אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחנך ✔חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
מה הקשר בין התאהבות לרצון להיות דומה?

ההרצאה עוסקת בהבנת חוקיות אהבה, התאהבות ומערכות יחסים, תוך התמקדות בשאלות כמו איך נוצרת קרבה, איך אנחנו משפיעים על אחרים ואיך התנהגויות שונות משפיעות על תחושת הקרבה. אליעד מסביר כי אנשים נוטים להידמות אחד לשני ככל שהם מבלים יותר זמן יחד. זהו תהליך טבעי שבו התנהגויות, תחביבים ודעות משותפות הופכות לדפוסים של אנשים הנמצאים במערכת יחסים קרובה.

האם זה הגיוני להתאהב במישהו רק בגלל שאתה רוצה להיות דומה לו?

במהלך השיחה, נוגע אליעד בתופעה בה אנשים מתחילים להעריך דברים חדשים בעקבות קרבה או השפעה מהחבר'ה שמסביבם. כאשר אנו נמצאים בקרבה לאנשים מסוימים, כמו בני זוג או חברים, אנחנו יכולים להתחיל לאהוב דברים שלא אהבנו קודם. למשל, אם חבר קרוב אוהב סגנון מוזיקה מסוים, ייתכן שנתחיל גם אנחנו לאהוב אותו, רק כי אנו רוצים להיות קרובים אליו ולהרגיש כמותו.

איך משפיע הרצון להידמות למישהו על ההתנהגות שלנו?

אליעד מציין כי הרצון להידמות למישהו יכול להתבטא בדרכים רבות, כמו שינוי בהעדפות, תחביבים ופעולות. למשל, אם מישהו אהוב עלינו מעדיף לבוש מסוים, נוכל גם אנו להתחיל ללבוש בגדים דומים כדי ליצור קרבה או תחושת חיבור. תהליך זה מתרחש לעיתים גם בתת - מודע, כשאדם מתחיל לשדר את הערכים וההעדפות של האחר.

מה הקשר בין קרבה רגשית ובחירה חופשית?

ההרצאה גם עוסקת בשאלה האם אנחנו באמת בוחרים את תחומי העניין שלנו או האם הם נגרמים על ידי השפעה חיצונית. אליעד מציין כי פעמים רבות יש תחושה של חוסר בחירה חופשית, וההתאהבות או ההתקרבות לאדם אחר עשויה להיגרם כתוצאה מהשפעה חיצונית על מערכת הערכים שלנו.

האם השפעה הדדית יכולה לגרום לאנשים לאהוב אחד את השני יותר?

במהלך השיחה, אליעד מעלה את השאלה מי משפיע על מי יותר - האם זה זה שמושפע יותר שמגיב במידה רבה יותר, או שזה שמוביל את ההתנהגות ומטביע חותם על רגשות האחר. דוגמת השיחה בין שני דוברים מציינת כי האוהב יותר עשוי להיות זה שמושפע יותר מבן הזוג, ומתחיל לראות את העולם דרך עיניו. כך לדוגמה, אם אחד אוהב מוזיקה מסוימת, השני עשוי להתחיל לאהוב אותה גם כדי להרגיש קרוב ולהתחבר יותר.

מה גורם לנו לשנות את עמדותינו כדי ליצור קרבה?

נראה שהחיפוש אחרי תחושת קרבה הוא שמניע את השינוי הזה. כאשר אנחנו רוצים להיות יותר קרובים למישהו, אנחנו נוטים לשנות את דעתנו או את התחביבים שלנו כדי להתאים את עצמנו יותר לסביבה של אותו אדם. לדוגמה, אם מישהו לא אוהב עוגות, אבל רוצה להיות קרוב לאדם שאוהב עוגות, הוא עשוי להתחיל לאכול עוגות כדי להרגיש קרוב יותר אליו.

איך ניתן לגרום למישהו לאהוב אותנו יותר?...
