אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי להעלות מחיר ללקוחות? ✔שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק?

אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר.

נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת.

כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך. נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע.

אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך.

נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M ש"ח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך.

במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה.

כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב.

כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת.

אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנ"ל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים.

וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים.

לדוגמה, נניח שהעלות שלך להביא לקוח חדש, היא 100 ש"ח, ונניח שהתועלת שאתה מקבל מכך שאתה מביא עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 ש"ח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה.

כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד ביקוש, שווה את התועלת שלך, בכך שתיצור עוד ביקוש.

כי יתכן, שהעלות שלך ליצור עוד ביקוש, לא שווה את התועלת שאתה תקבל כרגע מליצור לך עוד ביקוש.

ולכן אם הגעת למצב שהעלות שלך להביא עוד לקוחות, לא שווה את התועלת שלך להביא עוד לקוחות, אז אתה צריך לחשב מסלול מחדש, לגבי שיטת השיווק שלך. ואתה צריך לחשוב מה לעשות כדי לעשות שיווק יותר חכם כדי שהעלות של השיווק, תהיה שווה את התועלת של השיווק.

אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד כנראה שיביא לך עוד תועלת.
האם לעשות נקודת מבט איך לעשות הרבה כסף לקוחות לא רלוונטיים האם תמיד צריך לעשות שיווק טיפולים כסף איך להיות עשיר לעשות כדי לעשות לקבוע מחיר האם להמשיך לעשות שיווק איך להעלות מחיר איך להעלות מחיר ללקוחות איך להעלות מחירים ביקוש גרוע האם להמשיך האם להמשיך לעשות שיווק האם לעשות האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש האם עוד ביקוש שווה עוד רווח האם תמיד צריך לעשות שיווק היצע היצע וביקוש היצע וביקוש ושיווק העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים העלאת מחירים ללקוחות יועץ יותר ביקוש ופחות היצע יותר ביקוש מאשר היצע יותר ביקוש מהיצע יותר מידי ביקוש יעוץ יעוץ שיווקי להמשיך להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחיר ללקוחות להעלות מחירים למה לעשות למה לעשות שיווק לעצור לעצור את השיווק לעשות שיווק לקבוע מחיר לקוח לקוחות לקוחות לא רלוונטיים לתמחר מה לעשות מחיר מחיר ללקוח מי לא צריך לעשות שיווק משפך שיווקי משפך שיווקי גרוע מתי לא טוב עוד ביקוש מתי לא לעשות שיווק מתי להעלות מחיר ללקוחות מתי לעצור את השיווק עודף עודף ביקוש פחות היצע ויותר ביקוש פחות היצע מאשר ביקוש פחות היצע מביקוש קביעת מחיר שיווק שיווק גרוע שיווק והעלאת מחירים שיווק והעלאת מחירים ללקוחות שיווק ועודף ביקוש שיווק כשיש המון ביקוש שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע שיווק לא טוב תמחור
האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
... כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? והפעם אסביר לגבי הנושא של העלאת מחירים ללקוחות. ובנושא הזה יש מספר שאלות מרכזיות: 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? 2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? 3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? 4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? 5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? 6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? 7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? 8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? אז קודם כל נתחיל מהשאלה הראשונה, והיא, 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? וכאן התשובה היא די פשוטה, בהתאם לנוסחה של איך לדעת האם כדאי או לא כדאי לעשות משהו, והיא שזה תלוי מה המטרה שלך בחיים. אם המטרה שלך היא להרוויח כמה שיותר כסף, אז התשובה לשאלה האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות , היא תלויה בכל מיני גורמים, במה האפשרויות שלך להעלות מחיר, בלי לאבד לקוחות וכולי. שאת זה אסביר בהמשך. אבל יתכן שהמטרה שלך היא לא בהכרח רק או בכלל לעשות כמה שיותר כסף, ואולי יש לך עוד כל מיני שיקולים אחרים, שבגללם דווקא כדאי לא להעלות מחיר ללקוחות. או במילים אחרות, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: תלוי מה המטרות שלך בחיים. אבל במידה ואתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, אז כנראה שהתשובה היא שברמה העקרונית כן כדאי לך להעלות מחיר ללקוחות. אבל כמובן שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, בצורה שתגרום לך להרוויח יותר ולא פחות. ולצורך העניין נדבר כאן רק מהשיקול של לעשות כמה שיותר כסף. ולכן, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: כן, באופן חד משמעי, במידה והמטרה היחידה שלך, היא אך ורק לעשות כמה שיותר כסף. ועכשיו אתן כמה ... שאולי יראו לא הגיוניות. אבל מטרתן היא לחדד נקודה מסוימת. וזה הולך כך: אז מה התשובה לשאלות הבאות: 2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? תשובה: בכמה שיותר. כמה שיותר, יותר טוב. 3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: עכשיו, מאתמול, באופן רטרואקטיבי, כאן ועכשיו תכף ומייד. כמה שיותר מהר יותר טוב. 4 - איך ... להגדיל את הביקוש שלך. אם תגדיל את הביקוש שלך, תוכל להעלות מחיר, כמה שתרצה, ביחס לביקוש שלך. אם לא, אז לא תוכל להעלות את המחיר שלך לאורך זמן, בלי להפסיד כסף. זה הכל. ולכן, איך להעלות מחיר ללקוחות בלי לאבד כסף ובלי לאבד רווחים? ואיך להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר ולהרוויח מזה כמה ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני ... פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי ... הכי הרבה, למשל 150 שח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 שח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו. מדוע בעלי עסקים חוששים להתעסק ... לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול ... צורך בהשקעת זמן נוסף. מה הטעות הבסיסית של בעלי העסקים? הטעות המרכזית של בעלי העסקים שאומרים טוב לי ככה היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך ... שוב, עדיין כדאי לקבל אותם, כי מבין הלקוחות החדשים שיגיעו, אפשר תמיד לבחור את אלה שיש להם סיכוי טוב יותר להפוך לקבועים. הגדלת הביקוש מאפשרת לבעל העסק להפעיל שיקול דעת ולבחור את הלקוחות המשלמים ... איכות הלקוחות והרווחיות של העסק. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי ... מתפקד במלואו, הוספת לקוחות חדשים יכולה להגדיל את הרווחים בדרכים אחרות. הגדלת הרווחים גם ללא הגדלת השעות כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי ... המשלמים יותר. גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים. ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים ... בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי ... גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי ... קבועים ולעולם לא ילכו אז זה הגיוני כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם. אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם. ש: בהנחה שהוא לא ... לא נכון זה לא נכון אם אני אביא לך לעסק עוד אלף לקוחות אתה תרוויח עוד כסף כי אתה תמכור עוד אלף מוצרים איך תרוויח? ש: תגדיל את המחיר. אליעד: אתה תגדיל את המחיר אתה פשוט תמשיך לעבוד את אותה כמות עם אותה כמות לקוחות אבל המחיר יהיה כפול זה הכל. עכשיו בעל העסק אם אתה בטוח שאתה לא יכול ... שיהיה לך עוד לקוחות אם אתה לא רוצה לעבוד נגיד יותר משמונה שעות ויש לך לקוחות לשמונה שעות ואתה לא משנה מה אתה לא יכול לעלות את המחיר אבל אם נגיד אני אביא לך עוד מאה אלף עוד אלף לקוחות עוד x ... כבר עובד כל היום אז בשביל מה אני צריך עכשיו עוד לקוחות מה אני אעשה איתם אבל זה לא נכון כי ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון? ש: כן. אליעד: הבנת? ש: ... לקוחות הוא בעצם מתכוון להגיד אני לא חושב שבאמצעות הלקוחות אני ארוויח עוד כסף כי הוא לא חושב שעוד לקוחות יאפשרו לו לעלות את המחיר. ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף. אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את ה
יעוץ מיני, שפיכה מוקדמת, גמירה מוקדמת, סקס, מיניות, יחסי מין, גמירה מהירה, אורגזמה מהירה, ריגוש מיני, משיכה מינית, גירוי מיני, גומר מהר, טיפול מיני, אובססיה מינית, איך לא לגמור מהר?
יעוץ מיני, שפיכה מוקדמת, גמירה מוקדמת, סקס, מיניות, יחסי מין, גמירה מהירה, אורגזמה מהירה, ריגוש מיני, משיכה מינית, גירוי מיני, גומר מהר, טיפול מיני, אובססיה מינית, איך לא לגמור מהר?
... לאורגזמות וזהו לסיים מהנוכחות. אליעד: אז? ש: ומה שאני לשאול זה אם אפשר כאילו, אם יש איזשהו טריק שאני יכול לעצור את זה ברגע כאילו את האיבוד שליטה. אליעד: התשובה, ... תראה הוא כרגע רע לו במשהו הוא רצה עצה איך לא יהיה לו רע נתתי לו, האם הוא יהיה מאושר במאה אחוז לא, יותר גרוע מזה אם עכשיו הוא יתחיל למלא את האובססיה שלו יותר ...
סדנה לאושר, סדנא למודעות עצמית, מהו אושר? איך להיות מאושר? סוד האושר, חקר הרצון העצמי, חקר האושר הפנימי, מה אני רוצה? מה יעשה אותי מאושר? מה יעשה אותך מאושר? חלק 5
סדנה לאושר, סדנא למודעות עצמית, מהו אושר? איך להיות מאושר? סוד האושר, חקר הרצון העצמי, חקר האושר הפנימי, מה אני רוצה? מה יעשה אותי מאושר? מה יעשה אותך מאושר? חלק 5
