אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק סמוי ✔איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
והפעם אסביר, איך לגרום למישהו לעשות משהו בלי לגרום לו לרצות לעשות את אותו הדבר. לדוגמה: נניח שאתה רוצה לגרום למישהו לתת לך משהו, ואתה לא רוצה לנסות לחזק אצלו את הרצון לתת לך את המשהו הזה, איך אתה יכול לגרום לו לתת לך את המשהו, בלי שתגרום לו לרצות לתת לך את המשהו?

ואני אסביר: בעיקרון, כדי שבן אדם יעשה משהו, צריך שיקרו 2 דברים. 1 - שהוא ירצה לעשות את המשהו הזה, 2 - צריך שהוא יהיה מסוגל לעשות את המשהו הזה, כמו שהסברתי גם כאן יכולת או רצון. מה שאומר שאם אנחנו רוצים שמישהו יעשה משהו, הרי שהגיוני שנחזק אצלו את הרצון וגם את היכולת לעשות את הדבר.

עכשיו, איך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לחזק רצון? זה עניין שלם בפני עצמו. אבל לדוגמה, אפשרי לבקש ממנו לעשות את הדבר. לדוגמה, לבקש מהילד לאכול. הבקשה מהאדם לעשות את הפעולה, אמורה לחזק אצלו את הרצון לעשות את הפעולה.

וחיזוק הרצון יכול להיות במגוון דרכים. לדוגמה בצורה ישירה, שנאמר לאותו אדם: "אני רוצה שתעשה X" או "אני אשמח שתעשה X" וכיו"ב. דהיינו, שהאדם מבין שאני רוצה שהוא ירצה לעשות X. דהיינו, שאני מנסה לחזק לו את הרצון. כמובן שאפשרי לעשות זאת גם בצורה סמויה, מה שנקרא שכנוע עקיף, דהיינו, בצורה עקיפה לגרום לרצון שלו להתחזק, בלי שהוא יבין שאנחנו מנסים לגרום לרצון שלו להתחזק.

אבל ישנם מצבים, שיש חשש, שהאדם השני יבין שאנחנו מנסים לחזק לו את הרצון ואז זה יכול לגרום לו דווקא לא לרצות לעשות את הפעולה. כי לפעמים כשמישהו מרגיש שמנסים לחזק לו את הרצון, זה עשוי לגרום לו דווקא לרצות לא לעשות את הפעולה, ממגוון רחב של סיבות.

ובמקרה כזה נשאלת השאלה, איך נגרום למישהו לעשות משהו, בלי שנחזק אצלו את הרצון, לא בצורה ישירה ולא בצורה עקיפה. דהיינו, בלי שננסה לחזק לו את הרצון לעשות את הפעולה?

והתשובה לכך היא, שיש גם את המנגנון של היכולת, שגם דרכו אפשרי להשפיע על כך שהאדם יעשה משהו. דהיינו, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו לעשות משהו, נוכל לעשות זאת, או באמצעות חיזוק הרצון שלו לעשות את הפעולה, או באמצעות חיזוק היכולת שלו לעשות את הפעולה. שמה זה אומר?

זה אומר שנוכל לגרום למישהו לעשות משהו, אם נחזק אצלו את היכולת שלו לעשות את הפעולה הזאת. לדוגמה, אם נרצה שהילד יאכל את האוכל, אז ננסה לגרום לכך שיהיה לילד יותר קל לאכול את האוכל וכל כיו"ב. דהיינו, נפעל דרך הגדלת היכולת של האדם לעשות את הפעולה, כי כאשר יהיה לאדם יותר קל לעשות את הפעולה, הרי שיהיה יותר סיכוי שהוא יעשה את הפעולה (אא"כ הוא רוצה שיהיה לו דווקא קשה, אבל זה עניין אחר).

בכל מקרה, אם נרצה לגרום למישהו לעשות משהו, נשאל את עצמנו, איך לחזק אצל האדם את היכולת לעשות את הפעולה? האם הוא יכול לעשות את הפעולה? האם ואולי קשה לו לעשות את הפעולה? וננסה לעזור לו להגדיל אצלו את היכולת לעשות את הפעולה, ולא באמצעות זה שננסה לחזק אצלו את הרצון לעשות את הפעולה. וככה נגדיל את הסיכוי שהוא יעשה את הפעולה.

וניתן דוגמה נוספת: נניח שיש מישהו שהוא צריך להביא לך משהו מתישהו. ונניח שאתה רוצה שהוא יביא לך אותו בהקדם האפשרי. אבל אתה לא רוצה לבקש ממנו להביא לך את המשהו הזה. ואתה גם לא רוצה לגרום לו להרגיש שאתה רוצה שהוא יביא לך את המשהו הזה בהקדם. אבל אתה עדיין רוצה שהוא יביא לך אותו בהקדם.

