אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משכורות לעובדים ✔משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
מהי הדרך הנכונה לקבוע שכר לעובדים?

אליעד כהן פתח את הרצאתו בשאלה חשובה ומרכזית: האם כדאי לשלם לעובד כמה שפחות משכורת או כמה שיותר משכורת? על פי התפיסה הראשונית, רוב האנשים עשויים לחשוב שעדיף לשלם לעובד פחות, כי זה יקטין את ההוצאות של העסק ויגדיל את הרווח. אך אליעד מציין שזו אינה בהכרח האמת המוחלטת, ושיש גם היגיון לשלם לעובד שכר גבוה יותר.

למה יש היגיון לשלם לעובד שכר נמוך?

ההיגיון לשלם לעובד שכר נמוך טמון במטרה של העסק להרוויח יותר. המשכורת שמשלמים לעובד מהווה הוצאה, וההוצאות משפיעות ישירות על הרווח של העסק. ככל שהמעסיק משלם פחות לעובד, כך ההוצאות פוחתות, ולכן הרווחים עשויים לגדול. אליעד מסביר שלפעמים נראה הגיוני לצמצם את השכר של העובדים כדי להגדיל את הרווח של העסק.

למה יש היגיון לשלם לעובד שכר גבוה?

מצד שני, יש גם יתרונות לשלם לעובד שכר גבוה יותר. עובדים שמרוויחים יותר, בדרך כלל יהיו מרוצים יותר, ירגישו מוערכים יותר, ועשויים להשקיע יותר בעבודתם. במקרים כאלו, העובד עשוי להיות גם יותר מקצועי ונאמן, ולמעסיק יש סיכוי גבוה יותר לשמור אותו בעסק לאורך זמן. כשעובד מרוצה, הוא יכול להוות נכס חשוב לעסק ולהגדיל את ההכנסות של החברה.

האם הגיוני שהעובד ירוויח יותר מהמעסיק?

אליעד מציין שייתכנו מצבים בהם העובד מרוויח יותר מהמעסיק. לדוגמה, אם העובד מקבל בונוסים גבוהים עבור מכירות שהוא מבצע, ייתכן שהסך הכולל של תגמוליו יעלה על רווחי המעסיק עצמו. השאלה שהוא מציג היא אם זה אמור להפריע למעסיק. התשובה היא לא בהכרח. המעסיק לא אמור לדאוג כמה העובד מרוויח בהשוואה אליו, אלא האם הרווח הכללי של העסק הוא המקסימלי שניתן להשיג.

כיצד קובעים את גובה השכר?

ההחלטה לגבי גובה השכר לעובד צריכה להיעשות לפי תרחישים שונים שיבחנו את ההשפעה על הרווח. אם המעסיק משלם שכר מינימום, ההוצאות יהיו נמוכות, אך ייתכן שהעובד יהיה פחות מקצועי ופחות מחויב לעסק. אם המעסיק משלם שכר גבוה יותר, ייתכן שההוצאות יגדלו, אך ייתכן גם שהעובד יהיה מיומן יותר ויוכל להניב יותר רווח לעסק. שאלת מפתח כאן היא לא רק כמה לשלם, אלא גם איזה תוצאה צפויה לעסק כתוצאה מהשכר שמציעים לעובד.

איך לתמרץ עובדים לשיפור התוצאות?

מעבר לשכר הבסיסי, ישנן דרכים רבות לתמרץ את העובדים כדי להגדיל את רווחי העסק, כמו בונוסים, אופציות, מניות, או אפילו רכב חברה. כל תמריץ כזה יכול להגדיל את המוטיבציה של העובד ולהגביר את המחויבות שלו להצלחת העסק. אליעד מדגיש שהמעסיק יכול לבחור להגדיל את השכר של העובד במטרה לשפר את ביצועיו, ובכך להגדיל את הרווחים הכלליים של העסק.

האם כדאי לפטר עובד ולהביא עובד חדש בשכר גבוה יותר?

שאלה נוספת שעולה היא האם כדאי לפטר עובד שמרוויח פחות, אך לא מביא את התוצאות הרצויות, ולהביא במקומו עובד בשכר גבוה יותר שיביא יותר רווחים לעסק. אליעד מציין שזו בהחלט אפשרות שיכולה להיות הגיונית, במיוחד אם עובד חדש בתנאים טובים יותר יביא לשיפור בביצועים ובתפוקה הכללית של העסק.

מה על המעסיק להתמקד בו בקביעת השכר?

