אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחלקת ייצור ✔תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
והפעם נשיב לשאלה, איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לנהל תהליך מסוים בתוך הארגון? דהיינו, שלפעמים מנסים לבנות תהליך בתוך הארגון, לדוגמה מנסים לבנות תהליך ארגוני, שיחבר בין מחלקת הייצור לבין מחלקת השיווק לבין מחלקת הגבייה לבין מחלקת שירות הלקוחות. ומנסים לאפיין את התהליך ולהבין איך הכי נכון לנהל את התהליך. האם כדאי לנהל אותו בצורה אחת או בצורה אחרת. והשאלה היא, כאשר ניגשים לאפיין ולהגדיר תהליך ארגוני, איך הכי נכון לפעול כדי להגדיל את הסיכוי שנגיע לאפיון הנכון ביותר לארגון? ואיך להתמודד עם מצבת כוח אדם בעייתית, שבסופו של דבר אחראית להוציא מכוח אל הפועל את תוכנית הפעולה וכולי.

ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון.

במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, בלי קשר לאילוצים כלשהם. ואחרי שברורה לנו התוצאה הרצויה, עכשיו בעצם אנחנו צריכים לגשת לחלק של אפיון הדרך להשיג את התוצאה הרצויה.

כי יש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי התוצאה הרצויה. ויש את החלק שבו אנחנו מגדירים מהי הדרך שלדעתנו תביא אותנו בצורה הטובה ביותר אל התוצאה הרצויה.

וכאשר באים לאפיין את הדרך להשיג את המטרה, הרי שיש כאן כל מיני שיקולים ואילוצים וכולי. והשאלה היא, איך הכי נכון לנסות להבין מהי הדרך הכי נכונה להשיג את התוצאה הרצויה?

והתשובה היא, שמי שרוצה לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר להשיג את התוצאה הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך.

והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון.

דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו היה רק בן אדם אחד שהוא אתה. דהיינו, נניח שאתה העובד היחיד בארגון. ונניח שאתה אחראי גם על השירות וגם על המכירות וגם על השיווק וגם על הייצור וגם על כל מה שזז בארגון. ונניח שיש לך את הכישורים הנדרשים לביצוע המשימות. ונניח שיש לך את המוטיבציה לביצוע המשימות.

במילים אחרות, נניח שיש בארגון בן אדם אחד בלבד, שיש לו גם את היכולת וגם את הרצון לבצע את המשימות. במקרה שכזה, איך היה הכי נכון לבצע את התהליך? האם היה נכון לעשות אותו בצורה כזו או בצורה אחרת?

