אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול משברים ✔חיפוש אשמים בקורונה, ניהול משברים, האם זה הזמן לחפש את האשמים? מתי הזמן לחפש אשמים? האם לחפש מי אשם בקורונה? מתי לחפש את האשמים בקורונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חיפוש אשמים בקורונה, ניהול משברים, האם זה הזמן לחפש את האשמים? מתי הזמן לחפש אשמים? האם לחפש מי אשם בקורונה? מתי לחפש את האשמים בקורונה? למה חשוב למצוא את האשמים בקורונה? להחליף מנהל, התנהלות בזמן משבר, אימון למנהלים
האם זה הזמן לחפש את האשמים במחדל הקורונה?

ההרצאה מתחילה בשאלה אם זה הזמן לחפש את האשמים במחדל הקורונה, ומציבה את הבעיה המרכזית של חיפוש האשמים בתוך כל הסיטואציה הסוערת שנוצרה. אליעד כהן מעלה את השאלה אם נכון להאשים אחרים בזמן המשבר הנוכחי. הוא מציין כי יש רבים שמציינים את הדברים שמדובר בהם כבר "מראש", כמו הצורך בהכנה מוקדמת יותר ובדיקות רבות יותר. אנשים רבים ציינו במהלך התקופה הזו את הכשלים שעלו והתמודדו עם הסיטואציה בצורה כזו או אחרת, אבל כאן עולה השאלה האם יש מקום לחפש אשמים, או שמא עלינו להתרכז בהתמודדות עם המצב בהווה.

האם המדינה יכלה להתנהל בצורה אחרת במהלך מגפת הקורונה?

אליעד כהן מציין כי הקורונה לא הומצאה במדינת ישראל ולא היה ניתן למנוע את הגעתה לארץ. מדובר במצב של בלגן שבו דברים יכולים היו להתנהל אחרת. הוא מסביר שעם הידע הקיים היום, כנראה שהתנהלות המערכת הייתה שונה אם היו יודעים מראש איך ייראה המצב. לדוגמה, במידה והיה מידע על גודל המשבר ומורכבות המצב מראש, ייתכן וההיערכות הייתה טובה יותר.

חיפוש אשמים בזמן משבר: מה החשיבות?

נראה שאליעד כהן מתייחס לשאלה של "למה אנחנו כל כך רוצים לחפש אשמים?" בהקשר של כל משבר, בפרט במצב שבו אין לנו שליטה מלאה על המתרחש. הוא מציע להבין את התהליכים ואת הדינמיקות של מערכת שנמצאת בלחץ, כמו גם את הגורמים השונים שמשפיעים על הדרך שבה הדברים מתנהלים. הוא מדבר גם על הצורך להסתכל על התמונה הרחבה ולהבין מה קרה בכל שלב בהתמודדות עם המשבר, ולא רק להאשים אישים או קבוצות בתגובה לאירועים שקרו.

האם כדאי להאשים את מקבלי ההחלטות בזמן משבר?

ההרצאה מתמודדת גם עם הבעיה של להאשים את מקבלי ההחלטות בזמן משבר. הוא מציין כי פעמים רבות אנו מרגישים את הצורך להטיל את האשמה על מנהיגים או מקבלי החלטות מתוך תחושת כעס או אכזבה. עם זאת, הוא מציע להימנע מהתמקדות באשמה ולהתמקד יותר בתהליך ההתמודדות ובדרכים שבהן אפשר ללמוד ולשפר את המערכת.

האם אפשר למנוע את המשבר הבא?

