אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יציאת מצרים רוחנית, כמה אתה קרוב לאושר? אחרי מי ללכת, ממי ללמוד? להגיע לארץ ישראל, לצאת ממצרים, יציאת מצרים אישית, יציאת מצרים פנימית, ממי לקבל עצה? אנלוגיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:03יציאת מצרים רוחנית, כמה אתה קרוב לאושר? אחרי מי ללכת, ממי ללמוד? להגיע לארץ ישראל, לצאת ממצרים, יציאת מצרים אישית, יציאת מצרים פנימית, ממי לקבל עצה? אנלוגיה של תהליכים
מהי יציאת מצרים רוחנית ומה הקשר שלה לאושר האמיתי?

יציאת מצרים, כפי שמוסבר על ידי אליעד כהן, היא משל שמייצג תהליך רוחני פנימי שכל אדם עובר או יכול לעבור במהלך חייו. מצרים מסמלת מצב של שעבוד פנימי - תלות ביצרים, רצונות, פחדים ותאוות. ארץ ישראל, לעומת זאת, היא מצב של אושר מוחלט, חופש מוחלט והשלמות רוחנית מלאה. לפי המשל הזה, כל אחד נמצא בנקודה כלשהי בדרך בין השעבוד (מצרים) לבין השחרור וההשלמות (ארץ ישראל).

השלבים בדרך מתוארים באמצעות סיפור יציאת מצרים התנ"כי, שבו פרעה והמצרים מסמלים את היצר הרע, את הכוחות הפנימיים שמונעים מהאדם להיות מאושר ושלם באמת. המכות שקיבל פרעה הן שלבים פנימיים שבהם האדם מתמודד עם הקשיים והפחדים הפנימיים שלו. כל מכה ומכה שהאדם חווה מסמלת שלב של התמודדות עם עצמו, ניסיון לשחרר את עצמו מהכבלים הפנימיים של הפחד והספק.

אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן דן בהן היא כיצד ניתן לדעת היכן אתה נמצא בתהליך הזה. האם אפשר לדעת עד כמה אתה קרוב ל"ארץ ישראל" שלך, לאושר ולשלמות מוחלטים? התשובה לשאלה הזאת מורכבת. לכאורה אפשר למדוד זאת על פי מידת שביעות הרצון שלך מן המציאות - ככל שאתה יותר מאושר, כך נראה שאתה קרוב יותר לאושר המוחלט. אך כאן מופיעה בעיה לוגית: אדם שטוען שהוא מאושר עדיין נמצא בסכנה פנימית, כי כל עוד הוא יודע להעריך את האושר שלו, זה סימן שהוא עדיין מושפע מחוויות שליליות מהעבר, ויש סיכון גדול שבעתיד האושר הזה יתהפך.

אליעד כהן מדגים זאת באמצעות דוגמה קיצונית של סיטואציה מתוך סרט על דאע"ש, שבה אדם מתחזה למת כדי לשרוד - דוגמה שממחישה כיצד אדם לא יכול להיות בטוח במצבו עד שלא הסתיים התהליך באופן מוחלט. רק כשאתה מסיים את המסלול הרוחני לחלוטין, רק אז ניתן לדעת בוודאות שהגעת לאושר המוחלט. כל עוד אתה בתהליך, לא ניתן לדעת בוודאות מוחלטת אם אתה מתקרב או מתרחק, כי כל אושר שאתה מרגיש עלול להתהפך, וכל סבל שחוויית עלול להוביל לאושר גדול יותר בעתיד.

איך ניתן להשתמש באנלוגיות של יציאת מצרים בתהליכים פנימיים?

