... איך
לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים
לשכנוע לקוחות,
טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות
לשכנוע, כושר
שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך
לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן ... הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך
משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון ... חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים
במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות
מניפולציה שמסייעות
בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות ... באסוציאציות טבעיות במוח האדם, שגורמות לו להרגיש שהדבר שהוא בספק לגביו הוא חלק ממה שהוא כבר בטוח בו. איך משתמשים
במניפולציות בחיי היום - יום? אליעד מרחיב ומראה שהעקרונות הללו קיימים גם מחוץ לעולם המכירות, למשל ... בין בני זוג או בפוליטיקה. לדוגמה, כאשר אישה אומרת לבעלה: כשהתחתנו היה לנו טוב, ועכשיו תראה כמה אתה רע, היא יוצרת
מניפולציה חזקה. האמירה התחתנו היא ודאית, היה לנו טוב הוא דבר שבני הזוג רוצים להאמין שהוא נכון, ואילו האמירה אתה רע היא דבר מוטל בספק. חיבור הדברים יחד יוצר
מניפולציה שמשכנעת את הבעל בדבר שהוא ספק. דוגמה נוספת מהפוליטיקה: פוליטיקאי שאומר מי שבעד חיסול הטרור שיתמוך בי ... שניצחנו את הטרור, משתמש בעובדה שכל האנשים רוצים לחסל את הטרור (דבר ודאי), כדי לקשור זאת לתמיכה בו (דבר ספק). איך
מניפולציות קיימות גם בחוקי הטבע ובתפיסת המציאות? אליעד מציג גם את הרעיון לפיו גם חוקי הפיזיקה הם סוג של
מניפולציה: כשאדם לא יוצא דרך קיר אלא רק דרך דלת, זה מפני שהמוח שלו יוצר ודאות על סמך ניסיון עבר, ... היא שיש כאן ספק - אולי הקיר הספציפי הזה כן מאפשר מעבר דרכו? גם כאן המוח מדביק ודאות על משהו אפשרי. איך מנגנון
השכנוע פועל בתוך האדם עצמו? בסופו של דבר, אליעד מסביר שהמנגנון של מוכר - קונה קיים בתוך האדם עצמו בכל פעולה שהוא עושה. כאשר אדם רוצה
לשכנע את עצמו לעשות משהו (למשל, להתחיל לעשות ספורט כדי לרדת במשקל), הוא צריך
לשכנע את עצמו שהיתרון עולה על החיסרון ושהיתרון הוא ודאי מספיק. ככל שהאדם יצליח ליצור תחושת ודאות לגבי התועלת שהוא יקבל, כך יוכל יותר בקלות
לשכנע את עצמו לפעול. לסיכום, אליעד מציג את טכניקות
השכנוע השונות תוך הדגמה רחבה בכל תחומי החיים, ומדגיש את החשיבות של ההבנה המדויקת של הצרכים, השימוש באסוציאציות
ובמניפולציות הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך
לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה
ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן
מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? ... יש מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק
לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער לטובת ... ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים
לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. ... של אני רוצה כדי שהלקוח ירצה לקנות את הרכב. זה משפיע על הקונה כי מוח האדם פועל לפי אסוציאציות. מהלך כזה נקרא
מניפולציה . ניתן לבצע
מניפולציה (כמו בדוגמה לעיל) במספר וריאציות: - קודם להגיד את המחויב, ואחכ את האפשרי - יש לי בשביל ...