אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לפתח שיחה נעימה ✔טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:51טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת?

כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם האדם שמולך אומר משפט, עליך לקחת את אחת המילים שהוא אמר ולפתח אותה לכיוון נוסף. לדוגמה, אם מישהו אומר "אני רוצה לאכול", יש שלוש מילים במשפט הזה: "אני", "רוצה" ו - "לאכול". ניתן להרחיב את השיחה דרך כל אחת מהמילים האלו. לדוגמה, אפשר להתייחס למילה "אני" ולהגיד "וואלה, גם אני רוצה לאכול, בדיוק ראיתי מישהו שהלך עכשיו לאכול", או להרחיב את המילה "רוצה" - "כן, גם אני ממש חייב לאכול, כדאי שנאכל משהו בקרוב", או לפתח את המילה "לאכול" - "מה אתה רוצה לאכול? איפה נאכל? מתי כדאי שנאכל?". בצורה כזאת, אפשר להוביל את השיחה לכיוונים רבים.

איך להפוך שיחה לטובה עבור הצד השני?

לפתח שיחה זה רק חלק מהמיומנות, אך החלק החשוב יותר הוא לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. אליעד מדגיש שכדי ליצור קשרים טובים או לפתח חברויות, חשוב שהצד השני ירגיש שטוב לו לדבר איתך. הדרך לעשות זאת היא לשים לב אילו נושאים גורמים לו להרגיש בנוח ואילו נושאים הוא מעדיף להימנע מלדבר עליהם. לשם כך, צריך לדעת לקרוא את הבן אדם שמולך ולהיות קשוב אליו.

אליעד כהן נותן דוגמה מתחום הריקוד. כמו בריקוד, כאשר בן אדם אחד מזיז אותך לכיוון מסוים, אתה זז איתו בהתאם. אם הוא נע לכיוון מסוים, אתה מתאים את עצמך אליו, וכך נוצרת תנועה זורמת והרמונית. באופן דומה, בשיחה צריך להרגיש מה האדם השני רוצה, באיזה נושאים הוא רוצה להעמיק, ואילו נושאים פחות מעניינים אותו או אפילו לא נעימים לו.

איך מזהים על מה בן אדם רוצה לדבר?

הדרך לזהות במה האדם השני מעוניין לדבר היא לשים לב למידת הפירוט שהוא נותן כשהוא מספר משהו. לדוגמה, אם שואלים אדם "מה עשית בסוף השבוע?", והוא מספר כמה דברים, אך פתאום מאריך במיוחד על דבר מסוים, כמו "הייתי בצפון ואכלתי במסעדה מיוחדת וממש טובה", זה סימן ברור שהוא מתעניין יותר בנושא המסעדה ופחות בנושא הצפון עצמו. במקרה כזה, מומלץ לפתח את השיחה סביב המסעדה, לשאול שאלות על האוכל, על המקום, על החוויה, ולא להתמקד במקום בצפון.

הכלל שאליעד מדגיש הוא שהאדם באופן טבעי יאריך בשיחה בנושאים שנעים לו לדבר עליהם ויקצר בנושאים שגורמים לו אי - נוחות. עם זאת, יש יוצאי דופן - לפעמים אדם יקצר בדיבור דווקא על נושא מסוים לא מפני שאינו רוצה לדבר עליו, אלא כי הוא נבוך או לא מרגיש מספיק בנוח. לכן, צריך להבחין במקרים בהם אדם מתחיל לדבר על נושא מסוים, מפסיק אותו ואז פתאום חוזר אליו. עצם החזרה מעידה שיש משהו שחשוב לו, אך אולי הוא מהסס או נבוך מלהרחיב עליו.

איך לעזור לבן אדם לדבר על נושא רגיש בצורה נעימה?

במקרים בהם מזהים שהאדם רוצה לדבר על נושא מסוים אבל מתקשה לעשות זאת, ניתן בעדינות ובתחכום לעזור לו להיפתח. למשל, אפשר לשאול שאלות שפותחות פתח לנושא בצורה עקיפה ועדינה, באופן שהאדם יוכל לדבר על מה שמפריע לו או מעסיק אותו, בלי שירגיש רע או מבוכה מהעניין. כשאתה מצליח לגרום לבן אדם לדבר על משהו שמטריד או מעסיק אותו בצורה נעימה, הוא ירגיש קרוב אליך ויעריך אותך יותר, כי הצלחת לגרום לו להרגיש בנוח עם עצמו ועם הנושא המדובר, בשונה ממה שקורה לו עם אנשים אחרים.

איך לשמור על ערנות וקשב בשיחה?