לסיכום, אליעד מציין שהמעסיק לא צריך להתמקד בשאלה כמה העובד מרוויח, אלא בכמה העסק מרוויח בסופו של דבר. אין שום סיבה שהמעסיק יתמקד בהכנסות של העובד, אלא רק בהכנסות של העסק. המעסיק צריך לשאול את עצמו כיצד הוא יכול לשלם את השכר המתאים ביותר לעובד, כדי להניב את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר עבור העסק.
מדוע יש היגיון לשלם לעובד כמה שפחות משכורת?

רווח העסק נקבע מתוך ההפרש שבין ההוצאות לבין ההכנסות, ולכן התשלום לעובד מהווה חלק מההוצאות. כאשר המשכורת נמוכה יותר, ההוצאות קטנות יותר, ועשויות להיווצר יותר הכנסות נטו (רווח). כך נראה לפעמים הגיוני לצמצם את השכר של העובד כדי להגדיל את הרווחים.

מדוע יש היגיון לשלם לעובד כמה שיותר משכורת?

יש מקרים שבהם כדאי לשלם לעובד שכר גבוה יותר, כיוון שזה עשוי לגרום לו להיות מרוצה, להשקיע יותר בעבודה, להיות מקצועי יותר ולרצות להמשיך לעבוד באותו מקום. כך העסק יכול להרוויח יותר בזכות העובד, חרף המשכורת הגבוהה יותר.

האם הגיוני שהעובד ירוויח יותר מהמעסיק?

ייתכנו מצבים שבהם העובד מרוויח יותר מהמעסיק עצמו. לדוגמה, אם העסק מוכר מוצר מסוים, והעובד מתוגמל בבונוסים משמעותיים, ייתכן שסך התגמולים שיקבל יהיה גבוה יותר מסך הרווחים של המעסיק. עם זאת, אין זה אמור להפריע למעסיק אם התוצאה הסופית עבורו היא רווח גבוה. כלומר, השאלה העיקרית היא כמה המעסיק מרוויח, ולא כמה העובד מרוויח ביחס אליו.

כיצד קובעים את גובה השכר המתאים לעובד?

ההחלטה על השכר צריכה להיעשות באמצעות בחינה של תרחישים שונים:

- אם המעסיק משלם משכורת נמוכה (למשל שכר מינימום), ההוצאות החודשיות פוחתות, אך כך גם עלולה לרדת איכות העבודה או רמת המוטיבציה של העובד.

- אם המעסיק משלם משכורת ממוצעת או גבוהה, ייתכן שההוצאות גדלות, אך יכול להיות שעלות זו תתגמל את העסק דרך עובד מיומן יותר או מוטיבציה גדולה יותר, וכתוצאה מכך הרווח עשוי לצמוח.

- יש לשקול גם כמה עובדים ניתן לגייס תחת תקציב נתון. לדוגמה, אם מתכננים להשקיע 20,000 שקלים בחודש בעובדים, עולה השאלה האם כדאי לגייס עובד אחד ברמה גבוהה מאוד, או לגייס כמה עובדים בשכר נמוך יותר.

מדוע על המעסיק להתמקד ברווח האישי ולא בשכר העובד?

ההמלצה היא להתמקד בכמה כסף המעסיק מרוויח ולא בכמה כסף העובד מקבל. השיקול המרכזי הוא מציאת הנוסחה המיטבית שבה העסק מרוויח הכי הרבה, ללא קשר להבדלים בין שכר העובד לשכר המעסיק. אם מסתבר שדווקא העלאת השכר לעובד תביא לרווחים גבוהים יותר לעסק, הרי שזה מה שכדאי לעשות.

כיצד לתמרץ עובדים על מנת להגדיל את רווחי העסק?

מעבר לשכר החודשי הבסיסי, יש אפשרות להשתמש בתמריצים שונים, כגון בונוסים, אופציות, מניות ורכב חברה. הרעיון הוא לעודד את העובד להשקיע יותר ולהגביר את מחויבותו להצלחת העסק. מצד שני, לעיתים עדיף לפטר עובד שמשתכר פחות אך לא מביא תוצאות מספקות, ולהעסיק עובד אחר בשכר גבוה יותר שמבטיח תשואה גבוהה יותר לעסק.

איך להחליט אם להעלות שכר או לחפש עובד אחר?

חשוב לשאול: מהו שכר העובד וכמה הוא תורם לרווחים? אם שכר נמוך מספק תוצאות בינוניות, ייתכן שדווקא הגדלת השכר תיצור עלייה משמעותית בתפוקה. אם אין אפשרות להגיע לתוצאות הרצויות, אפשר לבחון גיוס של עובד אחר בשכר גבוה יותר.