האם אנחנו יכולים ללמוד מהמשבר הזה ולהימנע מטעויות בעתיד? אליעד כהן מדגיש את החשיבות של הכנה מראש והתמודדות עם אתגרים שונים. המשמעות היא שגם אם לא אפשר היה למנוע את הקורונה מראש, אפשר ללמוד מהטעויות שנעשו ולהשתפר להבא. הדגש הוא על יצירת תהליך למידה שמונע טעויות דומות בעתיד, ולא בהכרח על מציאת אשמים.
ועדת החקירה לקורונה, למה יש סגר קורונה? מערכת הבריאות והקורונה, למה באמת עשו סגר קורונה? ביבי והקורונה, ליצמן והקורונה, מחדלי הקורונה, מחדלי סגר הקורונה
רגשות מנהיג מנהל התמודדות עם אתגר הדברים להתאמן בעיה חקירות להטיל באמת עשו סגר קורונה אשם אימון אימון למנהלים אימונים אשם אשמה האם זה הזמן לחפש את האשמים האם לחפש מי אשם בקורונה הזמן הזמן והמקום הזמן לחפש אשמים הזמן לחפש את האשמים המקום המקום והזמן התנהלות התנהלות בזמן משבר זמן בלי מקום זמן ומקום זמן ללא מקום זמן מקום חיפוש חיפוש אשמים בקורונה חשוב למצוא את האשמים בקורונה להאשים להחליף להחליף מנהל להתאמן לחפש לחפש את האשמים בקורונה לחפש מי אשם בקורונה למה חשוב למצוא את האשמים בקורונה למנהלים למצוא לנהל מי אשם מי אשם בקורונה מימד הזמן מימד המקום מנהל מנהלים מקום בלי זמן מקום וזמן מקום זמן מקום ללא זמן מרחב הזמן מרחב המקום משבר מתי הזמן לחפש אשמים מתי לחפש את האשמים בקורונה ניהול ניהול משברים ציר הזמן ציר המקום קורונה רגשות אשם
שותפויות, בחירת שותף לעסק, בחירת שותף לחיים, שותפות זוגית, שותפות עסקית, הסכם ממון, הסכם גירושין, הסכם נישואים, ממי אתה מתגרש, עם מי אתה מתחתן? פירוק חברה, לבחור שותף, בחירת שותף, הסכם שותפות, איך לבחור שותפים? תיאום ציפיות
שותפויות, בחירת שותף לעסק, בחירת שותף לחיים, שותפות זוגית, שותפות עסקית, הסכם ממון, הסכם גירושין, הסכם נישואים, ממי אתה מתגרש, עם מי אתה מתחתן? פירוק חברה, לבחור שותף, בחירת שותף, הסכם שותפות, איך לבחור שותפים? תיאום ציפיות
... להכניס להסכם: חלוקת תפקידים ואחריות חלוקת רווחים ניהול משברים קבלת החלטות אך הסעיף החשוב ביותר, על פי אליעד, הוא מה קורה אם אחד מהצדדים רוצה לצאת מהשותפות. אם לא ... שצריך לדון בהם: חלוקת תפקידים ואחריות חלוקת רווחים ניהול משברים קבלת החלטות אבל הסעיף החשוב ביותר הוא מה קורה אם אחד מהצדדים רוצה לצאת מהשותפות? אם אין סעיף ברור ...
קורונה וניהול משברים, איך לבחור פרויקטור קורונה? איך לבחור מנהל למשבר הקורונה? חכם רואה את הנולד, תחזיות למגפת הקורונה, מי מתאים להיות פרויקטור הקורונה? איך לבחור מנהיג? סגר הקורונה הגל השלישי, הגל השלישי של הקורונה
קורונה וניהול משברים, איך לבחור פרויקטור קורונה? איך לבחור מנהל למשבר הקורונה? חכם רואה את הנולד, תחזיות למגפת הקורונה, מי מתאים להיות פרויקטור הקורונה? איך לבחור מנהיג? סגר הקורונה הגל השלישי, הגל השלישי של הקורונה
... וניהול משברים , איך לבחור פרויקטור קורונה? איך לבחור מנהל ... מנהל למשבר הקורונה? כאשר מתמודדים עם משבר גדול כמו מגפת הקורונה, אחת השאלות המרכזיות שעולות היא איך לבחור את האדם המתאים ביותר לניהול המשבר. לפי אליעד כהן, כדי לבחור נכון את האדם שינהל את ... חצי שנה, שנה או אפילו עשרים שנה, נתן תחזיות שכולן התבדו לחלוטין, הרי שכבר ניתן לדעת שהשיקול דעת שלו לקוי, וכי הוא פחות מתאים לניהול המשבר . סביר להניח שגם תחזיותיו לגבי העתיד לא יהיו ... רואה את הנולד, שמשמעותה שאדם חכם הוא אדם שיודע לחזות ולצפות מראש את ההתפתחויות העתידיות. בבחירת מנהיג או מנהל, ובפרט כאשר מדובר בניהול משבר גדול כמו מגפת הקורונה, היכולת לצפות מראש ... ומכרעת. אדם שמצליח לקרוא נכון את המציאות ולהבין את הכיוון שאליו מתקדמים הדברים, הוא האדם שכדאי ביותר להפקיד בידיו את האחריות לניהול המשבר. יחד עם זאת, אליעד מדגיש שהקריטריון של יכולת ... ובמשבר הקורונה בפרט. איך לבחור מנהיג למשבר הקורונה? מה המשמעות של חכם רואה את הנולד? איך בוחרים פרויקטור קורונה מתאים? מי מתאים לניהול משבר הקורונה? תחזיות מגפת הקורונה - איך להעריך ...
שקר הקורונה והצלת חיי אדם, האם סגר הקורונה כדי להציל חיים? ביבי נתניהו והקורונה, אין כסף לתרופות, אין כסף לחולים, ועדת סל הבריאות, תקציב ועדת הסל, אין כסף לנכים, תאונות דרכים, מערכת הבריאות והקורונה, מדינת ישראל והקורונה