תחושת חיבור איך לגרום לנשים לרצות אותי איך לגרום לגבר להתאהב בך לגרום לגברים להתאהב בי לגרום לרצות אותך איך לגרום לאישה לאהוב אותך מי משפיע על מי איך לגרום לבן להתאהב בי זמן איך לגרום לבחורה לאהוב אותי תחושת ריחוק אהבה אהבה הדדית איך לגרום לאהוב אותי איך לגרום לאהוב אותך איך לגרום לאישה לאהוב אותי איך לגרום לאישה לאהוב אותך איך לגרום לאישה להתאהב בי איך לגרום לאישה להתאהב בך איך לגרום לאישה לרצות אותי איך לגרום לאישה לרצות אותך איך לגרום לאנשים לאהוב אותי איך לגרום לאנשים לאהוב אותך איך לגרום לאנשים להתאהב בי איך לגרום לאנשים להתאהב בך איך לגרום לאנשים לרצות אותי איך לגרום לאנשים לרצות אותך איך לגרום לבחור לאהוב אותי איך לגרום לבחור לאהוב אותך איך לגרום לבחור להתאהב בי איך לגרום לבחור להתאהב בך איך לגרום לבחור לרצות אותי איך לגרום לבחור לרצות אותך איך לגרום לבחורה לאהוב אותי איך לגרום לבחורה לאהוב אותך איך לגרום לבחורה להתאהב בי איך לגרום לבחורה להתאהב בך איך לגרום לבחורה לרצות אותי איך לגרום לבחורה לרצות אותך איך לגרום לבן לאהוב אותי איך לגרום לבן לאהוב אותך איך לגרום לבן להתאהב בי איך לגרום לבן להתאהב בך איך לגרום לבן לרצות אותי איך לגרום לבן לרצות אותך איך לגרום לבת לאהוב אותי איך לגרום לבת לאהוב אותך איך לגרום לבת להתאהב בי איך לגרום לבת להתאהב בך איך לגרום לבת לרצות אותי איך לגרום לבת לרצות אותך איך לגרום לגבר לאהוב אותי איך לגרום לגבר לאהוב אותך איך לגרום לגבר להתאהב בי איך לגרום לגבר להתאהב בך איך לגרום לגבר לרצות אותי איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לגברים לאהוב אותי איך לגרום לגברים לאהוב אותך איך לגרום לגברים להתאהב בי איך לגרום לגברים להתאהב בך איך לגרום לגברים לרצות אותי איך לגרום לגברים לרצות אותך איך לגרום לה לאהוב אותי איך לגרום לה לאהוב אותך איך לגרום לה להתאהב בי איך לגרום לה להתאהב בך איך לגרום לה לרצות אותי איך לגרום לה לרצות אותך איך לגרום להתאהב בי איך לגרום להתאהב בך איך לגרום לו לאהוב אותי איך לגרום לו לאהוב אותך איך לגרום לו להתאהב בי איך לגרום לו להתאהב בך איך לגרום לו לרצות אותי איך לגרום לו לרצות אותך איך לגרום למישהו לאהוב אותי איך לגרום למישהו לאהוב אותך איך לגרום למישהו להתאהב בי איך לגרום למישהו להתאהב בך איך לגרום למישהו לרצות אותי איך לגרום למישהו לרצות אותך איך לגרום למישהי לאהוב אותי איך לגרום למישהי לאהוב אותך איך לגרום למישהי להתאהב בי איך לגרום למישהי להתאהב בך איך לגרום למישהי לרצות אותי איך לגרום למישהי לרצות אותך איך לגרום לנשים לאהוב אותי איך לגרום לנשים לאהוב אותך איך לגרום לנשים להתאהב בי איך לגרום לנשים להתאהב בך איך לגרום לנשים לרצות אותי איך לגרום לנשים לרצות אותך איך לגרום לרצות אותי איך לגרום לרצות אותך הדדי הדדיות הדרכה להורים הדרכת הורים הרצון התאהבות זוגיות חוקיות חוקיות של אהבה חינוך חינוך ילדים יחסים יחסים זוגיים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים יצירת אהבה יצירת קרבה לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום לאהוב אותי לגרום לאהוב אותך לגרום לאישה לגרום לאישה לאהוב אותי לגרום לאישה לאהוב אותך לגרום לאישה להתאהב בי לגרום לאישה להתאהב בך לגרום לאישה לרצות אותי לגרום לאישה לרצות אותך לגרום לאנשים לאהוב אותי לגרום לאנשים לאהוב אותך לגרום לאנשים להתאהב בי לגרום לאנשים להתאהב בך לגרום לאנשים לרצות אותי לגרום לאנשים לרצות אותך לגרום לבחור לגרום לבחור לאהוב אותי לגרום לבחור לאהוב אותך לגרום לבחור להתאהב בי לגרום לבחור להתאהב בך לגרום לבחור לרצות אותי לגרום לבחור לרצות אותך לגרום לבחורה לגרום לבחורה לאהוב אותי לגרום לבחורה לאהוב אותך לגרום לבחורה להתאהב בי לגרום לבחורה להתאהב בך לגרום לבחורה לרצות אותי לגרום לבחורה לרצות אותך לגרום לבן לאהוב אותי לגרום לבן לאהוב אותך לגרום לבן להתאהב בי לגרום לבן להתאהב בך לגרום לבן לרצות אותי לגרום לבן לרצות אותך לגרום לבת לאהוב אותי לגרום לבת לאהוב אותך לגרום לבת להתאהב בי לגרום לבת להתאהב בך לגרום לבת לרצות אותי לגרום לבת לרצות אותך לגרום לגבר לגרום לגבר לאהוב אותי לגרום לגבר לאהוב אותך לגרום לגבר להתאהב בי לגרום לגבר להתאהב בך לגרום לגבר לרצות אותי לגרום לגבר לרצות אותך לגרום לגברים לאהוב אותי לגרום לגברים לאהוב אותך לגרום לגברים להתאהב בי לגרום לגברים להתאהב בך לגרום לגברים לרצות אותי לגרום לגברים