אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צריך... ✔בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד.

אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל / להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך להבין, במה העסק שלך שונה מעסקים אחרים. אתה גורם ללקוח שלך להיות מסוגל להבדיל, בינך לבין עסקים אחרים. כמו שאני לדוגמא עשיתי גם כאן מצא את ההבדלים שמסביר באופן ספציפי הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים.

אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי?

ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה.

כדי שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? בדרך כלל, הוא צריך לקבל לפחות החלטה אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול.

ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח שאתה מוכר עגבניות באיכות ממוצעת כמו של שאר הבסטות בשוק. ואתה מקבל חשיפה ממוצעת כמו שאר הבסטות בשוק. ואתה מוכר את העגבניות במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמא, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים / לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ברווח ממוצע. ובמקרה כזה לדוגמא, אתה לא צריך בידול עסקי.

ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי / לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך.

מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמא, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי.

ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי.

ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך למכור יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך אתה רוצה שאנשים ירצו לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך.

אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ולא אכפת לו ממי לקנות, אז אתה לא צריך בידול עסקי.

ואיך עושים בידול עסקי? אז יש בזה המון עניינים, אבל ברמת העיקרון צריכים להתאים את הבידול העסקי לקהל היעד שלך. דהיינו, אתה צריך קודם כל להבין מי קהל היעד שלך, מי אתה רוצה שירכוש ממך, מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך.

ואחרי שברור לך מי קהל היעד שלך. עכשיו תשאל את עצמך, איזה סיבות יכולות להיות ללקוחות הפוטנציאלים שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. ובהתאם לזה, צריך לבנות את הבידול העסקי.

לדוגמא: נניח שאתה שונה מהמתחרים שלך, ב 10 דברים. אבל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, קהל היעד שאתה רוצה שירכוש ממך, הוא ירכוש ממך דווקא בגלל 3 סיבות מתוך ה 10 הבדלים שיש בינך לבין עסקים אחרים. במקרה כזה לצורך העניין, אתה צריך ליצור בידול עסקי, לא באופן כללי שידבר על 10 ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא בעיקר על 3 ההבדלים שיגרמו ללקוחות שאתה רוצה שירכשו ממך, להפוך להיות הלקוחות שלך.

אוסיף ואומר, שלפעמים אתה לא צריך לעשות בידול עסקי, כי יש לך בידול עסקי טבעי, גם בלי שתעשה משהו מיוחד. לדוגמא, נניח שאתה חנות הירקות היחידה בשכונה. אז במובן מסוים, יש לך בידול עסקי טבעי, שהוא שאתה החנות ירקות היחידה שיש בשכונה. והיתרון שלך על כל שאר המתחרים שלך, הוא שאתה נמצא בשכונה ושאף אחד אחר לא נמצא בשכונה.

במילים אחרות, לפעמים, יש דברים במציאות שהם לכשעצמם סוג של בידול עסקי ויתרון תחרותי שיש לך על פני המתחרים שלך, גם אם לא תיצור במיוחד בידול עסקי.

למרות שגם אם אתה היחיד בשכונה והיתרון שלך הוא הקרבה לבית, עדיין הגיוני שתעשה קמפיין שנקרא "הכי קרוב לבית", דהיינו, שתזכיר ללקוחות שלך, שבעצם אתה החנות הכי קרובה לבית שלהם. כדי להזכיר להם את הבידול העסקי שלך.

