אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רצון ✔להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:48להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא מחברים שלהם, אפילו במחיר גבוה יותר?

אליעד כהן מסביר כי אנשים יעדיפו לעיתים קרובות לקנות מוצרים או שירותים דווקא מחברים שלהם, גם אם המחיר גבוה יותר ממה שמוצע במקום אחר. הוא מציין שתי סיבות מרכזיות לתופעה זו: הראשונה היא תחושת האמון והביטחון שיש להם בחבר. כאשר מישהו קונה מוצר או שירות מחבר, הוא בדרך כלל מרגיש בטוח יותר שהחבר לא ינסה לרמות או לקמבן אותו, שהוא ייתן שירות אמין ואיכותי ולא יחסוך עליו. למשל, אם מישהו מעוניין לקנות רכב, הוא יעדיף לקנות אותו מחבר גם אם יידרש לשלם קצת יותר, משום שהוא יודע שהחבר לא ידפוק אותו. הסיבה השנייה היא הרצון שהחבר ירוויח - ישנו רצון פנימי טבעי לראות את החברים שלנו מצליחים ומתפרנסים.

האם יש מצבים שבהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים שלהם?

לפי אליעד כהן, אכן ישנם מצבים שבהם אנשים יימנעו במכוון מלעבוד עם חבריהם, אך הסיבה לכך היא לא עצם החברות, אלא חוסר ביטחון בעומק היחסים. כאשר אדם מפחד שהעסקה או העבודה המשותפת תגרום למריבה או לסכסוך, המשמעות היא שבעומק ליבו הוא לא בטוח מספיק ביציבות היחסים ובכך שהחברות אמיתית ומבוססת היטב. אליעד מבהיר כי זו אינה בעיה עם "עבודה עם חברים" כשלעצמה, אלא עם רמת האמון והביטחון בתוך מערכת היחסים.

מהי הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצרים או שירותים?

אליעד כהן מדגיש כי הטעות הגדולה ביותר של מוכרים רבים היא שהם מתמקדים בעיקר במוצר, בפרזנטציה, בשיפור המקצועיות והיכולות הטכניות שלהם, אך הם שוכחים דבר קריטי: שהלקוח לא קונה רק מוצר, אלא בעיקר תחושה טובה. הוא מבהיר כי הלקוח קונה תחושה נעימה שנוצרת באמצעות היחסים הבינאישיים ולא רק את המוצר עצמו. לדבריו, לא משנה עד כמה המוצר איכותי או משוכלל, אם הלקוח לא מרגיש טוב במהלך התקשורת עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית.

איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב כל כך?

אליעד כהן מסביר כי מי שמעוניין להגדיל את המכירות שלו חייב ללמוד ליצור קשרים בינאישיים ולהפוך את הלקוחות שלו לחברים. ככל שהקשר עם הלקוח חברי ועמוק יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה את המוצר או השירות, אפילו אם קיימות אפשרויות זולות או טובות יותר אצל המתחרים. השאיפה הגבוהה ביותר, לדבריו, היא להגיע למצב שהלקוח קונה רק בזכות החברות האישית, ואף למצב שבו גם אם לא קנה, עדיין ירצה לחזור ולשוחח איתך בגלל התחושה הטובה שקיבל מהמפגש איתך.

לדוגמה, אדם יכול להגיע לחנות ולגלות שהמוצר לא מתאים לו, אבל מכיוון שהייתה לו שיחה נעימה וחוויית קנייה טובה, הוא יזכור את המקום לטובה וימליץ עליו לאחרים. המטרה היא ליצור מצב שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה נעימה, גם אם לא קנו ממך.

האם הקשר האישי והחברי חשוב יותר מאיכות המוצר?

אליעד טוען שבאופן אידיאלי, הקשר האישי הוא 100% מהעניין במכירה, למרות שבמציאות ברור שגם איכות המוצר משחקת תפקיד. הוא נותן דוגמה קיצונית: אם לילד שלך יש מוצר גרוע לחלוטין, ייתכן שבכל זאת תקנה אותו רק בגלל הקשר האישי והאהבה אליו. זו רמה גבוהה מאוד של יחסים, ולכך צריך לשאוף גם ביחסים עם לקוחות.

מדוע אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים מתקשים להתחבר עם לקוחותיהם?

אליעד כהן מצביע על בעיה נפוצה: אנשי מקצוע שהיו שכירים ומומחים בתחום ספציפי, כגון טכנאי טלוויזיות, הופכים לעצמאים מתוך הנחה שהידע המקצועי מספיק כדי להצליח בעסק. בפועל, הם מתמודדים עם קושי גדול ליצור קשרים אישיים עמוקים, משום שהם תופסים את המכירה כעניין טכני בלבד ולא כעניין בינאישי ורגשי. אנשים אלה אינם מבינים שהלקוח קונה תחושה טובה ולא רק את השירות המקצועי, ולכן אינם משקיעים מספיק במיומנויות הבינאישיות שלהם.