... או לשנות את הרצון שלך ביחס למה שקורה. אליעד אומר שהרכבת (המציאות) לא מתכוונת לעצור בשבילך, ואין לה שום רצון אחר מלבד להמשיך בדרכה. לכן, אם האדם מחליט שהוא רוצה בדיוק את מה שקורה לו, הוא למעשה לוקח את השליטה לידיו, ומבטיח לעצמו אושר ... כרצונו, אז אין לו יותר תלונות והוא מאבד את תחושת הזהות העצמית שלו. לכן הוא מעדיף להמשיך להתלונן ולהאשים את המציאות, במקום לקחת אחריות ולפתור את הבעיה. איך מתמודדים עם כאב וסבל לפי הגישה של אליעד? ... חייב למצוא משהו לשנות במציאות. אם האדם לא מוצא משהו לשנות, הוא סובל מהתחושה שאין לו מה לעשות. זה בדיוק אותו מנגנון כמו הסבל הפיזי: האדם לא רוצה את המציאות כפי שהיא, ומרגיש צורך בלתי פוסק לשנות אותה. ...
סדנה לאושר, סדנא למודעות עצמית, מהו אושר? איך להיות מאושר? סוד האושר, חקר הרצון העצמי, חקר האושר הפנימי, מה אני רוצה? מה יעשה אותי מאושר? מה יעשה אותך מאושר? חלק 9
סדנה לאושר, סדנא למודעות עצמית, מהו אושר? איך להיות מאושר? סוד האושר, חקר הרצון העצמי, חקר האושר הפנימי, מה אני רוצה? מה יעשה אותי מאושר? מה יעשה אותך מאושר? חלק 9
... לק עם כוכב, אותו אדם יעדיף את זו עם הלק החלק, כי הכוכב נראה לו קיצי. אך אליעד מדגיש שזו לא באמת תשובה מלאה, כי על האדם להמשיך לשאול את עצמו למה הוא מעדיף טבעי על פני קיצי. מה גורם לי להעדיף טבעי ולא קיצי? הסיבה להעדפת טבעי על קיצי נמצאת בשכבה עמוקה יותר: האדם מעדיף טבעי כי זה נתפס ... לא מספיקה, אלא יש לשאול מי מחליט מה אני רוצה, מי קובע מה אני רוצה, ולמה ברגע הנוכחי אני רוצה בדיוק את זה. המטרה היא לא לעצור בשכבה החיצונית (אני רוצה כי ככה אני רוצה), אלא להעמיק אל תוך מקור הרצון. מהו המקור האמיתי של הרצונות שלי? אליעד מלמד שהרצון אינו עומד בפני עצמו, אלא תמיד קשור ... לעומק את הרצון שלי? כדי לחקור לעומק, אליעד ממליץ לעבור על כל סיבה שאדם נותן לעצמו (כי זה יפה, כי זה חכם, כי זה טבעי) ולהמשיך ולשאול למה הוא רוצה דווקא את התכונה הזו. התהליך הזה ממשיך שוב ושוב עד שהאדם מגיע להבנה עמוקה שאין בעצם תשובה אובייקטיבית ברורה - אלא רק עובדת קיומו של הרצון ... יותר לגבי עצמך ולגבי מה שאתה חווה. כל עוד האדם מסוגל למצוא אפילו סיבה אחת לרצון שלו שאינה כי כך המציאות רוצה, עליו להמשיך לחקור. רק כאשר אין יותר אף סיבה פרט לככה אני רוצה, החקירה הסתיימה באמת. מהו אושר אמיתי? איך להיות מאושר באמת? חקר הרצון הפנימי למה אני רוצה דווקא את זה? איך ...
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
מהי משמעות? המשמעות של המשמעות, איך לנתח תהליכים? חיפוש משמעות, השתקפות עצמית, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך להבין את המציאות? להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
... שלנו. למשל, אם אנו מוצאים לסיפור משמעות מסוימת, אנו יכולים להמשיך ולשאול מה המשמעות של אותה משמעות, וכך להמשיך הלאה עד שלא נמצא עוד תשובות. בסוף התהליך הזה, נגלה שאין משמעות מוחלטת לשום דבר ושכל המשמעויות מבוססות על הרעיון הבסיסי שיש הבדל בין יש לאין. אבל אפילו ההבדל הזה ... תגיד, אני לא יודע אם בכלל יש הבדל בין יש לאין, ואז אתה לא יכול להמשיך את המשחק. רק בהבדל שבין יש לאין רק שם נגמר החיפוש. שאלה: לפי מה אנו מחליטים לתת משמעות כזאת ולא אחרת? אליעד: זאת שאלה כמו לפי מה אני מחליט החלטות באופן כללי? ... בעתיד וכו. מה זה נקרא מספר עליך, בסוף כאשר אתה קורה סיפור עליך לעצור ולבדוק, להתבונן ולשאול למשל, איפה הילדים בתוכי? איפה החוף ים בתוכי? הסיפור הוא למעשה עליך ובסיפור עצמו יש תשובות לכל השאלות שלך. למשל אתה הולך ברחוב, ויש לך איזה התלבטות ואתה לא יודע מה לעשות, אתה מסתכל הצידה ורואה משהו כתוב, ומבין דרך מה שכתוב מה עליך לעשות. או אתה לא יודע מה לעשות, אתה עוצר שנייה, הולך לשמוע שני אנשים, ודרך מה שהם דברו אתה יודע מה לעשות. זה לא מוחלט כי תמיד יש הפך, אך אתה יכול לראות שמאחורי כל שיחה בעולם, אתה יכול לראות שמאחוריה יש שכל שהוא התשובה לשורש של ההתלבטות שלך בכל נושא שהוא. תחשוב שאתה ...