אליעד כהן מסביר גם את הסכנה שבהסתמכות על יועצים רוחניים או על סיפורים אנלוגיים כמו יציאת מצרים. הוא מתאר סיפור נוסף על קבוצת אנשים שמנסים לצאת ממערה ומתקדמים חמישה קילומטרים, אך אינם יודעים אם התקדמו בכיוון הנכון או שהם צריכים לחזור אחורה את כל הדרך. הדוגמה הזו מבהירה כי ייתכן שאדם יחשוב שהוא מתקרב לאושר, אך למעשה הוא הולך לכיוון ההפוך. בדיוק כפי שבסיפור של יציאת מצרים, האנשים חשבו שהם יוצאים ממצרים אך אולי עדיין נמצאים עמוק בתוך השעבוד, או שיצאו ואז חזרו פנימה.

הוא מביא דוגמה נוספת מסיפור שבו קבוצה של אנשים חושבים שהם בורחים לכיוון בטוח, אך מתברר שהדרך אל החופש היא אשליה. הם נתקעים בתוך מערה שסגורה מכל הכיוונים, ורק במקרה הם מצליחים להיחלץ. זוהי אנלוגיה שממחישה שאפילו כשאתה חושב שהצלחת, אין לך באמת ערובה לכך שיצאת מהשעבוד לחלוטין. עד שלא סיימת את התהליך, כל צעד שלך הוא תחת סימן שאלה.

האם הסיפור של יציאת מצרים תמיד מתאים לך אישית?

אליעד מזהיר מפני הנחת יסוד נוספת שאומרת שכל אדם יכול ללמוד מסיפור יציאת מצרים. הוא מסביר כי הסיפור מתאים רק אם האדם מניח את ההנחות הבסיסיות, כמו קיומו של יעד סופי מוחלט (ארץ ישראל), קיומו של שעבוד מוחלט (מצרים) וקיומו של אדם רוחני שמוביל אותך (משה). אם האדם אינו מקבל את ההנחות האלה או שאינו בטוח בהן, ייתכן שהסיפור כלל לא רלוונטי עבורו, והוא לא יכול להפיק ממנו תועלת אמיתית.

אליעד מדגיש שאולי עבור האדם מסוים, היציאה ממצרים או הכניסה לארץ ישראל היא רק מצב יחסי, ולא מצב אבסולוטי. כלומר, ייתכן שהאדם כבר נמצא בארץ ישראל והוא לא יודע זאת, או להיפך - ייתכן שהוא בכלל לא מסוגל להגיע אליה במובן הרוחני המוחלט.

מהן השאלות שנשאלות בשער הכניסה לארץ ישראל הפנימית?

לבסוף, אליעד מתייחס לכך שבדרך אל האושר והשלמות ישנן שאלות רבות שהאדם שואל את עצמו. הוא מסביר שאפילו השאלות אינן ודאיות. לפעמים אדם שואל שאלה, אך הוא כלל לא מבין אותה לעומקה, או שהוא לא בטוח בכלל שיש לה תשובה. ישנן שאלות שהאדם חושב שהן משמעותיות אך הוא עדיין לא מבין את עומק הבעיה, ולכן לא יכול לקבל עליהן תשובה אמיתית.