במקרה כזה לדוגמה, אם תפנה לאותו אדם ותבקש ממנו להביא לך את המשהו הזה, זה יגרום לו להרגיש שאתה משפיע על הרצון שלו ושאתה מנסה לקחת ממנו משהו. ולכן באפשרותך לנקוט בשיטה הבאה, ולומר לו משהו לדוגמה בסגנון של "אם תרצה להביא לי את המשהו הזה, אז אתה יכול לעשות את זה...
לגרום לה לעשות משהו רוצה לחזק לרצות משהו סודות שכנוע שמחה רוצה לנסות לחזק להגדיל את הסיכוי לשכנע מישהו לרצות משהו להשפיע על מישהו להוריד איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה לעשות איך לגרום לה לעשות משהו איך לגרום לה לרצות איך לגרום לה לרצות לעשות איך לגרום לו איך לגרום לו לעשות משהו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות משהו איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לרצות איך להשפיע על מישהו איך להשפיע על רצונות איך לחזק את הרצון איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות איך לשכנע מישהו לעשות משהו במה תלוי שמישהו יעשה משהו הרצון השפעה גלויה השפעה סמויה התקדמות חיזוק חיזוק יכולת חיזוק רצון יכולות יכולת יכולת או רצון יכולת שכנוע לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לעשות לגרום לה לעשות משהו לגרום לה לרצות לגרום לה לרצות לעשות לגרום לו לגרום לו לעשות משהו לגרום לו לרצות לגרום למישהו לגרום למישהו לעשות לגרום למישהו לעשות משהו לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות לעשות משהו לגרום למישהי לגרום למישהי לרצות להשפיע להשפיע על הרצון להשפיע על מישהו להשפיע על מישהו לעשות משהו להשפיע על רצונות לחזק לחזק את היכולת לחזק את הרצון למה מישהו עושה למה מישהו עושה משהו למתקדמים לעשות משהו לרצות לרצות לעשות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לעשות לשכנע מישהו לעשות משהו לשכנע מישהו לרצות לתת מישהו עושה מישהו עושה משהו מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים סוד סודות סודות השכנוע סודות השכנוע למתקדמים סודות שכנוע פעולה רצון רצון או יכולת רצון לקבל רצון לקבל בשכנוע רצון לתת רצון לתת בשכנוע שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע למתקדמים שכנוע סמוי שכנוע עקיף
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים ... שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא ... הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה ... שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים. סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם ... במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש. איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע ... או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי. לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... להרגיש טוב. אך כל אדם רוצה גם, להרגיש טוב אמיתי. וטוב אמיתי, הוא אהבה עצמית אמיתית, שאינה תלויה בסיבות חיצוניות כלשהן. כאשר מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי , שגורם לאדם דווקא לא לאהוב את עצמו באמת, אלא רק בגלל סיבות חיצוניות כלשהן. ומזה האדם ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... של ילדים ששונאים את הוריהם למרות שההורים מנסים להעניק להם אהבה ומתנות. מדוע זה קורה? אליעד מסביר כי כאשר אדם מעניק אהבה בתנאים מסוימים (למשל, באמצעות מתנות או מחמאות), הוא בעצם מעביר מסר סמוי לפיו האדם השני אינו ראוי ...
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
... משמעות? אליעד גם עוסק בשאלה האם לחלומות יש משמעות מעמיקה או שהם רק תהליך ביולוגי טהור. הוא מציין כי ישנם אנשים המאמינים שלחלומות יש מסרים סמויים או שהם מצביעים על דברים לא מודעים בתודעה ... להבחין במחשבות או רגשות שעשויים לעזור לנו להתמודד עם מצבים בעיתיים בחיים שלנו. זו יכולה להיות דרך להבין טוב יותר את עצמנו ואת התחושות הסמויות שמנחות את הפעולות שלנו. חלום בתוך חלום? עולם ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, ... כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש ... המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו. ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיוב, אז לא ... וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג רטוריקה מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על ... מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום לאותו האדם לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לדרג את הסיבות האלו שמצאת, לסיבות מאפשרות ולסיבות מחייבות. ... כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה התנגדויות אתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך. ואחרי שמצאת את ההתנגדויות שאתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך, עכשיו אתה ... שהוא ישתכנע. ובאפשרותך לעשות את זה בצורה סמויה, באמצעות שכנוע עקיף , שעושה ללקוח סוגסטיה ואוטוסוגסטיה, שמובילה אותה להשתכנע במה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר מחויבות ומחייבות את השומע להסכים איתן ועם המסקנה שאליה הן מובילות. ועל ידי זה שאתה יוצר הזדהות חזקה, בין האדם ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... שהוא יותר זול ביחס אליו. דהיינו, שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק מספר על החיסרון של המוצר. אלא בכך שאתה ... לספר על חסרונות מנוגדים. ולהודות בחסרונות כלשהם, שבעצם הם מעבירים מסר סמוי, שאין במוצר הזה, את החסרונות המנוגדים לאותם חסרונות שסיפרת ... לפעמים כדאי לשקר ולהמציא חיסרון שקרי במוצר שלך, כדי להעביר דרך זה מסר סמוי לתת המודע של הלקוח, שיסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר. ...
NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
... ביותר שיש בכל מה שקשור ל NLP שכנוע מניפולציות מכירות השפעה וכיוב. והעניין הוא, כי בכל משפט שהוא, ולא משנה מה המשמעות של המשפט, בכל משפט שהוא מסתתר תמיד מסר סמוי כלשהו, לגבי ההיתכנות האפשרות והפוטנציאל של הדבר שעליו מדבר המשפט. כי כל דבר בעולם, יש לו שני מצבים אפשריים. מצב של פוטנציאל ... הזאת, בשום צורה שהיא ואתה מתעלם ממנה לחלוטין, כאילו היא לא קיימת במציאות כלל. ובסיכומו של דבר, בכל משפט שהוא, גם במשפט שלילה או משפט שאלה, יש בעצם מסר סמוי שגורם לתת המודע של האדם, לחשוב בצורה חיובית ואפשרית וממשית, על הדבר שאותו אתה שולל שעליו אתה שואל. וממילא אפשר כך לגרום ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את ... להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), ... לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר למניפולציות בפרסומות? כדי להיות מודע למניפולציות האלה, האדם צריך לשאול את עצמו: למה חשבתי ... לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיווק סמוי, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיווק סמוי, איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, קואצ'ר, אימון אישי לימודים בתחום שיווק סמוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 18:56:39 - wesi1