דובר את שפת החיות, שלמה המלך ידע את שפת החיות, משה רבנו, מתן תורה, להאמין לאלוהים, שמירת מצוות חילוניות, רוח שטות שחכם יותר מכל העולם, איך להטיל ספק? איך לתקוף את המוח? איך לבחון מישהו? האם אפשר לבדוק אם אדם דובר את שפת החיות? ...
...עצמי. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא החשש שמא האקסית תרגיש טוב יותר עם מישהו אחר, מה שיעצים את תחושת הכישלון והדחייה אצל האדם שנפרדו ממנו. אליעד מציע להתמודד עם החשש הזה באמצעות הבנה מעמיקה של הסיטואציה ושל הסיבות שהקשר הקודם הסתיים, ולא לייחס לסקס או לקשר החדש את כל המשמעות של הפרידה. האם נכון לנסות למנוע מהאקס או האקסית לפגוש אנשים חדשים? אליעד מדגיש שמי שמנסה למנוע מהאקס או מהאקסית לפגוש אנשים חדשים למעשה מנסה לשלוט באדם האחר מתוך פחד פנימי שהוא לא מספיק טוב בעצמו. הוא מסביר שזה דומה לסיטואציה שבה...
...כך השנאה שתיווצר תהיה עמוקה וכואבת יותר. למה התאהבות מבוססת דווקא על דברים שאינם מובנים מאליהם? אליעד מסביר שההתאהבות נוצרת רק כאשר אדם מקבל מהצד השני משהו שלא היה מובן מאליו עבורו. אם כל העולם היה אוהב אותך בצורה ברורה וסטנדרטית, לא הייתה לך התאהבות חזקה במישהו ספציפי. ההתאהבות נוצרת כאשר אדם מרגיש שקיבל משהו ייחודי, יוצא דופן, שלא היה מקבל מאדם אחר. הוא משתמש בדוגמה, שבה אדם לא יתאהב במי שמפרגן לו באופן רגיל, אבל אם האדם האהוב מצליח לאהוב אותו למרות החסרונות הבולטים שהוא מזהה בעצמו, נוצרת אצלו...
...שהילד ירגיש שהוריו הם אנשים שפועלים ומעזים, ולכן גם הוא ירגיש בטוח יותר לעשות צעדים דומים. מהי הדרך הנכונה לתת דוגמה אישית לילדים? לפי אליעד, דוגמה אישית משמעותית מתקיימת כאשר ההורים עצמם עושים את הדברים שהם מפחדים מהם, מתמודדים עם אתגרים חדשים ולא נרתעים מקשיים. הוא מדגיש שאין מדובר בדוגמה אישית רק בתחומים שההורים כבר בטוחים בהם, אלא דווקא באזורים שבהם יש להורים חששות או פחדים. כאשר הילד רואה שההורה לא חושש להסתכן, לצאת מאזור הנוחות ולהתמודד עם בעיות וקשיים, הוא לומד באופן טבעי לחקות התנהגות זו...
...שאלות שיש לאדם בחיים, אינן קשורות אחת לשנייה. אך מצד האמת, לכל הבעיות / שאלות / ספקות / רע / מריבות / כעס / חששות / פחדים וכולי, לכל הדברים כולם בסופו של דבר, יש את אותו השורש. כל הדברים כולם, השורש שלהם הוא המציאות עצמה. המציאות עצמה היא זו שמחייה ומהווה ומקיימת את כל הדברים כולם. השורש של כל הבעיות כולן הוא אחד. הסיבה שהאדם אינו רואה את השורש האחד של כל הבעיות כולן, היא משום שמשהו מאוד בסיסי בהבנת המציאות של האדם חסר. מספיק שיש לאדם דמיון אחד שגוי בראשו, והרי שהדמיון הזה יכול לחסום מהאדם לראות...