שקר הקורונה והצלת חיי אדם, האם סגר הקורונה כדי להציל חיים? ביבי נתניהו והקורונה, אין כסף לתרופות, אין כסף לחולים, ועדת סל הבריאות, תקציב ועדת הסל, אין כסף לנכים, תאונות דרכים, מערכת הבריאות והקורונה, מדינת ישראל והקורונה
... אחרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מדבר על השקר שבסגרי הקורונה והשפעתם על הציבור. הוא מציין כי ברור שזו לא הייתה הדרך האמיתית להציל חיי אדם, אלא הייתה זו אמצעי לניהול המשבר עם מערכת הבריאות. הוא טוען כי ההחלטה להטיל סגר נובעת ממניעים של שיקולים פוליטיים וכלכליים, ולא מתוך רצון אמיתי לשמור על חיי אדם. ...
קורונה, האם זאת טעות או רשעות? 2 סיבות למה מישהו חושב משהו, אינטרסים רגשיים ומחדלי הקורונה, ביבי נתניהו והקורונה, שיקולים רגשיים בפירוש המציאות, אינטרס רגשי, ביביסטים, מהי האמת של הקורונה? למה מישהו מפרש משהו בדרך מסוימת?
קורונה, האם זאת טעות או רשעות? 2 סיבות למה מישהו חושב משהו, אינטרסים רגשיים ומחדלי הקורונה, ביבי נתניהו והקורונה, שיקולים רגשיים בפירוש המציאות, אינטרס רגשי, ביביסטים, מהי האמת של הקורונה? למה מישהו מפרש משהו בדרך מסוימת?
... פוגע בך בכוונה תחילה. למה לאנשים יותר קל לחשוב שזו טעות ולא רשעות? רוב האנשים, כולל אלו שהצביעו לבנימין נתניהו וגם אלו שלא, מעדיפים רגשית להאמין שהכישלונות של נתניהו בניהול משבר הקורונה נובעים מטעות תמימה ולא ... לכולם לחשוב לעומק ולבדוק שוב ושוב האם האמת שבה הם מאמינים היא אכן האמת, או שמדובר בפרשנות נוחה ופחות כואבת של המציאות. האם הקורונה היא טעות או רשעות? ביבי נתניהו וניהול משבר הקורונה אינטרס רגשי בפרשנות המציאות ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד ... או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, ... העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים ... בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על ... של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך ... אומר כשאני אעשה ככה וככה או אם ככה וככה סתם דוגמה אם הוא כל הזמן אומר אם ככה וככה אז אתה אומר רגע למה הוא אומר אם אבל אמרו לו שצריך לעשות מה הוא לא מבין שהוא יעשה את זה מחר למה כל הזמן לדבר במטאפורה לדוגמה אתה מבין אבל אם הוא אומר אני ... אני רוצה לדעת גם אם הוא הולך לעשות את זה כן האם ביחד לנקודת הזמן הזו האם מתכנן לעשות את זה, אוקי כי אם לא אז ואם כן ... האם כרגע יש לו בראש הבנה x יש הגדרה להבנה יש הגדרה לנקודת הזמן שזה כרגע אבל אתה אומר אני רוצה לדעת האם הוא יעשה, ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית ... לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול ... שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה ... נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני ... יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה ... שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד? אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ ... מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר, ברור שהם לא יתמסרו לתהליך. כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא ... כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם. מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים? אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות ... רק מייצר תפוקה עבור המנהל, אלא שהוא חלק ממשהו בעל משמעות גדולה יותר. למה עובדים נמנעים מלעצור ולחשוב על ... זאת, אליעד מציע שהמנהל יעזור לעובדים להיזכר במטרה המקורית שלהם, בכך שיראה להם שהתייעלות אינה רק דרישה ניהולית אלא דרך אמיתית להשיג את מטרותיהם האישיות והמקצועיות בצורה קלה ונוחה יותר. ... לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות כדרך להקל על העובדים ולהשיג את מטרותיהם האישיות, ולא ... לשינוי? יעוץ ארגוני למנהלים ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון שהעובד יגיב בשלילה, בדיוק כפי שקרה. מה צריך לעשות ... בזלזול, הדבר עלול לפגוע במורל הצוות. האם יש יתרונות אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק? אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה מראש. אם המטרה היא הצלחת העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות עקיפים כמעט בכל מצב, כמו