לסיכום: מי שמבחינתו להיות עסק ממוצע ללקוחות ממוצעים ברווח ממוצע במחיר ממוצע וכולי, הוא לא צריך בידול עסקי. אבל מי שרוצה שהלקוח שלו ירצה לרכוש דווקא ממנו ולא ממישהו אחר, הוא חייב לעשות בידול עסקי כנ"ל. וכמובן שיש בזה עוד המון מידע שניתן לקרוא עליו כאן בידול עסקי וגם כאן משפך שיווקי וגם כאן קהל יעד וכולי.
עסק ממוצע לרכוש דווקא ממך התנגדות מחיר איך למכור מוצר יקר שיווק בשוק תחרותי יקר ללקוח כסף למה המוצר יקר להתבונן מה זה בידול עסקי טבעי לקוח מתנגד למחיר איך לבלוט מעל המתחרים איך לבלוט מעל המתחרים שלך איך להצליח איך להצליח ב איך להצליח בלי איך להצליח בלי בידול איך להצליח בלי בידול עסקי איך ליצור איך ליצור בידול לעסק שלך איך ליצור בידול עסקי איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך איך ליצור בידול עסקי מובהק איך לעשות איך לעשות בידול עסקי אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית בידול עסקי בחירה בידול בידול לעסק בידול עסקי בידול עסקי מובהק בידול שיווקי בעסקים האם חייב האם חייב בידול עסקי האם חייבים לעשות בידול עסקי המטרה המתחרים שלך הצלחה הצלחה ב חייב חייב בידול עסקי חייבים לעשות בידול עסקי ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית לא צריך לא צריך בידול עסקי לבחור לבחור דווקא בעסק שלך לבלוט מעל המתחרים לבלוט מעל המתחרים שלך להצליח להצליח ב להצליח בלי להצליח בלי בידול להצליח בלי בידול עסקי ליצור ליצור בידול ליצור בידול לעסק שלך ליצור בידול עסקי ליצור בידול עסקי לעסק שלך ליצור בידול עסקי מובהק למה לבחור דווקא בעסק שלך למה צריך למה צריך בידול עסקי לעשות בידול עסקי מה המטרה מה המטרה של בידול עסקי מה זה בידול עסקי מטרה מטרות מי חייב בידול עסקי מי לא צריך בידול עסקי מי צריך בידול עסקי מתחרים מתי לא צריך בידול עסקי נישה עסקית נישה שיווקית על המתחרים שלך עסק עסקים צריך צריך בידול עסקי שוק תחרותי שיווק שיווק בשוק תחרותי תחרות תחרותי תחרותיות תכלית
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך
... ורצון, צריך ורוצה, מה זה צורך? מה זה רצון? מה בן אדם צריך? צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך, גם צריך וגם רוצה, גם רוצה וגם צריך, איך נוצר צורך? איך נוצר רצון? צריך או רוצה, רוצה או צריך, האם אני צריך משהו? רצון או צורך בוודאי, הנה הגרסה המתוקנת עם ... בתוך הקוד: מה ההבדל בין צריך ורוצה? כיצד מנגנון הצורך והרצון משפיע על ... בהבחנה בין שני המונחים - צריך ורוצה. בשפה היומיומית, אנו מבדילים בין דרישות או ... בהבנת המונחים, ניתן להבין שצריך ורוצה אינם בהכרח הפכים, אלא חלק מאותו רצף ... אמיתי? כאשר אנו אומרים אני צריך משהו לעיתים אנו מתכוונים למעשה ל רצון חזק מאוד, ... משכורת, הוא עלול לומר אני צריך ללכת לעבודה גם אם הוא לא באמת רוצה לעבוד, כי הוא ... לקבל את המשכורת הופך את ה צריך ללכת לעבודה. המנגנון הפסיכולוגי מאחורי צריך ורוצה ההבדל המרכזי בין המילים צריך ו רוצה הוא דרגת עוצמת ה רצון . כאשר אדם אומר אני צריך , מדובר למעשה ב רצון מאוד מאוד חזק. יש להבהיר כי ... משהו, לא תוכל להרגיש כי אתה צריך אותו. למשל, אדם יכול לומר אני צריך לעבוד כי הוא מאוד רוצה את המשכורת, ולא כי הוא ... אני רוצה משהו, אבל אני לא צריך אותו - זוהי דוגמה ל רצון חלש, שבו האדם מביע רצון ... לו בגדים רבים בארון. 2. אני צריך משהו, אבל אני לא רוצה אותו - כאן מדובר במצב שבו ... לדוגמה, אדם שמבין שהוא צריך לאכול בריא כדי לשמור על בריאותו, אך הוא לא רוצה ... 3. אני לא רוצה ולא אני לא צריך משהו - במצב כזה, האדם מביע חוסר רצון ולא מזהה ... את זה? והוא משיב אני לא צריך ולא רוצה את זה. 4. אני רוצה ו צריך משהו - כאשר רצון ו צורך משתלבים, האדם נהנה ... אני רוצה להתעמל ואני גם צריך להתעמל, משדר שהוא נהנה מהפעולה ומבין את החשיבות ... קבלת החלטות הבנת הקשר בין צריך ל רוצה יכולה לעזור לנו להבין את מניעי הפעולות ... אותנו לכך. לדוגמה: - אדם ש צריך לחסוך כסף, בסופו של דבר מאוד רוצה להיות בטוח כלכלית בעתיד. - אדם ש צריך ללמוד, בסופו של דבר רוצה להצליח ולרכוש ידע. - אדם ש צריך להפסיק לעשן, בסופו של דבר רוצה להיות בריא, ולכן ...
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך
צורך ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך
... ורצון, צריך ורוצה, מה ההבדל בין צריך לרוצה? האם אני צריך? האם אני רוצה? מה אני צריך? מה אני רוצה? רצון או צורך, אני צריך את מה שאני רוצה, אני רוצה את מה שאני צריך, רצונות מנוגדים, צריך אבל לא רוצה, רוצה אבל לא צריך מה ההבדל בין צריך לרוצה? ההבדל בין צריך לרוצה הוא עניין של עוצמה ותשוקה. אליעד כהן מציין שברוב המקרים מדובר ... חזק, הוא מרגיש שהוא צריך את אותו הדבר. מצד שני, כאשר הרצון חלש יותר, הוא פשוט נשאר כרצון ולא ... לעוצמת הצורך. האם אני צריך לאכול או שאני רוצה לאכול? האם אני צריך את זה או שאני רק רוצה את זה? מה קורה כשאני לא רוצה משהו, אבל אני צריך אותו? מה קורה כשאני רוצה משהו, אבל אני לא באמת צריך אותו? לפי אליעד כהן, יש סיטואציות בהן אנחנו אומרים שאנחנו צריכים משהו, אך למעשה זה רק רצון, כי הוא לא מלווה בתחושת צורך פנימי חזק. ... אדם עשוי להגיד אני צריך כסף, אבל למעשה הוא גם לא רוצה לעבוד כדי להשיג את הכסף הזה. זהו ... בלבול. הקונפליקט בין צריך ורוצה נובע מהאופן בו הרצון שולט עלינו. אנחנו נשלטים על ידי הרצונות ... שבו הוא מרגיש שהוא צריך את הדבר הזה, כמו במקרה של התמכרות - אם אדם מאוד רוצה סיגריה, הוא יגיד שהוא צריך סיגריה, כי הרצון הפך לצורך. מה זה אומר אם אני לא רוצה כלום? האם אני עדיין צריך משהו אם אין לי שום רצון? מה קורה כשאין לי רצון בכלל? אם אדם לא רוצה כלום, הוא למעשה לא צריך כלום. אם אין לו רצון לחיות או להשיג דברים, אז אין לו גם שום צורך. ... זה אומר שמה שאני צריך בחיים, זה להשיג את מה שאני באמת רוצה. כמו כן, כשאדם אומר שהוא רוצה רק את הדברים שהוא באמת צריך, הוא בעצם מתכוון שהוא רוצה את מה שהוא צריך כדי להרגיש טוב או להיות מרוצה, וזה בדיוק מה שהוא רוצה. מה ההבדל בין צריך לרוצה? איך הרצון הופך לצורך? מהו הקונפליקט בין צריך ורוצה? מה קורה כשאין לי רצון? איך לשלוט ברצון? האם צריך ורוצה הם אותו דבר? ...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
... המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו. וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח. כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד. כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת צריך לבין מה שהמוצר שלך באמת. וכל זה נכון, בפרט אם אתה מנסה ליצור שוק חדש ולהמציא את הגלגל מחדש. שאז יכול להיות שאתה עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה חושב שהלקוח צריך לבין מה שאתה חושב על המוצר שלך. ואיך לגרום למישהו לרצות משהו ואיך לדעת מה הלקוח רוצה ואיך לדעת מה הלקוח צריך ואיך לשכנע לקוחות אלו כמובן נושאים בפני עצמם. ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
... שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח ... בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד. אז ברמת העיקרון המהות של האמירה אני צריך לחשוב על זה, היא שיש עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור עליו, משהו שהוא צריך להמשיך לחשוב עליו. עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי להתנגדות אחרת שלו, שהוא לא רוצה לחשוף לך. לדוגמא, הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו מסיבה כלשהי. והוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, כדי לא לפגוע בך. כי אם הוא יגיד לך שזה לא מתאים לו, אז איש המכירות אולי יפגע ואולי יתחיל להפעיל לחץ על הלקוח. ואולי לכן הלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, ככיסוי לסיבה אחרת. אבל בהנחה שהלקוח כן מתכוון לכך שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שזה מבטא את זה שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מיצה את המחשבה שלו לגבי האם הוא רוצה לרכוש את המוצר או שלא. ולכן הטיפול המרכזי בלקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו. אבל ... שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת המכירה, שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם אם בדינאמיקה מול הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר ... השיחה מולך, הוא כבר שאל את כל השאלות שיש לו, העלה את כל הספקות שיש לו וכיוב. ואז במקרה כזה, ברמה התקשורתית, יהיה יותר קשה ללקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם מה עוד יש ... לשאול כמה שיותר שאלות וכמה שיותר להטיל ספק וכמה שיותר להרגיש בנוח להביע התנגדות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי שהלקוח לא יגיד לך בסוף השיחה, שהוא צריך לחשוב על זה. בכל מקרה אוסיף, שבעסקאות שהן יותר מורכבות, כגון לדוגמא רכישת בית וכיוב, הרי שמאוד הגיוני שלא משנה מה יקרה בשיחה, הרי שהלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה. כי יש המון מידע שצריך לבדוק ולחשוב עליו שוב ושוב. ויש המון שיקולים שצריכים לקחת בחשבון והמון מידע שצריכים לבדוק, לגבי התאמת הבית לרוכש. ... זה. יחד עם זאת, כנל, אם הלקוח ירגיש בנוח לשאול את כל השאלות וההתנגדויות מכירה שיש לו, הרי שזה מקטין את הסיכוי לכך שהלקוח יגיד לך בסוף, שהוא צריך לחשוב על זה. ובנוסף, זה גם מגדיל את הסיכוי שאם הלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שהוא כנראה יותר יחשוף על מה הוא עוד צריך לחשוב ומה הספקות שעדיין יש לו. כי ...