...היא כפי שהיא כרגע. מדוע המציאות בכל רגע היא כפי שהיא ולא אחרת. באותה המידה בדיוק שהמציאות היא בצורה הספציפית שלה כרגע, באותה המידה בדיוק היא הייתה גם יכולה להיות אחרת כרגע. אז מדוע באמת היא כרגע כפי שהיא? מהי הסיבה האמיתית? כאשר האדם מגיע לסיבה כלשהי, עדיין עליו לשאול על הסיבה עצמה, מדוע היא עצמה כפי שהיא, מדוע הסיבה עצמה אינה אחרת? מה הסיבה של הסיבה עצמה? וכולי. כאשר האדם מגיע לסיבה הראשונה של כל הסיבות, הסיבה שאינה צריכה סיבה, אז בעצם מגיע האדם להבנה שלמה של המציאות, ואז האדם רואה את השלמות שבמציאות...
...- כלומר, חוויה של סבל. במצב נטול חיסרון, לא קיימת שום יכולת להבחין ביתרון. מצב שבו אין שום כאב או חיסרון לא מאפשר תחושת עונג או מילוי אמיתית, כי אין שום דבר להשוות אליו. מה אתה באמת רוצה? אליעד מתאר לעומק את החקירה אחר הרצון האמיתי. הוא מסביר שבסופו של דבר, כשבוחנים לעומק את הרצון, מתברר שמה שהאדם באמת רוצה הוא פשוט להפסיק את תחושת המאמץ והמתח שנובעים מקיומם של חסרונות. אנשים פועלים בחייהם מתוך מחשבה שאם הם ימלאו את כל הרצונות שלהם הם יפסיקו להתאמץ, אך הם אינם מבינים שהחיים עצמם מושתתים על חוויית...
...למעשה, הילד שהוחלף מייצג את האדם עצמו, שבתוכו מתקיימת כל הזמן החלפה בין שתי תפיסות: תפיסת סם חיים ותפיסת סם מוות. סם חיים הוא מצב שבו האדם מזהה בתוך הצורה, בתוך ההגבלה, את המהות האחת השלמה והאינסופית. לעומת זאת, סם המוות הוא כשהאדם תופס את הצורה כנפרדת מהמהות, וכך בעצם הוא הופך את הצורה לצרה. בעצם, בכל מצב של הגבלה וצמצום, האדם עומד בפני בחירה כיצד לפרש אותו: או לראות בו שלמות ואחדות, או לראות בו פגם וחיסרון. הצורה, אם מתייחסים אליה כנפרדת מהמהות, הופכת לצרה, לסבל, ומכאן נובע ההבדל בין בן המלך לבין...
...האדם נולד, הוא נולד כמעט, בלי שום שכל כלל. ולא, שאין לאדם שכל. אלא, שכל אחד נולד עם אין סוף שכל ברמת הפוטנציאל האישי שלו, וכל אחד מבטא ומממש את השכל שלו, בצורה שונה. וכאשר האדם נולד, הוא נולד עם אין סוף שכל, ברמת הפוטנציאל שלו. אבל הוא עדיין לא מבטא ולא משתמש בשכל שלו, אלא ממש מעט. כי גם לילד קטן, יש את השכל לדעת, שהוא לא רוצה להיות רעב וכיוב. וכאשר האדם עדיין עם שכל של תינוק, כמעט ואין לו שום פחד וחרדה כלל. משום, שעדיין אין לתינוק, כמעט שום תפישת טוב ורע. כי הפחד והחרדה קיימים ותלויים, בתפישת הטוב...
...לשאלה האם אדם צריך לדעת את כל האמת המוחלטת כדי שיהיה ראוי ללמד אחרים. הוא מסביר שיש יתרונות וחסרונות לאדם שמלמד, גם אם אינו יודע את הכל. לדוגמה, אם אדם יודע רק 70% מהחומר ומלמד אחרים, הוא עלול להתמקד בדברים שהוא כבר יודע, וכך להימנע מהתמודדות עם מה שחסר לו. דוגמה נוספת לכך היא מורה לאנגלית שיודע רק חמש מאות מילים באנגלית ומלמד תלמידים שלא יודעים כלל את השפה. הוא עלול להרגיש בנוח ללמד את מה שהוא כבר יודע במקום להעמיק את הידע שלו. עם זאת, אליעד מבהיר גם שיש יתרון בלימוד אפילו חלקי, כי התלמידים עשויים...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: רוח שטות שחכם יותר מכל העולם, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: רוח שטות שחכם יותר מכל העולם, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי לימודים בנושאי רוח שטות שחכם יותר מכל העולם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331