איך להפוך משחק זיכרון למשחק חשיבה? איך לשחק במשחקי חשיבה כדי לפתח את השכל? איך להפוך כל דבר למעניין? איך לפתח את השכל ... דבר? איך לנצח בכל משחק? איך להפעיל את השכל בכל דבר? שאיפה למצוינות, למה לשחק משחקי חשיבה? איך להפוך משחק זיכרון למשחק חשיבה? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן לקחת משחק פשוט כמו משחק זיכרון ולהפוך אותו למשחק חשיבה שמפתח את השכל. לכאורה, משחק זיכרון תלוי בעיקר ביכולת הזכירה, אך ניתן לשדרג אותו באמצעות הכנסת אלמנטים של חשיבה עמוקה, לדוגמה באמצעות חיפוש אחר נוסחאות ... להבין מה השיטה היעילה ביותר לחשיפת הקלפים באופן אופטימלי. התהליך של חיפוש וניתוח הדרכים השונות לפעול הופך את הפעילות ממשחק זיכרון פשוט לתרגיל אינטלקטואלי שבו מופעלת חשיבה סיבתית. מה הקשר בין משחקי חשיבה לפיתוח השכל? משחקי חשיבה, לדברי אליעד כהן, ... משחקים אלו נותנים בסיס חזק של יכולת חשיבה וניתוח, שמסייעים להתמודד עם שאלות עמוקות יותר בהמשך הדרך. איך להפוך משחק זיכרון למשחק חשיבה? למה חשוב לשחק משחקי חשיבה? איך לפתח את השכל בכל דבר? איך לנצח בכל משחק? איך להפוך ...
... אחרת. אליעד מודה שזה אתגר קשה, אך מדגיש שזו הדרך הכי אפקטיבית לפיתוח השכל. לדוגמה, אם אדם מחליט לשחק משחק זיכרון, לא מספיק שישחק אותו בשביל הכיף או בשביל לשפר קצת את הזיכרון, אלא עליו לשאוף להבין לעומק איך פועל ...
... דברים שהרכיב של הזיכרון בהם גדול הרבה יותר, למשל משחקי זיכרון קלאסיים שבהם נדרשים לזכור זוגות של קלפים. לדוגמה, במשחק זיכרון, כשצריך לזכור איפה נמצא כל קלף, הפעולה היא חסרת היגיון לחלוטין. אין שום סיבה לכך שקלף מסוים נמצא במקום ...
...שבכל דבר = מאושר בשלמות. וגם מי שאינו יודע שום דבר = אין לו בעיה / ספק בשום דבר = מאושר בשלמות. הבעיות נוצרות אך ורק בגלל ידיעה שאינה שלמה. כאשר הידיעה של האדם היא חלקית בלבד, הדבר הזה יוצר אצלו קונפליקטים / שאלות / ספקות / חוסר הבנה של המציאות = סבל. הרע נוצר כאשר הולך לאדם נגד רצונו. כאשר רצונו של האדם שונה מ: רצון המציאות = רע. אם האדם אינו יודע כלום, ממילא הוא לא יכול לרצות כלום = טוב בשלמות. אם האדם יודע את הכל = מבין את השכל של המציאות = רוצה את המציאות כפי מה שהיא = טוב בשלמות. מסקנה: לא...
...שוכב על המים ונותן למים להוביל אותו, בלי להתנגד ובלי לחשוב. זו דרך נוספת שבה אפשר לשלוט ברפלקסים ולהפחית את תגובת הגוף באופן אוטומטי. מדוע אנשים מגיבים בצורה אינסטינקטיבית גם כשאין סכנה אמיתית? בהרצאה עולה השאלה מדוע אנשים מגיבים בפחד וברפלקסים גם כשבפועל אין סכנה ממשית. אליעד מסביר כי זה קורה משום שהמוח מתוכנת להגיב בצורה מסוימת לגירויים חיצוניים, ומפרש אותם אוטומטית כאיום. לדוגמה, אדם שמגיב בפחד לרעש פתאומי אף שאינו יודע מה מקור הרעש, עושה זאת מכיוון שיש התניה פנימית במוחו שאומרת רעש שווה סכנה...