למה לא להיבהל מכך שהעובד מקבל חלק גדול מההכנסות?

גם אם לעובד מובטחים אחוזים גבוהים מהרווחים, המטרה הסופית של המעסיק היא להשיג לעצמו רווח משמעותי ככל האפשר. במקרים מסוימים, כדאי אפילו לתת לעובד תנאים מעולים, אם התוצאה היא שיפור ניכר בתפוקה, בלקוחות ובהכנסות הכוללות שמגיעות אל העסק.

כיצד ליישם בפועל את חישוב המשכורות מול רווחי העסק?

מומלץ לערוך טבלה של תרחישים לפי גובה המשכורת או סך ההשקעה בעובדים. בכל תרחיש בודקים כמה רווח נשאר בסוף החודש או השנה. יש לזכור כי לא מדובר רק בהוצאת השכר, אלא גם בכמה העובד, או העובדים, צפויים לייצר לחברה כתוצאה מהמשכורת. כך מקבלים תמונה רחבה יותר ומקבלים החלטות שמביאות לרווח מיטבי.
יעוץ ארגוני למנהלים, האם להעלות משכורת לעובד? האם להוריד משכורת לעובד יקר? האם לפטר את העובד? האם לגייס עובד יותר יקר? האם לגייס עובד יותר זול? מתי לתת העלאה בשכר? מתי להוריד את השכר? מתי לתת העלאה במשכורת? מתי להוריד את המשכורת? איך לנהל עובדים? איך לקבוע משכורות? כמה עובדים לגייס? איך לגייס עובדים טובים? אימון למנהלים בארגון, משאבי אנוש, גיוס עובדים, לגייס עובדים, עובדים זולים, עובדים יקרים, עובד זול, עובד יקר, שכר מינימום, השכר הממוצע במשק, עלות מעביד, עלות עובד, לשלם כמה שיותר משכורת, לשלם כמה שפחות משכורת, איך לראיין עובד? איך לגרום לבוס לתת לך העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? איך לשכנע את הבוס לתת יותר משכורת?
דוגמה משכורות מקצוע רווחיות להצליח ב הכנסות הוויה קבלת החלטה דרך מתי לתת העלאה בשכר האם לגייס עובד יותר יקר איך לקבוע איך לקבוע את גובה השכר גובה השכר גיוס עובדים כמה כמה משכורת להציע כמה משכורת לשלם כמה משכורת לשלם לעובד כמה משכורת לשלם לעובדים כמה שכר כמה שכר לתת כמה שכר לתת לעובד לגייס לגייס עובד לגייס עובדים להרוויח יותר לפטר לפטר עובד לפטר עובדים לפי מה לקבוע את השכר לקבוע לקבוע את גובה השכר לשלם לעובד לשלם לעובדים לתגמל לתגמל עובד לתגמל עובדים לתמרץ לתמרץ עובדים לתת מוטיבציה מוטיבציה ל מוטיבציה לעובדים משכורות משכורות לעובדים משכורת עובד עובד שמרוויח יותר מהבוס עובדים פיטורים שכר תגמול תמרוץ
מקצועות מבוקשים, היצע וביקוש בשוק העבודה, מקצועות נדרשים, פיתוח קריירה בהייטק, מקצוע רווחי, איזה מקצוע ללמוד? במה הכי כדאי לעבוד? מקצוע נדרש, מקצועות העתיד, מקצוע מבוקש, מקצועות רווחיים, גובה השכר, עבודה בהייטק, לעבוד בהייטק
מקצועות מבוקשים, היצע וביקוש בשוק העבודה, מקצועות נדרשים, פיתוח קריירה בהייטק, מקצוע רווחי, איזה מקצוע ללמוד? במה הכי כדאי לעבוד? מקצוע נדרש, מקצועות העתיד, מקצוע מבוקש, מקצועות רווחיים, גובה השכר, עבודה בהייטק, לעבוד בהייטק
... רווחי? מקצועות מבוקשים בשוק העבודה איך לבחור מקצוע עם שכר גבוה? למה בהייטק מרוויחים הרבה? מה משפיע על גובה המשכורת? איך לדעת מה המקצועות של העתיד? פיתוח קריירה בהייטק משכורות לעובדים , שינוי קריירה, הסבה מקצועית, מה המקצוע הכי מבוקש בשוק? מה המקצוע הכי רווחי? מה המקצוע הכי משתלם? מקצועות הכי מבוקשים, מקצועות הכי רווחיים, איך לקבל העלאה ...
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
... שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע איך לגרום למישהו להסכים איתך בלי שירגיש? אליעד כהן מסביר ... מחמאה על כך שהוא חכם, והתנית את המחמאה בהסכמה. אם האדם לא יסכים איתך, הוא מסתכן בכך שיאבד את המחמאה שנתת לו - לכן נוצרת אצלו מוטיבציה פנימית לאבד את המחמאה. הוא יחשוש לאבד את המחמאה שנתת לו ולכן יעדיף להסכים איתך. אליעד מדגיש ... נכון. הוא מעדיף להימנע מלקחת את הסיכון להיראות טיפש, ולכן יסכים איתך, אפילו אם זה לא בהכרח מה שהוא מאמין באמת. אליעד מסביר שזה עובד כי רוב האנשים לא מחפשים את האמת אלא רוצים להרגיש טוב עם עצמם. אנשים מוכנים לוותר על האמת, ... חושב משהו, ולבדוק פעמיים את הכיוון שאתה מעדיף, כי הסיבה לכך שאתה מעדיף אותה עשויה להיות רגשית ולא שכלית. האם תמיד השיטה הזו עובדת? אליעד מציין כי יש גם סיכוי שהמניפולציה הזו לא תעבוד על אנשים מסוימים. לפעמים האדם עשוי דווקא ... שתסכים איתי. אתה יכול לבוא למישהו להגיד לו אם תסכים איתי אני אתן לך מיליון ואז הוא יסכים איתך. תראה, אני מסביר לך איך המוח שלך עובד עליך. עכשיו, אז יש מצב שאתה משכנע מישהו, אתה אומר לו אם תסכים איתי, אני אתן לך, זה מצב אחד. ...
שעמום של ילדים, שעמום בחיים, למה משעמם? אושר יחסי, אושר מוחלט, תחושת מיצוי, תחושת שעמום אצל ילדים, איך לתגמל מורים? איך לתגמל ילדים? חינוך ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים
שעמום של ילדים, שעמום בחיים, למה משעמם? אושר יחסי, אושר מוחלט, תחושת מיצוי, תחושת שעמום אצל ילדים, איך לתגמל מורים? איך לתגמל ילדים? חינוך ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים
... של ילדים, שעמום בחיים, למה משעמם? אושר יחסי, אושר מוחלט, תחושת מיצוי, תחושת שעמום אצל ילדים, איך לתגמל מורים? איך לתגמל ילדים? חינוך ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים מה גורם לשעמום אצל ילדים ואנשים? איך להתמודד עם שעמום? שעמום הוא תחושה שהאדם חווה כאשר הוא לא מוצא עניין במעשיו או ... אותו. כלומר, הוא הגיע למצב שבו הוא כבר לא מרגיש שיש לו עניין נוסף בהמשך המשחק. תחושת המיצוי היא אחד הגורמים לשעמום, מאחר שהיא קשורה לעובדה שהאדם לא מוצא ערך נוסף או אתגר בדבר שבו הוא עוסק. כיצד ניתן להתמודד עם שעמום אצל ילדים? שעמום אצל ילדים נוצר כאשר הם לא מוצאים אתגר או עניין במשחקים או בפעילויות ... יותר במשחק. לדוגמה, ילד שיתמודד עם אתגרים שנראים לו קשים יותר או שיצטרך להשקיע יותר מחשבה במשחק, ימצא את המשחק מעניין יותר. כיצד ניתן לתגמל ילדים ומורים? התגמול לא חייב להיות בכסף, אלא חשוב להתאים אותו לפי הערכים והתחומים החשובים לכל אחד. לדוגמה, אליעד מדבר על הצורך להבין את המוטיבציה של הילדים והילדים בדרך שהם רואים את העולם. אם נגיד לילד שהוא יכול לזכות בכסף על כך שיתאמץ, אנחנו עלולים להוריד את הערך של הגמול כי לילד לא יהיה אותו עניין מלהשקיע במשהו שהוא לא מוצא בו עניין אמיתי. מהי דרך החינוך הטובה ביותר? החינוך צריך להיות מותאם אישית לכל ילד. חשוב להבין את המוטיבציות של הילדים ולספק להם אתגרים, תחושת משמעות והנאה. ילדים לא תמיד צריכים להתמודד עם עונשים או גמול בכסף, אלא עם אתגרים שמרגישים להם משמעותיים ומספקים. למשל, אם ילד לא ... עניין ומשמעות במשחק או פעולה. מהו שעמום? מה גורם לשעמום? איך להתמודד עם שעמום אצל ילדים? מהו אושר מוחלט ויחסי? מהו מיצוי בחוויה? איך לתגמל ילדים ומורים? ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה הספציפית. מה לעשות כשהעובד נותן תשובות לא ענייניות? דוגמה נוספת שאליעד הציג מתייחסת למקרה בו
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
... מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות האם הצבת יעדי מכירות היא דרך טובה להגברת מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מתייחס אליו הוא האם הצבת יעדי מכירות מספריים היא הדרך האידיאלית להגדיל את התוצאות במכירות ולהגביר את המוטיבציה האישית והארגונית. הסוגיה מוצגת משני כיוונים שונים ובצורה מפורטת, כולל כל ההסברים והדוגמאות שנתן אליעד כהן בהרצאה. מהן הסיבות בעד ונגד הצבת ... הלב של האדם ולהגביר את המוטיבציה שלו, מכיוון שיש לו מטרה ברורה להשיג. מצד שני, קיימת בעיה עם שיטה זו, מכיוון שאם האדם לא מצליח להגיע ליעד שהציב, הוא עלול להרגיש תסכול, אכזבה, וירידה במוטיבציה הכללית. לדוגמה, אם אדם קובע יעד למכור בסכום מסוים ולא מגיע לכך, הוא עשוי לחוש כישלון ולהתייאש באמצע היום. לעומת זאת, אם היעד שהציב נמוך מדי, ... באותו יום. לדוגמה, במקום לקבוע היום אמכור 100 יחידות, האדם יכול להחליט היום אני אתאמץ עד שאני ארגיש מותש לגמרי, או אתאמץ עד שלא אוכל לדבר יותר עם לקוחות מרוב מאמץ. לפי הגישה ... מכירות: כאשר האדם מרגיש חוסר מוטיבציה או במצב רוח ירוד בבוקר, והיעד המספרי משמש כאמצעי להכניס אותו לתהליך המאמץ. כשהיעד המספרי משמש ככלי משחקי לעורר את סקרנות האדם לבדוק האם אצליח ... אישיים לבין הצבת יעדים לעובדים? כן. אליעד כהן מדגיש שהצבת יעדים מספריים היא רלוונטית בעיקר כשמדובר בניהול עובדים, מכיוון שלמנהל אין דרך ישירה למדוד את המאמץ הפנימי של העובד. לכן, הוא חייב לקבוע יעד חיצוני ברור, כמו מספר מכירות, כדי למדוד ביצועים. לעומת זאת, האדם מול עצמו לא צריך את המדידה החיצונית ויכול להעריך ישירות את מידת המאמץ שלו. לדוגמה, מנהל עשוי להציב לעובד יעד ברור של למכור 50 מוצרים, כדי שיוכל להעריך את התפוקה של העובד. אולם האדם כלפי עצמו יכול פשוט להחליט אני מתאמץ היום ככל יכולתי ללא תלות במספרים. איך הגישה של אליעד כהן להצבת יעדים רלוונטית לאימון ... התמודדות עם הצבת מטרות מוטיבציה פנימית מול חיצונית ניהול זמן והתייעלות שיטות להגדלת מכירות איך להגדיל מאמץ ולהגיע לתוצאות הצבת יעדי מכירות - האם זה טוב או לא? יש שני צדדים ... זה מפקס את האדם ומגביר את המוטיבציה שלו. מצד שני, זה עלול להיות בעייתי כי אם הוא לא משיג את היעד, הוא עלול להתאכזב ולהתייאש. השאלה המרכזית היא האם הצבת יעדים היא האידיאלית, ... אדם למכירות. האם זה אידיאלי לקבוע יעד מכירות מספרי? יש מי שיגיד שעדיף להגיע למצב שבו יש כל כך הרבה פניות שלא צריך להציב יעד מכירות. אך גם כאשר יש זרם קבוע של לקוחות, עדיין אפשר ... לעצמך רף של מכירות - למשל, לקבוע אני רוצה למשוך לקוחות שמוכנים לשלם כפול. השאלה היא האם יש דרך טובה יותר להציב לעצמך מטרה. האם כדאי לקבוע יעד של מאמץ במקום יעד של מכירות? אחת הבעיות עם הצבת יעד מכירות מספרי היא שהוא לא משקף בהכרח את המאמצים של האדם. אם היעד גבוה מדי, הוא עלול ... מתאימה יותר כאשר מדובר בעובדים, כי המעסיק לא יכול לפקח על המאמץ שלהם ולכן נותן להם מספר כדי לבדוק את התפוקה שלהם. אבל מול עצמך, עדיף להציב יעד של מאמץ - אני רוצה להתאמץ עד ... להתאמץ כמה שיותר, אז אין טעם לקבוע מספרים מראש - עדיף פשוט להתאמץ עד שהגוף לא יכול יותר. אבל אם המטרה היא להתחרות או להתאים את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני לעבוד עם ... אם יש צורך במספרים כדי לעורר מוטיבציה או כחלק ממשחק מנטלי, זה בסדר, אבל עדיף להתרכז