אליעד כהן מציין שהמיומנות האמיתית בפיתוח שיחה טובה אינה רק ביכולת להאריך את השיחה, אלא ביכולת להיות ערניים וקשובים לצד השני. המטרה היא לא רק לדבר הרבה, אלא לשים לב לדקויות - לא רק למה האדם אומר, אלא גם איך הוא אומר זאת. צריך להיות רגיש לשינויים בטון הדיבור, בשפת הגוף ובבחירת המילים. על ידי ערנות וקשב, אפשר לזהות מה חשוב לצד השני, מתי הוא שמח להרחיב בנושא מסוים, ומתי הוא מעדיף לעבור הלאה. אם אדם מתחיל לקצר בשיחה, אפשר בעדינות לנסות להחזיר אותו לנושא ולראות אם הוא באמת מעוניין או מעדיף להמשיך הלאה.

בסופו של דבר, המטרה של פיתוח שיחה טובה היא לגרום לצד השני להרגיש בנוח, אהוב, מוערך ושכיף לו לדבר איתך. זהו הסוד האמיתי ליצירת שיחות עמוקות, נעימות וזורמות.
עכשיו הנושא הוא כזה מבחינת פיתוח שיחה, אוקי אז השאלה היא כזאת איך לפתח שיחה בצורה שתהיה טובה לצד השני אז אולי זה כבר נאמר באיזה הקשר אחר אבל בא נגיד את זה באופן מוגדר יותר, אז קודם כל בגדול איך מפתחים שיחה לוקחים את המשפט שנאמר ומוסיפים עליו. לדוגמה מישהו אומר "אני רוצה לאכול" יש פה שלוש מילים "אני רוצה ולאכול", אפשר לפתח שיחה על למילה "אני" כגון "אתה יודע וואלה גם אני רוצה לאכול, אתה יודע עכשיו ראיתי בדיוק את ההוא הלך לאכול" אפשר לפתח שיחה למילה "אני", אפשר להגיד "רוצה, אתה יודע אני חייב לאכול צריך לאכול כדאי לאכול" ואפשר לפתח את השיחה למילה "לאכול, מה לאכול איפה לאכול כמה לאכול מתי לאכול" בסדר.

אז איך לפתח שיחה זה בגדול אמרנו עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני, חלק כדי ליצור חברים צריך לעשות להם טוב או שהם לפחות יחשבו שטוב להם לדבר איתך ובשביל שזה יקרה צריך לדעת שכשמפתחים שיחה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני ואז בעצם השאלה היא כאשר מפתחים שיחה עם הבן אדם השני איך לפתח שיחה בצורה שתעשה לו טוב.

דהיינו, איזה נושא להעלות איזה נושא לא להעלות, איזה נושא לפתח ואיזה נושא לא לפתח והתשובה היא שלצורך העניין זה כמו אני לא אתן תשובה ברורה אבל אני אמשיל את זה למשהו אחר, זה כמו נגיד לדוגמה ריקוד שבריקוד הרבה פעמים צריך להרגיש את הבן אדם השני ולהרגיש "אוקי עכשיו הוא מזיז אותי לפה אני אזוז לפה, אני מזיז אותו לפה יזוז לפה" צריך לקרוא את הבן אדם השני צריך לדעת לקרוא את הבן אדם השני.

עכשיו ולכן צריך לדעת לשים לב על הבן אדם שמולך כשאתה מפתח איתו שיחה על משהו "רגע הוא רוצה לדבר על זה או לא רוצה לדבר על זה" יכול להיות כמה מצבים יכול להיות מצב שבן אדם, אוקי אז קודם כל נלך להסבר הכללי ההסבר הכללי אומר שבדרך כל בן אדם שרוצה לדבר על משהו הוא יוסיף על זה מידע וכשהוא לא רוצה לדבר על משהו הוא לא יוסיף על זה מידע.

לדוגמה תשאל אותו נגיד מה נשאל "מה עשית בסוף השבוע האחרון?" ואז הוא יספר כמה סיפורים ועל אחד מהם הוא יספר יותר "אתה יודע הייתי בצפון ואכלתי באיזו מסעדה מאוד מיוחדת" והוא יאריך על המסעדה יותר מאשר על הצפון, זה אומר שהמסעדה יותר מעניינת אותו מאשר זה שהוא היה בצפון. עכשיו מי ששם לב לזה יודע לפתח את השיחה על המסעדה לא "ואיפה בצפון?" אבל זה לא מעניין אותו איפה בצפון מעניינת אותו יותר המסעדה.

קודם כל בעצם לשים לב הבן אדם השני על מה הוא מאריך את השיחה ועל מה הוא לא מאריך את השיחה, הנחת היסוד אומרת שמה שעושה לו רע הוא ינסה לקצר על זה את השיחה ועל מה שעושה לו טוב הוא ינסה להאריך את השיחה. יחד עם זאת יש מקרים יוצאי דופן שיכול להיות שבן אדם שהוא מקצר שיחה על משהו אבל ניתן להרגיש עליו שהוא רוצה לדבר על זה והוא לא מרגיש בנוח לדבר על זה.

