אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ... יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש ... הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח? האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים? האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח ... שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי קשר לזה שהוא אומר שהמוצר יקר? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להבין את הלקוח? מה הרע שנוצר אצלי לנסות להסביר ללקוח על המוצר? מה הרע שנוצר אצלי, לנסות להסביר ללקוח שהמוצר לא יקר, או לא ככ יקר, או שהוא יקר ושעדיין כדאי לקנות את המוצר? אם הייתי חייב במאה אחוז, למכור ללקוח את המוצר, מה הייתי אומר ללקוח שהיה אומר שהמוצר יקר? האם אני לא חייב למכור את המוצר ללקוח? האם באמת אין שום דרך למכור את המוצר ללקוח? כשהלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר יקר לו, זה בעצם אומר שאתה המוכר לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, כי הלקוח אמר שהמוצר יקר לו. אבל גם כאן נשאל את 3 השאלות שלעיל: האם זאת אכן כל האמת? האם אתה לא מצליח למכור ללקוח את המוצר, רק בגלל שהוא אמר שהמוצר יקר לו? האם זה שהלקוח אמר שהמוצר יקר לו, מחייב אותך לא להצליח למכור לו את המוצר? ולמה הלקוח אמר שהמוצר יקר לו? מה האינטרס שלי, לא למכור ללקוח? מה יוצא לי גם טוב מזה שאני לא מוכר ללקוח? מה הרע שיוצא ...
מוצרים יקרים קשה למכור מוצר יקר המחיר יקר מחיר של מוצר התנגדות במכירה בטלפון נוסחה לטיפול בהתנגדויות תגובה להתנגדויות תוצאה
סיבתיות למתקדמים, מבוא לניתוח סיבתיות, נוסחה לבדיקת סיבתיות, 3 שאלות לשאול, 3 דרכים לגלות מה הסיבה, איך לחקור סיבה ותוצאה? איך להבין דברים, מחקר סיבתי, קשר סיבתי, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, איך לנתח דברים
סיבתיות למתקדמים, מבוא לניתוח סיבתיות, נוסחה לבדיקת סיבתיות, 3 שאלות לשאול, 3 דרכים לגלות מה הסיבה, איך לחקור סיבה ותוצאה? איך להבין דברים, מחקר סיבתי, קשר סיבתי, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, איך לנתח דברים
... כשבודקים קשר סיבתי? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו את הדרך הנכונה והמדויקת לחקור ולנתח קשרים סיבתיים, ומציג שלוש שאלות עיקריות שצריך לשאול בכל פעם שניתנת טענה על סיבה ותוצאה. הוא מפרט על חשיבות הבנת סיבתיות בצורה יסודית, ומדגיש כי ... של הסיבה מוביל בהכרח לתוצאה זו ולא לתוצאה אחרת. למשל, אם מישהו טוען שהוא לא קנה מוצר כי הוא יקר, יש לשאול: האם העובדה שהמוצר יקר מחייבת בהכרח שלא יקנה אותו?. אליעד נותן דוגמה נוספת: אם מישהו הרביץ לחברו בגלל שחברו דחף אותו, יש לשאול: ... ואולי שגויה. דוגמאות מפורטות להמחשת ניתוח סיבתיות: אליעד מביא דוגמאות רבות להמחשת השיטה: לקוח אומר שלא יקנה מוצר כי המוצר יקר. יש לשאול האם המחיר הגבוה באמת מחייב אותו לא לקנות, אולי הוא היה קונה למרות המחיר, ואולי הסיבה האמיתית לכך שלא קנה היא אחרת ...
מרגיש שהמוצר יקר שומר מצוות להגיב כישלון סיבתיות למתקדמים סיבות התקדמות לימוד
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
... עליך כאיש מכירות, לשאול את עצמך, האם הלקוח רק מתנגד לעסקה, או גם מתנגד לעסקה. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, המוצר יקר לי. עליך לשאול את עצמך, האם בעצם זא שהלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר. כאשר, רק יקר פירושו, שהלקוח חושב שמכל צד שלא נסתכל על הדבר, המוצר יקר, וזהו! שאין שום אפשרות שהלקוח כרגע תוך כדי שהוא אומר שהמוצר יקר, שהוא לא חושב שהמוצר רק יקר. אלא הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא לא באמת חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי שהלקוח אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור על זה שהמוצר יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא ... אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה נוספת, והיא, שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך, את השאלה הבאה. והיא, נניח שהלקוח אומר שהמוצר יקר, האם הלקוח שלי חושב שכל האנשים חושבים שהמוצר שלי יקר, או שגם הוא חושב שמישהו אחר יכול לחשוב שהמוצר לא יקר. כאשר, המישהו האחר הזה, בעצם יכול להיות הלקוח עצמו. או שאלה נוספת, האם זה שהלקוח הזה אומר שהמוצר הזה יקר לו, האם זה אומר שכל הלקוחות חושבים שהמוצר הזה יקר להם? האם אפשרי שמישהו לא יחשוב שהמוצר הזה יקר לו? למה שמישהו לא יחשוב שהמוצר הזה יקר לו? למה המוצר הזה לא בהכרח יקר? ואיך כן אפשרי להסביר את זה ללקוח הנוכחי? לסיכום, כמו תמיד ניתן לראות, שמי שלומד לחשוב נכון ולשאול את ...