וכאשר חושבים בתור התחלה בצורה הזאת, דהיינו, חושבים בלי אילוצים כלשהם, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שבתור התחלה נראה את התהליך האופטימאלי...
שיקולים הדרך הכי נכונה יעוץ למנכלים להבין עסקים בעיית תקשורת בין עובדים ישות שירות יעוץ ארגוני יעוץ אסטרטגי לארגונים תוכנית איך לאפיין תהליך איך לאפיין תהליך ארגוני איך לאפיין תהליך בארגון איך לדעת איך לדעת מה התהליך הנכון איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון איך להגדיר איך להגדיר תהליך איך להגדיר תהליך בצורה נכונה איך להתמודד איך להתמודד עם חוסר איך להתמודד עם חוסר תקשורת איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים איך לחשוב איך לחשוב בלי אילוצים איך לנתח איך לנתח תהליך איך לנתח תהליך ארגוני איך לנתח תהליך בעסק איך לנתח תהליך עסקי איך לנתח תהליכים אילוצים אילוצים באפיון תהליך אילוצים באפיון תהליך ארגוני אילוצים באפיון תהליך עסקי אסטרטגיה אסטרטגיות אפיון תהליך אפיון תהליך ארגוני אפיון תהליכים אפיון תהליכים בעסק ארגון התמודדות התמודדות עם חוסר חוסר תקשורת יועץ יעוץ יעוץ אסטרטגי יעוץ אסטרטגי לארגונים יעוץ ארגוני יעוץ לארגונים יעוץ למנכלים יעוץ עסקי כיצד לנתח לאפיין לאפיין תהליך לאפיין תהליך ארגוני לאפיין תהליך בארגון לדעת מה התהליך הנכון לדעת מה התהליך הנכון לארגון להגדיר להגדיר תהליך להגדיר תהליך בצורה נכונה להתמודד להתמודד עם חוסר להתמודד עם חוסר תקשורת להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים לחשוב לחשוב בלי אילוצים לנתח לנתח תהליך לנתח תהליך ארגוני לנתח תהליך בעסק לנתח תהליך עסקי לנתח תהליכים מנכל סמנכל עובד עובדים עסק עסקים תהליך תהליכים תהליכים בארגון תהליכים בעסק תקשורת תקשורתיות
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך מנהל האחראי על מחלקת ייצור מטוסים. תחת המנהל יש מספר מנהלי ביניים, ומתחתיהם עוד עובדים רבים. האחריות שלך כלפי אותו מנהל בכיר היא פשוטה מאוד: אתה אומר לו אדוני, המשימה שלך היא לייצר מטוסים. ...
איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגלות את האמת? איך לחקור דברים? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? מהן הנחות יסוד? הנחות יסוד נכונות, הנחות יסוד שקריות
איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגלות את האמת? איך לחקור דברים? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? מהן הנחות יסוד? הנחות יסוד נכונות, הנחות יסוד שקריות
... היסוד שגויות או לא רלוונטיות? כאשר הנחות היסוד הן שגויות או לא מדויקות, הן מעוותות את המסקנות שאליהן מגיעים. לדוגמה, אדם שחושב לפטר עובד כי מחלקת הייצור תקועה וזה בעייתי מניח שזו הדרך היחידה או היעילה לפתור את הבעיה. אם ההנחה ...
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו ... לשכנע את הבוס לתת לך העלאה בשכר, לגרום לבוס לקדם אותך, לפתח קריירה כשכיר, פיתוח קריירה כשכיר, השקעה במחלקת הייצור, השקעה במחלקת הפיתוח, אימון לעסקים, ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה ... אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את ... נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה ... מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע ... שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, ... התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים. לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה. כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר. מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים? אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה לשחק משחק שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן לעובד להרגיש שהוא לא מנוהל אלא ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם ... המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, ... בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות? כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: אני
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן. האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים? אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, ... שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, הכרה, הערכה מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת אירועים שיגרמו לעובדים להרגיש משמעותיים ומוערכים יותר, גם ללא קשר ישיר לכסף. האם רצון העובד תמיד ברור? לא תמיד העובדים יביעו את רצונם בצורה ברורה. לפעמים העובדים יאמרו משפטים כלליים או אפילו יתלוננו בצורה לא ישירה. לדוגמה, עובד שאומר שהוא לא שפוי או לא מבין מה קורה לו, לא ... זאת, על המנהל לחקור לעומק את הכוונות מאחורי האמירות האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד. איך נכון להגיב ל
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע ... שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ... האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה ... מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת ... ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה,
