אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק סמוי ✔בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה, איך הכי נכון לנסח משפט מסוים, במידה ורוצים לשכנע מישהו במשהו?

והמשפט הולך כך: "אני פונה אליך רק כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך".

והשאלה היא, האם נכון או לא נכון להוסיף את המילה "רק"? האם נכון לומר "אני פונה אליך כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך", בלי המילה "רק", או שנכון לומר "אני פונה אליך רק כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך". באיזה ניסוח יש יותר סיכוי שהבן אדם יקבל את הבקשה שלך?

אז אם כבר יש לך תשובה, הרי שאולי אתה לא חכם במיוחד. כי אתה לא מבין עדיין את הסיטואציה עד הסוף, כדי לדעת מה ואיך נכון לנסח את המשפט.

ולכן נסביר עוד יותר טוב את הסיטואציה.


אז הסיטואציה היא כזאת:

1 - נניח שאתה מבקש ממישהו הלוואה.

2 - נניח גם שהוא מבקש ממך 3 מסמכים, כדי שהוא יאשר לך את ההלוואה וילווה לך כסף.

3 - נניח גם שהמסמך השלישי שהוא מבקש ממך, זה אישור כלשהו שהוא מתבסס עליו כדי להבין שאתה תחזיר לו את הכסף.

4 - נניח גם שהמלווה יכול להפעיל שיקול דעת ולהחליט האם ואילו מסמכים הוא מבקש ממך.

5 - נניח גם שאתה רוצה לבקש ממנו שהוא יאשר לך את ההלוואה, בלי לצרף את המסמך השלישי הנ"ל.

6 - נניח גם שלדעתך המלווה יכול לסמוך עליך שתחזיר לו את הכסף ושהוא לא יפגע מכך שאתה לא תביא לו את המסמך השלישי.

7 - נניח גם שאתה יודע שאם המלווה יחשוב שהוא יידפק מכך שהוא לא מבקש ממך את המסמך השלישי, הרי שהוא לא יאשר לך לא להביא את המסמך השלישי.

8 - נניח גם שאתה לא רוצה לצרף את המסמך השלישי, מכל מיני סיבות שונות.


עכשיו, אתה כותב לו מכתב בקשה שהוא יוותר לך על המסמך השלישי. ואתה מבקש ממנו לא להביא את המסמך השלישי. ואז המכתב הולך בערך כך: "אני מבקש לא לצרף את המסמך השלישי, כי מסיבה 1-2-3..." ואז אתה רוצה לסיים את המכתב בניסוח של: "אני פונה אליך כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך". והשאלה היא, איך יותר נכון לנסח כדי לשכנע את הצד השני לקבל את הבקשה שלך, האם נכון לנסח: "אני פונה אליך רק כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך" או בלי המילה "רק".

אז איזה ניסוח יותר משכנע? עם או בלי המילה "רק"?


ואסביר למה לכאורה כן הגיוני להוסיף את המילה "רק". אז אנחנו מניחים שהבן אדם השני, לא יאשר את הבקשה אא"כ הוא יהיה בטוח שהבקשה לא תפגע באינטרסים שלו. במילים אחרות, אנחנו מניחים שהאדם השני יאשר את הבקשה, רק אם הוא יהיה בטוח שהבקשה לא תפגע באינטרסים שלו. ולכן לכאורה נראה הגיוני להדגיש לו, שהבקשה לא תפגע באינטרסים שלו, כדי שהוא יאשר את הבקשה.

ולכן אם נדגיש את המילה "רק", דהיינו, "אני פונה אליך רק משום שהבקשה לא תפגע באינטרסים שלך", הרי שזה מגדיל את הסיכוי שגם האדם השני יחשוב שהבקשה לא תפגע באינטרסים שלו ויאשר את הבקשה. לכן הגיוני לכתוב את המילה רק.