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
איך צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות?
... צריך לומר? איך נכון לומר? איך לנתח משהו? איך לדעת מה התשובה? איך לענות תשובה נכונה? איך להבין את השאלה? לבדוק הנחות יסוד, מה צריך לעשות? איך צריך לחיות? מה אני צריך? מה צריך לקרות? איך לדעת מה באמת צריך לומר, ואיך לענות תשובה נכונה? אליעד כהן מסביר כיצד לגשת לשאלות מורכבות שעוסקות במושגים מופשטים ובדרך הנכונה למצוא תשובות לשאלות כמו איך צריך לומר משהו, איך נכון להגיד דבר מסוים, ואיך לנתח ולענות על שאלות. הרעיון המרכזי הוא שיש ... עצמה, לפני שנכנסים לדיונים ולהתפלספות סביב התשובה. השאלה הראשונה שצריך לשאול היא למה אתה מתכוון כשאתה אומר צריך? כאשר מישהו שואל איך צריך לומר משהו, חייבים להבין מה המשמעות המדויקת של המילה צריך. לדוגמה, כשאומרים צריך לומר יש מאין או יש מאין? אליעד מבהיר שראשית צריך לברר לאיזה סוג צריך השואל מתכוון: האם הכוונה היא שצריך מבחינה לשונית - דקדוקית? אולי הכוונה היא מה נכון לומר לפי ההסכמה החברתית? אולי מדובר ... לדעות אחרות? לפיכך, קודם כל יש להבין למה מתכוון השואל כשהוא אומר צריך, ורק אז ניתן להתחיל לענות באופן מדויק. האם נכון להתבסס על מוסכמות כשמחפשים תשובה? ... הוא מדגים זאת בצורה קיצונית כשהוא שואל, אם כולם היו מסכימים שצריך להרוג יהודים, האם זה אומר שזה נכון? בכך הוא ממחיש שהסכמה חברתית לא קובעת אמת מוחלטת. ... היא רק דרך ליצירת תקשורת, אך אין לראות אותה כנכונה באופן מוחלט. צריך להגדיר קודם את מטרת האמירה או השימוש בשפה כדי להחליט אם המוסכמה היא נכונה או לא. ... כי אם אנחנו לא יודעים מה בדיוק המטרה או ההקשר, אז אי אפשר לדעת מה צריך לומר באמת. איך להתייחס לשאלות מילוליות? אליעד מציג את הבעיה שבאמירה שאומרת שאם שתי ... הוא מדגים זאת כשהוא שואל בציניות אם נבדוק את השעה כדי להחליט איך צריך לומר משהו. הדוגמה מבהירה שלפעמים אנשים נכנסים לדיון לא רלוונטי במקום להבין קודם כל את ... השואל למה בדיוק הוא התכוון. הוא נותן דוגמה: אם מישהו שואל אותך מה צריך לומר?, עליך להחזיר לו בשאלה צריך באיזה מובן? וכשאתה מקבל תשובה כמו מבחינה חברתית, מבחינת התקשורת, מבחינה מוסרית, או ... ברורות או המעורפלות במילים ברורות יותר. לדוגמה, במקום לשאול מה צריך לומר? יש לשאול מה נכון לומר?, מה ראוי לומר?, מה כדאי לומר?, או מה מובן יותר? כך השאלה ... לענות עליה בהתאם. הוא מציין שהרבה פעמים אנשים משתמשים במילים כמו צריך או חייב בלי להבין בעצמם למה הם מתכוונים. לכן יש לפרק כל שאלה מופשטת לשאלות משנה ... להיות חסרת משמעות או שגויה. הוא נותן דוגמה נוספת, כשמישהו אומר צריך לשמור מצוות כי אלוהים אמר, ואליעד אומר - אז מה אם אלוהים אמר? למה זה בהכרח מחייב אותך? הוא מסביר שהמילה צריך תמיד קשורה להקשר או להגדרה כלשהי, ושבלעדיה אין משמעות לתשובה או לדיון. בסופו של דבר, אליעד אומר שכדי לדעת באמת מה נכון ומה צריך לומר , חייבים להגדיר בצורה מפורשת את משמעות המונחים ולוודא הבנה מלאה של השאלה, אחרת כל ... נכונה, אבל לא בהכרח אמת. איך לדעת מה נכון לומר? מה המשמעות של צריך? איך לפרק שאלות מורכבות? האם מוסכמה חברתית היא אמת? האם אפשר לדעת מה האמת? איך לנתח ...
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות? אנשים רבים חיים בתחושה מתמדת של לחץ וחרדה שנובעים מכך שהם מאמינים שצריך לעשות דברים מסוימים. אליעד כהן מציג גישה שונה לגמרי ומאתגרת את התפיסה המקובלת לגבי המונח צריך. הוא מסביר שאין דבר כזה שבאמת צריך לעשות משהו. לפי אליעד, כל המושג צריך הוא המצאה מלאכותית שהאדם מכניס לעצמו, ובפועל הוא לא חייב שום דבר. לדוגמה, אדם שמגיע להרצאה של אליעד טוען שהוא מרגיש שיש לחץ בשיח של אליעד סביב המילה צריך. אליעד מסביר לו שלמעשה, אין שום דבר שבאמת צריך לעשות. הכל בסדר כבר עכשיו כפי שהוא. אם האדם רעב, הוא יכול לאכול, אך הוא לא צריך לאכול, אלא בוחר לאכול כי הוא רוצה למלא את הצורך הזה. זה שינוי קטן אך מהותי בתפיסה: האדם לא צריך שום דבר, אלא רק מעדיף או רוצה לעשות דברים מסוימים. מדוע אנשים מרגישים שהם צריכים להבין דברים? אליעד מסביר שהאדם מגיע להרצאה כי הוא רוצה