לסיכום, המסע של יציאת מצרים הרוחנית על פי אליעד כהן הוא מסע מורכב, מלא ספקות וסיכונים, ואינו נותן לאדם ערובה מוחלטת לשום דבר עד הרגע שבו התהליך מסתיים באמת. כל עוד אתה בדרך, עליך להבין שכל שלב ושלב נתון בספק, ושהאושר המוחלט הוא משהו שניתן לזהות רק בדיעבד, לאחר שהושג באופן מוחלט.
תחושות יצרים אבסולוטיות חרדות פנימיות חופש שבעת התנך ספקות ניסיון ודאות רוחני אושר אחרי מי ללכת אנלוגיה אנלוגיה של תהליכים ארץ ישראל יועץ יעוץ יציאת מצרים יציאת מצרים אישית יציאת מצרים פנימית יציאת מצרים רוחנית ישראל כמה אתה קרוב לאושר להגיע להגיע לארץ ישראל ללמוד למידה לצאת ממצרים לקבל לקבל עצה ממי ללמוד ממי לקבל עצה פנימיות קרוב לאושר רוחני רוחניות תהליך תהליכים
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
... שאמורים להסביר את המעשה = סיבות לא נכונות = שקר = סבל. סנגור אמיתי = חיפוש הסיבה האמיתית שבגללה האירוע קרה ולימוד כף זכות אמיתי = סיבה אמיתית = אמת = אושר . זא חפש את האמת המלאה שבגללה עשית את מה שעשית. נסה להבין מה הייתה ...
לימוד - מה עושים כאשר לא מסכימים עם מה שקוראים?
...תמיד את נקודת האמת שיש בדבר שקראת ותתעלם מכל השאר. אם תחפש את האמת, לבסוף תגיע אליה. אם תמיד תחפש את האמת, בסוף תדע אותה. העיקר שתיצמד אליו הוא אל האמת. חפש תמיד את נקודת האמת במה שקראת. נסה להבין מהו החלק האמיתי במה שקראת. מכל השאר תתעלם. אל תפחד לאבד את האמת, כי אם תחפש אותה, לבסוף תמצא אותה גם אם זה יהיה ממקום אחר. אל תפחד להתעלם ממשהו שאינו נראה לך כאמת. אם זו האמת, אתה תגיע אליה גם אם לא תרצה. כמובן שבאפשרותך להעמיק ולהבין את השורש של מה שאתה...
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
... איך ללמד כל אחד כל דבר? החכם לומד מכל האדם. אבל החכם יודע גם ללמד את כל האדם. והחכם יודע ללמד את כל האדם, משום שהוא יודע ללמוד מכל האדם. והיכולת של החכם ללמוד מכל אחד ומכל דבר, היא זו שמאפשרת לו גם להיות מסוגל ללמד כל אחד וכל דבר. כי לא כל אדם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי גם מי שהוא יודע ללמד היטב, הרי שהוא לא מסוגל ללמד את מה ... כי לא כולם מסוגלים להבין כל דבר. ונמצא אם כן, כי היכולת של האדם ללמד אחרים, היא מוגבלת. וכמו כן ממש, גם היכולת של האדם ללמוד דברים חדשים, גם היא מוגבלת. כי לא כל אחד מסוגל ללמוד מכל אחד כל דבר. כי לא כל אדם מסוגל ללמוד כל נושא. ויש נושאים שיכולת התפישה של האדם, מוגבלת ולא מסוגלת לתפוש אותם. ובנוסף, האדם גם לא מסוגל ללמוד מכל אחד. כי האדם צריך שיסבירו לו בצורה מסוימת כדי שהוא יבין את מה שהוא כן יכול להבין. והאדם לא מסוגל ללמוד כל דבר מכל אחד. ובפרט שיש בעולם גם אנשים משוגעים. שהאדם לא יודע ולא יכול ואין לו עניין ללמוד מהמשוגעים. כי הם משוגעים, ואין לאדם מה ללמוד מהם. וכמו כן, כל אדם נחשף כל הזמן לדברים שונים. ויש דברים שמלמדים את האדם יותר ויש דברים שמלמדים את האדם פחות. ויש דברים שהאדם לא מבין אותם, ולכן