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח במשהו? אם אדם מולם בטוח במשהו ללא ספק, עליך לנסות לגרום לו להטיל ספק בעמדה שלו. ... מישהו טוען שצריך לפטר עובד מסוים, אפשר לשאול אותו כיצד ישלם את המחיר של המהלך ומהן ההשלכות של פיטורין שכאלה. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, אפשר ... לשנות את האווירה בארגון? כאשר האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, אליעד מציע לשדר כיוון חיובי ולהביא תקווה למערכת. אם אנשים מפיצים שמועות על חוסר תקווה, יש להציג את המצב ... המצב. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, על המנהל להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להתעמת עם מי שמפיץ תחושות חוסר תקווה, כדאי להדגיש את היתרונות שבשיתוף פעולה ... לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים איך להתמודד עם אדם שמרגיש שהוא בטוח במשהו, ולגרום לו לשנות את דעתו? כשהאדם מולך בטוח במשהו ללא ספק, עליך לנסות לגרום ... מישהו אומר שצריך לפטר עובד מסוים, כדאי לשאול אותו על ההיגיון מאחורי זה, ואז להצביע על האפשרויות השונות. ניתן לשאול איך תשלם את המחיר של המהלך, מהן ההשלכות אם תפטר את העובד הזה ואחרים. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, כדאי להדגיש את היתרון של המצב שאתה מציע, גם אם זה לא בהכרח הפתרון המושלם. כיצד לשנות את האווירה בארגון שבו יש תחושת חוסר תקווה? אם האווירה בארגון רוויה בחוסר תקווה, כדאי להציע כיוון חיובי ולהביא איזו תקווה. לדוגמה, כשיש אנשים שמפיצים שמועות על חוסר תקווה, כדאי להעמיד את ... נכונה של אנשים בתוך הארגון. ניתן להציג את זה באופן חיובי, ולומר לאנשים שעם שיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות, המצב יכול להשתפר. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, חשוב להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להיכנס למאבק עם מי שמפיץ את תחושת חוסר התקווה, כדאי להדגיש את היתרונות של השיתוף ... את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים ש: איך מתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו דבר וכשאני שואל אותו איך אתה הגעת למסקנה הזו? התשובה היא אני יודע, איך אתה ... כי אצלך גם אולי יש אילוץ עד כמה אתה צריך שהוא יהיה לא בטוח בזה אבל בא נתחיל קודם כל איך אפשר לגרום לו להיות לא בטוח בזה. אז קודם כל מה שאתה עושה אפשר ... לו זכות דיבור לחלק עצות, זאת אומרת יש לו פחות זכות דיבור כי אתה יכול להגיד אוקי ואני חושב שיש פתרון אחר. כאילו אם מישהו נגיד אומר ככה זה ואתה אומר לו ... שיש אווירה מסוימת בארגון אווירה לא טובה, אנשים כאילו מסתובבים אני הייתי מגדיר את זה בלי תקווה אז מה שאמרת עכשיו שמצב שאין תקווה אפילו שהיא לא בא נגיד. ... הם גורמים להרס הארגון, זה השמועה שאנשים ישנאו את אלה שאומרים שאין תקווה שישנאו אותם למה כי הם גורמים לזה, זה כמו תגיד להם זה כמו בן אדם נגיד שיש לו ... טרויאנים שדופקים את העבודה ששמים מקלות בגלגלים, שעובדים ברבע כוח סוס בעשירית כוח סוס וכשאתם רואים מישהו ש
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
... עובדים , אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות ... להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל העסק היית עובד לבד, אילו משימות היית עושה בעצמך ואילו לא? אליעד מציע לדמיין מצב שבו לבעל העסק יש את כל הזמן והידע שבעולם, ... היה בוחר לבצע בעצמו ואילו לא. מכאן נגזרת ההחלטה לגבי הצורך בעובדים נוספים. כיצד להקצות משימות בצורה נכונה בין עובדים? כדי להקצות משימות בצורה אפקטיבית לעובדים, אליעד כהן ממליץ לחשוב על העובדים כהרחבה של היכולות ... כך אתה יכול לבצע יותר פעולות בו זמנית. בהתאם לתפיסה הזאת, כל עובד שאתה מגייס הוא למעשה ... הטובה ביותר היא להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר של כל עובד. אבל זה לא תמיד פתרון ... החזקה תפוסה, גם היד החלשה תוכל לבצע את המשימה. כלומר, לפעמים אילוצים מכתיבים הקצאת משימות לעובד פחות מיומן, פשוט מפני שהעובד הטוב יותר כבר עסוק במשימות חשובות יותר. מה החיסרון בהקצאת משימות לעובדים לפי מומחיות בלבד? יש ... בהקצאת משימות לפי מיומנות גבוהה, עשויה להיווצר תלות גדולה מדי בעובדים מסוימים. לדוגמה, אם יש עובד אחד בלבד שיודע לבצע פעולה מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע, והעסק עלול להיתקע. הפתרון האפשרי שהוא מציע הוא ליצור מצב שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה ... וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות ... מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל ... האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית ... לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה ... ללמד ולהכשיר את המנהל הזוטר להתמודד בעצמו עם אתגרים ניהוליים. רצון לשלוט ישירות בכל מה שמתרחש בארגון, דבר הנובע לעיתים מתחושה של המנהל הבכיר שהוא היחיד שיודע באמת איך לנהל. חוסר יכולת של המנהל הבכיר ... ללמד ולהדריך את המנהלים שתחתיו, ולכן במקום להכשיר אותם הוא מעדיף לעקוף אותם ולפעול ישירות מול העובדים . רצון להמחיש לעובדים שיש סמכות עליונה מעבר למנהל הישיר, מה שיכול לגרום לכך שהעובדים יקשיבו למנהל הבכיר גם במקרים שבהם ההוראה מהמנהל הישיר נראית לא מספקת או לא מדויקת. מה ההשלכות של עקיפת סמכויות בארגון? אליעד כהן מדגיש שההשלכות של עקיפת סמכויות הן שליליות לטווח הארוך: פגיעה בסמכות ובמעמד של המנהלים הזוטרים. פגיעה ביכולת ההתפתחות האישית והניהולית של המנהלים הזוטרים. יצירת תלות של העובדים במנהל הבכיר, מה שמונע מהם לפתח עצמאות ואחריות אישית. פגיעה באווירה ובמערכות היחסים בתוך הארגון, יצירת תחושת חוסר ודאות וזלזול במערכת הניהולית הפנימית. אובדן המוטיבציה והנכונות של המנהלים הזוטרים והעובדים לקחת אחריות מלאה על המשימות שלהם. מהי הדרך הנכונה לנהל מנהלים ועובדים בארגון? הדרך הנכונה שאליעד כהן ממליץ עליה היא שהמנהל הבכיר יתמקד בראש ובראשונה בהכשרת המנהלים שתחתיו. ... עם בעיות וליצור פתרונות באופן עצמאי. המנהל הבכיר צריך לתמוך במנהלים שלו, להקשיב להם, לעזור להם לנתח בעיות וללמד אותם כיצד לדבר עם העובדים שלהם ולנהל אותם ביעילות. בנוסף, המנהל הבכיר צריך להבין שהמטרה שלו אינה רק שהעבודה תתבצע באופן מיידי, אלא שהעבודה תתבצע לאורך זמן באופן איכותי ואפקטיבי, על ידי מנהלים ועובדים בעלי מוטיבציה גבוהה ויכולת התפתחות מתמדת. מה החשיבות של היחסים הבין - אישיים בניהול
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחלקת ייצור, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחלקת ייצור, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, מאמן קריירה, מאמן אישי להצלחה בנושא מחלקת ייצור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 12:37:51 - wesi1