אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניסיון ✔ניסיון התאבדות ילדים, ילדים שמדברים על התאבדות, איומי התאבדות ילדים, אמירות אובדניות אצל ילדים, ילד שאומר שרוצה למות, חינוך ילדים, הדרכת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:32ניסיון התאבדות ילדים, ילדים שמדברים על התאבדות, איומי התאבדות ילדים, אמירות אובדניות אצל ילדים, ילד שאומר שרוצה למות, חינוך ילדים, הדרכת הורים, התאבדויות אצל ילדים, לגרום למישהו לא להתאבד
מה לעשות כשהילד מאיים בהתאבדות?

כשילד אומר שהוא רוצה להתאבד, או מנסה לאיים בהתאבדות, חשוב להבין תחילה את המשמעות האמיתית של המושג "התאבדות" עבורו. ישנם ילדים שעבורם מדובר בדרך לבטא תסכול עמוק או לקבל תשומת לב, ולכן הצעד הראשון הוא בירור מעמיק של מה באמת עומד מאחורי האיום.

לדוגמה, ילד שאומר "אני אקפוץ מהחלון", לא בהכרח מתכוון לבצע זאת, ייתכן שהוא ממתין לתגובה מסוימת מהסביבה. הדבר הראשון שצריך לעשות במצב כזה הוא למנוע פיזית את האפשרות לפגיעה, כלומר, לסגור את החלון או להרחיק אותו מאזור הסכנה. אבל זה לא מספיק - אחרי שמונעים את האפשרות הפיזית, חייבים להבין מה גרם לילד להגיע למצב כזה.

איך נכון לדבר עם ילד שרוצה להתאבד?

גישה אחת שאינה מומלצת היא להתחיל לשאול את הילד למה הוא רוצה להתאבד, מה ייצא לו מזה, או מה היתרונות בהתאבדות מבחינתו. הסיבה לכך היא ששאלות כאלו עלולות דווקא לחזק את הסיבה שהילד חושב עליה, וליצור אצלו תהליך חשיבה חיובי לגבי התאבדות.

הגישה הנכונה על פי אליעד כהן היא קודם כל לנטרל את הסכנה המיידית, ואז להתמקד במה שגרם לו לרצות להתאבד. כלומר, להבין מה היה הטריגר שהוביל אותו לאיום או למחשבה כזו ולנטרל את הגורם. למשל, אם הילד חש מתוסכל מאוד מכיוון שלא קיבל משהו שהוא רצה, יש לנסות להרגיע אותו או לספק לו פתרון מיידי שיעזור לו להתמודד עם התסכול הראשוני.

מה באמת מסתתר מאחורי הרצון להתאבד אצל ילדים?

אליעד כהן מסביר כי בדרך כלל כשילד מגיע לאיום בהתאבדות, זה קורה אחרי שהוא חווה מצוקה עמוקה ומתמשכת. בדרך כלל, הילד מתרגל לקבל את מה שהוא רוצה כשהוא צעיר מאוד, והחינוך שלו נוטה להעניק לו תחושה ש"רע" זה כאשר דברים קורים בניגוד לרצונו. כשהילד מתבגר, המציאות מתחילה להציג לו מצבים שבהם הוא לא יכול לקבל כל דבר שהוא רוצה, מה שיוצר אצלו תסכול גדול מאוד. התסכול הופך לבלתי נסבל, משום שהוא לא יודע כיצד להתמודד עם רצון שנחסם או לא מתממש.

התוצאה של מצב כזה היא שהילד חש שהוא מוכרח לברוח מהמציאות הזאת, והוא מתחיל לחשוב על התאבדות כדרך בריחה מוחלטת מהסבל.

כיצד למנוע מראש מצבים שבהם הילד רוצה להתאבד?

הפתרון האמיתי למניעת מצבים כאלה הוא ללמד את הילד להתייחס באופן אחר למצבים שבהם המציאות לא תואמת את רצונו. במקום ללמד את הילד שכל פעם שמשהו לא מתרחש כפי שהוא רוצה מדובר ב"רע", יש ללמד אותו להתמודד עם המציאות ולשנות את הרצון שלו במקום את המציאות עצמה.

יש שתי גישות להתמודדות עם מצב בו הילד אינו רוצה לעשות דבר כלשהו, כמו להכין שיעורי בית:
  • הגישה השלילית - להכריח אותו לעשות את הדבר בניגוד לרצונו. זו גישה פחות יעילה מכיוון שהיא גורמת לילד להרגיש כפוי ומושפל, והוא לא לומד כיצד לשנות את התפיסה שלו.
  • הגישה החיובית - להסביר לילד שהוא לא חייב לעשות את הפעולה, אבל כדאי שיבין מדוע הוא מתנגד לה. גישה זו מאפשרת לילד להרגיש שיש לו בחירה ושליטה במצב, ומעודדת אותו לשנות את רצונו מרצונו החופשי.
אליעד ממליץ על הגישה החיובית שבה הילד לא מרגיש שהוריו מנסים לקחת ממנו משהו או לכפות עליו דבר, אלא מאפשרים לו לבחור בעצמו מתוך הבנה והסבר.

איך ליישם את הגישה החיובית עם הילד בפועל?

כאשר הילד מסרב לעשות משהו (למשל להתקלח), במקום להכריח אותו, ההורה יכול להגיד לו: "אתה לא חייב להתקלח. אני רק רוצה שתסביר לי למה אתה לא רוצה להתקלח, כדי שאוכל להבין את הבחירה שלך טוב יותר." בדרך זו הילד לא יחווה התנגדות חזקה מצד ההורה, אלא דווקא ירגיש שמעניקים לו אפשרות בחירה אמיתית, וזה יסייע לו ללמוד כיצד להתמודד עם מצבים שבהם המציאות אינה מתיישבת עם הרצונות שלו.