לרצות אותך לגרום לה לגרום לה לאהוב לגרום לה לאהוב אותי לגרום לה לאהוב אותך לגרום לה להתאהב בי לגרום לה להתאהב בך לגרום לה לרצות אותי לגרום לה לרצות אותך לגרום להתאהב בי לגרום להתאהב בך לגרום לו לגרום לו לאהוב לגרום לו לאהוב אותי לגרום לו לאהוב אותך לגרום לו להתאהב בי לגרום לו להתאהב בך לגרום לו לרצות אותי לגרום לו לרצות אותך לגרום למישהו לגרום למישהו לאהוב לגרום למישהו לאהוב אותי לגרום למישהו לאהוב אותך לגרום למישהו להתאהב בי לגרום למישהו להתאהב בך לגרום למישהו לסלוח לגרום למישהו לסלוח לך לגרום למישהו לרצות אותי לגרום למישהו לרצות אותך לגרום למישהי לגרום למישהי לאהוב לגרום למישהי לאהוב אותי לגרום למישהי לאהוב אותך לגרום למישהי להתאהב בי לגרום למישהי להתאהב בך לגרום למישהי לרצות אותי לגרום למישהי לרצות אותך לגרום לנשים לאהוב אותי לגרום לנשים לאהוב אותך לגרום לנשים להתאהב בי לגרום לנשים להתאהב בך לגרום לנשים לרצות אותי לגרום לנשים לרצות אותך לגרום לרצות אותי לגרום לרצות אותך להיות דומה להרגיש להרגיש קרוב להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך לחנך לחנך ילדים לסלוח לסלוח לך לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לאהוב לשכנע מישהו לאהוב אותך לשכנע מישהו לסלוח לשכנע מישהו לסלוח לך מחנך מחנכים מערכות מערכות יחסים מערכות יחסים זוגיות מערכת יחסים סליחה רגישות רצון רצון להיות רצון להיות דומה
שתלטנות או חינוך, מהי שתלטנות? מהו חינוך? האם אני שתלטן? האם אני שתלטנית? האם הורה מחנך או הורה שתלטן? שתלטנות בזוגיות, בן זוג שתלטן, בת זוג שתלטנית, הורה סמכותי, סמכות הורית, יחסי הורים וילדים, חינוך ילדים
שתלטנות או חינוך, מהי שתלטנות? מהו חינוך? האם אני שתלטן? האם אני שתלטנית? האם הורה מחנך או הורה שתלטן? שתלטנות בזוגיות, בן זוג שתלטן, בת זוג שתלטנית, הורה סמכותי, סמכות הורית, יחסי הורים וילדים, חינוך ילדים
... או חינוך, מהי שתלטנות? מהו חינוך? האם אני שתלטן? האם אני שתלטנית? האם הורה מחנך או הורה שתלטן? שתלטנות בזוגיות, בן זוג שתלטן, בת זוג שתלטנית, הורה סמכותי, סמכות הורית, יחסי הורים וילדים, חינוך ילדים מה ההבדל בין שתלטנות לבין חינוך? שתלטנות וחינוך הם שני מושגים דומים לכאורה, אך שונים באופן מהותי. אליעד כהן מסביר כי שתלטנות וחינוך אינם זהים, אף שלפעמים נדמה שהם חופפים. ההבדל המרכזי בין שתלטנות לחינוך נעוץ בשאלה האם ההוראה או ההגבלה שניתנת לאדם אחר נעשית לטובת האדם שמקבל את ההוראה או לטובת האדם שנותן אותה. אם הפעולה שנעשית נעשית לטובת האדם השני - כלומר, זה שמקבל את ההוראה - אזי מדובר בחינוך. אך אם הפעולה נעשית לטובת האינטרס האישי או ההעדפה של נותן ההוראה, אז זו שתלטנות. אליעד נותן דוגמה פשוטה להמחשה: אם הורה אומר לילד שלו אתה חייב להכין שיעורים, האם זו שתלטנות או חינוך? כדי לענות על השאלה הזאת, יש לבדוק האם ההורה דורש זאת לטובת הילד או רק לטובת עצמו. אם ההורה יודע שהכנת שיעורים מועילה לילד, זה חינוך. אבל אם הוא עושה זאת רק כי כך החליט, בלי סיבה אמיתית, זו שתלטנות. איך ניתן לדעת אם ההורה הוא שתלטן או מחנך? אליעד מסביר כי המדד האובייקטיבי לדעת האם הורה הוא שתלטן או מחנך הוא לבדוק את אמיתות ההוראה שהוא נותן לילד. אם ההוראה היא אמת אובייקטיבית ומועילה לילד, מדובר בחינוך. אם ההוראה היא העדפה אישית שרירותית ללא תועלת אמיתית לילד, מדובר בשתלטנות. לדוגמה, אם ההורה אומר לילד שלו אל תרביץ לאחיך, וזו אכן התנהגות שכולם ... מבין שזה אכן רע להרביץ, ההורה במקרה הזה מחנך. אך אם ההורה אומר לילד שלו ללבוש חולצה בצבע אדום סתם כך, בלי סיבה ברורה או בלי שהילד עצמו יראה בכך תועלת כלשהי, אז ההורה הוא שתלטן. האם אפשר להיראות מחנך ובפועל להיות שתלטן? אליעד מציין כי יכול להיות מצב שבו אדם מתחזה למחנך אבל למעשה הוא שתלטן. הוא נותן דוגמה על אדם דתי שמחנך את ילדיו לפי מצוות הדת. מבחינת אותו אדם דתי, הוא מחנך אותם. אבל אם נסתכל מנקודת מבט אובייקטיבית, נגלה שזו למעשה העדפה אישית שלו, ולכן בפועל הוא משתלט על הילד שלו ולא מחנך אותו באופן אובייקטיבי. לדוגמה, מוסלמי שמחנך את ילדיו להיות מוסלמים, יהודי שמחנך את ילדיו להיות יהודים או נוצרי שמחנך את ילדיו להיות נוצרים - כולם חושבים שהם מחנכים. אבל אליעד מראה כי למעשה הם משתלטים על הילדים שלהם כי ההעדפות האלה אינן אובייקטיביות אלא סובייקטיביות בלבד. איך לדעת אם אתה שתלטן או מחנך ביחסים בין בני זוג? אליעד מסביר