את זה בעוד דוגמאות מה יגרום לאחרים לחשוב אז בא תחזור על השאלה מההתחלה, מה השאלה עוד פעם.

ש: איך אני גורם לאחרים כשאני מדבר על נושא מסוים או באותו נושא שאנחנו מדברים אני והאחר איך אני גורם לאחר להקשיב לי ושהוא יחשוב שמה שאני אומר זה מאוד חשוב מאוד מעניין.

אליעד: מאוד חשוב או מאוד חשוב לו?

ש: מאוד חשוב לו.

אליעד: יפה, עכשיו בא נתקדם מה עושים איך הוא יכול לגרום לבן אדם שכשהוא מדבר עם מישהו לקבל את תשומת ליבו למשוך את תשומת ליבו מה שזה לא יהיה, מה עושים מה הנוסחה מה עומד מאחורה?

ש: הוא מנסה אולי לדבר על דברים שהוא יודע מראש שהם נושאים משותפים שהוא מתעניין בהם.

אליעד: של מי שהשני מתעניין בהם?

ש: של מישהו מהצד השני שהוא מדבר איתו.

אליעד: תראי אם הוא היה שואל איך לפתח דו שיח עם מישהו הייתי אומר לו תדבר איתו על נושאים שמעניינים גם את השני אבל הוא לא שאל איך לפתח דו שיח הוא אמר "בהנחה שאני רוצה להגיד למישהו משהו איך אני גורם לו להקשיב לי", את הבנת את ההבדל אם הוא היה אומר אני רוצה לפתח שיחה עם אנשים הייתי אומר לו תבדוק מה מעניין אותם ותדבר איתם אבל הוא לא שאל את זה הוא אמר "אם אני רוצה לדבר עם מישהו על משהו שלא מעניין אותו ואני רוצה לגרום לו להקשיב לי".

ש: שמתי לב שבשאלה שלי יש הנחה שהוא יקשיב לי רק אם מה שאני אומר זה מאוד חשוב לו.

אליעד: נכון בסדר שהיא לא בהכרח לא נכונה, מה את אומרת אז איך לגרום למישהו, את רוצה לדבר עם מישהו על משהו שלא מעניין אותו איך את גורמת לו להתרכז במה שאת אומרת?

ש: שאלה מצוינת.

אליעד: מה התשובה?

ש: לא יודעת כאילו אם אני יודעת שזה מראש לא מעניין אותו.

אליעד: אז את נכנעת.

ש: זה הרבה פעמים קורה כן.

אליעד: אוקי אז איך בכל זאת גורמים לו להקשיב, מה אתה אומר לו?

ש: להראות לו שזה קשור אליו איכשהו.

אליעד: כי אתה מדבר על משהו שנמצא בכדור הארץ וגם הוא בכדור הארץ.

ש: לא להראות לו כמה שזה מאד קשור אליו.

אליעד: מה זאת אומרת מאוד קשור אליו?

ש: להראות לו את הנתיב איך זה מתברר בסוף שיש לו השפעה על זה שזה ישפיע גם עליו.

אליעד: תחדד.

ש: להראות לו איך הנושא הזה בסופו של דבר נוגע אליו כאילו גם לא באופן ישיר.

אליעד: צריך לחדד את זה עוד, אוקי את רוצה להגיד משהו?

ש: להראות לו מה הוא יכול להרוויח מזה זה מה שעולה לי.

אליעד: אוקי את רוצה לחדד את זה עוד מה שאמרת זה הכי קרוב באופן יחסי, מה אתה אומר?

ש: או למצוא דרך לחבר את זה לרצון שלו או שאפשר גם שהוא ירצה להקשיב לזה בכלל כי הוא רוצה משהו אחר ממני זה יכול להיות כאילו מניפולציה שהוא עושה עלי בכלל משהו כזה.

אליעד: שמה?

ש: אפשר לגרום לו להקשיב לי שהוא רוצה להקשיב לי כי הוא בכלל רוצה משהו אחר ממני וכדאי לו להקשיב לי בדרך כדי להשיג משהו אחר בכלל.

אליעד: אבל מה המהות של מה שאתה אומר להגיע אליו דרך הרצון שלו, עכשיו בא נסביר את זה בפשטות מה אמרנו פעם אם אתה רוצה לגרום למישהו מה אתה צריך לשאול את עצמך באופן כללי?

ש: מה אתה חושב שהוא.