בסיכומו של דבר, כדי למנוע מחשבות ואיומים על התאבדות אצל ילדים, אליעד כהן ממליץ ללמד את הילדים להתמודד בצורה חיובית עם מציאות שאינה תמיד רצויה, במקום להקנות להם הרגל של תסכול עמוק כשהם לא מקבלים את מה שהם רוצים. הוא מדגיש שהדבר החשוב ביותר הוא שההורה עצמו יישם את החשיבה הזאת גם על עצמו, וכך הוא יוכל להעביר לילד את ההבנה שאין חובה שהמציאות תהיה תמיד לפי רצוננו, ושאפשר לשנות את הרצון שלנו ולא את המציאות.
חופש רצון להשתחרר מהרצון להגיע להסביר לילד גישה חיובית להשתחרר מרצון הדבר החשוב ביותר לרצות להתאבד גורמים איך לחנך ילדים יתרונות אובדן אובדנות אובדניות איום איום בהתאבדות איום להתאבד איומי התאבדות איומי התאבדות ילדים איומים אמירות אובדניות אמירות אובדניות אצל ילדים הדרכה להורים הדרכת הדרכת הורים הורה הורות הורים התאבדויות התאבדויות אצל ילדים התאבדות התאבדות ילדים חינוך חינוך ילדים טיפול באובדנות טיפול באיומי התאבדות טיפול בהתאבדות טיפול בנטיות אובדניות ילד ילד שאומר שרוצה למות ילדה ילדים ילדים שמדברים על התאבדות יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לא להתאבד לאיים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לא להתאבד לגרום לו לגרום לו לא להתאבד לגרום לילד לא להתאבד לגרום למישהו לגרום למישהו לא להתאבד לגרום למישהי להתאבד לחנך לחנך ילדים לטפל באובדנות לטפל בהתאבדות למות למנוע התאבדות למנוע ממישהו להתאבד לסייע לאדם אובדני לעזור לאדם אובדני לעזור למישהו לא להתאבד לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא להתאבד מאיים להתאבד מאיימת להתאבד מוות מחנך מחנכים מחשבות אובדניות מניעת אובדנות מניעת התאבדות נטיות אובדניות ניסיון ניסיון התאבדות ניסיון התאבדות ילדים רוצה להתאבד רוצה למות רצון רצון להתאבד
להצליח בראיון, איך להתקבל לעבודה ללא ניסיון? איך להתקבל לעבודה מקצועית בלי ניסיון פורמאלי? חוסר ניסיון תעסוקתי, אין לי תואר אקדמי, אין לי השכלה אקדמית, אין לי השכלה פורמאלית, ניסיון מעשי, ניסיון מוכח, אני אוטודידקט
להצליח בראיון, איך להתקבל לעבודה ללא ניסיון? איך להתקבל לעבודה מקצועית בלי ניסיון פורמאלי? חוסר ניסיון תעסוקתי, אין לי תואר אקדמי, אין לי השכלה אקדמית, אין לי השכלה פורמאלית, ניסיון מעשי, ניסיון מוכח, אני אוטודידקט
... בראיון, איך להתקבל לעבודה ללא ניסיון? איך להתקבל לעבודה מקצועית בלי ניסיון פורמאלי? חוסר ניסיון תעסוקתי, אין לי תואר אקדמי, אין לי השכלה אקדמית, אין לי השכלה פורמאלית, ניסיון מעשי, ניסיון מוכח, אני אוטודידקט למה מעסיקים דורשים ניסיון כשזה לא באמת משנה להם? אליעד כהן מסביר שמעסיקים רבים מבקשים חמש שנות ניסיון לא משום שהם באמת מאמינים שמספר השנים מעיד על איכות המועמד, אלא משום שזהו כלי סינון ראשוני. למעסיק אין זמן לבדוק מאות מועמדים, לכן הוא מציב דרישה כללית לניסיון, מתוך הנחה שמי שיש לו ניסיון יהיה טוב יותר באופן כללי. האמת היא שלמעסיק לא באמת אכפת אם יש לך שנה, חמש או עשר שנות ניסיון, כל עוד תוכל להביא תועלת ממשית לחברה. לדוגמה, ייתכן מצב בו עובד נמצא שנים רבות בתחום מסוים, אך לא באמת מיומן מספיק, בעוד מישהו שלמד את התחום בצורה עצמאית במשך שנה אחת בלבד יכול להיות מקצועי וטוב יותר. לפיכך, הדרישה לניסיון פורמאלי היא בעיקר אמצעי למעסיק לחסוך זמן ולא סימן אמיתי ליכולת שלך להצליח בעבודה. מה ההבדל בין ניסיון פורמאלי לבין ניסיון מוכח? ניסיון פורמאלי הוא הניסיון הרשמי שניתן להציג במסמכים, כמו שנות עבודה בחברה מסוימת או תעודות והכשרות רשמיות. לעומת זאת, ניסיון מוכח הוא היכולת להראות בפועל שאתה מסוגל לבצע את העבודה בצורה מקצועית ומוצלחת, אפילו אם אין לך מסמך רשמי שמעיד על כך. לדוגמה, אם מראיין מבקש חמש שנות ניסיון בתחום מסוים, ואין לך ניסיון פורמאלי, הדרך להתמודד עם המצב היא להדגיש שיש לך ניסיון מוכח. עליך להציע למעסיק להעמיד אותך למבחן מעשי: אני מבין שאתה מחפש ניסיון פורמאלי, אבל תן לי משימה ואוכיח לך שאני יודע לבצע אותה לפחות כמו מישהו עם חמש שנות ניסיון. באופן זה, אתה מציג הבנה ואמפתיה כלפי הדרישה של המעסיק, ובו זמנית מדגיש שיש לך כישורים אמיתיים שאפשר לבדוק. איך להתקבל לעבודה בלי ניסיון פורמאלי ובלי תואר אקדמי? אליעד כהן מדגיש שאם אתה רוצה להתקבל לעבודה מקצועית אך אין לך השכלה פורמאלית, עליך קודם כל להבין שהמעסיק מתעניין בעיקר בתועלת שתביא ... שואל את עצמו היא איך האדם הזה יתרום לחברה שלי? ולכן אם אין לך ניסיון