התנגדויות קניה שיטת שכנוע אנשי מכירות המוצר יקר לי טיפול בהתנגדות לשאול את השאלות הנכונות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש ... להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר ... ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו / הוא לא ...
איך להצליח לקנות צורך במוצר טיפול בהתנגדויות מכירות גרוע טיפול בהתנגדות של לקוח היא לא רוצה לטפל בהתנגדויות
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
4:48להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא מחברים שלהם, אפילו במחיר גבוה יותר? אליעד כהן מסביר כי אנשים יעדיפו לעיתים קרובות לקנות מוצרים או שירותים דווקא מחברים שלהם, גם אם המחיר גבוה יותר ממה שמוצע במקום אחר. הוא מציין שתי סיבות מרכזיות לתופעה זו: הראשונה היא תחושת האמון והביטחון שיש להם ... אנשים שמנסים למכור מוצרים או שירותים? אליעד כהן מדגיש כי הטעות הגדולה ביותר של מוכרים רבים היא שהם מתמקדים בעיקר במוצר, בפרזנטציה, בשיפור המקצועיות והיכולות הטכניות שלהם, אך הם שוכחים דבר קריטי: שהלקוח לא קונה רק מוצר, אלא בעיקר תחושה טובה. הוא מבהיר כי הלקוח קונה תחושה נעימה שנוצרת באמצעות היחסים הבינאישיים ולא רק את המוצר עצמו. לדבריו, ... היכולות הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ואמיתי עם הלקוח תגרום לו לרצות לקנות דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח ... עם חברים? האם יחסים אישיים חשובים במכירה? איך למכור תחושה טובה ללקוח? למה אנשים יעדיפו לקנות מחברים שלהם גם כשהמחיר גבוה יותר? אנשים באופן טבעי יעדיפו לקנות מחברים שלהם, אפילו אם אותם חברים מוכרים במחיר יקר יותר. הסיבה העיקרית לכך היא תחושת הביטחון והאמון שקיימת ביחסים בינאישיים קרובים. למשל, אדם שרוצה לקנות רכב עשוי להעדיף לקנות מחבר קרוב ... שלהם להתחבר עם הלקוחות ולהפוך אותם לחברים. במילים אחרות, מכירה לא מבוססת רק על שיקולים מקצועיים או טכניים, אלא בעיקר על התחושה הטובה שנוצרת ביחסים אישיים. המלצת אליעד היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ... כדאי לעבוד עם חברים? האם יחסים אישיים חשובים במכירה? איך למכור תחושה טובה ללקוח? עכשיו משהו לגבי לקוחות אוקי בעיקרון יש היגיון לומר שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך זה נכון גם אם הם יותר יקרים אפילו לא תמיד אתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך כי הם נותנים לך הנחה, יש היגיון לפעמים שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך גם אם הם יותר יקרים יש בזה היגיון? ש: יש גם היגיון הפוך. אליעד: שמה? ש: שאני אעדיף לא לעבוד עם חברים שלי. אליעד: ... של העניין המהות של העניין זה שבאופן יחסי את תעדיפי הרבה פעמים עם חבר שלך גם אם הוא יותר יקר למה כי את סומכת כי את חושבת שהוא לא ידפוק אותך כי את חושבת שהוא לא ינסה לחסוך עליך שהוא ...
להיות בטוח להיות חבר של הלקוח קיצוני איך לדבר מרמה מטרות עסקים זמן ללא מקום
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
... הציע לעיתים להציג את התוצאה באופן ישיר, למשל על ידי הצגת תועלת ברורה כמו איך תוכל למכור את הדירה במחיר הגבוה ביותר או איך תוכל למנוע עיכובים במכירה. חשוב לדעת איך להציג את התועלת לשומע או לקורא בצורה ברורה ואטרקטיבית, ...