אליעד: לא, מה גורם למישהו לעשות דבר, אתה אומר אני רוצה לגרום למישהו להקשיב למה שאני מספר לו אז מה השאלה ששואלים מה גורם לבן אדם להקשיב למשהו, עכשיו ואם רוצים למצוא את התשובה לשאלה מה גורם לבן אדם להקשיב למשהו מה שואלים את השאלה הנוספת איך מפשיטים את השאלה הזאת, איך אני גורם לו להקשיב לי מפשיטים את זה מה יגרום לו להקשיב למשהו מה גורם למישהו להקשיב למשהו איך מפשיטים את זה לעוד דבר איך לגרום למישהו לעשות משהו.

מה גורם למישהו לעשות משהו הרי להקשיב זאת פעולה מה גורם למישהו לעשות משהו, תשובה שהוא חושב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק כי להקשיב זה כרוך במאמץ בפרט אם זה לא מעניין אותו אבל הבן אדם צריך לחשוב שהפעולה תביא לו יותר תועלת מנזק זאת אומרת אם אתה רוצה, עכשיו אנחנו ניקח את זה למקרה הפרטי אז קודם כל אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו אתה צריך לגרום לו לחשוב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק ואם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב למשהו צריך לגרום לו לחשוב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק ואם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב לך אתה צריך לגרום לו לחשוב שההקשבה לך תביא לו יותר תועלת מנזק זאת מהות הדבר.

לדוגמה עכשיו בוא ניתן דוגמה, קודם כל זאת הנוסחה הכללית אם אתה רוצה שמישהו יעשה משהו תגרום לו לחשוב שזה יביא יותר תועלת מנזק יביא לו שהוא יחשוב לא שזה חשוב חשוב לא מעניין שזה הוא יביא לו יותר תועלת מנזק אז איך מתקדמים מפה שלב ראשון אתה צריך לזהות את סולם הערכים שלו ברור, שלב ראשון צריך לזהות מה סולם הערכים שלו מה הדברים שנתפסים עבורו כטוב ומה הדברים שנתפסים עבורו כרע כי איתם אתה מתמרן אותו אחר כך.

יפה אז דבר ראשון אתה צריך, אם את נגיד רוצה לגרום למישהו להקשיב לך דבר ראשון תשאלי לאיזה נושא שלא מעניין אותו את רוצה לגרום לאמא שלך להקשיב לסיפור על משהו וזה לא מעניין אותה נגיד איך את משכנעת אותה להקשיב קודם כל את שואלת את עצמך איזה דברים עושים לה טוב ואיזה דברים עושים לה רע, מה היא לא אוהבת בחיים ומה היא אוהבת בחיים. זה דבר ראשון עכשיו את צריכה למצוא את הקשר בין זה שהיא תקשיב לסיפור שלך לבין הדברים שהיא חושבת שהם טובים.

שימו לב זה לא איזה דברים טובים יצאו לה מזה אלא איזה דברים שהיא חושבת שהם טובים היא תחשוב שיצאו לה מזה, זאת אומרת לא מחויב בכלל שזה יגרום לה תועלת לא מחויב בכלל שזה יהיה טוב עבור כולם הסיפור, מה שמחויב מה שהיא חושבת שזה טוב היא תחשוב כשהיא תקשיב לסיפור הזה זה יגדיל לה את הסיכוי להשיג את מה שהיא חושבת שזה טוב. עכשיו הסיפור גם לא צריך באמת לגרום לה להרגיש טוב מספיק שהיא תחשוב שזה יגרום לה להרגיש טוב סיימנו, זאת אומרת זה בכלל גם לא משנה אם באמת היא תקשיב לך אם יצא לה מזה תועלת או לא מה שמשנה זה שהיא תחשוב שיצא לה מזה תועלת, עכשיו אם באמת יצא לה מזה תועלת הסיכוי שהיא תאמין לך בפעם הבאה גדול יותר.

ש: עכשיו דוגמה לראות את זה איך זה.

אליעד: אז תן אתה דוגמה תמציא דוגמה.

ש: ידעתי שתגיד את זה, נמשיך לדבר ואני אחשוב על דוגמה.

אליעד: באופן כללי עוד פעם אתה שואל את עצמך איזה אינטרסים איזה חסרונות, הוא אמר צריך לגרום לבן אדם להבין שזה קשור אליו ואמרתי לו תדייק היא אמרה רווח אבל קשור אליו זה לא מספיק טוב, קשור למילוי החסרונות שלו איזה חסרונות הוא חושב שיש לו איזה בעיות הוא חושב שיש לו איזה רצונות הוא רוצה ואיך אני משכנע אותו שהפעולה הזאת תמלא לו את הרצונות של מה שהוא רוצה. עכשיו שימו לב זה לא איך הפעולה תמלא לו את הרצונות איך אני משכנע אותו שהפעולה תמלא לו את הרצונות זה בכלל לא משנה אם הפעולה מילאה לו את הרצונות או לא, משנה שהוא חושב שהיא תמלא לו את הרצונות.