פורמאלי או תואר, אתה חייב להתמקד בשכנוע המעסיק שיש לך ערך ממשי שאתה יכול להוסיף. לדוגמה, אתה יכול לומר למראיין: אני מבין שאתה רוצה מישהו עם ניסיון פורמאלי כדי לחסוך זמן וסיכון, אך אני מבקש ממך הזדמנות להוכיח את עצמי מעשית. כדאי להציע לבצע מבחן או משימה קצרה בזמן הראיון או אפילו להביא דוגמאות מפרויקטים ... המראיין במהות - התוצאות שתוכל לספק לחברה. מה עושים אם אין לך לא ניסיון פורמאלי ולא ניסיון מוכח? אם אתה נמצא במצב שבו אין לך לא ניסיון פורמאלי ולא ניסיון מוכח בתחום המבוקש, אתה חייב לשאול את עצמך בצורה כנה: למה בעצם שיקבלו אותי לעבודה? אם אינך מסוגל לענות על השאלה הזו בצורה משכנעת אפילו לעצמך, כנראה שגם ... אותך. לעומת זאת, אם אתה מאמין שאתה יכול לתרום לחברה למרות העדר הניסיון, עליך להציג זאת למעסיק דרך היכולות האישיות שלך. תוכל להדגיש יכולת למידה מהירה, מוטיבציה גבוהה, או פוטנציאל מיוחד שיש בך לתרום לעסק. שאל את עצמך: אם אני ... שלך חיובית, אז תוכל לגשת למעסיק בביטחון ולומר: אני יודע שאין לי ניסיון רשמי, אבל אני לומד מהר ומוכן להוכיח זאת. איך להתייחס לראיון עבודה כמו לתהליך מכירה? אליעד מדגים גישה שבה ראיון העבודה הוא בעצם תהליך מכירה לכל דבר ועניין. ...
אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
... או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך ... בבחירת עובד, קריירה האם עדיף ללמוד אקדמיה או לרכוש ניסיון מעשי? הרבה פעמים עולה השאלה, מה עדיף - לימודים אקדמיים או ניסיון מעשי? זהו נושא שנדון רבות, ובמיוחד במקרים של עסקים, ניהול ומקצועות שונים. השאלה הזו ... שלמד זאת באופן מעשי ללא תיאוריה ברקע. מה היתרונות של ניסיון מעשי? לניסיון מעשי יש יתרון ברור - הידע שהוא מביא איתו הוא יישומי וישיר. אדם שעבד בתחום זמן רב או ... אביב, במקום להסתמך על תיאוריה אקדמית. האם תמיד עדיף ניסיון מעשי? לא בהכרח. אדם שעבד הרבה שנים בעסק אך לא הצליח, ייתכן כי הוא לא יוכל לתת ייעוץ ... ממוקדת? יש הבדל חשוב בין למידה רחבה בתחום מסוים לבין ניסיון ממוקד. לדוגמה, אם מישהו למד ניהול עסקים במשך חמש שנים ויודע איך להתמודד עם מגוון ... ספציפי עשוי להבין יותר ממישהו שלמד רק תיאוריה ללא ניסיון מעשי. הבעיה היא שהמיקוד יכול להוביל לפספוס של תחומים אחרים שיכולים להיות חשובים ... הגישה המומלצת היא לשלב בין השניים - לימודים אקדמיים וניסיון מעשי. כאשר אתה לומד נושא בצורה אקדמית, כדאי לך גם ליישם את הלמידה בשטח. כך תוכל ... העמוקות ומצליח ליישם אותם בהצלחה. האם תמיד עדיף ניסיון מוצלח? לא בהכרח. הצלחה מעשית חשוב, אבל אם לא התנסית בבעיה, ייתכן שאין לך את הידע ... כאשר אתה מתלבט? בהתלבטות בין לימודים אקדמיים לבין ניסיון מעשי, אין תשובה חד משמעית. הכל תלוי בתחום שבו אתה עוסק ובמטרות שלך. אם אתה מעוניין ... מסודרת. אם מטרתך היא להקים עסק קטן, ייתכן כי יועץ עם ניסיון מעשי יהיה עדיף, אם כי מומלץ לוודא גם שהוא רכש ידע אקדמי או שיטות מסודרות לניהול. מה שחשוב הוא לשלב בין השניים - הלמידה האקדמית והניסיון המעשי. לימודים אקדמיים לעומת ניסיון מעשי הקמת עסק וניהולו בפועל בחירת תואר והרחבת אופקים ניהול רשתות גדולות ועסקים ... תרגול מעשי מדוע עולה השאלה מה עדיף: לימודים אקדמיים או ניסיון מעשי? ההתלבטות האם עדיף להעסיק או להסתמך על אדם בעל תואר ראשון, תואר שני, תואר ... יתרון משמעותי יותר: ידע תאורטי שנרכש בצורה מסודרת, או ניסיון מעשי שנאסף תוך כדי עבודה בשטח. מצד אחד, יש הטוענים שידע אקדמי מספק יסודות רחבים ... נכשל באופן עקבי, עולה השאלה האם באמת כדאי להסתמך על הניסיון שלו. ייתכן שהוא רכש ניסיון מסוים בדרך, אך התוצאה הסופית היתה כישלון שאינו מבטיח הבנה טובה יותר ממי שלמד את ... ידע ולהצלחה? הגישה המועדפת משלבת לימודים אקדמיים עם ניסיון מעשי. גם כאשר לומדים נושאים תיאורטיים, כדאי ליישם אותם באופן ממשי ולבחון את התוצאות ... יותר של הבנה בהשוואה לאדם שהתמקד רק בלמידה או רק בניסיון מעשי בודד. יש לזכור גם שהצלחתו של אדם בניסיון מעשי היא עניין יחסי למטרות שהוצבו. הקמת עסק קטן והצלחתו אינה זהה לניהול של עסק גדול ... קשיים שמאופיינים בשטח המקומי. לימודים אקדמיים לעומת ניסיון מעשי הקמת עסק וניהולו בפועל בחירת תואר והרחבת אופקים ניהול רשתות גדולות ועסקים ... בבחירת עובדים, שיקולים בגיוס עובדים, להתקבל לעבודה בלי ניסיון, עבודה בלי תואר אקדמי, עבודה בלי לימודים אקדמיים, קריירה בלי תואר, קריירה בלי ...