לדברי אליעד, עצמאים כאלה צריכים להבין שהמוצר או השירות הם רק חלק אחד מתוך מגוון דרכים לתת ללקוח את התחושה הטובה שהוא מחפש. החיוך, צורת הברכה והתקשורת האישית הן גורמים חשובים לא פחות מאיכות המוצר או השירות, ולפעמים אף חשובים יותר.

לסיכום, כיצד לשפר את היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות?

אליעד כהן ממליץ בחום להתמקד בשיפור היכולות הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות.
למה אנשים יעדיפו לקנות מחברים שלהם גם כשהמחיר גבוה יותר?

אנשים באופן טבעי יעדיפו לקנות מחברים שלהם, אפילו אם אותם חברים מוכרים במחיר יקר יותר. הסיבה העיקרית לכך היא תחושת הביטחון והאמון שקיימת ביחסים בינאישיים קרובים. למשל, אדם שרוצה לקנות רכב עשוי להעדיף לקנות מחבר קרוב שלו, למרות שהמחיר יהיה גבוה יותר מאשר אצל מתחרה אחר. הסיבה היא שהוא סומך על החבר הזה שלא ינסה לרמות אותו, לא יחסוך עליו ולא יקמבן אותו. בנוסף, יש גם רצון פנימי שהחבר ירוויח, וזה חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים החברית.

האם יש מקרים בהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים?

יש מקרים שבהם אדם דווקא יעדיף לא לעבוד עם חברים, אבל אליעד מסביר שהסיבה לכך אינה החברות עצמה, אלא חוסר הביטחון שקיים ביחסים. אם אתה מפחד שתיווצר מריבה או קונפליקט, זה סימן שבעומק הדברים אינך בטוח מספיק שהחברות יציבה ואמיתית. כלומר, זו בעיה של אמון במערכת היחסים ולא החברות עצמה.

איך ליצור מערכת יחסים חברית עם הלקוחות שלך?

לפי אליעד, הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצר היא שהם מתמקדים בשיפור הפרזנטציה, המקצועיות או היכולות הטכניות שלהם בלבד, ושוכחים שחלק משמעותי מאוד מתהליך המכירה הוא היכולת האישית שלהם להתחבר עם הלקוחות ולהפוך אותם לחברים. במילים אחרות, מכירה לא מבוססת רק על שיקולים מקצועיים או טכניים, אלא בעיקר על התחושה הטובה שנוצרת ביחסים אישיים.

המלצת אליעד היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ירגיש שאתה חבר שלו, הסיכוי שהוא יקנה ממך גבוה יותר. המטרה שלך צריכה להיות שהלקוח ירצה לקנות ממך אפילו אם המוצר או השירות שלך פחות טוב מזה של המתחרה, רק בזכות הקשר האישי והחברי שיצרת איתו.

מה השאיפה הגבוהה ביותר ביחסים עם הלקוחות שלך?

השאיפה הגבוהה ביותר, לפי אליעד, היא להגיע למצב שבו הלקוחות ירצו לקנות ממך רק בגלל החברות, ואפילו אם לא קנו בסופו של דבר, הם יזכרו אותך כחוויה נעימה וחיובית. לדוגמה, אם אדם נכנס לחנות והמוצר לא מתאים לו, אבל הוא נהנה מאוד מהשיחה עם המוכר, הוא עדיין יזכור את המקום ככזה שכיף להגיע אליו, וירצה לשלוח חברים או לחזור בעתיד. לכן, חשוב לשאוף למצב שהקשר האישי יגרום ללקוחות לזכור אותך, לאהוב אותך ולרצות להמשיך את הקשר גם ללא קשר ישיר למכירה.

האם יחסים אישיים חשובים יותר מהמוצר עצמו במכירה?

אליעד מדגיש שיחסים אישיים והיכולת להיות חבר של הלקוח הם למעשה החלק המרכזי ביותר במכירה, ואף מציין שבאופן אידיאלי מדובר ב - 100% מהתהליך. עם זאת, ברור שבמציאות אנשים גם בודקים את איכות המוצר. אבל בעומק העניין, החברות והקשר הרגשי משחקים תפקיד עצום בהחלטת הרכישה.

לדוגמה, אם יש לך ילד או חבר טוב שמייצר מוצר כושל, אתה עשוי עדיין לקנות את המוצר, רק בגלל האהבה והחברות. תיאורטית, אפילו אם המוצר גרוע, לא שימושי ואפילו מזיק, החברות והקשר הרגשי יכולים לגרום לך לרכוש אותו בכל זאת. זו השאיפה הגבוהה ביותר שאתה צריך לשאוף אליה ביחסיך עם לקוחותיך.

מדוע עצמאים מתקשים ליצור יחסים אישיים טובים עם הלקוחות?

אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים בגלל מומחיותם בתחום מסוים (למשל, טכנאי טלוויזיה שהפך לעצמאי) לעיתים קרובות נכשלים ביצירת קשרים אישיים עמוקים עם לקוחות, כי הם תופסים את תהליך המכירה כעניין טכני בלבד. הם מתמקדים במוצר, בשירות, או ביכולות הטכניות שלהם, אך שוכחים שהלקוח לא קונה רק מוצר אלא תחושה טובה.

המוצר או השירות הוא רק דרך אחת לתת ללקוח את אותה תחושה טובה, אבל התחושה הטובה נוצרת גם מהדרך שבה אתה אומר שלום ללקוח, מהחיוך שלך, מהגישה הידידותית ומהאופן שבו אתה יוצר איתו קשר בינאישי אמיתי. ככל שתבין שהלקוח קונה תחושה טובה, כך תוכל למכור לו יותר ולשפר את עסקיך.
עכשיו משהו לגבי לקוחות אוקי בעיקרון יש היגיון לומר שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך זה נכון גם אם הם יותר יקרים אפילו לא תמיד אתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך כי הם נותנים לך הנחה, יש היגיון לפעמים שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך גם אם הם יותר יקרים יש בזה היגיון?

ש: יש גם היגיון הפוך.

אליעד: שמה?

ש: שאני אעדיף לא לעבוד עם חברים שלי.

אליעד: נכון למה כי אתה מפחד שתריב איתם במילים אחרות אתה לא בטוח שהם חברים שלך.

ש: בדיוק.

אליעד: נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה אבל לא דיברתי על זה את אמרת יש אנשים שאני לא בטוחה אם הם חברים שלי או לא ולכן אני אעדיף לא לעבוד איתם.

ש: אפשר להיות בטוחה?

אליעד: זאת לא המהות של העניין המהות של העניין זה שבאופן יחסי את תעדיפי הרבה פעמים עם חבר שלך גם אם הוא יותר יקר למה כי את סומכת כי את חושבת שהוא לא ידפוק אותך כי את חושבת שהוא לא ינסה לחסוך עליך שהוא לא יקמבן אותך, משהו כזה, את תעדיפי לקנות רכב.

ש: גם אתה רוצה שהוא ירוויח.

אליעד: נכון וגם אתה רוצה שהוא ירוויח. אוקי עכשיו מה שזה בעצם אומר שהמכירה היא לא תמיד רק לפי שיקולים מקצועיים או טכניים, עכשיו מה גוזרים מכאן מכאן בעצם אפשר לגזור שכשאתה רוצה למכור למישהו מוצר תנסה להיות חבר שלו חבר שלו כי הרבה פעמים בן אדם מנסה למכור מוצר והוא מתעסק בפרזנטציה בשיפור המקצועיות שלו בשיפור היכולות הטכניות שלו וכו', אוקי והרבה פעמים זה גם לא מצליח והרבה פעמים זה גם יכול ליפול על המחיר או על חוסר מקצועיות או על מה שזה לא יהיה.

אבל הרעיון הוא שאם אתה רוצה שיקנו ממך יותר תשפר את מיומנויות התקשורת שלך את שיפור היכולת הבין אישית שלך איך להיות חבר של אנשים איך להתחבר עם אנשים. ככל שאתה תהיה חבר יותר טוב של הבן אדם יש יותר סיכוי שהוא יקנה ממך בגלל שאתה חבר שלו זה אחד, שתיים אתה אמור לשאוף להגיע למצב שהוא יקנה ממך רק בגלל שאתה חבר שלו אפילו שתהיה יותר גרוע אני לא אומר שעדיף שתהיה יותר גרוע אבל אתה אמור לשאוף להגיע למצב שעצם זה שאתה חבר שלו הוא יקנה ממך ואני אגיד עוד דבר אתה אמור לשאוף להגיע למצב שגם אם הוא לא יקנה ממך הוא ירצה לדבר איתך כי נהיית חבר שלו.

יש נגיד אתה הולך לקנות איזה מוצר ונגיד בסוף לא התאים לך המוצר אבל היה לך מאוד כייף לדבר עם האיש מכירות היה לך מאוד נחמד התחושה של המכירה של מה שניסו למכור לך גם אם בסוף לא קנית בכלל אבל עדיין אתה זוכר את אותו מקום כמקום שהיה לך כייף להיות בו, אתה אמור לשאוף למצב שגם מי שלא קונה ממך יאהב אותך ויאהב אותך וירצה פעם הבאה לקנות ממך ירצה לשלוח את החבר שלו או מה שזה לא יהיה. מה שאני חוזר ואומר עוד פעם שחלק ממכירת המוצר זה גם להיות חבר של הבן אדם כמו שאתה משפר את המוצר אתה צריך לשפר את היכולות האישיות שלך בלתקשר עם אנשים.

ש: איזה חלק כמה באחוזים היית אומר?

אליעד: מאה אחוז.

ש: נכון גם אני חושבת מאה אחוז.

אליעד: זה לא באמת מאה אחוז.