הוא לא יכול ללמוד מהם. כך שהאדם מוגבל ביכולת שלו ללמוד מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי שהוא לומד מכל האדם, הוא גם יכול ללמד את כל האדם כל דבר. כי השורש של כל הדברים שבעולם הוא אחד. ומי שיודע את השורש הזה, הוא רואה את הקשר שיש בין כל הדברים השונים שיש בעולם, והוא יכול ללמוד מכל אחד כל דבר. זא, לא רק שהוא יכול ללמוד כל נושא, ולא רק שהוא יכול ללמוד מכל אחד אפילו שהוא יהיה המשוגע הגדול ביותר, אלא הוא גם מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד. ולא רק שהוא מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד, דהיינו, שהמלמד מתכוון ללמד את הנושא המסוים, אלא שמי שהוא חכם אמיתי, אז כל דבר ודבר שהוא לומד בכל נושא, מכך הוא לומד על כל שאר הנושאים. כי כל הדברים שיש ... שיש בעולם, אז בכל דבר חדש שהוא לומד, הוא מבין דרכו את כל שאר הדברים שיש בעולם. וזאת שלמות החכם שלומד מכל האדם, שהוא מסוגל ללמוד כל דבר, מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי, והוא רואה את ההקבלה והקשר שיש בין הדברים השונים שיש בעולם, אז כאשר הוא רואה איזה דבר בעולם, בכל נושא שהוא, הוא בעצם רואה את המבנה ... באותה הצורה. ומי שהוא חכם ורואה את השכל שיש בכל דבר, הוא גם לומד מכל דבר, על כל שאר הדברים שיש בעולם וכולי. ומי שהוא יודע ללמוד מכל דבר ודבר, הוא גם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי מי שהוא מסוגל ללמוד מכל דבר, הרי שזה בגלל שהוא מבין את השורש של כל הדברים. ודרך הלבושים החיצוניים של השורש, הוא בכל פעם מבין טוב יותר את השורש עצמו שכבר ידוע לו. וכאשר האדם מבין את השורש של ... ההפך שלו. והחכם האמיתי, מסוגל להלביש את כל סוגי השכל שיש בעולם, בכל סוגי השכל האחרים שיש בעולם. והחכם האמיתי שהוא מסוגל ללמוד גם מהמשוגעים, הוא יודע את שפת המשוגעים, ולכן הוא מסוגל ללמד גם אותם ולהפוך גם אותם לחכמים. כי גם למשוגעים יש את ההיגיון שלהם. וגם המשוגע חושב בהיגיון כלשהו ובצורת מחשבה ... רק בדרך מסוימת לפי דעתו של המנהיג. והוא לא יכול ולא יודע להוביל את האדם אל השלמות האמיתית, בכל דרך ודרך. ונסכם: מי שמסוגל ללמוד מכל אדם, הוא זה שמסוגל ללמד את כל האדם. והכל תלוי בעד כמה האדם מסתכל על השורש של הדברים, שאז הוא מסוגל ללמד וללמוד מכל אחד ואחד. ...
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
... נכנסו לפרדס ומעשה מרכבה? אליעד כהן מסביר את משמעותו של הסיפור הידוע מהמסורת היהודית על ארבעה שנכנסו לפרדס, מושג המייצג את הדרך של חיפוש רוחני וחקירה של התכנים הפנימיים והנסתרים ביותר של המציאות. ... ארבעה חכמים שלכל אחד מהם היה גורל שונה: הראשון נכנס בשלום ויצא בשלום, השני קיצץ בנטיעות, השלישי השתגע והרביעי מת. פרדס הוא משל להתעלות רוחנית וחקירה פנימית של העולמות העליונים ושל הקשר בין הבורא לבריאה. הביטוי מעשה מרכבה מתייחס להבנת האופן בו הבורא רוכב על הבריאה, כלומר, איך הרוחני (הבורא) מחובר לגשמי (הבריאה) ומקיים