... מכירה בלי
פתרון, התנגדויות מכירה ללא
פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה
פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום
פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא
פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין
פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי
פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? והפעם אדבר על העניין של לדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה ... אותה בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח
פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום
פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי ... חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה להיכנס אליו. כי כמו שאמרתי, אני מדבר על מצב שבו הלקוח הולך לדבר איתך על חיסרון, שאין לך שום
פתרון ושום מענה לבעיה הזאת. והשאלה היא, איך הגיוני לפעול במקרה הזה? האם לנסות להעביר נושא? האם לנסות להתחמק ... מה לעשות ואיך לפעול? אז כמובן שיש בזה המון שיקולים שונים. כגון על איזה חיסרון מדובר? האם מדובר על חיסרון שלדעתך הוא דיל ברייקר, במובן שאם לא תמצא לו
פתרון, אז בוודאות שהלקוח לא ירכוש את המוצר? האם מדובר בחיסרון קטן? חיסרון גדול? האם מדובר בחיסרון שלמרות שלא תמצא לו
פתרון, אולי הלקוח ימצא הרבה יותר יתרונות במוצר מאשר חסרונות? והאם באמת אין לך שום מענה לבעיה של הלקוח? וכמובן ... כאן אני רוצה לדבר על עוד אחד מהשיקולים שצריכים לקחת בחשבון, והוא על נקודת המבט שאומרת, שדווקא זה שאתה תדבר עם הלקוח על בעיה שיש לו, גם אם אין לך שום
פתרון לבעיה שלו, הרי שזה עצמו יגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר. ואם לא תדבר איתו על הבעיה שלו, הרי שזה ... הוא יכול לחשוב, שנכון שבכל הנושאים שהוצגו בשיחה, נראה שאתה טוען שיש ללקוח במוצר, יותר יתרונות מאשר חסרונות. אבל אם הוא היה מעלה את החיסרון שאין לך
פתרון עבורו, הרי שהמאזן היה מתהפך וגם אתה היית מסכים איתו, שהמוצר יש בו יותר חסרונות מאשר יתרונות. ולכן מנקודת המבט הזו, כאשר הלקוח מדבר על החיסרון שהוא רוצה לדבר, גם אם אין לך שום
פתרון לבעיה שלו, הרי שבמובן מסוים, אם אחרי שהלקוח מציג את הבעיה שלו באופן מודע, אם אחר כך אתה אפילו מתעלם ממה שהוא אמר, ואתה אומר שאף על פי כן, בכל מקרה, למרות הבעיה שהוצגה שאין לה
פתרון, עדיין לדעתך עדיף שהוא ירכוש את המוצר, הרי שאתה גורם ללקוח להבין, שלדעתך למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה
פתרון , עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך
פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה
פתרון, הרי שבתת המודע של הלקוח, הוא יכול לחשוב לעצמו, שגם אתה כאיש מכירות אולי היית ממליץ לו לא לרכוש את המוצר, אם היית יודע על הבעיה שלו. אבל אם אתה מקשיב לבעיה שלו, גם אם אין לה שום
פתרון, הרי שזה עוזר ללקוח להבין, שאתה כאיש מכירות שאולי הוא סומך על שיקול דעתך, הוא מבין שאתה חושב שבכל מקרה ... הלקוח שאתה כאיש מכירות ממליץ לו לרכוש את המוצר, מנקודת המבט הזו המחשבה הזו יותר חזקה, דווקא אחרי שהלקוח אומר את הבעיה שלו, אתה כמובן לא נותן לה שום
פתרון כי אין לך שום
פתרון, אבל אתה עדיין אומר ללקוח, שלדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר. ומנקודת המבט הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש ... היא הרבה יותר חזקה. ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך
פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך
פתרון אליה. ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך שום
פתרון לבעיה של הלקוח, תמשיך לשדר ללקוח ביטחון מוחלט, שלמרות הכל לדעתך כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות הבעיה הזאת. ובמובן מסוים, אדרבה זה עוזר ללקוח לרכוש, למרות שאין לך
פתרון לבעיה שלו. נקודת מבט נוספת אומרת כך: כאשר אתה מדבר עם לקוח על בעיה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירגיש ויאמין ויחשוב שכן נתת לו
פתרון לבעיה שלו, למרות שלא נתת לו שום
פתרון לבעיה שלו. ואיך זה עובד במוח של הלקוח? אז זה עובד כך. ללקוח יש התניה בראש שלו, שכדי לפתור בעיה, לשם כך יש תהליך שבו הוא צריך להציג את הבעיה שלו ואתה כאיש מכירות צריך לתת את
הפתרון שלך לבעיה שלו. וזה בעצם אומר, שהצגת הבעיה של הלקוח, שהלקוח מציג את הבעיה שלו, זה עצמו חלק מהתהליך שבו נותנים מענה לבעיה של הלקוח. וללקוח יותר קל לטעות להאמין ולחשוב, שכן נתת לו מענה לבעיה שלו, למרות שלא נתת לו שום
פתרון, דווקא אחרי שהוא מציג את הבעיה שלו. כי אם הלקוח לא מציג את הבעיה שלו, אז יש ללקוח גם מחשבה שאומרת, שאתה ...