שההבדל בין שתלטנות לחינוך קיים גם בזוגיות. אם בן זוג מתעקש שבן הזוג השני ינהג בצורה מסוימת, יש לבדוק עד כמה הדרישה הזאת היא אמת אובייקטיבית, או עד כמה מדובר בהעדפה אישית ... מבוססת על תועלת אמיתית ומוסכמת, מדובר בחינוך . לדוגמה, אם בן זוג מתעקש שהשני יאכל ארוחת ערב כדי שלא יהיה חולה, זוהי דרישה שיש לה בסיס אובייקטיבי ולכן הוא מחנך. אבל אם הוא מתעקש שהשני ילבש בגד מסוים ללא שום סיבה ברורה, הוא שתלטן. האם שתלטנות היא תמיד דבר שלילי? אליעד מדגיש ששתלטנות איננה בהכרח שלילית תמיד, ... כאשר האדם משתלט על האחר ומציג את עצמו כמחנך או כמי שעושה זאת לטובת האחר בלבד. הוא מוסיף דוגמה נוספת: הורה שאומר לילד שלו ללכת לישון בשעה מסוימת כי הוא רוצה שיהיה לו שקט, הוא שתלטן. אבל אם ... זאת למען עצמו, ולא מציג זאת כמעשה של חינוך למען הילד, זה לא הופך אותו לפחות שתלטן אבל לפחות הוא מודע לכך ואינו משקר. איך להתמודד עם תחושת שתלטנות של אחרים כלפיך? אליעד מדגיש כי כאשר מישהו ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו לא יודעים כל המחנכים בעולם? במאמר הזה נגלה את הסוד של חינוך הילדים , את הסוד שאותו לא יודע שום פסיכולוג מורה הורה מחנך בעולם. וכאן במאמר נגלה את הסיבה האמיתית שבגללה קשה להורים לחנך את הילדים שלהם, ונסביר את שורש הקושי לחנך ילדים. ונסביר גם מי כן יכול ואיך הוא יכול לחנך ילדים. ושורש הקושי לחנך ילדים הוא די פשוט, והוא משום שבכל פעולה של חינוך ילדים, יש בעצם סוג של ניגוד אינטרסים. ולא ניגוד אינטרסים בין ההורה לבין הילד, כי את זה כולם יודעים, אלא יש ניגוד אינטרסים בתוך המטרה עצמה של חינוך הילדים. והעניין הוא, כי חינוך ילדים מטרתו היא טובת הילד. כי אף אחד לא מחנך את הילד שלו, כדי לעשות לילד שלו רע. והמטרה שלשמה האדם מחנך את הילד שלו, היא כדי שהילד ידע לשמור על עצמו, וכדי שהילד יוכל לגדול בצורה בריאה, ויוכל להיות כמה שיותר מאושר וכולי. דהיינו, המטרה של חינוך הילדים היא טובת הילד כדי לגרום לילד להרגיש יותר טוב. אבל יש כאן בעיה גדולה, והיא שכל הדרכים של חינוך הילדים, הן בעצם משיגות את המטרה ההפוכה של חינוך הילדים. כי מצד האמת, חינוך ילדים גורם לילד להרגיש רע. כי אושר אמיתי הוא תחושה של חופש מוחלט ללא גבולות. ולמרות שהרגילו את האדם שעליו לחיות עפ חוקים חברתיים וכיוב, הרי שמצד האמת חופש אמיתי, הוא כאשר אין לאדם שום גבול. ומצד האמת כמו שזה טוב לחנך ילד לדעת לשלוט בעצמו ולא לעשות את כל מה שהוא רוצה, כדי שהוא יוכל לשרוד בעולם ולהרגיש טוב, כך גם בדיוק באותה המידה זה טוב לחנך את הילד לעשות את כל מה שהוא רוצה, ולהרגיש חופשי ושלם עם הרצונות שלו. כי אושר אמיתי הוא כאשר האדם מרגיש חופשי לגמרי ושלם לגמרי עם מה שהוא רוצה. וכאשר ההורה מחנך את הילד שלו לדעת לשלוט בעצמו ולחיות לפי כללים חברתיים כאלו ואחרים, הרי שבעצם מבחינה כלשהי ההורה גם מאמלל את הילד שלו. כי הילד מטבעו ... הילד להתנהג דווקא בצורה כלשהי, הרי שבכך בעצם ההורה מרגיל את הילד לא לקבל את עצמו איך שהוא, ולא להיות מרוצה מעצמו. וכל ילד גדל עם חינוך כלשהו. כי הילד לא יכול לשרוד בעולם בלי חינוך כלשהו. ואפילו בעלי החיים, גם הם מקבלים חינוך כלשהו, לדעת להיזהר מבעלי חיים טורפים וכיוב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי, והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה רגשית, בכך שהוא בעצם מכניס את הילד לסוג של בית כלא חברתי ... להודות על האמת, גם אם אין לאדם מושג מה הפתרון לבעיה. כי מצד האמת יש כאן בעיה אמיתית. ויש כאן דבר והיפוכו. כי מצד אחד האדם מוכרח לחנך את הילדים שלו לחיות דווקא בצורה כלשהי, ולהבין שיש טוב ויש רע. כי האדם מוכרח ללמד את הילד שלו שיש דברים רעים בעולם, שהילד צריך להיזהר ... כי אחרת הילד לא ישרוד בעולם כלל. וגם אם הוא ירגיש חופש למשך כמה דקות, הרי שהכמה דקות האלו לא ימשכו למשך הרבה זמן, אם הילד לא יקבל חינוך מתאים להתנהג עפ חוקים כלשהם. אבל זה לא סותר את האמת, שהיא שכל חינוך ילדים וכל מסגרת שיש בעולם שמגבילה את האדם לחוקים של טוב ורע וכיוב, הרי שזה סוג של בית כלא, שהוא מגביל את האדם ושולל ממנו את ... שמצד האמת הם פוגעים בחופש של הילד כבן אדם. כי בעולם שלנו יש טוב ורע. והילד צריך לדעת ולהכיר את הטוב ולהיזהר מהרע. ולשם כך מוכרחים לחנך אותו להתקרב אל הטוב ולהתרחק מהרע. אבל עדיין מצד האמת, הרי שהמחשבה של טוב ורע, היא עצמה מעורבת בטוב ורע. כי מצד אחד יש בה טוב, ...