אותו. מה משמעות ... בפרדס? אליעד כהן מפרט על המשמעות של ארבע הבחינות ומסביר שכל אדם בעולם מחזיק בתוכו את ארבע הבחינות הללו, המשקפות את השלבים השונים של ההבנה הרוחנית : הראשון שנכנס בשלום ויצא בשלום - אדם שהגיע להבנה ... של החיבור בין הבורא והבריאה. הוא הבין לעומק את אחדות המציאות ואת הקשר בינו לבין הבורא. השני שקיצץ בנטיעות - מתאר אדם שהתחיל להבין את האמת הרוחנית אך נעצר בשכל האנושי ולא הצליח להתעלות לשכל האלוהי. ... אחד, ולכן נקרא כופר בעיקר. השלישי שהשתגע - זהו אדם שנתקל בשאלות הגדולות אך לא הצליח למצוא להן פתרונות, והשאלות האלו הובילו אותו לשיגעון רוחני. הרביעי שמת - אדם שאיבד לחלוטין את החיבור הרוחני, ומתנתק לחלוטין מההבנה של תכלית הבריאה והקשר עם הבורא, ולכן מת מבחינה רוחנית. אליעד כהן מסביר כי מצד האמת אף אחד לא באמת נכנס ... את כל האמת עד הסוף, מה שמלמד כי תמיד ישנן שאלות עמוקות יותר. למה חשוב להבין את השאלה מי ברא את אלוהים? אליעד כהן טוען כי המפתח להתעלות רוחנית אמיתית ולחיבור מלא לבורא הוא דווקא בשאלה שנחשבת טאבו ... ומרביצים לו, ומי שמנסה להיכנס לגן צריך להסתכל על תמונה של מלך שבימיו היה שלום. הגן מסמל את גן העדן האמיתי, לא גן העדן הדתי המסורתי, אלא מצב רוחני של חיבור שכל האדם לשכל האלוהי, ולחוות את המציאות כמו ... המלך שבימיו היה שלום, כלומר, את המצב המקורי לפני הבריאה, שבו הכל היה אחד והייתה אחדות מוחלטת. אדם שיזכור זאת ייכנס ויצא מהגן בשלום ויזכה לאושר פנימי אמיתי. בסיפור של רבי נחמן, הבן מלך שחושב בטעות ... לכך שכל הבחינות האחרות מתמתקות אצלו והופכות אותו לבעל חיבור עמוק למציאות האמיתית ולאחדות האלוהית. הבנת מעשה מרכבה וארבעה נכנסו לפרדס חיבור רוחני בין הבורא לבריאה מי ברא את אלוהים? הסיפור של רבי נחמן - בן המלך והבן שפחה איך להגיע לחיבור רוחני אמיתי? מהי המשמעות של הארבעה שנכנסו לפרדס ומעשה מרכבה? הסיפור הארבעה שנכנסו לפרדס הוא סיפור המופיע במסורת היהודית ומייצג את הדרך בה ניגשים לתכנים רוחניים ונסתרים. הסיפור מתאר את חוויותיהם של ארבעה חכמים שנכנסו לעמקי התורה, ולכל אחד מהם הייתה תגובה שונה. הראשון יצא בשלום, השני קיצץ בנטיעות, השלישי השתגע, והרביעי מת. המשמעות של פרדס היא התעלות רוחנית וחקירה פנימית של העולמות העליונים, ובעיקר חקירת הקשר ... שוכן בתוך הבריאה, כיצד הוא רוכב על שכינתה ומחיה אותה, ומייצג את האינטראקציה בין העליון לתחתון. כלומר, מעשה מרכבה הוא תהליך של חיבור בין הרוחני והגשמי, ובו יש להבין איך העליון מתפשט אל תוך העולם ... לא מתאר רק חוויות שונות אלא גם מבטא את הרבדים השונים של חוויית האדם כשהוא חוקר את מהות הבורא והבריאה. כל אחד מהחכמים במשל מבטא שלב בתהליך הרוחני: 1. הראשון שיצא בשלום - מציין את האדם שזוכה להבין את ... שהתבלבל והשתגע - אדם זה נתקל במבוי סתום, ושם עליו את השאלות הגדולות, אך הוא לא מצליח להבין את המשמעות העמוקה שלהן, מה שמוביל אותו לשיגעון רוחני. 