להבין משהו, הוא רוצה שיסבירו לו מה עליו לעשות, כי הוא חושב שצריך להבין משהו חדש כדי להרגיש טוב ... רק העדפה שלו. הצורך בהבנה הוא לא חובה אובייקטיבית אלא רצון סובייקטיבי של האדם עצמו. הוא נותן דוגמה מעשית: אם האדם רוצה להשיג מטרה כלשהי במהירות, הוא מאמין שהוא צריך להתאמץ ולהבין אותה. אך למעשה, ... שההתאמצות כאן היא מנטלית, אינטלקטואלית, ולא פיזית, ולכן האדם יכול פשוט לבחור האם הוא מתאמץ או לא. אם המטרה חשובה לאדם מספיק, הוא יעדיף להתאמץ, אבל הוא עדיין לא צריך לעשות זאת במובן של הכרח אובייקטיבי. האם צריך הוא רק הרגל מחשבתי? אליעד ממחיש את רעיון ההרגל המחשבתי של צריך בדוגמה של שריפה. הוא מסביר לאדם שאם יש שריפה בבית, אז ברור שהאדם ירוץ ויפרוץ את הדלת כי הוא צריך לברוח, אבל גם כאן זה עדיין לא באמת הכרח מוחלט. אליעד אומר לאדם שכעיקרון, גם אם יש שריפה, הוא לא צריך לברוח. זו החלטה שהוא מקבל ... משתמש בדוגמה הזו כדי להבהיר את הנקודה הפילוסופית שלו בצורה חדה מאוד: כל פעולה שמרגישה הכרחית היא בסך הכל בחירה מודעת או לא מודעת של האדם עצמו. למה כדאי להחליף צריך ברוצה? אליעד מסביר שהחוויה של צריך היא חוויה לא נעימה עבור רוב האנשים. אנשים לא אוהבים להרגיש שהם חייבים לעשות משהו. הוא מדגים זאת בשיחה בה האדם מודה שהוא אינו אוהב את תחושת הכפייה שבמילה צריך. לכן אליעד ממליץ להחליף את המילה צריך במילה רוצה או מעדיף. במקום לומר אני צריך לעשות משהו, עדיף להגיד אני ... זה שינוי שיכול לשנות את התחושה של האדם מן היסוד, מפני שהוא מחזיר לאדם את תחושת השליטה והבחירה האישית במקום תחושת הכפייה והאילוץ. מה קורה כשמשנים את התפיסה לגבי צריך? כאשר האדם מבין שהוא לא באמת צריך שום דבר, הוא משתחרר מהתחושה המתמדת של לחץ וחרדה הנובעים מהרגשת ההכרח. הוא מבין שהכל נעשה מתוך בחירה, גם אם זו בחירה בין רע לרע פחות. לדוגמה, אדם שנמצא בכלא יכול להרגיש שהוא צריך לברוח כי הוא לא רוצה להישאר ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... כאולי. בעניין זה, כל רעיון יכול להתפרש כמחויב (כמו אני חייב את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו היא לא רק אופציה אלא מחויבת ... ויכול להחזיק בשתי עמדות שונות כלפיו. הוא יכול להגיד אני חייב את המוצר הזה (מחויב) או אולי אני צריך את המוצר (אפשרי). ככל שהלקוח מרגיש שהמוצר נחוץ לו באופן מחייב, כך יגדל הסיכוי שירכוש אותו. כשמישהו לא רואה ... ולכן אנחנו הופכים אותה לאפשרי כדי להוסיף רעיון אחר לצידה. אבל כשמגיעים לשלב הסופי של סגירת העסקה, צריך לחזור לדיבור מחויב (זה הדבר הנכון, אין אופציה אחרת) כדי לגרום ללקוח לפעול. למה דווקא גם ולא רק עוזר בהפגת ... בפחד, אך מוסיפים אפשרות חדשה. להיכנס לבית - כדי שאדם אכן יעשה פעולה חדשה (כמו להיכנס לבית), הוא צריך להרגיש לפחות ב - 51% שזו חובה יותר מאשר אפשרות. כי אם זה רק אולי להיכנס, הוא עלול להישאר במצב הנוכחי (לא ... מבצעים פעולה מסוימת אחת, לא אולי כן ואולי לא. לכן, כדי לשנות מצב קיים (כמו להביא לקוח לרכוש מוצר), צריך לגרום לו להרגיש שהוא חייב לבצע את הפעולה. אבל לאורך הדרך, כדי להתמודד עם התנגדויות, משתמשים בשפה של אפשרי ... אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ... יותר מחויבת עבורו יותר הכרחית עבורו, יותר וודאית עבורו. אם עכשיו אנחנו ניקח את המחשבה שאומרת אני צריך את המוצר הלקוח חושב לעצמו בראש אני צריך את המוצר, האם אתה מחשבה הזאת שהוא צריך את המוצר האם הוא צריך לחשוב אותה בצורה אפשרית דהיינו, אני אולי צריך את המוצר או שהוא צריך לחשוב אותה בצורה מחויבת אני חייב את המוצר, מה התשובה תהיה? ככל שהוא יחשוב יותר אני חייב את המוצר כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה. אז בגדול שימו לב אחר כך ניתן עוד דוגמאות, אבל בגדול שימו לב בשביל שהמכירה צריך לדחוף או בשביל שתבצר הסכמה צריך לקחת את מה שאנחנו רוצים שהבן אדם השני יחשוב. אנחנו רוצים שהילד יחשוב שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים שהילד יחשוב שמשהו מסוים, אנחנו רוצים שהלקוח יחשוב שהוא רוצה לקנות את המוצר אנחנו צריכים לקחת את המחשבה הזאת שאומרת אני רוצה לקנות את המוצר ולגרום לה להציג אותה כמחויבת. זאת אומרת צריך לגרום לכך להתנסח בניסוחים ותכף אני אתן כל מיני דוגמאות, להתנסח בניסוחים שמבטאים שזה חייב לקנות את המוצר, שהבן אדם רק את המוצר הזה צריך שבטוח שהוא צריך את המוצר הזה שאין אפשרות שהוא לא צריך את המוצר הזה, אוקי מחויב. יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמא בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל ... או נראה לך שזה יקר או בעיניך זה יקר או כל מיני דברים כאלה ואחרים. בגדול כשרוצים שמישהו יעשה משהו צריך לדחוף אותו למקום של ה - רק מה אנחנו רוצים שהוא יעשה רק זה מה שצריך לעשות, לעומת זאת אם מישהו מתנגד יש התנגדות אפשרי לא בהכרח צריך אפשרי להחליש את ההתנגדות בפרט אם זאת התנגדות קשה אז אפשרי להחליש את זה על ידי גם וגם, תראה אני מבין שזה ככה ... לעשות שיעורים אני רוצה ללכת לשחק, אוקי אז גם תלך לשחק וגם תעשה שיעורים לדוגמא אוקי גם וגם. עכשיו צריך לשים לב אם בן אדם בטעות מנסה למכור את המוצר שלו באמצעות דיבור של אפשרי, מה זאת אומרת? שהוא יגיד ללקוח אתה ... פעם יש גם מקרים כאלה ויש גם מקרים שבהם בשביל למכור ללקוח את המוצר אי אפשר להגיד לו אתה חייב את זה צריך לשדר לו שזה יכול להתאים לו, אוקי אבל זה מקרים יוצאי דופן שהם כרגע לא נושא השיחה. העיקרון הוא בגדול ברגע שרוצים שמישהו יעשה משהו חייבים שמה שרוצים שהוא יעשה יראה בראש שלו כמחויב, בסוף כדי לסגור את הדבר הוא צריך לחשוב שהוא צריך כי אם בן אדם יחשוב אני אולי צריך אולי לא יש אפשרות שהוא ילך על ה - לא צריך ואם אנחנו רוצים שהוא יעשה את הדבר צריך לדחוף אותו לזה שהוא
האם צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות בזוגיות, זוגיות מחייבת פשרות, התפשרות על בן זוג, לא רוצה להתפשר, לוותר בזוגיות, האם להתפשר על מראה? ויתורים בזוגיות, להתפשר על בת זוג
האם צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות בזוגיות, זוגיות מחייבת פשרות, התפשרות על בן זוג, לא רוצה להתפשר, לוותר בזוגיות, האם להתפשר על מראה? ויתורים בזוגיות, להתפשר על בת זוג
... צריך להתפשר בזוגיות? פשרה בזוגיות, ויתורים בזוגיות, פשרות ... מתנגד לרעיון שבזוגיות צריך להתפשר במובן מיוחד מעבר לפשרות הרגילות שאנו עושים בכל ... ולא להיות בזוגיות. האם צריך להתפשר זו רק אמונה או חובה חברתית? אליעד כהן הסביר שהרבה ... גורם לאנשים לחשוב שהם צריכים לוותר מראש על רצונותיהם בשם הזוגיות, גם כאשר זה לא נכון. ... בכלל נכון לומר שבזוגיות צריך להתפשר? שאלה זו חוזרת על עצמה פעמים רבות, וכאן מובאת דוגמה ... מפורסם האומר שבזוגיות צריך להתפשר, או שבכל זוגיות יש פשרות. האם המשפט הזה אמיתי? האם ... השיחה, אחד השואלים טען שצריך להתפשר, אחר תהה מתי להתפשר ומתי לא, והמשיך לבדוק האם זהו ... שעלו בשיחה היא: מתי צריך להתפשר ומתי לא?, וזו שאלה חשובה מפני שאדם יכול להגיד ... לבדוק אם המשפט בזוגיות צריך להתפשר הוא בכלל נכון? לאחר שהוצגו השאלות, הגיע שלב שבו ... שקיימות בעולם. האם צריך להתפשר בגלל שמדובר בזוגיות? בשיחה הודגש הבדל חשוב בין עצם ... אך הוא הבהיר: גם לומר צריך להתפשר כאילו הזוגיות חשובה מעל לכל - זה קיצוני בכיוון ... משהו לא הגיוני, אולי לא צריך להיכנע לרצון הזה רק כי בזוגיות צריך להתפשר. לפעמים אפשר להחליט שזה לא מתאים, ואם זה לא מתאים, ... למה הביטוי בזוגיות צריך להתפשר עלול להטעות? חזרה שנשמעה מספר פעמים בשיחה הייתה: לא ... שאינו תומך במשפט בזוגיות צריך להתפשר, הוא רוצה להדגיש שלא צריך להפוך את עצם הוויתור למחויב או לקדוש בגלל שמדובר בזוגיות. ... לה כך: אף אחד לא אמר שאת צריכה להתפשר או להישאר עמו. אם החבילה לא מתאימה לך ואת סבורה ... הובהר שהסיסמה בזוגיות צריך להתפשר לפעמים משמשת ככלי ללחץ חברתי שאומר: אין ברירה, תעשי ... הכרח להכריז: כן, בזוגיות צריך להתפשר, זו חובה קדושה או להפך: לא להתפשר לעולם!. במקום ... וחסרונות האם בזוגיות צריך להתפשר מה את אומרת יש משפט כזה שאומר בזוגיות צריך להתפשר יש משפט כזה האם זה נכון או לא נכון, מישהו בא ואמר ... להתפשר? תראה בזוגיות צריך להתפשר אני לא מוכנה להתפשר, קודם כל האם באמת בזוגיות צריך להתפשר האם זאת האמת זוגיות זה פשרות האם זה נכון כל זוגיות ... נכון המשפט שאומר בזוגיות צריך להתפשר. ש: אוקי השאלה מה ההגדרה של להתפשר אם להתפשר זאת ... שחשובים לך כן. ש: לדעתי צריך. אליעד: יפה למה אולי לא צריך אז איך החלטת שצריך אולי לא צריך. ש: השאלה היא מה בן הזוג השני מצטרף איך הוא מגיב על חוסר ... שאלתי שאלה האם בזוגיות צריך להתפשר כן או לא. ש: להיצמד לאמת וזהו אם נצמד לאמת. אליעד: כן האם בזוגיות צריך להתפשר או לא
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
מה צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה?