אין חכם כבעל ניסיון, מי יותר חכם מבעל הניסיון? היגיון או ניסיון מעשי, למידה דרך ניסוי וטעייה, ללמוד מניסיונם של אחרים, מחקר מדעי, הסקת מסקנות, לא לסמוך על הניסיון, האם אין חכם כבעל הניסיון? תהליכי למידה, תצפיות מדעיות
אין חכם כבעל ניסיון, מי יותר חכם מבעל הניסיון? היגיון או ניסיון מעשי, למידה דרך ניסוי וטעייה, ללמוד מניסיונם של אחרים, מחקר מדעי, הסקת מסקנות, לא לסמוך על הניסיון, האם אין חכם כבעל הניסיון? תהליכי למידה, תצפיות מדעיות
... חכם כבעל ניסיון, מי יותר חכם מבעל הניסיון? היגיון או ניסיון מעשי, למידה דרך ניסוי וטעייה, ללמוד מניסיונם של אחרים, מחקר מדעי, הסקת מסקנות, לא לסמוך על הניסיון, האם אין חכם כבעל הניסיון? תהליכי למידה, תצפיות מדעיות האם באמת אין חכם כבעל הניסיון? אליעד כהן מציג את האמירה הידועה אין חכם כבעל הניסיון, ובוחן אותה לעומק. לפי התפיסה המקובלת, אדם שהתנסה בדבר מסוים, יודע אותו טוב יותר ממי שלא התנסה. אך אליעד מסביר שלמעשה, לפעמים הניסיון יכול להטעות, ומביא מספר דוגמאות מפורטות להמחשת הנושא. מהן שתי הדרכים העיקריות לדעת מידע? אליעד מבהיר שישנן שתי ... עיקריות לדעת מידע: ידיעה ישירה (לוגית) - הבנה דרך מחשבה, הסקת מסקנות, היגיון ומתמטיקה. ידיעה עקיפה (ניסיון) - הבנה המבוססת על ניסוי ותצפית ישירה. לדוגמה, אדם שרוצה לדעת מה קורה בחלל החיצון יכול לנסוע לשם ולראות בעצמו, או ... יש אדם אחד שעושה ניסוי בפועל וזורק את האבן, ויש אחר שעושה חישוב מתמטי מדויק של הזמן. לכאורה, בעל הניסיון (הזורק בפועל) יודע טוב יותר. אבל אם האדם שעשה את הניסוי מודד בטעות, יוצא שהחישוב המתמטי המדויק ללא ניסיון נכון יותר מהניסיון עצמו. לכן, בעל הידע המתמטי וההבנה המדעית יכול לדעת טוב יותר, גם ללא התנסות ישירה, לעומת מי שיש לו ניסיון. המשמעות היא שתוצאות שמבוססות על ניסיון אינן תמיד אמינות. לעומת זאת, כאשר המסקנה מבוססת על ידיעה לוגית, נכונה ומדויקת, היא בהכרח אמינה יותר מתוצאות המבוססות על ניסיון בלבד. האם כל המסקנות המבוססות על ניסוי הן בהכרח נכונות? אליעד מסביר שמסקנות מניסוי אינן בהכרח נכונות. הוא נותן ... למשל על ירידה במשקל. גם כאשר המחקר המדעי מתבסס על ניסוי ותצפית, התוצאות אינן בהכרח נכונות, מכיוון שהניסיון אינו מאפשר ודאות מוחלטת. תמיד קיימת אפשרות לטעות, ולכן הניסיון כשלעצמו אינו מקור אמין להסקת מסקנות מוחלטות. לעומת זאת, מסקנה שהושגה בדרך שכלית והגיונית, בהנחה שהלוגיקה עצמה ... שהלוגיקה עצמה חייבת להיות תקינה, כי גם בה אפשר לטעות. מהו הסיפור על איינשטיין ומה הוא מלמד אותנו על ניסיון? אליעד מתאר סיפור על אלברט איינשטיין, שבו מדענים עשו ניסוי ואישרו את התחזית התיאורטית שלו. המדענים התלהבו שהניסוי ... שלו נכונים. הסיפור מדגים את העליונות של הבנה לוגית - מדעית מדויקת על פני הסתמכות על תוצאות ניסויים וניסיון. למה לא לסמוך רק על ניסיון? אליעד מדגיש שלא צריך להסתמך רק על ניסיון, אפילו לא על ניסיון אישי. במקום זאת, צריך לנסות להבין את ההיגיון והחוקיות שמאחורי הניסיון. הוא מסביר שאם אדם חווה תוצאה מסוימת, לא כדאי מיד להסיק מסקנות ממנה, אלא לבדוק למה התוצאה הזאת התקבלה ומה החוקיות ... אפשר להבין בצורה הגיונית ולוגית שבשעה וביום מסוימים יהיה שם פקק. הוא מציע לא לסמוך באופן עיוור על ניסיון, אלא תמיד לחפש ולבדוק את ההיגיון והסיבה מאחורי הדברים. מתי אפשר לסמוך על מסקנות שנובעות מניסיון? אליעד מבהיר שרק כאשר ההיגיון מאחורי הניסיון ברור לגמרי ואדם מבין את המנגנון שיצר את הניסיון, אפשר לסמוך על המסקנות. כלומר, המפתח לאמינות מסקנות הוא הבנת ההיגיון המדויק שמאחוריהן, ולא הניסיון עצמו. לסיכום, אליעד מדגיש שיש להעדיף תמיד מסקנות מבוססות היגיון ברור ולוגי על פני מסקנות שמבוססות על ניסיון בלבד. הוא מזמין את השומעים להפעיל את השכל וההיגיון ולא להסתמך רק על ה
מבוא ללימוד אימוני כושר - סוגים של מידע, תהליכי הסקת מסקנות, ידע מבוסס היגיון, ידע מבוסס ניסיון, ידע מבוסס מחקרים, טעויות של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, כושר ופיתוח גוף
מבוא ללימוד אימוני כושר - סוגים של מידע, תהליכי הסקת מסקנות, ידע מבוסס היגיון, ידע מבוסס ניסיון, ידע מבוסס מחקרים, טעויות של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, כושר ופיתוח גוף