4. הרביעי שמת - מייצג את האדם שלא מסוגל להבין את תכלית הבריאה עד הסוף, ומפאת חוסר ההבנה, הוא לא יכול להימנע מלהפוך את עצמו למנותק או למת מבחינה רוחנית. מהו תהליך ההבנה הרוחנית? ההבנה של מעשה מרכבה היא קשה מאוד. כל אחד, לפי דרכו, ... ברגע שהאדם לא שואל שאלות יסודיות כמו מי ברא את הרצון שלי?, הוא מתחיל לקצץ בנטיעות ומפריד את הבריאה מהבורא, מה שמוביל אותו לטעויות ולסבל רוחני. הבעיה היא שבני אדם רבים לא מבינים שיש שני רשויות, ... את השכל האלוהי שמאחורי הכל, מתחילים לשגות, וזה המהות של קיצוץ בנטיעות. מי שמאחז בשכל האנושי בלבד, נפרד מן השכל האמיתי. מהו הפתרון להתעלות רוחנית? על מנת להגיע לחיבור מלא עם הבורא ולהבין את הבריאה ... אחדות, בה האדם מבין שכל המציאות מחוברת ומגולמת באותו רצון אלוהי. הסיפור של רבי נחמן על בן המלך והבן שפחה מדגיש את ההבנה שהדרך לגילוי האמת הרוחנית היא לא בהבנת השאלות אלא בהבנה שהכל אחד, ושגם השיגעון הרוחני, הקיצוץ בנטיעות, והשאלות האינסופיות הן חלק מהתהליך שדרכו יש לחוות את הבריאה. הבנת מעשה מרכבה וארבעה נכנסו לפרדס חיבור רוחני בין הבורא לבריאה תהליך ההתעלות הרוחנית והשאלות הגדולות הסיפור של רבי נחמן - בן המלך והבן ... שינהל את העולם, הוא בעצם מטה האלוהים, הוא בעצם הטבע הוא בעצם השכל האנושי, ואלישע בן אבויה לצורך העניין, ניסה להבין, אבל שוב, זה רק לצורך האנלוגיה, כי מצד האמת אף אחד מהם לא מצא את התשובה, זא לא ניתן ... ומה אלישע בן אבויה היה צריך לעשות כדי לצאת בשלום? היה אמור לשאול מי ברא את מטטרון? ואז היה יוצא בשלום, מאחר שהפריד את הבריאה מהבורא, וזה באנלוגיה אלינו: אם אדם היה שואל מי ברא את הרצון שלי? והיה מבין ... עד שתקבל תשובה, לא לוותר, עד שתגיע למשהו מאד מעניין, עד שהשאלה בעצמה תהפוך להיות התשובה, והאדם סובל, למה הוא סובל, כי כל אחד בתוכו מחובר לאושר האינסופי ולחית בעולם הזה צריך שיהיה לך את כל ה 4 ...
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
... אליעד כהן, אם תיקח את הספר ברצינות ותחליט ללמוד אותו לעומק, הוא יסייע לך להשיג כל יעד או רצון שיש לך, ... ועמוקים יותר, כמו השגת שלווה נפשית, הבנה רוחנית , סיפוק עצמי או ביטחון עצמי עמוק. הנקודה המרכזית ביותר ... נותן הספר להיות אלוהים? כיצד להגיע להצלחה רוחנית?
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
...הזו היא שהבנה עמוקה יותר מגיעה בהמשך. קודם כל, חשוב שהאדם יכיר את התוכן הכללי, ירגיש בנוח עם המילים והניסוחים, וימשיך קדימה. הוא חוזר ומדגיש כי בשלב הראשוני של הקריאה בקול, אין צורך לעצור או להתעכב כדי להבין כל פרט. מה עושים אם לא מבינים את הטקסט בזמן הקריאה הראשונה? אליעד כהן מסביר שאם במהלך הקריאה הראשונה יש קטע או מילה שהאדם לא מבין, אין צורך לעצור ולהתעכב על כך. ההמלצה שלו היא פשוט להמשיך לקרוא, ולא לתת לחוסר ההבנה להפריע לזרימה. הוא מציין באופן...
למצוא את עצמך בלימוד בספר להיות אלוהים, הספר מדבר על כל בעיה שיש לך בכל רגע ובכל מקום