... צריך לחשוב כדי להצליח? איך לחשוב כדי להצליח? איך להצליח בחיים? מהי חשיבה נכונה להצלחה? איך צריך לחשוב כדי להצליח? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להצליח בדייט? איך לדבר עם אנשים? איך להתכונן לפגישה? האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? אחת השאלות המרכזיות שעולות בדיון של אליעד כהן היא האם חייבים לאמץ מצב תודעתי (state of mind) ספציפי כדי להצליח במצבים שונים בחיים, ... לדוגמה, אם אדם מגדיר הצלחה כהרגשה טובה, אז לכאורה הוא צריך לחשוב באופן שגורם לו להרגיש טוב. אך גם כאן אליעד מדגיש כי זה לא מחויב, כי אפשר לבצע את הפעולות הנכונות שיביאו לתחושה טובה גם בלי מצב תודעתי מוגדר. האם באמת חייבים להיות ... היא שאם לא ניתן לפרט לאדם את כל הפעולות המדויקות שהוא צריך לעשות מראש (כמו מה בדיוק להגיד בכל רגע בראיון עבודה או בדייט), מומלץ לכוון אותו למצב תודעתי חיובי. כשהאדם במצב חיובי, הוא נוטה לפעול בצורה נכונה באופן אינטואיטיבי, גם בלי ... הוא לא באמת חייב להרגיש שמחה אמיתית כשהוא על הבמה, הוא רק צריך לדעת כיצד לשחק את התפקיד של אדם שמח. אם הוא יודע מה בדיוק עליו לומר ואיך להציג את עצמו, הקהל ישתכנע שהוא שמח, גם אם בפנים הוא מרגיש הפוך לגמרי. אך אם השחקן לא יודע בדיוק ... לדוגמה, אם מישהו רוצה לגרום לאדם אחר לאהוב אותו, הוא צריך לומר או לעשות דברים מסוימים שיצרו את התחושה הזאת אצל האחר. לא משנה אם בפנים הוא אוהב או שונא אותו, העיקר שהוא מבטא בצורה הנכונה את מה שיגרום לאדם האחר להרגיש נאהב. למה ... כדי להצליח. אך כיוון שלא תמיד ניתן לדעת מראש בדיוק מה צריך לעשות או להגיד, מצב תודעתי חיובי מאוד עוזר להגביר את הסיכוי לפעול נכון. אם האדם כבר יודע בדיוק מה לעשות בכל מצב, הוא יכול להצליח גם בלי מצב תודעתי חיובי. אבל לרוב האנשים, ... עצמי כדי להצליח? חשיבה חיובית מול הצלחה במכירות האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? במהלך השיח עולה שאלה רחבה: האם בשביל להצליח בחיים חובה לאמץ צורת חשיבה מסוימת (state of mind) או שהצלחה תלויה רק בביצוע פעולות ... בשטח את הפעולות המתאימות. אם אדם לא יודע מה בדיוק הוא צריך לעשות או להגיד, ואין אפשרות ללמד אותו שלב - אחר - שלב לכל תרחיש, אומרים לו: תיכנס למצב מנטלי מסוים (state of mind חיובי), כי ככל שתהיה בתוכך שמח, מאמין ביכולות שלך או ... הנכונות. המחשבה הפנימית שלך יכולה לעזור בכך: אם לא תדע מה צריך לעשות, state of mind חיובי ידרבן אותך לפעול אינטואיטיבית בכיוון הנכון. אם אתה כבר יודע מראש בדיוק מה צריך לעשות, אתה יכול בעצם ליישם זאת גם בלי תחושת שמחה פנימית אמיתית. ועדיין, רוב האנשים יעדיפו לשנות את החשיבה כדי להגדיל את הסיכוי שלהם לפעול באופן משכנע וספונטני יותר, מה ... בקשר נכון עם אחרים ולהרגיש יותר ביטחון עצמי. לסיכום, האם צריך state of mind מסוים כדי להצליח בחיים? התשובה הנרחבת היא שבאופן מחויב - לא. אפשר להצליח גם ללא מצב תודעתי מסוים, ובלבד שעושים בפועל את מה שנדרש. יחד עם זאת, מאחר שלא תמיד ... מחשבות ופעולות בחיי היומיום עכשיו האם כדי להצליח בחיים צריך להיות ב - state of mind מסוים, מה אתה אומר אתה הבנת את השאלה האם זה יהיה נכון לומר שבן אדם שרוצה להצליח בחיים צריך לחשוב בצורה מסוימת האם זה נכון או לא נכון? ש: השאלה איך הוא מפרש את המושג הזה להצליח בחיים. אליעד: אוקי אז איך בא לך לפרש אותו מה שבא לך, איך בא לך לפרש אותו? ש: להרגיש טוב. אליעד: סבבה האם בשביל להצליח להרגיש טוב צריך להיות ב - state of mind מסוים? ש: לא. אליעד: ואם נפרש להצליח במובן של לעשות כסף אז צריך להיות ב - state of mind מסוים? ש: אז הוא צריך להיות ב - state of mind של לעשות כסף. אליעד: אתה בטוח בזה? ש: אם בשבילו להצליח בחיים זה כסף. אליעד: אתה הבנת את השאלה? ש: אני חושב. אליעד: יש הרבה דברים שאתה נגיד רוצה ... מה שאלתי ברור לי שזה לא אם תאמין בזה תצליח זה ברור שזה לא צריך. ש: וגם לא להיות מצב אופוריות. אליעד: אתה הבנת את השאלה עכשיו נגיד בא בן אדם הולך לראיון עבודה הוא אומר לך איך אני אצליח אתה אומר לו תקשיב לפני ראיון העבודה תחשוב על ... שכאילו. השאלה אם זה נכון האם ה - state of mind שלך באמת צריך אותו בשביל להצליח בפעולה זאת השאלה? ש: במידה מסוימת כן כי אם אתה. אליעד: את כשאת לא יודעת את התשובה אומרת במידה מסוימת צריך או לא צריך. ש: צריך להיות ב - state of mind שזה הדבר שאתה הכי רוצה. אליעד: האם צריך או לא צריך את יודעת מה פירוש צריך צריך פירושו בלי זה זה לא יעבוד, צריך פירושו בלי זה לא יעבוד מחויב. ש: לא מחויב. אליעד: לא מחויב למה בן אדם יכול לא משנה באיזה state of mind הוא יהיה בו הוא בכל זאת יכול לעבור את ראיון העבודה גם אם הוא יהיה בדיכאון באבל בזה. ש: לא מה שאמרתי שהוא. אליעד: אז צריך להיות ב - state of mind מסוים או לא צריך, את עכשיו הולכת להראות ללקוחות דירה נכון. ש: כן. אליעד: עכשיו ואת רוצה להצליח שהם יקנו את הדירה עכשיו האם לא משנה מה תרגישי עם עצמך הם יקנו את הדירה באותה מידה או שצריך שתהיי ב - state of mind שזאת דירה טובה שאת רוצה למכור להם שזה לא בכל מחיר לא משנה מה ה - state of mind אבל