... ללימוד אימוני כושר - סוגים של מידע, תהליכי הסקת מסקנות, ידע מבוסס היגיון, ידע מבוסס ניסיון, ידע מבוסס מחקרים, טעויות של אליעד כהן, ביקורת על ... להבדיל ביניהם? אליעד כהן פתח בהרצאתו על כך שבעולם קיימים סוגים רבים של מידע, אך אפשר לחלק את כל המידע לשני סוגים מרכזיים: מידע המבוסס על היגיון ומידע המבוסס על ניסיון. לצד שני אלו ישנו גם מידע המשלב ביניהם, כלומר, מידע המבוסס גם על ניסיון וגם על היגיון. לדוגמה, מידע לוגי טהור הוא כזה שניתן ... יש שולחן, ניתן להסיק לוגית שלא ייתכן מצב שבו באותו מקום ובאותו הזמן גם יהיה שולחן וגם לא יהיה שולחן, כי יש ואין הם שני הפכים מוחלטים. לעומת זאת, מידע המבוסס על ניסיון הוא מידע שאינו נובע בהכרח מהיגיון, אלא מהתנסות אקראית או מהסכמה כללית של בני האדם. למשל, העובדה שבאנגלית לחתול קוראים cat היא מידע מבוסס ניסיון, שכן אין שום סיבה לוגית שכך יקראו לחתול. השם הוא אקראי לחלוטין ונובע מהסכמה חברתית, לא מהיגיון. הסוג השלישי הוא מידע שמשלב ניסיון עם היגיון. לדוגמה, אם אנחנו יודעים שבאנגלית לחתול ... הפילוסופים? אליעד כהן נותן דוגמאות לגדולי הפילוסופים מן העבר, כמו אריסטו, אשר מצד אחד עסקו בהיגיון ובפילוסופיה טהורים, אך מצד שני נשענו על מידע שהיה מבוסס על ניסיון , שהתברר לימים כלא נכון. לדוגמה, בעבר חשבו שיש ארבעה ... לדעת עובדות מדעיות בצורה מדויקת יותר מגדולי הפילוסופים של פעם, אך זה לא אומר שהוא חכם מהם בהכרח, אלא רק שיש לו ידע עדכני ומדויק יותר, שנובע ממחקרים מדעיים ומניסיון מצטבר. גם הרמבם הוזכר כדוגמה לאדם שחילק את חכמתו לשני ... חכם אמיתי, ואף להגיע למאה אחוז של חשיבה לוגית נכונה, ועדיין לעשות טעויות. זה יקרה במקרים בהם המידע שעליו מבוססות ההנחות הוא מידע חלקי, שגוי או חסר, הנובע מניסיון. הוא מדגיש כי אדם חכם באמת לעולם לא יטען שמשהו נכון בוודאות מוחלטת אם אותו דבר אינו נכון כלל. כלומר, יכול להיות מצב שאדם מאוד חכם יאמין במידע המבוסס על ניסיון ויגלה לאחר מכן שהמידע הזה היה שגוי, אבל אין אפשרות שאדם חכם באמת יטען באופן ודאי שמשהו נכון לחלוטין כאשר המידע הוא שגוי לחלוטין. האם ידע בתחום הנפש הוא לוגי או ניסיוני? אליעד טוען שכל התחומים הקשורים לנפש ולפילוסופיה של האדם, שבהם הוא עצמו מתעסק רבות, הם תחומים המבוססים על היגיון טהור ולא על ניסיון או על מחקרים מדעיים. זה לא אומר שאין מחקרים או ניסיון שתומכים בדברים אלו, אלא רק שעיקר הידע בהם הוא לוגי ... לא מתבסס על ניסוי או על מחקרים אלא על היגיון בלבד. איך להתייחס למידע הקשור לכושר ופיתוח גוף? בתחום הכושר, התזונה ופיתוח הגוף, אומר אליעד, המידע מבוסס בעיקר על ניסיון וגם על היגיון, כלומר, על שילוב של השניים. למשל, העובדה ששרירי הרגליים אחראים לקפיצה אינה לוגית לחלוטין אלא מבוססת ניסיון. הרי אפשר היה לחשוב שאולי צריך לנשום אחרת כדי לקפוץ או לעשות פעולה טלפתית. ההבנה ששרירי הרגליים אחראים לקפיצה הגיעה מניסיון , ולאחר מכן ההיגיון מופעל על ניסיון זה. אליעד מזהיר כי מידע בתחום זה יכול להשתנות או ... יתכן ויגלו מידע מדעי חדש בעתיד שישנה את ההבנה הנוכחית. ייתכן שכבר כיום ישנו מידע מדעי מעודכן יותר שאינו ידוע עדיין לכולם. ייתכן שההיגיון עצמו המופעל על הניסיון אינו מדויק. מה המלצתו של אליעד לגבי מידע? אליעד כהן ... אילו מחקרים? מי עשה אותם? למה המידע הזה נכון דווקא עבורי? הוא מסיים ואומר שכל אחד חייב להפעיל את השכל האישי שלו ולבחון כל מידע בצורה ביקורתית. מהו מידע מבוסס ניסיון? כיצד מזהים טעויות של פילוסופים? איך לבדוק אם מידע נכון? מה ההבדל בין ידע לוגי לידע ניסיוני? האם מידע בכושר יכול להיות שגוי? איך לבחון מידע באופן ביקורתי? ידע שמבוסס על היגיון, ידע שמבוסס על ניסיון , ידע שמבוסס על ניסיון והיגיון, מידע אקראי, מידע סיבתי, מילים בעברית מילים ... טעויות של רבי נחמן מברסלב, טעויות של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, קושיות על הצדיק, מחלוקת על הצדיק, להפוך אפשרי למחויב, טעויות של חכם אמיתי, מחקרים מדעיים, ניסיון מדעי, ניתוח הגיוני, תזונה, כושר, בריאות, פיתוח גוף, ...