סיבה נוספת שהגיוני להוסיף את המילה רק, היא משום שמי שמקבל את הבקשה יכול לחשוב שלא אכפת לך מהאינטרסים שלו ושאתה דואג רק / גם לאינטרסים שלך על חשבון האינטרסים שלו. ולכן הגיוני להדגיש, שגם לך אכפת קודם כל מהאינטרסים של הצד השני. ולכן תכתוב, שאתה פונה אליו, רק כי אתה יודע שהבקשה שלך לא תפגע באינטרסים שלו. כדי שהוא לא יחשוב שלא אכפת לך מהאינטרסים שלו וכולי.

ולכן הגיוני שהניסוח יהיה: "אני פונה אליך רק כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך". גם עם הדגשה נוספת של "אפילו לא טיפה". כדי:

1 - לשכנע את האדם השני שהבקשה לא תפגע בו אפילו לא טיפה.

2 - כדי לגרום לו להבין, שקודם כל אכפת לך ממנו ואתה קודם כל דואג אך ורק לאינטרסים של האדם השני.

ועד כאן היו סיבות למה לומר את המילה "רק".


אבל זאת לא האמת. והאמת היא שעדיף לנסח בלי המילה "רק" ועדיף גם לנסח בלי המילים "אפילו לא טיפה". וצריך לחשוב בדיוק ההפך ממה שכתבתי קודם. ואני אסביר למה.

בעיקרון צריכים לעשות הפרדה בין מה הבן אדם השני צריך לחשוב כדי לאשר את הבקשה, לבין מה שצריכים לכתוב בטקסט. דהיינו, הטענה שאומרת ש 1 - האדם השני צריך לחשוב שהוא לחלוטין לא יפגע מהבקשה שלך, כדי שהוא יאשר את הבקשה, היא אמת. 2 - גם הטענה שאומרת שכדאי מאוד שהאדם השני יחשוב שאתה לא חושב רק על עצמך ושאתה קודם כל חושב על האינטרס שלו, גם הטענה הזאת היא אמת.

יהיה גם נכון לומר, 3 - שאם האדם השני יחשוב במוח שלו שאתה פונה אליו רק כי הבקשה שלך לא תפגע בו, אז יש יותר סיכוי שהוא יאשר את הבקשה שלך. גם הטענה הזאת היא אמת.

אבל מי שיודע לעשות לעומק ניתוח סיבתיות, יודע שהסיבה לא מחייבת את התוצאה ושהמסקנה שלכאורה מתבקשת, שהיא לכתוב את מה שאתה רוצה שהאדם השני יחשוב ושאם הוא יחשוב את זה, הוא יאשר את הבקשה שלך, הטענה הזאת היא לא אמת. ואסביר למה.

זה נכון שאנחנו רוצים שמישהו יחשוב X. זה גם נכון שאם הוא יחשוב X הוא יאשר את הבקשה שלנו. אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לכתוב לו את X כמו שהוא בצורה מפורשת.

כי צריכים לעשות הפרדה, בין מה הוא צריך לחשוב כדי לאשר את הבקשה שלנו, לבין איך שהוא יפרש את מה שאנחנו נכתוב לו. ויתכן, שאם נכתוב לו בדיוק את מה שהוא צריך לחשוב, אדרבה זה יגרום לו לחשוב בדיוק את ההפך, של מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב.

דהיינו, יתכן לדוגמה, שגם אם האמת היא שהבקשה שלך באמת לחלוטין בשום אופן לא פוגעת באינטרסים שלו, הרי שאם תכתוב לו את זה שחור על גבי לבן, זה יגרום לו לחשוב בטעות, שהבקשה שלך כן פוגעת באינטרסים שלו, דווקא בגלל שכתבת לו שהיא לא פוגעת באינטרסים שלו.