נגיד לדוגמה שהוא רוצה מה הוא רוצה נגיד לדוגמה מה בן אדם רוצה נגיד, סתם תמציא מה בן אדם רוצה למצוא זוגיות נניח עכשיו אתה רוצה לספר לו סיפור, עכשיו אתה יכול לשאול את עצמך איך זה שהוא יקשיב לי לסיפור זה יגרום לו למצוא זוגיות יותר מהר אבל זאת לא השאלה הנכונה, השאלה היא זה איך אני משכנע אותו שזה יגרום לו להשיג זוגיות זה בכלל לא משנה יכול להיות שזה יגרום לו לא להשיג זוגיות.

ש: שיחשוב שזה מוביל אותו.

אליעד: נכון כי הוא עושה את הפעולה לא בגלל שזה עוזר לו אלא בגלל שהוא חושב שזה היה עוזר לו אין שום קשר בין מה שזה עושה, אתה עושה את הפעולה כי חשבת שזה יביא לך תועלת לא כי זה מביא לך תועלת יכול להיות שאתה שותה רעל אבל אתה חושב שזה בריא ולכן במקום לשאול את עצמך אם הוא יעשה את זה איך זה יקרב אותו למה שהוא רוצה תשאל את עצמך איך אני יכול לשכנע אותו כי זה לא משנה בכלל מה האמת אתה צריך שהוא ישתכנע אתה מבין.

ש: אתה צריך להיות איש מכירות טוב.

אליעד: ככה עובד איש מכירות בעיקרון איש מכירות בודק מה אתה רוצה מה המוצר והוא מסביר לך שאם תקנה את המוצר תקבל את זה, מה אתה רוצה את הבחורה מה הוא רוצה למכור לך את הרכב אתה רואה קח את הרכב תקבל את הבחורה אבל איפה הבחורה אבל איפה הבחורה אין בחורה אבל הוא גרם לך לחשוב שזה ביחד ככה זה עובד.

נגיד לדוגמה אומרים לך נגיד שהשטן רוצה לגרום לבן אדם לעבוד קשה כל החיים אז מה הוא עושה הוא אומר לו "אתה יודע אם תהיה עשיר תהיה מאושר" עכשיו אין קשר זה לא קשור כאילו אבל אתה אומר "טוב אם אני אהיה מאושר אז בוא נעבוד הרבה עד שזה" ואז אתה זה ואתה אומר דפקו אותי אבל כאילו אתה לא מתאמץ כי באמת זה יביא לך את האושר אתה מתאמץ כי אתה חושב שזה יביא לך את האושר זה קורה ככה כאילו עובד האדם כאילו זה כולם אותו דבר זה לא משהו שהוא לא נפוץ ומה המסקנה שאם אתה משוכנע במשהו שאתה מתאמץ תגיד "רגע שכנעו אותי שזה ככה או שזה באמת ככה".

ש: ככה אני בודק את עצמי.

אליעד: טוב הבנו את זה אתה רוצה להוסיף?

ש: אפשר גם ללכת מהכיוון השני של לגרום לו לחשוב שאם הוא לא יקשיב לך זה יהיה נורא.

אליעד: כן הוא אומר ככה, מה אני אמרתי אני אמרתי על הצד שתגרום לו להבין שאם הוא יקשיב לך זה יגדיל את היתרונות שלו וימלא לו חסרונות, עכשיו הוא אומר דבר נוסף אתה יכול לשחק עם הבן אדם לא רק על להגדיל לו את היתרונות ואז כדאי לו להקשיב לך אלא גם אתה יכול לעשות לו את ההיפוך להגיד לו ואם לא תקשיב לי זה יגדיל לך את החסרונות ואם לא תשיג את זה יהיה לך רע ומר שזה נכון שזה אותו דבר. עכשיו בואו נדבר על זה מה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יתרונות ומה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא לא יקשיב לך יהיו לו חסרונות לכאורה שניהם משיגים את אותה תוצאה כי בסך הכל הסופי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות אבל מה היתרונות בלאיים עליו או במקל ובגזר, מה היתרונות?

ש: פה הוא יבוא ופה הוא יברח.