למשל, שהמצב יכול לגרום להנהלה למצוא פתרונות יצירתיים, להחליף מנהלים חלשים או אפילו להכניס טכנולוגיות חדשות כמו רובוטים. אולם, אלה אינם באמת יתרונות חיוביים לאותו ... של חוסר משמעת יכולים לשדר מסר חיובי לכל העובדים על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר העובדים רואים שמנהל לא מתפשר על ענייני משמעת וכבוד, הם יכולים להפנים בצורה עמוקה יותר את הערכים החשובים למקום העבודה. לפיטורין יש מחיר, שכן העובדים האחרים עלולים לשאול שאלות על התנהלות העסק, ולכן חשוב לוודא שהצעד הזה יבוצע בצורה נכונה ובצמוד לשיקולים עסקיים רחבים. האם ... מהצוות. מצד אחד, עובד שלמד מהטעויות שלו יכול לתרום רבות לעסק, אך מצד שני, החזרתו עלולה לפגוע באמון הצוות בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה ... מקצועי או בעל יכולות טובות בעבודה. הצלחת העסק והצוות לטווח הארוך מחייבת שמירה על משמעת ועל כבוד הדדי בין המנהל לעובדים. לכן, אם הנזק למשמעת גדול מהתועלת הטכנית שהעובד מביא, כדאי לפטרו. בסיכום הדברים, חשוב לזכור שכל החלטה לגבי פיטורין או השארת עובד חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות פיטורין לעסק היבטים ניהוליים בעסק איך להתמודד עם עובד חוצפן שלא מקשיב למנהל? העובד בסיפור שהוצג מציג התנהגות של חוסר משמעת בצורה עקבית, ובסופו של דבר מתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל הצוות. הבעיה המרכזית היא ההתנהגות הלא מכבדת של העובד והדרישה להישאר שעות נוספות, שלדבריו הוא לא מוכן להיענות לה. העובד עונה למנהל בצורה חצופה ובוטה, ומסרב להשאר מעבר לשעת הסיום, כשאמר אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ... כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו ... ירגיש שיש לו אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי. כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו? אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת הבעיות המרכזיות באי ... נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה. אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי. מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן? דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות: להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור. ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם. לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון. אליעד מסביר שהמצב הטוב ביותר הוא שכל עובד או מנהל יקח אחריות מלאה על התוצאות שלו, ויידע לתקשר באופן ברור עם מי שהוא תלוי בו. אם יש בעיות ... צריך לטפל בהן מיד ולא לאפשר למצב להימשך עד כדי קונפליקט פנימי בארגון. איך להתמודד עם מצב בו מנהל חדש לא יודע לבצע את כל משימותיו? אליעד מציע במצבים כאלה מספר דרכי התמודדות אפשריות: להגדיר תקופת חפיפה שבה המנהל החדש ילמד את כל מה שנדרש מהמנהל היוצא. לוודא שהמנהל הישן נשאר זמין להתייעצות לאורך תקופה מוגדרת, במיוחד אם מדובר במשימות מורכבות. לקבוע ישיבות קבועות בהן המנהל הישן והחדש יושבים יחדיו ודנים במשימות ובבעיות, כדי לוודא שהידע עובר בצורה ברורה. כיצד לשפר את הניהול ולהימנע מטעויות שחוזרות על עצמן? אליעד מדגיש שבמקרים רבים הבעיות נוצרות בגלל הגדרות תפקיד לא ... תגמול רק עבור ביצוע התפקידים המדויקים שלהם, הם ילמדו לפתור קונפליקטים בעצמם במקום לחכות שהמנהל יפתור זאת עבורם. אליעד מסכם בכך שאסור למהר ולהציע פתרונות כספיים בלבד לכל בעיה. חשוב להבין ... אם הדבר דורש יותר זמן ומאמץ. גישה זו מובילה לשיפור אמיתי ומתמשך בארגון. איך לתגמל עובדים? ניהול קונפליקטים בארגון ייעוץ למ
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חיפוש אשמים בקורונה, ניהול משברים, האם זה הזמן לחפש את האשמים? מתי הזמן לחפש אשמים? האם לחפש מי אשם בקורונה? מתי לחפש את האשמים בקורונה? למה חשוב למצוא את האשמים בקורונה? להחליף מנהל, התנהלות בזמן משבר, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול משברים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול משברים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן מכירות, מטפל רב תחומי בתחום ניהול משברים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 06:16:57 - wesi1