הסקת מסקנות, ללמוד מניסיון או ללמוד מהיגיון, תהליך הסקת מסקנות על בסיס ניסיון אישי, מה זה ללמוד מההיגיון? מה רע בללמוד מהניסיון? הסקת מסקנות על בסיס תצפיות, איך להסיק מסקנות נכונות? איך ללמוד מניסיון? איך לנתח נתונים? חשיבה לוגית
הסקת מסקנות, ללמוד מניסיון או ללמוד מהיגיון, תהליך הסקת מסקנות על בסיס ניסיון אישי, מה זה ללמוד מההיגיון? מה רע בללמוד מהניסיון? הסקת מסקנות על בסיס תצפיות, איך להסיק מסקנות נכונות? איך ללמוד מניסיון? איך לנתח נתונים? חשיבה לוגית
... מסקנות, ללמוד מניסיון או ללמוד מהיגיון, תהליך הסקת מסקנות על בסיס ניסיון אישי, מה זה ללמוד מההיגיון? מה רע בללמוד מהניסיון? הסקת מסקנות על בסיס תצפיות, איך להסיק מסקנות נכונות? איך ללמוד מניסיון? איך לנתח נתונים? חשיבה לוגית איך להסיק מסקנות על בסיס ניסיון או היגיון? כיצד אדם לומד בחיים? האם באמצעות ניסיון אישי, ניסיון של אחרים או דרך ההיגיון? אליעד מסביר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה ומציע איך להימנע ממסקנות שגויות. מה זה ללמוד מהניסיון של עצמך? למידה מהניסיון של עצמך מתבצעת כאשר אתה מבצע פעולה כלשהי ומקבל תוצאה. לדוגמה, אם אדם מכניס את ידו לאש ונפגע, הוא ילמד להימנע מכך. החוויה האישית מלמדת אותו לא לחזור על הטעות הזו. עם זאת, יש למידה מהניסיון רק אם פעולה מסוימת מביאה לתוצאה חוזרת ועקבית. לדוגמה, אם אדם זכה בהגרלת לוטו, לא ניתן להסיק מהניסיון איזה מספרים עליו למלא בפעם הבאה, מכיוון שהזכייה הייתה מקרית ולא נבעה מחוקיות קבועה. לכן, כדי ללמוד מהניסיון, יש לזהות תבניות חוזרות. מה זה ללמוד מניסיון של אחרים? למידה מניסיון של אחרים מאפשרת חיסכון בטעויות. לדוגמה, אם אדם ראה מישהו רץ לכביש ונפגע בתאונה, הוא יימנע מלעשות את אותו הדבר. היתרון בשיטה זו הוא שאין צורך לחוות את הכאב או התוצאה בעצמך, אך יש בעיה בכך שהניסיון של אחרים לא תמיד מתאים לכל אחד. לדוגמה, אם מישהו הצליח בדיאטה מסוימת, לא תמיד ניתן להניח שזו תהיה המתאימה גם לנו, משום שיכולים להיות גורמים נוספים שלא נלקחו בחשבון. הבעייתיות בלמידה מהניסיון הניסיון חשוב, אך יש לו מגבלות. ישנם כמה בעיות עיקריות בלמידה מניסיון: חוסר בניסיון מספק: לפעמים אין מספיק נתונים כדי להסיק מסקנה מדויקת. לדוגמה, אם אדם ביצע פעולה שלוש פעמים והגיע לאותה תוצאה, זה לא ... להרגיש טוב מיידית, אך בטווח הארוך יפגע בבריאותו. השפעה של נסיבות: לא כל ניסיון מתאים לכל מצב. לדוגמה, השקעה בבורסה עשויה להיות רווחית בשנה מסוימת, אך לא בהכרח תוביל לרווח תמיד. למה עדיף ללמוד מההיגיון? בעוד שלמידה מהניסיון יכולה להיות מוגבלת, הבנת ההיגיון שמאחורי פעולה מסוימת יכולה להוביל למסקנות מדויקות יותר. הבנת הסיבה מאחורי פעולה ... כמו מתמטיקה או פיזיקה. היגיון מוחלט: מסקנה שהיא נכונה בהכרח, ללא תלות בניסיון או תצפיות, אלא מתוך מבנה החשיבה עצמו. סיכום לימוד מהניסיון הוא כלי חשוב, אך יש לו מגבלות רבות. ניסיון אישי מוגבל על ידי מספר המקרים והזמן. למידה מניסיון של אחרים מועילה אך לא תמיד מתאימה לכל מצב. לעומת זאת, הבנת ההיגיון שמאחורי הדברים מאפשרת להגיע למסקנות עקביות ועמידות ... זמן. לפני שמסיקים מסקנה, יש לוודא שהיא מבוססת על הבנת ההיגיון ולא רק על ניסיון. הבנת ההיגיון תעזור לקבל החלטות טובות יותר ולהימנע מטעויות בטווח הארוך. האם אפשר ללמוד מניסיון? מה זה להבין את ההיגיון של הניסיון? איך ללמוד מניסיון של אחרים? איך להסיק מסקנות נכונות? לוגיקה והסקת מסקנות איך לא להסיק מסקנות שגויות? ללמוד מהניסיון מול ללמוד מההיגיון במהלך החיים, כל אדם לומד דברים שונים בדרכים שונות. ניתן ללמוד דרך הניסיון האישי, דרך ה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
... ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה איך להתקדם לתפקיד ניהולי גם בלי קידום פורמאלי? ... להם אפשרות להתקבל רשמית לתפקיד מנהל. לעיתים אין תקן פנוי, המעסיק לא סומך עליהם מספיק, חסר להם ניסיון מוכח, או שפשוט אף אחד לא רואה אותם כמועמדים ראויים לניהול. אז מה בכל זאת אפשר ... מבקש באופן מפורש משימות ניהוליות - כאלו שהמנהל עושה בעצמו - אתה באמת מתחיל להתנסות בניהול, לצבור ניסיון ולהפוך בפועל למנהל. לדוגמה, אם למנהל שלך יש משימות כמו תכנון זמנים, פגישות עם ... הזה, או אני יכול לעזור לך לפקח על העובדים בצוות. כך, אתה מתחיל להתנסות באופן מעשי בניהול, צובר ניסיון, ומוכיח לבוס שאתה מסוגל לעמוד באחריות ניהולית. כשהמנהל שלך רואה שאתה עושה את ... ואפילו להמליץ עליך לקידום פורמאלי בעתיד. למה השיטה הזאת עובדת? השיטה עובדת מכמה סיבות: אתה צובר ניסיון אמיתי במשימות ניהוליות שמאפשר לך להתקדם בעתיד. אתה יוצר ערך מוסף לבוס שלך, ולכן ... איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לעשות משימות של מנהל? איך להתקדם בקריירה לניהול? איך לנהל בלי ניסיון? איך להחליף את המנהל שלך? איך להפוך למנהל בכיר? איך להתקדם לתפקיד ניהולי בלי לקבל ... היא שלא תמיד יש אפשרות להתקדם רשמית - אולי המנהל הנוכחי לא הולך לשום מקום, אולי אין לכם עדיין ניסיון ניהולי מספק, ואולי אין תקנים פנויים. אז מה עושים? שימו לב לגישה הבאה - ממנה ניתן ... התחום הניהולי עוד לפני שקיבלתם את ההגדרה הפורמלית, הטייטל או השכר המתאים. לאורך הזמן, אתם צוברים ניסיון ומוכיחים את היכולת שלכם לנהל. למה זה עובד? 1. צבירת ניסיון מעשי - כאשר תגיע הזדמנות אמיתית לתפקיד ניהולי, כבר יהיו לכם הכלים והניסיון הדרושים. 2. יצירת ערך במקום העבודה - הבוס יראה שאתם מסוגלים לקחת אחריות ניהולית. 3. ... ניהולי - חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! איך לעשות משימות ניהוליות? איך להיות מנהל בלי ניסיון ניהולי? איך להתחיל להיות מנהל? איך להתחיל לנהל עובדים? איך לפתח קריירה כמנהל? לעשות ...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... טו דור, יעוץ לאנשי מכירות להלן דוגמה לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות. התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. (במידה ולדוגמה רוצים שהלקוח יקנה את המוצר, בלי להתנסות בו מראש). ננתח סיבה ותוצאה: סיבה: אין תקופת ניסיון. תוצאה: לא רוצה לקנות את המוצר. נשאל 4 שאלות עפ הנוסחה שהסברתי במקום אחר, של איך לנתח סיבה ותוצאה. 1 - האם ועד כמה אין תקופת ניסיון? תשובה: באמת אין. 2 - האם באמת ועד כמה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר? תשובה: באמת הוא לא רוצה לקנות את המוצר. 3 - האם זה שאין תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר? או שמא יש אפשרות שבן אדם יקנה מוצר, גם בלי תקופת ניסיון? תשובה: יש אפשרות שלקוח יקנה מוצר גם בלי תקופת ניסיון. 4 - האם הוא לא רוצה את המוצר, רק בגלל שאין תקופת ניסיון? תשובה: נניח שלא ידוע כרגע. מהתשובה לשאלה 3, ניתן להסיק שזה שאין תקופת ניסיון לא מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר. אז נשאל, אז למה בעצם שהלקוח לא יקנה את המוצר? ואז נחזור לשאלה 1 - האם ועד כמה הסיבה מחויבת, דהיינו, האם ועד כמה באמת אין תקופת ניסיון? ונעמיק את השאלה, האם באמת מחויב שהלקוח ירצה תקופת ניסיון? כי אם זה לא מחויב, ממילא ניתן למכור ללקוח. אז למה הלקוח רוצה תקופת ניסיון? תשובה: כי הוא לא רוצה להפסיד את כספו בעסקה. ובמלים אחרות, כשהלקוח אומר, אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד לאבד את הכסף שלי בעסקה. ויש לנו כאן משפט סיבה ותוצאה חדש. סיבה: אין תקופת ניסיון לשימוש במוצר. תוצאה: הלקוח חושב שזה עלול לגרום לו להפסיד את כספו. ונגיע לשאלה 3 השואלת האם באמת זה שאין ללקוח תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא יאבד את כספו? והתשובה היא, שלא. ... כספו = לעשות עסקה לא טובה = לא לקבל תועלת על הכסף. וכשהלקוח מפחד לאבד את כספו, הוא בעצם מפחד לא לקבל תועלת על הכסף שלו. דהיינו, כשהוא אומר אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד שלא אקבל תועלת על הכסף ... אני לא חושב שהמוצר מתאים לי? תשובה: שואלים אותו, מה אתה חושב שאולי לא מתאים לך במוצר? מה אתה לא בטוח לגבי המוצר? ולכן, ללקוח שאומר, אני רוצה תקופת ניסיון, ללקוח כזה נשיב: אני מבין שאתה רוצה תקופת ניסיון לשימוש במוצר. מה בדיוק תרצה לנסות במוצר? מה תרצה לדעת יותר לגבי המוצר? והתשובה של הלקוח, בעצם תראה לנו, מה הוא לא בטוח בו לגבי המוצר שלנו. אם הלקוח היה חושב שהמוצר מתאים לו, הוא לא היה רוצה תקופת ניסיון.
