אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרים טובים ✔תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות?

כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות. מצד אחד נמצאים הלקוחות שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר למחיר, ומהצד השני לקוחות שמחפשים את המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. לעומת זאת, יש לקוח אחר שקונה רכב פשוט כי הוא חייב, והוא יבקש את הרכב הכי זול שאפשר למצוא, כי מה שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד.

איך לזהות את סוג הלקוח שעומד מולך?

חשוב מאוד לזהות מראש איזה סוג של לקוח עומד מולך בשלב המכירה. הלקוח שמחפש איכות יאמר לך: "אני צריך שתעשה את העבודה הזאת הכי טוב שאפשר, ולא משנה כמה זה יעלה לי". מה שמטריד את הלקוח הזה הוא למצוא פתרון מושלם לצרכים שלו, והוא יהיה מוכן לשלם לך כמה שצריך. לעומת זאת, הלקוח שמחפש מחיר יגיד: "אני צריך את המחיר הכי זול, אני רק מנסה לצאת ידי חובה". לקוח כזה פחות מתעניין באיכות המוצר או השירות והוא יעדיף הצעה זולה גם אם האיכות נמוכה מאוד.

מדוע עסקים שמתמקדים באיכות לא יכולים להתחרות בשוק הזול?

כאשר אתה כבעל עסק מחליט להתמקד במוצרים איכותיים בלבד, עליך להבין שלא תוכל להתמודד בשוק שבו המחיר הוא הגורם המרכזי. אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ללקוחות שרוצים לשלם כמה שפחות. לדוגמה, אם אתה מתעקש לייצר מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק לשוק שבו הלקוחות מחפשים איכות ללא פשרות. פתרון אפשרי אחד לבעיה זו הוא לפתוח מותג נוסף שבו תייצר מוצרים פחות איכותיים וזולים יותר, אבל מדובר בנושא אחר.

מה ההבדל בין תחרות על איכות לבין תחרות על מחיר?

קיימים שני סוגי תחרות עסקית בשוק: תחרות על איכות ותחרות על מחיר. בתחרות על איכות, הלקוחות משווים את רמת האיכות של המוצרים, ולא את המחיר. לדוגמה, אם לקוח החליט לא לקנות את הרכב שאתה מוכר, זה לא יהיה בגלל המחיר, אלא כי המתחרה שלך מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך.

לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות באיכות המוצר. במקרה הזה, אם לקוח מחליט לא לקנות ממך, זה בגלל שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד.

מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר?

מי שמתחרה בשוק על המחיר הכי נמוך חייב לדעת מראש שיש לכך מחיר. לעיתים קרובות הוא ייאלץ להתמודד עם ספקים שמציעים מחירים זולים לא כי הם יעילים או טובים יותר, אלא כי הם במצב כלכלי קשה. למשל, ספק שנמצא לקראת פשיטת רגל וזקוק לכסף דחוף יהיה מוכן למכור בכל מחיר, אפילו במחירי הפסד. בנוסף, המתחרים שלך בשוק הזול יהיו לעיתים גם ספקים לא הוגנים, רמאים או גנבים שמציעים מחירים נמוכים מאוד אבל לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. מי שמתחרה בשוק הזה צריך להיות מודע לסוג המתחרים שעומדים מולו ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול עסקים לא הוגנים.

איך להחליט באיזה שוק כדאי לך להתחרות?

לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה שאלות:
  • האם אתה מסוגל לייצר מוצרים איכותיים ברמה גבוהה?
  • האם אתה מסוגל להתחרות במחירים נמוכים בשוק הזול?
  • האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים?
  • האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר?
התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות שמחפשים איכות. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך.
שלום חברים

האם להתחרות על איכות או על מחיר?

כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות:
  • לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות הכי איכותי, בלי קשר למחיר.
  • לקוחות שמחפשים את המחיר הכי זול, גם אם זה בא על חשבון האיכות.
איך לזהות את סוג הלקוח?
  • לקוח שמחפש איכות אומר: "תן לי את המוצר הכי טוב שיש, לא אכפת לי כמה זה עולה".
  • לקוח שמחפש מחיר אומר: "אני רוצה את המוצר הכי זול שאפשר, לא משנה לי האיכות כל כך".
התאמת העסק לסוג הלקוח

אם העסק שלך מתמקד באיכות גבוהה בלבד, לא תוכל להתחרות בשוק הזול.
  • אם חשוב לך להציע מוצרים או שירותים ברמה גבוהה, אל תנסה להתחרות מול אלה שמציעים את המחיר הזול ביותר.
  • במידת הצורך, ניתן לפתוח מותג נוסף שיוכל להתחרות בשוק הזול, אך זו אסטרטגיה נפרדת.
תחרות על איכות מול תחרות על מחיר

עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מוצרים טובים יותר.
  • הלקוחות משווים את איכות המוצרים, ולא את המחיר.
  • לקוח יכול לדחות הצעה לא בגלל שהיא יקרה מדי, אלא כי היא לא מספיק איכותית עבורו.
לעומת זאת, עסקים שמתחרים על מחיר, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מחירים נמוכים יותר.
  • הלקוחות משווים את המחירים ומחפשים את ההצעה הזולה ביותר.
  • המתחרים יכולים להיות ספקים שמציעים מוצרים זולים יותר, בין אם בגלל עלויות ייצור נמוכות יותר או בגלל שהם מוכנים להרוויח פחות.
הסכנות שבתחרות על מחיר

כאשר מתחרים על מחיר נמוך, לא תמיד מתחרים מול עסקים הוגנים. לעיתים מדובר ב:
  • עסקים שפועלים במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק.
  • ספקים שנמצאים לקראת פשיטת רגל וצריכים מזומן מיידי.
  • רמאים וגנבים שמוכרים בזול אך לא מספקים את המוצר באיכות סבירה.
לסיכום

עליך להבין האם העסק שלך פונה ללקוחות שמחפשים איכות, ללקוחות שמחפשים מחיר, או לשניהם.
  • אם אתה מציע מוצרים איכותיים - התמקד בתחרות על איכות.
  • אם אתה רוצה להתחרות בשוק הזול - היה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכנים להפסיד כסף.
  • הכי חשוב - להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות?
למידע נוסף

ניתן להיכנס לאתר ולחפש:
  • תחרותיות עסקית
  • איך למכור מוצרים יקרים
  • איך להתמודד עם תחרות על מחיר
  • איך לבדל את העסק
שיהיה בהצלחה!
הלקוח שלך לקוח אומר שהמוצר יקר מחיר של מוצר להפסיד כסף אסטרטגיית מכירות המוצר המחיר יקר מידי ספק זה יקר לי סוגים של מתחרים עסקיים איך להתמודד 2 סוגים של 2 סוגים של לקוחות 2 סוגים של מתחרים עסקיים איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איכות איכות או מחיר איש מכירות אנשי מכירות האיכות הטובה ביותר הדרכת הדרכת אנשי מכירות הזול ביותר הטובה ביותר הלקוח הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח רוצה הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר הזול ביותר המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתחרות על המחיר הזול ביותר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לנהל לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מה הלקוח רוצה מה הלקוח שלך רוצה מה שהלקוח רוצה מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים זולים מוצרים יקרים מחיר מחיר או איכות מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש שהמוצר יקר משא ומתן מתחרים מתחרים עסקיים מתנגד למחיר ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן בשוק תחרותי סוגים סוגים של לקוחות סוגים של מתחרים סוגים של מתחרים עסקיים עסק עסקים קשה למכור מוצר יקר רוצה רצון שוק תחרותי של מתחרים תחרות תחרות על איכות תחרות על האיכות תחרות על האיכות הטובה ביותר תחרות על המחיר תחרות על המחיר הזול ביותר תחרות על מחיר תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תחרותיות עסקית
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... עדיף להגיד המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב. מה החיסרון של ההכי טוב שאם אתה אומר הכי טוב אתה בעצם אומר יש עוד מוצרים טובים . אם אתה אומר הכי טוב לא שיש עוד מוצרים טובים, אם אתה אומר זה טוב מה שנשאר מהמוצרים ... שאחרים לא טובים בכלל. אליעד: אז נתת תשובה נכונה, אמרת זה הכל תלוי מנקודת המבט של השומע. אם השומע חושב שכל המוצרים טובים ואתה חושב שלך קשה לשכנע אותו שהם לא ... המוצרים האחרים אז אל תגיד לו זה המוצר הכי טוב, כי אם אתה אומר לו זה הכי טוב אתה בעצם אומר לו תקשיב יש עוד מוצרים טובים. אז תגיד לו זה מוצר טוב, תקשיב שלא ...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... המוח של הילד כבר שמע את ההתנגדות שלו, ולכן כשההתנגדות תעלה לו בראש, הוא יחשוב שהעניין כבר נשקל ובכל זאת הוחלט שכדאי לעשות זאת. לדוגמה, במקום להגיד תקנה את המוצר הזה, נאמר: אני יודע שאתה אולי חושב שיש מוצרים טובים יותר, אבל המוצר הזה הוא הכי טוב בשבילך. כך אנחנו מראים לאדם שהתנגדותו כבר הובאה בחשבון, ...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... מסביר שאין כלל מוחלט לגבי הצגת מוצרים גרועים לפני מוצרים טובים , כיוון שכל מקרה לגופו. למשל, אם לקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש ויש מוצר שמתאים בדיוק לצרכיו, עדיף להציג לו מיד את המוצר המתאים במקום לבזבז את זמנו עם מוצרים גרועים. במקרה כזה, ... חשוב מאוד להבהיר ללקוח שזה שלב ביניים ושקיימים מוצרים טובים יותר בהמשך. לדוגמה, אם הלקוח רואה דירה לא מתאימה, יש לומר לו בצורה ברורה: אני יודע שזה לא בדיוק מה שאתה מחפש, אבל תיכף אראה לך דירה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך. כך נשמר האמון של ... מוכרים חכמים צריכים להבין מתי נכון להציג ללקוח את המוצרים הטובים ישר מההתחלה, ומתי יעיל יותר להמחיש תחילה את החסרונות של מוצרים אחרים. המפתח להצלחה הוא לדעת להפעיל את השיטה בצורה חכמה ומותאמת אישית ללקוח, תוך שמירה על האמון והקשר החיובי עמו. ... שלא מתאימים לו, עליו לוודא שהלקוח מבין שיש עדיין מוצרים טובים יותר בהמשך. יש לתקשר עם הלקוח ולומר לו, לדוגמה: אני מבין שזה לא מתאים לך, תכף אראה לך משהו שמתאים בדיוק למה שאתה מחפש. כך, הלקוח לא יגיע לתחושה שהוא מבזבז את זמנו עם מוצרים לא ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? איך לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין ...