ש: זה לא בדיוק כי אנשים גם בודקים את המוצר אבל זה די שואף גבוהה.

אליעד: תלוי עד כמה תראי את מסכימה איתי שיש מצב שאת יכולה, נגיד שיש לך ילד ונגיד שהילד הזה מייצר מוצר מסוים ונגיד שהמוצר הזה הוא כישלון מוחלט אבל מרוב שאת אוהבת אותו את קונה את תקני את המוצר גם מעוד מישהו אבל מרוב שאת אוהבת אותו את קונה את המוצר למה מהחברות מרוב שאת חברה שלו אוהבת אותו את קונה את המוצר למרות שאת בכלל לא צריכה את המוצר ולא מעוניינת במוצר והמוצר הזה אפילו גורם לך נזק בכלל זאת השאיפה.

עכשיו מה שקורה הרבה פעמים שאנשים יש להם מיומנות טכנית באיזה נושא אוקי ואז הם הופכים להיות עצמאים נגיד מישהו נגיד שיודע מה לעשות לתקן טלוויזיות זה מה שהוא יודע ואז הוא אומר אני אקים עסק לתיקון טלוויזיות אבל מה המומחיות שלו בתיקון טלוויזיות אין לו מומחיות איך לדבר עם אנשים אין לו מומחיות בלחייך לאנשים להפוך אותם לחברים שלו, הוא לא יודע לעשות את זה ואז הוא כל הזמן מסתבך כל הזמן הוא מסכל על זה כעל עניין טכני אבל מה לעשות שחלק מהעסקה תלויה ביכולת שלך להיות חבר של הבן אדם.