איתור צרכי לקוח חשיבות למכור באינטרנט אימון עסקים שיווק באינטרנט סקרנות המוצר שלך יעילות
תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
8:32תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... לגרום לאדם שמתלונן להרגיש טוב יותר, יש להבין תחילה מה הוא מעוניין לשמוע. כאשר אדם מתלונן, קיימות שתי דרכים עיקריות לענות לו: דרך אחת היא להסכים איתו ולהזדהות עם התלונה שלו. לדוגמה, אם הוא אומר מזג האוויר גרוע, אפשר ... מיד לתגובה נחרצת, אלא להגיב בצורה עדינה ולראות כיצד האדם מגיב לכך. לדוגמה, אם האדם אומר המוצר הזה מאוד יקר, אפשר לענות כן, המוצר הזה קצת יקר או המוצר הזה באמת יקר מאוד. לפי התגובה שתקבלו ממנו, תבינו האם הוא מעוניין שתסכימו איתו לחלוטין, או שהוא פתוח גם לדעה קצת שונה. ... הטכניקה של תגובה הדרגתית היא פשוטה וברורה: תחילה, יש לחזור בצורה מדויקת על מה שהאדם אומר. לדוגמה, כן, באמת המוצר יקר. אחר כך, יש לנסות תגובה דומה אבל עם שינוי קל לטובה או לרעה. לדוגמה, המוצר הזה באמת יקר, אבל אולי שווה את המחיר, או הוא יקר, אבל יחסית לאיכות זה סביר. לפי התגובה של האדם, אפשר להבין את הכיוון שהוא מעוניין ללכת אליו בשיחה ולהמשיך ...
איך לגרום לגברים להתאהב בי להקשיב שליליות איך לגרום לגברים לאהוב אותך מחיר יקר מידי ניהול לגרום לה לרצות אותי קיצוני
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
11:09בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
... אומרת שאם הוא יהפוך להיות יציב כלכלית - ייתכן שתשנה את דעתה. אדם שלא רוצה לקנות מוצר כי הוא יקר מדי, עשוי להשתכנע אם יוכיחו לו שהמוצר משתלם יותר ממה שנראה. מישהו שלא רוצה ללמוד מקצוע כי הוא חושב שהוא קשה מדי, יכול להשתכנע אם יראה שהמקצוע קל יותר ממה שחשב. העיקרון שאליעד כהן מדגיש הוא שכל רצון מורכב משני היבטים: רצון שיש לו סיבה ברורה, ורצון חסר סיבה נראית לעין. ... שאם תהפוך ליציב יותר כלכלית, יש סיכוי שהיא תשנה את דעתה. אם אדם לא רוצה לקנות מוצר כי הוא יקר מדי, שכנוע בכך שהמוצר משתלם יותר ממה שנדמה לו יכול לגרום לו לרצות לקנות אותו. אם מישהו לא רוצה ... אדם אומר לו אבל אני לא רוצה לקנות את זה לא מעוניין לקנות את זה עכשיו השאלה היא האם כעיקרון אם מישהו אומר אני לא רוצה ואני לא רוצה לקנות את זה האם בכל זאת ניתן לשכנע את הבן ... לו אבל אני לא רוצה אותך ואני לא רוצה אותך עזוב אותי אני לא רוצה אותך אבל השאלה האם כעיקרון אם מישהו מתעקש אני לא רוצה ואני לא רוצה היא אומרת לא רוצה אותך לא רוצה להיות איתך האם ... כי כשהוא לא רוצה אז הוא לא רוצה וזהו. אליעד: מה שאמרת זה נכון חצי אז בא נסביר מההתחלה בעיקרון כשבחורה אומרת למישהו נגיד אני לא רוצה אותך אוקי למה היא מתכוונת האם באמת זה אומר שהיא לא רוצה ... זאת באמת האמת או שכשהיא אומרת לו אני לא רוצה אותך היא באמת מתכוונת לזה אני לא רוצה אותך כעיקרון כאקסיומה מה האמת. ש: כאילו כרגע. אליעד: לא השאלה אם הדגש הוא על כרגע או שכשהיא אומרת לא רוצה ... לא רוצה אותך בלי סיבה בלי שכל עכשיו מה שקורה. ש: מה זה אבל ביחד? אליעד: קודם כל זה עיקרון כל רצון שיש לך במוח מצד האמת אתה רוצה אותו עם סיבה ורוצה אותו בלי סיבה, תחקור למה אתה ...
לקבל החלטות מחיר גבוה מידי רוצה אותי המחיר גבוה מידי הוא לא רוצה אותך לגרום למישהי להתאהב בי איך לגרום לבת להתאהב בך איך לגרום לאישה לרצות אותך
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי ... ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה מעולים יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן, או אולי מחיר יקר שמייצג איכות גבוהה במיוחד? אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים ... אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש. איך להשתמש נכון בביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים? גם הביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים הוא בעייתי ...
לקוח פוטנציאלי פגיעה תחושה הדרכת מכירות כתיבה ניסוח לקוחות מרוצים המחיר גבוה מידי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתנגד למחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מתנגד למחיר, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתנגד למחיר, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, ייעוץ אישי, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום מתנגד למחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 04:46:10 - wesi1