...אדם חכם לעומת טיפש בהתמודדות עם שאלות בן אדם שהוא לא חכם גדול, ואפילו טיפש, כאשר שואלים אותו שאלה, הוא ממהר להגיב ולתת תשובה עוד לפני שהבין את השאלה. הוא שומע שאלה, לא בדיוק מבין אותה, אולי רק בערך, ואפילו לא בטוח ששמע נכון - אבל כבר נותן תשובה. לעומת זאת, אדם חכם, כאשר הוא לא מבין את השאלה, הוא אומר: אדוני, לא הבנתי את השאלה. ההבדל בין החכם לטיפש ההבדל נעוץ בתפיסה שלהם כלפי ההבנה שלהם. אדם חכם או זה שרוצה להיות חכם, חושב לעצמו: אם אני לא מבין את השאלה, איך אני יכול לענות עליה? אם אתן תשובה נכונה...
...ההחלטות של המציאות או של אלוהים, הוא יהיה מסוגל לקבל את כל התרחישים - גם טובים וגם רעים - מתוך הבנה פנימית עמוקה ושלמה. לדוגמה, גם אם יקרה משהו רע, האדם יוכל לקבל זאת מתוך הבנה שזה חלק מהחוקים של המציאות. וגם אם יקרה משהו טוב, הוא יבין את ההקשר הרחב שבו הדבר קרה, ולא יתלה את האושר שלו בגורם חיצוני שיכול להשתנות. איך להבין את חוקי המשחק כדי להתמודד עם פרידה? אליעד מציין שכדי להתמודד עם פרידה או כל קושי רגשי, חובה להבין לעומק את חוקי המציאות. זה כולל בירור מוחלט של התפיסות שלך לגבי אלוהים, לגבי היכולת...
...שמובילים אותו לקבל החלטות מסוימות ולא אחרות, ולכן לא ניתן לומר שלבני אדם באמת יש בחירה חופשית מוחלטת. מדוע בחירתו של האדם היא תמיד יחסית ומוגבלת? אליעד מביא דוגמה פשוטה לכך: כאשר אדם מחליט לאכול תפוח, לכאורה הוא בחר בכך, אבל בפועל הבחירה הזו מושפעת מגורמים רבים, כמו רעב, העדפה לתפוחים, הרצון להיות בריא ועוד סיבות פנימיות או חיצוניות אחרות. הוא מסביר שהאדם מרגיש שיש לו אפשרויות שונות, אבל בפועל האפשרות שהוא בוחר בה נקבעת על ידי הגורמים השונים הללו. כלומר, האדם אינו בוחר באופן מוחלט וחופשי לחלוטין...
...שימשיך ללמד אם לא מיישם את הדברים שהוא מלמד? הוא מסביר שעל המורה להראות תמיד דוגמה אישית ולהתנהג לפי העקרונות שהוא מלמד. הוא מדבר על כך שמורה רוחני חייב לעמוד באותן דרכים שהוא מציע לתלמידיו, אחרת לא יהיה לו מקום להיות מורה. המורה לא יכול להיות רופא שממליץ על תרופות אך לא לוקח אותן בעצמו, כלומר, הוא חייב להראות שהדרכים שהוא מלמד אכן ישימות ומועילות. בעניין זה, אליעד מציין שמורה רוחני יכול להגיד לתלמידיו תצמדו לאמת, אבל אם הוא עצמו לא מיישם את האמת הזו, יש קושיות על מעשיו. על המורה להיות דוגמה חיה...
...לנו טוב לתת, ואיך ההרגשה הזו משתנה בהתאם להיקף הנתינה והמצב שבו היא מתרחשת. בשיחה, הוא שואל שאלות כמו מהי הנתינה האמיתית?, מה טוב יותר בנתינה לקבצן בצומת מאשר לתת כסף לאדם אחר? ומדגיש את ההבדל בין לתת משהו חפצי, כמו מעיל, לבין נתינה כספית, המניבה תוצאה מיידית פחות מוחשית. הדוגמאות בהן הוא משתמש הן מעשיות מאוד ומובילות להבנה ברורה יותר של המניעים הפסיכולוגיים שמאחורי הנתינה. אחת הדוגמאות המובילות היא של נתינה של מעיל לקבצן, שבה הוא מסביר כי נתינה כזו מלווה בתחושה פנימית של סיפוק. אליעד מציין כי המהות...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: משחק זיכרון, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: משחק זיכרון, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, טיפול הוליסטי, אימון אישי למציאת זוגיות בתחום משחק זיכרון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331