... נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע
מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח? איך למנוע התנגדויות במכירה ובמערכות יחסים? אחד העקרונות החשובים ביותר שאליעד כהן מציג בתחום ... ליצור אמון בין שני אנשים, חשוב להימנע
מקונפליקטים לא הכרחיים שעלולים לגרום לתחושת אנטי אצל הצד השני. המטרה המרכזית היא למנוע מראש תחושה של התנגדות, או תחושה של עימות עם האדם האחר. איך להציע הצעות בצורה שלא ... זו, מראש יש אפשרות להימנע מתחושה של
קונפליקט. אם האדם יגיד לא, הוא לא ירגיש שהוא חייב להיכנס לעימות, כי כבר אמרנו לו מראש שזה מקובל ובסדר גם אם הוא לא יסכים. לדוגמה, במקום לומר ללקוח בצורה ישירה ומחייבת ... השני אומר לא, הוא מיד נכנס לתחושה של
קונפליקט. התחושה שנוצרת אצלו היא: אני
בקונפליקט עם האדם השני, אמרתי לו לא, וכעת אני מרגיש לא בנוח. במקום זה אפשר לומר: אתה יודע, אם תרצה אפשר להיפגש היום, אבל אם לא מסתדר לך, זה גם בסדר. כך האדם השני לא ... שבהם האדם השני ממש לא רוצה להיות
בקונפליקט איתנו, הלחץ עצמו עשוי לגרום לו להסכים רק כי הוא לא רוצה להיכנס לעימות. לדוגמה, אם אומרים לאדם מסוים כמה פעמים בוא ניפגש היום, ובכל פעם הוא אומר לא, בסופו של ... מהחיסרון של השיטה הזאת: האדם השני נכנס
לקונפליקט פנימי. אם הוא מרגיש שמכריחים אותו להסכים, הוא יכול להיכנס
לקונפליקט פנימי בין הרצון שלו לסרב לבין הרצון שלו לא להיות במצב של עימות איתנו. זה מצב מסוכן, כי בשלב מסוים הוא עלול להחליט שדווקא לא אכפת לו מהעימות איתנו, וכך אנו ... נעים לסרב, כי לא ייווצר זיכרון שלילי של
קונפליקט מן העבר. אך גם כאן הוא מדגיש שזה לא פתרון אידיאלי, כי ברגע שבו הצד השני אמר לא, בראש שלו כבר נוצרה חוויה לא נעימה של
קונפליקט. ולכן רצוי להימנע ממצב זה מראש. כיצד להציע הצעה בצורה חכמה שלא תיצור לחץ מוגזם? אליעד מסביר שיש צורך באיזון בין השידור שאנחנו מאוד רוצים שיסכים, לבין מתן ... זה לא יהווה בעיה גדולה. האיזון הזה מונע
קונפליקט מוגזם ובמקביל משאיר מקום לשכנוע עדין ואפקטיבי. איך להציל מצב לאחר שכבר נוצר
קונפליקט? במקרה שכבר נוצר
קונפליקט, אליעד ממליץ לרכך אותו באמצעות משפטים כמו זה בסדר, לא קרה כלום. המטרה היא לשדר לשני שזה בסדר שהוא סירב, וכך להפחית את חוסר הנוחות ולמנוע
שהקונפליקט יהפוך לקבוע במחשבתו של הצד השני. אליעד מדגיש כי חשוב לזכור שכל סירוב של בן אדם הוא במובן מסוים אמירה: לא אכפת לי מהרצון שלך. לדוגמה, עובד שאומרים לו אתה יכול ... לי, יש אפשרות שזה רק ניסיון שלו להימנע
מקונפליקט, ולא בהכרח כי הוא באמת לא מתנגד. לפעמים אנשים יגידו לנו שזה בסדר רק כדי לא להרגיש אי נוחות של
קונפליקט, אך בפועל עדיין תהיה בעיה מתחת לפני השטח. איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך להימנע
מקונפליקטים במערכות יחסים? איך לשכנע לקוח בצורה אפקטיבית? איך ליצור תחושת אמון עם לקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע ... הנעימה היא לשים לב שלא נכנסים לשום
קונפליקט או לשום
קונפליקט שלא חייבים להיכנס אליו. עכשיו מה זה אומר בפועל מה הטיפ שאני רוצה לומר עכשיו? הטיפ הוא כדלקמן כאשר הולכים להעלות הצעה במשא ומתן כלשהו ומראש יודעים שיכול להיות ... ללקוח משהו והוא אומר לא בעצם נוצר כאן
קונפליקט כי הלקוח בתחושה נגדנו הוא בתחושה של אנטי הוא בתחושה של
קונפליקט, אחר כך אם אנחנו נגיד לו אוקי אז בא נעשה משהו אחר שהוא רוצה אותו יכול להיות שגם על זה הוא יגיד שהוא לא רוצה למה כי נוצרה אווירה של
קונפליקט הלקוח במוח שלו חווה שהוא היה
בקונפליקט איתנו הבן אדם השני חווה, מבקשים ממישהו בקשה והוא אומר לא אני לא מעוניין הדבר הזה יוצר
קונפליקט עם הבן אדם יוצר תחושה לא נעימה. ולכן כאשר מבקשים ממישהו בקשה אומרים למישהו איזה משפט ויודעים מראש שאולי הוא לא יסכים מה שצריך לעשות זה שכאשר מבקשים ממנו את ... בראש שלו נוצרה לו מחשבה שאומרת לו אני
בקונפליקט עם הבן אדם השני, מה שהבן אדם השני אומר לי אני אומר לו לא. נוצר
קונפליקט נוצרה תחושה לא נעימה ואז למחרת כשנשאל אותו אתה רוצה להיפגש? הוא גם כן כבר במוח שלו בתחושה לא נעימה אתמול אמרתי לא, הבן אדם הזה אני מסוכסך איתו למרות שיש כאלה ... בתת מודע שלו הוא נמצא איתנו בתחושה של
קונפליקט, עכשיו אומנם יש מצבים שבהם הבן אדם לא רוצה להיות איתנו
בקונפליקט ולכן אנחנו דווקא נגיד לו תקשיב בוא ניפגש היום ואז הוא יגיד לא רוצה, לא יכול נגיד אני מתנצל לא מסוגל ואז למחרת נגיד לו עוד פעם בוא ניפגש היום ואז בגלל שלא נעים ... שהוא מאוד מאוד לא רוצה להיות איתנו
בקונפליקט לכן דווקא זה שמדברים איתו בצורה שיוצרת
קונפליקט, זה מפעיל עליו לחץ לא להיות איתנו ב