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... באמצעות שפה וניסוחים מתוחכמים. עם זאת, יש מספר דברים חשובים שצריך לזכור: שלילה היא חלק טבעי מהשפה, והמוח כן מעבד אותה - אך יש ... כאשר מנסים לשכנע, עדיף לא להזכיר ספק או אפשרות שלילית אם לא צריך. לא כל טענה שמשתמשת בדוגמה בודדת יכולה להפוך לחוק כללי. ... לאח שלך זה לא עוזר כי אמרת אל, המוח לא קולט את המילה אל. ולכן צריך לתת אשליה של בחירה, כמו לדוגמא, האם אתה רוצה לסגור איתי את ... אתה אומר אני טוב כי, זהו סגרנו את הנושא. אני טוב מעל, מעל זה צריכים למדוד אותי, כמה מעל? מי אמר שמעל? אולי אתה פחות משמונה ... שנה, עכשיו, מעל שמונה עשרה, כאילו שמונה עשרה שנה זה מספיק, למה צריך להגיד לך מעל שמונה עשרה שנה. חוץ מזה, אוקי, למה שמונה עשרה? ... אני אומר לך אני עשיר כי יש לי יותר ממאה, רגע, מי אמר מאה? אולי צריך מאתיים, כי אתה בעצם אומר המאה שלי לא מספיק טוב. ש: כן, יש ... שום דבר. אני אומר ברגע שהוא יתעשר. אליעד: אתה אמרת אז למה הוא צריך למכור את עצמו אחרי שמונה עשרה שנה. ש: לא, למה הוא עדיין לא ... יגיד חברות מסוימות בפאת שאנחנו בשנת 2012, למה בשנת 2012 אתה צריך להגיד מה קרה ב 2011. אז מה קרה ב 2012? ש: אולי היה כזה טוב ... בשנת 2000? אתה כבר שמונה עשרה שנה אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד בין לקוחותי 1 2 3 מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין לקוחותי, לך ... איך יחדש איך שהוא רוצה. למרות שגם זה החיסרון כי הוא לא היה צריך להגיד 2012 ואם הוא היה אומר 2012 הוא היה צריך להגיד את זה אחרת. לא להגיד את המספר 2012 הוא היה צריך להגיד השנה גם השנה אבל לא להגיד 2012 לא לתחום את זה במספר ... להגיד השנה ולא המספר. כי אם אתה תשמע את זה ב 2013, השנה אתה צריך להגיד לי משפט נכון לכל מי שישמע אותו מתישהו. אולי כי אם ... שקרה לפני שנה, אבל מי ששומע את זה לא יודע את זה ולכן אתה לא צריך להגיד לו 2011. ש: לא הבנתי את זה. אליעד: אם אני אשאל אותו אז ... שתגיד להם זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא ... אמר בטקסט חלקן יותר מפעם אחת. זה גם כן חיסרון. למה אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי לקוחות שהם 1,2,3, לא, יש כאלו ... הם מזמינים אותי על בסיס קבוע כשהם רוצים. המילה כשהם רוצים לא צריך לדחוף אותה אבל זה מה שהמוח יבין. כשאתה אומר חלקם יותר מפעם ... הסביר משהו לא נכון אחר כך נסביר מה זה. אבל בכל מקרה הוא היה צריך לעשות את זה פה, כשאתה אומר האם אתם יכולים או לא ואז אתה אומר ... לדוגמא, או כמה מהר אתה יכול, לא משנה. המילה אתה יכול לא היה צריך להטיל בה ספק. ש: אם אתה יכול מקפיץ לך, נכון את זה שלמה אתה ... לו הכנתי משהו לאכול, מתי תקפוץ אלי? תום אז כאילו ההוכחה שאתה צריך לקפוץ אלי זה שהכנתי משהו לאכול ועכשיו רק השאלה מתי תקפוץ, לא ... אומר לו מתי אתה בא? אז כאילו יכול להיות שהוא יאמר אה, כן אני צריך לבוא וזה הופך למוחלט ומצד שני הוא יכול לחוות צמצום מזה ... אתה בא? ושואל אותו מתי אתה בא, הוא יגיד רגע רגע, למה את חושבת שצריך לקפוץ אלייך אולי את תקפצי אלי, נגיד, אז מה עושים במניפולציה? אומרים, מביאים נימוק ללמה אתה צריך לבוא וזה, אומרים הכנתי משהו, סתם דוגמא נגיד, מתי אתה בא? אז ... שאני רוצה לאכול, עכשיו לא רוצה לאכול על הפרנציפ. יש גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה ... אתה יכול אתה גם אומר לו שהוא לא יכול. עכשיו, מתי הוא כן היה צריך להגיד האם אתה יכול? מתי כן היה מקום לשימוש בהאם אתה יכול? אם ... אתה יכול כדי להכיל את ההתנגדות של ההוא לא יכול וגם אז אתה לא צריך לדחוף לו את הבוודאי שכן. למה בוודאי שכן? תגיד לו האם אתה ... או בתפיסתנו. הוא אומר, נגיד שנשיא ארהב אומר אנחנו אומרים שלא צריך ללחוץ על האיראנים. אסור למתנגד להגיד אנחנו אומרים שצריך ללחוץ על האיראנים. לא אנחנו, המלה אנחנו למחוק. צריך ללחוץ על האיראנים, אסור שלאיראנים יהיה נשק גרעיני. גם להגיד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צריך..., איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: צריך..., איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, מומלץ, מאמן אישי לימודים בתחום צריך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 11:22:20 - wesi1