איך ניתן לשים לב לפי המילים שהוא משתמש לפי זה שהוא מתחיל את הנושא מפסיק אותו ופתאום חוזר אליו, "למה חזרת אליו?" דיברנו על זה כבר קודם "למה אתה צריך לחזור אליו אולי אתה רוצה להוסיף על זה עוד מידע ולא אמרת אותו" ואז אם קולטים את זה אז אפשרי בצורה כזו או מתוחכמת כזו או אחרת לגרום לבן אדם לדבר על זה בלי שהוא ירגיש רע מזה שהוא מדבר על זה ואז הוא יאהב אותך עוד יותר כי הצלחת בעצם לגרום לו להרגיש בנוח במחיצת עצמו ובמחיצתך יותר מאשר ביחס לאנשים אחרים.

אבל המרכז של מה שאמרתי הוא שצריך לדעת לזהות מה הבן אדם השני מפתח את המשפטים, אתה יכול להאריך איתו את זה ומה שהוא חתך לא צריך, עוד פעם אפשר לנסות אפשר גם אם מישהו מקצר אפשר לנסות לשאול על זה עוד פעם אבל להיות ערניים להיות קשוב גם לבן אדם שמדברים איתו כי החוכמה היא לא רק לפתח שיחה החוכמה היא גם לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. הבנו?
תקשורת בינאישית מילים במשפט איך לפתח שיחה לגרום לאישה ליצור אוירה נעימה לגרום לבחור ליצור חברים שיחה נעימה בצורה עקיפה משפטים פיתוח אוירה נעימה איך לדבר איך לדבר עם אנשים איך ליצור איך ליצור אוירה איך ליצור אוירה נעימה איך לפתח איך לפתח שיחה איך לפתח שיחה זורמת איך לפתח שיחה טובה איך לפתח שיחה נעימה זורמת טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפים לפיתוח שיחה כיצד לפתח שיחה לדבר לדבר עם אנשים ליצור ליצור אוירה ליצור אוירה נעימה לנהל לנהל שיחה לפתח לפתח שיחה לפתח שיחה זורמת לפתח שיחה טובה לפתח שיחה נעימה מיומנויות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח פיתוח שיחה שיחה שיחה זורמת שיחה טובה שיחה נעימה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
איך לפתח שיחה נעימה? איך לא להרוס שיחה? איך לנהל שיחה נכון? איזה נושאי שיחה לבחור? איך להימנע משאלות בעייתיות? איזה שאלות לא לשאול? איך לדעת מה לשאול? טיפים למערכות יחסים, איך מפתחים שיחה? שיחה טובה, שיחה מוצלחת, שיחה זורמת, ביקורת שלילית
... לפתח שיחה נעימה? איך לא להרוס שיחה? איך לנהל שיחה נכון? איזה נושאי שיחה לבחור? איך להימנע משאלות בעייתיות? איזה שאלות לא לשאול? איך לדעת מה לשאול? טיפים ...
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... על היכולת של כל אדם להתאים את דבריו לצד השני, ליצור הזדהות, כימיה ותחושת קירבה, ולהימנע מאמירות שעלולות ליצור ריחוק או אי - נוחות. איך ליצור כימיה בשיחה? מה לענות על השאלה מה שלומך? איך לפתח שיחה נעימה? איך לגרום לאדם להרגיש טוב בשיחה? איך להימנע מתחושת זרות בתקשורת? למה ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. ... עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד בלתי אפשרי ... העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך ... אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם ... שהוא יעשה את זה מחר למה כל הזמן לדבר במטאפורה לדוגמה אתה מבין אבל אם הוא אומר אני אעשה מחר ככה וככה אז יש יותר סיכוי שהוא יעשה. עכשיו אתה רוצה ... הכל. אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה אחוז מה יהיה אין לך דרך זה מכלול של הרבה פרמטרים זה על סמך ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה ... ומתן? מתי כדאי לשדר חולשה? טקטיקות משא ומתן איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים ... כדי לא לשדר שהוא חלש? וזה הולך ככה בעיקרון כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה ... שלך, חשוב קודם כל לתת למשקיע לדבר על עצמו. כשהמשקיע מדבר על עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן ... האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים ... לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. ... במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך ... כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם ... הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן ... אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין כי הטעות הנפוצה היא להתחיל מיד לדבר על עצמך ועל הצורך שלך. הגישה הנכונה יותר היא לתת קודם לצד השני לדבר ולספר על עצמו. בצורה זו אתה לומד את נקודות המפתח שלו, את החששות, את החוסרים ואת מה שבאמת חשוב לו. רק לאחר שאתה מבין את נקודת המבט של האדם האחר, אתה