קונפליקט בחינוך ילדים, חיים כפולים, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חינוך ילדים נכון, חינוך דתי, חינוך חילוני, איך לחנך ילדים? שמירת מצוות, חרדים בעל כורחם, NLP, כסף ואושר, בעיות בחינוך ילדים
... בחינוך ילדים, חיים כפולים, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, חינוך ילדים נכון, חינוך דתי, חינוך חילוני, איך לחנך ילדים? שמירת מצוות, חרדים בעל כורחם, NLP, כסף ואושר, בעיות בחינוך ילדים איך ניתן להתמודד עם קונפליקטים בחינוך ילדים? הקונפליקט בחינוך ילדים יכול להיות מורכב מאוד, במיוחד כאשר ההורים או המחנכים נמצאים במצב של חיים כפולים. כלומר, הם חיים בתוך מערכת ערכים או סולם ערכים מסוים, אך מבקשים לחנך את ילדיהם לפי סולם ערכים שונה. דוגמה לכך היא כאשר אדם דתי שרוצה להיות חילוני, אך מחנך את ילדיו לפי הערכים הדתיים. כל אדם חי במסגרת חברתית מסוימת, וזו יכולה להוות אתגר בחינוך הילדים. מה המשמעות של חינוך ילדים במסגרת ערכים חיצוניים? כאשר אדם נמצא במסגרת דתית או חילונית ואינו שלם עם סולם הערכים שלה, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא לא מעוניין להטיל את האמונות או הערכים הללו על ילדיו. לדוגמה, אם אדם דתי מחנך את ילדיו להיות דתיים, בעוד שהוא בעצמו לא שלם עם האמונה הדתית, זה יכול להוביל לקונפליקט פנימי ולתחושה שהוא מזיק לילדיו בכך שהוא מחנך אותם לפי ערכים שהוא עצמו לא מאמין בהם. כל אחד עובר את התהליך הזה בדרכים שונות, אך המהות היא להנחות את הילד להבין את הערכים והאמונות מבלי להיתקע בצורות חיצוניות של מצוות או מצבים דתיים. כיצד להתמודד עם חינוך שמתנגש עם הערכים האישיים? הפתרון המרכזי שעולה הוא להמקד במהות ולא בצורת הפעולה עצמה. לדוגמה, אם אדם דתי שרוצה להיות חילוני, אך נאלץ ... מהתמקדות בצורת הפעולה החיצונית בלבד, ולהתחבר למהות האמיתית של הערך. האם יש סיכון ביצירת סתירות פנימיות? יש לשים לב גם לפרדוקסים שעלולים להיווצר כאשר מחנכים ילד באופן שמסתיר את המהות מאחורי הצורה. אם למשל, מבקשים להסביר לילד שהעיקר הוא לא לקיים מצוות מתוך צורה חיצונית, אלא מתוך חיבור ... כי אם העיקר הוא החיבור הפנימי לאלוהים, אז אין צורך בכלל במצווה חיצונית. כאן, ייתכן שהילד יתחיל להימנע מקיום מצוות בכלל. כיצד להתמודד עם פרדוקסים בחינוך? במצבים כאלה, על המחנך להכיר את הפרדוקסים הללו ולזכור שהצורה לא משנה, אלא מהות המעשה. אם הילד מבין את המהות האמיתית מאחורי הפעולה, הוא יוכל להתחבר לערכים בצורה טבעית. תהליך כזה יכול לקרות גם כאשר ההורה נמצא בתוך סיטואציה של חיים כפולים. לדוגמה, אם הורה חילוני רוצה לחנך את ילדיו על פי הערכים החילוניים, הוא יכול להסביר להם על חשיבות הכסף, אך מבלי להיתקע בתוצאה החיצונית בלבד. האם חשוב שההורה ימצא איזון פנימי? כשההורה עצמו לא שלם עם הערכים שהוא מחנך את ילדיו, הוא עלול להרגיש ספקות פנימיים. במקרה כזה, ההורה עשוי להיצמד לאיזושהי דרך או מערכת ערכים שנראית לו הכי נכונה או הכי ... למשל, הוא יכול להנחות את הילד לבדוק כל הזמן את האמת הפנימית שלו ולהתמיד בחשיבה עצמאית. זהו תהליך שבו הילד לומד לבדוק את האמת בעצמו ולהתמודד עם כל צורת חינוך או ערך שמועבר לו. מהו קונפליקט בחינוך ילדים? כיצד להתמודד עם חיים כפולים? איך לחנך ילדים בצורה אפקטיבית? מהי מהות מצוות? האם כדאי להנחות ילדים לפי ערכים פנימיים? כיצד להימנע מפרדוקסים בחינוך? ש: יש