בשאלה כמה אני מוכן להתאמץ? ולא בשאלה כמה אני אמור למכור?. התמודדות עם הצבת מטרות מוטיבציה פנימית מול חיצונית ניהול זמן והתייעלות שיטות להגדלת מכירות איך להגדיל מאמץ ולהגיע לתוצאות ועכשיו הנושא של הצבת יעדים של מכירות הצבת יעדי ... נגיד שרוצה להעלות לעצמו את המוטיבציה הוא אומר לעצמו היום נגיד אני מציב לעצמי רף למכור אלף דולר נגיד. ש: אם הוא מצליח זה עולה לו חבל על הזמן. אליעד: השאלה אבל האם זה האידיאל האם לקבוע לעצמך מטרה האם זה האידיאל מה אתה אומר? ש: לדעתי בדרך זה כי אין בהתחלה אבל האידיאל זה להגיע למצב שאתה מקבל כל כך הרבה פניות שאתה כבר. אליעד: מה ... רוצה להציב יעד של מכירות לעובד שלך שאתה לא יודע כמה הוא יכול להתאמץ אז אתה מציב לו איזה יעד כדי לראות מה הוא יכול ומה הוא לא יכול אבל מול עצמך כבן אדם עדיף לך לא להציב יעד ...
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך, להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו ... יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה המנהל שלהם. וזה שאתה מאחר לעבודה, זה לא בהכרח משום שהעבודה לא חשובה לך, אלא אולי משום שיש לך עוד עסקים דברים חשובים דברים עבור העסק שאתה עושה מחוץ לעסק, ושלכן אתה מאחר לעבודה. וכן חשוב לך לגרום להם לראות אותך, לא כמו כולם. וצריך לדעת גם לתת להם ... ליצור מולם תחושה של סמכותיות. ולא באמצעות זה שתשדר להם שאתה יכול לזלזל בעבודה, אלא באמצעות זה שתשדר להם שאתה לא עובד בצורה רגילה בהכרח, אלא בצורה שונה. ...
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
... עובדים, מוטיבציה לעובדים , איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו, אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב. כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך , הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו קול שלילי שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד למנהל בטווח הארוך. איך לדבר עם עובדים בצורה נכונה? אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות איך להעלות מוטיבציה ולהגדיר מדדי הצלחה? בכדי להבין כיצד להעלות מוטיבציה, אליעד כהן מסביר שגורם מרכזי להצלחת תהליך זה הוא היכולת לזהות את ההתקדמות. אם לאדם יש אינדיקציה ברורה להראות שהוא מתקדם בדרך למטרה שלו, הדבר יגביר את המוטיבציה להמשיך. כאשר אדם לא יודע אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש כאילו הוא לא עושה שום דבר, גם אם בפועל יש התקדמות. חשוב מאוד להבין את חשיבות אינדיקציה זו, שכן היא מקנה תחושת התקדמות אמיתית, מה שמעורר רצון להמשיך ולשאוף למטרה. מהי אינדיקציה להתקדמות וכיצד היא משפיעה על המוטיבציה? בזמן שמישהו מציב לעצמו מטרה, הוא רוצה לדעת כל הזמן האם הוא באמת מתקדם ... עשוי לחשוב שהוא לא מתקדם, גם אם למעשה הוא כן. לדוגמה, אם אדם יצא למסע ארוך ואין לו דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש שהוא דורך במקום - מצב שעשוי להוביל אותו לוותר על מאמציו. אחת הדרכים להעלות את המוטיבציה היא על ידי מתן אינדיקציה ברורה של התקדמות, שתספק לאדם תחושת סיפוק. עם זאת, ישנם סיכונים בכך, משום שלפעמים כאשר אדם מקבל אינדיקציה, הוא עלול לגלות שההתקדמות אינה כפי שחשב. כך, כשהוא נחשף לאמת, הוא עלול לאבד את המוטיבציה . אם הוא היה בטוח שהוא מתקדם, רק כי לא היה לו אינדיקציה, ופתאום הוא מגלה שהוא לא