ואני אסביר:

נניח שאתה מבקש בקשה ממישהו. ונניח שהוא שואל אותך, האם לדעתך הבקשה שלך תפגע באינטרסים שלו. במקרה כזה, הגיוני שתגיד לו שלדעתך הבקשה שלך לא תפגע באינטרסים שלו. כמובן שאם יש לך ראיות והוכחות לכך, אז עדיף שתוכיח את הטענה שלך. גם כי מצד האדם השני, אתה משוחד ויש לך אינטרס לשקר אותו. וגם בגלל זה עדיף לחזק את הדברים שלך עם הוכחות. אבל נניח שאין לך הוכחות לכך, הרי שאם שואלים אותך, אם לדעתך הבקשה שלך תפגע באינטרסים של האדם השני, הגיוני שתגיד שלדעתך הבקשה שלך לא תפגע באינטרסים שלו.

כמו כן, גם הגיוני שכאשר אתה כותב בקשה, אז, הגיוני שתנסה לשכנע את האדם השני, שהבקשה שלך לא תיפגע באינטרסים שלו. אבל עדיין, במקרה הנ"ל אם תכתוב את הניסוח של אני פונה אליך "רק" כי וכולי, זה יגרום ליותר נזק מתועלת. ואני אסביר.


קודם כל אנחנו צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה האמת, האם באמת הבקשה שלך לא תגרום לצד השני לשום נזק? במידה והתשובה היא שכן, שהבקשה לא תגרום לשום נזק. האם יש לך הוכחה לכך? האם אתה יכול להוכיח את הטענה שהבקשה שלך לא תגרום לשום נזק? האם אתה חושב שהאדם השני יבין את ההוכחה שלך? האם אתה חושב שהאדם השני חושב שיש לך הוכחה לדבריך? האם אתה הולך להוכיח את הטענה שלך או רק לטעון אותה?

ועוד אחדד: האם באמת הבקשה שלך לא תגרום לשום נזק כלשהו אפילו לא נזק הקטן ביותר שיש? האם היא אולי מגדילה את הסיכוי שיהיה נזק? האם בוודאות של מאה אחוז שלא יהיה נזק? האם גם אם הבקשה שלך לא בוודאות תגרום לנזק, אולי עדיין עדיף שלא לאשר את הבקשה שלך?

אולי אם תביא את המסמך השלישי, זה מגדיל את הסיכוי שלא יהיה נזק, למרות שאם לא תביא אותו, אז לא בהכרח שיגרם נזק?

עד כאן שאלות, במידה ואתה חושב שלא יגרם נזק בוודאות.

עכשיו ננסה להתבונן מעוד זווית. האם באמת אתה מבקש את הבקשה להקל עליך ולא להביא את המסמך השלישי, באמת רק בגלל שלדעתך המסמך השלישי מיותר ולא מביא שום תועלת? האם זאת האמת כל האמת ורק האמת? האם יש לך עוד אינטרסים נוספים שבגללם אתה מבקש את הבקשה שלך? מה אתה חושב שהצד השני חושב לגבי האינטרסים שלך שאתה מבקש את הבקשה שלך? האם לדעתך אם תגיד לו שאתה מבקש רק כי... האם לדעתך הוא יאמין לך ויקבל את הטענה שלך?

עד כאן שאלות שלפיהן צריך לנתח איך לכתוב את הטקסט הנ"ל.


עכשיו, במקרה שלנו הסיטואציה היא כזאת. שהאמת היא שיש לך כמה אינטרסים שאתה מבקש את הבקשה שלך ושהצד שני יודע שיש לך כמה אינטרסים. בפרט כאשר בנוסח הבקשה המלא, אתה לא אומר שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק כי המסמך השלישי מיותר לחלוטין, אלא אתה מנמק עוד סיבות למה אתה מבקש את הבקשה שלך.

כמו כן, אתה והצד השני יודעים, שאם תכתוב שאתה מבקש את הבקשה שלך, "רק" כי אתה יודע שהבקשה שלך לא תפגע בצד השני, הרי שהצד השני יחשוב שאתה מבלף אותו ומבלבל את המוח. כי זאת לא האמת ולא הסיבה שמישהו חושב שאתה מבקש את הבקשה שלך.