בעיה כזאתי אני מכיר שבן אדם שחי בצורת חיים מסוימת במסגרת חברתית מסוימת, עכשיו הוא חי במסגרת חברתית הזאת בגלל כל מיני טעמים. אליעד: כל אחד חי במסגרת חברתית בטעמים מסוימים אוקי. ש: לא השאלה היא לגבי חינוך של הילדים. אליעד: לפי מה לחנך את הילדים. ש: כן לפי האמת שלי או לפי האמת החברתית? אליעד: עכשיו היה בתוכנית של מי שהיה שהתוכנית קוראים לה הנושאים או החרדים בעל כורחם, ... האפשריות זה שאת הילדים אתה מתעלל בהם בעצם מהיבט מסוים זאת האמת, מהיבט אחר אתה בכל מקרה מתעלל בהם נגיד שבן אדם דתי שרוצה להיות חילוני נגיד והוא מחנך את הילדים שלו להיות דתיים תכלס אם הוא היה מחנך אותם להיות חילונים הוא גם היה מתעלל בהם, כאילו בכל מקרה היה מחנך אותם בסולם ערכים אחר. למרות שאפשר להגיד אחרת הרעיון הוא זה לנסות למנף, תראה אני אסביר לך חברה זה עניין של צורות פה יש צורות כאלה ...
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים מערכת החינוך הורים וילדים למה ילדים לא אוהבים את הלימודים? ילדים מטבעם אוהבים ללמוד, כי ... הופכים למשהו משעמם ונטול התלהבות. במקום לעורר את שמחת הגילוי הטבעית אצל הילד, מערכת החינוך גורמת לו להרגיש משועמם, מדוכא, ואף סובל. מדוע מורים עצמם לא נהנים ללמד? הסיבה ... לילדים אין את המנגנון הזה ולכן הם מגיבים בחוסר ריכוז ובחוסר עניין. מי ראוי להיות מחנך טוב? אליעד מסביר שמחנך טוב הוא מי שהצליח קודם כל לחנך את עצמו. כדי שהמורה יוכל לעזור לתלמידים להתפתח, הוא צריך להבין לעומק את עצמו ... עצלנות, חוסר ריכוז או התנגדות ללימודים, קיימת גם אצל המורה, לפחות בצורה פוטנציאלית. מחנך טוב חייב להיות מודע ליכולות שלו ולמגבלות שלו. אם המורה מבין את עצמו ויודע כיצד ... או לא ריאליות. כל אדם נולד עם פוטנציאל לכל התכונות - הן הטובות והן הרעות. תפקיד המחנך הוא לא לפתח אצל הילד רק תכונות חיוביות אלא לעזור לו לבטא את כל התכונות בצורה ... מסוימים. לאורך זמן, זה יוצר תחושת חוסר ביטחון עצמי וחוסר אהבה עצמית. מהי מטרת החינוך ואיך היא אמורה להיות? החינוך האמיתי לא אמור להתמקד בציונים ובהצלחה, אלא בחוויית הלמידה עצמה ובפיתוח ... אמורים להיות חוויה שמאפשרת לילדים להכיר את עצמם טוב יותר ולהיות מאושרים יותר. המחנך חייב להבין מהי מטרת הלמידה באמת ולשדר זאת לתלמידים. איך אפשר לגרום לילדים לאהוב ... ללמוד ולהתפתח, ולא חובה או מטלה משעממת. איך לגרום לילדים לאהוב ללמוד? מי ראוי להיות מחנך? למה התלמידים שונאים את בית הספר? איך לפתח ביטחון עצמי אצל ילדים? למה להתמקד בחצי הכוס המלאה זה שקר? איך לגרום לילד להעריך את עצמו באמת? מה המטרה האמיתית של החינוך? איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? מי ראוי להיות מחנך? מיהו ומהו מחנך טוב? איך לפתח ביטחון עצמי הערכה עצמית אצל ילדים? איך בן אדם יכול לגלות את הפוטנציאל העצמי שלו? איך מורה ומחנך יכול לפתור את הבעיות של התלמידים באמצעות שיקוף עצמי? איך המורה יכול להבין את ... כיצד ההורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? למה הלימודים מאמללים את הילד? מהי מהות החינוך, ומדוע הוא רע, ואיך הוא צריך להיות? למה הילדים חווים את הלימודים כסבל? מה יקרה אם ... את ה אוהב את הילדים שלך? מהי המטרה האמיתית של הלימודים? למה האדם לא נהנה מהחיים? מהי מחנך טוב? מי ראוי לחנך? איך להסתכל למציאות בעיניים ולהיות מרוצה ממנה? איך ילדים אמורים לחוות את ...
