טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים... להיות כמה שיותר טוב באופן אובייקטיבי ביחס למשימה עצמה, או שהוא שואף להיות כמה שיותר טוב בממוצע ביחס לסך כל המשימות. ואני אסביר: כאשר מנהל רוצה להיות כמה שיותר טוב, קיימות בפניו 2 אפשרויות: ... אבל שהיא תהיה כמה שיותר טוב בפניה עצמה כמה שאפשר. אפשרות 2 היא, שהמנהל מנסה לגרום לכך שבממוצע סך כל המשימות שלו יהיה כמה שיותר טוב, ביחס לכל שאר האפשרויות. דהיינו, לקחת את כל האפשרויות שאפשרי לשפר את סך כל המשימות ולמצוא את התרחיש הטוב ביותר ולשאוף אליו. ואני אסביר: אפשרות מספר 1 אומרת, ... שבגישה הזאת יש חיסרון מאוד גדול והוא שהשאיפה לשפר כל משימה בפני עצמה, באה על חשבון השיפור הממוצע של סך כל המשימות. ואז אפשרי להפסיד במשחק, כי המתחרה העסקי שלך, יותר טוב ממך בממוצע, למרות ... את האחריות של העסק וכמות X של משאבים העומדת לרשות בעל העסק. והמנהל הטוב, רואה תמיד את התמונה המלאה של סך כל המשימות שלו באופן כללי והוא רואה את סך כל המשאבים שלו, שהוא תמיד יהיה מוגבל בצורה ... הטוב רואה את סך או כמה שיותר תרחישים איך אפשרי לנתב את סך כל המשאבים המוגבלים בצורה מוגבלת עבור סך כל המשימות. והמנהל הטוב, בוחר את התרחיש הכי פחות גרוע דהיינו, התרחיש הכי טוב שיש במסגרת ... הפוטנציאלים שלך, כמובן. ולכן, אל תנסה לעשות כל משימה על הצד הטוב ביותר בפני עצמה, אלא תנסה לעשות את סך כל המשימות שלך בממוצע, שהן יהיו כמה שיותר טובות. דהיינו, עליך להחליט במה אתה רוצה להתפשר ולוותר על האיכות של הביצוע ברמת היחידה הבודדת, כדי לגרום לסך כל המשימות שלך, להתבצע על הצד הטוב ביותר, ביחס למתחרים שלך. שוב, אתה לא צריך לעשות הכל ...