מעשה מרב ובן יחיד, חיפוש רוחני, צדיק רשע, סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב, חיפוש עצמי, להתקרב לצדיק האמת, קושיות על הצדיק, מורה רוחני, מהו צדיק? מהו רשע? חיפוש האושר
מעשה מרב ובן יחיד, חיפוש רוחני, צדיק רשע, סיפורי מעשיות, רבי נחמן מברסלב, חיפוש עצמי, להתקרב לצדיק האמת, קושיות על הצדיק, מורה רוחני, מהו צדיק? מהו רשע? חיפוש האושר
... לדעת מי צדיק ומי לא, אלא מציע לאדם לבדוק בעצמו מה הוא באמת מרגיש ומה באמת יעזור לו. הוא מדגיש את החשיבות של ההקשבה העצמית, את הצורך לנסות, לבדוק, לא להירתע מקשיים, ולא לתת למחשבות שליליות וספקות לעצור אותו. מה הקשר בין הסיפור לבין חיפוש עצמי רוחני והתגברות על פחדים? הקשר ברור - רבי נחמן ...
ללמוד את רבי נחמן מברסלב במסירות נפש, אליעד כהן, לרוץ בלי לעצור, ליקוטי מוהרן
ללמוד את רבי נחמן מברסלב במסירות נפש, אליעד כהן, לרוץ בלי לעצור, ליקוטי מוהרן
... את רבי נחמן מברסלב במסירות נפש, אליעד כהן, לרוץ בלי לעצור, ליקוטי מוהרן כיצד ללמוד את רבי נחמן מברסלב במסירות נפש? הנושא המרכזי שעליו מדבר אליעד כהן בהרצאה זו ... את רבי נחמן באמת, חייבים למשוך את עצמך עד הקצה, עד שאתה כמעט מתעלף מעייפות או מתשישות. הוא אומר שאם אדם עייף וחש שאינו יכול להמשיך יותר, עליו לנסות להמשיך בכל זאת, עד שהגוף יכריע אותו ולא יאפשר לו להמשיך. זאת הצורה שאליעד מתאר כלימוד אמיתי - לא לעצור כשקשה, אלא רק כשהגוף כבר מתמוטט. זו היא בעיניו מהותה של מסירות נפש אמיתית בלימוד. מה המשמעות של להבין ... שהוא הבין שבתוך דברי רבי נחמן קיים משהו חשוב מאוד, משהו נסתר שיש לגלות, ולכן כל עוד לא השיג אותו, הוא לא יכול היה להרשות לעצמו לעצור או להפסיק. התהליך שאליעד מתאר הוא של חיפוש אינסופי, שבו הלומד לא מסתפק לעולם במה שהבין עד כה, אלא ...
אלימות חברתית - ממה נובעת אלימות בחברה? איך לעצור את האלימות בחברה? חלק 2
... חברתית - ממה נובעת אלימות בחברה? איך לעצור את האלימות בחברה? חלק 2 ואחרי שהבנו ... בכך שאנשים אלימים כלפי עצמם. עכשיו השאלה הנשאלת היא, כיצד בעצם אפשר לעצור את האלימות החברתית? ומה בדיוק אפשר ... אחרים. ועכשיו נחזור לשאלה ונשאל, מה בעצם צריך לעשות ברמה המעשית כדי לעצור את האלימות החברתית? ונחדד את השאלה ונשאל, מה בעצם יכול לעשות כל אחד ואחד באופן פרטי כדי לעצור את האלימות? והתשובה האמיתית ביותר ... תגובת שרשרת שיוצרת בסופו של דבר אלימות חברתית. ולכן, הדרך הנכונה ביותר לעצור את האלימות החברתית, היא על ידי זה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מתי להעלות מחיר ללקוחות?, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתי להעלות מחיר ללקוחות?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, רטוריקה, קואצינג מומלץ בתחום מתי להעלות מחיר ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5039 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 13:11:20 - wesi1