אושר רחוק, אושר קרוב, היכן נמצא האושר? היכן לחפש את האושר? איך להיות מאושר? הדרך אל האושר, החיפוש אחרי האושר, טיפים לאושר, טיפים להיות מאושר, הדרך להיות מאושר, להשיג אושר
אושר רחוק, אושר קרוב, היכן נמצא האושר? היכן לחפש את האושר? איך להיות מאושר? הדרך אל האושר, החיפוש אחרי האושר, טיפים לאושר, טיפים להיות מאושר, הדרך להיות מאושר, להשיג אושר
... צריך למצוא תשובה בא ננסה להבין את השאלה יותר טוב, בא ננסה להבין על מה היא מבוססת. ש: אם אתה מחנך נגיד אני אחנך בן אדם. אליעד: הנה עכשיו אתה מסביר לי שזה לא אפשרי וכו. ש: לא זה לא מה שאני אומר, אם אני לוקח ילד מתחיל מחנך אותו, תינוק מינקות מחנך אותו למה שאתה אומר שהכל טוב האושר קרוב לא צריך להתאמץ שצריך לעבוד על מה שיש כרגע ולראות את הטוב בזה אז גם זה יוביל ... בתוכי אני לא אעשה כלום נכון. ש: לא אני יכול גם לעשות עדיין. אליעד: אז תעשה אז יפה, אז תחנך את הילד לשני הפכים תגיד לו תקשיב זה לא משנה ואתה יכול לשחק. טוב אבל כאן נעשתה מניפולציה, מה המניפולציה כי גם להגיד אני אחפש ...
תקשיב רק לעצמך, ללכת עם האמת שלך, להיות אלוהים בעצמך, למה לא להאמין לשום גורו? אל תאמין לשום מנטור, 2 סוגים של מנטורים לחיים, להאמין בגורו, להשתמש בשכל של עצמך, להקשיב לשכל שלך, להקשיב רק לעצמך, לא להאמין במורה רוחני
תקשיב רק לעצמך, ללכת עם האמת שלך, להיות אלוהים בעצמך, למה לא להאמין לשום גורו? אל תאמין לשום מנטור, 2 סוגים של מנטורים לחיים, להאמין בגורו, להשתמש בשכל של עצמך, להקשיב לשכל שלך, להקשיב רק לעצמך, לא להאמין במורה רוחני
... מאליו. לדוגמה, אם גורו מהסוג הראשון אומר בחדר יש חתול, הגורו מהסוג השני יאמר: אני אומר שיש בחדר חתול, אבל אני רוצה שתבדוק בעצמך אם זה נכון. באופן זה, הוא מחנך את האדם לשאול שאלות, להפעיל את השכל ולבחון את המציאות באופן ישיר. גורו כזה לא מצפה שתלמידיו יאמצו את דבריו באופן עיוור, אלא ישאפו להגיע ... אינו מאפשר לך לפתח חשיבה עצמאית. מבסס את כוחו על אמונה עיוורת של תלמידיו. גורו מהסוג השני: מעודד אותך לבדוק כל דבר, כולל דבריו. אינו דורש אמונה עיוורת, אלא מחנך לבדיקה ולחשיבה עצמאית. מעניק לך כלים לחשיבה, ולא קובע עבורך מה נכון. שואף לכך שתגיע לאמת שלך, ולא לאמת שהוא מכתיב. רואה בתלמידיו ...
אלימות חברתית - ממה נובעת אלימות בחברה? איך לעצור את האלימות בחברה? חלק 2
... הרי שאין בכך די כדי לגרום לאלימות החברתית להיעלם. ויש גם את התשובות שאומרות שהעיקר זה החינוך. ושצריך להשקיע בחינוך. ושצריך לחנך את בני הנוער לסובלנות. ויש כל מיני קמפיינים נגד אלימות וכיוב. וגם כל הדברים האלו, הם לא ממש יעילים. כי מה שהם עושים ... לדבר שגורם לאדם להיות אלים. כי אפשר לעשות אין ספור קמפיינים נגד אלימות. ואפשר לנסות לחנך את האדם מבוקר עד ערב נגד אלימות. אבל בזמן אמת כאשר האדם ירגיש כעס עצמי, זה לא ממש יעניין אותו שאלימות זה דבר לא טוב. והוא ... דווקא בגלל זה האלימות מתגברת. כי יש אנשים שכל הקמפיינים האלו נגד אלימות, הם בעצם מחנכים אותם להיות אלימים. כי כאשר מציגים בקמפיין איזה אדם אלים, ואומרים שהאלימות זה לא בסדר. הרי שאומנם מצד אחד אמרו ... כן בוחרים להתנהג באלימות. וכאשר האדם רואה בפרסומת אדם שמתנהג באלימות, זה הרבה יותר מחנך אותו להיות אלים, מאשר זה שאמרו לו שזה לא טוב ולא ראוי להיות אלים. ובכל מקרה, האדם מקבל רעיונות חדשים לראש לאיך להיות ... והאדם לוקח דוגמה שלילית מהקמפיין נגד אלימות, והוא בוחר כן להתנהג באלימות. כך שגם חינוך נגד אלימות, הוא לא ממש יעיל. אאכ יגרמו לאדם להבין ממה נובעת האלימות שלו. ויציעו לו פתרון טוב יותר איך להתמודד עם ...