יכול להציג את הרעיון ... פרזנטציה מוצלחת? אליעד מדגיש שהמפתח לפרזנטציה מוצלחת הוא לא רק להציג בצורה טובה את הרעיון שלך. לפני הכל, הפרזנטציה צריכה להתחבר לצרכים ולמטרות של הקהל שלך. ... לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את ... על אחרים? אליעד מדגיש כי עלינו לפתח הבנה של מה מניע את האחרים כדי להשפיע עליהם בצורה חיובית. דיבורים על פתרון בעיות או הצגת דרכים להשפיע על אחרים יכולים ... השני. הוא מציין שמספר פעמים המפתח להשפעה הוא לא בהכרח בכישורים טכניים או ביכולת לבצע משימות בצורה מהירה, אלא ביכולת להבין את הצרכים של האנשים שמסביבנו ... את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב ... זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך ... למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור ... אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם ... אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת ... עושים זאת, האדם מתחיל לפתח מיומנות חשיבה, והוא ... בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם משוגע? אליעד מסביר ... הוא לעזור לאותו אדם לפתח בהדרגה את היכולת לחשוב בהיגיון, ... השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את ... לבין אין? אליעד אומר שכל שיחה שתהיה - תמיד מתנקזת לשאלה היסודית ... החשיבה שלו והקניית מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום ... איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? ... הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל ... את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה ... של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
חרדה חברתית, פחד קהל, איך נוצרת חרדה חברתית? איך לטפל בפחד קהל? למה אני ביישן? למה אני מפחד מאנשים? למה יש לי חרדה חברתית? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד לדבר עם אנשים? איך לא לפחד מאנשים? מה חושבים עלי?
חרדה חברתית, פחד קהל, איך נוצרת חרדה חברתית? איך לטפל בפחד קהל? למה אני ביישן? למה אני מפחד מאנשים? למה יש לי חרדה חברתית? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד לדבר עם אנשים? איך לא לפחד מאנשים? מה חושבים עלי?
... לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד לדבר עם אנשים? איך לא לפחד מאנשים? מה חושבים עלי? מהם הגורמים לחרדה חברתית וכיצד ניתן להתמודד איתה? חרדה חברתית ... דוגמאות לפחדים נפוצים: פחד להתחיל שיחה עם אנשים: מדובר בחשש שמישהו יחשוב עליך רע. פחד לעמוד מול קהל: פחד שיתעלגו עליך, שלא תבין את עצמך או ... שונים. חרדה זו עשויה להתבטא בפחד לדבר עם אנשים, לפנות אליהם, לעמוד מול קהל או להיות בסביבה חברתית כלשהי. במצבים כאלה, הגוף עלול להגיב בסימפטומים ... מהשיפוט של אחרים. לדוגמה: פחד להתחיל שיחה עם אנשים - לרוב זה נובע מהחשש שהם יחשבו עליך דברים רעים. פחד לעמוד מול קהל - הפחד שמישהו ילעג לך, שלא ... ביישנות, התמודדות עם חרדה חברתית, תקשורת בין אישית, למה אני מפחד להתחיל עם בחורה? איך לא לפחד להתחיל איתה? ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
... NLP טכניקות שכנוע העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 5 בדכ, הדרך הטובה ביותר לשכנע מישהו במשהו, היא אם ... לך דעה כלשהי רעיון כלשהו, ואתה שואל אותו למה הוא חושב כך ולמה בדיוק הוא התכוון, וכאשר אתה מבקש ממנו לנמק את דעתו ולפרט טוב יותר את מה שהוא מתכוון, לדבר כזה יש 2 תוצאות אפשריות. תוצאה אפשרית אחת היא, שזה יגרום לשומע לחזק עוד יותר את דעתו. כי ... עדינה גם אם פחות מדויקת. כי לפעמים, קל יותר לבחור תשובה דומה לאמת, מאשר את האמת עצמה שמרגישה לשומע לא מספיק בנוח. אם אתה רואה מרגיש שלמישהו לא נוח לדבר איתך בצורה ישירה על משהו, תעביר לו את המסר תשדר לו שהוא יכול להרגיש בנוח לדבר בצורה עקיפה ומרומזת על מה שהוא רוצה, ושגם תשובה בצורה עקיפה ומרומזת טובה לך. כך הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לפתח שיחה נעימה, מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לפתח שיחה נעימה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי ועסקי, יועץ פילוסופי, אימון אישי רוחני בנושאי לפתח שיחה נעימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 20:39:54 - wesi1