ולכן, גם אם הצד השני חושב שהטענה שלך נכונה, שהבקשה שלך לא בהכרח תפגע בו, הרי שהוא יודע שזו לא האמת שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק כי אתה יודע שהבקשה שלך לא תפגע בו.

נקודה נוספת, במקרה שלנו, האמת היא, שהבקשה שלך, לא בהכרח תפגע באדם השני. אבל בוודאות שהיא תרע קצת את מצבו. דהיינו, בעולם אידיאלי, היה עדיף שלא לאשר את הבקשה שלך. כי המסמך השלישי, מגדיל את הסיכוי לכך שהצד השני לא יפגע. ובלי המסמך השלישי יש יותר סיכוי שהצד השני יפגע. ואתה יודע שגם אתה וגם הצד השני יודעים את זה. ושאם תטען אחרת, יחשבו שאתה רמאי.

כמו כן, במקרה שלנו, אין לך הוכחות כלשהן לטענה שלך. אלא זאת טענה שאתה מצפה שיקבלו אותה אבל היא לא בהכרח נכונה. וגם הצד השני חושב כך.


ולכן במקרה הזה עדיף שלא לכתוב את המילה "רק". דהיינו, למרות שאתה רוצה שהשני יחשוב שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו ואך ורק בגלל זה הוא יאשר לך את הבקשה שלך, הרי שעדיף שלא תכתוב את המילה "רק". דהיינו, אל תכתוב "אני פונה אליך רק כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך". אלא כן תכתוב "אני פונה אליך כי אני חושב שהבקשה שלי לא תפגע באינטרסים שלך" - במקום: "אני פונה אליך רק כי אני יודע חושב שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך". כאשר השמטתי גם את המילים "אפילו לא טיפה" וגם במקום "יודע ש" שינית ל"חושב ש". ואני אסביר:

זה נכון שאתה רוצה שהוא יחשוב שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו. אבל אם תכתוב שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק כי אתה יודע שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בצד השני, הוא יחשוב שאתה מבלבל את המוח. גם כי הוא יודע שיש לך עוד סיבות לבקשה שלך. וגם כי הוא יודע שאתה לא באמת יודע שהבקשה שלך לא תפגע בו. כל שכן, שאתה לא יודע שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו.

ולכן למרות שכן הגיוני לנסות לשכנע את השני, שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו ולמרות שהגיוני לנסות לשכנע שמאוד אכפת לך ממנו, הרי שלא הגיוני לומר לו, שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק בגלל שאתה יודע שהוא לחלוטין לא יפגע כנ"ל. זה לא הגיוני והוא לא יאמין לך ויתפוס אותך כלא אמין באופן כללי.


ולכן למרות שאתה רוצה שהשני יחשוב שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו, הרי שאל תכתוב את זה. כי אין לך הוכחה לך והוא לא יחשוב את זה והוא יחשוב שגם אתה לא חושב את זה, כי הטענה עצמה לא באמת נכונה.

ולכן עדיף לכתוב ניסוח שמצד אחד הוא יותר חלש, אבל מצד שני הוא יותר משכנע.

דהיינו, יותר חלש לכתוב "אני פונה אליך כי אני חושב שהבקשה שלי לא תפגע באינטרסים שלך", שזה ניסוח חלש יותר, כי אתה רק חושב ולא יודע. אתה גם לא אומר שזה רק בגלל זה. ואתה גם לא אומר שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע באינטרס של השני. אבל מצד שני, הניסוח שלך יותר קרוב לאמת בשטח ויותר קרוב למה שהשני יכול לקבל ממך.

דהיינו, אם תכתוב ניסוח פחות משכנע, אז יש יותר סיכוי שהשני יתפוס אותך כאמין. ויקבל את הטענה שלך, שהיא מספיק טובה לצורך העניין. יותר מאשר אם תכתוב ניסוח יותר מידי מוגזם, שאז יש סיכוי שדווקא בגלל זה לא יקבלו את הבקשה שלך.