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 2
חינוך ילדים שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 2 וכאשר רוצים לחנך ילד בצורה נכונה, הדרך לעשות זאת, היא על ידי זה שמראים לאותו הילד, איך להשיג את המטרות האישיות שלו, על ידי זה שהוא ... הילדים, שבו הוא נמצא. כי אחת הטעויות המרכזיות ביותר שיש בחינוך ילדים, היא שמנסים לגרום לילד להתעניין בדברים, שלא מעניינים אותו. כי כאשר המחנך לא יודע מהו חינוך נכון ואיך לחנך בצורה נכונה, אז על ידי זה נדמה למחנך, שלחנך ילד בצורה נכונה, פירושו, לגרום לילד להתנהג אחרת. ואז ההורים והמורים של הילד, מנסים לגרום לילד לעשות ... שבעצם, זה כאילו שמישהו יבוא להורה עצמו, ויבקש ממנו לצורך חינוך מחדש של ההורה, להתחיל להחליף את שגרת החיים שלו. שכמובן שדבר כזה לא יתקבל בברכה, על ידי אף אחד. כי אף אחד לא אוהב ... מתעסק בשטויות. והמבוגר שהוא חושב שהוא חכם גדול, הוא מנסה לחנך את הילד, על ידי זה שהוא מנסה לגרום לילד לעזוב את העיסוקים שלו ולהתעסק בשטויות אחרות, שבעיני המבוגר, הם נחשבות, לדברים מאוד ... לגרום לאדם מבוגר, לשנות את צורת החיים שלו. והדרך הנכונה לחנך ילד, היא לא על ידי זה שמנסים לגרום לו לשנות את העיסוקים שלו, למשחקים מורכבים יותר מעולמם של המבוגרים, אלא על ידי זה ... של הילד להשיג את המטרות האישיות שלו של הילד. ועל ידי זה המחנך מראה לילד, את היכולות האישיות שלו (של הילד), להשיג את המטרות האישיות שלו. ועל ההורה לנסות להתבונן היטב, על מה שכן ... להשיג את המטרות האישיות של הילד עצמו, בצורה טובה יותר. וזה חינוך ילדים נכון, שהוא מחנך את הנער על פי דרכו, ועל פי מה שמעניין את הילד. וכאשר ההורה והמורה מחנכים את הילד בצורה הזאת, דהיינו, כאשר הדגש ששמים בחינוך הילד, הוא לא על החיצונית של מה שהילד עושה (במסגרת ההיגיון, הרצוי והמצוי כמובן), אלא על צורת החשיבה ועל הדרך שבה ... את אלו שגורמים לו להשיג את המטרות שלו טוב יותר. כי כאשר המחנכים מנסים לכפות את דעתם על הילד, ומנסים להראות לו כמה הם חכמים גדולים, וכמה הילד לא מספיק חכם, על ידי זה הילד מרגיש ... מורים ותלמידים. כי כאשר הילד חווה סוג של חוסר כבוד מצד המחנכים שלו, על ידי זה הילד מפתח רגשות לא טובים, כלפי ההורים והמורים שלו. והכל, זה משום שאותם המחנכים מסתכלים ממבט מלמעלה על הילד, כאילו שהם חכמים גדולים, והוא בסך הכל ילד. ועל כל החכמים בעיניהם לזכור, שכמו שבעיניהם, ... כדי שעל ידי זה האדם בסופו של דבר, יהיה מאושר באמת. וכאשר מחנכים את הילד בצורה נכונה, דהיינו, כאשר לא מנסים לשנות את מה שהילד עושה, אלא מנסים להאיר לילד את דרכו ולהראות לו כיצד הוא ...
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים
... קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים ובו יתבאר העניין של הפרעות קשב וריכוז באופן כללי, והפרעות קשב וריכוז של ילדים באופן ספציפי. ... הזאת, היא רק כדי שאותו מגדיר את ההגדרה (פסיכולוג מטפל רוחני יועץ מחנך מורה רוחני), יוכל להסיר מעצמו אחריות, ויוכל לתרץ, את זה שהוא לא יודע, איך לטפל באותה בעיית התנהגות. כי ...
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2
... ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים, חלק 2 איך לשכנע ילד לא לפעול באלימות? כאשר ילד נוקט באלימות, הורים ומחנכים מתמודדים לעיתים קרובות עם אתגר גדול - כיצד לגרום לילד להבין שהאלימות אינה פתרון מתאים. אליעד כהן ... זה, ולתת לגיטימציה מלאה לתשובה שלו. למשל, הילד עשוי להגיד דחפתי אותו כי זה בזבז לי זמן לחכות. כאן ההורה או המחנך צריך לשאול את הילד אילו דרכים אחרות היו קיימות להשיג את אותה מטרה בלי אלימות. בשלב זה, הילד מציין ... כי ההורה לא צריך להתווכח עם הילד, אלא להמשיך לתת לגיטימציה לרגשותיו תוך כדי שהוא מבהיר לו שהוא עצמו, כהורה או מחנך, לא רואה את זה כפתרון מיטבי. אפשר גם להסביר לילד שההורה מבין מדוע הילד חושב שאלימות היא פתרון טוב ... הגישה של אליעד ממליצה על הכרה מלאה ברגשות האלימים של הילד, בלי לנסות להדחיק אותם או להתעלם מהם. ההורה או המחנך יכולים אפילו להודות שגם הם מבינים את הרצון הזה, אך מציעים לבחור בדרך אחרת בגלל המחיר הגבוה של האלימות. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחנך, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחנך, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי לתזונה נכונה בנושאי מחנך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:02:01 - wesi1