... לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים,
שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות ... את כל העניין של חומרי שיווק וכולי. 2 סוגים של חומרי שיווק אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים. שיווק
בשכנוע ישיר חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים
באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש, או לדוגמה פרסומת שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק
שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר
באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים
באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין
שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר ... או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן
בשיווק ישיר נאמר
באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר
בצורה ישירה , או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך
שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים ... להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה. במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו
באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין. לדוגמה: במקום לומר הרכב ... אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף
שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף
שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף
שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף
שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף
מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף
שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף
מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים. סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של ... שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם
באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה ...