אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:51טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת?

כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם האדם שמולך אומר משפט, עליך לקחת את אחת המילים שהוא אמר ולפתח אותה לכיוון נוסף. לדוגמה, אם מישהו אומר "אני רוצה לאכול", יש שלוש מילים במשפט הזה: "אני", "רוצה" ו - "לאכול". ניתן להרחיב את השיחה דרך כל אחת מהמילים האלו. לדוגמה, אפשר להתייחס למילה "אני" ולהגיד "וואלה, גם אני רוצה לאכול, בדיוק ראיתי מישהו שהלך עכשיו לאכול", או להרחיב את המילה "רוצה" - "כן, גם אני ממש חייב לאכול, כדאי שנאכל משהו בקרוב", או לפתח את המילה "לאכול" - "מה אתה רוצה לאכול? איפה נאכל? מתי כדאי שנאכל?". בצורה כזאת, אפשר להוביל את השיחה לכיוונים רבים.

איך להפוך שיחה לטובה עבור הצד השני?

לפתח שיחה זה רק חלק מהמיומנות, אך החלק החשוב יותר הוא לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. אליעד מדגיש שכדי ליצור קשרים טובים או לפתח חברויות, חשוב שהצד השני ירגיש שטוב לו לדבר איתך. הדרך לעשות זאת היא לשים לב אילו נושאים גורמים לו להרגיש בנוח ואילו נושאים הוא מעדיף להימנע מלדבר עליהם. לשם כך, צריך לדעת לקרוא את הבן אדם שמולך ולהיות קשוב אליו.

אליעד כהן נותן דוגמה מתחום הריקוד. כמו בריקוד, כאשר בן אדם אחד מזיז אותך לכיוון מסוים, אתה זז איתו בהתאם. אם הוא נע לכיוון מסוים, אתה מתאים את עצמך אליו, וכך נוצרת תנועה זורמת והרמונית. באופן דומה, בשיחה צריך להרגיש מה האדם השני רוצה, באיזה נושאים הוא רוצה להעמיק, ואילו נושאים פחות מעניינים אותו או אפילו לא נעימים לו.

איך מזהים על מה בן אדם רוצה לדבר?

הדרך לזהות במה האדם השני מעוניין לדבר היא לשים לב למידת הפירוט שהוא נותן כשהוא מספר משהו. לדוגמה, אם שואלים אדם "מה עשית בסוף השבוע?", והוא מספר כמה דברים, אך פתאום מאריך במיוחד על דבר מסוים, כמו "הייתי בצפון ואכלתי במסעדה מיוחדת וממש טובה", זה סימן ברור שהוא מתעניין יותר בנושא המסעדה ופחות בנושא הצפון עצמו. במקרה כזה, מומלץ לפתח את השיחה סביב המסעדה, לשאול שאלות על האוכל, על המקום, על החוויה, ולא להתמקד במקום בצפון.

הכלל שאליעד מדגיש הוא שהאדם באופן טבעי יאריך בשיחה בנושאים שנעים לו לדבר עליהם ויקצר בנושאים שגורמים לו אי - נוחות. עם זאת, יש יוצאי דופן - לפעמים אדם יקצר בדיבור דווקא על נושא מסוים לא מפני שאינו רוצה לדבר עליו, אלא כי הוא נבוך או לא מרגיש מספיק בנוח. לכן, צריך להבחין במקרים בהם אדם מתחיל לדבר על נושא מסוים, מפסיק אותו ואז פתאום חוזר אליו. עצם החזרה מעידה שיש משהו שחשוב לו, אך אולי הוא מהסס או נבוך מלהרחיב עליו.

איך לעזור לבן אדם לדבר על נושא רגיש בצורה נעימה?

במקרים בהם מזהים שהאדם רוצה לדבר על נושא מסוים אבל מתקשה לעשות זאת, ניתן בעדינות ובתחכום לעזור לו להיפתח. למשל, אפשר לשאול שאלות שפותחות פתח לנושא בצורה עקיפה ועדינה, באופן שהאדם יוכל לדבר על מה שמפריע לו או מעסיק אותו, בלי שירגיש רע או מבוכה מהעניין. כשאתה מצליח לגרום לבן אדם לדבר על משהו שמטריד או מעסיק אותו בצורה נעימה, הוא ירגיש קרוב אליך ויעריך אותך יותר, כי הצלחת לגרום לו להרגיש בנוח עם עצמו ועם הנושא המדובר, בשונה ממה שקורה לו עם אנשים אחרים.

איך לשמור על ערנות וקשב בשיחה?

אליעד כהן מציין שהמיומנות האמיתית בפיתוח שיחה טובה אינה רק ביכולת להאריך את השיחה, אלא ביכולת להיות ערניים וקשובים לצד השני. המטרה היא לא רק לדבר הרבה, אלא לשים לב לדקויות - לא רק למה האדם אומר, אלא גם איך הוא אומר זאת. צריך להיות רגיש לשינויים בטון הדיבור, בשפת הגוף ובבחירת המילים. על ידי ערנות וקשב, אפשר לזהות מה חשוב לצד השני, מתי הוא שמח להרחיב בנושא מסוים, ומתי הוא מעדיף לעבור הלאה. אם אדם מתחיל לקצר בשיחה, אפשר בעדינות לנסות להחזיר אותו לנושא ולראות אם הוא באמת מעוניין או מעדיף להמשיך הלאה.

בסופו של דבר, המטרה של פיתוח שיחה טובה היא לגרום לצד השני להרגיש בנוח, אהוב, מוערך ושכיף לו לדבר איתך. זהו הסוד האמיתי ליצירת שיחות עמוקות, נעימות וזורמות.
עכשיו הנושא הוא כזה מבחינת פיתוח שיחה, אוקי אז השאלה היא כזאת איך לפתח שיחה בצורה שתהיה טובה לצד השני אז אולי זה כבר נאמר באיזה הקשר אחר אבל בא נגיד את זה באופן מוגדר יותר, אז קודם כל בגדול איך מפתחים שיחה לוקחים את המשפט שנאמר ומוסיפים עליו. לדוגמה מישהו אומר "אני רוצה לאכול" יש פה שלוש מילים "אני רוצה ולאכול", אפשר לפתח שיחה על למילה "אני" כגון "אתה יודע וואלה גם אני רוצה לאכול, אתה יודע עכשיו ראיתי בדיוק את ההוא הלך לאכול" אפשר לפתח שיחה למילה "אני", אפשר להגיד "רוצה, אתה יודע אני חייב לאכול צריך לאכול כדאי לאכול" ואפשר לפתח את השיחה למילה "לאכול, מה לאכול איפה לאכול כמה לאכול מתי לאכול" בסדר.

אז איך לפתח שיחה זה בגדול אמרנו עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני, חלק כדי ליצור חברים צריך לעשות להם טוב או שהם לפחות יחשבו שטוב להם לדבר איתך ובשביל שזה יקרה צריך לדעת שכשמפתחים שיחה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני ואז בעצם השאלה היא כאשר מפתחים שיחה עם הבן אדם השני איך לפתח שיחה בצורה שתעשה לו טוב.

דהיינו, איזה נושא להעלות איזה נושא לא להעלות, איזה נושא לפתח ואיזה נושא לא לפתח והתשובה היא שלצורך העניין זה כמו אני לא אתן תשובה ברורה אבל אני אמשיל את זה למשהו אחר, זה כמו נגיד לדוגמה ריקוד שבריקוד הרבה פעמים צריך להרגיש את הבן אדם השני ולהרגיש "אוקי עכשיו הוא מזיז אותי לפה אני אזוז לפה, אני מזיז אותו לפה יזוז לפה" צריך לקרוא את הבן אדם השני צריך לדעת לקרוא את הבן אדם השני.

עכשיו ולכן צריך לדעת לשים לב על הבן אדם שמולך כשאתה מפתח איתו שיחה על משהו "רגע הוא רוצה לדבר על זה או לא רוצה לדבר על זה" יכול להיות כמה מצבים יכול להיות מצב שבן אדם, אוקי אז קודם כל נלך להסבר הכללי ההסבר הכללי אומר שבדרך כל בן אדם שרוצה לדבר על משהו הוא יוסיף על זה מידע וכשהוא לא רוצה לדבר על משהו הוא לא יוסיף על זה מידע.

לדוגמה תשאל אותו נגיד מה נשאל "מה עשית בסוף השבוע האחרון?" ואז הוא יספר כמה סיפורים ועל אחד מהם הוא יספר יותר "אתה יודע הייתי בצפון ואכלתי באיזו מסעדה מאוד מיוחדת" והוא יאריך על המסעדה יותר מאשר על הצפון, זה אומר שהמסעדה יותר מעניינת אותו מאשר זה שהוא היה בצפון. עכשיו מי ששם לב לזה יודע לפתח את השיחה על המסעדה לא "ואיפה בצפון?" אבל זה לא מעניין אותו איפה בצפון מעניינת אותו יותר המסעדה.

קודם כל בעצם לשים לב הבן אדם השני על מה הוא מאריך את השיחה ועל מה הוא לא מאריך את השיחה, הנחת היסוד אומרת שמה שעושה לו רע הוא ינסה לקצר על זה את השיחה ועל מה שעושה לו טוב הוא ינסה להאריך את השיחה. יחד עם זאת יש מקרים יוצאי דופן שיכול להיות שבן אדם שהוא מקצר שיחה על משהו אבל ניתן להרגיש עליו שהוא רוצה לדבר על זה והוא לא מרגיש בנוח לדבר על זה.

איך ניתן לשים לב לפי המילים שהוא משתמש לפי זה שהוא מתחיל את הנושא מפסיק אותו ופתאום חוזר אליו, "למה חזרת אליו?" דיברנו על זה כבר קודם "למה אתה צריך לחזור אליו אולי אתה רוצה להוסיף על זה עוד מידע ולא אמרת אותו" ואז אם קולטים את זה אז אפשרי בצורה כזו או מתוחכמת כזו או אחרת לגרום לבן אדם לדבר על זה בלי שהוא ירגיש רע מזה שהוא מדבר על זה ואז הוא יאהב אותך עוד יותר כי הצלחת בעצם לגרום לו להרגיש בנוח במחיצת עצמו ובמחיצתך יותר מאשר ביחס לאנשים אחרים.

אבל המרכז של מה שאמרתי הוא שצריך לדעת לזהות מה הבן אדם השני מפתח את המשפטים, אתה יכול להאריך איתו את זה ומה שהוא חתך לא צריך, עוד פעם אפשר לנסות אפשר גם אם מישהו מקצר אפשר לנסות לשאול על זה עוד פעם אבל להיות ערניים להיות קשוב גם לבן אדם שמדברים איתו כי החוכמה היא לא רק לפתח שיחה החוכמה היא גם לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. הבנו?
לשאול שאלות זמן מקום המקום צריך לאכול לשמור על ערנות הנחת יסוד לנהל להעמיק שמחה חכם ליצור קשרים אוירה נעימה איך לדבר איך לדבר עם אנשים איך ליצור אוירה איך ליצור אוירה נעימה איך לפתח איך לפתח שיחה איך לפתח שיחה זורמת איך לפתח שיחה טובה איך לפתח שיחה נעימה זורמת טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפים לפיתוח שיחה כיצד לפתח שיחה לדבר עם אנשים ליצור ליצור אוירה ליצור אוירה נעימה לנהל לנהל שיחה לפתח לפתח שיחה לפתח שיחה זורמת לפתח שיחה טובה לפתח שיחה נעימה מיומנויות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח פיתוח שיחה שיחה שיחה זורמת שיחה טובה שיחה נעימה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד ... כי עובד אינטליגנטי יבין מה לעשות גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים ... האמיתיים שלו. מה לעשות כשהעובד אינו משתף פעולה בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך ... ש: בדיוק יש אנשים שגר ושכח מה שנקרא אתה יודע שהם יעשו ויש אנשים שיהפכו את הכל. אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר שבעולם המשא ומתן ובמערכות ... ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו יש כוחות חלשים וכוחות חזקים ... החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות נגיד שני אנשים החליטו לקבוע פגישה ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון ... הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם ... נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה ... נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים ... אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה ... אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק ... הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. ... שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה ... לצד השני לדבר ולספר על עצמו. בצורה זו אתה לומד את נקודות המפתח שלו, את החששות, את החוסרים ואת מה שבאמת חשוב לו. רק לאחר ... שלך באופן דרמטי. כיצד לעשות פרזנטציה מוצלחת? אליעד מדגיש שהמפתח לפרזנטציה מוצלחת הוא לא רק להציג בצורה טובה את הרעיון שלך. ... של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם ... איך לשפר את יכולת השפעה על אחרים? אליעד מדגיש כי עלינו לפתח הבנה של מה מניע את האחרים כדי להשפיע עליהם בצורה חיובית. ... של הצרכים והתחושות של הצד השני. הוא מציין שמספר פעמים המפתח להשפעה הוא לא בהכרח בכישורים טכניים או ביכולת לבצע משימות ... כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, מדובר בבעיה אנושית - כלומר, כיצד להבין ... את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי ... החזק צריך את החלש. מה שאומר, שעליך לשדר לצד השני שאתה החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב שבו הצד השני לא ממוקד, קופץ מנושא ... שאנו תופסים כתופעה של מעבר מנושא לנושא הוא רק פרשנות. כלומר, אין באמת תופעה כזו אלא רק הדרך בה אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם בכל זאת אדם נע מנושא לנושא ללא מיקוד, יש כמה דרכים אפקטיביות להתמודד איתו. כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי? אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר מראש. אם הצד השני מתחיל להרחיב ולהכניס הרבה סיפורים ... שאלות מכוונות: למה אתה חושב כך?, מה גרם לך לחשוב שזה נכון?, איך