לסיכום: כאשר מנסחים טקסט, בפרט כאשר הוא חשוב לך וחשובה לך התוצאה וההשפעה של מה שאתה כותב, הרי שצריך וכדאי לשים לב לכל מילה. וצריכים ללמוד לעומק ניתוח סיבתיות ולנתח עובדה ופירוש כדי לדעת להסיק מסקנות נכונות ולא שגויות. ואז מבינים לא לעשות שכנוע יתר ולא לנסות לשכנע יותר מידי וכל המוסיף גורע וכולי. כמו כן בנוסף, כדאי גם לחקור לעומק את הנושא של איך לנסח משפטים וכולי.
זווית שיווק גלוי טעויות בשכנוע תיעדוף עד הסוף בן אדם משכנע הקטן ביותר שכנוע סמוי יותר נזק מתועלת אני חושב איזה ניסוח יותר משכנע איך לבקש איך לבקש בצורה משכנעת איך לבקש בקשה איך לבקש בקשה בצורה משכנעת איך לבקש בקשה משכנעת איך לגרום איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לקבל איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך איך לכתוב איך לכתוב מכתב איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת איך לנסח איך לנסח בקשה איך לנסח בקשה בצורה משכנעת איך לנסח מכתב משכנע איך לנסח משפט איך לנסח משפט בצורה משכנעת איך לנסח משפטים איך לשכנע מישהו בצורה משכנעת בקשה בצורה משכנעת בקשה משכנעת הבנת הנקרא הבנת הנשמע הסקה מילולית השפעה גלויה השפעה סמויה התקדמות חשיבה מילולית טעויות טעויות בשכנוע טעויות בשכנוע למתקדמים טעות טקסט טקסט משכנע טקסטים כל המוסיף גורע כל מילה במשפט לא לנסות לשכנע יותר מידי לבקש לבקש בצורה משכנעת לבקש בקשה לבקש בקשה בצורה משכנעת לבקש בקשה משכנעת לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו לקבל לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך לגרום למישהי להבין טקסט לטעות לכתוב לכתוב מכתב לכתוב מכתב בצורה משכנעת למתקדמים לנסות לנסות לשכנע לנסח לנסח בקשה לנסח בקשה בצורה משכנעת לנסח טקסט לנסח מכתב לנסח מכתב משכנע לנסח משפט לנסח משפט בצורה משכנעת לנסח משפטים לנתח טקסט לשכנע לשכנע יותר מידי לשכנע מישהו לשכנע מישהו לקבל מיומנויות קריאה מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מכתב מכתב בצורה משכנעת מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים משכנע משמעות משמעות כל מילה משמעות כל מילה במשפט משפט בצורה משכנעת ניסוח ניסוח טקסט ניסוח טקסטים ניסוח יותר משכנע ניסוח מכתבים ניסוח משכנע ניתוח ניתוח טקסט ניתוח טקסט משכנע ניתוח טקסטים פרק מילולי שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע יתר שכנוע למתקדמים שכנוע סמוי שכנוע עקיף
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ... שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים ... ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ... וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את ... שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ... הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים ... מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים. סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח ... איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, ... דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף , שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... חיצוניות כלשהן. כאשר מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי, שגורם לאדם דווקא לא לאהוב את עצמו באמת, ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... למרות שההורים מנסים להעניק להם אהבה ומתנות. מדוע זה קורה? אליעד מסביר כי כאשר אדם מעניק אהבה בתנאים מסוימים (למשל, באמצעות מתנות או מחמאות), הוא בעצם מעביר מסר סמוי לפיו האדם השני אינו ראוי לאהבה ללא סיבה. הוא נותן דוגמה שילד שמקבל הרבה מתנות עלול לחוש בתוכו שהוא אהוב רק בתנאי, ולכן הוא מתרחק ...
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