ורוב הפעמים כשאתה מגיע מהשטח שאתה איש מקצוע שהפכת להיות עצמאי אתה לא תמיד תופס שבעצם לא מדובר פה הבן אדם לא קונה ממך מוצר הוא קונה ממך תחושה טובה המוצר זה חלק מהתחושה הטובה, המוצר זה אחת הדרכים שלו לקנות ממך תחושה טובה אבל אתה לא מוכר לו מוצר אתה מוכר לו תחושה טובה שאתה נעזר במוצר כדי לתת לו את התחושה הטובה וחלק מהתחושה הטובה זה גם הצורה שאמרת לו שלום, הצורה שהיית חבר שלו יש עוד דברים. הבנו את הסיפור?
מתוך הבנה משמעות להבין מציאות טעויות טלויזיה איך ליצור קשר לקנות תחושה של אמון טלביזיה ידע מקצועי אהבה הלקוח הלקוח שלך התחברות חבר של הלקוח חברויות חברות חברים יחסים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לאהוב לגרום ללקוח לאהוב אותך לגרום ללקוח לעבוד איתך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לגרום ללקוחות להיות חבר להיות חבר של הלקוח להיות חברים להפוך להפוך את הלקוח לחבר להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח לעבוד לעבוד עם חברים לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות לקנות לרצות לקנות ממך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לאהוב לשכנע לקוח לאהוב אותך לשכנע לקוח לעבוד איתך לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך לשכנע לקוחות מערכות יחסים מערכת מערכת יחסים מערכת יחסים עם לקוחות רצון
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
רצון רצונות הרצון - הכל כולל הכל על רצון רצונות הרצון - רשימת כל הנושאים רצון רצון או שכל רצון אובססיבי רצון אחד רצון אין סוף רצון אין סופי רצון אישי רצון אמיתי רצון אנושי רצון אפשרי רצון אקראי רצון בזוגיות רצון בלי חיסרון רצון בלי סיבה רצון בריא רצון בתת מודע רצון גורלי רצון גשמי רצון האחר רצון האלוהים רצון הבורא רצון הוא חיסרון רצון הוא עובדה או פירוש רצון הישרדותי רצון הלקוחות רצון הפוך רצון זה חיסרון
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
... מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית איך אפשר ליצור מוטיבציה גם כשאין רצון בכלל? הרבה פעמים אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, אך מבין שכדי להגיע אליה הוא חייב להתאמץ ולעבוד קשה. כדי לעמוד באתגרים ובמאמצים, האדם זקוק למוטיבציה חזקה ולרצון גדול. אבל מה קורה כאשר האדם מרגיש שאין לו מספיק רצון או מוטיבציה? במקום פשוט לוותר על המטרה, קיימת דרך אחרת. אליעד כהן מציג רעיון של רבי נחמן, לפיו אם אין לאדם מספיק רצון, הוא יכול להתחיל בלרצות לרצות. כלומר, גם אם אין לאדם כוח או מוטיבציה לעשות דבר מסוים, הוא יכול להגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לעשות את זה. לדוגמה, נניח שאדם רוצה לרוץ 10 קילומטרים, אבל אין לו שום חשק לקום ולצאת לריצה. לפי הגישה של רבי נחמן, הוא לא חייב להיכנע ולוותר מיד. הוא יכול לקום בבוקר ולהגיד לעצמו: הלוואי שיהיה לי רצון לרוץ עשרה קילומטרים. ברגע שהאדם אומר זאת, הוא בעצם מכוון את תודעתו אל עבר יצירת רצון ראשוני, וזה כבר צעד חשוב בדרך לפיתוח המוטיבציה. מדוע רצון לרצות יכול להגביר את המוטיבציה? כאשר האדם אומר אני רוצה לרצות את זה, הוא יוצר רצון נוסף, אפילו אם הרצון המקורי חלש מאוד או לא קיים בכלל. אליעד כהן מסביר שרצונות הם דבר דינמי ונעים כל הזמן, והם יכולים להתפתח ולהשתנות. אם אדם מכוון את עצמו לרצות את הרצון, הוא כבר מתחיל ליצור תנועה פנימית חדשה שתוביל בסופו של דבר לרצון חזק יותר. זה בעצם פותח לו דלת להאמין בעתיד שזה אפשרי שיתעורר בו הרצון החסר. כיצד ניתן ליישם את הרעיון הזה באופן מעשי? אפשר להשתמש בטכניקה הזאת במצבים שונים ומגוונים. לדוגמה, אדם שמעוניין לחקור את האמת ולהטיל ספק בשכלו, אבל מרגיש שאין לו רצון מספק לכך, יכול לומר לעצמו: הלוואי שהיה לי רצון חזק להטיל ספק בשכל ולחקור את האמת. ואם הוא מרגיש שגם את זה הוא לא יכול לעשות, הוא יכול אפילו להגיד: אני רוצה שיהיה לי רצון לרצות להטיל ספק ולחקור את האמת. כל אחד מהשלבים האלה הוא בעל ערך בפני עצמו ומתחיל להניע את המחשבה לכיוון הרצוי. מה לעשות כשחסר רצון בפועל בזמן אמת? כאן אליעד נותן דוגמה של שני אנשים שמגיעים להתאמן בחדר כושר: האדם הראשון אומר לעצמו: ...
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק?