אליעד: לא בהכרח קודם כל בשניהם יכול להיות שהוא יבוא ובשניהם יכול להיות שהוא יברח, לא באמת זה לא מחויב בא תחשוב אם מישהו מאיים עליך אומר לך אם לא תקשיב ככה וככה והוא ישכנע אותך בזה אז מהיבט מסוים יש...
לגרום לעצמך תנאים מנהל מכירות משכנע רעל חוויות לא יודעים שכר תפיסת להקשיב לעצמי לבצע משימות איך למכור אנשים גזר או מקל הגזר או המקל הגזר והמקל המקל או הגזר המקל והגזר הנעת אנשים הקשבה חיוביות טכניקות טכניקות שכנוע לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה ל לגרום לו לגרום לו ל לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו להקשיב לגרום למישהו להקשיב לך לגרום למישהי לגרום למישהי ל להקשיב להקשיב לך למכור מכירה מקל או גזר שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות מכירה שיטות שכנוע שיטת המקל והגזר שיטת מכירה שיטת מכירות שיטת שכנוע שכנוע שכנוע טכניקות שלילי שליליות תמריץ תמריץ חיובי תמריץ שלילי תמריצים
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח ... אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את הלקוח לפעולה מבלי שהוא ירגיש שהוא נמצא ... מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? אליעד מציין כי אנשי מכירות שמצליחים למכור בלי לנסות למכור לרוב עושים זאת ... ללקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת ... מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה אובייקטיבית, בזמן ששיטת השכנוע הגלויה היא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, כי יתכן שהוא עושה זאת באופן סמוי. איך ... מציע שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. ... סובייקטיבית. סתם דוגמה יש כל מיני עצות כאלה ואחרות שכשמפעילים אותם על הלקוח הוא לא שם לב שמפעילים את השיטות שכנוע האלה על התת מודע שלו וכל העצות האלה צריך לדעת אותן רצוי לדעת אותן, כדאי לדעת אותן חייבים לדעת אותן בשביל להצליח למכור יותר, ככל שהמוכר ידע יותר את השיטות האלה וישתמש בהן יותר הוא יצליח יותר. אלא מה שיש גם הרבה שיטות שכנוע או יותר נכון אפילו כל
ניתוח שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, אמיתות התורה, ניתוח וידאו
... שיטות שכנוע, דוגמאות לשתילת מחשבות, מניפולציות של מחזירים בתשובה, שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה, טריקים להחזרה בתשובה, שמירת מצוות, אמיתות התורה, ניתוח וידאו איך עובדים על ... של מחזירים בתשובה? אליעד כהן מנתח לעומק שיטות שכנוע ומניפולציות שמשתמשים בהן מחזירים בתשובה, ומסביר כיצד ניתן לשתול מחשבות ולהוביל אדם לאמונה או ...
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
... החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע , סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? אליעד כהן ... שהוא יפיק יותר תועלת מהשיעור מאשר אם לא יעשה אותו. כל שיטות השכנוע לא מחייבות את ההצלחה אלא אם כן האדם עצמו מחליט שזו הפעולה הנכונה עבורו. דוגמת שיעורי הבית ממחישה ... שהמוצר או הפעולה הם יותר טובים מהחלופה. מה חשוב לזכור בכל שיטת שכנוע? שיטה שתצליח תמיד היא שיטה שמניחה שהאדם השני מאמין שיש לו יותר תועלת מהחסרונות של ההצעה. כל שיטה ... ההיגיון של השיטה וההקשרים שבהם היא פועלת חיונית להצלחתה. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי ... יחסים מהי השיטה היחידה שמשכנעת תמיד? יש בעולם שפע של שיטות שכנוע ומכירה, אך כולן עלולות לעבוד בכיוון ההפוך. השיטה היחידה שתמיד משיגה תוצאות היא לגרום לאדם להאמין ... הדבר, הוא יסכים ויעשה את הפעולה או ירכוש את המוצר. כיצד שיטות שכנוע אחרות עלולות לפעול בכיוון ההפוך? כל שיטה אחרת, בין אם היא מבוססת על איום, מתן הנחה, החמאה, בידול ... במכירות? למעשה, כל העצות והמתודות להגדלת מכירות או לשיפור שיטות שכנוע יכולות להתהפך לרעת המוכר. לדוגמה, הנחה על המוצר עשויה לעודד קנייה, אך גם עלולה לעורר חשד או לגרום ... שמה שמוצע לו עדיף יותר מאשר חלופה אחרת. מה חשוב לזכור בכל שיטת שכנוע? יש רק קריטריון אחד שבלעדיו כל הצעה לא תחזיק מעמד: האדם השני צריך לחשוב שיש לו יותר תועלת מנזק. ... להרגיש יותר טוב מרע, או עלולות דווקא לגרום לו להגיב הפוך. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי ...
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
... חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג איך להתווכח עם אדם בעל דעות קיצוניות? ... אפקטיבית עם דעות קיצוניות ולא הגיוניות. איך להתווכח עם אנשים? איך לנצח בוויכוח? שיטות שכנוע בוויכוחים רטוריקה בוויכוחים איך לשכנע אנשים בעמדות קיצוניות? איך להתווכח נכון ולנצח בוויכוח? ... להתעקש על ההיגיון שמאחורי עמדותיו. האם ניתן לשכנע אדם בעמדות קיצוניות באמצעות שיטות שכנוע? כשמדובר בשיטות שכנוע, השיטה שתוארה כאן היא הפוך על הפוך. כלומר, כשאתה מתווכח עם מישהו שמחזיק בדעה קיצונית, אתה ... כלא עקביות בתוך הדעות שהצד השני הציג. איך להתווכח עם אנשים? איך לנצח בוויכוח? שיטות שכנוע בוויכוחים רטוריקה בוויכוחים איך לשכנע אנשים בעמדות קיצוניות? ...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
... אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע האם ניתן לנתח שפה של אנשים שאינם דוברים שפת אם? אליעד כהן מסביר כי כאשר רוצים לנתח טקסטים או מילים של אדם שלא דובר את השפה כשפת אם, קיימת מגבלה ... התחושה שהוא החליט בעצמו. איך לקרוא אנשים? טיפים לשכנוע עצמי שיטות שכנוע מתקדמות איך לשכנע בחורה ספציפית? כיצד לנתח שפת גוף? איך לפתח כושר שכנוע? אומנות הפיתוי חסרונות אתה בעצם שואל שאלה כזאת. כל הנושא של לנתח טקסטים של ... את עצמי שזה טוב. אתה צריך לעקם את המוח אבל אז אתה למדת שיטות שכנוע ואתה יודע איך המוח שלך עובד. ש: ראיתי את אחת ההרצאות שלך איך לפתח את השכל, לקחת שלושה אנשים משהו כזה ולשכנע אותם שמה שהם חושבים, תגיד בדיוק ההפך. ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת ... שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע ... שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ... בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות ... שקיימת. אבל בהחלט, כן קיימת שיטת מכירה ושיטת שכנוע, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת. והיא, שיטת מכירות משולבת, ושיטת שכנוע משולבת. שבה האדם לומד את המנגנון של השכנוע ושל המכירות, לעומקו ולרוחבו. והאדם לומד להכיר את כל אסטרטגיות ... ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע משולבת. שבה יש לאדם סוג של מפה רעיונית, עם דרכים סלולות, איך לעבור מכל רעיון אחד לכל רעיון אחר. ואז בזמן ... ואעפכ נאמר, שגם בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם מומחה למכירות בשיטת מכירות משולבת, אז ... שלה. ואעפכ, קיימת שיטת מכירות משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את היתרונות והחסרונות שיש בכל השיטות השונות. והוא יודע איך בזמן ...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע , איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP (Neuro-Linguistic Programming), ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע . כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך ...
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
... אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, ... להיתפס כמישהו כועס, אך לפעמים מדובר בהתלהבות, התרגשות או מצב רוח אחר לגמרי. עליך להיות מודע לאופן שבו אתה מפרש דברים ולהבין שאין בהכרח אמת מוחלטת בפרשנות שלך. מה הבעיה בשיטות שכנוע קבועות? אליעד מבקר את השיטות ... לדבריו, אם תלמד להבין לעומק את העקרונות, הטכניקות יוטמעו באופן טבעי והפעולה שלך תהפוך לאינטואיטיבית, ללא צורך לחשוב יותר מדי בזמן אמת. איך להבין אנשים לפי אינטונציה? שיטות שכנוע מתקדמות איך לנתח שפת גוף ...
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
... רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע , לרמות אנשים, טכניקות שכנוע איך אפשר לשכנע אדם שחושב שכבר יש לו את מה שהוא רוצה? אליעד ... איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא חושב שיש לו? שיטות שכנוע אפקטיביות כיצד להגדיל רצון של אדם? ש: השאלה הראשונה מה חסר לאדם שהוא כבר חושב שאוהבים ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, ... אחריות נוספת מבלי לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות שכנוע, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטות שכנוע, איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, אימון אישי קריירה, מומחה בתחום שיטות שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 21:09:55 - wesi1