הגעת למסקנה הזו?. כאשר אתם עושים זאת, האדם מתחיל לפתח מיומנות חשיבה, והוא בעצמו לומד לחשוב באופן מאורגן וברור יותר. האם צריך לתקן או להסביר לאדם שהוא טועה? אליעד מדגיש כי אם אתם רוצים ... מתי שמת לב לכך?. שאלות אלו יגרמו לו לחשוב על הדברים בצורה מסודרת והגיונית יותר. מה לעשות כשמדובר בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם משוגע? אליעד מסביר שלעיתים התופעה של מעבר מנושא לנושא באופן קיצוני מצביעה על הפרעות נפשיות מסוימות. במקרה כזה, הדבר האידיאלי הוא לא להתנגד לו, אלא לזרום עם השיחה. היעד המרכזי הוא לעזור לאותו אדם לפתח בהדרגה את היכולת לחשוב בהיגיון, אפילו אם זה ייקח זמן רב. איך לזהות את נקודת ההתחלה של דיון? במקרים רבים, הבעיה האמיתית בדיונים היא לא חוסר ... או בכלל על פירוש מסוים של התורה? עד שלא מסכימים מראש על נקודת ההתחלה של הדיון, אין טעם לקדם את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את נקודת ההתחלה המתאימה ביותר? אליעד מסביר שהמקום הכי נכון להתחיל ממנו דיון הוא תמיד הבסיס היסודי ביותר. למשל, אם ... בחיים האישיים שלו - השאלה הראשונה צריכה להיות תמיד הבסיסית ביותר: האם בכלל יש הבדל בין יש לבין אין? אליעד אומר שכל שיחה שתהיה - תמיד מתנקזת לשאלה היסודית הזו. אם לא מסכימים על היסודות הראשוניים, כל הדיון יהיה חסר תועלת. האם כדאי תמיד להתעקש על סדר הגיוני בשיחה? ... של דבר, המסר העיקרי של אליעד כהן הוא לא להילחם בחוסר המיקוד של הצד השני, אלא להשתמש בו ככלי להרחבת החשיבה שלו והקניית מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? למה אנשים קופצים מנושא לנושא? איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
... NLP טכניקות שכנוע העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 2 צור אצל השומע קווי דמיון בינך לבינו. ספר לו במה אתה בדיוק כמוהו. תעבור לצד שלו. בפרט אם הסביבה נגדו, ספר לו שהסביבה גם נגדך. ורצוי שזה יהיה אפילו מאותה הסיבה בדיוק. וזה כדי ליצור הזדהות אצל השומע, שירגיש שכאילו אתה והוא זאת אותה ישות ממש. כדי ליצור אצל השומע תחושה חזקה יותר, שאתה נותן לו יתרון, צור אצלו חיסרון גדול יותר. זא תזכיר לו בצורה ישירה או עקיפה את ... סוג של קירבה. כשמישהו מספר לך על הכאב שלו, תביע אמפתיה והזדהות עם הכאב שלו. גם זה יוצר אמון. יש לשים לב, שלפעמים זה עלול ליצור חיסרון, אם ברצונך אחכ להוציא אותו מהתחושה הרעה שבה הוא נמצא. כשמישהו מספר דבר רע על עצמו, תראה שאתה לא מתרגש ... מתרגל לכך שאתה מבקש ממנו פידבקים על מה שאתה אומר לו, אז ממילא מלכתחילה הוא מקשיב יותר טוב למה שאתה אומר לו. אם מדובר על שיחה, שבה השומע לא ממש מרגיש בנוח לדבר איתך, עליך לוודא שכמה שפחות יהיו מצבים במשך השיחה שבהם הוא ירגיש לחץ, גם אם ... להציג את הדברים בצורה אובייקטיבית. ולפעמים גם צריך לעבור מצורה לצורה תוך כדי המשפט והשיחה. והכל לפי ההקשר. אם אתה רוצה ליצור סקרנות ועניין אצל זה ששומע אותך, תשתמש לפעמים בביטויים מורכבים ושאינם ברורים מספיק לשומע, כדי לעורר אצלו את ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3
... טכניקות שכנוע העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 3 אם אתה רוצה להעביר למישהו מסר ואתה רוצה שהוא יאמין לך ויסכים איתך עליו, בעיקר כאשר מדובר על מסר שעלול לעורר אצלו התנגדות ... תיאוריה כלשהי לאדם כלשהו לגבי מקרה ספציפי של אותו האדם. וברצונך ליצור אצל השומע תחושת אמון בתיאוריה שאתה מציג לו, לשם כך באפשרותך להציג את התיאוריה שאתה מציג, כתיאוריה שנוגעת לעוד הרבה אנשים וכתיאוריה כלל עולמית שקשורה גם לעוד ... את השיחה ליותר אישית ופחות כללית. מה שאומר בעצם, שלפעמים אם ברצונך ליצור ריחוק מהשומע, תשתדל לא לקרוא לו בשם האישי שלו ולא לדבר איתו בגוף ראשון, אלא רק תדבר איתו בצורה שהיא יותר כללית ופחות פרטית. כאשר ברצונך לגרום למישהו לעשות ... היכולת לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולכן בפועל זה אומר, שעליך ליצור אצל השומע, את התחושה ואת החוויה, שיש לו בחירה חופשית לעשות כך או אחרת, ושהמצב הקיים, הוא תלוי בו ולא בכוח חיצוני לו. לדוגמה, נניח שמישהו מספר לך שיש מישהו ... מסרים תת הכרתיים, שיגרמו לשומע לחשוב שהדבר לא תלוי בו. אם ברצונך ליצור תחושת קרבה בינך לבין האדם השני, תנהג כלפיו בצורה שהיה נוהג כלפיו אדם שקרוב אליו. לדוגמה, תן לו משהו שיעשה לו טוב תגרום לו להרגיש טוב. כאשר אתה גורם לאדם השני ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 4
... העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 4 ... לחשוב שאמרת משהו, למרות שבפועל לא באמת אמרת אותו, וכך ליצור מולו אמון וכיוב. ואסביר: יש דברים שאם אתה ... שלם, ולהשמיט ממנו את הפרטים שלא ידועים לך, אבל עדיין ליצור אצל השומע את התחושה שסיפרת אותם. והתחושה ... אומר, שאסור להשתמש בשם הפרטי של האדם, אם ברצונך שלא ליצור תחושת קרבה בינך לבין השומע. לפעמים כאשר ... לדעתו של השומע, באפשרותך במקום לשלול את דעתו לגמרי וליצור אצלו את הרצון לא להקשיב לך אלא לצאת צודק, ... ולגרום לו לאהוב אותך, במקרה כזה לדוגמה עליך תוך כדי שיחה להראות לו ולשדר לו שאתה באמת חושב שמה שהוא ... איתך מנסה לשכנע אותו לעשות עליו מניפולציה וכיוב. כדי ליצור תחושת קרבה אישית לשומע, תייחד ותבדיל את ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
... NLP טכניקות שכנוע העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 5 בדכ, הדרך הטובה ביותר לשכנע מישהו במשהו, היא אם אתה מצליח לגרום לו לחשוב, שמה שהוא חושב כרגע, זה הוכחה וסיבה ... לאתר את כל המקומות שבהם מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, סותר ושולל את מה שהוא חושב כרגע. ועליך לנסות ליצור ברמה הרעיונית, כמה שפחות נקודות חיכוך וקונפליקט, בין מה שהוא חושב כרגע, לבין מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לחפש וליצור כמה שיותר נקודות חיזוק חיבור ותמיכה, בין מה שהוא חושב כרגע, לבין מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. כך ממילא יותר קל לשומע להשתכנע. כי הוא לא צריך לשנות את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מילים במשפט, מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מילים במשפט, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
החלטות נכונות מה זה לפשט שאלה? לשכוח מישהי שאתה אוהב בגידה בנישואין יצירת שפע והצלחה לחיות או למות להפסיק לפחד מדחייה פחד לגשת לבחורה אני לא מאמין בעצמי משפטים של אמונה עצמית אהבה נצחית לגרום לידיד להתאהב בך אושר זמני אושר יציב איך סרטי סקס יוצרים הנאה מינית? איך להתחיל עם בחורה יפה? החלטיות סיבות שקשה לקבל החלטה התמודדות עם חסרונות להתמודד עם ביקורת חושש מכישלון ממוקד במטרה איך לגרום למישהו להתאהב? ראפור ליצירת כימיה איך לחזק את הביטחון העצמי של ילד? להתעקש עם הילד מסרים לתת המודע מדוע כולם רוחניים? האם יש לי הפרעה נפשית? האם יש מחלות נפש בילדים? איך לשתול מחשבות לאקס? אני זוכרת את האקס לנוח או להתאמן למה לעבוד בטווח תנועה חלקי? לענות לאלוהים אלוהים יודע את העתיד בן אדם מואר הארה מושלמת האם כדאי להפוך להיות אלוהים? איך נכתב הספר להיות אלוהים? להשקיע כסף בבורסה בארהב איך הקורונה משפיעה על שוק ההון? למצוא את משמעות החיים להבין את משמעות החיים הנאה שכלית להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת בחירה חופשית זה טוב או רע מרגיש רע מכך שאין בחירה חופשית אלוהים ובריאת העולם האם העולם נברא? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, הכוונה אישית, מאמן אישי קואצ'ינג בנושא מילים במשפט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9063 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 03:14:05 - wesi1