... ורע, מה זה טוב? מה זה רע? האם יש טוב בלי רע? האם יש רע בלי טוב? האם טוב זה מילוי רצון? האם בלי רצון אין טוב או רע? האם רע זה התנגדות רצון? האם רע זה רצון חסר? האם טוב זה רצון מלא? טוב מודחק, רע מודחק, מה זה רצון מודחק? מהו טוב ומהו רע? ההגדרה הבסיסית של טוב ורע, כפי שמוצגת בהרצאה, היא שהטוב הוא חוויית מילוי רצון, והרע הוא חוויית אי - מילוי רצון. אם אדם רוצה משהו והדבר מתממש, הוא מרגיש טוב, ואם הוא רוצה משהו והדבר לא מתממש או שקורה דבר אחר שהוא לא רוצה , הוא מרגיש רע. האם ניתן להרגיש טוב או רע בלי רצון מודע? אחת השאלות שנשאלות היא האם תמיד נדרש רצון מודע כדי להרגיש טוב או רע. אליעד כהן מציין כי קיימים מקרים שבהם אדם מרגיש טוב למרות שלא היה לו רצון מודע לאירוע מסוים. לדוגמה, הורה שמתמלא בשמחה כאשר הילד שלו מצליח לפתור תרגיל במתמטיקה, למרות שלא היה לו רצון מודע לכך מראש. האם טוב תמיד נובע מרצון מודע? ההסבר שניתן כאן הוא שלפעמים, מה שגורם לנו להרגיש טוב הוא רצון סמוי. במקרה של ההורה, הרצון הסמוי שיכול להיות היה שקשור לרצון להיות אבא טוב, לרצות שהילד יצליח ויהיה חכם. גם אם הרצון לא היה מודע באופן ישיר, מילוי רצון זה מוביל לתחושת טוב. הדוגמה של מציאת מיליון דולר או מים במדבר כיצד יכול אדם להיות מאושר מכך שהוא מוצא מיליון דולר, גם אם לא חשב על הרצון הזה באופן מודע? אליעד מסביר כי בתת - המודע יש לרובנו רצון לרווחה כלכלית, לביטחון ולהזדמנויות נוספות. כאשר אדם מוצא סכום כסף גדול, הוא ממלא רצון חבוי שקשור לביטחון כלכלי, וכך מתעוררת שמחה. גם במקרה של צמא במדבר, ברגע שאדם מוצא מים הוא מגלה את הרצון שהיה לו לשתות, גם אם לא היה מודע לכך מראש. מהו אין טוב בלי רע? ההבנה המרכזית כאן היא שנראה כי אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב, מפני שטוב הוא מילוי של רצון, ורע הוא היעדר מילוי רצון. כשיש לנו רצון שלא מתממש, אנו חווים רע, וכשאנו משווים את המצב שלנו למצב טוב יותר אפשרי (שכבר חווינו או שאנחנו מדמיינים אותו), זה גורם לנו להרגיש רע. הדוגמאות להדחקת רצון תיאורים נוספים, כמו של אדם הומלס שלא מרגיש רע באופן יומיומי, מראים את עיקרון ההדחקה. אם הומלס יבלה תקופה בבית מלון, ואז יחזור לרחוב, הוא ירגיש רע פתאום משום שהוא ...
שינוי רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית?
... רצון, איך שינוי רצון אחד משפיע על רצון אחר? החלשת רצון, חיזוק רצון, ביטול רצון, יצירת רצון, מהו הסיפור שמאחורי הרצון? איך להחליש משיכה מינית? ממי לקבל עצות? איך נוצרת משיכה מינית? איך נוצרת נטייה מינית? איך נוצרת זהות מינית? איך נוצרת הנאה מסקס? טיפולי המרה, שינוי משיכה מינית, החלשת משיכה מינית, גמילה מסקס, שינוי זהות מינית, מהי השפעת הרצונות אחד על השני? טיפול בסטייה מינית, איך נוצר הרצון לסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך לשנות משיכה מינית? וכאן נסביר, על הדינאמיקה שיש בין הרצונות השונים שיש לאדם. ואיך תהליכים שונים בשינוי ברצון אחד ספציפי של האדם, משפיע על רצונות אחרים של האדם. ואיך לשנות רצון? איך רצון אחד משפיע על רצון אחר? איך החלשת רצון משפיעה על רצונות אחרים? איך חיזוק רצון משפיע על שאר הרצונות? איך ביטול רצון משפיע על רצונות אחרים? איך יצירת רצון משפיעה על שאר הרצונות? ועוד כי הרצונות של האדם משתנים כל הזמן. לפעמים באופן כללי ולפעמים באופן ספציפי. לדוגמה לפעמים יש תקופות שבן אדם רוצה משהו ויש תקופות שהוא לא רוצה את אותו הרצון בכלל אלא רוצה את ההפך שלו. כמו כן יכול להיות שינוי בעוצמת הרצון, שלפעמים בן אדם
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
... הרצון , איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp מהם חוקי הרצון ואיך ניתן לשנות את הרצון? הרצון, כפי שמוסבר בהרצאה, לא תמיד פועל בצורה מסודרת וברורה, ולעיתים נדמה שהוא אקראי. כאשר אדם רוצה משהו, יש לבדוק האם מדובר ברצון שמגיע מסיבה או אם מדובר ברצון אקראי, שאין לו הסבר ישיר או סיבתי. אליעד מציין כי לא ניתן לפעול או לרצות משהו בלי סיבה, אם כי לפעמים נדמה שהרצון אינו מושפע ממניע ברור. מהו רצון אקראי ומהו רצון סיבתי? רצון אקראי הוא רצון שאין לו סיבה ברורה. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני רוצה להיות טייס, אך אינו מסביר מדוע הוא רוצה זאת, הוא מציין רצון אקראי. הוא מבצע את הרצון רק משום שזה מה שהוא רוצה, ולא בגלל סיבה כלשהי. מנגד, יש רצון סיבתי, שבו הרצון נובע מסיבה. אם אדם רוצה להיות טייס, יש לכך סיבות או מניעים ברורים, כמו הרצון להגיע ליעדים מסוימים, להשיג מטרות בחיים, או רצון להיות חלק מעיסוק מסוים. כיצד ניתן לחזק את הרצון או להחליש אותו? לפי אליעד, ישנן דרכים לחזק או להחליש
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
... ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה מה ההבדל בין נתינה וקבלה מתוך חוזקה לבין נתינה וקבלה מתוך חולשה? אליעד כהן מסביר ... ולא תחסר ממנו דבר. מהי נתינה מתוך חולשה (כמו עבד)? לעומת זאת, נתינה מתוך חולשה מתרחשת כאשר האדם נותן לא מתוך רצון פנימי אמיתי, אלא מתוך תחושת כפייה, לחץ, חובה או חוסר ברירה. האדם במצב זה מרגיש כאילו הוא עבד שנאלץ ... לתת את כוחו, זמנו ומשאביו לאחרים (בעיקר למלך), ולכן הנתינה שלו נתפסת ככואבת, מתישה ומחלישה. הוא לא בוחר לתת מרצון אמיתי, אלא מחויב לעשות זאת, ולכן הוא חווה את הנתינה כחולשה וכעבדות. כיצד קבלה יכולה להיחוות כתחושת ...
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
התחזקות רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון, התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש
... רצון אחרי הטלת ספק ברצון, רצון פתאומי, רצון חזק בעוצמה פתאומית, איך מופיע רצון חזק? איך נוצרת עוצמת הרצון? רצון מודחק, פוטנציאל של רצון, הדחקה של רצון, עוצמת החלשת הרצון , התגברות הרצון, חזרת הרצון שנלחש איך יכול להיות שרצון שהוחלש פתאום מתפרץ מחדש? כאשר אדם רוצה משהו מאוד חזק, למשל התמכרות מסוימת כמו עישון, סמים, פורנו או משיכה למישהו מסוים, והוא מחליט להחליש את הרצון הזה, חשוב להבין האם הרצון שהוחלש יכול לחזור בעוצמה פתאומית. התשובה של אליעד כהן לכך ברורה: כל עוד האדם לא פתר את הרצון באופן מוחלט ומלא, תמיד קיימת אפשרות שהרצון ישוב, ואף יתחזק. מדוע? כי כל זמן שהאדם מסוגל לדמיין את עצמו רוצה שוב את הדבר, הוא לא באמת ביטל את האפשרות שירצה אותו בעתיד. גם אם האדם מפסיק באופן מוחלט לממש רצון כלשהו, הוא עדיין יכול לשמור על הפוטנציאל לרצות אותו שוב בעתיד. האם אפשר בכלל להיפטר לחלוטין מרצון? אליעד כהן מדגיש כי אין אפשרות לנטרל רצון באופן מוחלט, אלא אם מגיעים לשורש הרצון ומבינים את המנגנון שמייצר אותו. כל זמן שהרצון קיים אפילו באופן מודחק, הוא עלול לשוב ולהתעורר בעוצמה. לפי אליעד, הרצונות אינם נעלמים סתם כך, אלא רק מדוכאים או מודחקים, וההדחקה הזו עשויה ליצור פוטנציאל להתפרצות פתאומית של אותו הרצון, לפעמים בעוצמה גדולה יותר ממה שהייתה בהתחלה. מה גורם להתפרצות פתאומית של רצון שהוחלש? ההסבר המרכזי שמציע אליעד הוא שההתפרצות הפתאומית של הרצון קשורה בעיקר להדחקה ושקר עצמי של האדם לגבי מידת החלשת הרצון. לדוגמה, אם אדם היה מכור לעישון והחליט להפסיק, ייתכן שהחליש את הרצון לעשן מ - 80% ל - 49%. אבל אם האדם משקר לעצמו ואומר החלשתי את הרצון לעשן ל - 10%, הוא בעצם מדחיק את 39 האחוזים שעדיין קיימים בפנים. ה
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות, רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד
רצון לא מוגדר, סוגים של קיום, קיים או לא קיים, רצון אין סוף, רצון מוגדר, רצון ללא הגדרה, רצון של כל הרצונות , רעווא דרעווין, התגלות הרצון, לרצות את מה שקורה, הכל כרצונך תמיד מהו רצון לא מוגדר ומה משמעותו? ההרצאה נוגעת בקונספטים של רצון, קיום והגדרה, תוך עיון במושגים של רצון לא מוגדר, רצון מוגדר, ורצון אינסופי. אליעד כהן דן במושגים פילוסופיים עמוקים על מהות הרצון , האם הוא קיים באופן מוחלט או אם הוא תלוי בהגדרה, וכן האם הוא נגיש להבנה או תחושה עבור האדם. האם קיים רצון מוגדר? הדיון מתחיל בשאלה אם קיים רצון מוגדר, או אם מדובר ברצון שאין לו הגדרה ברורה. השיחה מקיפה את הקיום של רצון לא מוגדר, והאם ניתן להרגיש אותו או להרגיש את קיומו. אליעד כהן טוען כי אם רצון לא מוגדר לא ניתן להרגיש אותו או להכיר בו, אז במובנים מסוימים, הוא לא ... בהמשך, הוא מציע שכשאדם מרגיש רצון, הוא למעשה מזהה תחושת חיסרון או חסר, ולכן הרצון שאינו מוגדר אינו משהו שניתן לחוות בצורה ברורה. הוא מסביר גם, שאם הרצון לא מוגדר בשום היבט, אז כנראה לא ניתן להרגיש אותו בכלל. מהו רצון אינסופי? בהמשך ההרצאה, אליעד מסביר על הרצון האינסופי - רצון שאין לו גבולות או הגדרות, רצון שאין לו הגבלה. הוא מתאר את הרצון הראשון, רצון שלא ניתן להגדיר אותו אלא רק לחוות אותו ברמה מאוד גבוהה, כגלוי. הרצון הראשון מתואר כמצב של רעווא דרעווין - התגלות הרצון של כל ה