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
לימודי יעוץ, לימודי אימון, לימודי טיפול, האם ללמוד יעוץ? האם אני יכול להיות יועץ? האם אני מתאים להיות מאמן? האם אני יכול לטפל באנשים? ללמוד אימון אישי, לימודי קאוצינג, ללמוד קאוצינג, לימודי NLP, מאמן NLP, מאסטר NLP, מקצועות היעוץ
... שדי בלימוד תאורטי קצר כדי להפוך למומחים. עם זאת, יש הבדל בין לימודים תאורטיים לבין ניסיון מעשי. בסופו של דבר, אנשים רבים ... או מאמנים, ולא בהכרח התלמידים עצמם. למה אי אפשר להיות יועץ עסקי או מאמן אישי בלי ניסיון אישי? ההנחה שכאשר לומדים קורס ... להיות מאמן שחייה בלי לדעת לשחות? ברור שלא. כדי להיות יועץ עסקי טוב, יש צורך קודם כל בניסיון אמיתי בניהול עסק, בתפעול עובדים, ... התנסות עצמית, יכול אדם ללמד ולהעניק ייעוץ אמיתי בתחום. האם אפשר לעזור לאחרים בלי ניסיון אישי? האם ניתן לעזור לאחרים מבלי ... או מאמן אישי מוצלח רק על סמך לימודים תאורטיים. אמנם יש מי שמצליחים ללמד ולייעץ בלי ניסיון מעשי, אך זהו מיעוט. רוב המדריכים ... לעבור את הדרך הקשה, להתמודד עם הפחדים והקשיים שלכם, ולאחר מכן תוכלו לחלוק את הידע והניסיון שלכם עם אחרים. האם כל אחד יכול ... להפוך למומחה? איך להתמודד עם פחדים בעסקים? איך להתנסות בניהול עסק אמיתי? למה חשוב ניסיון אישי בלימודי קואוצינג? המקצוע של ... הבטחה שהוא לא צריך להיות עובד פשוט, לא צריך להיות מנהל תחת מישהו אחר, ואפילו לא צריך ניסיון מעשי. כביכול, אחרי קורס קצר ... לא עובד כך. כדי להיות יועץ עסקי, מאמן אישי או מנטור אמיתי - צריך לעבור דרך, לצבור ניסיון ממשי ולהתמודד בעצמך עם אותם ... אם אתה עצמך לא התמודדת עם פחדים שלך? אנשים שחושבים שהם יכולים ללמוד להיות מאמנים בלי ניסיון אישי - חיים באשליה. האם אפשר לעזור לאחרים בלי ניסיון אישי? אמנם ניתן לעזור לאנשים גם בלי ניסיון אישי מעמיק, אך השאלה היא עד כמה ... אדם יכול לתת המלצות, אך השאלה היא האם העצות הללו באמת שוות משהו? האם הן מבוססות על ניסיון אמיתי? יש אנשים שמציגים את עצמם ... - לא כי הוא למד קואוצינג, אלא כי הוא באמת ניהל עסק, התמודד עם אתגרים אמיתיים ולמד מהניסיון שלו. אותו הדבר נכון לגבי מאמן ... כל הבעיות שלך כדי לעזור לאחרים, אבל מי שחושב שהוא יכול להתחיל לייעץ לאנשים ללא שום ניסיון מעשי - חי באשליה. הסכנה בתרבות ... בעסקים, להבין איך ניהול עסק עובד מהשטח. מי שרוצה לטפל בחרדות, צריך להבין בחרדות מתוך ניסיון אישי. האם אפשר ללמד טיסה בלי ... קודם כל תיישם את הדברים על עצמך. תתמודד עם הבעיות שלך, תשיג את המטרות שלך, תלמד מניסיון אישי - ואז תוכל לחלוק את הידע ...
אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? הסיפור של אליעד כהן, חוכמת חיים, ניסיון חיים, איך להיות מאושר? איך להבין את עצמך? הדרך של אליעד כהן, פחד קהל, התמודדות עם חרדת קהל, מורה רוחני, מודעות עצמית
אליעד כהן, מי זה אליעד כהן? הסיפור של אליעד כהן, חוכמת חיים, ניסיון חיים, איך להיות מאושר? איך להבין את עצמך? הדרך של אליעד כהן, פחד קהל, התמודדות עם חרדת קהל, מורה רוחני, מודעות עצמית
... כהן, מי זה אליעד כהן? הסיפור של אליעד כהן, חוכמת חיים, ניסיון חיים, איך להיות מאושר? איך להבין את עצמך? הדרך של אליעד כהן, פחד קהל, התמודדות עם חרדת קהל, מורה רוחני, מודעות ... של האדם. אליעד לא טוען שפתרונותיו הם הדרך היחידה, אלא מציין כי כל אדם יכול למצוא את הדרך שלו דרך התבוננות ושאלות שנובעות מתוך ניסיון החיים שלו. במהלך ההרצאה, הוא מתאר את הדרך בה התמודד עם פחד קהל. תחילה, הוא מציין כי כל אחד יכול למצוא פתרון ... לשחרר אותו מהמגבלות שהציב לעצמו. כמו כן, אליעד מדבר על ההתפתחות האישית שמתרחשת כאשר אדם מצליח להבין את עצמו. הוא מתאר את השפעת הניסיון האישי ואת הדרך בה כל אדם יכול להפיק לקחים מתוך חוויותיו. אין פתרון אחיד, הוא אומר, אבל אם אתה שואל את השאלות ...
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
... טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים כיצד לבדוק אם העצה שנתת ... ביועצים מקצועיים, מטפלים, או אפילו חברים שנותנים עצה מתוך ניסיון אישי. השאלה שאליעד כהן מעלה היא: ... של ההיגיון שמאחוריה, לעומת עד כמה הוא נשען על משוב חיצוני מניסיונם של אחרים? ניתן לחלק את רמת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניסיון התאבדות ילדים, ילדים שמדברים על התאבדות, איומי התאבדות ילדים, אמירות אובדניות אצל ילדים, ילד שאומר שרוצה למות, חינוך ילדים, הדרכת הורים, התאבדויות אצל ילדים, לגרום למישהו לא להתאבד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניסיון, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניסיון, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, ייעוץ טיפולי, קאוצינג בתחום ניסיון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 17:22:30 - wesi1