מתקדם כפי שחשב, זה עשוי להוביל לתסכול ולירידה במוטיבציה. כיצד להשתמש באינדיקציה כדי להעלות מוטיבציה? אליעד מציין שהשימוש באינדיקציה להתקדמות יכול להועיל אם עושים זאת בצורה חכמה: בזמן אמת - אם האינדיקציה לא מעודכנת בזמן אמת, האדם לא יראה את ההתקדמות שלו בזמן המתאים, מה שיכול להוריד את המוטיבציה. במרחקים קצרים - אינדיקציה שעדכונה מרוחק מדי עלולה לגרום לאדם להרגיש ... בכלל, גם אם יש התקדמות ממשית. מותאמת למציאות - אם האינדיקציה לא מדויקת או לא אמינה, היא עשויה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא מתקדם כשבפועל הוא כן, או להרגיש שהוא מתקדם כאשר הוא לא. לסיכום אם רוצים להעלות את המוטיבציה, יש לתת לאדם אינדיקציה ברורה על התקדמותו. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה עדכנית, מדויקת ומוגשת בזמנים קצרים, כדי שהיא לא תיצור אשליה או תסכול. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך ליצור מוטיבציה? כדי להבין איך ליצור מוטיבציה, חשוב להבין שאחד הגורמים המרכזיים שמשפיעים עליה, לטוב ולרע, הוא האינדיקציה להתקדמות - כלומר, האם האדם רואה שהוא מתקדם בדרך למטרה שלו. החשיבות של אינדיקציה להתקדמות כאשר אדם מציב לעצמו מטרה, אחד הדברים המשפיעים על השאלה אם תהיה לו מוטיבציה להמשיך הוא האם יש לו אינדיקציה ברורה שמראה לו את ההתקדמות שלו. לדוגמה, נניח שאדם יוצא למסע ארוך. אם אין לו שום דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עלול לאבד את המוטיבציה שלו, אפילו אם בפועל הוא כן מתקדם. זה קורה מפני שהוא מרגיש שהוא דורך במקום, גם אם המציאות שונה מכך. כלומר, גם אם יש לו התקדמות אמיתית, ההרגשה הסובייקטיבית של חוסר התקדמות עלולה לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך אינדיקציה עוזרת למוטיבציה? הרבה פעמים, כדי להעלות את המוטיבציה של אדם, צריך לספק לו אינדיקציה ברורה ומוחשית לגבי ההתקדמות שלו. ברגע ... אדם מקבל אינדיקציה להתקדמות, הוא מגלה שהוא לא באמת מתקדם כמו שהוא חשב. אם קודם הוא האמין שהוא מתקדם, רק מפני שלא הייתה לו אינדיקציה שמראה את ההתקדמות (או היעדרה), ברגע שהוא נחשף לאמת הוא עלול לאבד את המוטיבציה לחלוטין. כלומר, אם אדם חשב בטעות שהוא מתקדם, רק כי לא הייתה לו דרך לבדוק זאת, וברגע שהוא רואה את התמונה האמיתית הוא מבין שהוא למעשה לא מתקדם - זה עלול לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך להשתמש נכון באינדיקציה להתקדמות? לכן, אם למישהו חסרה מוטיבציה, אחת הדרכים להעלות אותה היא לספק לו אינדיקציה ברורה להתקדמות. עם זאת, ... מתקדם כלל, גם אם בפועל כן יש התקדמות. מותאמת למציאות - אינדיקציה לא אמינה עלולה לייצר אשליה מסוימת של התקדמות או לחילופין לגרום לתסכול אם היא תחשוף שהתקדמות אמיתית לא קיימת. לסיכום אם אתם רוצים לשפר את המוטיבציה שלכם או של אחרים, חשוב לוודא שישנה אינדיקציה ברורה שמראה את ההתקדמות. בלי אינדיקציה, אדם עלול לחשוב שהוא לא מתקדם, גם אם הוא כן. מצד שני, אינדיקציה יכולה גם לחשוף חוסר התקדמות אמיתי ולגרום לאובדן מוטיבציה. לכן, יש להשתמש בה בחכמה, כך שתשמש כמקור להשראה ולא לייאוש. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
... עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק מה לעשות כשעובד שכיר רוצה להיות שותף בעסק? כאשר עובד שכיר מחליט שהוא רוצה להיכנס כשותף עסקי, יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון. עובד שכיר עשוי להרגיש שהוא משקיע מאמץ רב, ובשל כך מגיע לו חלק מהרווחים. הוא עשוי לטעון שזה לא הוגן שבעלי העסק מרוויחים את רוב הכסף הגדול, ואילו הוא לא נהנה מכך באותה מידה. עובד כזה בעצם אומר: למה אני צריך לעבוד קשה מבלי לקבל אחוזים? אני רוצה שותפות עסקית אמיתית, מגיע לי יותר מתגמול פשוט של שכיר. דוגמה שאליעד כהן נותן היא: השכיר, המלפפון, מחליט להפוך לגנן, השכיר רוצה להפוך לעצמאי. אך כאן טמונה נקודה מרכזית: לפני שמסכימים להכניס עובד כשותף עסקי, יש לוודא שהוא מבין לעומק מה המשמעות של שותפות אמיתית. כיצד אפשר לתגמל עובד שרוצה להיות שותף, ללא הכנסת שותף לעסק? אליעד כהן מציע כשלב ראשוני, להציע תגמול עובד בהתאם לביצועיו והישגיו. למשל: אפשר לתת לו אחוזים מסוימים מהמכירות שהוא מביא. אפשר לתת לו תגמול או בונוס בהתאם להישגים, לרווחים או למחזור העסק. כך הוא ירגיש שהוא חלק מההצלחה העסקית, בלי להפוך לשותף מלא בעסק. זוהי דרך מקובלת ונפוצה שמאפשרת להכיר בהישגים של העובד ולהעניק לו תחושת סיפוק ושייכות. מה הבעיה המרכזית בשותפות עסקית עם עובד שכיר? ברוב המקרים, עובדים שמבקשים להיכנס כשותפים לא מבינים ששותפות בעסק אינה כוללת רק זכויות והכנסות, אלא גם חובות, התחייבויות וסיכונים. עובד שכיר שרוצה להפוך לשותף לעתים קרובות מעוניין ברווחים, אך לא מוכן לקחת חלק באחריות המלאה לניהול העסק. לדוגמה, עובד עשוי לומר: אני רוצה לקבל אחוזים מהרווחים כי אני עובד קשה ומגיע לי. אבל השאלה היא, האם הוא גם מוכן לקחת על עצמו את החובות, ההפסדים והקשיים הקשורים בניהול העסק? האם העובד באמת מוכן לשותפות מלאה עם זכויות וחובות? חשוב להבהיר לעובד המעוניין בשותפות עסקית, את כל ההיבטים של ניהול עסק: האם הוא מוכן להסתכן פיננסית יחד עם הבעלים? האם הוא מוכן לקחת חלק ... סיכון של כספו הפרטי? האם הוא מוכן להתמודד עם מצבים בהם העסק נקלע לקשיים כלכליים, ולא רק ליהנות מהרווחים? רוב העובדים רוצים להיות שותפים בעיקר כשהעסק מצליח, אבל אינם מוכנים לקחת את הסיכון להפסיד או להתמודד עם בעיות פיננסיות וקשיים מנהליים. למה העובד לא תמיד רואה את כל התמונה כשמדובר בשותפות עסקית? אליעד מדגים את הנקודה הזו באופן ברור: לדוגמה, עובד מגיע אל בעל עסק מצליח שהשקיע שנים רבות של מאמצים והשקעות, ואומר לו: אתה מרוויח מיליון שקל לכל יחידה של המוצר שלך, למה שלא תתן לי חלק מהרווחים?. אבל אותו עובד לא לוקח בחשבון שהבעלים עבד קשה במשך 20 שנה עד שהגיע להצלחה הזו, השקיע כספים רבים, לקח הלוואות והסתכן בכישלון ובאובדן הכל. עובדים רבים מסתכלים רק על התוצאה הסופית, על הרווח, אך לא על התהליך הארוך והקשה של בניית עסק מצליח. הם מתעלמים מהקשיים, ההפסדים, ההשקעה והסיכון שקדמו להצלחה. דוגמה מוחשית להמחשת הבעיה בהבנת העובדים את השותפות נניח שאדם השקיע 20 שנה בפיתוח מוצר ייחודי ורשם עליו פטנט. כעת הוא מוכר כל יחידה במיליון שקלים ומרוויח סכום משמעותי. עובד חדש מגיע ואומר לו: אתה עושה מיליון שקל על כל יחידה, זה לא הוגן, מגיע לי גם!. כאן, בעל העסק צריך לשאול את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משכורות לעובדים, איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משכורות לעובדים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, ייעוץ נפשי, פסיכותרפיסט בתחום משכורות לעובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 07:21:50 - wesi1