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות ... הוא הגורם שהופך את העסק שלך לשונה או טוב יותר מהמתחרים. לכאורה, מכיוון שיש הרבה מתחרים בשוק, יש תחושה שצריך להיות משהו מיוחד שמבדל את העסק שלך. אולם, אליעד כהן מסביר במפורט כי זו תפיסה מוטעית ולא הכרחית. מה הטעות בחיפוש אחרי בידול ... זו היא שלא תמיד לעסק שלך יש יתרון ממשי על פני המתחרים. לפעמים, אתה פשוט מוכר מוצר דומה מאוד, או אפילו זהה, למוצרים של המתחרים . הוא נותן דוגמה מוחשית לכך: כשאתה ניגש למקרר, ויש בו שני תפוחים זהים, בגודל, בצבע, ובצורה, או שתי כוסות מים זהות לחלוטין, אתה פשוט בוחר אחד מהם בלי ... נוח לך באותו רגע. האם באמת הכרחי להיות טוב יותר מהמתחרים? אליעד כהן מדגיש שלא חייבים להיות טובים יותר מהמתחרים כדי להצליח. המטרה של העסק, לדבריו, היא בראש ובראשונה להרוויח כסף. כדי להרוויח, אתה פשוט צריך למכור ללקוח במחיר גבוה יותר מזה שבו רכשת את המוצר. לכן, אם קנית מוצר בשקל ואתה מצליח למכור אותו בשני שקלים, אז כבר הצלחת, ואין לכך קשר להיותך יותר טוב או פחות טוב מהמתחרה. הלקוח לא חייב לבחור בך כי אתה הכי טוב, אלא פשוט כי סיפקת לו תועלת ששווה עבורו את המחיר שביקשת. מתי בידול עסקי דווקא יכול להזיק לעסק שלך? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה נוספת לכך שלפעמים הבידול יכול דווקא לפגוע בעסק. למשל, אם יש לך חנות ירקות ויש לך הרבה מתחרים, ואתה מחליט למכור רק עגבניות כדי להתבלט בכך שהעגבניות שלך הן הכי טובות בעולם - ייתכן שההחלטה הזו דווקא תפגע בך. רוב הלקוחות לא מחפשים רק עגבניות מעולות, אלא ירצו למצוא מגוון של ירקות. במקרה הזה, דווקא ההתמקדות בעגבניות בלבד תצמצם את מספר הלקוחות שלך, וכך גם את הרווחים שלך. הוא מדגיש שייעוץ עסקי מוטעה עלול להכניס אותך לנישה צרה מדי, וזה לא תמיד הצעד הנכון. מה בכל זאת היתרון של בידול עסקי ... כי במקרים מסוימים, יש יתרון בבידול עסקי. כאשר הלקוחות תופסים אותך כנבדל לטובה, זה יכול להגדיל את כמות הלקוחות או לאפשר לך למכור במחיר גבוה יותר. לדוגמה, אם יש לך יתרון כמו מיקום טוב יותר של החנות, גם זה סוג של בידול. אם אדם בוחר דווקא בחנות שלך כי היא יותר קרובה לבית שלו, זה גם בידול שמספק ערך ללקוח. האם בידול חייב להיות משמעותי? אליעד כהן מבהיר בצורה מפורשת שבידול לא חייב להיות משמעותי במיוחד. אפילו אם הבידול שלך הוא מקרי בלבד, כגון המיקום שלך ... היא זו שהייתה עליונה בערימה, זה בידול מספיק כדי שהלקוח יבחר בך. לכן, לא חייבים ליצור בידול עצום ומובהק כדי להצליח להתפרנס ולהצליח בעסקים. העיקר הוא שהלקוח יקבל מספיק תועלת ביחס למה שאתה מבקש ממנו לשלם. מה קורה בשוק תחרותי מאוד? אליעד כהן מסביר שבשוק שיש בו הרבה מתחרים, כל עוד יש מספיק ביקוש, התחרות לא מהווה בעיה אמיתית. אם יש 100 חנויות ש
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
... עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית? מה זה בידול עסקי ולמה אומרים שהוא חשוב? בידול עסקי הוא המושג שמתאר את האופן שבו אדם או עסק מנסים להציג את עצמם כיותר טובים או שונים מאחרים, במיוחד בשוק תחרותי. ישנה אמונה נפוצה, לפיה על מנת להצליח בעסקים, חייבים לבדל את עצמך ולשדר ללקוחות במה אתה טוב יותר מאחרים ובמה אתה שונה מהם. למרות אמונה זו, אליעד מסביר שזה לא מחויב המציאות. למעשה, אפשר להצליח ולהרוויח הרבה כסף גם אם אתה מוכר מוצר זהה לחלוטין לאחרים ואפילו אם אתה מוכר מוצר פחות טוב, אך נקודה זו לא מפורטת כאן וניתן לקרוא עליה באתר. איך אפשר לזהות במה אתה יותר טוב מאחרים? לפעמים אדם רוצה לבדל ... האמיתי. לפי הגישה שאליעד מציג, אדם צריך לשאול את עצמו בכל יום מחדש, איך היום אני יכול להיות יותר מקצועי, איך לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלי, ואיך לשפר את המוצר או השירות שלי? מהו המפתח האמיתי ליצירת בידול עסקי מוצלח? המפתח ליצירת בידול אמיתי, לפי אליעד, הוא פשוט להשתפר כל הזמן. אם אתה כל הזמן ... 10 קורסים, יש לך יתרון ברור, ואתה יכול להציג זאת כבידול עסקי אמיתי. לא מדובר כאן רק בהצהרות שיווקיות, אלא בשיפור מוחשי וברור, שנותן ללקוחות סיבה ממשית לבחור דווקא בך. ככל שאתה יותר טוב מעצמך בעבר, כך באופן אוטומטי אתה גם הופך לטוב יותר ביחס למתחרים שלך. למה בידול עסקי שיווקי בלבד יכול להיות מסוכן לעסק שלך? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: אם הבידול שלך הוא רק שיווקי ולא מבוסס על שיפור אמיתי, בסופו של דבר העסק עלול לקרוס. זאת מפני שאם אתה לא באמת יותר טוב, הלקוחות יגלו זאת במוקדם או במאוחר, ולא יהיה לך יתרון אמיתי בשוק. לעומת זאת, אם תבחר בשיפור מתמיד ואמיתי, ייתכן שבהתחלה תמכור פחות, אך בטווח הארוך תיצור קהל נאמן, לקוחות יחזרו אליך שוב ושוב, והעסק יצליח בזכות המלצות מפה לאוזן ולקוחות מרוצים. מהי הדרך הנכונה להצליח בבידול העסק שלך? לסיכום, אליעד ממליץ באופן ברור לא להתמקד בשאלה איך אני מבדל את עצמי, אלא בשאלה איך אני ... כאשר אתה טוב יותר באופן אובייקטיבי, התוצאות יגיעו מאליהן, וההצלחה תהיה יציבה וארוכת טווח. איך לעשות בידול עסקי? איך להיות יותר טוב מהמתחרים? איך לשפר את העסק שלך? למה שיקנו דווקא ממני? איך להצליח בתחרות עסקית? איך להפוך למומחה בתחומך? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצרים טובים, איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצרים טובים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי למנהלים, מנטור בתחום מוצרים טובים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 01:53:34 - wesi1