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 2 האם אנחנו באמת בוחרים את הרצונות שלנו? אליעד כהן פותח את ההרצאה בדיון על מושג הרצון החופשי, ומתחיל בשאלה המרכזית: האם יש לנו יכולת בחירה חופשית בכל תחומי חיינו, ובפרט, האם יש לנו שליטה על הרצונות שלנו? הוא מציין את הדילמה הפילוסופית הבסיסית: אם אדם בוחר את רצונו, האם הוא עושה זאת עם רצון קודם או ללא רצון? הוא מסביר שאם אדם בוחר מתוך רצון קודם, אז מיד עולה השאלה: מי בחר את הרצון שקדם לרצון הזה? ואם הוא בוחר בלי רצון, הרי שלא ניתן לכנות זאת בחירה. אליעד משתמש בדוגמה פשוטה כדי להמחיש את הבעיה: אדם אומר לעצמו שאם באמת הייתה לו בחירה חופשית, אז הוא לא היה בוחר לרצות את מה שהוא כרגע רוצה, אלא משהו אחר שהיה גורם לו להרגיש טוב יותר. אך לפי אליעד, טיעון זה אינו מוכיח שאין בחירה חופשית, כי יכול להיות שהאדם בוחר את הרצון הזה בכל זאת מתוך סיבה כלשהי. האם יכול להיות מצב שבו אדם יוצר רצון בלי רצון? כדי להעמיק בהבנת המושג של יצירת רצון, אליעד דן בשאלה כיצד נוצר הרצון הראשון של האדם. הוא מסביר שאם התודעה של האדם יוצרת לעצמה רצון במצב שבו לא היה לה קודם שום רצון, אי אפשר להגדיר את זה כבחירה, כי פעולה זו נעשתה ללא רצון. אליעד מעלה אפשרות לוגית שאכן ניתן ליצור משהו ללא רצון, שכן כשאין מנגנון של רצון, גם לא קיימת העדפה לכיוון מסוים, ולכן אין בעיה שמשהו ייווצר בלי רצון. הוא מתייחס להשוואה בין בני אדם לאלוהים, ומסביר שאלוהים מוגדר כהישות הראשונה, שאין משהו שקדם לו ומניע אותו. לכן, במקרה של ... הניע אותו לפעול, אלא הוא יוצר את רצונו הראשון ללא רצון קודם. לעומת זאת, באדם תמיד ניתן לומר שיש משהו שקדם לו ושגרם לו לרצות, ולכן האדם אינו באמת הישות הראשונה. מה המשמעות של הישות הראשונה? אליעד מסביר לעומק את המושג הישות הראשונה או הכוח הראשון, שהוא ... שם, ואינו תלוי בזמן, במקום או ברצון. הוא מדגיש כי הדבר המחויב הזה הוא חסר כל הגדרה, הוא אינו זמן, אינו תודעה, אינו
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
סודות הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון
... הרצון, למה יש רצון? מה זה רצון? איך נוצר רצון? מה יוצר רצון? למה יש רצון? מי שולט ברצון? לרצות להרגיש טוב, לרצות להרגיש רע, רצון להרגיש טוב, רצון להרגיש רע, לרצות שלמות, לרצות חיסרון מה גורם לאדם לרצות משהו? אליעד כהן מסביר שהבסיס לכל רצון שיש לאדם הוא תחושת חיסרון. לדבריו, הסיבה היחידה שאדם רוצה משהו היא כי הוא חש שחסר לו דבר מסוים. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, זה רק משום שהוא חווה חיסרון בכסף. אם האדם לא היה מרגיש שחסר לו דבר, לא היה לו שום רצון. הרצון מתעורר רק כאשר נוצרת תפיסה שמשהו חסר. עם זאת, הוא מחדד שישנם דברים שחסרים לאדם, אך הוא לא בהכרח רוצה בהם. לדוגמה, אם חסרה לאדם מחלה מסוימת כמו סרטן, הוא לא ירצה במחלה הזו אף על פי שחסר לו להיות חולה בה. מכאן נובע שהרצון לא נובע אוטומטית מכל סוג של חיסרון, אלא רק מחיסרון שמלווה בתחושה של יתרון או טוב כלשהו שיתקבל בעקבות המילוי שלו. איך אפשר לבדוק האם מה שאני רוצה באמת ימלא אותי? אליעד מציע בדיקה פשוטה להבנת הרצון: תדמיין שיש לך את הדבר שאתה רוצה, לדוגמה מיליון דולר, ותשאל את עצמך האם לאחר קבלת הדבר עדיין יהיה בך רצון לעוד משהו. אם התשובה חיובית, המשמעות היא שלא מדובר ברצון מוחלט, אלא עדיין נשאר חיסרון עמוק יותר. לדוגמה, אם אדם רוצה בריאות ולא רוצה מחלה, עליו לבדוק מדוע הוא בכלל רוצה להיות בריא. כאשר הוא יחקור זאת לעומק, הוא יגיע לנקודה שבה יראה ... וההעדפה של אחת על השנייה אינה מובנת מאליה. כשיגיע להבנה זו, יתעורר בו קושי גדול יותר להבין מדוע הוא בכלל מעדיף דבר אחד על פני דבר אחר. למה קשה להבין את מקור הרצון? אליעד מסביר שהקושי העמוק בשאלה למה אני רוצה את זה ולא משהו אחר? נובע מכך שבסופו של דבר, אם נחפור עמוק מספיק, נראה שאין באמת הבדל בין שני הדברים שאנחנו רוצים או לא
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון, איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, אימון אישי קריירה, מאמן אישי להצלחה בנושא רצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 18:39:48 - wesi1