... יש משמעות מעמיקה או שהם רק תהליך ביולוגי טהור. הוא מציין כי ישנם אנשים המאמינים שלחלומות יש מסרים סמויים או שהם מצביעים על דברים לא מודעים בתודעה שלנו. אחרים טוענים כי החלום הוא רק תוצאה של עיבוד מידע ... להתמודד עם מצבים בעיתיים בחיים שלנו. זו יכולה להיות דרך להבין טוב יותר את עצמנו ואת התחושות הסמויות שמנחות את הפעולות שלנו. חלום בתוך חלום? עולם החלומות האמיתיים מהם החלומות שלנו? האם החלומות יש להם ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי ... על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו ... צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו. ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה ... מודע או תת מודע, היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג ... דהיינו, לפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום לאותו האדם לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לדרג ... ועוד אוסיף ואומר, כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה התנגדויות אתה חושב שהוא יתנגד לרעיון שלך. ואחרי שמצאת את ... את מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ובאפשרותך לעשות את זה בצורה סמויה , באמצעות שכנוע עקיף, שעושה ללקוח סוגסטיה ואוטוסוגסטיה, שמובילה אותה להשתכנע במה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר מחויבות ומחייבות את השומע להסכים איתן ועם המסקנה שאליה הן ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... יקר, בחיסרון של המחיר שלו, הוא מסתיר את החיסרון של האיכות שלו. כאשר בפועל הוא פחות איכותי לפעמים, ממוצר שהוא יותר זול ביחס אליו. דהיינו, שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק מספר על החיסרון של המוצר. אלא בכך שאתה מספר על חיסרון כלשהו שיש במוצר, בכך בעצם אתה מספר ... האלו. אבל בכך בעצם אתה מסתיר את החיסרון המרכזי שאותו אתה לא רוצה שהשומע יגלה. זא אפשרות אחת היא לספר על חסרונות מנוגדים. ולהודות בחסרונות כלשהם, שבעצם הם מעבירים מסר סמוי , שאין במוצר הזה, את החסרונות המנוגדים לאותם חסרונות שסיפרת עליהם. וזה לפעמים מעורר את החשד של האדם, דווקא לבדוק גם ... שלך, שהסיפור של החיסרון השקרי הזה, יצור הסוואה מאוד חזקה לחיסרון האמיתי שאותו אתה רוצה להסתיר. דהיינו, לפעמים כדאי לשקר ולהמציא חיסרון שקרי במוצר שלך, כדי להעביר דרך זה מסר סמוי לתת המודע של הלקוח, שיסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר. ועוד אוסיף, כי יש עוד סוגים שונים של חסרונות. כי יש ...
NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
... מניפולציות מכירות השפעה וכיוב. והעניין הוא, כי בכל משפט שהוא, ולא משנה מה המשמעות של המשפט, בכל משפט שהוא מסתתר תמיד מסר סמוי כלשהו, לגבי ההיתכנות האפשרות והפוטנציאל של הדבר שעליו מדבר המשפט. כי כל דבר בעולם, יש לו שני מצבים אפשריים. מצב של פוטנציאל ומצב של מימוש פוטנציאל. ... מתעלם ממנה לחלוטין, כאילו היא לא קיימת במציאות כלל. ובסיכומו של דבר, בכל משפט שהוא, גם במשפט שלילה או משפט שאלה, יש בעצם מסר סמוי שגורם לתת המודע של האדם, לחשוב בצורה חיובית ואפשרית וממשית, על הדבר שאותו אתה שולל שעליו אתה שואל. וממילא אפשר כך לגרום למישהו לחשוב על דברים, בצורה ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה ... או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר למניפולציות בפרסומות? כדי להיות מודע למניפולציות האלה, האדם צריך לשאול את עצמו: למה חשבתי שהמשפט הזה נכון? ... המילים האלה?. ככל שהצרכן מודע יותר לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיווק סמוי, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיווק סמוי, איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי למציאת זוגיות, מטפל אישי בנושא שיווק סמוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3594 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 08:41:13 - wesi1