למצוא את עצמך בלימוד בספר להיות אלוהים, הספר מדבר על כל בעיה שיש לך בכל רגע ובכל מקום
... או בעיה מסוימת שהאדם חווה. גם אם הרעיון נראה רחוק מאוד מהחוויה האישית שלך, אליעד מציין שזה רק עניין של הבנה עמוקה יותר. לדוגמה, אם ברגע נתון נראה לך שהטקסט עוסק ברעיון מופשט או בנושאים רוחניים גבוהים מדי, או אפילו בטיפול שעברת בבוקר, חשוב להתעקש ולבדוק כיצד בכל זאת הדברים קשורים אליך באופן אישי ומיידי. הספר מיועד לתת לך שכל מדויק לגבי כל בעיה או ... מעמיקה לתוך עצמו, מתוך ידיעה שכל משפט וכל רעיון בטקסט מיועדים לפתור לו בעיה קיימת. הסוד הוא לא רק לקרוא, אלא להפוך כל מילה ושכל לכלי עבודה מעשי לחיים. איך למצוא את עצמי בטקסט? איך ללמוד מתוך הספר להיות אלוהים? איך הטקסט קשור למצב הנוכחי שלי? האם יש רעיון שלא קשור אליי? איך להפוך לימוד לתהליך מעשי? איך לפתור בעיות באמצעות ספרים? האם הספר להיות ...
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
... תמיד לזכור מהי התכלית הסופית של הלימוד. כאשר אדם לומד תורה, הוא לא אמור ללמוד רק לשם הלימוד עצמו, אלא כדי ...
כתבי בעל הסולם, הרב יהודה לייב אשלג, הקדמה לספר הזוהר, קבלה, לימוד קבלה, מקובלים, תורת הקבלה
...כבעלי ערך, שהרי אין אפשרות שהבורא יברא דבר שאינו מושלם? אם הבורא הוא טוב ומיטיב, מדוע הוא ברא מלכתחילה בריות שסובלות ומצטערות כל חייהן? כיצד ייתכן שלבורא הנצחי, שאין לו התחלה ואין לו סוף, ישנן בריות שהן זמניות, עם התחלה וסוף? כיצד אליעד מפרק את שאלת המהות של בעל הסולם? אליעד מתייחס לשאלת בעל הסולם מה מהותנו? ואומר שזו שאלה מצומצמת יחסית. לפי אליעד, השאלה הגדולה יותר הייתה צריכה להיות מהי מהות המציאות כולה?, משום שזו שאלה רחבה יותר המאפשרת להבין את...
מקובלים, קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, אילו ידעתיו הייתיו, משה רבנו, התורה היהודית, השכל פגום
מקובלים, קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, לימוד קבלה, אילו ידעתיו הייתיו, משה רבנו, התורה היהודית, השכל פגום
... של כל אדם אחר. גם המקובלים, למרות כל חוכמתם, אינם יכולים באמת להבין את אלוהים באופן מוחלט. האם כדאי ללמוד קבלה למרות שאי אפשר להגיע ... את המציאות בעצמך כאלוהים. האם אפשר להבין את אלוהים? האם השכל האנושי מוגבל? האם המקובלים טועים? למה ללמוד קבלה? מה חשב אלוהים לפני בריאת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יציאת מצרים רוחנית, כמה אתה קרוב לאושר? אחרי מי ללכת, ממי ללמוד? להגיע לארץ ישראל, לצאת ממצרים, יציאת מצרים אישית, יציאת מצרים פנימית, ממי לקבל עצה? אנלוגיה של תהליכים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מצב של אושר, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מצב של אושר, איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מאמן אישי לילדים נוער והורים, אימון אישי קשב וריכוז בנושאי מצב של אושר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 18:28:19 - wesi1